quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 16:20 schreef Aventura het volgende:
Het is Sharon den Adel. Van Within Temptation. Dat is een band.
Precies... Zo had ik heel succesvol het bestaan van Within Puketation verdrongenquote:
Die staat er tochquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 14:35 schreef Copycat het volgende:
Een achternaam vermelden is dus handig.
quote:Kerrang this week reported that Helena Berg (Brians long term partner) has given birth to a baby boy named Cody. The source being the source that it is, means that this information is slightly dubious.
Many sources however (including myself) have noted that Helena was certainly pregnant, the news was first speculated over a year and two months ago, which means that either Helena gave birth a few months ago, was very very very late with the pregnancy or it never happened at all. We doubt any official channels will confirm any information on this, but we will keep our ears open never the less.
Hij is bi.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 23:04 schreef rena het volgende:
Hij is toch ontzettend homo? Zo ziet hij er wel uit in ieder geval, het is net een barbie
Bi bestaat niet. Alle mannen die zeggen dat ze bi zijn zijn gewoon homo maar durven dat niet toe te geven.quote:
en waarom denk je dat ?quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 01:18 schreef Tragedy het volgende:
Bi bestaat niet. Alle mannen die zeggen dat ze bi zijn zijn gewoon homo maar durven dat niet toe te geven.
Wat bezielt die mensen in Godsnaam denk ik danquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 19:24 schreef miss_dynastie het volgende:
Beau van Erven Dorens en zijn vrouw hebben een vierde zoontje gekregen, Jan. Was net bij NSE.
Het is heel gezellig hoor, zo'n groot gezinquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 20:46 schreef Aventura het volgende:
Nee ik bedoel niet de naam, maar het krijgen van vier! kinderen![]()
Ik ben er zelf één van vier, had niet per sé gehoeven van me, maar moeder van vier lijkt me de hel op aardequote:Op dinsdag 11 oktober 2005 23:03 schreef rena het volgende:
[..]
Het is heel gezellig hoor, zo'n groot gezin![]()
![]()
Nee, ik vind de naam Jan ook niet mooiquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 20:49 schreef Svensational het volgende: De tijd van Piet, Jan, Klaas en Henk is voorbij...
Kal-El is de "echte" naam van superman.quote:Op maandag 3 oktober 2005 20:45 schreef rena het volgende:
Zoontje voor Nicolas en Alice Kim Cage
LOS ANGELES - De acteur Nicolas Cage is maandag opnieuw vader geworden. Zijn vrouw Alice Kim Cage beviel maandag in een ziekenhuis in New York van een zoontje, Kal-el Coppola Cage. Cage (41) is een neef van filmregisseur Francis Ford Coppola. Hij leerde zijn twintig jaar jongere vrouw kennen in een restaurant in Los Angeles, waar zij bediende. Cage was eerder gehuwd met Lisa Marie Presley en de actrice Patricia Arquette.
Wat een naam![]()
moeder van 4 is geweldig!quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 23:12 schreef Aventura het volgende:
[..]
Ik ben er zelf één van vier, had niet per sé gehoeven van me, maar moeder van vier lijkt me de hel op aarde
Gewoontjes? Mwoa, zoveel jonge mensen met zulke namen zijn er niet hoorquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 20:49 schreef Svensational het volgende:
Ik bedoelde wel de naam, ze hoeven idd geen Collyflower of Bikkel genoemd te worden of weet ik veel hoe ze tegenwoordig allemaal genoemd worden, maar Jan vind ik dan weer iets té gewoontjes. De tijd van Piet, Jan, Klaas en Henk is voorbij...
Wilde al posten over Glennis Gracequote:Op donderdag 13 oktober 2005 19:11 schreef ChatGirl het volgende:
Glennis Grace is twee maanden in verwachting.
Bron: RTL Boulevard
Bron.quote:Mayim Bialik, star of the '90s show Blossom, and her husband, Michael Stone, are parents of a baby boy, born Tuesday, the actress's rep tells PEOPLE exclusively.
"Mother and baby are both fine," says the rep. This is the couple's first child.
Blossom, on which Bialik played the wholesome Blossom Russo, debuted in 1991 and ran until 1995. After the show went off the air, Bialik, now 29, went through a rebellious phase, she told PEOPLE in 2000 – the same year she graduated from UCLA.
The San Diego native also went on to work on a Ph.D. in neuroscience – and met Stone at school.
As far as acting is concerned, since her sitcom, Mayim (which means "water" in Hebrew) has done mostly voiceover work – including Kim Possible: The Secret Files and X2: Wolverine's Revenge. She has also made recent guest appearances on Curb Your Enthusiasm and Fat Actress.
Waarom niet, ze is doctor in de neurowetenschappen, dat lijtkt me toch best iets om trots op te zijn!quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 13:50 schreef Tom_Tom- het volgende:
[afbeelding]
[..]
Bron.
Ik hoop dat het kind niet op de moeder lijkt..
Oh, dat zeker wel. Maar Blossom stond niet vooraan toen God de gezichten uitdeelde, snap je.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 13:55 schreef Tragedy het volgende:
Waarom niet, ze is doctor in de neurowetenschappen, dat lijtkt me toch best iets om trots op te zijn!
Het lijkt net een vent.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 13:50 schreef Tom_Tom- het volgende:
[afbeelding]
[..]
Bron.
Ik hoop dat het kind niet op de moeder lijkt..
quote:GERI Halliwell is pregnant, the News of the World can reveal.
The former Spice Girl has told friends she is expecting the baby she yearns for next spring.
But Geri, 33, is keeping everyone guessing over the dad's identity. She has been secretly dating a British scriptwriter — Sacha Gervasi — but the couple had a heated row at a cafe only last week.
Yet Geri was all smiles as she broke her news to chums over lunch at a trendy Los Angeles restaurant. As they said their goodbyes later, one pal put her hand on Geri's small baby bump—and the pair joked about how pregnancy had boosted her boobs.
A friend told us later: "Geri is thrilled to be pregnant. Although this is totally unexpected she can't wait to be a mum. It's the best thing that could happen to her. She has had her problems in the past, battling bulimia, but now she is grown up and ready to be a mother.
"Not surprisingly, she's very upset her relationship with Sacha hasn't exactly gone to plan. But if she is alone when the baby arrives, then so be it. She's a strong woman and will cope just fine."
Geri began dating Gervasi in the summer. The London-born ex-journalist has made an impact as a rising Hollywood scriptwriter after penning the screenplay for The Terminal, starring his pal Tom Hanks and Catherine Zeta Jones.
Last week the couple met at a café down the road from his home. Geri was waiting for him with her pet dog. Onlookers saw Gervasi repeatedly jabbing his finger at Geri during their brief meeting. He gave her a cool hug as he left without finishing his coffee.
Moments later Geri left in a black Cadillac and could be seen screaming down her mobile. But she is said to be over the moon with her pregnancy after speaking openly about her desire to have children.
In Five documentary There's Something About Geri she said: "If you asked me three years ago if I wanted a baby or a No 1, I'd have said the single. That's not true now."
quote:Dr. Carter to Maternity Ward
Noah Wyle may be out of ER, but he was back to the hospital this weekend--the maternity ward, that is.
The former TV doc and his wife, Tracy, welcomed daughter Auden Wyle on Saturday, People reports.
The poetically named babe, whose moniker comes from W. H. Auden, was born in Los Angeles and tipped the scales at 7 pounds, 7 ounces. "Mom and baby are doing great," Wyle's rep, Eddie Michaels, told the magazine. "Everyone is thrilled."
Auden is the couple's second child. She joins big brother Owen Strausser Wyle, who turns three next month.
quote:HOLLYWOOD babe Gwyneth Paltrow was last night rumoured to be expecting her second child with Coldplay singer Chris Martin.
Her mum, actress Blythe Danner, 62, appeared to let the cat out of the bag at an LA awards ceremony when asked if she was going to be a granny again. She replied: “Yes I am.”
It was also reported the tot is due in the spring and was conceived backstage at a gig.
Gwyneth’s agent refused to comment. Gwyneth, 33, and husband Chris, 28, have a 16-month-old girl, Apple.
Wat zijn bumps?quote:Is Victoria Beckham weer zwanger?
David Beckham heeft speculaties over de zwangerschap van zijn vrouw aangewakkerd.
Overal duiken de roddels weer op.
David zou namelijk door Real Madrid teamleden de "bumps" hebben gekregen. "Bumps" is een ritueel die wordt uitgevoerd als een speler vader wordt.
Een insider vertelde: "De vorige keer dat David de "bumps" kreeg, was in augustus. Twee dagen later maakte Victoria bekend opnieuw zwanger te zijn.
"Onze spelers krijgen de "bumps", wanneer zij hun baas vertellen dat hun vrouw zwanger is."
Misschien krijgen Brooklyn, Romeo en Cruz er dus een broertje of een zusje bij.
quote:Geri Halliwell is zwanger.
Ex-Spice Girl Geri Halliwell is zwanger van haar eerste kindje. De vader is haar geheime liefde Sacha Gervasi.
Geri is al sinds juni aan het daten met Gervasi. In de lente zullen zij hun eerste kindje krijgen.
Een vriend zegt: "Geri is enorm blij dat ze zwanger is."
"Alhoewel het totaal onverwacht is, kan ze niet wachten todat ze moeder wordt."
Geri heeft nog niet publiekelijk gereageerd op dit nieuws.
Wordt vervolgd.
quote:Brooke Shields verwacht tweede kind
AMSTERDAM - Actrice Brooke Shields en haar man Chris Henchy verwachten in het voorjaar hun tweede kind. Dat heeft het Amerikaanse blad People Magazine vrijdag gemeld op zijn website.
Shields en schrijver Henchy zijn in 2001 getrouwd. Ze hebben een dochtertje van twee, Rowan. Vorige maand had de 40-jarige actrice toen ze te gast was in de Oprah Winfrey Show nog gezegd dat ze graag nog een kind wilde.
Na de geboorte van Rowan had Brooke Shields een postnatale depressie, waar ze een boek over heeft geschreven.
Van haar derde kindquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 19:49 schreef Svensational het volgende:
Helga van Leur is ook vrij zwanger!
Oud nieuws, Is al eerder genoemd ook in dit topic.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 19:49 schreef Svensational het volgende:
Helga van Leur is ook vrij zwanger!
I know. maar het viel me gewoon opquote:Op zondag 30 oktober 2005 08:18 schreef Annemiek78 het volgende:
Oud nieuws, Is al eerder genoemd ook in dit topic.
bronquote:Uitgegeven: 29 oktober 2005 10:52
AMSTERDAM - Angelina Jolie wil graag nog een kindje. "Ik denk er 's nachts meestal over na hoe snel ik weer een kind wil adopteren", vertelt de actrice aan het Amerikaanse tijdschrift People. "Het is iets heel speciaals."
De 30-jarige Jolie heeft al een 5-jarige zoon, Maddox, geadopteerd uit Cambodja. De actrice adopteerde in juli haar tweede kindje, Zahara, uit een weeshuis in Ethiopië. Angelina was tijdens haar bezoek aan Ethiopië in gezelschap van acteur Brad Pitt.
Het gerucht doet sinds maanden de ronde dat de twee een relatie hebben, maar Jolie en Pitt hebben dat niet bevestigd. Haar zoontje Maddox ging ook mee naar Afrika. "Mijn zoontje zag hoe ze daar leefden en hij begreep direct dat die baby's verzorging nodig hadden. Kinderen voelen dat soort dingen gewoon aan."
quote:Brooke zwanger zonder IVF!
AMSTERDAM - De zwangerschap van Brooke Shields kwam als een enorme verrassing. Het voormalig model en haar echtgenoot Chris Henchy hadden zich al voorbereid op een reeks van IVF-behandelingen, maar dat bleek gelukkig niet nodig.
"We waren ons alweer mentaal aan het voorbereiden op de behandelingen. Ik heb maar liefst zeven keer IVF gehad voordat ik zwanger raakte van mijn nu 2-jarige dochtertje Rowan. We gingen er dus al helemaal vanuit dat we voor een tweede kindje dit hele traject opnieuw zouden moeten doorlopen" , zo legt Brooke uit.
De zwangerschap kwam dus voor de twee als een geschenk uit de hemel. " Vooral mijn man was erg blij dat hij niet weer met zijn potje naar het ziekenhuis hoefde!"
Wanneer het kindje precies geboren zal worden is nog niet duidelijk. " We weten nog niet in welke maand ik ben uitgerekend. Ik heb nog geen echo gehad", aldus de gelukkige moeder.
quote:Ledger and Williams Have Baby Girl
The Associated Press
Wednesday, November 2, 2005; 5:01 PM
LOS ANGELES -- Australian actor Heath Ledger and fiancee Michelle Williams are the parents of a daughter, according to a published report.
The baby, named Matilda, was born Friday, according to People magazine. Ledger's publicist, Mara Buxbaum, had no comment on the report.
Ledger, 26, and Williams, 25, play husband and wife in the new Ang Lee film, "Brokeback Mountain," which is set for release later this year.
Williams starred on the popular TV series "Dawson's Creek."
Ledger recently starred in "The Brothers Grimm" and the skateboard movie "Lords of Dogtown."
zal wel niet meer dan een roddel zijn maar tochquote:Halle Berry is pregnant. The actress is reportedly expecting her first child together with her boyfriend, actor Michael Ealy. Halle Berry met Ealy after getting out of her marriage to singer and sex addict Eric Benet.
Source: http://www.mtve.com/article.php?ArticleId=6004
en dan met name in het kader van een postnatale depressiequote:Op zondag 6 november 2005 09:34 schreef Aagje75 het volgende:
OMG die had toch een boek uitgebracht over de wonderen van prozac enzo?
En in het Nederlands:quote:Op dinsdag 8 november 2005 09:35 schreef innepin het volgende:
zal wel niet meer dan een roddel zijn maar toch
quote:Halle Berry is mogelijk zwanger van haar vriend Michael Ealy. Dit meldt de website van MTV. De 39-jarige actrice ontmoette Ealy na haar scheiding van zanger Eric Bennet. Het is het eerste kind van het stel.
Berry trouwde in 1993 met de Amerikaanse honkbalspeler David Justice. Het stel is na vier jaar uit elkaar gegaan. De Amerikaanse actrice trouwde in 2001 opnieuw: nu met muzikant Eric Bennet. Het huwelijk strandde echter vorig jaar.
Berry won in 2002 als eerste zwarte actrice een Oscar voor haar rol in Monster's ball (2001). De actrice speelde verder in films als 'Swordfish' (2001), 'Die another day' (2002) en 'Gothica' (2003).
Nicole was ten tijde van de scheiding zwanger. Het gerucht gaat dat het niet van Tom was.quote:Op vrijdag 11 november 2005 23:22 schreef Aventura het volgende:
Weten we meteen dat de vruchtbaarheidsproblemen in zijn vorige huwelijk bij Nicole lagen.
Ik kijk weer 's niet verder dan mijn neus lang is. Mensen kunnen om allerlei redenen adopteren natuurlijkquote:Op vrijdag 11 november 2005 23:29 schreef Spindizzy het volgende:
[..]
Nicole was ten tijde van de scheiding zwanger. Het gerucht gaat dat het niet van Tom was.
Volgens mij is Katie helemaal niet zwanger. Tis gewoon allemaal een complot om ons ervan te overtuigen dat Tom de meest hetero macho vrouwenliefhebber sinds George Michael in zijn Whamperiode is.
Ja!quote:Op vrijdag 11 november 2005 23:36 schreef Spindizzy het volgende:
Dus ze loog toen ze zei dat ze maagd tot het huwelijk wilde blijvenDe hoer
quote:Op zaterdag 12 november 2005 00:05 schreef Aventura het volgende:
Maar als het wel zo was, nou, dan valt het me ook enorm van haar tegen![]()
Waar gaat het heen met de wereld...quote:A 2003 profile of Katie Holmes in the Sunday Mirror of London discusses how “she went to cheerleading practice, got straight A grades, and made a pledge that she would remain a virgin until marriage.”
Mijn illusies zijn allang vervlogen. Sinds ik erachter kwam dat Britney er al die tijd lustig op los neukte met Justin terwijl ik dacht dat ze nog maagd was, geloof ik nergens meer inquote:Op zaterdag 12 november 2005 00:10 schreef Copycat het volgende:
[..]
[..]
Waar gaat het heen met de wereld...![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |