wellesquote:Op maandag 17 oktober 2005 10:36 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Illegale (werkende) versie is er nog niet overigens.
waar heb je dat vandaan?quote:Op maandag 17 oktober 2005 18:07 schreef endr0me het volgende:
releasedata zijn allang bekend hoor..
xbox en ps2 21 oktober
pc 28 oktober
ja hoor, waar ik ze bestel zijn ze al ruim een week tot 2 weken te koop.quote:Op maandag 17 oktober 2005 10:36 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
26-10-2005 volgens mijn releaselijst. Illegale (werkende) versie is er nog niet overigens.
Hoe kom je daarbij ??quote:Op maandag 17 oktober 2005 12:50 schreef xboxps2 het volgende:
morgen als het goed is bij futere zone
OK, post eens wat bevindingen en voor welke console heb je hem gehaald?quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 12:41 schreef jan1 het volgende:
ik heb hem!
net gehaald bij de gameshop in den haag.
Ik ben sinds vorig jaar overgegaan van PS2 naar Xbox vanwege de online optie, aan het begin was ik een beetje teleurgesteld vanwege de lag via Xbox Live maar ik denk dat deze issues nu wel een beetje verholpen zijn.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 13:18 schreef vanBoeschoten het volgende:
Ik ga hem straks na het werk ook halen...
Bij E-Plaza in Woensel, Eindhoven. Ze krijgen hem vanmiddag binnen![]()
Alleen twijfel ik nog tussen Xbox en PS2 versie... PS2 controller vind ik 100x zo fijn, weet alleen niet of ie (online) net zo fijn, mooi en goed is als op de Xbox...
Iemand hier ervaring mee ??
Denk zelf dat PS2 versie net zo goed is als Xbox versie, is bij PES4 ook vind ik...
deze bedoel je?quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 13:54 schreef jimjim1983 het volgende:
Ps2 versie vind ik beterder, speelt lekkerder met de ps2 controller
Ja klopt ja...quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 13:54 schreef jimjim1983 het volgende:
Ps2 versie vind ik beterder, speelt lekkerder met de ps2 controller en bij pes4 zag het er zelfs beter uit.
ff afwachten hoe het online wordt zou ik.
quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 13:49 schreef Nippletwister het volgende:
[..]
Ik ben sinds vorig jaar overgegaan van PS2 naar Xbox vanwege de online optie, aan het begin was ik een beetje teleurgesteld vanwege de lag via Xbox Live maar ik denk dat deze issues nu wel een beetje verholpen zijn.
Het ligt er ook aan welke versie controller je hebt, die koelkast-controller vond ik ookquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 14:07 schreef vanBoeschoten het volgende:
[..]
Datzelfde geld voor mij...
Ik vind die Xbox controller alleen zo klote... Behalve die witte en zwarte knop die gewoon sucken heb ik het gevoel dat ik zowel met de stick als met de knoppen niet fatsoenlijk schuin kan lopen... Terwijl dit met de PS2 controller wel goed gaat...
Ik weet niet wat het is, maar het voelt klote...
Denk ook dat ik hem gewoon op de PS2 koop... En dan maar hoop dat ze bij Konami genoeg geleerd hebben van de Live problemen bij de Xbox dat ze dit bij de PS2 voorkomen...
Oh okay, welke controller is beter dan ?quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 14:54 schreef Nippletwister het volgende:
[..]
Het ligt er ook aan welke versie controller je hebt, die koelkast-controller vond ik ook![]()
Mocht iemand hier PES 5 bemachtigd hebben dan zou ik graag vernemen waar je deze aangeschaft hebt.
BVD![]()
De S controllerquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 14:58 schreef vanBoeschoten het volgende:
[..]
Oh okay, welke controller is beter dan ?
En ik ga hem straks aanschaffen bij E-Plaza in Woensel, Eindhoven...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |