Ik ook, vind het opzettelijk goed laten zien van een zwangere buik snel ordinair overkomen. Maar wat een naam ook, Keesje..quote:Op donderdag 1 september 2005 14:47 schreef Aventura het volgende:
Ik zou nooit met mijn toeter op de foto gaan. Ja, misschien hooguit voor privégebruik. Maar ik vind het getuigen van wansmaak.
Demi Moore voor Vanity Fair vond ik wel smaakvol gedaan, toentertijd.quote:Op donderdag 1 september 2005 14:47 schreef Aventura het volgende:
Maar ik vind het getuigen van wansmaak.
Ach, alles is relatief hoor. Ik heb één foto van mijn zwangere moeder, met peuk in haar hand. Das nog minder flatteusquote:Op donderdag 1 september 2005 17:40 schreef PeRi het volgende:
Die foto![]()
![]()
Ik zou me doodschamen als ik zo'n onflatteuze foto later zou zien als 't kind zijnde.
Was toentertijd ook heel spraakmakend. Dit is gewoon heel lelijk gefotografeerd en heeft ze iets heel lelijks aanquote:Op donderdag 1 september 2005 15:28 schreef Copycat het volgende:
[..]
Demi Moore voor Vanity Fair vond ik wel smaakvol gedaan, toentertijd.
Maar dit lijkt nergens op,
das echt ergquote:Op donderdag 1 september 2005 18:27 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik hoorde net op Talpa dat ze deze foto niet zelf naar buiten heeft gebracht! De fotograaf heeft blijkbaar niet alleen een lelijke foto gemaakt, maar em ook nog tegen grof geld doorverkocht
quote:Op donderdag 1 september 2005 14:10 schreef Svensational het volgende:
[afbeelding]
Zo, nu eerst een Bavaria.
[afbeelding]
Dat vind ik dan weer een walgelijk minne streek van de fotograafquote:Op donderdag 1 september 2005 18:27 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik hoorde net op Talpa dat ze deze foto niet zelf naar buiten heeft gebracht! De fotograaf heeft blijkbaar niet alleen een lelijke foto gemaakt, maar em ook nog tegen grof geld doorverkocht
Is dit onze Britney?quote:Op donderdag 1 september 2005 22:26 schreef suikerzoet het volgende:
[afbeelding]
Enge foto, dit. Heb leukere gezien van haar. Ze lijkt niet eens op zichzelf.
Ja tuurlijk, maar voor iemand die lief schattig snoezig zwanger op de foto wil staan, vind ik deze wel érg mislukt. Ze is er echt voor gaan zitten en dan toch zo'n eng portretquote:Op vrijdag 2 september 2005 03:02 schreef Ole het volgende:
Dan zijn er nog véél engere foto's hoor..
Ze heeft zich alvast een typisch huisvrouwenkapsel aangemetenquote:Op donderdag 1 september 2005 22:26 schreef suikerzoet het volgende:
[afbeelding]
Enge foto, dit. Heb leukere gezien van haar. Ze lijkt niet eens op zichzelf.
quote:Op donderdag 1 september 2005 10:35 schreef Copycat het volgende:
[..]
Van Glamour.com:
[..]
[afbeelding]
Een feestje in een schoenen/tassenzaak?
Ik heb nog iets voor je.quote:Op vrijdag 2 september 2005 12:43 schreef Vivi het volgende:
Argh..wat een afschuwelijke foto!!! Dat HAAR!!!!
Wie is dit dan?quote:Op dinsdag 6 september 2005 14:39 schreef rena het volgende:
[..]
[afbeelding]
Het moet nu echt bijna gebeurenZe is 8 september uitgerekend las ik ergens en deze foto is van 3 september. Ze is wel prachtig zwanger overigens
![]()
Als ze dat kind eruit heeft geperst kan ze zo sherry drinken in de countryclub. Getver, ze lijkt wel 50 zo.quote:Op dinsdag 6 september 2005 14:48 schreef apestaartje het volgende:
[..]
Ik heb nog iets voor je.![]()
http://www.theplace.ru/forum/pics/ellecover.jpg
quote:
Wat een geweldige bron ook., dat zijonlinequote:'Sylvie en Rafael worden mams en paps'
Gepost door Gertjan (Kozzmic) - Bron: Zij Online
Gepubliceerd: woensdag 7 september 2005 @ 17:35
marsu had ons via de nieuws-submit te melden:
Sylvie Meis is zwanger. Dat meldt althans haar moeder. Volgens website Zij Online onthulde ma Meis in een café in Beverwijk tegen een ieder die het maar horen wilde dat haar dochter reeds twee maanden in blijde verwachting is. Als het aan Sylvie had gelegen dan was het nieuws echter nog een maandje geheim gebleven. Het is dus maar de vraag of ze zo blij is met de loslippige 'wannabe-oma'.
Volgens Zij Online kunnen we de bevalling in juni 2006 verwachten, wat een slechte timing is voor papa Rafael, die dan hoogstwaarschijnlijk met het Nederlands Elftal moet acteren op het wereldkampioenschap voetbal in Duitsland. Aangezien een dracht van bijna twaalf maanden bij vrouwtjesmensen nauwelijks voorkomt lijkt het echter waarschijnlijker dat Van der Vaart junior om en nabij begin april het levenslicht zal zien.Het is overigens niet bekend of de televisierechten van de geboorte van de eersteling van het stel inmiddels al aan de hoogste bieder verkocht zijn. De 27-jarige Meis en de 22-jarige Van der Vaart traden op 10 juni 2005 onder grote belangstelling in het Noordhollandse Heemskerk in het huwelijk. SBS6 mocht hiervan na het betalen van een ruime vergoeding exclusieve beelden van uitzenden.
Zeggen ze nu..quote:Op donderdag 8 september 2005 09:37 schreef Annemiek78 het volgende:
Die geruchten ook; Bij radio 538 hadden ze net Rafael aan de telefoon en Sylvie is dus helemaal niet zwanger.
O gatver wat ergquote:Op woensdag 14 september 2005 08:26 schreef Spindizzy het volgende:
M.C. Hammer and his wife, Stephanie, recently gave birth to a premature baby boy. "He's two pounds now, and his name is Samuel,"
Twee pond
Ja. Stond in De Telegraaf dus het is waar!quote:Op woensdag 14 september 2005 17:54 schreef Esto het volgende:
Is Jasmine Sendar zwanger???
Ja dus. Komt zo bij Shownieuws..quote:Op maandag 5 september 2005 18:34 schreef Ole het volgende:
Is Helga van leur ook weer zwanger?
Ze zegt net dat ze 'nog wel'een slanke den is..
En als je goed kijkt lijkt ze idd een beginnend buikje te hebben..
Inderdaad, in januari moet het komen.quote:Op donderdag 15 september 2005 11:29 schreef miss_dynastie het volgende:
Leuk voor Helga. Nummer drie, toch?
Meisje zou dan leuk zijn toch? Volgens mijn moeder was ze vroeger ons buurmeisjequote:Op donderdag 15 september 2005 11:30 schreef Annemiek78 het volgende:
[..]
Inderdaad, in januari moet het komen.
Ze heeft al twee jongens.
quote:
quote:Op maandag 19 september 2005 14:03 schreef Spindizzy het volgende:Je zal die ADHD brulboei de godganse tijd boven je wieg hebben hangen zeg...
Stomme naamquote:Op maandag 19 september 2005 12:59 schreef teigan het volgende:
Bert Visscher is gisteren vader geworden van een zoon....
Deze heeft de naam Mink gekregen.
bron: www.bertvisscher.nl
in het dagelijks leven moet die man heel erg rustig zijn juistquote:Op maandag 19 september 2005 14:03 schreef Spindizzy het volgende:Je zal die ADHD brulboei de godganse tijd boven je wieg hebben hangen zeg...
Ja, dat hoorde ik ook bij shownieuwsquote:Op maandag 3 oktober 2005 20:44 schreef rena het volgende:
Maria Kooistra is bevallen van een zoontje. Meer info kan ik nog niet vinden, hij heet geloof ik Jack en dan komt er nog iets![]()
Hij heet voluit: John Aristoteles Benjamin.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 12:29 schreef miss_dynastie het volgende:
Jack? Na Storm (meisje) en Lorca (jongen)????? Ik zou het fantastisch vinden, maar dacht dat ze dat wel iets te gewoontjes zou vinden
Wie is Sharon?quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 13:36 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Sharon van Adel!
quote:
Ik zat te denken aan Sharon Osbourne, Sharon Stone, Sharon van de PvdAquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |