Ik ook, vind het opzettelijk goed laten zien van een zwangere buik snel ordinair overkomen. Maar wat een naam ook, Keesje..quote:Op donderdag 1 september 2005 14:47 schreef Aventura het volgende:
Ik zou nooit met mijn toeter op de foto gaan. Ja, misschien hooguit voor privégebruik. Maar ik vind het getuigen van wansmaak.
Demi Moore voor Vanity Fair vond ik wel smaakvol gedaan, toentertijd.quote:Op donderdag 1 september 2005 14:47 schreef Aventura het volgende:
Maar ik vind het getuigen van wansmaak.
Ach, alles is relatief hoor. Ik heb één foto van mijn zwangere moeder, met peuk in haar hand. Das nog minder flatteusquote:Op donderdag 1 september 2005 17:40 schreef PeRi het volgende:
Die foto![]()
![]()
Ik zou me doodschamen als ik zo'n onflatteuze foto later zou zien als 't kind zijnde.
Was toentertijd ook heel spraakmakend. Dit is gewoon heel lelijk gefotografeerd en heeft ze iets heel lelijks aanquote:Op donderdag 1 september 2005 15:28 schreef Copycat het volgende:
[..]
Demi Moore voor Vanity Fair vond ik wel smaakvol gedaan, toentertijd.
Maar dit lijkt nergens op,
das echt ergquote:Op donderdag 1 september 2005 18:27 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik hoorde net op Talpa dat ze deze foto niet zelf naar buiten heeft gebracht! De fotograaf heeft blijkbaar niet alleen een lelijke foto gemaakt, maar em ook nog tegen grof geld doorverkocht
quote:Op donderdag 1 september 2005 14:10 schreef Svensational het volgende:
[afbeelding]
Zo, nu eerst een Bavaria.
[afbeelding]
Dat vind ik dan weer een walgelijk minne streek van de fotograafquote:Op donderdag 1 september 2005 18:27 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik hoorde net op Talpa dat ze deze foto niet zelf naar buiten heeft gebracht! De fotograaf heeft blijkbaar niet alleen een lelijke foto gemaakt, maar em ook nog tegen grof geld doorverkocht
Is dit onze Britney?quote:Op donderdag 1 september 2005 22:26 schreef suikerzoet het volgende:
[afbeelding]
Enge foto, dit. Heb leukere gezien van haar. Ze lijkt niet eens op zichzelf.
Ja tuurlijk, maar voor iemand die lief schattig snoezig zwanger op de foto wil staan, vind ik deze wel érg mislukt. Ze is er echt voor gaan zitten en dan toch zo'n eng portretquote:Op vrijdag 2 september 2005 03:02 schreef Ole het volgende:
Dan zijn er nog véél engere foto's hoor..
Ze heeft zich alvast een typisch huisvrouwenkapsel aangemetenquote:Op donderdag 1 september 2005 22:26 schreef suikerzoet het volgende:
[afbeelding]
Enge foto, dit. Heb leukere gezien van haar. Ze lijkt niet eens op zichzelf.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |