quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 16:20 schreef Aventura het volgende:
Het is Sharon den Adel. Van Within Temptation. Dat is een band.
Precies... Zo had ik heel succesvol het bestaan van Within Puketation verdrongenquote:
Die staat er tochquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 14:35 schreef Copycat het volgende:
Een achternaam vermelden is dus handig.
quote:Kerrang this week reported that Helena Berg (Brians long term partner) has given birth to a baby boy named Cody. The source being the source that it is, means that this information is slightly dubious.
Many sources however (including myself) have noted that Helena was certainly pregnant, the news was first speculated over a year and two months ago, which means that either Helena gave birth a few months ago, was very very very late with the pregnancy or it never happened at all. We doubt any official channels will confirm any information on this, but we will keep our ears open never the less.
Hij is bi.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 23:04 schreef rena het volgende:
Hij is toch ontzettend homo? Zo ziet hij er wel uit in ieder geval, het is net een barbie
Bi bestaat niet. Alle mannen die zeggen dat ze bi zijn zijn gewoon homo maar durven dat niet toe te geven.quote:
en waarom denk je dat ?quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 01:18 schreef Tragedy het volgende:
Bi bestaat niet. Alle mannen die zeggen dat ze bi zijn zijn gewoon homo maar durven dat niet toe te geven.
Wat bezielt die mensen in Godsnaam denk ik danquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 19:24 schreef miss_dynastie het volgende:
Beau van Erven Dorens en zijn vrouw hebben een vierde zoontje gekregen, Jan. Was net bij NSE.
Het is heel gezellig hoor, zo'n groot gezinquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 20:46 schreef Aventura het volgende:
Nee ik bedoel niet de naam, maar het krijgen van vier! kinderen![]()
Ik ben er zelf één van vier, had niet per sé gehoeven van me, maar moeder van vier lijkt me de hel op aardequote:Op dinsdag 11 oktober 2005 23:03 schreef rena het volgende:
[..]
Het is heel gezellig hoor, zo'n groot gezin![]()
![]()
Nee, ik vind de naam Jan ook niet mooiquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 20:49 schreef Svensational het volgende: De tijd van Piet, Jan, Klaas en Henk is voorbij...
Kal-El is de "echte" naam van superman.quote:Op maandag 3 oktober 2005 20:45 schreef rena het volgende:
Zoontje voor Nicolas en Alice Kim Cage
LOS ANGELES - De acteur Nicolas Cage is maandag opnieuw vader geworden. Zijn vrouw Alice Kim Cage beviel maandag in een ziekenhuis in New York van een zoontje, Kal-el Coppola Cage. Cage (41) is een neef van filmregisseur Francis Ford Coppola. Hij leerde zijn twintig jaar jongere vrouw kennen in een restaurant in Los Angeles, waar zij bediende. Cage was eerder gehuwd met Lisa Marie Presley en de actrice Patricia Arquette.
Wat een naam![]()
moeder van 4 is geweldig!quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 23:12 schreef Aventura het volgende:
[..]
Ik ben er zelf één van vier, had niet per sé gehoeven van me, maar moeder van vier lijkt me de hel op aarde
Gewoontjes? Mwoa, zoveel jonge mensen met zulke namen zijn er niet hoorquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 20:49 schreef Svensational het volgende:
Ik bedoelde wel de naam, ze hoeven idd geen Collyflower of Bikkel genoemd te worden of weet ik veel hoe ze tegenwoordig allemaal genoemd worden, maar Jan vind ik dan weer iets té gewoontjes. De tijd van Piet, Jan, Klaas en Henk is voorbij...
Wilde al posten over Glennis Gracequote:Op donderdag 13 oktober 2005 19:11 schreef ChatGirl het volgende:
Glennis Grace is twee maanden in verwachting.
Bron: RTL Boulevard
Bron.quote:Mayim Bialik, star of the '90s show Blossom, and her husband, Michael Stone, are parents of a baby boy, born Tuesday, the actress's rep tells PEOPLE exclusively.
"Mother and baby are both fine," says the rep. This is the couple's first child.
Blossom, on which Bialik played the wholesome Blossom Russo, debuted in 1991 and ran until 1995. After the show went off the air, Bialik, now 29, went through a rebellious phase, she told PEOPLE in 2000 – the same year she graduated from UCLA.
The San Diego native also went on to work on a Ph.D. in neuroscience – and met Stone at school.
As far as acting is concerned, since her sitcom, Mayim (which means "water" in Hebrew) has done mostly voiceover work – including Kim Possible: The Secret Files and X2: Wolverine's Revenge. She has also made recent guest appearances on Curb Your Enthusiasm and Fat Actress.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |