abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_31175494
Sharon van Adel is 5 maanden zwanger
Portfolio. |
Nikon D50 | Sigma 17-70mm Macro | Nikkor 70-300mm | SB-800
-je webicon gaf een malware-melding in Chrome, vandaar verwijderd-
  dinsdag 4 oktober 2005 @ 16:20:51 #152
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_31178050
Het is Sharon den Adel. Van Within Temptation. Dat is een band.
pi_31180952
quote:
Op dinsdag 4 oktober 2005 16:20 schreef Aventura het volgende:
Het is Sharon den Adel. Van Within Temptation. Dat is een band.

Niet iedereen. Weet dat.
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
  dinsdag 4 oktober 2005 @ 18:25:18 #154
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_31181273
quote:
Op dinsdag 4 oktober 2005 18:12 schreef rena het volgende:

[..]

Niet iedereen. Weet dat.
Precies... Zo had ik heel succesvol het bestaan van Within Puketation verdrongen
Nothing is ever easy Zeddicus Zu'l Zorander (Wizard's First Rule)
Go then, there are other worlds than these Jake (The Gunslinger)
  † In Memoriam † dinsdag 4 oktober 2005 @ 18:59:59 #155
43556 miss_dynastie
pi_31182337
quote:
Op dinsdag 4 oktober 2005 14:35 schreef Copycat het volgende:
Een achternaam vermelden is dus handig .
Die staat er toch
Leuk voor d'r
pi_31238707
Katie Holmes en Tom Cruise ook, als we de roddels moeten geloven

http://edition.cnn.com/20(...)uise.reut/index.html
Op vrijdag 19 december 2014 13:42 schreef SilentChaos het volgende:
CG O+ Louter kwaliteitsposts _O_
Op dinsdag 8 september 2015 14:08 schreef ieniminimuis het volgende:
Jij bent de allerleukste van dit topic, hiep hé hoera hoezee *O*
pi_31258989
quote:
Kerrang this week reported that Helena Berg (Brians long term partner) has given birth to a baby boy named Cody. The source being the source that it is, means that this information is slightly dubious.

Many sources however (including myself) have noted that Helena was certainly pregnant, the news was first speculated over a year and two months ago, which means that either Helena gave birth a few months ago, was very very very late with the pregnancy or it never happened at all. We doubt any official channels will confirm any information on this, but we will keep our ears open never the less.

Brian Molko is de zanger van Placebo en volgens de geruchten tegenwoordig ook vader, dus. Maar het is redelijk vaag.
pi_31269661
Hij is toch ontzettend homo? Zo ziet hij er wel uit in ieder geval, het is net een barbie
And you know I might
pi_31272790
quote:
Op vrijdag 7 oktober 2005 23:04 schreef rena het volgende:
Hij is toch ontzettend homo? Zo ziet hij er wel uit in ieder geval, het is net een barbie
Hij is bi.

En nog meer zwangere rockers:
JACK WHITE of the Detroit band White Stripes announced to his family in Grosse Point, Mich., last weekend that he and his bride, Karen Elson, a model, were expecting a baby in the spring. White was married to his band mate, Meg White, forsaking his surname, Gillis, for hers. They were married for three and half years from 1996 to 2000. Elson and White were married on June 1 after the daddy-to-be broke up with Renee Zellweger.
http://thetrack.bostonher(...).bg?articleid=105960
  zaterdag 8 oktober 2005 @ 01:18:04 #161
22605 Tragedy
When the feelin's gone
pi_31272968
quote:
Op zaterdag 8 oktober 2005 01:09 schreef Tom_Tom- het volgende:

[..]

Hij is bi.
Bi bestaat niet. Alle mannen die zeggen dat ze bi zijn zijn gewoon homo maar durven dat niet toe te geven.
pi_31276376
quote:
Op zaterdag 8 oktober 2005 01:18 schreef Tragedy het volgende:

Bi bestaat niet. Alle mannen die zeggen dat ze bi zijn zijn gewoon homo maar durven dat niet toe te geven.
en waarom denk je dat ?
ensemble, tout est plus joli
PETITLAPIN krijgt een DOCHTER
  † In Memoriam † dinsdag 11 oktober 2005 @ 19:24:14 #163
43556 miss_dynastie
pi_31364409
Beau van Erven Dorens en zijn vrouw hebben een vierde zoontje gekregen, Jan. Was net bij NSE.
  dinsdag 11 oktober 2005 @ 20:43:15 #164
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_31366343
quote:
Op dinsdag 11 oktober 2005 19:24 schreef miss_dynastie het volgende:
Beau van Erven Dorens en zijn vrouw hebben een vierde zoontje gekregen, Jan. Was net bij NSE.
Wat bezielt die mensen in Godsnaam denk ik dan Maar als zij er happy mee zijn
pi_31366392
"Jan" .
Mijn eigen Weblog-bericht O+! - Mijn eigen Fotoboek-bericht O+!
ik loop - hij loopt - jij loopt - loop jij
ik word - hij wordt - jij wordt - word jij
  dinsdag 11 oktober 2005 @ 20:46:47 #166
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_31366423
Nee ik bedoel niet de naam, maar het krijgen van vier! kinderen Naam is leuk, beter dan 'Sem' of 'Puck' ofzo.
pi_31366492
Ik bedoelde wel de naam, ze hoeven idd geen Collyflower of Bikkel genoemd te worden of weet ik veel hoe ze tegenwoordig allemaal genoemd worden, maar Jan vind ik dan weer iets té gewoontjes. De tijd van Piet, Jan, Klaas en Henk is voorbij...
pi_31370377
quote:
Op dinsdag 11 oktober 2005 20:46 schreef Aventura het volgende:
Nee ik bedoel niet de naam, maar het krijgen van vier! kinderen
Het is heel gezellig hoor, zo'n groot gezin
And you know I might
  dinsdag 11 oktober 2005 @ 23:12:18 #169
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_31370699
quote:
Op dinsdag 11 oktober 2005 23:03 schreef rena het volgende:

[..]

Het is heel gezellig hoor, zo'n groot gezin
Ik ben er zelf één van vier, had niet per sé gehoeven van me, maar moeder van vier lijkt me de hel op aarde
  woensdag 12 oktober 2005 @ 09:52:12 #170
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_31377798
quote:
Op dinsdag 11 oktober 2005 20:49 schreef Svensational het volgende: De tijd van Piet, Jan, Klaas en Henk is voorbij...
Nee, ik vind de naam Jan ook niet mooi
Maar ieder zijn smaak..
Beau en Selly vinden dat natuurlijk mooi ! En als alles maar goed is met de baby en de moeder !
pi_31393851
quote:
Op maandag 3 oktober 2005 20:45 schreef rena het volgende:
Zoontje voor Nicolas en Alice Kim Cage

LOS ANGELES - De acteur Nicolas Cage is maandag opnieuw vader geworden. Zijn vrouw Alice Kim Cage beviel maandag in een ziekenhuis in New York van een zoontje, Kal-el Coppola Cage. Cage (41) is een neef van filmregisseur Francis Ford Coppola. Hij leerde zijn twintig jaar jongere vrouw kennen in een restaurant in Los Angeles, waar zij bediende. Cage was eerder gehuwd met Lisa Marie Presley en de actrice Patricia Arquette.

Wat een naam
Kal-El is de "echte" naam van superman. http://en.wikipedia.org/wiki/Kal-el
.: Let epsilon be smaller than zero :.
  woensdag 12 oktober 2005 @ 22:00:39 #172
128046 AnnaStesia
Superfunkycalifragisexy
pi_31394086
quote:
Op dinsdag 11 oktober 2005 23:12 schreef Aventura het volgende:

[..]

Ik ben er zelf één van vier, had niet per sé gehoeven van me, maar moeder van vier lijkt me de hel op aarde
moeder van 4 is geweldig!

Nu moet ik erbij zeggen dat ik er ook een tweeling tussen heb zitten(nummer 3 en 4)
  † In Memoriam † woensdag 12 oktober 2005 @ 22:05:26 #173
43556 miss_dynastie
pi_31394217
quote:
Op dinsdag 11 oktober 2005 20:49 schreef Svensational het volgende:
Ik bedoelde wel de naam, ze hoeven idd geen Collyflower of Bikkel genoemd te worden of weet ik veel hoe ze tegenwoordig allemaal genoemd worden, maar Jan vind ik dan weer iets té gewoontjes. De tijd van Piet, Jan, Klaas en Henk is voorbij...
Gewoontjes? Mwoa, zoveel jonge mensen met zulke namen zijn er niet hoor Ik vind het wel leuk in elk geval, beter dan de gemiddelde BN-er naam.
  woensdag 12 oktober 2005 @ 22:10:47 #174
128046 AnnaStesia
Superfunkycalifragisexy
pi_31394392
Als je je kind een echte Hollandse naam geeft ben je tegenwoordig erg vernieuwend bezig.
  woensdag 12 oktober 2005 @ 22:14:38 #175
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_31394496
Wat is er mis met Jan? Het is een echte naam. Het is niet de naam van een hobbit, een stuk fruit of een insect en het is nog goed geschreven ook. Kind mag in zijn handjes knijpen
pi_31395415
Ik vind Jan ook een redelijk normale naam hoor.

Ontopic
Christy Turlington (model) schijnt al 6 maanden zwanger te zijn.
And you know I might
pi_31415644
Woody verklapt geheim op tv!

door onze redactie
AMSTERDAM - Woody Harrelson heeft tot 'ergernis' van zijn vrouw Laura vroegtijdig verklapt dat zij nog een kindje verwachten. De voormalige Cheers-ster deed enorm zijn best, maar kon tijdens de show van David Letterman toch zijn mond niet houden...

Tijdens het live-programma vertelde Harrelson: "Zal ik eens een geheim verklappen? Ik denk dat mijn vrouw, die nu vast en zeker voor de buis zit, erg pissig op mij zal zijn...Toch wil ik het nu aankondigen: We krijgen er een derde kindje bij!

En Woody had nog zo tegen zijn vrouw gezegd dat hij zijn mond zou houden! "We zouden het nieuws pas naar buiten brengen wanneer Laura drie maanden zwanger is. Maar ik ben zo opgewonden dat ik echt niet meer voor mij kan houden. Ik hoopt dat ze me zal vergeven", aldus de vader.

Woody en Laura hebben al twee dochtertjes. Toch maakt het geslacht van het nieuwe kindje ze helemaal niets uit. "Ik hoor om me heen dat jongetjes ook heel veel werk zijn. Dus wat het ook wordt, wij zullen er gelukkig mee zijn."

Bron: Telegraaf
pi_31416341
Glennis Grace is twee maanden in verwachting.

Bron: RTL Boulevard
  donderdag 13 oktober 2005 @ 19:12:40 #179
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_31416367
quote:
Op donderdag 13 oktober 2005 19:11 schreef ChatGirl het volgende:
Glennis Grace is twee maanden in verwachting.

Bron: RTL Boulevard
Wilde al posten over Glennis Grace
pi_31436724
quote:
Mayim Bialik, star of the '90s show Blossom, and her husband, Michael Stone, are parents of a baby boy, born Tuesday, the actress's rep tells PEOPLE exclusively.

"Mother and baby are both fine," says the rep. This is the couple's first child.

Blossom, on which Bialik played the wholesome Blossom Russo, debuted in 1991 and ran until 1995. After the show went off the air, Bialik, now 29, went through a rebellious phase, she told PEOPLE in 2000 – the same year she graduated from UCLA.

The San Diego native also went on to work on a Ph.D. in neuroscience – and met Stone at school.
As far as acting is concerned, since her sitcom, Mayim (which means "water" in Hebrew) has done mostly voiceover work – including Kim Possible: The Secret Files and X2: Wolverine's Revenge. She has also made recent guest appearances on Curb Your Enthusiasm and Fat Actress.
Bron.

Ik hoop dat het kind niet op de moeder lijkt. .
  vrijdag 14 oktober 2005 @ 13:55:50 #181
22605 Tragedy
When the feelin's gone
pi_31436803
quote:
Op vrijdag 14 oktober 2005 13:50 schreef Tom_Tom- het volgende:
[afbeelding]
[..]

Bron.

Waarom niet, ze is doctor in de neurowetenschappen, dat lijtkt me toch best iets om trots op te zijn!
pi_31436889
quote:
Op vrijdag 14 oktober 2005 13:55 schreef Tragedy het volgende:
Waarom niet, ze is doctor in de neurowetenschappen, dat lijtkt me toch best iets om trots op te zijn!
Oh, dat zeker wel. Maar Blossom stond niet vooraan toen God de gezichten uitdeelde, snap je.
pi_31436947
quote:
Op vrijdag 14 oktober 2005 13:50 schreef Tom_Tom- het volgende:
[afbeelding]
[..]

Bron.

Het lijkt net een vent.
  vrijdag 14 oktober 2005 @ 14:09:39 #184
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_31437093

In haar Blossomperiode.
Die is verdomd snel uitgebloeid.

Looks aren't everything natuurlijk, maar je kunt het ook overdrijven .
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_31461955
Mary en Frederik zijn moeder en vader geworden van een zoon.

KOPENHAGEN - De Deense prinses Mary heeft in de nacht van vrijdag op zaterdag een prinsje gebaard. „Het is een prins”, meldde de internetsite van het kroonprinselijke paar midden in de nacht trots. „Moeder en kind maken het goed.”

Mary beviel even voor 02.00 uur in het universitaire ziekenhuis in Kopenhagen van het eerste kind van de Australische en kroonprins Frederik, die volgens de verklaring gedurende de hele bevalling aan haar zijde stond.

Een grote groep journalisten en toeschouwers stond buiten het Rigshospitalet te wachten op nieuws over de koninklijke geboorte, die rond 27 oktober werd verwacht.

Het prinsje is tweede in de lijn van de troonsopvolging, na zijn vader. Als de baby een meisje was geweest, wilde de Deense regering de opvolgingswet aanpassen. In Denemarken gaan mannen vóór bij de troonsopvolging, ook als ze een oudere zus hebben.

De 33-jarige prinses Mary trouwde vorig jaar als het Australische burgermeisje Mary Donaldson met de nu 37-jarige kroonprins, de oudste zoon van koningin Margrethe II.
  maandag 17 oktober 2005 @ 13:10:57 #186
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_31509853
Geri Halliwell schijnt ook zwanger te zijn:
quote:
GERI Halliwell is pregnant, the News of the World can reveal.
The former Spice Girl has told friends she is expecting the baby she yearns for next spring.
But Geri, 33, is keeping everyone guessing over the dad's identity. She has been secretly dating a British scriptwriter — Sacha Gervasi — but the couple had a heated row at a cafe only last week.

Yet Geri was all smiles as she broke her news to chums over lunch at a trendy Los Angeles restaurant. As they said their goodbyes later, one pal put her hand on Geri's small baby bump—and the pair joked about how pregnancy had boosted her boobs.

A friend told us later: "Geri is thrilled to be pregnant. Although this is totally unexpected she can't wait to be a mum. It's the best thing that could happen to her. She has had her problems in the past, battling bulimia, but now she is grown up and ready to be a mother.

"Not surprisingly, she's very upset her relationship with Sacha hasn't exactly gone to plan. But if she is alone when the baby arrives, then so be it. She's a strong woman and will cope just fine."
Geri began dating Gervasi in the summer. The London-born ex-journalist has made an impact as a rising Hollywood scriptwriter after penning the screenplay for The Terminal, starring his pal Tom Hanks and Catherine Zeta Jones.

Last week the couple met at a café down the road from his home. Geri was waiting for him with her pet dog. Onlookers saw Gervasi repeatedly jabbing his finger at Geri during their brief meeting. He gave her a cool hug as he left without finishing his coffee.

Moments later Geri left in a black Cadillac and could be seen screaming down her mobile. But she is said to be over the moon with her pregnancy after speaking openly about her desire to have children.

In Five documentary There's Something About Geri she said: "If you asked me three years ago if I wanted a baby or a No 1, I'd have said the single. That's not true now."
  maandag 17 oktober 2005 @ 13:22:15 #187
122567 Cheesecake
Is het Sjors?
pi_31510063
Jennifer Garner moet binnenkort ook gaan bevallen:

pi_31534719
Eerste BB-bevalling een feit

Big Brother-bewoonster Tanja (27) is dinsdag bevallen van een meisje. Om 11.20 uur werd het meisje Jocelyn Savanna geboren, meldde een Endemol-woordvoerster dinsdag.

Het kindje ziet er gezond uit, maar verdere gegevens kon de woordvoerster nog niet geven, omdat het meisje en ook Tanja nog medisch moeten worden onderzocht. Daarom is het gewicht van Jocelyn Savanna ook nog niet bekend. De zegsvrouw kon nog wel zeggen dat alles ,,ontzettend voorspoedig'' is verlopen.

De weeën begonnen omstreeks 04.30 uur. In een speciale kraamkamer in het BB-huis kwam het meisje in het bijzijn van camera's, Tanja's moeder en een verloskundige ter wereld. De overige bewoners van het BB-huis kregen champagne om op de geslaagde bevalling het glas te kunnen heffen.
  zaterdag 22 oktober 2005 @ 11:32:11 #189
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_31623331
Noah Wyle, voorheen Dr Carter in ER is voor de tweede keer vader geworden:
quote:
Dr. Carter to Maternity Ward
Noah Wyle may be out of ER, but he was back to the hospital this weekend--the maternity ward, that is.
The former TV doc and his wife, Tracy, welcomed daughter Auden Wyle on Saturday, People reports.
The poetically named babe, whose moniker comes from W. H. Auden, was born in Los Angeles and tipped the scales at 7 pounds, 7 ounces. "Mom and baby are doing great," Wyle's rep, Eddie Michaels, told the magazine. "Everyone is thrilled."

Auden is the couple's second child. She joins big brother Owen Strausser Wyle, who turns three next month.

[ Bericht 0% gewijzigd door Copycat op 22-10-2005 15:07:00 ]
  zaterdag 22 oktober 2005 @ 15:05:57 #190
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_31627835
Vooralsnog zijn het enkel geruchten, maar wél geruchten die gevoed worden door ma Paltrow.
Fijn ook, die inside informatie dat de eventuele baby achter de coulissen is verwekt .
quote:
HOLLYWOOD babe Gwyneth Paltrow was last night rumoured to be expecting her second child with Coldplay singer Chris Martin.
Her mum, actress Blythe Danner, 62, appeared to let the cat out of the bag at an LA awards ceremony when asked if she was going to be a granny again. She replied: “Yes I am.”

It was also reported the tot is due in the spring and was conceived backstage at a gig.

Gwyneth’s agent refused to comment. Gwyneth, 33, and husband Chris, 28, have a 16-month-old girl, Apple.
pi_31694539
quote:
Is Victoria Beckham weer zwanger?

David Beckham heeft speculaties over de zwangerschap van zijn vrouw aangewakkerd.

Overal duiken de roddels weer op.

David zou namelijk door Real Madrid teamleden de "bumps" hebben gekregen. "Bumps" is een ritueel die wordt uitgevoerd als een speler vader wordt.

Een insider vertelde: "De vorige keer dat David de "bumps" kreeg, was in augustus. Twee dagen later maakte Victoria bekend opnieuw zwanger te zijn.

"Onze spelers krijgen de "bumps", wanneer zij hun baas vertellen dat hun vrouw zwanger is."

Misschien krijgen Brooklyn, Romeo en Cruz er dus een broertje of een zusje bij.
Wat zijn bumps?
pi_31694576
quote:
Geri Halliwell is zwanger.

Ex-Spice Girl Geri Halliwell is zwanger van haar eerste kindje. De vader is haar geheime liefde Sacha Gervasi.

Geri is al sinds juni aan het daten met Gervasi. In de lente zullen zij hun eerste kindje krijgen.

Een vriend zegt: "Geri is enorm blij dat ze zwanger is."

"Alhoewel het totaal onverwacht is, kan ze niet wachten todat ze moeder wordt."

Geri heeft nog niet publiekelijk gereageerd op dit nieuws.

Wordt vervolgd.
  vrijdag 28 oktober 2005 @ 13:03:09 #193
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_31751989
quote:
Brooke Shields verwacht tweede kind
AMSTERDAM - Actrice Brooke Shields en haar man Chris Henchy verwachten in het voorjaar hun tweede kind. Dat heeft het Amerikaanse blad People Magazine vrijdag gemeld op zijn website.

Shields en schrijver Henchy zijn in 2001 getrouwd. Ze hebben een dochtertje van twee, Rowan. Vorige maand had de 40-jarige actrice toen ze te gast was in de Oprah Winfrey Show nog gezegd dat ze graag nog een kind wilde.

Na de geboorte van Rowan had Brooke Shields een postnatale depressie, waar ze een boek over heeft geschreven.
pi_31788887
Helga van Leur is ook vrij zwanger !
  zaterdag 29 oktober 2005 @ 19:51:35 #195
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_31788944
quote:
Op zaterdag 29 oktober 2005 19:49 schreef Svensational het volgende:
Van haar derde kind
  zondag 30 oktober 2005 @ 08:18:18 #196
73549 Annemiek78
Martijn_77 my favo user!
pi_31801704
quote:
Op zaterdag 29 oktober 2005 19:49 schreef Svensational het volgende:
Oud nieuws, Is al eerder genoemd ook in dit topic.
Nummer drie moet in Januari komen.
Positive thinking, my way of thinking!
pi_31802062
quote:
Op zondag 30 oktober 2005 08:18 schreef Annemiek78 het volgende:

Oud nieuws, Is al eerder genoemd ook in dit topic.
I know. maar het viel me gewoon op .
  maandag 31 oktober 2005 @ 10:58:18 #198
6067 Turbomuis
Kruimeltjes zijn ook cake
pi_31832526
Niet echt zwanger, maar toch:
quote:
Uitgegeven: 29 oktober 2005 10:52

AMSTERDAM - Angelina Jolie wil graag nog een kindje. "Ik denk er 's nachts meestal over na hoe snel ik weer een kind wil adopteren", vertelt de actrice aan het Amerikaanse tijdschrift People. "Het is iets heel speciaals."

De 30-jarige Jolie heeft al een 5-jarige zoon, Maddox, geadopteerd uit Cambodja. De actrice adopteerde in juli haar tweede kindje, Zahara, uit een weeshuis in Ethiopië. Angelina was tijdens haar bezoek aan Ethiopië in gezelschap van acteur Brad Pitt.

Het gerucht doet sinds maanden de ronde dat de twee een relatie hebben, maar Jolie en Pitt hebben dat niet bevestigd. Haar zoontje Maddox ging ook mee naar Afrika. "Mijn zoontje zag hoe ze daar leefden en hij begreep direct dat die baby's verzorging nodig hadden. Kinderen voelen dat soort dingen gewoon aan."
bron
I give myself very good advice
But I very seldom follow it
That explains the trouble that I'm always in
  maandag 31 oktober 2005 @ 11:47:24 #199
122567 Cheesecake
Is het Sjors?
pi_31833660
Prinses Letizia van Spanje is bevallen van haar eerste kind. Zij en Felipe hebben een meisje gekregen, Leonor.
pi_31834839
okej, niet zwanger, ze adopteert enkel.. maar ik kwam deze foto tegen en ik smelt meteen! wat een lief plaatje. Ze heeft alweer een baby geadopteerd en zou eventueel nog een derde willen adopteren (met Brad deze keer?)

Dromen zijn voorgevoelens van dingen die je in staat bent daadwerkelijk te verwerkelijken
pi_31834923

haha.. ECHT een goede tip
Dromen zijn voorgevoelens van dingen die je in staat bent daadwerkelijk te verwerkelijken
pi_31835514
Dat zei je in het kindernamen topic ook al
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
pi_31952964
quote:
Brooke zwanger zonder IVF!

AMSTERDAM - De zwangerschap van Brooke Shields kwam als een enorme verrassing. Het voormalig model en haar echtgenoot Chris Henchy hadden zich al voorbereid op een reeks van IVF-behandelingen, maar dat bleek gelukkig niet nodig.

"We waren ons alweer mentaal aan het voorbereiden op de behandelingen. Ik heb maar liefst zeven keer IVF gehad voordat ik zwanger raakte van mijn nu 2-jarige dochtertje Rowan. We gingen er dus al helemaal vanuit dat we voor een tweede kindje dit hele traject opnieuw zouden moeten doorlopen" , zo legt Brooke uit.

De zwangerschap kwam dus voor de twee als een geschenk uit de hemel. " Vooral mijn man was erg blij dat hij niet weer met zijn potje naar het ziekenhuis hoefde!"

Wanneer het kindje precies geboren zal worden is nog niet duidelijk. " We weten nog niet in welke maand ik ben uitgerekend. Ik heb nog geen echo gehad", aldus de gelukkige moeder.

Bron
And you know I might
pi_32017365
OMG die had toch een boek uitgebracht over de wonderen van prozac enzo?
Wat gaat ze nu uitbrengen?
Boek over de werking van kalmeermiddelen om je huilende kind stil te houden?
Genomineerd voor de loden leeuw
pi_32037368
quote:
Ledger and Williams Have Baby Girl

The Associated Press
Wednesday, November 2, 2005; 5:01 PM

LOS ANGELES -- Australian actor Heath Ledger and fiancee Michelle Williams are the parents of a daughter, according to a published report.

The baby, named Matilda, was born Friday, according to People magazine. Ledger's publicist, Mara Buxbaum, had no comment on the report.

Ledger, 26, and Williams, 25, play husband and wife in the new Ang Lee film, "Brokeback Mountain," which is set for release later this year.

Williams starred on the popular TV series "Dawson's Creek."

Ledger recently starred in "The Brothers Grimm" and the skateboard movie "Lords of Dogtown."

Wat een leuke naam
And you know I might
pi_32080372
quote:
Halle Berry is pregnant. The actress is reportedly expecting her first child together with her boyfriend, actor Michael Ealy. Halle Berry met Ealy after getting out of her marriage to singer and sex addict Eric Benet.

Source: http://www.mtve.com/article.php?ArticleId=6004
zal wel niet meer dan een roddel zijn maar toch
  Moderator / Miss SHO dinsdag 8 november 2005 @ 17:03:15 #207
22592 crew  Ole
pi_32092089
quote:
Op zondag 6 november 2005 09:34 schreef Aagje75 het volgende:
OMG die had toch een boek uitgebracht over de wonderen van prozac enzo?
en dan met name in het kader van een postnatale depressie
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
  woensdag 9 november 2005 @ 12:52:33 #208
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_32114623
quote:
Op dinsdag 8 november 2005 09:35 schreef innepin het volgende:

zal wel niet meer dan een roddel zijn maar toch
En in het Nederlands:
quote:
Halle Berry is mogelijk zwanger van haar vriend Michael Ealy. Dit meldt de website van MTV. De 39-jarige actrice ontmoette Ealy na haar scheiding van zanger Eric Bennet. Het is het eerste kind van het stel.

Berry trouwde in 1993 met de Amerikaanse honkbalspeler David Justice. Het stel is na vier jaar uit elkaar gegaan. De Amerikaanse actrice trouwde in 2001 opnieuw: nu met muzikant Eric Bennet. Het huwelijk strandde echter vorig jaar.

Berry won in 2002 als eerste zwarte actrice een Oscar voor haar rol in Monster's ball (2001). De actrice speelde verder in films als 'Swordfish' (2001), 'Die another day' (2002) en 'Gothica' (2003).
pi_32118388
Volgens mijn bron is dit:

Melissa Joan Hart
  † In Memoriam † woensdag 9 november 2005 @ 15:12:34 #210
43556 miss_dynastie
pi_32118540
Echt ??
Edit: yup, op IMDB staat dezelfde foto, overigens ook één waarbij ze wel op zichzelf lijkt
pi_32118691
Ja, 'k kan d'r ook niks aan doen
pi_32118744
Op die andere foto's op imdb ziet ze er trouwens wel beter uit beter herkenbaar ook. Ik had bij deze ook eerst echt een wtf!?-moment.
  vrijdag 11 november 2005 @ 22:57:07 #213
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_32192790
Dat Katie Holmes zwanger is van Tom Cruise is schokkend, maar geen verrassing .

Maar ik had nog niet eerder een duidelijk zwangere Holmes gezien.
Nu wel:

vrijdag 11 november 2005 @ 23:03:03 #214
101884 PeRi
Allons-y!
pi_32192993
Dat buikje gaat wel erg hard zeg. Hoe lang is ze zwanger? Zeker niet meer dan 4 maanden toch..?
Whatever I want.
  vrijdag 11 november 2005 @ 23:22:36 #215
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_32193573
Weten we meteen dat de vruchtbaarheidsproblemen in zijn vorige huwelijk bij Nicole lagen.
Of is dat behalve bij mij algemeen bekend?
  vrijdag 11 november 2005 @ 23:29:37 #216
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_32193787
quote:
Op vrijdag 11 november 2005 23:22 schreef Aventura het volgende:
Weten we meteen dat de vruchtbaarheidsproblemen in zijn vorige huwelijk bij Nicole lagen.
Nicole was ten tijde van de scheiding zwanger. Het gerucht gaat dat het niet van Tom was.

Volgens mij is Katie helemaal niet zwanger. Tis gewoon allemaal een complot om ons ervan te overtuigen dat Tom de meest hetero macho vrouwenliefhebber sinds George Michael in zijn Whamperiode is.
  vrijdag 11 november 2005 @ 23:31:01 #217
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_32193814
Het is ook wel een erg zwangermakend bohemian blousje .

Alhoewel, deze foto's zijn van oktober:

Ik kan het even niet vinden, maar ik heb ergens gelezen dat Katie al snel in de relatie -die maart/april begon- zwanger raakte...
  vrijdag 11 november 2005 @ 23:36:34 #218
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_32193962
Dus ze loog toen ze zei dat ze maagd tot het huwelijk wilde blijven De hoer
  vrijdag 11 november 2005 @ 23:42:21 #219
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_32194106
quote:
Op vrijdag 11 november 2005 23:29 schreef Spindizzy het volgende:

[..]

Nicole was ten tijde van de scheiding zwanger. Het gerucht gaat dat het niet van Tom was.

Volgens mij is Katie helemaal niet zwanger. Tis gewoon allemaal een complot om ons ervan te overtuigen dat Tom de meest hetero macho vrouwenliefhebber sinds George Michael in zijn Whamperiode is.
Ik kijk weer 's niet verder dan mijn neus lang is. Mensen kunnen om allerlei redenen adopteren natuurlijk
Maar ik vind deze relatie sowieso wel vaag. Eén grote stunt voor publiciteit lijkt het.
  zaterdag 12 november 2005 @ 00:03:05 #220
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_32194612
quote:
Op vrijdag 11 november 2005 23:36 schreef Spindizzy het volgende:
Dus ze loog toen ze zei dat ze maagd tot het huwelijk wilde blijven De hoer
Ja!
Dat was voor mij ook een grote schok!
Slet dat het is!
  zaterdag 12 november 2005 @ 00:05:06 #221
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_32194670
Riight, alsof zij nog maagd was Ze is 27.
Maar als het wel zo was, nou, dan valt het me ook enorm van haar tegen
  zaterdag 12 november 2005 @ 00:10:38 #222
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_32194784
quote:
Op zaterdag 12 november 2005 00:05 schreef Aventura het volgende:

Maar als het wel zo was, nou, dan valt het me ook enorm van haar tegen
quote:
A 2003 profile of Katie Holmes in the Sunday Mirror of London discusses how “she went to cheerleading practice, got straight A grades, and made a pledge that she would remain a virgin until marriage.”
Waar gaat het heen met de wereld...

zaterdag 12 november 2005 @ 00:25:21 #223
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_32195117
quote:
Op zaterdag 12 november 2005 00:10 schreef Copycat het volgende:

[..]

[..]

Waar gaat het heen met de wereld...

Mijn illusies zijn allang vervlogen. Sinds ik erachter kwam dat Britney er al die tijd lustig op los neukte met Justin terwijl ik dacht dat ze nog maagd was, geloof ik nergens meer in
pi_32201544
pi_32202202
Robine van der Meer is 4 november bevallen van een zoontje.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')