quote:
Bron: nu.nlquote:Courtney Love is niet zwanger, meldt BBC News. Het Britse The News of the World schreef dit weekeinde dat Love en komiek Steve Coogan een baby zouden krijgen. Volgens een woordvoerder van Coogan is dit 'complete onzin'. De komiek zou in The Sun hebben verklaard 'verbijsterd' te zijn over het gerucht.
Eerder deze maand verschenen in verschillende Amerikaanse en Britse tabloids berichten over de vermeende relatie tussen Love en Coogan. Woordvoerders van beiden sterren lieten weten dat de twee goede vrienden zijn en elkaar een paar keer in Los Angeles hebben ontmoet. Van een liefdesrelatie zou geen sprake zijn.
Love is vrijdag nog veroordeeld tot een verplicht verblijf in een afkickkliniek. De weduwe van Kurt Cobain was gearresteerd, omdat zij onder invloed was van verdovende middelen. Love, die een 11-jarige dochter heeft van Cobain, moet naar verwachting een maand in de kliniek blijven.
blijkt één grote leugen te zijn, volgens rtlbquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 13:01 schreef Copycat het volgende:
Is ze nu wel of niet zwanger???
Het kamp van Courtney zegt van wel, het kamp van Coogan van niet...
Ben toch eerder geneigd het tweede kamp te geloven.
[..]
Bron: nu.nl
En volgens het kamp van Alan Partridge dus ookquote:Op woensdag 24 augustus 2005 15:09 schreef Logician het volgende:
blijkt één grote leugen te zijn, volgens rtlb
quote:
Courtney Love denies pregnancy
Courtney Love has denied reports that she's pregnant with Steve Coogan's baby and her management has released an official statement saying, "Courtney Love wishes to make it clear that she denies recent stories suggesting she is pregnant or has had a relationship with Steve Coogan. She confirms that she and Steve are good friends and have met a few times in Los Angeles." The world can let out a collective sigh of relief now, knowing that a child won't be in the care of America's craziest woman. I'm not saying Courtney would make a bad mother, I just wouldn't be surprised if she killed her child by accidentally feeding it heroin because she was too drunk, high, or stupid to know any better. Plus she takes her clothes off in public a lot, which is something you really want mothers to be doing. And by mothers I mean Petra Nemcova.
Maar dan nog zei het me niks...quote:Op woensdag 31 augustus 2005 10:35 schreef Svensational het volgende:
Ja, maar dat stond er toch ook duidelijk bij, me dunkt..
quote:Op woensdag 31 augustus 2005 10:44 schreef Spindizzy het volgende:
Die is nu iets van 3 jaar zwanger lijkt het wel.
quote:Op woensdag 31 augustus 2005 12:12 schreef L-E-A het volgende:
Yvon Jaspers heeft een dochter gekregen, Keesje Johanna. Dat was gisteren bij RTL Boulevard.
Van Glamour.com:quote:Op woensdag 31 augustus 2005 10:44 schreef Spindizzy het volgende:
Staat Heidi Klum ondertussen nuet eens op ontploffen? Die is nu iets van 3 jaar zwanger lijkt het wel.
quote:FROM HERE TO MATERNITY
Her second baby might be due in a matter of weeks, but Heidi Klum was dressed for dancing at Michael Kors' Stylish Summer party in LA. Is she one stylish stunner?
Nogal!quote:Op donderdag 1 september 2005 14:12 schreef Spindizzy het volgende:Wat een verschrikkelijk lelijke foto.
Ik ook, vind het opzettelijk goed laten zien van een zwangere buik snel ordinair overkomen. Maar wat een naam ook, Keesje..quote:Op donderdag 1 september 2005 14:47 schreef Aventura het volgende:
Ik zou nooit met mijn toeter op de foto gaan. Ja, misschien hooguit voor privégebruik. Maar ik vind het getuigen van wansmaak.
Demi Moore voor Vanity Fair vond ik wel smaakvol gedaan, toentertijd.quote:Op donderdag 1 september 2005 14:47 schreef Aventura het volgende:
Maar ik vind het getuigen van wansmaak.
Ach, alles is relatief hoor. Ik heb één foto van mijn zwangere moeder, met peuk in haar hand. Das nog minder flatteusquote:Op donderdag 1 september 2005 17:40 schreef PeRi het volgende:
Die foto![]()
![]()
Ik zou me doodschamen als ik zo'n onflatteuze foto later zou zien als 't kind zijnde.
Was toentertijd ook heel spraakmakend. Dit is gewoon heel lelijk gefotografeerd en heeft ze iets heel lelijks aanquote:Op donderdag 1 september 2005 15:28 schreef Copycat het volgende:
[..]
Demi Moore voor Vanity Fair vond ik wel smaakvol gedaan, toentertijd.
Maar dit lijkt nergens op,
das echt ergquote:Op donderdag 1 september 2005 18:27 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik hoorde net op Talpa dat ze deze foto niet zelf naar buiten heeft gebracht! De fotograaf heeft blijkbaar niet alleen een lelijke foto gemaakt, maar em ook nog tegen grof geld doorverkocht
quote:Op donderdag 1 september 2005 14:10 schreef Svensational het volgende:
[afbeelding]
Zo, nu eerst een Bavaria.
[afbeelding]
Dat vind ik dan weer een walgelijk minne streek van de fotograafquote:Op donderdag 1 september 2005 18:27 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik hoorde net op Talpa dat ze deze foto niet zelf naar buiten heeft gebracht! De fotograaf heeft blijkbaar niet alleen een lelijke foto gemaakt, maar em ook nog tegen grof geld doorverkocht
Is dit onze Britney?quote:Op donderdag 1 september 2005 22:26 schreef suikerzoet het volgende:
[afbeelding]
Enge foto, dit. Heb leukere gezien van haar. Ze lijkt niet eens op zichzelf.
Ja tuurlijk, maar voor iemand die lief schattig snoezig zwanger op de foto wil staan, vind ik deze wel érg mislukt. Ze is er echt voor gaan zitten en dan toch zo'n eng portretquote:Op vrijdag 2 september 2005 03:02 schreef Ole het volgende:
Dan zijn er nog véél engere foto's hoor..
Ze heeft zich alvast een typisch huisvrouwenkapsel aangemetenquote:Op donderdag 1 september 2005 22:26 schreef suikerzoet het volgende:
[afbeelding]
Enge foto, dit. Heb leukere gezien van haar. Ze lijkt niet eens op zichzelf.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |