quote:Glamour girl Jordan has revealed her new baby boy would be called Junior Andre.
Junior, who was born nine days ago, is the first child for Jordan and her pop star fiance Peter Andre.
Jordan - real name Katie Price - already has a three year-old son, Harvey, by footballer Dwight Yorke.
'Katie and the baby are healthy and happy, and are now back at home with Peter and Harvey,' her spokeswoman said.
'They would like to thank everybody for the beautiful flowers, cards and best wishes that have been sent to them.'
Junior was born four weeks premature weighing 5lb 13oz.
At the time Andre said: 'He's beautiful and healthy and looks just like me. We are the happiest people in the world.'
The couple plan to marry in September.
Jordan and Peter Andre are the latest celebrities to lumber their offspring with an unusual name.
Junior Andre may seem a cute name for a little boy - whether he will appreciate it when he reaches adulthood is a different matter.
(C) 2005 Daily Post. via Proquest Information and Learning Company; All Rights Reserved
quote:But choosing an unusual name is de rigeur for the rich and famous.
The Beckhams have cornered the market in this with their sons Brooklyn, Romeo and Cruz.
Jonathan Ross is not far behind with his kids Betty Kitten, Honey Kinney and Harvey Kirby.
Naming your child after a fruit is currently popular - Gwyneth Paltrow and Chris Martin chose Apple, while supermodel Claudia Schiffer and husband Matthew Vaughan plumped for Clementine.
Stars can also name their kids after their musical idols (Liam Gallagher's son Lennon, Cindy Crawford's son Presley), a favourite author (Cate Blanchett's son Dashiell) or a place (Madonna's daughter Lourdes, Kim Basinger's daughter Ireland).
Other celebrity offenders include Jamie and Jools Oliver (Daisy Boo and Poppy Honey), Demi Moore and Bruce Willis (Rumer, Scout and Tallulah Belle) and Changing Rooms designer Anna Ryder Richardson (Dixie Dot and Bibi Belle). But having an unusual name can be torture for a celebrity's child. Just ask Peaches Geldof.
'Why do the rich and famous give their children such ridiculous names?' the daughter of Bob Geldof and the late North Wales TV star Paula Yates wrote last year.
'Mine has haunted me all my life.'
The teenager said she was teased mercilessly at school with cries of: 'Oi, Peaches, are your parents bananas?'
Still, it could have been worse: 'I was going to be called Angel Delight at one point, so I suppose I can count myself lucky."
Peaches' sisters have similarly bizarre monikers - Fifi Trixibelle, Pixie and Heavenly Hiraani Tiger Lily, the latter born to Yates and INXS singer Michael Hutchence.
Some stars choose normal names for some of their kids and strange ones for others.
Supermodel Elle Macpherson gave her first son the reasonably sensible name Flynn - then followed it up with a second boy called Aurelius Cy.
And U2 frontman Bono has children called Jordan, Eve, John - and Elijah Bob Patricius Guggi Q.
Misschien wel, tenzij ze het stiekem met de behanger heeft gedaan of zo.quote:Op vrijdag 24 juni 2005 15:11 schreef the_legend_killer het volgende:
Zoun de baby van maxima net zo lelijk zijn als de vorige
Tsk..ze heeft alles in zich om over 18 jaar Miss Holland te wordenquote:Op vrijdag 24 juni 2005 15:11 schreef the_legend_killer het volgende:
Zoun de baby van maxima net zo lelijk zijn als de vorige
quote:Tweede dochter voor Prinses Máxima
Hare Koninklijke Hoogheid Prinses Máxima der Nederlanden heeft hedenmiddag, 26 juni 2005, om 14.40 uur in het Ziekenhuis Bronovo te Den Haag het leven geschonken aan een kerngezonde dochter.
'We hebben er weer een prachtige en gezonde wolk van een dochter bij', aldus de vader de Prins van Oranje, die verder zei dat Prinses Máxima en hij heel blij zijn met deze gezinsuitbreiding.
De pasgeboren dochter woog bij de geboorte 3490 gram. De lengte van de baby is 50 cm. Mevrouw M.J.G.H. Smeets, gynaecoloog, en mevrouw J.H. Kreijen-Meinesz, kinderarts-neonatoloog stonden de Prinses bij de bevalling terzijde.
RVD, 26.06.2005, 15.20 uur
Ahhquote:
quote:Zijne Koninklijke Hoogheid de Prins van Oranje heeft hedenochtend om 10.00 uur bij de gemeente Den Haag aangifte gedaan van de geboorte van zijn tweede dochter en haar namen bekend gemaakt. De officiële namen die haar daarbij zijn gegeven, luiden als volgt:
Alexia Juliana Marcela Laurentien.
De verkorte naam in het dagelijks gebruik en de roepnaam in huiselijke kring is Alexia.
Hare Koninklijke Hoogheid Prinses Alexia Juliana Marcela Laurentien Prinses der Nederlanden, Prinses van Oranje-Nassau is derde in de lijn van erfopvolging.
RVD, 28.06.2005
Ja, en dat staat er morgen niet meer op dus:quote:Op dinsdag 28 juni 2005 22:31 schreef fratsman het volgende:
Angelina Jolie...
Tenminste, volgens de frontpage van Slam! FM.
http://www.slamfm.nl
quote:Angelina Jolie zwanger van Brad Pitt
Geplaatst op: 2005-06-28
Het gonst nog steeds van de geruchten rond het vermeende koppeltje Angelina Jolie en Brad Pitt. Het is nog steeds niet officieel bevestigd dat ze wat met elkaar hebben, maar tóch doen de eerste berichten over een zwangerschap de ronde.
Volgens de New York Post is Angelina drie maanden geleden al bevrucht door Brad. Het stel zou dit nieuws nog even ‘low profile’ houden, totdat de mediastorm rond hen is gaan liggen. Voorlopig is dat nog niet het geval, want naar aanleiding van dit laatste bericht is Angelina’s woordvoerder overladen met honderden telefoontjes en e-mails.
Dit weekend is Brad ook gespot in een maïsveld vlakbij Angelina’s huis. Hij was daar aan het spelen met haar geadopteerde zoontje Maddox.
Drie jaar geleden verklaarde Angelina nog dat ze een kind adopteren verkiest boven de natuurlijke manier. Maar wellicht heeft Brads maïskolfje haar op andere gedachten gebracht.
quote:Op maandag 11 juli 2005 20:07 schreef brotherlouie98 het volgende:
Dieter Bohlen (51) ist zum vierten Mal Vater geworden. Am 07.07.2005 brachte Bohlens Freundin Estefania (25) den gemeinsamen Sohn "Maurice Cassian" zur Welt. Dieter Bohlen ist bereits Vater seiner drei Kinder Marc (19), Marvin (16) und Marielin (15) aus erster Ehe.
Goed he van Dieter, welke Fokker lukt dat op z'n 51ste!!![]()
Afschuwelijke naamquote:Op donderdag 21 juli 2005 21:13 schreef ChatGirl het volgende:
Zoon voor acteur Winston Post
VLAARDINGEN - Acteur en presentator Winston Post en zijn vrouw, zangeres Denise van Rijswijk, hebben hun eerste kind gekregen. Het jongetje heet Jayden.
Winston en Denise zijn de trotse ouders van baby Jayden.
Het kind, dat voluit Jayden Winston Johannes heet, werd dinsdagavond geboren. "Het was een geweldig intens moment toen hij daar na een lange tijd puffen en persen op de buik van Denise lag. Wat een wonderbaarlijk iets is het toch. Zowel Denise als ik moesten een paar tranen wegpinken, tranen van onovertroffen geluk", aldus een gelukkige Winston Post.
Volgens de trotse vader maken moeder en zoon het "super".
quote:Op donderdag 21 juli 2005 22:43 schreef Liejannuh het volgende:
Wat leuk!! Winston Post heeft zijn zoon vernoemd naar de zoon van Danny en Knorretje!
bronquote:Jennifer Lopez expecting?
A source has claimed that Jennifer Lopez is pregnant by husband Marc Anthony.
An insider told America's Star magazine: "It's very top secret right now. She could be six to seven weeks gone".
Additionally, a fashion stylist linked to J.Lo has been in touch with LA designers to organise clothes for the possibly pregnant diva.
"Having a big family is something she has always dreamed of," the magazine was told.
quote:Op woensdag 3 augustus 2005 08:47 schreef Spindizzy het volgende:
Oscar winner Holly Hunter, 47
quote:
Sienna Miller is pregnant with Jude Law's child
Sources have revealed to Star that Sienna Miller is six weeks pregnant with Jude Law's child. They allegedly gathered friends and family at their London home to announce her pregnancy before Jude's affair with the nanny was exposed, though reps for Miller and Law have not confirmed or denied the pregnancy.
"She [and Jude had] discussed names for the baby," a friend tells Star. Now, Law "had destroyed any chance they had of bringing up the baby together."
Additionally, Star reports that during Jude Law's marriage to Sadie Frost, the mother of his three children, Jude cheated with no fewer than six women - a model, a celebrity's assistant, two A-list stars, a rock star's ex-wife and a lap dancer. I guess Sienna Miller should be grateful Jude only cheated on her with the nanny, as opposed to the bevy of Catholic school girls he probably had his eyes on. And considering he's Jude Law, he probably could have had those Catholic school girls if he wanted. Fuck, now I wish I was Jude Law. Not because I want to have sex with Catholic school girls, but because I wish my last name was Law. Man, that's such a sweet last name.
quote:Op donderdag 4 augustus 2005 08:58 schreef Duiveltja het volgende:
Fuck, now I wish I was Jude Law. Not because I want to have sex with Catholic school girls, but because I wish my last name was Law. Man, that's such a sweet last name.
quote:
Michelle Branch has baby
People magazine announced yesterday that Michelle Branch has given birth to a 7lb 12oz baby girl named Owen, and is resting comfortably in a Los Angeles hospital. Seeing as how I haven't thought about Michelle Branch in about five years or so, I'm surprised anybody would care enough to talk about her giving birth. Actually, the most surprising thing about this whole thing is that any guy would be willing to stick his penis inside of her and get her pregnant. Call me picky, but I'm just not into ugly clown-faces who wear trucker hats.
Bron: nationalenquirer.comquote:Oscar-winner Holly Hunter is pregnant with twins. She is 47 years old.
This is the first pregnancy for Holly and her significant other British actor, Gordon MacDonald. Hunter and MacDonald met when they played lovers in London's West End production of By the Bog of Cats last year.
Het bewijs:quote:In het vorige topic op zaterdag 12 maart 2005 10:32 schreef Spindizzy het volgende:
Heidi Klum lijkt ook weer zwanger te zijn
Die Steve Coogan is wel ok, maar wat moet ie in hemelsnaam met die junkquote:Courtney Love zegt zwanger te zijn
Courtney Love, die vrijdag door de rechter in Los Angeles werd veroordeeld tot verplicht afkicken, zegt zwanger te zijn.
De zangeres vertelde aan de Britse zondagskrant News of the World dat ze een kind verwacht van de Britse acteur Steve Coogan, die bekend is door zijn rol in de tv-serie I'm Alan Partridge.
De 41-jarige weduwe van Nirvana-zanger Kurt Cobain, vertelde aan de krant dat zij een twee weken durende affaire heeft gehad met de 39-jarige Coogan. Love heeft al een dochter van 11 jaar uit haar relatie met Cobain.
quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 17:33 schreef Vivi het volgende:
Vind het wel een beetje ziek om op je 47e nog een kind te krijgen eigenlijk.
quote:Carrie-Anne Moss
Date of birth (location)
21 August 1967
Vancouver, British Columbia, Canada
quote:
Bron: nu.nlquote:Courtney Love is niet zwanger, meldt BBC News. Het Britse The News of the World schreef dit weekeinde dat Love en komiek Steve Coogan een baby zouden krijgen. Volgens een woordvoerder van Coogan is dit 'complete onzin'. De komiek zou in The Sun hebben verklaard 'verbijsterd' te zijn over het gerucht.
Eerder deze maand verschenen in verschillende Amerikaanse en Britse tabloids berichten over de vermeende relatie tussen Love en Coogan. Woordvoerders van beiden sterren lieten weten dat de twee goede vrienden zijn en elkaar een paar keer in Los Angeles hebben ontmoet. Van een liefdesrelatie zou geen sprake zijn.
Love is vrijdag nog veroordeeld tot een verplicht verblijf in een afkickkliniek. De weduwe van Kurt Cobain was gearresteerd, omdat zij onder invloed was van verdovende middelen. Love, die een 11-jarige dochter heeft van Cobain, moet naar verwachting een maand in de kliniek blijven.
blijkt één grote leugen te zijn, volgens rtlbquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 13:01 schreef Copycat het volgende:
Is ze nu wel of niet zwanger???
Het kamp van Courtney zegt van wel, het kamp van Coogan van niet...
Ben toch eerder geneigd het tweede kamp te geloven.
[..]
Bron: nu.nl
En volgens het kamp van Alan Partridge dus ookquote:Op woensdag 24 augustus 2005 15:09 schreef Logician het volgende:
blijkt één grote leugen te zijn, volgens rtlb
quote:
Courtney Love denies pregnancy
Courtney Love has denied reports that she's pregnant with Steve Coogan's baby and her management has released an official statement saying, "Courtney Love wishes to make it clear that she denies recent stories suggesting she is pregnant or has had a relationship with Steve Coogan. She confirms that she and Steve are good friends and have met a few times in Los Angeles." The world can let out a collective sigh of relief now, knowing that a child won't be in the care of America's craziest woman. I'm not saying Courtney would make a bad mother, I just wouldn't be surprised if she killed her child by accidentally feeding it heroin because she was too drunk, high, or stupid to know any better. Plus she takes her clothes off in public a lot, which is something you really want mothers to be doing. And by mothers I mean Petra Nemcova.
Maar dan nog zei het me niks...quote:Op woensdag 31 augustus 2005 10:35 schreef Svensational het volgende:
Ja, maar dat stond er toch ook duidelijk bij, me dunkt..
quote:Op woensdag 31 augustus 2005 10:44 schreef Spindizzy het volgende:
Die is nu iets van 3 jaar zwanger lijkt het wel.
quote:Op woensdag 31 augustus 2005 12:12 schreef L-E-A het volgende:
Yvon Jaspers heeft een dochter gekregen, Keesje Johanna. Dat was gisteren bij RTL Boulevard.
Van Glamour.com:quote:Op woensdag 31 augustus 2005 10:44 schreef Spindizzy het volgende:
Staat Heidi Klum ondertussen nuet eens op ontploffen? Die is nu iets van 3 jaar zwanger lijkt het wel.
quote:FROM HERE TO MATERNITY
Her second baby might be due in a matter of weeks, but Heidi Klum was dressed for dancing at Michael Kors' Stylish Summer party in LA. Is she one stylish stunner?
Nogal!quote:Op donderdag 1 september 2005 14:12 schreef Spindizzy het volgende:Wat een verschrikkelijk lelijke foto.
Ik ook, vind het opzettelijk goed laten zien van een zwangere buik snel ordinair overkomen. Maar wat een naam ook, Keesje..quote:Op donderdag 1 september 2005 14:47 schreef Aventura het volgende:
Ik zou nooit met mijn toeter op de foto gaan. Ja, misschien hooguit voor privégebruik. Maar ik vind het getuigen van wansmaak.
Demi Moore voor Vanity Fair vond ik wel smaakvol gedaan, toentertijd.quote:Op donderdag 1 september 2005 14:47 schreef Aventura het volgende:
Maar ik vind het getuigen van wansmaak.
Ach, alles is relatief hoor. Ik heb één foto van mijn zwangere moeder, met peuk in haar hand. Das nog minder flatteusquote:Op donderdag 1 september 2005 17:40 schreef PeRi het volgende:
Die foto![]()
![]()
Ik zou me doodschamen als ik zo'n onflatteuze foto later zou zien als 't kind zijnde.
Was toentertijd ook heel spraakmakend. Dit is gewoon heel lelijk gefotografeerd en heeft ze iets heel lelijks aanquote:Op donderdag 1 september 2005 15:28 schreef Copycat het volgende:
[..]
Demi Moore voor Vanity Fair vond ik wel smaakvol gedaan, toentertijd.
Maar dit lijkt nergens op,
das echt ergquote:Op donderdag 1 september 2005 18:27 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik hoorde net op Talpa dat ze deze foto niet zelf naar buiten heeft gebracht! De fotograaf heeft blijkbaar niet alleen een lelijke foto gemaakt, maar em ook nog tegen grof geld doorverkocht
quote:Op donderdag 1 september 2005 14:10 schreef Svensational het volgende:
[afbeelding]
Zo, nu eerst een Bavaria.
[afbeelding]
Dat vind ik dan weer een walgelijk minne streek van de fotograafquote:Op donderdag 1 september 2005 18:27 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik hoorde net op Talpa dat ze deze foto niet zelf naar buiten heeft gebracht! De fotograaf heeft blijkbaar niet alleen een lelijke foto gemaakt, maar em ook nog tegen grof geld doorverkocht
Is dit onze Britney?quote:Op donderdag 1 september 2005 22:26 schreef suikerzoet het volgende:
[afbeelding]
Enge foto, dit. Heb leukere gezien van haar. Ze lijkt niet eens op zichzelf.
Ja tuurlijk, maar voor iemand die lief schattig snoezig zwanger op de foto wil staan, vind ik deze wel érg mislukt. Ze is er echt voor gaan zitten en dan toch zo'n eng portretquote:Op vrijdag 2 september 2005 03:02 schreef Ole het volgende:
Dan zijn er nog véél engere foto's hoor..
Ze heeft zich alvast een typisch huisvrouwenkapsel aangemetenquote:Op donderdag 1 september 2005 22:26 schreef suikerzoet het volgende:
[afbeelding]
Enge foto, dit. Heb leukere gezien van haar. Ze lijkt niet eens op zichzelf.
quote:Op donderdag 1 september 2005 10:35 schreef Copycat het volgende:
[..]
Van Glamour.com:
[..]
[afbeelding]
Een feestje in een schoenen/tassenzaak?
Ik heb nog iets voor je.quote:Op vrijdag 2 september 2005 12:43 schreef Vivi het volgende:
Argh..wat een afschuwelijke foto!!! Dat HAAR!!!!
Wie is dit dan?quote:Op dinsdag 6 september 2005 14:39 schreef rena het volgende:
[..]
[afbeelding]
Het moet nu echt bijna gebeurenZe is 8 september uitgerekend las ik ergens en deze foto is van 3 september. Ze is wel prachtig zwanger overigens
![]()
Als ze dat kind eruit heeft geperst kan ze zo sherry drinken in de countryclub. Getver, ze lijkt wel 50 zo.quote:Op dinsdag 6 september 2005 14:48 schreef apestaartje het volgende:
[..]
Ik heb nog iets voor je.![]()
http://www.theplace.ru/forum/pics/ellecover.jpg
quote:
Wat een geweldige bron ook., dat zijonlinequote:'Sylvie en Rafael worden mams en paps'
Gepost door Gertjan (Kozzmic) - Bron: Zij Online
Gepubliceerd: woensdag 7 september 2005 @ 17:35
marsu had ons via de nieuws-submit te melden:
Sylvie Meis is zwanger. Dat meldt althans haar moeder. Volgens website Zij Online onthulde ma Meis in een café in Beverwijk tegen een ieder die het maar horen wilde dat haar dochter reeds twee maanden in blijde verwachting is. Als het aan Sylvie had gelegen dan was het nieuws echter nog een maandje geheim gebleven. Het is dus maar de vraag of ze zo blij is met de loslippige 'wannabe-oma'.
Volgens Zij Online kunnen we de bevalling in juni 2006 verwachten, wat een slechte timing is voor papa Rafael, die dan hoogstwaarschijnlijk met het Nederlands Elftal moet acteren op het wereldkampioenschap voetbal in Duitsland. Aangezien een dracht van bijna twaalf maanden bij vrouwtjesmensen nauwelijks voorkomt lijkt het echter waarschijnlijker dat Van der Vaart junior om en nabij begin april het levenslicht zal zien.Het is overigens niet bekend of de televisierechten van de geboorte van de eersteling van het stel inmiddels al aan de hoogste bieder verkocht zijn. De 27-jarige Meis en de 22-jarige Van der Vaart traden op 10 juni 2005 onder grote belangstelling in het Noordhollandse Heemskerk in het huwelijk. SBS6 mocht hiervan na het betalen van een ruime vergoeding exclusieve beelden van uitzenden.
Zeggen ze nu..quote:Op donderdag 8 september 2005 09:37 schreef Annemiek78 het volgende:
Die geruchten ook; Bij radio 538 hadden ze net Rafael aan de telefoon en Sylvie is dus helemaal niet zwanger.
O gatver wat ergquote:Op woensdag 14 september 2005 08:26 schreef Spindizzy het volgende:
M.C. Hammer and his wife, Stephanie, recently gave birth to a premature baby boy. "He's two pounds now, and his name is Samuel,"
Twee pond
Ja. Stond in De Telegraaf dus het is waar!quote:Op woensdag 14 september 2005 17:54 schreef Esto het volgende:
Is Jasmine Sendar zwanger???
Ja dus. Komt zo bij Shownieuws..quote:Op maandag 5 september 2005 18:34 schreef Ole het volgende:
Is Helga van leur ook weer zwanger?
Ze zegt net dat ze 'nog wel'een slanke den is..
En als je goed kijkt lijkt ze idd een beginnend buikje te hebben..
Inderdaad, in januari moet het komen.quote:Op donderdag 15 september 2005 11:29 schreef miss_dynastie het volgende:
Leuk voor Helga. Nummer drie, toch?
Meisje zou dan leuk zijn toch? Volgens mijn moeder was ze vroeger ons buurmeisjequote:Op donderdag 15 september 2005 11:30 schreef Annemiek78 het volgende:
[..]
Inderdaad, in januari moet het komen.
Ze heeft al twee jongens.
quote:
quote:Op maandag 19 september 2005 14:03 schreef Spindizzy het volgende:Je zal die ADHD brulboei de godganse tijd boven je wieg hebben hangen zeg...
Stomme naamquote:Op maandag 19 september 2005 12:59 schreef teigan het volgende:
Bert Visscher is gisteren vader geworden van een zoon....
Deze heeft de naam Mink gekregen.
bron: www.bertvisscher.nl
in het dagelijks leven moet die man heel erg rustig zijn juistquote:Op maandag 19 september 2005 14:03 schreef Spindizzy het volgende:Je zal die ADHD brulboei de godganse tijd boven je wieg hebben hangen zeg...
Ja, dat hoorde ik ook bij shownieuwsquote:Op maandag 3 oktober 2005 20:44 schreef rena het volgende:
Maria Kooistra is bevallen van een zoontje. Meer info kan ik nog niet vinden, hij heet geloof ik Jack en dan komt er nog iets![]()
Hij heet voluit: John Aristoteles Benjamin.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 12:29 schreef miss_dynastie het volgende:
Jack? Na Storm (meisje) en Lorca (jongen)????? Ik zou het fantastisch vinden, maar dacht dat ze dat wel iets te gewoontjes zou vinden
Wie is Sharon?quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 13:36 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Sharon van Adel!
quote:
Ik zat te denken aan Sharon Osbourne, Sharon Stone, Sharon van de PvdAquote:
quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 16:20 schreef Aventura het volgende:
Het is Sharon den Adel. Van Within Temptation. Dat is een band.
Precies... Zo had ik heel succesvol het bestaan van Within Puketation verdrongenquote:
Die staat er tochquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 14:35 schreef Copycat het volgende:
Een achternaam vermelden is dus handig.
quote:Kerrang this week reported that Helena Berg (Brians long term partner) has given birth to a baby boy named Cody. The source being the source that it is, means that this information is slightly dubious.
Many sources however (including myself) have noted that Helena was certainly pregnant, the news was first speculated over a year and two months ago, which means that either Helena gave birth a few months ago, was very very very late with the pregnancy or it never happened at all. We doubt any official channels will confirm any information on this, but we will keep our ears open never the less.
Hij is bi.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 23:04 schreef rena het volgende:
Hij is toch ontzettend homo? Zo ziet hij er wel uit in ieder geval, het is net een barbie
Bi bestaat niet. Alle mannen die zeggen dat ze bi zijn zijn gewoon homo maar durven dat niet toe te geven.quote:
en waarom denk je dat ?quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 01:18 schreef Tragedy het volgende:
Bi bestaat niet. Alle mannen die zeggen dat ze bi zijn zijn gewoon homo maar durven dat niet toe te geven.
Wat bezielt die mensen in Godsnaam denk ik danquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 19:24 schreef miss_dynastie het volgende:
Beau van Erven Dorens en zijn vrouw hebben een vierde zoontje gekregen, Jan. Was net bij NSE.
Het is heel gezellig hoor, zo'n groot gezinquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 20:46 schreef Aventura het volgende:
Nee ik bedoel niet de naam, maar het krijgen van vier! kinderen![]()
Ik ben er zelf één van vier, had niet per sé gehoeven van me, maar moeder van vier lijkt me de hel op aardequote:Op dinsdag 11 oktober 2005 23:03 schreef rena het volgende:
[..]
Het is heel gezellig hoor, zo'n groot gezin![]()
![]()
Nee, ik vind de naam Jan ook niet mooiquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 20:49 schreef Svensational het volgende: De tijd van Piet, Jan, Klaas en Henk is voorbij...
Kal-El is de "echte" naam van superman.quote:Op maandag 3 oktober 2005 20:45 schreef rena het volgende:
Zoontje voor Nicolas en Alice Kim Cage
LOS ANGELES - De acteur Nicolas Cage is maandag opnieuw vader geworden. Zijn vrouw Alice Kim Cage beviel maandag in een ziekenhuis in New York van een zoontje, Kal-el Coppola Cage. Cage (41) is een neef van filmregisseur Francis Ford Coppola. Hij leerde zijn twintig jaar jongere vrouw kennen in een restaurant in Los Angeles, waar zij bediende. Cage was eerder gehuwd met Lisa Marie Presley en de actrice Patricia Arquette.
Wat een naam![]()
moeder van 4 is geweldig!quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 23:12 schreef Aventura het volgende:
[..]
Ik ben er zelf één van vier, had niet per sé gehoeven van me, maar moeder van vier lijkt me de hel op aarde
Gewoontjes? Mwoa, zoveel jonge mensen met zulke namen zijn er niet hoorquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 20:49 schreef Svensational het volgende:
Ik bedoelde wel de naam, ze hoeven idd geen Collyflower of Bikkel genoemd te worden of weet ik veel hoe ze tegenwoordig allemaal genoemd worden, maar Jan vind ik dan weer iets té gewoontjes. De tijd van Piet, Jan, Klaas en Henk is voorbij...
Wilde al posten over Glennis Gracequote:Op donderdag 13 oktober 2005 19:11 schreef ChatGirl het volgende:
Glennis Grace is twee maanden in verwachting.
Bron: RTL Boulevard
Bron.quote:Mayim Bialik, star of the '90s show Blossom, and her husband, Michael Stone, are parents of a baby boy, born Tuesday, the actress's rep tells PEOPLE exclusively.
"Mother and baby are both fine," says the rep. This is the couple's first child.
Blossom, on which Bialik played the wholesome Blossom Russo, debuted in 1991 and ran until 1995. After the show went off the air, Bialik, now 29, went through a rebellious phase, she told PEOPLE in 2000 – the same year she graduated from UCLA.
The San Diego native also went on to work on a Ph.D. in neuroscience – and met Stone at school.
As far as acting is concerned, since her sitcom, Mayim (which means "water" in Hebrew) has done mostly voiceover work – including Kim Possible: The Secret Files and X2: Wolverine's Revenge. She has also made recent guest appearances on Curb Your Enthusiasm and Fat Actress.
Waarom niet, ze is doctor in de neurowetenschappen, dat lijtkt me toch best iets om trots op te zijn!quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 13:50 schreef Tom_Tom- het volgende:
[afbeelding]
[..]
Bron.
Ik hoop dat het kind niet op de moeder lijkt..
Oh, dat zeker wel. Maar Blossom stond niet vooraan toen God de gezichten uitdeelde, snap je.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 13:55 schreef Tragedy het volgende:
Waarom niet, ze is doctor in de neurowetenschappen, dat lijtkt me toch best iets om trots op te zijn!
Het lijkt net een vent.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 13:50 schreef Tom_Tom- het volgende:
[afbeelding]
[..]
Bron.
Ik hoop dat het kind niet op de moeder lijkt..
quote:GERI Halliwell is pregnant, the News of the World can reveal.
The former Spice Girl has told friends she is expecting the baby she yearns for next spring.
But Geri, 33, is keeping everyone guessing over the dad's identity. She has been secretly dating a British scriptwriter — Sacha Gervasi — but the couple had a heated row at a cafe only last week.
Yet Geri was all smiles as she broke her news to chums over lunch at a trendy Los Angeles restaurant. As they said their goodbyes later, one pal put her hand on Geri's small baby bump—and the pair joked about how pregnancy had boosted her boobs.
A friend told us later: "Geri is thrilled to be pregnant. Although this is totally unexpected she can't wait to be a mum. It's the best thing that could happen to her. She has had her problems in the past, battling bulimia, but now she is grown up and ready to be a mother.
"Not surprisingly, she's very upset her relationship with Sacha hasn't exactly gone to plan. But if she is alone when the baby arrives, then so be it. She's a strong woman and will cope just fine."
Geri began dating Gervasi in the summer. The London-born ex-journalist has made an impact as a rising Hollywood scriptwriter after penning the screenplay for The Terminal, starring his pal Tom Hanks and Catherine Zeta Jones.
Last week the couple met at a café down the road from his home. Geri was waiting for him with her pet dog. Onlookers saw Gervasi repeatedly jabbing his finger at Geri during their brief meeting. He gave her a cool hug as he left without finishing his coffee.
Moments later Geri left in a black Cadillac and could be seen screaming down her mobile. But she is said to be over the moon with her pregnancy after speaking openly about her desire to have children.
In Five documentary There's Something About Geri she said: "If you asked me three years ago if I wanted a baby or a No 1, I'd have said the single. That's not true now."
quote:Dr. Carter to Maternity Ward
Noah Wyle may be out of ER, but he was back to the hospital this weekend--the maternity ward, that is.
The former TV doc and his wife, Tracy, welcomed daughter Auden Wyle on Saturday, People reports.
The poetically named babe, whose moniker comes from W. H. Auden, was born in Los Angeles and tipped the scales at 7 pounds, 7 ounces. "Mom and baby are doing great," Wyle's rep, Eddie Michaels, told the magazine. "Everyone is thrilled."
Auden is the couple's second child. She joins big brother Owen Strausser Wyle, who turns three next month.
quote:HOLLYWOOD babe Gwyneth Paltrow was last night rumoured to be expecting her second child with Coldplay singer Chris Martin.
Her mum, actress Blythe Danner, 62, appeared to let the cat out of the bag at an LA awards ceremony when asked if she was going to be a granny again. She replied: “Yes I am.”
It was also reported the tot is due in the spring and was conceived backstage at a gig.
Gwyneth’s agent refused to comment. Gwyneth, 33, and husband Chris, 28, have a 16-month-old girl, Apple.
Wat zijn bumps?quote:Is Victoria Beckham weer zwanger?
David Beckham heeft speculaties over de zwangerschap van zijn vrouw aangewakkerd.
Overal duiken de roddels weer op.
David zou namelijk door Real Madrid teamleden de "bumps" hebben gekregen. "Bumps" is een ritueel die wordt uitgevoerd als een speler vader wordt.
Een insider vertelde: "De vorige keer dat David de "bumps" kreeg, was in augustus. Twee dagen later maakte Victoria bekend opnieuw zwanger te zijn.
"Onze spelers krijgen de "bumps", wanneer zij hun baas vertellen dat hun vrouw zwanger is."
Misschien krijgen Brooklyn, Romeo en Cruz er dus een broertje of een zusje bij.
quote:Geri Halliwell is zwanger.
Ex-Spice Girl Geri Halliwell is zwanger van haar eerste kindje. De vader is haar geheime liefde Sacha Gervasi.
Geri is al sinds juni aan het daten met Gervasi. In de lente zullen zij hun eerste kindje krijgen.
Een vriend zegt: "Geri is enorm blij dat ze zwanger is."
"Alhoewel het totaal onverwacht is, kan ze niet wachten todat ze moeder wordt."
Geri heeft nog niet publiekelijk gereageerd op dit nieuws.
Wordt vervolgd.
quote:Brooke Shields verwacht tweede kind
AMSTERDAM - Actrice Brooke Shields en haar man Chris Henchy verwachten in het voorjaar hun tweede kind. Dat heeft het Amerikaanse blad People Magazine vrijdag gemeld op zijn website.
Shields en schrijver Henchy zijn in 2001 getrouwd. Ze hebben een dochtertje van twee, Rowan. Vorige maand had de 40-jarige actrice toen ze te gast was in de Oprah Winfrey Show nog gezegd dat ze graag nog een kind wilde.
Na de geboorte van Rowan had Brooke Shields een postnatale depressie, waar ze een boek over heeft geschreven.
Van haar derde kindquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 19:49 schreef Svensational het volgende:
Helga van Leur is ook vrij zwanger!
Oud nieuws, Is al eerder genoemd ook in dit topic.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 19:49 schreef Svensational het volgende:
Helga van Leur is ook vrij zwanger!
I know. maar het viel me gewoon opquote:Op zondag 30 oktober 2005 08:18 schreef Annemiek78 het volgende:
Oud nieuws, Is al eerder genoemd ook in dit topic.
bronquote:Uitgegeven: 29 oktober 2005 10:52
AMSTERDAM - Angelina Jolie wil graag nog een kindje. "Ik denk er 's nachts meestal over na hoe snel ik weer een kind wil adopteren", vertelt de actrice aan het Amerikaanse tijdschrift People. "Het is iets heel speciaals."
De 30-jarige Jolie heeft al een 5-jarige zoon, Maddox, geadopteerd uit Cambodja. De actrice adopteerde in juli haar tweede kindje, Zahara, uit een weeshuis in Ethiopië. Angelina was tijdens haar bezoek aan Ethiopië in gezelschap van acteur Brad Pitt.
Het gerucht doet sinds maanden de ronde dat de twee een relatie hebben, maar Jolie en Pitt hebben dat niet bevestigd. Haar zoontje Maddox ging ook mee naar Afrika. "Mijn zoontje zag hoe ze daar leefden en hij begreep direct dat die baby's verzorging nodig hadden. Kinderen voelen dat soort dingen gewoon aan."
quote:Brooke zwanger zonder IVF!
AMSTERDAM - De zwangerschap van Brooke Shields kwam als een enorme verrassing. Het voormalig model en haar echtgenoot Chris Henchy hadden zich al voorbereid op een reeks van IVF-behandelingen, maar dat bleek gelukkig niet nodig.
"We waren ons alweer mentaal aan het voorbereiden op de behandelingen. Ik heb maar liefst zeven keer IVF gehad voordat ik zwanger raakte van mijn nu 2-jarige dochtertje Rowan. We gingen er dus al helemaal vanuit dat we voor een tweede kindje dit hele traject opnieuw zouden moeten doorlopen" , zo legt Brooke uit.
De zwangerschap kwam dus voor de twee als een geschenk uit de hemel. " Vooral mijn man was erg blij dat hij niet weer met zijn potje naar het ziekenhuis hoefde!"
Wanneer het kindje precies geboren zal worden is nog niet duidelijk. " We weten nog niet in welke maand ik ben uitgerekend. Ik heb nog geen echo gehad", aldus de gelukkige moeder.
quote:Ledger and Williams Have Baby Girl
The Associated Press
Wednesday, November 2, 2005; 5:01 PM
LOS ANGELES -- Australian actor Heath Ledger and fiancee Michelle Williams are the parents of a daughter, according to a published report.
The baby, named Matilda, was born Friday, according to People magazine. Ledger's publicist, Mara Buxbaum, had no comment on the report.
Ledger, 26, and Williams, 25, play husband and wife in the new Ang Lee film, "Brokeback Mountain," which is set for release later this year.
Williams starred on the popular TV series "Dawson's Creek."
Ledger recently starred in "The Brothers Grimm" and the skateboard movie "Lords of Dogtown."
zal wel niet meer dan een roddel zijn maar tochquote:Halle Berry is pregnant. The actress is reportedly expecting her first child together with her boyfriend, actor Michael Ealy. Halle Berry met Ealy after getting out of her marriage to singer and sex addict Eric Benet.
Source: http://www.mtve.com/article.php?ArticleId=6004
en dan met name in het kader van een postnatale depressiequote:Op zondag 6 november 2005 09:34 schreef Aagje75 het volgende:
OMG die had toch een boek uitgebracht over de wonderen van prozac enzo?
En in het Nederlands:quote:Op dinsdag 8 november 2005 09:35 schreef innepin het volgende:
zal wel niet meer dan een roddel zijn maar toch
quote:Halle Berry is mogelijk zwanger van haar vriend Michael Ealy. Dit meldt de website van MTV. De 39-jarige actrice ontmoette Ealy na haar scheiding van zanger Eric Bennet. Het is het eerste kind van het stel.
Berry trouwde in 1993 met de Amerikaanse honkbalspeler David Justice. Het stel is na vier jaar uit elkaar gegaan. De Amerikaanse actrice trouwde in 2001 opnieuw: nu met muzikant Eric Bennet. Het huwelijk strandde echter vorig jaar.
Berry won in 2002 als eerste zwarte actrice een Oscar voor haar rol in Monster's ball (2001). De actrice speelde verder in films als 'Swordfish' (2001), 'Die another day' (2002) en 'Gothica' (2003).
Nicole was ten tijde van de scheiding zwanger. Het gerucht gaat dat het niet van Tom was.quote:Op vrijdag 11 november 2005 23:22 schreef Aventura het volgende:
Weten we meteen dat de vruchtbaarheidsproblemen in zijn vorige huwelijk bij Nicole lagen.
Ik kijk weer 's niet verder dan mijn neus lang is. Mensen kunnen om allerlei redenen adopteren natuurlijkquote:Op vrijdag 11 november 2005 23:29 schreef Spindizzy het volgende:
[..]
Nicole was ten tijde van de scheiding zwanger. Het gerucht gaat dat het niet van Tom was.
Volgens mij is Katie helemaal niet zwanger. Tis gewoon allemaal een complot om ons ervan te overtuigen dat Tom de meest hetero macho vrouwenliefhebber sinds George Michael in zijn Whamperiode is.
Ja!quote:Op vrijdag 11 november 2005 23:36 schreef Spindizzy het volgende:
Dus ze loog toen ze zei dat ze maagd tot het huwelijk wilde blijvenDe hoer
quote:Op zaterdag 12 november 2005 00:05 schreef Aventura het volgende:
Maar als het wel zo was, nou, dan valt het me ook enorm van haar tegen![]()
Waar gaat het heen met de wereld...quote:A 2003 profile of Katie Holmes in the Sunday Mirror of London discusses how “she went to cheerleading practice, got straight A grades, and made a pledge that she would remain a virgin until marriage.”
Mijn illusies zijn allang vervlogen. Sinds ik erachter kwam dat Britney er al die tijd lustig op los neukte met Justin terwijl ik dacht dat ze nog maagd was, geloof ik nergens meer inquote:Op zaterdag 12 november 2005 00:10 schreef Copycat het volgende:
[..]
[..]
Waar gaat het heen met de wereld...![]()
![]()
quote:Oh, what a feeling!
Former Flashdancer Jennifer Beals delivered her first child, a baby girl, last month, it was announced Friday.
The Beals brood is mum on specifics, including the baby's exact birthdate, name and vital statistics, but her publicist tells People magazine that "the family is very happy and Jennifer and the baby are doing great."
Though it's the couple's first child together, it's not the first stork delivery for Beals' husband, Ken L. Dixon. The Canadian film technician has two children from a previous marriage.
The camera-ready couple tied the knot in 1998, marking the second march down the aisle for both.
From 1986 to 1998, Beals, 41, was married to filmmaker Alexandre Rockwell. They worked together in 1992's critically acclaimed dramedy In the Soup, which won the Grand Jury Prize at the Sundance Film Festival.
Beals first rose to fame in Adrian Lyne's 1983 smash Flashdance, playing an exotic-dancing welder who sets her sights on joining a dance company. She has since starred in more than 40 films, including Devil in a Blue Dress, The Last Days of Disco and The Anniversary Party.
The new mama currently stars in Showtime's lesbian-centric drama, The L Word, which is in production on its third season.
Wat een Tokkiequote:Op woensdag 23 november 2005 20:55 schreef rena het volgende:
Is Jennifer Garner nog niet bevallen? Ik las ergens dat ze 11 November uitgerekend was. December dus.![]()
[afbeelding]
Bron: www.nu.nlquote:HAMBURG - Voetballer Rafael van der Vaart en zijn vrouw Sylvie Meis verwachten volgend jaar hun eerste kind. Dat maakte hun manager maandag bekend.
"We hebben nooit onder stoelen of banken gestoken dat we een kinderwens hadden en zijn dan ook dolgelukkig", aldus Sylvie van der Vaart-Meis. "De eerste spannende maanden zijn achter de rug en we gaan er komende tijd heerlijk van genieten."
Het paar trouwde in juni en verhuisde daarna naar Hamburg. De voetballer verruilde het Amsterdamse Ajax voor HSV, de club van de Duitse havenstad. Meis zette voor haar echtgenoot haar werk als presentatrice en actrice op een laag pitje. Ze richt zich momenteel op de introductie van haar sieradenlijn op de Duitse markt.
HAMBURG - Voetballer Rafael van der Vaart en zijn vrouw Sylvie Meis verwachten volgend jaar hun eerste kind. Dat maakte hun manager maandag bekend.quote:Op maandag 28 november 2005 13:49 schreef KinkyGiraf het volgende:
Raffie en Sylvie verwachten een Babie
je moet eerst [ quote] doen en afsluiten met [/ quote]. Vandaarquote:Bron: www.nu.nl
Die gaat vast Priscilla-Pracey heten.
en wat ik fout doe aan de quote ben ik nog niet achter
quote:Voetbal: Rafael en Sylvie verwachten eerste kindje
Gepubliceerd op maandag 28 november 2005
HAMBURG (ANP) - Voetballer Rafael van der Vaart en zijn vrouw Sylvie Meis verwachten volgend jaar hun eerste kind. Dat maakte hun manager maandag bekend.
,,We hebben nooit onder stoelen of banken gestoken dat we een kinderwens hadden en zijn dan ook dolgelukkig'', aldus Sylvie van der Vaart-Meis. ,,De eerste spannende maanden zijn achter de rug en we gaan er komende tijd heerlijk van genieten.''
Het paar trouwde in juni en verhuisde daarna naar Hamburg. De voetballer verruilde het Amsterdamse Ajax voor HSV, de club van de Duitse havenstad. Meis zette voor haar echtgenoot haar werk als presentatrice en actrice op een laag pitje. Ze richt zich momenteel op de introductie van haar sieradenlijn op de Duitse markt.
Bron: http://www.telegraaf.nl/p(...)wart_weer_vader.htmlquote:NEW YORK - Rockster Rod Stewart (60) is opnieuw vader geworden. Zondagochtend beviel zijn 34-jarige verloofde Penny Lancaster in een Londens ziekenhuis van een 3,38 kilo wegend jongetje.
De naam van het kind, Stewarts zevende, is nog niet bekend.
Weet niet wat ik erger vind, Van der Vaart jr. of een Rod Stewart jr.quote:Op dinsdag 29 november 2005 00:20 schreef Haaibaaike het volgende:
Jemineetje op z'n 60sté jaar nog vader geworden!Toe maar..
Zijn verloofde had zijn kind kunnen zijn!quote:Op dinsdag 29 november 2005 00:20 schreef Haaibaaike het volgende:
Jemineetje op z'n 60sté jaar nog vader geworden!Toe maar..
]quote:Op dinsdag 29 november 2005 08:54 schreef Koningin het volgende:
[..]
Zijn verloofde had zijn kind kunnen zijn!
Idd oud nieuwsquote:Op woensdag 30 november 2005 10:13 schreef Turbomuis het volgende:
Misschien al oud nieuws, maar Alwien Tulner is zwanger. Alweer zeven maanden...
bron
Voor alle users die TVP's gebruik(t)en.quote:
Leuk nieuwsquote:Op donderdag 1 december 2005 23:23 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Voor alle users die TVP's gebruik(t)en.
Jennifer Garner en Ben Affleck hebben een dochtertje die naar de naam Violet luistert gekregen
Bronquote:Gwyneth Paltrow is in verwachting van haar tweede kindje. 18 Maanden geleden werd haar eerste kind geboren, het meisje Apple. In een interview zegt ze graag meer kinderen te willen krijgen. Ze is getrouwd met Chris Martin, de zanger van de band Coldplay.
Gwyneth heeft een lange lijst van beroemde vriendjes op haar naam staan. Naast Chris Martin heeft ze relaties gehad met Brad Pitt, Ben Affleck, Scott Speedman en Luke Wilson. Met Affleck en Pitt is ze zelfs verloofd geweest. Chris Martin is echter van een heel ander slag. Tot zijn 22ste was hij maagd en voor Gwyneth heeft hij nooit een serieuze relatie gehad.
Ik ook, als ze nou in Nederland zou wonen zou ik het ordinair vinden, maar ik vind het in het Engels best kunnen. Klinkt wel lief.quote:Op zaterdag 3 december 2005 12:42 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ik vind Apple een leuke naam.
ik ook, kvind het een heel lief naampjequote:Op zaterdag 3 december 2005 12:42 schreef Tom_Tom- het volgende:
Bron: http://www.allinlondon.co.uk/news/index.php?news_id=621quote:Cruise Baby is a Boy
Tom and Katie are expecting a boy
News Added: December 1, 2005
Friends have let it slip that the Cruise couple are expecting a boy. Rumours that baby Cruise is a boy have been circulating since Katie was spotted buying a wide range of blue clothes for her unborn baby at the trendy Petit Bateau shop in Beverly Hills.
Not only has the sex been announced but his name has also made the headlines, he is to be called William Oscar. Although the couple have not confirmed this choice, it is thought to be an appropriate name for the mini star with William meaning ‘protector’ and Oscar meaning ‘spearsman’.
It has also been revealed that had they been expecting a girl the chosen name would have been “Ella Elizabeth”. Preparations are in full flow for the impending arrival of William Oscar, although the exact due date has not been announced, Katie’s increasing bump suggests that it won’t be long! Tom has purchased a sonogram so that they can look at their son any time they want and they have decided to delay their wedding so that son William can be part of the celebrations!
Ik niet echt.. Vond het wel leuk dat ze naast dr vader Chris Martin liep met een tshirtje aan met de tekst "Apple of daddy's eye"quote:Op zaterdag 3 december 2005 12:42 schreef Tom_Tom- het volgende:
In het begin dacht ik "jeez, wie verzint dat", maar nu ben ik er aan gewend. Zolang het maar op z'n Engels blijft vind ik 'm wel okéquote:Op zaterdag 3 december 2005 19:54 schreef petitlapin het volgende:
[..]
ik ook, kvind het een heel lief naampje![]()
Ik moest echt lachen toen er in de Metro stond:quote:Op zondag 4 december 2005 20:08 schreef Jumping-Skippy het volgende:
[..]
In het begin dacht ik "jeez, wie verzint dat", maar nu ben ik er aan gewend. Zolang het maar op z'n Engels blijft vind ik 'm wel oké
Sommige mannen vinden een vrouw meteen niks meer of onaantrekkelijk zodra ze een kind gebaard heeftquote:Op zaterdag 3 december 2005 12:44 schreef marcb1974 het volgende:
Ik vond Gwyeth een heel mooie vrouw, begint toch minder te worden.
Je ziet wel een buikje hoor, maar zwart en van voren op de foto gezet, zie je dan weinig natuurlijk...quote:Op maandag 5 december 2005 17:11 schreef Shantee het volgende:
Katie ziet er nauwelijks meer zwanger uit![]()
[afbeelding]
Ik ookquote:
Helemaal mee eens, al helemaal na dat "stil zijn tijdens de bevalling" verhaal... wat een idioot zeg. (Ok, nu "mag" Katie wel geluid maken, maar alleen het feit al dat ie daar over nadenkt is al walgelijk!)quote:Op dinsdag 6 december 2005 21:23 schreef Jumping-Skippy het volgende:
Walgelijk stel, vooral de mannelijke helft.
Wow, wat leuk voor Reinout en Daniëllequote:Op woensdag 7 december 2005 09:21 schreef Svensational het volgende:
Daniëlle Overgaag en Reinout Oerlemans verwachten hun vierde kindje.
Dat klopt,quote:Op woensdag 7 december 2005 09:44 schreef Copycat het volgende:
Ze hebben nu toch twee zoontjes? Een derde kindje is toch dood geboren?
Nee, ze hebben twee zoontjes (Thijmen en Reinout) en een dochter (Fiene). Hun tweede zoontje is dood geboren.quote:Op woensdag 7 december 2005 09:44 schreef Copycat het volgende:
Ze hebben nu toch twee zoontjes? Een derde kindje is toch dood geboren?
Oh okay... die dochter is dus helemaal aan mij voorbij gegaan.quote:Op woensdag 7 december 2005 09:59 schreef miss_dynastie het volgende:
Nee, ze hebben twee zoontjes (Thijmen en Reinout) en een dochter (Fiene). Hun tweede zoontje is dood geboren.
Ja, maar dat kindje (het tweede zoontje dus) leeft niet meer (is tijdens de zwangerschap overleden en vernoemd naar vader en moeder).quote:Op woensdag 7 december 2005 10:02 schreef Tom_Tom- het volgende:
Hebben ze echt een kind dat Reinout heet?.
Ik twijfel ookquote:Op woensdag 7 december 2005 10:02 schreef Tom_Tom- het volgende:
Hebben ze echt een kind dat Reinout heet?.
Ze hebben drie kinderen nu, Daniëlle verwacht de vierde. Thijmen kwam als eerste, Reinout Daniël werd dood geboren en daarna kwam Fiene. Nu komt nummer vier (het derde levende kindje, als alles goed gaat, en dat gun ik ze uiteraard van harte).quote:Op woensdag 7 december 2005 10:05 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Ik twijfel ookof ze een kindje hebben dat Reinout heet ?
Ik zou graag de bron willen zien van het nieuws van de zwangerschap van Danielle, kan iemand die geven?quote:Op woensdag 7 december 2005 10:20 schreef Aventura het volgende:
Natuurlijk wel, het is meer een taalkundig iets. Ik vind het raar om te zeggen, ze hebben drie kinderen. Dat is niet zo. Je kan wel zeggen, ze hebben drie kinderen gekregen.
Het feit dat het kindje overleden is maakt het toch niet minder van henquote:Op woensdag 7 december 2005 10:20 schreef Aventura het volgende:
Natuurlijk wel, het is meer een taalkundig iets. Ik vind het raar om te zeggen, ze hebben drie kinderen. Dat is niet zo. Je kan wel zeggen, ze hebben drie kinderen gekregen.
Zie boven wat ik gepost hebtquote:Op woensdag 7 december 2005 10:24 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik zou graag de bron willen zien van het nieuws van de zwangerschap van Danielle, kan iemand die geven?
Ik kan dat niet zien, heb je inlog voor nodigquote:
Inderdaad heb ik mijn inlog voor nodigquote:Op woensdag 7 december 2005 10:30 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik kan dat niet zien, heb je inlog voor nodig
Maar geloof je op je woord
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |