Nope, exact hetzelfdequote:Op vrijdag 14 oktober 2005 17:09 schreef HAL9000S het volgende:
Hoe is de master-league?? Uitgebreider?
Is PES5 (legaal of niet) al uit op de PC?quote:
Jammer.... erg jammer....quote:
Passen suckt, aannemen suckt. Best essentieel.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 17:45 schreef HAL9000S het volgende:
Zoals? Het nieuwe passingsysteem suckt wel/niet? Is de scheidsrechter echt te streng??
quote:Hij's toch nog wel beter dan de laatste FIFA mag ik hopen....
je eigen team kon je in pes4 ook al maken, compleet met vlag, logo etc.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 17:37 schreef HomerJ het volgende:
Valt mee, nieuwste optie(voor mij ook een hele leuke) is dat je je eigen club en dreamteam kan maken. Dus zeg maar Fok! United met eigen shirt, logo etc. en dan kan je zelf bepalen wie je erin zet, Nesta en Terry in de verdediging? Adriano en Henry voorin? Kan allemaalJe kan met je dreamteam ook nog online
je kan nog steeds wel goed aannemen met R2 alleen soms (volgens mij willekeurigquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 17:55 schreef HAL9000S het volgende:
I was just beeing cynical...
Aannemen suckt...?? Mijn R2 aanname was idd essentieel voor mijn spel, met een goed uitgevoerde aanname kon je in een strakke beweging door de verdediging heenbreken.... dit heb ik dan ook tot in den treure lopen perfectioneren....
...je gaat me niet vertellen dat ze dat ook al van me afgepakt hebben...Het nieuwe passingsysteem is niet een kwestie van wennen?
yepquote:Op zondag 16 oktober 2005 11:34 schreef -Mo- het volgende:
Hoe werkt dat Memorial Match nou? Moet er per se iemand een memory stick meenemen waar een Option File op staat?![]()
alle uitslagen worden dan bijgehouden tussen jou en een vriend.quote:Op zondag 16 oktober 2005 12:34 schreef HAL9000S het volgende:
Wat is een memorial match??
Pen + papier en bijhouden die shit!quote:Op zondag 16 oktober 2005 12:28 schreef -Mo- het volgende:
Zwaar matig. Niemand van ons PES clubje heeft een Memorystick.![]()
zeker een leuke optie maar als je met z'n 3en bent dan moet je de hele tijd terug naar het hoofdmenu en memorycards omdraaienquote:Op zondag 16 oktober 2005 12:38 schreef HAL9000S het volgende:
Ah, kee duidelijk... op zich best een leuke feature.
Ja, dat is echt een erg leuke speelmode, zeker omdat ik eigenlijk nooit in mijn eentje game.quote:Op zondag 16 oktober 2005 12:50 schreef -Mo- het volgende:
Dan is de Fifa Football Party beter geregeld.
Dat lijkt me erg sterk...quote:Op zondag 16 oktober 2005 14:19 schreef XxxPimxxX het volgende:
[..]
Zelfs bij de Xbox moet je met een memory stick gaan werken om die mode aan de gang te krijgen?
Ik krijg het nu absoluut niet werkend en heb geen memory stick voor de xbox (wie wel?)quote:
don't get your hopes upquote:Op zondag 16 oktober 2005 16:46 schreef yvette1982 het volgende:
ik krijg deze week pes 5
ik heb er zo veel zin in.
Ondanks alles zijn m'n verwachtingen hooggespannenquote:
Geloof me, wees vooral niet te verwachtend.quote:Op zondag 16 oktober 2005 18:12 schreef HAL9000S het volgende:
[..]
Ondanks alles zijn m'n verwachtingen hooggespannenKen dr niks an doen ....
26-10-2005 volgens mijn releaselijst. Illegale (werkende) versie is er nog niet overigens.quote:Op maandag 17 oktober 2005 10:27 schreef Nippletwister het volgende:
Wanneer komt ie in godsnaam voor de Xbox uit?![]()
Volgens Freerecordshop.nl zou hij nu al in de schappen moeten liggen (release 13-10-2005)
Iemand die hem al (legaal) in zijn bezit heeft?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |