quote:Brooke zwanger zonder IVF!
AMSTERDAM - De zwangerschap van Brooke Shields kwam als een enorme verrassing. Het voormalig model en haar echtgenoot Chris Henchy hadden zich al voorbereid op een reeks van IVF-behandelingen, maar dat bleek gelukkig niet nodig.
"We waren ons alweer mentaal aan het voorbereiden op de behandelingen. Ik heb maar liefst zeven keer IVF gehad voordat ik zwanger raakte van mijn nu 2-jarige dochtertje Rowan. We gingen er dus al helemaal vanuit dat we voor een tweede kindje dit hele traject opnieuw zouden moeten doorlopen" , zo legt Brooke uit.
De zwangerschap kwam dus voor de twee als een geschenk uit de hemel. " Vooral mijn man was erg blij dat hij niet weer met zijn potje naar het ziekenhuis hoefde!"
Wanneer het kindje precies geboren zal worden is nog niet duidelijk. " We weten nog niet in welke maand ik ben uitgerekend. Ik heb nog geen echo gehad", aldus de gelukkige moeder.
quote:Ledger and Williams Have Baby Girl
The Associated Press
Wednesday, November 2, 2005; 5:01 PM
LOS ANGELES -- Australian actor Heath Ledger and fiancee Michelle Williams are the parents of a daughter, according to a published report.
The baby, named Matilda, was born Friday, according to People magazine. Ledger's publicist, Mara Buxbaum, had no comment on the report.
Ledger, 26, and Williams, 25, play husband and wife in the new Ang Lee film, "Brokeback Mountain," which is set for release later this year.
Williams starred on the popular TV series "Dawson's Creek."
Ledger recently starred in "The Brothers Grimm" and the skateboard movie "Lords of Dogtown."
zal wel niet meer dan een roddel zijn maar tochquote:Halle Berry is pregnant. The actress is reportedly expecting her first child together with her boyfriend, actor Michael Ealy. Halle Berry met Ealy after getting out of her marriage to singer and sex addict Eric Benet.
Source: http://www.mtve.com/article.php?ArticleId=6004
en dan met name in het kader van een postnatale depressiequote:Op zondag 6 november 2005 09:34 schreef Aagje75 het volgende:
OMG die had toch een boek uitgebracht over de wonderen van prozac enzo?
En in het Nederlands:quote:Op dinsdag 8 november 2005 09:35 schreef innepin het volgende:
zal wel niet meer dan een roddel zijn maar toch
quote:Halle Berry is mogelijk zwanger van haar vriend Michael Ealy. Dit meldt de website van MTV. De 39-jarige actrice ontmoette Ealy na haar scheiding van zanger Eric Bennet. Het is het eerste kind van het stel.
Berry trouwde in 1993 met de Amerikaanse honkbalspeler David Justice. Het stel is na vier jaar uit elkaar gegaan. De Amerikaanse actrice trouwde in 2001 opnieuw: nu met muzikant Eric Bennet. Het huwelijk strandde echter vorig jaar.
Berry won in 2002 als eerste zwarte actrice een Oscar voor haar rol in Monster's ball (2001). De actrice speelde verder in films als 'Swordfish' (2001), 'Die another day' (2002) en 'Gothica' (2003).
Nicole was ten tijde van de scheiding zwanger. Het gerucht gaat dat het niet van Tom was.quote:Op vrijdag 11 november 2005 23:22 schreef Aventura het volgende:
Weten we meteen dat de vruchtbaarheidsproblemen in zijn vorige huwelijk bij Nicole lagen.
Ik kijk weer 's niet verder dan mijn neus lang is. Mensen kunnen om allerlei redenen adopteren natuurlijkquote:Op vrijdag 11 november 2005 23:29 schreef Spindizzy het volgende:
[..]
Nicole was ten tijde van de scheiding zwanger. Het gerucht gaat dat het niet van Tom was.
Volgens mij is Katie helemaal niet zwanger. Tis gewoon allemaal een complot om ons ervan te overtuigen dat Tom de meest hetero macho vrouwenliefhebber sinds George Michael in zijn Whamperiode is.
Ja!quote:Op vrijdag 11 november 2005 23:36 schreef Spindizzy het volgende:
Dus ze loog toen ze zei dat ze maagd tot het huwelijk wilde blijvenDe hoer
quote:Op zaterdag 12 november 2005 00:05 schreef Aventura het volgende:
Maar als het wel zo was, nou, dan valt het me ook enorm van haar tegen![]()
Waar gaat het heen met de wereld...quote:A 2003 profile of Katie Holmes in the Sunday Mirror of London discusses how “she went to cheerleading practice, got straight A grades, and made a pledge that she would remain a virgin until marriage.”
Mijn illusies zijn allang vervlogen. Sinds ik erachter kwam dat Britney er al die tijd lustig op los neukte met Justin terwijl ik dacht dat ze nog maagd was, geloof ik nergens meer inquote:Op zaterdag 12 november 2005 00:10 schreef Copycat het volgende:
[..]
[..]
Waar gaat het heen met de wereld...![]()
![]()
quote:Oh, what a feeling!
Former Flashdancer Jennifer Beals delivered her first child, a baby girl, last month, it was announced Friday.
The Beals brood is mum on specifics, including the baby's exact birthdate, name and vital statistics, but her publicist tells People magazine that "the family is very happy and Jennifer and the baby are doing great."
Though it's the couple's first child together, it's not the first stork delivery for Beals' husband, Ken L. Dixon. The Canadian film technician has two children from a previous marriage.
The camera-ready couple tied the knot in 1998, marking the second march down the aisle for both.
From 1986 to 1998, Beals, 41, was married to filmmaker Alexandre Rockwell. They worked together in 1992's critically acclaimed dramedy In the Soup, which won the Grand Jury Prize at the Sundance Film Festival.
Beals first rose to fame in Adrian Lyne's 1983 smash Flashdance, playing an exotic-dancing welder who sets her sights on joining a dance company. She has since starred in more than 40 films, including Devil in a Blue Dress, The Last Days of Disco and The Anniversary Party.
The new mama currently stars in Showtime's lesbian-centric drama, The L Word, which is in production on its third season.
Wat een Tokkiequote:Op woensdag 23 november 2005 20:55 schreef rena het volgende:
Is Jennifer Garner nog niet bevallen? Ik las ergens dat ze 11 November uitgerekend was. December dus.![]()
[afbeelding]
Bron: www.nu.nlquote:HAMBURG - Voetballer Rafael van der Vaart en zijn vrouw Sylvie Meis verwachten volgend jaar hun eerste kind. Dat maakte hun manager maandag bekend.
"We hebben nooit onder stoelen of banken gestoken dat we een kinderwens hadden en zijn dan ook dolgelukkig", aldus Sylvie van der Vaart-Meis. "De eerste spannende maanden zijn achter de rug en we gaan er komende tijd heerlijk van genieten."
Het paar trouwde in juni en verhuisde daarna naar Hamburg. De voetballer verruilde het Amsterdamse Ajax voor HSV, de club van de Duitse havenstad. Meis zette voor haar echtgenoot haar werk als presentatrice en actrice op een laag pitje. Ze richt zich momenteel op de introductie van haar sieradenlijn op de Duitse markt.
HAMBURG - Voetballer Rafael van der Vaart en zijn vrouw Sylvie Meis verwachten volgend jaar hun eerste kind. Dat maakte hun manager maandag bekend.quote:Op maandag 28 november 2005 13:49 schreef KinkyGiraf het volgende:
Raffie en Sylvie verwachten een Babie
je moet eerst [ quote] doen en afsluiten met [/ quote]. Vandaarquote:Bron: www.nu.nl
Die gaat vast Priscilla-Pracey heten.
en wat ik fout doe aan de quote ben ik nog niet achter
quote:Voetbal: Rafael en Sylvie verwachten eerste kindje
Gepubliceerd op maandag 28 november 2005
HAMBURG (ANP) - Voetballer Rafael van der Vaart en zijn vrouw Sylvie Meis verwachten volgend jaar hun eerste kind. Dat maakte hun manager maandag bekend.
,,We hebben nooit onder stoelen of banken gestoken dat we een kinderwens hadden en zijn dan ook dolgelukkig'', aldus Sylvie van der Vaart-Meis. ,,De eerste spannende maanden zijn achter de rug en we gaan er komende tijd heerlijk van genieten.''
Het paar trouwde in juni en verhuisde daarna naar Hamburg. De voetballer verruilde het Amsterdamse Ajax voor HSV, de club van de Duitse havenstad. Meis zette voor haar echtgenoot haar werk als presentatrice en actrice op een laag pitje. Ze richt zich momenteel op de introductie van haar sieradenlijn op de Duitse markt.
Bron: http://www.telegraaf.nl/p(...)wart_weer_vader.htmlquote:NEW YORK - Rockster Rod Stewart (60) is opnieuw vader geworden. Zondagochtend beviel zijn 34-jarige verloofde Penny Lancaster in een Londens ziekenhuis van een 3,38 kilo wegend jongetje.
De naam van het kind, Stewarts zevende, is nog niet bekend.
Weet niet wat ik erger vind, Van der Vaart jr. of een Rod Stewart jr.quote:Op dinsdag 29 november 2005 00:20 schreef Haaibaaike het volgende:
Jemineetje op z'n 60sté jaar nog vader geworden!Toe maar..
Zijn verloofde had zijn kind kunnen zijn!quote:Op dinsdag 29 november 2005 00:20 schreef Haaibaaike het volgende:
Jemineetje op z'n 60sté jaar nog vader geworden!Toe maar..
]quote:Op dinsdag 29 november 2005 08:54 schreef Koningin het volgende:
[..]
Zijn verloofde had zijn kind kunnen zijn!
Idd oud nieuwsquote:Op woensdag 30 november 2005 10:13 schreef Turbomuis het volgende:
Misschien al oud nieuws, maar Alwien Tulner is zwanger. Alweer zeven maanden...
bron
Voor alle users die TVP's gebruik(t)en.quote:
Leuk nieuwsquote:Op donderdag 1 december 2005 23:23 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Voor alle users die TVP's gebruik(t)en.
Jennifer Garner en Ben Affleck hebben een dochtertje die naar de naam Violet luistert gekregen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |