abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_27991555
In oktober komt de nieuwe PES al als het goed is..PES 5 is de laatste op de huidige generatie.

Goed nieuws voor de PS2 bezitters, de game gaat online! Op de XBOX was ie al online, en dat was alles behalve goed. Verwacht er daarom vooral niet teveel van op de PS2, aangezien de online mogelijkheden daar nog veel beperkter zijn. .Nu maar hopen dat ze wat geleerd hebben van de fouten in de online modus voor de XBOX en dat PES 5 het wel naar behoren doet op XBOX Live.

PES is hemels, maar er schort nog een hoop aan. Ik hoop van harte dat ze die irritante slordigheden weten te verbeteren.

Hoe dan ook, het wachten is begonnen. (voor zover dat al niet het geval was)

Overigens is er ook een PSP versie bevestigd. Of dat PES 5 is weet ik niet, maar dat lijkt mij stug gezien de beperkte opslagcapaciteit van de UMD schijfjes. Dit topic is dus bedoeld voor de console versie. .
-
  donderdag 16 juni 2005 @ 18:13:58 #2
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_27991774
Wat doet Pes4 niet goed dan op XBL?
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
pi_27991846
quote:
Op donderdag 16 juni 2005 18:13 schreef MMaRsu het volgende:
Wat doet Pes4 niet goed dan op XBL?
Wat mij het meeste irriteert is dat je je mannetje "manual" kan veranderen.
En het loopt soms gewoon niet helemaal okay.
-
  donderdag 16 juni 2005 @ 18:31:52 #4
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_27992207
Dingen die mis zijn op Live, behalve dat "Manual" gebeuren:

- Regelmatig last van dikke lag, bij een 1vs1 game is dat eigenlijk te schandalig voor woorden wanneer je ziet dat Halo 2 4vs4 in vrijwel alle gevallen lagloos verloopt
- Geen 2vs2 mode met 4 Live accounts (op 4 aparte locaties). Had heel erg leuk geweest
- Geen manier om je formatie-savegames te manipuleren/laden tijdens het online spelen
- Geen goed rankingsysteem (hoe meer je speelt, hoe meer punten je krijgt is geen goede graadmeter voor hoe goed iemand is)
- Alle acties (buitenspel, schot van 20 meter naast) worden herhaald, doelpunten tot 2 keer toe waarbij je als je de goal hebt geincasseert geen van de 3 fragmentjes niet door kunt drukken.
- Online matchmaking is veel te beperkt
- Geen Master League team online, maar alleen standaard teams met de standaard option file.
- Rare manier van integreren van het pauze-menu: je kunt dit alleen tijdens het spel aanvragen, niet wanneer het spel stil ligt (vrije trap, goal etc).
pi_27992281
En dat is de trieste waarheid Twi.
Het had zoveel beter gekund.
-
  donderdag 16 juni 2005 @ 18:44:47 #6
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_27992514
Oh ja, online toernooien zouden ook meesterlijk zijn natuurlijk, maar dan gaan we richting features in plaats van "bugs".

Laatst had ik trouwens wat vreemds, ik laadde halverwege de 1e helft tegen iemand een andere opstelling (die ik dus eerder in de SP moest laden om dit uberhaupt mogelijk te maken, het gebruikelijke uitstapje voordat je Live kunt aanloggen). Toen vielen opeens de namen van spelers weg, kon ik oneindig veel wissels doen (had er een stuk of zes) en weet ik veel wat niet meer.

Toen verloor ik natuurlijk dik, met 6 kneuzen in m'n team. Heb ik Toldo (speelde met Inter) maar in de spits gezet voor de lol. Scoorde 'ie nog ook
  donderdag 16 juni 2005 @ 18:45:47 #7
53268 HomerJ
Your talking to me?
pi_27992557
quote:
Op donderdag 16 juni 2005 18:31 schreef twi het volgende:

- Regelmatig last van dikke lag, bij een 1vs1 game is dat eigenlijk te schandalig voor woorden wanneer je ziet dat Halo 2 4vs4 in vrijwel alle gevallen lagloos verloopt
- Geen 2vs2 mode met 4 Live accounts (op 4 aparte locaties). Had heel erg leuk geweest
- Geen manier om je formatie-savegames te manipuleren/laden tijdens het online spelen
- Geen goed rankingsysteem (hoe meer je speelt, hoe meer punten je krijgt is geen goede graadmeter voor hoe goed iemand is)
- Alle acties (buitenspel, schot van 20 meter naast) worden herhaald, doelpunten tot 2 keer toe waarbij je als je de goal hebt geincasseert geen van de 3 fragmentjes niet door kunt drukken.
- Online matchmaking is veel te beperkt
- Geen Master League team online, maar alleen standaard teams met de standaard option file.
- Rare manier van integreren van het pauze-menu: je kunt dit alleen tijdens het spel aanvragen, niet wanneer het spel stil ligt (vrije trap, goal etc).
-Lag, klopt. Alhoewel ik persoonlijk nooit lag heb, alleen ik host met veel lag.
-2vs2 is echt jammer jah, alhoewel dat ik 2 spelers tegelijk op Live(1 guest) wel haalbaar is, zou 4 aparte xbox-es niet kunnen
-Formatie is wel te laden, je moet even offline-exhibition doen en dan formatie laden. Dan staat hij er online
-Rankingsysteem is niet ideal, maar als je wint krijg je wel flink meer punten dan als je verliest.
-Replay's skippen, true
-Matchmaking, wat wil je nog meer? Eigenlijk alle standaard opties die in andere spellen ook zit
-Master Leauge team kan niet want dan kan je al je spelers toch op 99 zetten/
-Game pauses is ook raar ja
"the female orgasme is a mythe, I hae had sex with 26 women in my life and not one of them had a orgasme."
pi_27992630
quote:
Op donderdag 16 juni 2005 18:45 schreef HomerJ het volgende:

[..]

-Master Leauge team kan niet want dan kan je al je spelers toch op 99 zetten/
Ja, die beperking kan je wel maken.
Spelers op standaard settings alleen.
Overigens is dat team laden gewoon bijzonder irritant .
-
pi_27992748
Hoe zit het met de PC-versie? .
pi_27992879
quote:
Op donderdag 16 juni 2005 18:31 schreef twi het volgende:

- weet ik niet -
- weet ik niet -
bij pes4 op de ps2 kan je wel gewoon in het spel zelf door drukken! zal bij de online versie voor pes5 op ps2 ook wel gewoon zo zijn!!
wanneer je niet weet wat je wil weten..
weet je het niet!
  donderdag 16 juni 2005 @ 18:58:56 #11
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_27992930
quote:
Op donderdag 16 juni 2005 18:57 schreef space-kees het volgende:

[..]

bij de ps2 kan je wel gewoon in het spel zelf door drukken! zal bij de online versie voor pes5 ook wel gewoon zo zijn
Ja, op de XBOX ook. In de singleplayer.
Online dus niet. .
-
pi_27993001
quote:
Op donderdag 16 juni 2005 18:58 schreef Dr.Daggla het volgende:

[..]

Ja, op de XBOX ook. In de singleplayer.
Online dus niet. .
Kan de tegenstander dat wel? Als die dus gescoord heeft? Of is dat helemaal geblokt? Als je met z'n tweeen op 1 pc speelt dan kon je wel doorklikken.
  donderdag 16 juni 2005 @ 19:02:35 #13
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_27993038
Ja, degene die scoort kan um wegdrukken.
-
pi_27996531
quote:
Op donderdag 16 juni 2005 19:02 schreef Dr.Daggla het volgende:
dat is altijd zo...
wanneer je niet weet wat je wil weten..
weet je het niet!
pi_27998536
Ik hoop dat ze de originele namen hebben van het Nederlands elftal.

En de elftallen onder 20 zouden ook vet zijn
Jij de 'bink hier'?! Je bent het stinkdier!
Jij drinkt kindercola, ik drink flink bier! :D
  donderdag 16 juni 2005 @ 22:06:15 #16
53268 HomerJ
Your talking to me?
pi_27998750
quote:
Op donderdag 16 juni 2005 19:02 schreef Dr.Daggla het volgende:
Vind ik ook terecht. Stel dat jij de moosite goal maakt ooit in je PES 4-carriere en je tegestander maakt dat met 2x start ongedaan

Nog een verbetering:

Online moeten je goals ook te saven zijn
"the female orgasme is a mythe, I hae had sex with 26 women in my life and not one of them had a orgasme."
  donderdag 16 juni 2005 @ 22:17:41 #17
83238 s0d
no fear..
pi_27999160
ik speel we8i al sinds dat ie uit is, elke dag wel online tegen wat kameraden.. het is gewoon een goed spel maar wat er nog aan schort:

- soms worden je spelers ''automatisch'' tegengehouden door het spel (langzamer lopen ineens)
- keepers duiken niet als ze al weten dat de bal naastgaat
- laatste tijd valt het me op dat je echt ongelooflijk vaak de paal raakt
- dieptepaases en het switchen is niet altijd wat het moet zijn
- zoals gezegd soms vertragingen in spel wat het spel zelf schijnt te regelen, heel moeilijk uit te leggen, maar als je het spel lang speelt weet je wat ik bedoel
- mag toch wel iets dynamischer als dat het is (snellere en soepelere gameplay, meer variatie in trappen vanuit de lucht bijvoorbeeld)
- ook is irritant, dat als je het spel een beetje doorhebt en je goede spitsen hebt, deze vrijwel altijd te bereiken zijn met een hoge dieptepaas (door goed op de radar te letten)
- sommige spelers met hoge stats zijn simpelweg niet af te stoppen
- soms belachelijke scheids, die een hele wedstrijd geen kaarten geeft voor de meest lompe overtredingen
- en natuurlijk de belachelijke voordeel en buitenspelregels die vaak niet gehanteerd worden.. heb je net een prachtige dieptepaas die al onderweg is en word de paassende speler neergeschopt, dan is het altijd een overtreding..

zo zijn er nog wel wat punten, bijvoorbeeld een diepe paas op een linksbuiten, bij de aanname word het spel ook weer automatisch ''vertraagd''.. heel irritant.. ook het aaannemen van dieptepaassen mag wel wat dynamischer worden gemaakt, waardoor je m bijvoorbeeld meteen een tik naar voren kan geven om op snelheid te blijven (zodat je m niet persee eerst precies in de voeten moet hebben)..

online natuurlijk mogelijkkheid tot goals saven, en replays skippen

verder natuurlijk meesterlijk spel, maar het mag gewoon wat soepeler, sneller en dynamischer, want in DAT opzicht vind ik fifa weer beter... qua gameplay is pes4/we8i natuurlijk meester

sorry voor het lulverhaal en de spelfouten
-
face your fears.. live your dreams..
  vrijdag 17 juni 2005 @ 13:23:50 #18
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_28015069
quote:
Op donderdag 16 juni 2005 22:06 schreef HomerJ het volgende:

[..]

Vind ik ook terecht. Stel dat jij de moosite goal maakt ooit in je PES 4-carriere en je tegestander maakt dat met 2x start ongedaan

Nog een verbetering:

Online moeten je goals ook te saven zijn
Ja, dat is inderdaad zo, daarom zeg ik dat je 1 replay helemaal uit moet kunnen zien (verplicht, en die andere twee (juichen en 2e herhaling) wegklikbaar moet maken. Waarom? Vrij simpel, omdat je soms van die gasten hebt die de meest lelijke / lucky goals maken (soms zelfs penalties) en dan van alle hoeken die flutgoal gaan bekijken. Zeer frustrerend, zeker als je al 3-0 achter staat of wanneer je 5-0 voor staat.

En over die formations laden in de SP, dat is nu net m'n punt. Bellachelijk dat je dat in de SP moet doen (dat zei ik dus al) en dat dit niet direct online kan. En belachelijk dat je dan je formation niet kunt aanpassen en dan 'm online saven.
  vrijdag 17 juni 2005 @ 13:48:57 #19
15600 BB-King
Long live the King!
pi_28016069
Ik hoop dat ze al de licenties van alle competities kunnen bemachtigen.
Wat lees je mijn signature? Heb ik soms wat van je aan?
  vrijdag 17 juni 2005 @ 16:02:08 #20
53268 HomerJ
Your talking to me?
pi_28020642
Jammer dat Konami zo weining bekend maakt en weining media vrijgeeft. Met deel 4 kregen we 1 keer stuk of 12 screens en dat was het. Ze hebben het nooit gedaan dus zal nu ook wel niet zijn
  maandag 20 juni 2005 @ 18:47:42 #21
83238 s0d
no fear..
pi_28096836
wederom alleen screens:

maandag 20 juni 2005 @ 18:50:17 #22
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_28096884
Weer een tenue-update zo te zien, verder weinig meer
  maandag 20 juni 2005 @ 19:09:59 #23
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_28097425
Grafisch is het idd meer 4b dan 5. .
-
  maandag 20 juni 2005 @ 19:15:08 #24
15600 BB-King
Long live the King!
pi_28097573
Beter brengen ze wat drastischer veranderingen aan.
Zoveel vond ik PES 4 nu ook niet van PES 3 verschillen eigenlijk.
Wat lees je mijn signature? Heb ik soms wat van je aan?
  maandag 20 juni 2005 @ 19:17:04 #25
8369 speknek
Another day another slay
pi_28097642
Ik zou niet het FIFA evangelie willen prediken, maar die hebben tenminste nog bumpmapping op het gras en polygonale karakters op de tribune. En als Pro Evo nu net zo gaat zitten melken als FIFA, kan dat ook geen argument meer genoemd worden.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  maandag 20 juni 2005 @ 20:31:09 #26
53268 HomerJ
Your talking to me?
pi_28099867
Ach jongens het gaat om de gameplay
  maandag 20 juni 2005 @ 22:00:14 #27
83238 s0d
no fear..
pi_28102384
quote:
Op maandag 20 juni 2005 20:31 schreef HomerJ het volgende:
waaraan ook nog het een en ander verbeterd kan worden
pi_28115073
quote:
Op maandag 20 juni 2005 19:17 schreef speknek het volgende:
Ik zou niet het FIFA evangelie willen prediken, maar die hebben tenminste nog bumpmapping op het gras en polygonale karakters op de tribune. En als Pro Evo nu net zo gaat zitten melken als FIFA, kan dat ook geen argument meer genoemd worden.
tot nu toe is ieder deel gewoon een stuk beter dan z'n voorganger en dat zal bij dit deel ook wel zo zijn.
je moet nooit afgaan op de screenshots bij ISS want je ziet pas echt hoe mooi en vloeiend het is als je het zelf speelt.
  donderdag 23 juni 2005 @ 08:01:42 #29
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_28153360
quote:
"The Pro Evolution Soccer series goes from strength to strength and the new version represents yet another huge step forward," commented Kunio Neo, President of Konami of Europe. "The team have again worked hard to implement a wealth of new moves and to ensure that the realism beloved by its fans remains intact. We will release new details of Pro Evolution Soccer 5's many innovations in the coming months, and anticipate that both newcomers and die-hard fans alike will be extremely pleased with what we have to say."
Ik ben benieuwd...
-
  donderdag 23 juni 2005 @ 10:59:23 #30
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_28156502
quote:
Op maandag 20 juni 2005 20:31 schreef HomerJ het volgende:
En dit vind ik dus onzin. Als het puur om de gameplay gaat ga ik wel Sensible Soccer doen ofzo. Het oog wil ook wat en eigenlijk is 't grafische aspect van PES vrij lachwekkend te noemen.
pi_28156608
quote:
Op donderdag 23 juni 2005 10:59 schreef twi het volgende:

[..]

En dit vind ik dus onzin. Als het puur om de gameplay gaat ga ik wel Sensible Soccer doen ofzo. Het oog wil ook wat en eigenlijk is 't grafische aspect van PES vrij lachwekkend te noemen.

1.de gameplay van sensible soccer is niet heel goed, maar simpel.
2.Lachwekkend vind ik het zeker niet, Fifa ziet er bijv.mooier uit maar de manier waarop ze bewegen en hoe de bal rondgaat in ISS dat doen ze in geen ander spel beter.
pi_28177995
Ik vind FIFA helemaal niet mooier eruit zien als PES...

PES ziet er veel strakker uit, moet je de shirts maar eens vergelijken... Of anders de stadions...
  vrijdag 24 juni 2005 @ 13:14:44 #33
37300 StarGazer
Anesthetize
pi_28191933
quote:
Op donderdag 23 juni 2005 08:01 schreef Dr.Daggla het volgende:

[..]

Ik ben benieuwd...
Ik ook. Vond pes 4 eerder een stap achterwaarts dan voorwaarts
'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal
pi_28191958
quote:
Op vrijdag 24 juni 2005 13:14 schreef StarGazer het volgende:

[..]

Ik ook. Vond pes 4 eerder een stap achterwaarts dan voorwaarts

ga nu pes 3 maar weer eens spelen.
  vrijdag 24 juni 2005 @ 13:18:39 #35
37300 StarGazer
Anesthetize
pi_28192065
quote:
Op vrijdag 24 juni 2005 13:15 schreef jimjim1983 het volgende:

[..]

ga nu pes 3 maar weer eens spelen.
Met plezier
Porcupine Tee - Normal
  vrijdag 24 juni 2005 @ 13:20:06 #36
17051 HAL9000S
you can become gitano...
pi_28192122
*t*v*p*

Ga 'm op de PS2 halen
Cop killer
Kill all the cops tonight
Kill them, cop killer
Kill all the cops in sight
  vrijdag 24 juni 2005 @ 13:22:27 #37
17051 HAL9000S
you can become gitano...
pi_28192219
Ik vind de graphics wel wat beter...vooral de gezichten zien er een stuk natuurlijker/verfijnder uit. Maar ach, wie speelt deze game voor de graphics anyway...

Graphicshoeren

Cop killer
Kill them, cop killer
  vrijdag 24 juni 2005 @ 17:20:04 #38
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_28199181
Ach kom op zeg, in deze tijd mag het oog ook wel op iets getrakteerd worden. Bewegingen zijn redelijk goed (niet veel meer dan dat, aangezien de gameplay dit regelmatig verneukt / niet precies doet wat je wilt). Daarnaast vergelijk ik ook niet met FIFA, aangezien ik die niet veel heb gedaan.

Wanneer je niet door je PES bril kijkt zie je gewoon dat het grafisch onder de maats is gezien de "standaard" van graphics. Sensible Soccer was natuurlijk overdreven, maar het gaat natuurlijk op de opmerking dat je niet zou mogen graphicshoeren als de gameplay in orde is. En dat is dus onzin, aangezien je games juist moet gaan verbeteren op punten waar het aan schort, Bij PES zijn dat:

- Graphics
- Licenties en transferdetails (Trabelsi bij Arsenal Ibrahimovic bij Ajax )
- Online ondersteuning

Maar zodra je zoiets zegt gaan de PES-fans over hun nek. Waarom? Ik heb er waarschijnlijk zo'n 1000 of meer wedstrijden op zitten, waarom zou ik als PES liefhebber dan niet mogen zeggen dat het grafisch onder de maat is? Redenaties zoals die betekenen dus dat je a la FIFA sinds PES 1 op de PS2 dus al elk jaar een klein beetje opgemeukte versie krijgt, terwijl er zo veel meer zou kunnen worden verbeterd.

/edit: Zie nu dat ik een " " over 't hoofd zag Hoe dan ook, m'n punt staat
  vrijdag 24 juni 2005 @ 17:55:51 #39
83238 s0d
no fear..
pi_28200024
quote:
Op vrijdag 24 juni 2005 17:20 schreef twi het volgende:
Ach kom op zeg, in deze tijd mag het oog ook wel op iets getrakteerd worden. Bewegingen zijn redelijk goed (niet veel meer dan dat, aangezien de gameplay dit regelmatig verneukt / niet precies doet wat je wilt). Daarnaast vergelijk ik ook niet met FIFA, aangezien ik die niet veel heb gedaan.

Wanneer je niet door je PES bril kijkt zie je gewoon dat het grafisch onder de maats is gezien de "standaard" van graphics. Sensible Soccer was natuurlijk overdreven, maar het gaat natuurlijk op de opmerking dat je niet zou mogen graphicshoeren als de gameplay in orde is. En dat is dus onzin, aangezien je games juist moet gaan verbeteren op punten waar het aan schort, Bij PES zijn dat:

- Graphics
- Online ondersteuning

Maar zodra je zoiets zegt gaan de PES-fans over hun nek. Waarom? Ik heb er waarschijnlijk zo'n 1000 of meer wedstrijden op zitten, waarom zou ik als PES liefhebber dan niet mogen zeggen dat het grafisch onder de maat is? Redenaties zoals die betekenen dus dat je a la FIFA sinds PES 1 op de PS2 dus al elk jaar een klein beetje opgemeukte versie krijgt, terwijl er zo veel meer zou kunnen worden verbeterd.

als jij alleen dat storende punten vind vraag ik me af of je echt wel zon liefhebber bent, er is zoveel meer wat verbeterd zou kunnen worden
  vrijdag 24 juni 2005 @ 18:34:03 #40
17051 HAL9000S
you can become gitano...
pi_28200961
quote:
Ik zal speciaal voor jou volgende keer m'n smileys op deze manier posten:

scheelt je wat typewerk
Cop killer
Kill them, cop killer
  vrijdag 24 juni 2005 @ 19:18:20 #41
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_28201985
quote:
Op vrijdag 24 juni 2005 17:55 schreef s0d het volgende:

[..]

als jij alleen dat storende punten vind vraag ik me af of je echt wel zon liefhebber bent, er is zoveel meer wat verbeterd zou kunnen worden
Och ik kan een hele lijst maken hoor, alleen al over 't online gebeuren. Ik denk dat dat een hele lange post zou worden die heel veel tijd in zou gaan nemen. Dus die tijd stop ik liever in m'n Master League projectje
pi_28202452
quote:

- Graphics
- Online ondersteuning

dan zijn we het gewoon niet eens. er zijn veel dingen die verbeterd mogen worden van mij, maar allemaal op gameplay gebied. qua graphics ken ik geen mooier voetbalspel. alleen de shirtjes zijn wat minder.
  vrijdag 24 juni 2005 @ 20:27:32 #43
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_28203843
De shirtjes, de velden, de netten, het publiek, de lichaamsdelen (benen en armen en de textures daarvan), de lichteffecten en zelfs de menu's hebben toch wel allemaal hun punten die bijgewerkt moeten worden hoor. Ook kunnen er nog wel een stuk meer polygonen gebruikt worden in de spelers.

Er is zat wat aan de gameplay verbeterd kan worden, maar dat zal er altijd blijven. Geen mooier voetbalspel kennen is natuurlijk geen excuus om niet aan die graphics te werken.
pi_28220826
Als ik voor de looks ga, ga ik veel liever voor Fifa. Alles ziet daar er realistischer uit en de gezichten kloppen.

Maar gameplay is belangrijker maar het oog wil ook wat.
pi_28221412
tvp

vond nietmand dat vrijentrappensysteem in deel 4 kut dan
ik iig wel
pi_28221437
quote:
Op zaterdag 25 juni 2005 14:05 schreef Hellrazor het volgende:
tvp

vond nietmand dat vrijentrappensysteem in deel 4 kut dan
ik iig wel
jazeker, leek veel te willekeurig.
alleen de bal afleggen is dan wel weer leuk
  zaterdag 25 juni 2005 @ 14:09:20 #47
17051 HAL9000S
you can become gitano...
pi_28221530
quote:
Op zaterdag 25 juni 2005 13:46 schreef VoreG het volgende:
Als ik voor de looks ga, ga ik veel liever voor Fifa. Alles ziet daar er realistischer uit en de gezichten kloppen.

Maar gameplay is belangrijker maar het oog wil ook wat.
Ik vind de voetbalbewegingen in PES nog altijd veel realistischer overkomen dan in FIFA, dat vind ik een stuk belangrijker.
Cop killer
Kill them, cop killer
  zaterdag 25 juni 2005 @ 14:15:12 #48
17051 HAL9000S
you can become gitano...
pi_28221727
Wat ze van mij trouwens ook weg mogen laten is dat de legendes (Cunaim, vanBauzen, Gulats, Maradone, Peli etc.) weer terugkomen als 17-jarigen in de Masterleague dat vind ik echt zo verschrikkelijk nep
Cop killer
Kill them, cop killer
  woensdag 29 juni 2005 @ 00:42:25 #49
111854 Chrishop
t'peau flekter
pi_28323967
Pes, zowel mn grootste vreugd als ergernis.
[b]lauw[/b] (bn.)
[b]1[/b] Kieren terwijl je vrouw in het gebouw is.
[b]2[/b] Met je matties bellen terwijl je midden in die riet zit.
  vrijdag 1 juli 2005 @ 13:25:29 #50
100496 H.Flick
Turn-based
  vrijdag 1 juli 2005 @ 13:29:57 #51
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_28386322
quote:
Op zaterdag 25 juni 2005 14:15 schreef HAL9000S het volgende:
Wat ze van mij trouwens ook weg mogen laten is dat de legendes (Cunaim, vanBauzen, Gulats, Maradone, Peli etc.) weer terugkomen als 17-jarigen in de Masterleague dat vind ik echt zo verschrikkelijk nep
Vind ik relatief, heb m'n team nu opgebouwd in 't begin met jonge talentjes als Barry en Coster, maar nu ben ik daar na 4 seizoenen ook wel klaar mee en heb ik wat legendes unlocked, ga ik daar straks mee verder

vrijdag 1 juli 2005 @ 16:05:31 #52
17051 HAL9000S
you can become gitano...
pi_28391590
De 2 beste telenten zijn overigens Baumjohann van Schalke en Cadarson van ? , allebei kopen als ze 17 jaar zijn, groeien binnen korte tijd uit tot de beste spelers van de wereld.
Cop killer
Kill them, cop killer
  vrijdag 1 juli 2005 @ 16:45:25 #53
17051 HAL9000S
you can become gitano...
pi_28392877
quote:
Op vrijdag 1 juli 2005 13:29 schreef twi het volgende:

[..]

Vind ik relatief, heb m'n team nu opgebouwd in 't begin met jonge talentjes als Barry en Coster, maar nu ben ik daar na 4 seizoenen ook wel klaar mee en heb ik wat legendes unlocked, ga ik daar straks mee verder

[afbeelding]

eh...

Cop killer
Kill them, cop killer
pi_30486427
Complete with the new kit Arsenal steps into the spotlight as Arsenal and also Chelsea gets a real name.Perhaps in the next Pro Evo we can expect Liverpool and Man Utd.

Hear are some quick facts that will save you reading what could have been a long and exceptionally boring review with to many paragraphs.

- New middle shooting special ability star for long-range shots
- Chips more difficult with less skilled players
- Shot bar slightly more responsive
- New animations for clearing/attacking headers
- Players will push their arms on top of the oppositionto climb and gain advantage
- New power meter for small passes, even during free kicks
- Improved one-touch passing and first touch animationsf for key players
- The much sought after flick flak move from Ronaldinho
- Slide tackles more powerful to intercept weak through balls
- New 270* spin collision animation
- Players with new "covering" star adept at blocking shots
- New animation for poking out a leg to steal the ball away
- New second striker role to emphasise players like Kaka
- New wing back role for energetic players like Cafu or Ashley Cole
- New covering ability for mopping up loose balls
- New side ability for touchline play
- New central ability for midfielders
- PSP data link option
- Network for online play
- Ability to name and personalize your save file
- New team selection screen- coose teams by region and compare stats instantly
- New player specific animations
- New 3D crowd celebrations
- Over 70 goal celebrations
- Enhanced edit menu
- Improved player likenesses
- New talent search for utility players
- 28 stadiums
- New wether animations like snow
- Apparently the commentary is not that bad but I predict you will be disabling the commentary before he utters one syllable
  zondag 11 september 2005 @ 16:30:16 #56
17051 HAL9000S
you can become gitano...
pi_30487296
PES 5 of Winning eleven?
Cop killer
Kill them, cop killer
pi_30489094
Winnin Eleven 9 neem ik aan. PES5 is nl nog niet uit.
  zondag 11 september 2005 @ 17:30:20 #58
17051 HAL9000S
you can become gitano...
pi_30489164
Nee daarom was ik dus ook nieuwsgierig.
Cop killer
Kill them, cop killer
  zondag 11 september 2005 @ 18:42:22 #60
111854 Chrishop
t'peau flekter
pi_30491201
quote:
Op zondag 11 september 2005 18:08 schreef jimjim1983 het volgende:
ja Winning eleven 9 dus
Die is toch ook al een maandje en 7 dagen uit? .
[b]lauw[/b] (bn.)
pi_30491386
quote:
Op zondag 11 september 2005 18:42 schreef Chrishop het volgende:

[..]

Die is toch ook al een maandje en 7 dagen uit? .
is dat zo?

dan zal ik 'm maar niet meer spelen
pi_30491676
quote:
Op zondag 11 september 2005 18:50 schreef jimjim1983 het volgende:

[..]

is dat zo?

Waarom lul je dan van "ik heb hem al"?

Wat kan ons dat rotten dan?
  zondag 11 september 2005 @ 20:30:11 #63
111854 Chrishop
t'peau flekter
pi_30494519
quote:
Op zondag 11 september 2005 18:50 schreef jimjim1983 het volgende:

[..]

is dat zo?

Mis ik wat ovso? Als ik jou was zou ik hem so wie so niet spelen want ik vind deel 4 beter dan WE9 maar dat is waarschijnlijk persoonlijk. Pes5 is zou wel ietsjes beter zijn neem ik aan.
[b]lauw[/b] (bn.)
pi_30495590
quote:
Op zondag 11 september 2005 19:00 schreef Saekerhett het volgende:

[..]

Waarom lul je dan van "ik heb hem al"?

Wat kan ons dat rotten dan?
kan je op me geilen.
pi_30495639
quote:
Op zondag 11 september 2005 20:30 schreef Chrishop het volgende:

[..]

Mis ik wat ovso? Als ik jou was zou ik hem so wie so niet spelen want ik vind deel 4 beter dan WE9 maar dat is waarschijnlijk persoonlijk. Pes5 is zou wel ietsjes beter zijn neem ik aan.
ben het denk ik wel met je eens. heb pas iets van 7 potjes gespeeld maar de aannames en passes gaan tot nu toe best kut allemaal, ook de scheidsrechter is veel te streng.
pi_30495731
WE9 heb ik al bijna 3 weken en na een beetje wennen speelt het zich heerlijk weg hoor
alleen alles in het japans is lastig
pi_30495763
quote:
Op zondag 11 september 2005 21:05 schreef T1andonly het volgende:
WE9 heb ik al bijna 3 weken en na een beetje wennen speelt het zich heerlijk weg hoor
alleen alles in het japans is lastig
daar heb je patches voor
of heb je de originele?
ik hoop dat ik er ook snel aan wen want nu lukt 't nog niet echt.
pi_30520564
I can't fucking wait.
Al sterven er miljoenen kleine Afrikaantjes van de dorst, ik loop tenminste rond met een puik merk op m'n borst.
pi_30592073
Tijd voor PES5!
pi_30598346
Ik ben inmiddels goed gewent aan WE9 dus ik hoop dat PES5 precies hetzelfde is, ik verlang wél naar engels commentaar, hoewel het Japanse geschreeuw ook vermakelijk is
pi_30598488
Ik vind eerlijk gezegd het japanse commentaar minder storend dan het engelse, nu valt het me niet zo op als ze dezelfde zin voor de 10e keer zeggen.
  vrijdag 16 september 2005 @ 18:52:50 #74
53268 HomerJ
Your talking to me?
pi_30643148
Hoe meer screens hoe beter hé?
Nu mijn wedstrijd van 20 minuten(Trainer werkt wel dus)

ttp://img235.imageshack.us/img235/2446/clp129fi.jpg

Mooi schot van Reyes, strak over de grond vanaf 30 meter, de rebound schiet Henry erin

http://img235.imageshack.us/img235/2778/clp131ew.jpg
Mooie solo van Drogba, die 3 man passeert(Inclusief keeper)

http://img194.imageshack.us/img194/7493/clp155fl.jpg
Goal!

http://img194.imageshack.us/img194/63/clp171qy.jpg
Mooie close-up van het doelpunt

http://img194.imageshack.us/img194/7789/clp190lt.jpg
Czech stopt knap een penalty van Henry

http://img194.imageshack.us/img194/974/clp212vp.jpg
Go Czech!

[ Bericht 19% gewijzigd door HomerJ op 16-09-2005 19:07:28 ]
  vrijdag 16 september 2005 @ 18:56:15 #75
17051 HAL9000S
you can become gitano...
pi_30643249
Hoe is de Master League? Nog uitgebreider? Kun je van clubs wisselen mischien?
Cop killer
Kill them, cop killer
pi_30643493
HomerJ al je plaatjes doen het niet.
Al sterven er miljoenen kleine Afrikaantjes van de dorst, ik loop tenminste rond met een puik merk op m'n borst.
pi_30643562
quote:
Op vrijdag 16 september 2005 18:56 schreef HAL9000S het volgende:
Hoe is de Master League? Nog uitgebreider? Kun je van clubs wisselen mischien?
Die heb ik (nog) niet gespeeld, ik speel alleen tegen mijn broertje eigenlijk op het moment
  vrijdag 16 september 2005 @ 19:07:55 #78
53268 HomerJ
Your talking to me?
pi_30643603
quote:
Op vrijdag 16 september 2005 19:04 schreef BadKeukenTegel het volgende:
HomerJ al je plaatjes doen het niet.
Fixed
  vrijdag 16 september 2005 @ 19:09:03 #79
17051 HAL9000S
you can become gitano...
pi_30643632
quote:
Op vrijdag 16 september 2005 19:06 schreef T1andonly het volgende:

[..]

Die heb ik (nog) niet gespeeld, ik speel alleen tegen mijn broertje eigenlijk op het moment
Ik ben erg benieuwd, ben echt Master League fan! Ik hoop dat ze nu niet meer legendes als 17-jarigen laten terugkomen
Cop killer
Kill them, cop killer
  vrijdag 16 september 2005 @ 19:10:45 #80
53268 HomerJ
Your talking to me?
pi_30643682
quote:
Op vrijdag 16 september 2005 19:06 schreef T1andonly het volgende:

[..]

Heb je 't nu over WE9?
Of PES 5 demo of een gelekte versie van PES 5?
pi_30643795
De Master League is verkocht aan FIFA.
  vrijdag 16 september 2005 @ 19:18:52 #82
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_30643895
Toch benieuwd hoe Winning Eleven na deel 10 zal gaan heten
  vrijdag 16 september 2005 @ 19:25:49 #83
17051 HAL9000S
you can become gitano...
pi_30644056
quote:
Op vrijdag 16 september 2005 19:14 schreef BGN het volgende:
De Master League is verkocht aan FIFA.
Wat een leuke grap! Een fantasieleague overnemen als je alle officiele licenties hebt
Cop killer
Kill them, cop killer
  vrijdag 16 september 2005 @ 19:26:50 #84
17051 HAL9000S
you can become gitano...
pi_30644075
quote:
Op vrijdag 16 september 2005 19:18 schreef twi het volgende:
Toch benieuwd hoe Winning Eleven na deel 10 zal gaan heten
Pro Revolution Soccer 7??
Cop killer
Kill them, cop killer
pi_30651754
Die scheids in de demo is wel erg fluitgraag
Victory is mine!!
pi_30652373
quote:
Op vrijdag 16 september 2005 19:10 schreef HomerJ het volgende:

[..]

Heb je 't nu over WE9?
Of PES 5 demo of een gelekte versie van PES 5?
Ik heb WE9, maar die 2 zijn toch zogoed als hetzelfde, afgezien van het verschil in taal.
Maar de speelbaarheid zal toch wel overeenkomen?
  zaterdag 17 september 2005 @ 01:41:01 #87
36796 Morpheus2002
Radio 49 | DJ.Morph
pi_30655381
Waar heb je die trainer vandaan HomerJ?
Niets Is Sterker Dan Dat Ene Woord; Feyenoord! Mijn Feyenoord!
pi_30656993
Wanneer komt PES5 op de PSP uit
Is het nou al volgende maand of later?
pi_30657282
quote:
Op vrijdag 16 september 2005 19:25 schreef HAL9000S het volgende:

[..]

Wat een leuke grap! Een fantasieleague overnemen als je alle officiele licenties hebt
Dat niet. Gewoon net als AC Milan, de concurrentie zwakker maken.

Johann Vogel in 2005, Edgar Davids en Michael Reiziger in 1996

pi_30657336
quote:
Op zaterdag 17 september 2005 09:10 schreef Max-Westerman het volgende:
Wanneer komt PES5 op de PSP uit
Is het nou al volgende maand of later?
Jap versie is er al een weekje. PES komt komende maand.

I'm a BouJou! Boi.
  zaterdag 17 september 2005 @ 12:59:56 #91
17051 HAL9000S
you can become gitano...
pi_30661728
Komt ie nou pas in December hier uit?? (PS2)
Cop killer
Kill them, cop killer
  zaterdag 17 september 2005 @ 15:43:01 #92
53268 HomerJ
Your talking to me?
pi_30666195
quote:
Op zaterdag 17 september 2005 01:41 schreef Morpheus2002 het volgende:
Waar heb je die trainer vandaan HomerJ?
http://s20.yousendit.com/d.aspx?id=2TL74XHSO95XQ2L3VJNODD9AMX
pi_30666354
PES

Ik heb trouwens een nieuwe hdd en dus moest ook pes opnieuw worden geinstalleerd. Nu het ik de online patch geinstalleerd nadat ik de wolfpatch heb geinstallleerd.

Nu geeft tie bij het instaleren van de online patch een failed to install error

Eerst online patch installen dus..?
Hoi mam..
pi_30666591
Demo speelt best lekker weg, alleen heb ik al twee keer gehad dat de demo gewoon vastliep... Nu maar wachten tot hij gereleased wordt... Dit warmhoudertje blijft niet werken Konami...
.
  zondag 18 september 2005 @ 13:44:20 #95
36796 Morpheus2002
Radio 49 | DJ.Morph
pi_30693947
Idd erg lekkere demo. Hij loopt vast als er een verzorger het veld in moet komen. Dan wordt het scherm zwart en crasht ie

Ik kan niet wachten op de release!!

p.s. iemand al opgevallen dat de scheidsrechter bij een overtreding met z'n arm wijst voor wie de vrije trap is?
pi_30725966
die shirtjes die los gaan is ook gaaf

en de animaties zijn veel soepeler geworden
Brett Holman
pi_30732130
is de scheids in de demo net zo kut als in WE9?
en kan je daar wel snel rondspelen?
  maandag 19 september 2005 @ 21:02:34 #98
53268 HomerJ
Your talking to me?
pi_30738228
quote:
Op maandag 19 september 2005 17:58 schreef jimjim1983 het volgende:
is de scheids in de demo net zo kut als in WE9?
en kan je daar wel snel rondspelen?
Ik hoor van iedereen dat de scheids te streng is, maar ik vind 't meevallen.
Rondspelen zo snel als PES 4 kan niet meer, het is veel realistischer. Dus je kan niet ineen keer een halve draai kaatsen of een hakje precies goed als dieptepass
pi_30738541
quote:
Op maandag 19 september 2005 21:02 schreef HomerJ het volgende:

[..]

Ik hoor van iedereen dat de scheids te streng is, maar ik vind 't meevallen.
Rondspelen zo snel als PES 4 kan niet meer, het is veel realistischer. Dus je kan niet ineen keer een halve draai kaatsen of een hakje precies goed als dieptepass
maar je kan bijv. ook geen snelle driehoekjes maken, of door snel te tikken iemand vrij krijgen.
dat vind ik erg jammer
pi_30738611
ik vind het ontzettend wennen. Voorzetten en passen vind ik nog erg lastig. Al kan ik wel mooier mensen vrijspelen voor het afstandsschot (die gaan er wel vaak in trouwens0
  maandag 19 september 2005 @ 21:20:06 #101
36796 Morpheus2002
Radio 49 | DJ.Morph
pi_30738925
quote:
Op maandag 19 september 2005 21:12 schreef VoreG het volgende:
ik vind het ontzettend wennen. Voorzetten en passen vind ik nog erg lastig. Al kan ik wel mooier mensen vrijspelen voor het afstandsschot (die gaan er wel vaak in trouwens0
3x snel voorzet knop indrukken geeft een strakke harde voorzet
  maandag 19 september 2005 @ 21:20:27 #102
53268 HomerJ
Your talking to me?
pi_30738940
quote:
Op maandag 19 september 2005 21:10 schreef jimjim1983 het volgende:

[..]

maar je kan bijv. ook geen snelle driehoekjes maken, of door snel te tikken iemand vrij krijgen.
dat vind ik erg jammer
Kan wel, maar is wel moeilijker
  maandag 19 september 2005 @ 21:20:49 #103
36796 Morpheus2002
Radio 49 | DJ.Morph
pi_30738956
-edit- dubbel plz del.
pi_30739066
quote:
Op maandag 19 september 2005 21:20 schreef Morpheus2002 het volgende:

[..]

3x snel voorzet knop indrukken geeft een strakke harde voorzet
Zoals 2x drukken eerst was?
  maandag 19 september 2005 @ 21:24:24 #105
36796 Morpheus2002
Radio 49 | DJ.Morph
pi_30739116
Ow kan ook 2x drukken zijn

Ik vind dat altijd wel relaxt. Gaat vaak fout maar alstie goed is dan is het 9/10 keer goal!
  maandag 19 september 2005 @ 21:30:17 #106
53268 HomerJ
Your talking to me?
pi_30739360
Diep passen is even leren maar hier een tip:
Druk op L1 + Driehoekje(Q+W normaal gesproken), laat hem los en druk hem daarna weer in en hou hem even vast. Even leren maar daarna geef je echt hele goede dieptepasses
  maandag 19 september 2005 @ 21:33:38 #107
36796 Morpheus2002
Radio 49 | DJ.Morph
pi_30739479
Ik doe dat wel....alleen druk em daarna niet meer in, wat is daar het voordeel van?
  maandag 19 september 2005 @ 21:41:31 #108
53268 HomerJ
Your talking to me?
pi_30739830
Betere pass, anders is hij vaak te ver of te hard
pi_30740551
ik krijg een lob maar niet voor mekaar, bij pes4 moest het heel kort en hij ging erin, nu krijg ik em amper omhoog
  Moderator / Redactie Sport maandag 19 september 2005 @ 22:05:25 #110
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_30740883
ff de demo maar downloaden
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
  maandag 19 september 2005 @ 22:15:27 #111
36796 Morpheus2002
Radio 49 | DJ.Morph
pi_30741277
quote:
Op maandag 19 september 2005 21:57 schreef VoreG het volgende:
ik krijg een lob maar niet voor mekaar, bij pes4 moest het heel kort en hij ging erin, nu krijg ik em amper omhoog
Dat was toch 2x schietknop en dan snel L1?
pi_30968650
de beta versie voor de ps2 is gelekt
pi_30968684
quote:
Op maandag 19 september 2005 22:15 schreef Morpheus2002 het volgende:

[..]

Dat was toch 2x schietknop en dan snel L1?
L1+ vierkantje of eerst schieten en dan snel R1 drukken.
  dinsdag 27 september 2005 @ 13:54:08 #114
36796 Morpheus2002
Radio 49 | DJ.Morph
pi_30971293
quote:
Op dinsdag 27 september 2005 12:19 schreef jimjim1983 het volgende:
de beta versie voor de ps2 is gelekt
Yup alles werkt behalve het on-line gedeelte (niet zelf getest overigens).

Bedankt voor tip!
  donderdag 29 september 2005 @ 11:26:48 #115
36796 Morpheus2002
Radio 49 | DJ.Morph
pi_31021992
PES5 is nu al te pre-orderen bij DimensionPlus voor maar ¤29,99!!

Dan zal ie waarschijnlijk bij GCShop nog wel wat goedkoper zijn
pi_31024332
hehe

ik hoop wel dat het afwerken, passen en aannemen beter is dan WE9
pi_31032993
PES4 op de PC
PES3 op de PC
ISS '98 op de N64
ISS Deluxe op de SNES

Ik kan niet wachten!
  donderdag 29 september 2005 @ 19:59:05 #118
53268 HomerJ
Your talking to me?
pi_31036554
quote:
Op donderdag 29 september 2005 11:26 schreef Morpheus2002 het volgende:

http://www.dimensionplus.nl/link.asp?pid=441810

Que?
pi_31044512
pro evolution soccer?

WINNING ELEVEN 9!!!!!!
alleen de trainingen maken alle andere voetbal spellen kansloos
pi_31050899
quote:
Hij bedoelde de PC (DVD) versie. Klik.

¤ 30 is een zéér scherpe prijs.
.
  vrijdag 30 september 2005 @ 09:40:06 #121
36796 Morpheus2002
Radio 49 | DJ.Morph
pi_31050944
pi_31051878
quote:
Op donderdag 29 september 2005 23:27 schreef Sparco het volgende:
pro evolution soccer?

WINNING ELEVEN 9!!!!!!
alleen de trainingen maken alle andere voetbal spellen kansloos
Das nagenoeg hetzelfde, trekeend .
WE is de Japanse benaming van PES. .
-
pi_31057956
quote:
Op vrijdag 30 september 2005 09:37 schreef Tackleberry het volgende:

[..]

Hij bedoelde de PC (DVD) versie. Klik.

¤ 30 is een zéér scherpe prijs.
Nou, dan koop ik 'm dit keer maar weer eens legaal. PES is toch het enige spel dat ik speel.
pi_31058053
quote:
Op donderdag 29 september 2005 11:26 schreef Morpheus2002 het volgende:

Ik heb GCShop vanochtend een mailtje gestuurd om te vragen wanneer we PES5 kunnen pre-orderen.
.
pi_31085388
Ik heb PES5 net ff gespeeld.
Volgens mij is het passen wel ietsje verbeterd t.o.v. WE9 maar dat durf ik nog niet helemaal zeker te zeggen.
Het dribbelen is jammer genoeg hetzelfde als in WE9 maar ik had ook niet anders verwacht.
En het is nog steeds erg makkelijk om uit corners te scoren.
pi_31120037
Hoe kom je dr aan?
pi_31120151
quote:
Op zondag 2 oktober 2005 18:03 schreef Scarface_ het volgende:
Hoe kom je dr aan?
gedownload

ik vind het toch wel echt een heel groot nadeel dat de scheids zo snel fluit, het wordt soms echt te irritant, dan fluit ie om de 20 seconden.
Ook het passen is niet helemaal goed, af en toe geeft een mannetje zonder reden gewoon een complete kut pass naar een verkeerde speler.
en je scoort ook eerder uit een voorzet of afstandschot dan uit een 1 tegen 1 situatie.
  zondag 2 oktober 2005 @ 18:09:30 #129
17051 HAL9000S
you can become gitano...
pi_31120223
Het klinkt nu echt alsof hij er alleen maar op achteruit gegaan is Juist mooie solo's en een tegen een acties vind ik altijd zo leuk bij PES.
Cop killer
Kill them, cop killer
pi_31121080
quote:
Op zondag 2 oktober 2005 18:09 schreef HAL9000S het volgende:
Het klinkt nu echt alsof hij er alleen maar op achteruit gegaan is Juist mooie solo's en een tegen een acties vind ik altijd zo leuk bij PES.
ik vond snel de bal rondspelen altijd leuk, en het dribbelen. beide dingen zijn veel kutter geworden.
Ik hoop dat ik het beter ga vinden naarmate ik het meer speel, het is altijd wel wennen met een nieuwe PES maar deze keer ben ik bang dat ik er toch niet helemaal aan gewend kan raken

de mannetjes bewegen trouwens af en toe ook nog enorm traag
  zondag 2 oktober 2005 @ 21:16:48 #131
53268 HomerJ
Your talking to me?
pi_31125823
Dribbelen is veel realistischer geworden!

Ook 't passen kan je alleen als je de bal goed onder controle hebt en ook ziet waar de man staat.

Ik vind PES 5(igg de demo) echt een enorme vooruitgang
pi_31125888
je hebt ook geen last van de scheids?

ik heb die problemen die ik eerder genoemd heb eigenlijk vooral als ik tegen iemand anders speel, tegen de computer heb ik er minder last van. behalve de scheids dan.
  zondag 2 oktober 2005 @ 21:35:45 #133
53268 HomerJ
Your talking to me?
pi_31126460
Kwestie van de goede scheids kiezen die niet al te streng zijn
pi_31126634
noem eens een naam dan, dan kan ik het uitproberen. alle scheidsen die ik nu random heb gekregen zijn slecht geweest.
pi_31137142
Kun je PES5 straks onderhand ook op de PS2 online spelen ??
  maandag 3 oktober 2005 @ 10:50:36 #136
53268 HomerJ
Your talking to me?
pi_31139259
Ja, dat kan. Maar ik zou toch voor de PC of Xbox versie gaan. De PS2 beta vind ik best wel zuigen door wat technische beperkingen. De PC-versie is veel beter. Bovendien is alles beter geregeld online en zal je op Live! minder lag hebben.

Xbox versie is trouwens ook gelekt
pi_31139420
quote:
Op maandag 19 september 2005 21:23 schreef VoreG het volgende:

[..]

Zoals 2x drukken eerst was?
nee, 2 x drukken was een halfhoge voorzet, 3x een strakke over de grond.

Zit de schaar er nog in? laden met de schietknop en dan herstellen met een andere knop?
it's better to burn out than to fade away...
pi_31139520
quote:
Op maandag 3 oktober 2005 10:57 schreef lammegiraf het volgende:

[..]

nee, 2 x drukken was een halfhoge voorzet, 3x een strakke over de grond.

Zit de schaar er nog in? laden met de schietknop en dan herstellen met een andere knop?
de schaar zit er nog in ja.
laden met de schietknop en dan herstellen met een andere knop? bedoel je die kap als je eerst op schieten drukt en dan op passen?
pi_31139820
quote:
Op maandag 3 oktober 2005 11:01 schreef jimjim1983 het volgende:

[..]

de schaar zit er nog in ja.
laden met de schietknop en dan herstellen met een andere knop? bedoel je die kap als je eerst op schieten drukt en dan op passen?
die ja...geniaal in onderlinge partijtjes. echt de mooiste beweging.
it's better to burn out than to fade away...
pi_31139910
quote:
Op maandag 3 oktober 2005 11:14 schreef lammegiraf het volgende:

[..]

die ja...geniaal in onderlinge partijtjes. echt de mooiste beweging.
die is leuk ja, je kan nu ook een akka doen met bepaalde spelers (of elastico, die move die ronaldinho vaak doet, eerst met de bal naar buiten en dan snel naar binnen), als dat goed lukt is het nog veel leuker
edit: deze move dus:

[ Bericht 46% gewijzigd door jimjim1983 op 03-10-2005 11:24:20 ]
pi_31140309
quote:
Op maandag 3 oktober 2005 10:50 schreef HomerJ het volgende:
Ja, dat kan. Maar ik zou toch voor de PC of Xbox versie gaan. De PS2 beta vind ik best wel zuigen door wat technische beperkingen. De PC-versie is veel beter. Bovendien is alles beter geregeld online en zal je op Live! minder lag hebben.

Xbox versie is trouwens ook gelekt
Hmmmz okay, probleem is dat ik de controller van de Xbox ontzettend vind zuigen voor PES... En nee, ik wen er ook niet aan... Dat lukt gewoon niet !
Heeft iemand hier zo'n convertor, dat je een PES2 controller op de Xbox aan kunt sluiten ? En werkt dat een beetje ?
  maandag 3 oktober 2005 @ 12:21:43 #142
17051 HAL9000S
you can become gitano...
pi_31141478
Ja ik heb zo'n converter gehaald maar het werkt echt voor geen meter IMHO, er zit een vertraging in en het belangrijkste: de schouderbuttons kloppen niet meer.
Cop killer
Kill them, cop killer
pi_31150269
Weet iemand in welke Nederlandse winkel ik PES5 voor de PSP kan pre-orderen?
pi_31157603
Ik heb het nu uitgebreider gespeeld en ik vind het tot nu toe nog zeker geen verbetering ten opzichte van PES4
pi_31166429
quote:
Op maandag 3 oktober 2005 21:49 schreef jimjim1983 het volgende:
Ik heb het nu uitgebreider gespeeld en ik vind het tot nu toe nog zeker geen verbetering ten opzichte van PES4
De verbeteringen zullen in de details zitten.

Net als Fifa 04-05 etc.
<@Richardfun> top Morthill ^O^
<@Richardfun> goeie HR, 10x beter dan fliepke
Ludo-Schiedam: "Morthill is juist een goede objectieve reviewer."
  dinsdag 4 oktober 2005 @ 08:47:59 #146
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_31166443
quote:
Op maandag 3 oktober 2005 21:49 schreef jimjim1983 het volgende:
Ik vond de controls toch net een tikkeltje realistischer aanvoelen, .
Maar wat ik belangrijk vind is het LIVE gedeelte. Hopen dat dat beter is, want anders is het gewoon een FIFA-uitmelk-vervolgdeel .
-
  dinsdag 4 oktober 2005 @ 08:56:41 #147
124197 -Wolf-
Got milk?
pi_31166537
Laat ik die demo eens proberen...
  dinsdag 4 oktober 2005 @ 10:32:25 #148
124197 -Wolf-
Got milk?
pi_31168189
Demo een half uurtje geprobeerd. Het flowt allemaal wat lekkerder, alleen die scheids werd ik echt gek van. Die fluit mij echt te vaak terwijl ik sowieso nooit zo vaak overtredingen maak. Ik hoefde alleen maar in een speler z'n nek te hijgen of het was al raak. Verder vond ik de demo echt veeeel te karig, dus eigenlijk kan er niet eens een echt oordeel over geven. Jammer.
pi_31170463
quote:
Op dinsdag 4 oktober 2005 08:47 schreef Dr.Daggla het volgende:

[..]

Ik vond de controls toch net een tikkeltje realistischer aanvoelen, .
Maar wat ik belangrijk vind is het LIVE gedeelte. Hopen dat dat beter is, want anders is het gewoon een FIFA-uitmelk-vervolgdeel .
het voelt idd wat realistischer aan, het gaat ook iets langzamer en dat is alleen maar goed.
maar 1 op de 8 passes wordt gewoon express fout gegeven lijkt het wel
en die scheids
  dinsdag 4 oktober 2005 @ 12:12:45 #150
124197 -Wolf-
Got milk?
pi_31170709
Even semi-offtopic: maar ik ben er nog steeds niet achter hoe je een 1-2tje doet in PES4

Iemand die het me kan vertellen?
pi_31170837
quote:
Op dinsdag 4 oktober 2005 12:12 schreef -Wolf- het volgende:
Even semi-offtopic: maar ik ben er nog steeds niet achter hoe je een 1-2tje doet in PES4

Iemand die het me kan vertellen?
hehe dat is toch wel een van de belangrijkste dingen in PES.
je doet het met L1 en dan passen.
  dinsdag 4 oktober 2005 @ 12:22:16 #152
124197 -Wolf-
Got milk?
pi_31170957
ik zie je laatste post niet jimjim. weer een bug van het forum.

edit: nu zie ik 'm wel.
  dinsdag 4 oktober 2005 @ 13:12:40 #153
53268 HomerJ
Your talking to me?
pi_31172445
Oké, ik heb even gewacht met post maar toch mijn eerste ervaringen met een paar uur PES 5 op de Xbox.

Grafisch vind ik het redelijk, het ziet er beter uit dan PES 4 en gewoon een stapje omhoog. Verwacht geen enorme verbeteringen maar het is gewoon weer degelijk.

De snelheid vind ik eigenlijk wel lekker, alhoewel het meet de fun-factor op is dan pure realisme. Dribbelen lukt mij nog niet echt, tegen de CPU krijg je gewoon te weining ruimte, maar toen ik tegen me broer speelde kon ik veel meer acties maken. Het passen is wel moeilijker dan in PES 4 maar wel iets makkelijk dan in We9. Driehoekjes gaan niet altijd goed, maar als je goed staat zijn ze prima uitvoerbaar.

De scheidsrechter is echt top! Veel beter dan in de PC demo of WE9. Hij laat echt heel veel doorgaan, de voordeel regel is ongeloofelijk goed uitgewerkt en ik maak per wedstrijd eigenlijk maar 1 á 2 overtredingen met A. Tackelen is moeilijker, alhoewel ik steeds beter word(dat was me specialiteit met PES 4) is dat een kwestie van leren. Het is wel een stuk moeilijker om een doorgebroken speler onderuit te halen. In PES 4 ging dit veel makkelijker, je mist vaak gewoon de speler wat het wat leuker maakt.

De belangrijkste punt van mij was met de binnenkant schieten. In de PC demo gebruikte ik dit eigenlijk constant maar in me eerste potjes lukt het nog niet echt met het zwarte knopje. Ik wou al bijna 50 euro uitgeven aan PS2 controller + converter maar ik besloot toch door te gaan. En het gaat nu echt veel beter, ik heb er al 4 inliggen met de binnenkant. Alleen voor de keeper is het heel makkelijk, gewoon kwestie van rustig langschuiven, lobjes zijn een stuk moeilijker trouwens. Maar ik vind dat binnenkant schieten rond de 16 iets te makkelijk maakt omdat het plaatsen precies in de hoek heel simpel gaat. Ook met de stuit heeft de keeper(overigens beter dan in PES 4) hem meestal niet. Kwestie van goed verdedigen lijkt me dat.

De leukste verbeteringen vind ik vooral de details. Kijk hoe de scheidsrechter reageert op dingen, de stuiterbal, sommige acties en Farfan kreeg geel voor een swalbe tijdens een potje Ajax - PSV. Ook verband, vuile broekjes, shirt uit de broeken etc. Kleine details maar zo cool!

De teams dan, Chelsea is een stuk verbeterd maar ik vind het niet echt fijn spelen. Met Real kan je wel lekker tikken voorin maar word flink eruit gelopen achterin. Arsenal speelt heerlijk en hebben op elke postiie een goede speler behalve rechtsback en keeper. Je kan heerlijk counteren met Pires, Reyes en Henry. Van Persie heeft een heerlijk schot. AC Milan heeft wel een iets beter team maar vond ze in PES 4 lekkerder spelen. Even met de formatie knutselen.
pi_31172538
ik snap niet hoe je geen last van de scheids kan hebben, de x-box versie zal toch niet anders zijn?
  dinsdag 4 oktober 2005 @ 13:33:43 #155
53268 HomerJ
Your talking to me?
pi_31173087
Ik vind het echt zo verbeterd in deze Xbox versie, mischien word dat in andere versies ook nog veranderd
pi_31173875
quote:
Op dinsdag 4 oktober 2005 13:33 schreef HomerJ het volgende:
Ik vind het echt zo verbeterd in deze Xbox versie, mischien word dat in andere versies ook nog veranderd
Hoe kom je aan die Xbox versie ?
pi_31174427
quote:
Op maandag 3 oktober 2005 12:21 schreef HAL9000S het volgende:
Ja ik heb zo'n converter gehaald maar het werkt echt voor geen meter IMHO, er zit een vertraging in en het belangrijkste: de schouderbuttons kloppen niet meer.
Heb jij deze gehaald/ooit geprobeerd ?

http://allxbox.com/accessories/showaccessory.asp?ID=102
  dinsdag 4 oktober 2005 @ 22:01:36 #158
53268 HomerJ
Your talking to me?
pi_31187887
Ik mag niet praten hoe ik aan de Xbox versie kom

Maar sommige converters werken wel, andere niet. Moet je eff reviews of forums nalezen
pi_31189671
Zo vamiddag voor het eerst de Pes5 demo (met trainer) tegen een vriend gespeeld..

en het spelen tegen een ''echte'' tegenstander is vele malen mooier dan tegen de computer imo!

het paasen is veel realistischer en je moet echt uitkijken dat je geen balverlies leid want dat word in pes5 meteen afgestraft..

wat me nog meer opviel is dat counters echt heel erg soepel lopen en spelers veel beter diep lopen.. ook de bal ver voor je uit spelen (r2 en r1 inhouden en dan diagonaal lopen) werkt veel beter en je kunt echt prachtig ontsnappen als je eenmaal los bent geraakt

verder is het schieten echt super geworden en hoge dieptepaasen komen minder goed aan (wat een goede zaak is, aangezien het eerst te makkelijk was met balvaste spelers)

mijn mening over de pc versie

Plus:
- betere animaties en graphics (alles loopt vloeiender en dynamischer, niet meer zo houterig)
- het realistische paasen, en de verschillende manieren van aannemen
- dieptepaases (spelers lopen beter diep)
- koppen (lekker hard via de grond, mits je goed gepositioneerd staat.. ook dat positioneren is gaaf uitgewerkt, je moet de speler echt zelf goed laten staan/lopen)
- schieten
- kleine details zoals shirtjes uit te broek, scheidsrechter die met de hand aangeeft welk team voordeel krijgt en het publiek
- nieuwe posities zijn echt effectief (ss loopt echt als een dolle te jagen en probeert altijd diep te gaan, terwijl een lwm/rwm echt een extra dimensie geeft op het middenveld)
- scheids.. eindelijk ook kaarten voor het vastpakken van een doorgebroken speler! (en een kaart bij meerdere waarschuwingen)

Min:
- combinaties (1-2tjes) lopen minder vloeiend doordat de eerst paassende speler niet meteen doorloopt (maar kan kwestie van wennen zijn)
- moeilijker om de bal af te pakken (tegen de computer althans)
- het wegdraaien (ineens andere kant opdrukken bij balbezit.. vind het een rare animatie en je leid vaak balverlies, was in pes4 niet zo maar kan kwestie van wennen zijn)
- slidings, je kunt iemand vol raken en nog valt hij niet op de grond..

Ik hoop alleen dat de netcode beter word dan in pes4, en dan is het helemaal goed!

nog 1 vraagje: kun je op de pc ook 2 vs 2 spelen online ?

Laten we hopen dat hij snel ''uitkomt'' op internet (wat niet betekend dat ik hem niet zal kopen, want zo'n spel is het geld meer dan waard)

Om alvast in de stemming te komen:

http://rapidshare.de/files/5881545/Robben.wmv.html
http://rapidshare.de/files/5881572/Bergkamp.wmv.html

[ Bericht 1% gewijzigd door endr0me op 06-10-2005 20:27:01 ]
Brett Holman
  woensdag 5 oktober 2005 @ 14:40:09 #160
106757 xboxps2
Feyenoord 4 Ever
pi_31204628
hoe zijn de rosters in pes5 dan ( feyenoord ajax ) nieuwe spelers?

de rijck
guzman
owoeri
Who the fuck is ajax ?
  woensdag 5 oktober 2005 @ 14:46:40 #161
106757 xboxps2
Feyenoord 4 Ever
pi_31204826
morgen of vrijdag al te koop bij eplaza en futerezone !
Who the fuck is ajax ?
pi_31204900
quote:
Op woensdag 5 oktober 2005 14:46 schreef xboxps2 het volgende:
Voor de..?
  woensdag 5 oktober 2005 @ 14:51:21 #163
8369 speknek
Another day another slay
pi_31204947
Warez requesten mogen niet, zijn verwijderd.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_31204967
quote:
Op woensdag 5 oktober 2005 14:51 schreef speknek het volgende:
Warez requesten mogen niet, zijn verwijderd.
goed opgelet gelukkig was ik net op tijd
pi_31204983
quote:
Op woensdag 5 oktober 2005 14:46 schreef xboxps2 het volgende:
idd voor de wat?
van een vriend hoorde ik dat die voor de ps2 pas rond de 20e uitkomt
pi_31205088
Ey jimjim1983 ik heb je op msn toegevoegd oke?
pi_31206993
Ik heb Winning Eleven 9 sinds kort op mijn PSP,

Maar ik wil een stapje verder gaan dan alleen oefen partijtjes,maar aangezien het spel half japans is snap ik er niets van, iemand enig idee over er taal patches voor bestaan?
pi_31208140
Je kan een nieuwe save halen van pspupdates.com en dan zijn iig de spelersnamen alvast in het engels. Als je trouwens een seizoen wil spelen moet je gewoon naar league gaan, dan de eerste optie is een nieuwe starten. Dan kan je bij het volgende scherm bij de eerste keuzemogelijkheid kiezen welke league je wil (NL, Spaanse, etc). Dan wijst het zichzelf wel ong.
pi_31208430
quote:
Op woensdag 5 oktober 2005 16:53 schreef Darkzell het volgende:
Je kan een nieuwe save halen van pspupdates.com en dan zijn iig de spelersnamen alvast in het engels. Als je trouwens een seizoen wil spelen moet je gewoon naar league gaan, dan de eerste optie is een nieuwe starten. Dan kan je bij het volgende scherm bij de eerste keuzemogelijkheid kiezen welke league je wil (NL, Spaanse, etc). Dan wijst het zichzelf wel ong.
Dankje daar kan ik wat mee.

helaas is het dus niet mogelijk om de menu's verder in het engels te krijgen?
pi_31211155
wat trouwens wel weer slordig is zijn de transfers.. in de pc demo zit owen nog bij Real en zit Robinho nog niet bij Real.. is dat in de xbox versie ook zo ?

(niet dat dat een ramp is want er komen toch snel genoeg patches uit )
Brett Holman
pi_31211285
quote:
Op woensdag 5 oktober 2005 17:02 schreef Apekoek het volgende:

[..]

Dankje daar kan ik wat mee.

helaas is het dus niet mogelijk om de menu's verder in het engels te krijgen?
Graag gedaan hoor.
  woensdag 5 oktober 2005 @ 21:37:19 #172
53268 HomerJ
Your talking to me?
pi_31216760
quote:
Op woensdag 5 oktober 2005 18:39 schreef endr0me het volgende:
wat trouwens wel weer slordig is zijn de transfers.. in de pc demo zit owen nog bij Real en zit Robinho nog niet bij Real.. is dat in de xbox versie ook zo ?

(niet dat dat een ramp is want er komen toch snel genoeg patches uit )
Gelukkig zit dat wel goed in de Xbox. Alle transfers tot 31 Augustus, helaas dus niet die van PSV(koné, ball, culina etc.) Maar voor de rest is het beter dan vorig jaar
  maandag 10 oktober 2005 @ 13:27:31 #173
100648 kevin33
Trotse vader!
pi_31332447
Is ie al te koop dan?
Ik sta op de grens. Van vroeger en later.
Voor mij een ruimte. Die ik nog niet ken.
Achter mij alles. Wat ik achter moet laten
Ik sta hier met niets meer. Dan alleen wie ik ben
pi_31334010
quote:
Op maandag 10 oktober 2005 13:27 schreef kevin33 het volgende:
Is ie al te koop dan?
nope
pi_31341131
quote:
Op woensdag 5 oktober 2005 18:44 schreef Darkzell het volgende:

[..]

Graag gedaan hoor.
hoe stel je trouwens een toernooi in? al uit kunnen vogellen?
  maandag 10 oktober 2005 @ 21:07:45 #176
12902 pmponer
One Punch is enough
pi_31342257
aargghhhh release is opgeschoven?

http://www.tothegame.com/search.asp?title=pro+evolution&x=0&y=0

van 26 oktober naar 14 oktober!
Drop you like an ill, bad habit
  maandag 10 oktober 2005 @ 21:11:35 #177
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_31342334
Hoezo is dat aarghhhhhh?
pi_31342453
quote:
Op maandag 10 oktober 2005 21:11 schreef twi het volgende:
Hoezo is dat aarghhhhhh?
het zijn toch weer wat extra dagen van je leven die je op offert
  maandag 10 oktober 2005 @ 21:15:48 #179
12902 pmponer
One Punch is enough
pi_31342464
quote:
Op maandag 10 oktober 2005 21:11 schreef twi het volgende:
Hoezo is dat aarghhhhhh?
Sorry.. het is wat laat, ik zit nog op mijn werk

ik bedoelde natuurlijk YEAH!!!!!

meteen een mail naar gcshop gestuurd, of ze dit kunnen bevestigen
  maandag 10 oktober 2005 @ 21:23:53 #180
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_31342710
Ik vond PES4 eigenlijk beter, .
Misschien moet ik nog ff wennen.
-
pi_31342813
quote:
Op maandag 10 oktober 2005 21:23 schreef Dr.Daggla het volgende:
Ik vond PES4 eigenlijk beter, .
Misschien moet ik nog ff wennen.
same here
Toen ik gisteren Fifa op tv zag was ik zelfs benieuwd of ie misschien stiekem beter was
  maandag 10 oktober 2005 @ 21:30:25 #182
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_31342906
Been there, done that. Sucked like a bitch .
Ik kijk het nog ff aan en anders wordt het weer PES4.
Simpel .
-
  maandag 10 oktober 2005 @ 21:33:46 #183
43497 Afunados
Get Therapy
pi_31343023
TVP, PES5 komt eraan
pi_31363479
PES5 = topgame

Gewoon realistisch, behalve een paar dinges (bv. slidings etc.)

Maar ik lees dat je schwalbe kan maken hoe dat?
Pro Evo, Metal Gears, Dante, GT, GTA, F1
pi_31363908
Ik ben niet niet echt enthousiaist.. Heb 't nu een paar dagen op de xbox gespeeld, maar het voelt gewoon (nog?) niet lekker aan.. Soms wordt het gewoon frustrerend.. Spelers die de bal gewoon niet aannemen, verdedigingen waar je gewoon niet doorheen komt.. Mis het plezier momenteel ff.
Victory is mine!!
pi_31364534
quote:
Op dinsdag 11 oktober 2005 19:00 schreef Dr_Evil het volgende:
Ik ben niet niet echt enthousiaist.. Heb 't nu een paar dagen op de xbox gespeeld, maar het voelt gewoon (nog?) niet lekker aan.. Soms wordt het gewoon frustrerend.. Spelers die de bal gewoon niet aannemen, verdedigingen waar je gewoon niet doorheen komt.. Mis het plezier momenteel ff.
ja dat heb ik ook, al kom ik wel door de verdediging heen
pi_31364754
Is er geen vertalings instructie boekje online voor winning eleven? jap2english?
  dinsdag 11 oktober 2005 @ 19:41:19 #188
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_31364798
Het is inderdaad echt een flinke klap moeilijker. Maar ik moet zeggen dat ik daar juist wel blij mee ben. Ik bedoel, ik merk dat ik er langzaam aan beter in wordt en (op 3 sterren ) het spel bepaal, maar het is gewoon heel moeilijk om te scoren. Ik vind hem niet beter dan PES4 omdat ik er voorlopig nog niet zo goed in ben, maar nadat iets me frustreert denk ik erover na en zie ik:"He, dat is best wel realistisch eigenlijk".

Denken dat FIFA 2005 misschien wel beter is? dat spel zuigt van alle kanten.

Ik vind het trouwens wel teleurstellend dat de Master League gewoon voor geen ene kloot is veranderd. Er is werkelijk helemaal niets anders, terwijl ik al tijden overal las dat het flink uitgebreid zou worden.
  dinsdag 11 oktober 2005 @ 22:13:41 #189
53268 HomerJ
Your talking to me?
pi_31368593
@Twi, er 1 hele grote verandering: Je kan nu een dreamteam maken. Dus 32 spelers van spelers die jij wilt(Ik heb Adriano & Henry in de spits).

@Daggla, hoe kan je PES 4 nou beter vinden? PES 4 was eigenlijk 1 van de nepste PES sinds het begin van de serie. Je kon uit elke hoek passen, ook al zag je je teamgenooit niet kon het nog met een hakje, dribblen was veel te makkelijk, net als kappen en afleggen.
pi_31368804
quote:
Op dinsdag 11 oktober 2005 19:41 schreef twi het volgende:
Het is inderdaad echt een flinke klap moeilijker. Maar ik moet zeggen dat ik daar juist wel blij mee ben. Ik bedoel, ik merk dat ik er langzaam aan beter in wordt en (op 3 sterren ) het spel bepaal, maar het is gewoon heel moeilijk om te scoren. Ik vind hem niet beter dan PES4 omdat ik er voorlopig nog niet zo goed in ben, maar nadat iets me frustreert denk ik erover na en zie ik:"He, dat is best wel realistisch eigenlijk".
Ik speel op 5 sterren en win nog steeds bijna alles, zij het meestal maar met 1 of 2-0.
die foute passes vind ik niet zo realistisch trouwens.
quote:
Denken dat FIFA 2005 misschien wel beter is? dat spel zuigt van alle kanten.
pi_31368857
wat ik trouwens wel een goede vernieuwing vind is dat je de bal nu ook echt kan plaatsen en met meer effect kan schieten of je kan gewoon op de normale manier schieten
  woensdag 12 oktober 2005 @ 09:00:26 #192
12902 pmponer
One Punch is enough
pi_31376934
Nu staat ie bij tothegame weer op 21 oktober
pi_31408206
Ik heb gisteren weer eens Pro 4 gespeeld na een tijdje, en het speelt zo veel lekkerder dan 5.
Pes5 flikker ik weg en ik blijf lekker bij 4, het enige wat ik mis van 5 dat is de akka en dat je de bal kan plaatsen.
Ik vind het echt jammer dat pes5 zo gaar is
  donderdag 13 oktober 2005 @ 17:28:38 #194
53268 HomerJ
Your talking to me?
pi_31413883
Gelukkig deel ik je mening niet
pi_31414521
quote:
Op donderdag 13 oktober 2005 17:28 schreef HomerJ het volgende:
Gelukkig deel ik je mening niet
tot nu toe vind ik winning eleven 9 op mijn psp heerlijk spelen. pes4 heb ik op mijn pc, maar merk zelfs op een mindere machine de nieuwe versie beter is.
pi_31414591
volgens mij hebben ze dat dribbelen met R2 er ook uitgehaald omdat ie dan hetzelfde is als op de psp, op de psp heb je toch geen R2 en L2 knoppen?
pi_31414637
quote:
Op donderdag 13 oktober 2005 17:56 schreef jimjim1983 het volgende:
volgens mij hebben ze dat dribbelen met R2 er ook uitgehaald omdat ie dan hetzelfde is als op de psp, op de psp heb je toch geen R2 en L2 knoppen?
nope, alleen een r1 en r2
pi_31414743
quote:
Op dinsdag 11 oktober 2005 22:13 schreef HomerJ het volgende:
@Twi, er 1 hele grote verandering: Je kan nu een dreamteam maken. Dus 32 spelers van spelers die jij wilt(Ik heb Adriano & Henry in de spits).

@Daggla, hoe kan je PES 4 nou beter vinden? PES 4 was eigenlijk 1 van de nepste PES sinds het begin van de serie. Je kon uit elke hoek passen, ook al zag je je teamgenooit niet kon het nog met een hakje, dribblen was veel te makkelijk, net als kappen en afleggen.
Gameplay is gewoon een stuk leuker tijdens offline MP.
Vind hem nog steeds tegenvallen.
-
pi_31416156
Het spel is dus moeilijker dan PES4? Das mooi, misschien toch maar FF uitchecken dan
Porcupine Tee - Normal
pi_31416315
ja hij is moeilijker omdat ook de AI beter is geworden, maar ook omdat het onmogelijk is de bal snel rond te spelen.
pi_31417331
In PES4 ging het wel tè makkelijk, de computer hielp je gewoon met passen volgens mij... niet erg realistisch. In PES5 is het passen een stuk beter uitgewerkt vind ik... frustrerend, irritant, het is zo, maar het is wel veel realistischer.
"...en toen spuugde ze die piemel uit, récht in het gezicht van die nazi-officier! jaah, daar moet je bij de nazi's niet mee aankomen."
  donderdag 13 oktober 2005 @ 19:51:55 #203
53268 HomerJ
Your talking to me?
pi_31417338
Bal rond spelen is realistischer, In PES 4 kon je een diepte ball doen als Hakje zonder dat je ook maar je teamspeler had gezien waar hij stond. Was vreselijk nep
pi_31417506
Precies, het is gewoon een stukkie realistischer... Heb jij 'm trouwens op de PS2 of PC, Jimjim?
"...en toen spuugde ze die piemel uit, récht in het gezicht van die nazi-officier! jaah, daar moet je bij de nazi's niet mee aankomen."
pi_31419486
ps2
en jullie hebben gelijk dat het passen wat realistischer is geworden maar toch gaat +- de 8e pass altijd fout.
pi_31426292
Arghh... ik word gek van die 'overtredingen'. Ik durf tijdens het verdedigen geen enkele knop meer in te drukken. Vaak fluit de scheids dan nóg voor overtredingen. Net kreeg ik zelfs een rode kaart omdat ik op de pressure knop drukte. En nu verder gaat het (vooralsnog) bagger...ik verlies nu zelfs van vrienden van wie ik met Pes4 nog won...

Pluspunten zijn: dat je makkelijker hard kan koppen...en dat je veel harden kan schieten.
pi_31440158
...en de kapbewegingen, die zijn veel beter dan in PES4. Wat ik wel vaag vind is die schijnbeweging waarbij je net doet alsof je gaat schieten... die was in PES3 perfect, maar in PES4 was-ie veel te snel. Echt, die hele schotbeweging duurt nog maar een halve seconde ofzo, en in PES5 is het niet anders... jammer.

Nou ja, er zijn toch genoeg andere mogelijkheden om je directe tegenstander te vernederen
  vrijdag 14 oktober 2005 @ 17:09:12 #208
17051 HAL9000S
you can become gitano...
pi_31440518
Hoe is de master-league?? Uitgebreider?
Cop killer
Kill them, cop killer
  vrijdag 14 oktober 2005 @ 17:37:52 #209
53268 HomerJ
Your talking to me?
pi_31441146
Valt mee, nieuwste optie(voor mij ook een hele leuke) is dat je je eigen club en dreamteam kan maken. Dus zeg maar Fok! United met eigen shirt, logo etc. en dan kan je zelf bepalen wie je erin zet, Nesta en Terry in de verdediging? Adriano en Henry voorin? Kan allemaal Je kan met je dreamteam ook nog online
  vrijdag 14 oktober 2005 @ 17:39:05 #210
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_31441171
quote:
Op vrijdag 14 oktober 2005 17:09 schreef HAL9000S het volgende:
Hoe is de master-league?? Uitgebreider?
Nope, exact hetzelfde .
-
pi_31441211
quote:
Op vrijdag 14 oktober 2005 17:39 schreef Dr.Daggla het volgende:

[..]

Nope, exact hetzelfde .
Is PES5 (legaal of niet) al uit op de PC?

Tschüss.
= sig verwijdert door een FA (maar ik zech lekker niet welku) niedt terug plaadsen =
  vrijdag 14 oktober 2005 @ 17:41:45 #212
17051 HAL9000S
you can become gitano...
pi_31441229
quote:
Op vrijdag 14 oktober 2005 17:39 schreef Dr.Daggla het volgende:

[..]

Nope, exact hetzelfde .
Jammer.... erg jammer....
Cop killer
Kill them, cop killer
  vrijdag 14 oktober 2005 @ 17:43:50 #213
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_31441267
quote:
Op vrijdag 14 oktober 2005 17:41 schreef HAL9000S het volgende:

[..]

Jammer.... erg jammer....
Mja, idd.
Gemiste kans. Maar dat geldt voor meer dingen.
-
  vrijdag 14 oktober 2005 @ 17:45:26 #214
17051 HAL9000S
you can become gitano...
pi_31441308
Zoals? Het nieuwe passingsysteem suckt wel/niet? Is de scheidsrechter echt te streng??

Hij's toch nog wel beter dan de laatste FIFA mag ik hopen....
Cop killer
Kill them, cop killer
  vrijdag 14 oktober 2005 @ 17:52:15 #215
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_31441434
quote:
Op vrijdag 14 oktober 2005 17:45 schreef HAL9000S het volgende:
Zoals? Het nieuwe passingsysteem suckt wel/niet? Is de scheidsrechter echt te streng??
Passen suckt, aannemen suckt. Best essentieel.
Scheids suckt helemaal. Zelfs voor perfecte slidings wordt vaak nog gefloten .
quote:
Hij's toch nog wel beter dan de laatste FIFA mag ik hopen....
.
Wat denk je zelf?
-
  vrijdag 14 oktober 2005 @ 17:55:14 #216
17051 HAL9000S
you can become gitano...
pi_31441500
I was just beeing cynical...

Aannemen suckt...?? Mijn R2 aanname was idd essentieel voor mijn spel, met een goed uitgevoerde aanname kon je in een strakke beweging door de verdediging heenbreken.... dit heb ik dan ook tot in den treure lopen perfectioneren....
...je gaat me niet vertellen dat ze dat ook al van me afgepakt hebben... Het nieuwe passingsysteem is niet een kwestie van wennen?
Cop killer
Kill them, cop killer
  vrijdag 14 oktober 2005 @ 18:41:09 #217
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_31442497
Je kunt de bal niet meer dan zegmaar 2 keer met 1 keer aanraken doorspelen wanneer je niet 100% goed staat met je speler.

Ik moet zeggen, ik vind het heel erg gaaf. Het enige wat mij echt irriteert is dat ik nu al voor helemaal niks tot vier keer toe een penalty tegen heb gekregen. Voor de rest vind ik het heerlijk dat je eindelijk eens gewoon goed kunt schieten.
pi_31442631
quote:
Op vrijdag 14 oktober 2005 17:37 schreef HomerJ het volgende:
Valt mee, nieuwste optie(voor mij ook een hele leuke) is dat je je eigen club en dreamteam kan maken. Dus zeg maar Fok! United met eigen shirt, logo etc. en dan kan je zelf bepalen wie je erin zet, Nesta en Terry in de verdediging? Adriano en Henry voorin? Kan allemaal Je kan met je dreamteam ook nog online
je eigen team kon je in pes4 ook al maken, compleet met vlag, logo etc.
En je kon toen in het begin 3 spelers omwisselen voor een andere speler.
Je kan trouwens niet meteen een dreamteam maken want dan ben je na 1 seizoen failliet.
pi_31442709
quote:
Op vrijdag 14 oktober 2005 17:55 schreef HAL9000S het volgende:
I was just beeing cynical...

Aannemen suckt...?? Mijn R2 aanname was idd essentieel voor mijn spel, met een goed uitgevoerde aanname kon je in een strakke beweging door de verdediging heenbreken.... dit heb ik dan ook tot in den treure lopen perfectioneren....
...je gaat me niet vertellen dat ze dat ook al van me afgepakt hebben... Het nieuwe passingsysteem is niet een kwestie van wennen?
je kan nog steeds wel goed aannemen met R2 alleen soms (volgens mij willekeurig ) neemt ie 't erg traag aan. Met R1 een man voorbij gaan is wel weer goed uitgewerkt.

en nee, het nieuwe passingsysteem is niet ff wennen. natuurlijk moet je er wel ff aan wennen wil je het goed doen maar als je snel probeert te tikken gaat er ALTIJD een pass fout
pi_31468387
Wanneer komt-ie nou uit voor de Xbox? Ik zie overal andere data staan...
pi_31468591
het verandert ook steeds volgens mij.
de 22 is het laatste dat ik heb gehoord.
pi_31484652
Hoe werkt dat Memorial Match nou? Moet er per se iemand een memory stick meenemen waar een Option File op staat?
Ze hadden gewoon voor profielen moeten kiezen.
Of ik ben gewoon een mongooltje, maar ik heb er lang mee lopen kutten om die MM te laten werken.

Ik ging trouwens na wéér verloren te hebben tegen vrienden, maar Pes 4 spelen, en toen won ik weer als vanouds.
Jammer genoeg zweren zij nu bij Pes5.

[ Bericht 33% gewijzigd door -Mo- op 16-10-2005 11:39:32 ]
pi_31484826
quote:
Op zondag 16 oktober 2005 11:34 schreef -Mo- het volgende:
Hoe werkt dat Memorial Match nou? Moet er per se iemand een memory stick meenemen waar een Option File op staat?
yep
  zondag 16 oktober 2005 @ 12:11:35 #224
53268 HomerJ
Your talking to me?
pi_31485318
Dat is echt kut!
pi_31485673
Zwaar matig. Niemand van ons PES clubje heeft een Memorystick.
pi_31485743
oh nee sorry memorycard kan ook als het goed is
  zondag 16 oktober 2005 @ 12:34:12 #227
17051 HAL9000S
you can become gitano...
pi_31485782
Wat is een memorial match??
Cop killer
Kill them, cop killer
pi_31485842
quote:
Op zondag 16 oktober 2005 12:34 schreef HAL9000S het volgende:
Wat is een memorial match??
alle uitslagen worden dan bijgehouden tussen jou en een vriend.
  zondag 16 oktober 2005 @ 12:38:32 #229
17051 HAL9000S
you can become gitano...
pi_31485867
Ah, kee duidelijk... op zich best een leuke feature.
Cop killer
Kill them, cop killer
  zondag 16 oktober 2005 @ 12:39:41 #230
124197 -Wolf-
Got milk?
pi_31485887
quote:
Op zondag 16 oktober 2005 12:28 schreef -Mo- het volgende:
Zwaar matig. Niemand van ons PES clubje heeft een Memorystick.
Pen + papier en bijhouden die shit!
pi_31485902
quote:
Op zondag 16 oktober 2005 12:38 schreef HAL9000S het volgende:
Ah, kee duidelijk... op zich best een leuke feature.
zeker een leuke optie maar als je met z'n 3en bent dan moet je de hele tijd terug naar het hoofdmenu en memorycards omdraaien
pi_31486092
Dan is de Fifa Football Party beter geregeld.

Das dan ook het enige wat ik beter vind aan Fifa, en het feit dat je áltijd een replay kan doen. Bij Pes kan dat na een uittrap van de keeper niet meer.
pi_31487549
quote:
Op zondag 16 oktober 2005 12:50 schreef -Mo- het volgende:
Dan is de Fifa Football Party beter geregeld.
Ja, dat is echt een erg leuke speelmode, zeker omdat ik eigenlijk nooit in mijn eentje game.

Zelfs bij de Xbox moet je met een memory stick gaan werken om die mode aan de gang te krijgen?
// Last.fm
  zondag 16 oktober 2005 @ 14:20:59 #234
17051 HAL9000S
you can become gitano...
pi_31487581
quote:
Op zondag 16 oktober 2005 14:19 schreef XxxPimxxX het volgende:

[..]

Zelfs bij de Xbox moet je met een memory stick gaan werken om die mode aan de gang te krijgen?
Dat lijkt me erg sterk...
Cop killer
Kill them, cop killer
pi_31487599
quote:
Op zondag 16 oktober 2005 14:20 schreef HAL9000S het volgende:

[..]

Dat lijkt me erg sterk...
Ik krijg het nu absoluut niet werkend en heb geen memory stick voor de xbox (wie wel?)
// Last.fm
  zondag 16 oktober 2005 @ 14:24:20 #236
17051 HAL9000S
you can become gitano...
pi_31487640
Niemand idd wat triest zeg... nou ik er bij nadenk is er idd geen andere mogelijkheid dan het gebruik van memory sticks...
Cop killer
Kill them, cop killer
pi_31488138
memorycards bedoelen jullie toch? memorysticks zijn die dure sony dingen.
wel erg gaar dat je dat voor de x-box ook nodig hebt
  zondag 16 oktober 2005 @ 16:16:12 #238
53268 HomerJ
Your talking to me?
pi_31490073
Je zou gewoon een nieuwe option file moet kunnen maken.
  zondag 16 oktober 2005 @ 16:46:21 #239
83103 yvette1982
Respect is slechts een trend.
pi_31490708
ik krijg deze week pes 5
ik heb er zo veel zin in.
In het dagelijks leven is iedereen een acteur.
pi_31492530
quote:
Op zondag 16 oktober 2005 16:46 schreef yvette1982 het volgende:
ik krijg deze week pes 5
ik heb er zo veel zin in.
don't get your hopes up
  zondag 16 oktober 2005 @ 18:12:14 #241
17051 HAL9000S
you can become gitano...
pi_31492598
quote:
Op zondag 16 oktober 2005 18:09 schreef jimjim1983 het volgende:

[..]

don't get your hopes up
Ondanks alles zijn m'n verwachtingen hooggespannen Ken dr niks an doen ....
Cop killer
Kill them, cop killer
  zondag 16 oktober 2005 @ 21:12:23 #242
53268 HomerJ
Your talking to me?
pi_31496223
Offline heb ik nu wel is gezien, ik ben echt benieuwd hoe de online mode is

De PES 4 online mode zoog gewoon, veel lag, weining opties, veel bugs etc. maar toch heb ik gister me laaste toernooi afgerond Dus gewoon 11 maanden gespeeld!!
  zondag 16 oktober 2005 @ 21:13:31 #243
129362 BennyNL
1 lange trip
pi_31496251
ze hebben 5 sterren echt lastig gemaakt. hulde,w eer een meesterwerk
Gemiddeld reactieniveau op de FP:
[quote]Ben benieuwd wanneer Bin Laden zelf met een boek komt![/quote]
Buzzz: Wat, gebundelde grot tekeningen??? >:)
pi_31500479
Net PES4 weer eens gespeeld, wat een verademing is PES5 zeg
  zondag 16 oktober 2005 @ 23:50:56 #245
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_31500645
quote:
Op zondag 16 oktober 2005 18:12 schreef HAL9000S het volgende:

[..]

Ondanks alles zijn m'n verwachtingen hooggespannen Ken dr niks an doen ....
Geloof me, wees vooral niet te verwachtend. .
-
  zondag 16 oktober 2005 @ 23:51:37 #246
100496 H.Flick
Turn-based
pi_31500668
Ik wacht lekker op een next gen PES. Ik vermaak me nog prima met PES4.
pi_31504750
Is het online gebeuren voor de PS2 goed uitgewerkt ??
ivm lags enzo ??
  maandag 17 oktober 2005 @ 10:27:59 #248
107048 Nippletwister
Bekeerd tot Xbox
pi_31506601
Wanneer komt ie in godsnaam voor de Xbox uit?
Volgens Freerecordshop.nl zou hij nu al in de schappen moeten liggen (release 13-10-2005)
Iemand die hem al (legaal ) in zijn bezit heeft?
  maandag 17 oktober 2005 @ 10:36:22 #249
36796 Morpheus2002
Radio 49 | DJ.Morph
pi_31506806
quote:
Op maandag 17 oktober 2005 10:27 schreef Nippletwister het volgende:
Wanneer komt ie in godsnaam voor de Xbox uit?
Volgens Freerecordshop.nl zou hij nu al in de schappen moeten liggen (release 13-10-2005)
Iemand die hem al (legaal ) in zijn bezit heeft?
26-10-2005 volgens mijn releaselijst. Illegale (werkende) versie is er nog niet overigens.
  maandag 17 oktober 2005 @ 12:50:24 #250
106757 xboxps2
Feyenoord 4 Ever
pi_31509413
morgen als het goed is bij futere zone
Who the fuck is ajax ?
pi_31509546
quote:
Op maandag 17 oktober 2005 10:36 schreef Morpheus2002 het volgende:

[..]

Illegale (werkende) versie is er nog niet overigens.
welles
  maandag 17 oktober 2005 @ 14:18:14 #252
36796 Morpheus2002
Radio 49 | DJ.Morph
pi_31511412
Als je de RIOT versie bedoelt niet, die is nuked. Geen retail versie

On-Topic:

PES5 PC voor maar ¤23,99!!
pi_31513574
bah 28 oktober pas voor de pc.

ik hoop dat hij deze week een keer illegaal op internet komt te staan
Brett Holman
  maandag 17 oktober 2005 @ 17:39:30 #254
43497 Afunados
Get Therapy
pi_31514329
Ligt de PS2 versie vrijdag in de winkels?
pi_31514582
als die lui nou eens een release datum vrijgeven, hoef ik niet elke dag te checken of hij in de winkels ligt
pi_31514876
releasedata zijn allang bekend hoor..

xbox en ps2 21 oktober
pc 28 oktober
Brett Holman
pi_31515161
quote:
Op maandag 17 oktober 2005 18:07 schreef endr0me het volgende:
releasedata zijn allang bekend hoor..

xbox en ps2 21 oktober
pc 28 oktober
waar heb je dat vandaan?
  maandag 17 oktober 2005 @ 19:40:49 #258
83103 yvette1982
Respect is slechts een trend.
pi_31516810
quote:
Op maandag 17 oktober 2005 10:36 schreef Morpheus2002 het volgende:

[..]

26-10-2005 volgens mijn releaselijst. Illegale (werkende) versie is er nog niet overigens.
ja hoor, waar ik ze bestel zijn ze al ruim een week tot 2 weken te koop.
In het dagelijks leven is iedereen een acteur.
pi_31524214
quote:
Op maandag 17 oktober 2005 18:20 schreef taart het volgende:

[..]

waar heb je dat vandaan?
http://www.gamer.nl/nieuws/27851
Brett Holman
pi_31526781
quote:
Op maandag 17 oktober 2005 12:50 schreef xboxps2 het volgende:
morgen als het goed is bij futere zone
Hoe kom je daarbij ??
pi_31532062
ik heb hem!
net gehaald bij de gameshop in den haag.
[img]http://www.danasoft.com/sig/Hendriks.jpg[/img]
  dinsdag 18 oktober 2005 @ 12:55:13 #262
107048 Nippletwister
Bekeerd tot Xbox
pi_31532283
quote:
Op dinsdag 18 oktober 2005 12:41 schreef jan1 het volgende:
ik heb hem!
net gehaald bij de gameshop in den haag.
OK, post eens wat bevindingen en voor welke console heb je hem gehaald?
Hadden ze daar nog een voorraadje liggen?
  dinsdag 18 oktober 2005 @ 13:06:29 #263
53268 HomerJ
Your talking to me?
pi_31532487
PS2 versie?
pi_31532758
Ik ga hem straks na het werk ook halen...
Bij E-Plaza in Woensel, Eindhoven. Ze krijgen hem vanmiddag binnen

Alleen twijfel ik nog tussen Xbox en PS2 versie... PS2 controller vind ik 100x zo fijn, weet alleen niet of ie (online) net zo fijn, mooi en goed is als op de Xbox...

Iemand hier ervaring mee ??

Denk zelf dat PS2 versie net zo goed is als Xbox versie, is bij PES4 ook vind ik...
  dinsdag 18 oktober 2005 @ 13:49:23 #265
107048 Nippletwister
Bekeerd tot Xbox
pi_31533434
quote:
Op dinsdag 18 oktober 2005 13:18 schreef vanBoeschoten het volgende:
Ik ga hem straks na het werk ook halen...
Bij E-Plaza in Woensel, Eindhoven. Ze krijgen hem vanmiddag binnen

Alleen twijfel ik nog tussen Xbox en PS2 versie... PS2 controller vind ik 100x zo fijn, weet alleen niet of ie (online) net zo fijn, mooi en goed is als op de Xbox...

Iemand hier ervaring mee ??

Denk zelf dat PS2 versie net zo goed is als Xbox versie, is bij PES4 ook vind ik...
Ik ben sinds vorig jaar overgegaan van PS2 naar Xbox vanwege de online optie, aan het begin was ik een beetje teleurgesteld vanwege de lag via Xbox Live maar ik denk dat deze issues nu wel een beetje verholpen zijn.
Ik ga bij PES 5 ook weer gewoon voor de Xbox versie, ik kon me goed aanpassen aan de Xbox-controller hoewel het soms lastig is om de witte en zwarte knop te gebruiken.
Vergeleken met PS2 draait het op de Xbox vooral bij de intro-scene een heel stuk soepeler, sommige speelvelden hebben alleen een soort waas over het veld, maar ik weet niet of dat in de nieuwe versie ook zo is.

Ik zit nu echt te twijfelen om hem te bestellen via BOL.com alhoewel de release op 28 oktober staat
pi_31533584
Ps2 versie vind ik beterder, speelt lekkerder met de ps2 controller en bij pes4 zag het er zelfs beter uit.
ff afwachten hoe het online wordt zou ik.
  dinsdag 18 oktober 2005 @ 13:57:28 #267
129362 BennyNL
1 lange trip
pi_31533674
quote:
Op dinsdag 18 oktober 2005 13:54 schreef jimjim1983 het volgende:
Ps2 versie vind ik beterder, speelt lekkerder met de ps2 controller
deze bedoel je?
Gemiddeld reactieniveau op de FP:
[quote]Ben benieuwd wanneer Bin Laden zelf met een boek komt![/quote]
Buzzz: Wat, gebundelde grot tekeningen??? >:)
pi_31533874
quote:
Op dinsdag 18 oktober 2005 13:54 schreef jimjim1983 het volgende:
Ps2 versie vind ik beterder, speelt lekkerder met de ps2 controller en bij pes4 zag het er zelfs beter uit.
ff afwachten hoe het online wordt zou ik.
Ja klopt ja...
Maar is er dan nog niemand die de online optie op de PS2 al geprobeerd heeft toevallig ??
pi_31533967
quote:
Op dinsdag 18 oktober 2005 13:57 schreef BennyNL het volgende:

[..]

deze bedoel je?
nee die bedoel ik niet
pi_31533970
quote:
Op dinsdag 18 oktober 2005 13:49 schreef Nippletwister het volgende:

[..]

Ik ben sinds vorig jaar overgegaan van PS2 naar Xbox vanwege de online optie, aan het begin was ik een beetje teleurgesteld vanwege de lag via Xbox Live maar ik denk dat deze issues nu wel een beetje verholpen zijn.
Datzelfde geld voor mij...
Ik vind die Xbox controller alleen zo klote... Behalve die witte en zwarte knop die gewoon sucken heb ik het gevoel dat ik zowel met de stick als met de knoppen niet fatsoenlijk schuin kan lopen... Terwijl dit met de PS2 controller wel goed gaat...

Ik weet niet wat het is, maar het voelt klote...
Denk ook dat ik hem gewoon op de PS2 koop... En dan maar hoop dat ze bij Konami genoeg geleerd hebben van de Live problemen bij de Xbox dat ze dit bij de PS2 voorkomen...
  dinsdag 18 oktober 2005 @ 14:54:09 #271
107048 Nippletwister
Bekeerd tot Xbox
pi_31535165
quote:
Op dinsdag 18 oktober 2005 14:07 schreef vanBoeschoten het volgende:

[..]

Datzelfde geld voor mij...
Ik vind die Xbox controller alleen zo klote... Behalve die witte en zwarte knop die gewoon sucken heb ik het gevoel dat ik zowel met de stick als met de knoppen niet fatsoenlijk schuin kan lopen... Terwijl dit met de PS2 controller wel goed gaat...

Ik weet niet wat het is, maar het voelt klote...
Denk ook dat ik hem gewoon op de PS2 koop... En dan maar hoop dat ze bij Konami genoeg geleerd hebben van de Live problemen bij de Xbox dat ze dit bij de PS2 voorkomen...
Het ligt er ook aan welke versie controller je hebt, die koelkast-controller vond ik ook

Mocht iemand hier PES 5 bemachtigd hebben dan zou ik graag vernemen waar je deze aangeschaft hebt.

BVD
pi_31535278
quote:
Op dinsdag 18 oktober 2005 14:54 schreef Nippletwister het volgende:

[..]

Het ligt er ook aan welke versie controller je hebt, die koelkast-controller vond ik ook

Mocht iemand hier PES 5 bemachtigd hebben dan zou ik graag vernemen waar je deze aangeschaft hebt.

BVD
Oh okay, welke controller is beter dan ?
En ik ga hem straks aanschaffen bij E-Plaza in Woensel, Eindhoven...
  dinsdag 18 oktober 2005 @ 15:00:27 #273
107048 Nippletwister
Bekeerd tot Xbox
pi_31535339
quote:
Op dinsdag 18 oktober 2005 14:58 schreef vanBoeschoten het volgende:

[..]

Oh okay, welke controller is beter dan ?
En ik ga hem straks aanschaffen bij E-Plaza in Woensel, Eindhoven...
De S controller deze worden momenteel standaard bij Xbox consoles verkocht.

Iemand die hem online besteld heeft? En wat is eventueel de status daarvan?
pi_31537773
ik heb hem op de ps2 en de online optie bevalt mij heel erg goed.(geen lag)
[img]http://www.danasoft.com/sig/Hendriks.jpg[/img]
pi_31538924
quote:
Op dinsdag 18 oktober 2005 14:07 schreef jimjim1983 het volgende:

[..]

nee die bedoel ik niet
Maar GOH, wat lijkt ie erop of niet...

Dus speelt helemaal niet lekkerder, want ik heb die Logitech ook, speelt precies hetzelfde.
pi_31538979
quote:
Op dinsdag 18 oktober 2005 17:55 schreef Saekerhett het volgende:

[..]

Maar GOH, wat lijkt ie erop of niet...

Dus speelt helemaal niet lekkerder, want ik heb die Logitech ook, speelt precies hetzelfde.
voordat je bijdehand gaat lopen doen kan je beter eerst ff goed lezen.
hij vraag namelijk naar welke versie beter is, de ps2 of xbox versie. NIET de pc versie.
pi_31539026
quote:
Op dinsdag 18 oktober 2005 17:58 schreef jimjim1983 het volgende:

[..]

voordat je bijdehand gaat lopen doen kan je beter eerst ff goed lezen.
hij vraag namelijk naar welke versie beter is, de ps2 of xbox versie. NIET de pc versie.
Hmmoke, ik ga in het vervolg wat meer reacties lezen denk ik
  dinsdag 18 oktober 2005 @ 18:01:12 #278
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_31539037
quote:
Op maandag 17 oktober 2005 14:18 schreef Morpheus2002 het volgende:
Als je de RIOT versie bedoelt niet, die is nuked. Geen retail versie

On-Topic:

Boeie, alles doet het.
Heb een prima idee kunnen krijgen van hoe de game is hoor .
-
pi_31552668
Yooo Mensen !!

Heb hem gisteren ook gehaald en ben vol verwachting begonnen met gamen...

En ik heb er nog niet echt hoogte van na een aantal potjes, ik heb het gevoel dat het flink moeilijker is geworden... Ballen schieten vaak van de voeten af bij aannames... (Hoe doen jullie het aannemen, met R1 of R2 ofzo, heb dit eigenlijk nooit echt gebruikt...?)
Zoals hier gezegd is het passen ook een stuk lastiger geworden, een aantal keer "blind" overpassen is er niet meer bij... En ten laatse ( ) de scheids is ontzettend streng, dit is het enige waar ik echt gek van word tot nu toe...

Maar ik denk (hoop) dat dit alles een kwestie van wennen is... Verder ziet het er weer iets beter uit, ziet het menu er een keer redelijk uit en zitten er weer wat meer officiele teams in...

Dan het online gebeuren...
Ik heb in totaal 5 potjes ofzo online gespeeld en het bevalt goed, ook al heb ik weinig kunnen winnen omdat ik het nog niet onder de knie heb...
Ik heb 1 potje gehad waarbij het bijna niet mogelijk was om te spelen omdat er een ontzettende lag was... Denk ik in ieder geval want het schokte van alle kanten... (Kan dit misschien ook liggen aan het feit dat ik mn tv op die 60 Hz ofzo heb staan, in ieder geval die instelling die je in het begin kunt kiezen...)
Verder loopt het online spelen redelijk soepel, alleen heb ik een aantal keer het gevoel gehad dat het na rust een stuk schokkeriger loopt dan voor rust
Maar dit allemaal moet ik nog een keer proberen met die 50 Hz instelling... (of hoe dat dan ook precies heet...)

Online heet ik trouwens ook VanBoeschoten
  woensdag 19 oktober 2005 @ 09:22:32 #280
12902 pmponer
One Punch is enough
pi_31553406
iemand die weet waar hij al te koop is voor de xbox?
  woensdag 19 oktober 2005 @ 09:40:27 #281
107048 Nippletwister
Bekeerd tot Xbox
pi_31553746
quote:
Op woensdag 19 oktober 2005 09:22 schreef pmponer het volgende:
iemand die weet waar hij al te koop is voor de xbox?
Ik denk dat hij donderdag of vrijdag in de winkel kan liggen, alhoewel er op een heleboel sites een release-date van 28 oktober wordt opgegeven (ook bij BOL.com)
  woensdag 19 oktober 2005 @ 10:34:00 #282
107048 Nippletwister
Bekeerd tot Xbox
pi_31554768
Ik las dit net op PESinsight:

http://forum.pesinsight.com/showthread.php?t=29014&page=2

Hij is dus sporadisch al verkrijgbaar in Nederland
Valt me wel op dat het altijd een gepruts is met die releasedates voor Pro Evo

Ben blij toe dat ik hem niet via Bol.com besteld heb
  woensdag 19 oktober 2005 @ 10:39:21 #283
36796 Morpheus2002
Radio 49 | DJ.Morph
pi_31554885
Waarom is de PC nu weer als laatste aan de beurt?

Nog 9 dagen wachten

Nu is er wel een goede illegale x-box versie
  woensdag 19 oktober 2005 @ 10:42:09 #284
131822 Yeroen21
Ik leef lang zoals een Tekkel
pi_31554941
Ik snap echt neit dat mensen kunnen zeggen dat Pes net zo goed is op de Xbox als op de Ps2. Dat haalt ie qua gameplay bij lange lange lange na niet!! Ik heb zelf vorig jaar een Xbox gekocht zodat ik helemaal gek kon gaan op Pes online. Nou de controls zijn niet te harden doordat de R2 knop onmogelijk te gebruiken is (deze knop is van belang om te winnen). Ik heb zelfs toen een tussenstukje gekocht uit een Aziatisch land, en een Ps2 controller gekocht zodat ik daar me kon spelen. Ook het spelverloop vind ik op de Box tergend langzaam.

Ik kan niks anders zeggen dat Pro gewoon op de Ps2 hoort.
Vis?!
  woensdag 19 oktober 2005 @ 10:58:06 #285
107048 Nippletwister
Bekeerd tot Xbox
pi_31555248
quote:
Op woensdag 19 oktober 2005 10:42 schreef Yeroen21 het volgende:
Ik snap echt neit dat mensen kunnen zeggen dat Pes net zo goed is op de Xbox als op de Ps2. Dat haalt ie qua gameplay bij lange lange lange na niet!! Ik heb zelf vorig jaar een Xbox gekocht zodat ik helemaal gek kon gaan op Pes online. Nou de controls zijn niet te harden doordat de R2 knop onmogelijk te gebruiken is (deze knop is van belang om te winnen). Ik heb zelfs toen een tussenstukje gekocht uit een Aziatisch land, en een Ps2 controller gekocht zodat ik daar me kon spelen. Ook het spelverloop vind ik op de Box tergend langzaam.

Ik kan niks anders zeggen dat Pro gewoon op de Ps2 hoort.
Dat Pro gewoon op PS2 hoort is onzin. Ik geef toe dat de PS2 controller wel iets beter is voor deze game maar met een beetje oefening kun je PES zeer goed spelen op de Xbox.

Als mijn PS2 niet kaduuk was zou ik ook voor de PS2 versie gaan ondanks dat deze vooral in de intro scene een stuk trager is.
pi_31557984
quote:
Op woensdag 19 oktober 2005 10:42 schreef Yeroen21 het volgende:

Nou de controls zijn niet te harden doordat de R2 knop onmogelijk te gebruiken is (deze knop is van belang om te winnen).
Wat die je dan precies met die R2 toets ??

Kun je op de PS2 online ook communiceren met de headset bij PES5 ?
  woensdag 19 oktober 2005 @ 13:44:01 #287
12902 pmponer
One Punch is enough
pi_31558200
quote:
Op woensdag 19 oktober 2005 10:34 schreef Nippletwister het volgende:
Ik las dit net op PESinsight:

http://forum.pesinsight.com/showthread.php?t=29014&page=2

Hij is dus sporadisch al verkrijgbaar in Nederland
Valt me wel op dat het altijd een gepruts is met die releasedates voor Pro Evo

Ben blij toe dat ik hem niet via Bol.com besteld heb
En wat lees je daar precies??? ik heb daar geen account
pi_31559249
Hoe duur is de PC-versie, gewoon weer rond de 25 euro?
  woensdag 19 oktober 2005 @ 14:35:11 #289
36796 Morpheus2002
Radio 49 | DJ.Morph
pi_31559325
quote:
Op maandag 17 oktober 2005 14:18 schreef Morpheus2002 het volgende:
pi_31559442
Je bent geweldig
  woensdag 19 oktober 2005 @ 15:24:08 #291
131822 Yeroen21
Ik leef lang zoals een Tekkel
pi_31560265
quote:
Op woensdag 19 oktober 2005 10:58 schreef Nippletwister het volgende:

[..]

Dat Pro gewoon op PS2 hoort is onzin. Ik geef toe dat de PS2 controller wel iets beter is voor deze game maar met een beetje oefening kun je PES zeer goed spelen op de Xbox.

Als mijn PS2 niet kaduuk was zou ik ook voor de PS2 versie gaan ondanks dat deze vooral in de intro scene een stuk trager is.
Haha, wat een reden om de game op een andere console te gaan spelen met kut gameplay, puur omdat de intro film anders is die altijd skipped. Goed, de R2 knop is DE knop om iemand voor bij te komen, je kan op deze maneir echt op een tiende van een seconden de bal voor ieamnd voeten wegkapen, je kan veeeeeeeeel sneller draaien, kappen en voor de versnelling en de bal voor je uit spelen. Probeer deze dingen maar eens op de Xbox en je snapt me.
Vis?!
  woensdag 19 oktober 2005 @ 16:39:26 #292
107048 Nippletwister
Bekeerd tot Xbox
pi_31561435
quote:
Op woensdag 19 oktober 2005 15:24 schreef Yeroen21 het volgende:

[..]

Haha, wat een reden om de game op een andere console te gaan spelen met kut gameplay, puur omdat de intro film anders is die altijd skipped. Goed, de R2 knop is DE knop om iemand voor bij te komen, je kan op deze maneir echt op een tiende van een seconden de bal voor ieamnd voeten wegkapen, je kan veeeeeeeeel sneller draaien, kappen en voor de versnelling en de bal voor je uit spelen. Probeer deze dingen maar eens op de Xbox en je snapt me.
Als je even je leesbril op zet kan je lezen dat mijn PS2 KADUUK is! En om nou 180 eurie uit te geven aan een nieuwe PS2 terwijl de next-gen consoles binnenkort op de markt komen vind ik nou ook een beetje te gek voor woorden

Ontopic: Zijn er nog meer mensen die de game inmiddels bemachtigd en gespeeld hebben?
pi_31563719
je kan in pes5 niet eens meer mensen kappen met R2
  donderdag 20 oktober 2005 @ 11:42:39 #294
9689 RedGuy
I'll Smash Glasses
pi_31577464
Gisteren gekocht en nu al helemaal verslaafd, het tempo is omlaag gegaan waardoor wedstrijden leuker worden, en de computer lijkt ook beter geworden.

Snel aan me masterleauge beginnen.
The Most Incredible, Baby
  donderdag 20 oktober 2005 @ 11:57:16 #295
107048 Nippletwister
Bekeerd tot Xbox
pi_31577774
quote:
Op donderdag 20 oktober 2005 11:42 schreef RedGuy het volgende:
Gisteren gekocht en nu al helemaal verslaafd, het tempo is omlaag gegaan waardoor wedstrijden leuker worden, en de computer lijkt ook beter geworden.

Snel aan me masterleauge beginnen.
Welke versie heb je aangeschaft? Xbox of PS2?

Zijn er uberhaupt mensen die de Xbox versie al hebben zien liggen? Ik las op PESinsight dat die vertraagd zou kunnen zijn

Op BOL.com staat de release voor Xbox ook al later

Please keep me informed....
pi_31577808
op de xbox lijkt me ook niet te doen, je moet veel aannemen met R2 en dat is op de X-box echt kut. kappen ging nog wel.
pi_31579128
quote:
Op donderdag 20 oktober 2005 11:59 schreef jimjim1983 het volgende:
op de xbox lijkt me ook niet te doen, je moet veel aannemen met R2 en dat is op de X-box echt kut. kappen ging nog wel.
Volgens mij moet je zowat alles met R2 doen is het niet ??
Was ik niet echt gewend bij PES4 en deed dat niet echt veel... Moet nu dus echt ontzettend wennen...
Lijkt me met de Xbox inderdaad een ramp...

Ik vind het in ieder geval een stuk moeilijker...
PES4 won ik op 5 sterren eigenlijk alles redelijk makkelijk en gisteren met PES5 heb ik met Real Madrid op 3 sterren van Sparta (Rotterdam )verloren...
pi_31580552
hehehe

maar je vind hem nog niet kut?
  donderdag 20 oktober 2005 @ 15:10:26 #299
36796 Morpheus2002
Radio 49 | DJ.Morph
pi_31580687
Ik kan niet meer wachten. 28 Oktober pas

Pro Evolution Soccer is zo goed
pi_31580735
quote:
Op donderdag 20 oktober 2005 15:04 schreef jimjim1983 het volgende:
hehehe

maar je vind hem nog niet kut?
Heheheh
Nee ik vind hetm nog niet kut...
Ga er vanuit dat het wel went en het gaat ook wel steeds iets beter...

Alleen vraagje, kun je bij het aannemen niet beter altijd R2 ingedrukt houden ? Anders schiet ie nogal vaak van de voeten af...
Het mannetje voorbij spelen met R2 begint al een beetje te lukken...
pi_31581546
ja je kan idd beter altijd R2 drukken (of R1 natuurlijk) want normaal aannemen lukt ze niet.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')