Bronquote:Gwyneth Paltrow is in verwachting van haar tweede kindje. 18 Maanden geleden werd haar eerste kind geboren, het meisje Apple. In een interview zegt ze graag meer kinderen te willen krijgen. Ze is getrouwd met Chris Martin, de zanger van de band Coldplay.
Gwyneth heeft een lange lijst van beroemde vriendjes op haar naam staan. Naast Chris Martin heeft ze relaties gehad met Brad Pitt, Ben Affleck, Scott Speedman en Luke Wilson. Met Affleck en Pitt is ze zelfs verloofd geweest. Chris Martin is echter van een heel ander slag. Tot zijn 22ste was hij maagd en voor Gwyneth heeft hij nooit een serieuze relatie gehad.
Ik ook, als ze nou in Nederland zou wonen zou ik het ordinair vinden, maar ik vind het in het Engels best kunnen. Klinkt wel lief.quote:Op zaterdag 3 december 2005 12:42 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ik vind Apple een leuke naam.
ik ook, kvind het een heel lief naampjequote:Op zaterdag 3 december 2005 12:42 schreef Tom_Tom- het volgende:
Bron: http://www.allinlondon.co.uk/news/index.php?news_id=621quote:Cruise Baby is a Boy
Tom and Katie are expecting a boy
News Added: December 1, 2005
Friends have let it slip that the Cruise couple are expecting a boy. Rumours that baby Cruise is a boy have been circulating since Katie was spotted buying a wide range of blue clothes for her unborn baby at the trendy Petit Bateau shop in Beverly Hills.
Not only has the sex been announced but his name has also made the headlines, he is to be called William Oscar. Although the couple have not confirmed this choice, it is thought to be an appropriate name for the mini star with William meaning ‘protector’ and Oscar meaning ‘spearsman’.
It has also been revealed that had they been expecting a girl the chosen name would have been “Ella Elizabeth”. Preparations are in full flow for the impending arrival of William Oscar, although the exact due date has not been announced, Katie’s increasing bump suggests that it won’t be long! Tom has purchased a sonogram so that they can look at their son any time they want and they have decided to delay their wedding so that son William can be part of the celebrations!
Ik niet echt.. Vond het wel leuk dat ze naast dr vader Chris Martin liep met een tshirtje aan met de tekst "Apple of daddy's eye"quote:Op zaterdag 3 december 2005 12:42 schreef Tom_Tom- het volgende:
In het begin dacht ik "jeez, wie verzint dat", maar nu ben ik er aan gewend. Zolang het maar op z'n Engels blijft vind ik 'm wel okéquote:Op zaterdag 3 december 2005 19:54 schreef petitlapin het volgende:
[..]
ik ook, kvind het een heel lief naampje![]()
Ik moest echt lachen toen er in de Metro stond:quote:Op zondag 4 december 2005 20:08 schreef Jumping-Skippy het volgende:
[..]
In het begin dacht ik "jeez, wie verzint dat", maar nu ben ik er aan gewend. Zolang het maar op z'n Engels blijft vind ik 'm wel oké
Sommige mannen vinden een vrouw meteen niks meer of onaantrekkelijk zodra ze een kind gebaard heeftquote:Op zaterdag 3 december 2005 12:44 schreef marcb1974 het volgende:
Ik vond Gwyeth een heel mooie vrouw, begint toch minder te worden.
Je ziet wel een buikje hoor, maar zwart en van voren op de foto gezet, zie je dan weinig natuurlijk...quote:Op maandag 5 december 2005 17:11 schreef Shantee het volgende:
Katie ziet er nauwelijks meer zwanger uit![]()
[afbeelding]
Ik ookquote:
Helemaal mee eens, al helemaal na dat "stil zijn tijdens de bevalling" verhaal... wat een idioot zeg. (Ok, nu "mag" Katie wel geluid maken, maar alleen het feit al dat ie daar over nadenkt is al walgelijk!)quote:Op dinsdag 6 december 2005 21:23 schreef Jumping-Skippy het volgende:
Walgelijk stel, vooral de mannelijke helft.
Wow, wat leuk voor Reinout en Daniëllequote:Op woensdag 7 december 2005 09:21 schreef Svensational het volgende:
Daniëlle Overgaag en Reinout Oerlemans verwachten hun vierde kindje.
Dat klopt,quote:Op woensdag 7 december 2005 09:44 schreef Copycat het volgende:
Ze hebben nu toch twee zoontjes? Een derde kindje is toch dood geboren?
Nee, ze hebben twee zoontjes (Thijmen en Reinout) en een dochter (Fiene). Hun tweede zoontje is dood geboren.quote:Op woensdag 7 december 2005 09:44 schreef Copycat het volgende:
Ze hebben nu toch twee zoontjes? Een derde kindje is toch dood geboren?
Oh okay... die dochter is dus helemaal aan mij voorbij gegaan.quote:Op woensdag 7 december 2005 09:59 schreef miss_dynastie het volgende:
Nee, ze hebben twee zoontjes (Thijmen en Reinout) en een dochter (Fiene). Hun tweede zoontje is dood geboren.
Ja, maar dat kindje (het tweede zoontje dus) leeft niet meer (is tijdens de zwangerschap overleden en vernoemd naar vader en moeder).quote:Op woensdag 7 december 2005 10:02 schreef Tom_Tom- het volgende:
Hebben ze echt een kind dat Reinout heet?.
Ik twijfel ookquote:Op woensdag 7 december 2005 10:02 schreef Tom_Tom- het volgende:
Hebben ze echt een kind dat Reinout heet?.
Ze hebben drie kinderen nu, Daniëlle verwacht de vierde. Thijmen kwam als eerste, Reinout Daniël werd dood geboren en daarna kwam Fiene. Nu komt nummer vier (het derde levende kindje, als alles goed gaat, en dat gun ik ze uiteraard van harte).quote:Op woensdag 7 december 2005 10:05 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Ik twijfel ookof ze een kindje hebben dat Reinout heet ?
Ik zou graag de bron willen zien van het nieuws van de zwangerschap van Danielle, kan iemand die geven?quote:Op woensdag 7 december 2005 10:20 schreef Aventura het volgende:
Natuurlijk wel, het is meer een taalkundig iets. Ik vind het raar om te zeggen, ze hebben drie kinderen. Dat is niet zo. Je kan wel zeggen, ze hebben drie kinderen gekregen.
Het feit dat het kindje overleden is maakt het toch niet minder van henquote:Op woensdag 7 december 2005 10:20 schreef Aventura het volgende:
Natuurlijk wel, het is meer een taalkundig iets. Ik vind het raar om te zeggen, ze hebben drie kinderen. Dat is niet zo. Je kan wel zeggen, ze hebben drie kinderen gekregen.
Zie boven wat ik gepost hebtquote:Op woensdag 7 december 2005 10:24 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik zou graag de bron willen zien van het nieuws van de zwangerschap van Danielle, kan iemand die geven?
Ik kan dat niet zien, heb je inlog voor nodigquote:
Inderdaad heb ik mijn inlog voor nodigquote:Op woensdag 7 december 2005 10:30 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik kan dat niet zien, heb je inlog voor nodig
Maar geloof je op je woord
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |