Is ook geen rechtsback natuurlijk. Zal wel een foutje in FM zijn.quote:Op vrijdag 17 juni 2005 01:10 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ik heb Zabaleta (van San Lorenzo) dinsdag gezien en hij beschikt over meer aanvallende dan verdedigende kwaliteiten. Hij speelde dan ook als rechtshalf/ aanvallende rechtermiddenvelder. Het is zeker een goede speler. Maar voor de rechtsback positie zou ik hem niet halen.
Je kijkt nooit Jupiler League dus.quote:Op vrijdag 17 juni 2005 02:26 schreef cultheld het volgende:
Simons is een drama vergeleken met Zabaleta.
Talent van het jaar op zijn 16e ofzo??quote:Op vrijdag 17 juni 2005 15:20 schreef cultheld het volgende:
Gebaseerd op CMWanneer heb ik De la Cuesta, Todorov en Oskarsson aanbevolen dan? Qvist is gewoon een keer Deens talent van het jaar geweest als je daar op doelt. Simons zal opzichtig falen bij PSV. Goed genoeg voor een club als Feyenoord, maar teveel houthakker voor PSV.
eensch, hij is dan wel geen nederlander maar nederlands is wel z'n eerste taal het is toch een vlaming hè?quote:Op vrijdag 17 juni 2005 15:48 schreef the_legend_killer het volgende:
Ik zie wel liever Simons naar PSV komen dan zo'n onbekende Zuid-Amerikaan.
Het is af en toe zelf een groot kindquote:PSV-doelman Heurelho da Silva Gomes is dolgelukkig met de geboorte van zijn zoontje Flávio Henrique. Tegen PSV zei de Braziliaan dat hij het heel spannend vindt dat zijn kindje op hem wacht als hij terugkomt in zijn vaderland.
© PSV Media - Gomes.
Joao Henrique
Gomes was niet aanwezig bij de geboorte, hij was al vertrokken met het Braziliaanse nationale team naar Duitsland. Daar doet de Seleçao mee aan de Confederations Cup, het opwarmtoernooi voor het WK. Gomes was net vertrokken toen Flávio Henrique werd geboren. Zijn broer belde hem met het heuglijke nieuws.
Heel erg trots
"Ik heb hartstikke blij en heel erg trots. Ik vind het heel erg spannend dat mijn zoontje straks op me wacht als ik terugkom in Brazilië. Fantasisch, echt waar", aldus Gomes. Hij is niet de eerste PSV’er die dit jaar de geboorte van zijn baby'tje moest missen. Eerder al overkwam Young-Pyo Lee dat.
quote:Op vrijdag 17 juni 2005 17:01 schreef Onderbroek het volgende:
[..]
eensch, hij is dan wel geen nederlander maar nederlands is wel z'n eerste taal het is toch een vlaming hè?
quote:Persoonlijke problemen voor Jefferson Farfan
In Peru deed het verhaal al een tijdje de ronde, nu is het er dan echt van gekomen. De voormalige vriendin van Jefferson Farfan heeft de PSV aanvaller aangeklaagd bij de rechtbank. Zij wil dat Farfan haar twee maanden geleden geboren dochter erkent als zijn dochter. Als hij dat niet zelf doet, wil de vrouw erkenning en alimentatie afdwingen via een DNA test. De relatie raakte uit toen Farfan de overstap naar PSV maakte.
Had dat verschil gemaakt dan?quote:Op zaterdag 18 juni 2005 12:53 schreef the_legend_killer het volgende:
Farfan had haar gewoon mee moeten nemen naar NL
Lul niet zo dom. Vóór dit toernooi kende jij Zabaleta niet eens. Hij kan óók rechtshalf spelen, maar rechtsback is zijn ideale positie.quote:Op vrijdag 17 juni 2005 16:52 schreef methodmich het volgende:
[..]
Is ook geen rechtsback natuurlijk. Zal wel een foutje in FM zijn.
Stug blijven volhouden natuurlijk. Die jongen staat bij alle bladen en sites als middenvelder of aanvaller in de selectie.quote:Op zaterdag 18 juni 2005 15:16 schreef cultheld het volgende:
[..]
Lul niet zo dom. Vóór dit toernooi kende jij Zabaleta niet eens. Hij kan óók rechtshalf spelen, maar rechtsback is zijn ideale positie.
stilte voor de storm?quote:Op zaterdag 18 juni 2005 19:33 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Wat een stilte op de transfermarkt ineens trouwens...
In Argentinie zal hij vast wel eens back spelen, maar dan is het meer omdat hij dan veel kan aanvallen omdat hij toch geen directe tegenstander heeft. Argentinie is een echt 4-4-2 land. In Europa zou hij het als back erg lastig krijgen omdat het gewoon geen pure back is maar een middenvelder.quote:Op zaterdag 18 juni 2005 15:16 schreef cultheld het volgende:
[..]
Lul niet zo dom. Vóór dit toernooi kende jij Zabaleta niet eens. Hij kan óók rechtshalf spelen, maar rechtsback is zijn ideale positie.
Allemaal die cult zegtquote:Op zaterdag 18 juni 2005 19:55 schreef methodmich het volgende:
Simons zal wel komen en nog wat Zuid-Amerikanen. Een stuk of 4.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |