Wat mij het meeste irriteert is dat je je mannetje "manual" kan veranderen.quote:Op donderdag 16 juni 2005 18:13 schreef MMaRsu het volgende:
Wat doet Pes4 niet goed dan op XBL?
-Lag, klopt. Alhoewel ik persoonlijk nooit lag heb, alleen ik host met veel lag.quote:Op donderdag 16 juni 2005 18:31 schreef twi het volgende:
Dingen die mis zijn op Live, behalve dat "Manual" gebeuren:
- Regelmatig last van dikke lag, bij een 1vs1 game is dat eigenlijk te schandalig voor woorden wanneer je ziet dat Halo 2 4vs4 in vrijwel alle gevallen lagloos verloopt
- Geen 2vs2 mode met 4 Live accounts (op 4 aparte locaties). Had heel erg leuk geweest
- Geen manier om je formatie-savegames te manipuleren/laden tijdens het online spelen
- Geen goed rankingsysteem (hoe meer je speelt, hoe meer punten je krijgt is geen goede graadmeter voor hoe goed iemand is)
- Alle acties (buitenspel, schot van 20 meter naast) worden herhaald, doelpunten tot 2 keer toe waarbij je als je de goal hebt geincasseert geen van de 3 fragmentjes niet door kunt drukken.
- Online matchmaking is veel te beperkt
- Geen Master League team online, maar alleen standaard teams met de standaard option file.
- Rare manier van integreren van het pauze-menu: je kunt dit alleen tijdens het spel aanvragen, niet wanneer het spel stil ligt (vrije trap, goal etc).
Ja, die beperking kan je wel maken.quote:Op donderdag 16 juni 2005 18:45 schreef HomerJ het volgende:
[..]
-Master Leauge team kan niet want dan kan je al je spelers toch op 99 zetten/
bij pes4 op de ps2 kan je wel gewoon in het spel zelf door drukken! zal bij de online versie voor pes5 op ps2 ook wel gewoon zo zijn!!quote:Op donderdag 16 juni 2005 18:31 schreef twi het volgende:
Dingen die mis zijn op Live, behalve dat "Manual" gebeuren:
- weet ik niet -
- Alle acties (buitenspel, schot van 20 meter naast) worden herhaald, doelpunten tot 2 keer toe waarbij je als je de goal hebt geincasseert geen van de 3 fragmentjes niet door kunt drukken.
- weet ik niet -
Ja, op de XBOX ook. In de singleplayer.quote:Op donderdag 16 juni 2005 18:57 schreef space-kees het volgende:
[..]
bij de ps2 kan je wel gewoon in het spel zelf door drukken! zal bij de online versie voor pes5 ook wel gewoon zo zijn
Kan de tegenstander dat wel? Als die dus gescoord heeft? Of is dat helemaal geblokt? Als je met z'n tweeen op 1 pc speelt dan kon je wel doorklikken.quote:Op donderdag 16 juni 2005 18:58 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ja, op de XBOX ook. In de singleplayer.
Online dus niet..
dat is altijd zo...quote:Op donderdag 16 juni 2005 19:02 schreef Dr.Daggla het volgende:
Ja, degene die scoort kan um wegdrukken.
Vind ik ook terecht. Stel dat jij de moosite goal maakt ooit in je PES 4-carriere en je tegestander maakt dat met 2x start ongedaanquote:Op donderdag 16 juni 2005 19:02 schreef Dr.Daggla het volgende:
Ja, degene die scoort kan um wegdrukken.
Ja, dat is inderdaad zo, daarom zeg ik dat je 1 replay helemaal uit moet kunnen zien (verplicht, en die andere twee (juichen en 2e herhaling) wegklikbaar moet maken. Waarom? Vrij simpel, omdat je soms van die gasten hebt die de meest lelijke / lucky goals maken (soms zelfs penalties) en dan van alle hoeken die flutgoal gaan bekijken. Zeer frustrerend, zeker als je al 3-0 achter staat of wanneer je 5-0 voor staat.quote:Op donderdag 16 juni 2005 22:06 schreef HomerJ het volgende:
[..]
Vind ik ook terecht. Stel dat jij de moosite goal maakt ooit in je PES 4-carriere en je tegestander maakt dat met 2x start ongedaan
Nog een verbetering:
Online moeten je goals ook te saven zijn![]()
tot nu toe is ieder deel gewoon een stuk beter dan z'n voorganger en dat zal bij dit deel ook wel zo zijn.quote:Op maandag 20 juni 2005 19:17 schreef speknek het volgende:
Ik zou niet het FIFA evangelie willen prediken, maar die hebben tenminste nog bumpmapping op het gras en polygonale karakters op de tribune. En als Pro Evo nu net zo gaat zitten melken als FIFA, kan dat ook geen argument meer genoemd worden.
Ik ben benieuwd...quote:"The Pro Evolution Soccer series goes from strength to strength and the new version represents yet another huge step forward," commented Kunio Neo, President of Konami of Europe. "The team have again worked hard to implement a wealth of new moves and to ensure that the realism beloved by its fans remains intact. We will release new details of Pro Evolution Soccer 5's many innovations in the coming months, and anticipate that both newcomers and die-hard fans alike will be extremely pleased with what we have to say."
En dit vind ik dus onzin. Als het puur om de gameplay gaat ga ik wel Sensible Soccer doen ofzo. Het oog wil ook wat en eigenlijk is 't grafische aspect van PES vrij lachwekkend te noemen.quote:
quote:Op donderdag 23 juni 2005 10:59 schreef twi het volgende:
[..]
En dit vind ik dus onzin. Als het puur om de gameplay gaat ga ik wel Sensible Soccer doen ofzo. Het oog wil ook wat en eigenlijk is 't grafische aspect van PES vrij lachwekkend te noemen.
Ik ook. Vond pes 4 eerder een stap achterwaarts dan voorwaartsquote:
quote:Op vrijdag 24 juni 2005 13:14 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Ik ook. Vond pes 4 eerder een stap achterwaarts dan voorwaarts
Met plezierquote:Op vrijdag 24 juni 2005 13:15 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
![]()
ga nu pes 3 maar weer eens spelen.
als jij alleen dat storende punten vind vraag ik me af of je echt wel zon liefhebber bent, er is zoveel meer wat verbeterd zou kunnen wordenquote:Op vrijdag 24 juni 2005 17:20 schreef twi het volgende:
Ach kom op zeg, in deze tijd mag het oog ook wel op iets getrakteerd worden. Bewegingen zijn redelijk goed (niet veel meer dan dat, aangezien de gameplay dit regelmatig verneukt / niet precies doet wat je wilt). Daarnaast vergelijk ik ook niet met FIFA, aangezien ik die niet veel heb gedaan.
Wanneer je niet door je PES bril kijkt zie je gewoon dat het grafisch onder de maats is gezien de "standaard" van graphics. Sensible Soccer was natuurlijk overdreven, maar het gaat natuurlijk op de opmerking dat je niet zou mogen graphicshoeren als de gameplay in orde is. En dat is dus onzin, aangezien je games juist moet gaan verbeteren op punten waar het aan schort, Bij PES zijn dat:
- Graphics
- Licenties en transferdetails (Trabelsi bij ArsenalIbrahimovic bij Ajax
)
- Online ondersteuning
Maar zodra je zoiets zegt gaan de PES-fans over hun nek. Waarom? Ik heb er waarschijnlijk zo'n 1000 of meer wedstrijden op zitten, waarom zou ik als PES liefhebber dan niet mogen zeggen dat het grafisch onder de maat is? Redenaties zoals die betekenen dus dat je a la FIFA sinds PES 1 op de PS2 dus al elk jaar een klein beetje opgemeukte versie krijgt, terwijl er zo veel meer zou kunnen worden verbeterd.
/edit: Zie nu dat ik een "" over 't hoofd zag
Hoe dan ook, m'n punt staat
Ik zal speciaal voor jou volgende keer m'n smileys op deze manier posten:quote:Op vrijdag 24 juni 2005 17:20 schreef twi het volgende:
Och ik kan een hele lijst maken hoor, alleen al over 't online gebeuren. Ik denk dat dat een hele lange post zou worden die heel veel tijd in zou gaan nemen. Dus die tijd stop ik liever in m'n Master League projectjequote:Op vrijdag 24 juni 2005 17:55 schreef s0d het volgende:
[..]
als jij alleen dat storende punten vind vraag ik me af of je echt wel zon liefhebber bent, er is zoveel meer wat verbeterd zou kunnen worden
dan zijn we het gewoon niet eens. er zijn veel dingen die verbeterd mogen worden van mij, maar allemaal op gameplay gebied. qua graphics ken ik geen mooier voetbalspel. alleen de shirtjes zijn wat minder.quote:Op vrijdag 24 juni 2005 17:20 schreef twi het volgende:
Ach kom op zeg, in deze tijd mag het oog ook wel op iets getrakteerd worden. Bewegingen zijn redelijk goed (niet veel meer dan dat, aangezien de gameplay dit regelmatig verneukt / niet precies doet wat je wilt). Daarnaast vergelijk ik ook niet met FIFA, aangezien ik die niet veel heb gedaan.
Wanneer je niet door je PES bril kijkt zie je gewoon dat het grafisch onder de maats is gezien de "standaard" van graphics. Sensible Soccer was natuurlijk overdreven, maar het gaat natuurlijk op de opmerking dat je niet zou mogen graphicshoeren als de gameplay in orde is. En dat is dus onzin, aangezien je games juist moet gaan verbeteren op punten waar het aan schort, Bij PES zijn dat:
- Graphics
- Licenties en transferdetails (Trabelsi bij ArsenalIbrahimovic bij Ajax
)
- Online ondersteuning
Maar zodra je zoiets zegt gaan de PES-fans over hun nek. Waarom? Ik heb er waarschijnlijk zo'n 1000 of meer wedstrijden op zitten, waarom zou ik als PES liefhebber dan niet mogen zeggen dat het grafisch onder de maat is? Redenaties zoals die betekenen dus dat je a la FIFA sinds PES 1 op de PS2 dus al elk jaar een klein beetje opgemeukte versie krijgt, terwijl er zo veel meer zou kunnen worden verbeterd.
jazeker, leek veel te willekeurig.quote:Op zaterdag 25 juni 2005 14:05 schreef Hellrazor het volgende:
tvp
vond nietmand dat vrijentrappensysteem in deel 4 kut dan![]()
ik iig wel
Ik vind de voetbalbewegingen in PES nog altijd veel realistischer overkomen dan in FIFA, dat vind ik een stuk belangrijker.quote:Op zaterdag 25 juni 2005 13:46 schreef VoreG het volgende:
Als ik voor de looks ga, ga ik veel liever voor Fifa. Alles ziet daar er realistischer uit en de gezichten kloppen.
Maar gameplay is belangrijker maar het oog wil ook wat.
Vind ik relatief, heb m'n team nu opgebouwd in 't begin met jonge talentjes als Barry en Coster, maar nu ben ik daar na 4 seizoenen ook wel klaar mee en heb ik wat legendes unlocked, ga ik daar straks mee verderquote:Op zaterdag 25 juni 2005 14:15 schreef HAL9000S het volgende:
Wat ze van mij trouwens ook weg mogen laten is dat de legendes (Cunaim, vanBauzen, Gulats, Maradone, Peli etc.) weer terugkomen als 17-jarigen in de Masterleague dat vind ik echt zo verschrikkelijk nep
eh...quote:Op vrijdag 1 juli 2005 13:29 schreef twi het volgende:
[..]
Vind ik relatief, heb m'n team nu opgebouwd in 't begin met jonge talentjes als Barry en Coster, maar nu ben ik daar na 4 seizoenen ook wel klaar mee en heb ik wat legendes unlocked, ga ik daar straks mee verder
[afbeelding]
Die is toch ook al een maandje en 7 dagen uit?quote:
is dat zo?quote:Op zondag 11 september 2005 18:42 schreef Chrishop het volgende:
[..]
Die is toch ook al een maandje en 7 dagen uit?.
Waarom lul je dan van "ik heb hem al"?quote:Op zondag 11 september 2005 18:50 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
is dat zo?
dan zal ik 'm maar niet meer spelen![]()
Mis ik wat ovso? Als ik jou was zou ik hem so wie so niet spelen want ik vind deel 4 beter dan WE9 maar dat is waarschijnlijk persoonlijk. Pes5 is zou wel ietsjes beter zijn neem ik aan.quote:Op zondag 11 september 2005 18:50 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
is dat zo?
dan zal ik 'm maar niet meer spelen![]()
kan je op me geilen.quote:Op zondag 11 september 2005 19:00 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Waarom lul je dan van "ik heb hem al"?
Wat kan ons dat rotten dan?
ben het denk ik wel met je eens. heb pas iets van 7 potjes gespeeld maar de aannames en passes gaan tot nu toe best kut allemaal, ook de scheidsrechter is veel te streng.quote:Op zondag 11 september 2005 20:30 schreef Chrishop het volgende:
[..]
Mis ik wat ovso? Als ik jou was zou ik hem so wie so niet spelen want ik vind deel 4 beter dan WE9 maar dat is waarschijnlijk persoonlijk. Pes5 is zou wel ietsjes beter zijn neem ik aan.
daar heb je patches voorquote:Op zondag 11 september 2005 21:05 schreef T1andonly het volgende:
WE9 heb ik al bijna 3 weken en na een beetje wennen speelt het zich heerlijk weg hooralleen alles in het japans is lastig
Die heb ik (nog) niet gespeeld, ik speel alleen tegen mijn broertje eigenlijk op het momentquote:Op vrijdag 16 september 2005 18:56 schreef HAL9000S het volgende:
Hoe is de Master League? Nog uitgebreider? Kun je van clubs wisselen mischien?
Fixedquote:Op vrijdag 16 september 2005 19:04 schreef BadKeukenTegel het volgende:
HomerJ al je plaatjes doen het niet.
Ik ben erg benieuwd, ben echt Master League fan!quote:Op vrijdag 16 september 2005 19:06 schreef T1andonly het volgende:
[..]
Die heb ik (nog) niet gespeeld, ik speel alleen tegen mijn broertje eigenlijk op het moment
Heb je 't nu over WE9?quote:Op vrijdag 16 september 2005 19:06 schreef T1andonly het volgende:
[..]
Die heb ik (nog) niet gespeeld, ik speel alleen tegen mijn broertje eigenlijk op het moment
Wat een leuke grap!quote:Op vrijdag 16 september 2005 19:14 schreef BGN het volgende:
De Master League is verkocht aan FIFA.
Pro Revolution Soccer 7??quote:Op vrijdag 16 september 2005 19:18 schreef twi het volgende:
Toch benieuwd hoe Winning Eleven na deel 10 zal gaan heten
Ik heb WE9, maar die 2 zijn toch zogoed als hetzelfde, afgezien van het verschil in taal.quote:Op vrijdag 16 september 2005 19:10 schreef HomerJ het volgende:
[..]
Heb je 't nu over WE9?
Of PES 5 demo of een gelekte versie van PES 5?
Dat niet. Gewoon net als AC Milan, de concurrentie zwakker maken.quote:Op vrijdag 16 september 2005 19:25 schreef HAL9000S het volgende:
[..]
Wat een leuke grap!Een fantasieleague overnemen als je alle officiele licenties hebt
Jap versie is er al een weekje. PES komt komende maand.quote:Op zaterdag 17 september 2005 09:10 schreef Max-Westerman het volgende:
Wanneer komt PES5 op de PSP uit
Is het nou al volgende maand of later?
http://s20.yousendit.com/d.aspx?id=2TL74XHSO95XQ2L3VJNODD9AMXquote:Op zaterdag 17 september 2005 01:41 schreef Morpheus2002 het volgende:
Waar heb je die trainer vandaan HomerJ?
Ik hoor van iedereen dat de scheids te streng is, maar ik vind 't meevallen.quote:Op maandag 19 september 2005 17:58 schreef jimjim1983 het volgende:
is de scheids in de demo net zo kut als in WE9?
en kan je daar wel snel rondspelen?
maar je kan bijv. ook geen snelle driehoekjes maken, of door snel te tikken iemand vrij krijgen.quote:Op maandag 19 september 2005 21:02 schreef HomerJ het volgende:
[..]
Ik hoor van iedereen dat de scheids te streng is, maar ik vind 't meevallen.
Rondspelen zo snel als PES 4 kan niet meer, het is veel realistischer. Dus je kan niet ineen keer een halve draai kaatsen of een hakje precies goed als dieptepass
3x snel voorzet knop indrukken geeft een strakke harde voorzetquote:Op maandag 19 september 2005 21:12 schreef VoreG het volgende:
ik vind het ontzettend wennen. Voorzetten en passen vind ik nog erg lastig. Al kan ik wel mooier mensen vrijspelen voor het afstandsschot (die gaan er wel vaak in trouwens0
Kan wel, maar is wel moeilijkerquote:Op maandag 19 september 2005 21:10 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
maar je kan bijv. ook geen snelle driehoekjes maken, of door snel te tikken iemand vrij krijgen.
dat vind ik erg jammer
Zoals 2x drukken eerst was?quote:Op maandag 19 september 2005 21:20 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
3x snel voorzet knop indrukken geeft een strakke harde voorzet
Dat was toch 2x schietknop en dan snel L1?quote:Op maandag 19 september 2005 21:57 schreef VoreG het volgende:
ik krijg een lob maar niet voor mekaar, bij pes4 moest het heel kort en hij ging erin, nu krijg ik em amper omhoog
L1+ vierkantje of eerst schieten en dan snel R1 drukken.quote:Op maandag 19 september 2005 22:15 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Dat was toch 2x schietknop en dan snel L1?
Yup alles werkt behalve het on-line gedeelte (niet zelf getest overigens).quote:Op dinsdag 27 september 2005 12:19 schreef jimjim1983 het volgende:
de beta versie voor de ps2 is gelekt
http://www.dimensionplus.nl/link.asp?pid=441810quote:Op donderdag 29 september 2005 11:26 schreef Morpheus2002 het volgende:
PES5 is nu al te pre-orderen bij DimensionPlus voor maar ¤29,99!!
Dan zal ie waarschijnlijk bij GCShop nog wel wat goedkoper zijn
Hij bedoelde de PC (DVD) versie. Klik.quote:Op donderdag 29 september 2005 19:59 schreef HomerJ het volgende:
http://www.dimensionplus.nl/link.asp?pid=441810
Que?
Das nagenoeg hetzelfde, trekeendquote:Op donderdag 29 september 2005 23:27 schreef Sparco het volgende:
pro evolution soccer?
WINNING ELEVEN 9!!!!!!
alleen de trainingen maken alle andere voetbal spellen kansloos![]()
![]()
![]()
Nou, dan koop ik 'm dit keer maar weer eens legaal. PES is toch het enige spel dat ik speel.quote:Op vrijdag 30 september 2005 09:37 schreef Tackleberry het volgende:
[..]
Hij bedoelde de PC (DVD) versie. Klik.
¤ 30 is een zéér scherpe prijs.
Ik heb GCShop vanochtend een mailtje gestuurd om te vragen wanneer we PES5 kunnen pre-orderen.quote:Op donderdag 29 september 2005 11:26 schreef Morpheus2002 het volgende:
PES5 is nu al te pre-orderen bij DimensionPlus voor maar ¤29,99!!
Dan zal ie waarschijnlijk bij GCShop nog wel wat goedkoper zijn
gedownloadquote:Op zondag 2 oktober 2005 18:03 schreef Scarface_ het volgende:
Hoe kom je dr aan?
ik vond snel de bal rondspelen altijd leuk, en het dribbelen. beide dingen zijn veel kutter geworden.quote:Op zondag 2 oktober 2005 18:09 schreef HAL9000S het volgende:
Het klinkt nu echt alsof hij er alleen maar op achteruit gegaan isJuist mooie solo's en een tegen een acties vind ik altijd zo leuk bij PES.
nee, 2 x drukken was een halfhoge voorzet, 3x een strakke over de grond.quote:
de schaar zit er nog in ja.quote:Op maandag 3 oktober 2005 10:57 schreef lammegiraf het volgende:
[..]
nee, 2 x drukken was een halfhoge voorzet, 3x een strakke over de grond.
Zit de schaar er nog in? laden met de schietknop en dan herstellen met een andere knop?
die ja...geniaal in onderlinge partijtjes. echt de mooiste beweging.quote:Op maandag 3 oktober 2005 11:01 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
de schaar zit er nog in ja.
laden met de schietknop en dan herstellen met een andere knop?bedoel je die kap als je eerst op schieten drukt en dan op passen?
die is leuk ja, je kan nu ook een akka doen met bepaalde spelers (of elastico, die move die ronaldinho vaak doet, eerst met de bal naar buiten en dan snel naar binnen), als dat goed lukt is het nog veel leukerquote:Op maandag 3 oktober 2005 11:14 schreef lammegiraf het volgende:
[..]
die ja...geniaal in onderlinge partijtjes. echt de mooiste beweging.
Hmmmz okay, probleem is dat ik de controller van de Xbox ontzettend vind zuigen voor PES...quote:Op maandag 3 oktober 2005 10:50 schreef HomerJ het volgende:
Ja, dat kan. Maar ik zou toch voor de PC of Xbox versie gaan. De PS2 beta vind ik best wel zuigen door wat technische beperkingen. De PC-versie is veel beter. Bovendien is alles beter geregeld online en zal je op Live! minder lag hebben.
Xbox versie is trouwens ook gelekt
De verbeteringen zullen in de details zitten.quote:Op maandag 3 oktober 2005 21:49 schreef jimjim1983 het volgende:
Ik heb het nu uitgebreider gespeeld en ik vind het tot nu toe nog zeker geen verbetering ten opzichte van PES4
Ik vond de controls toch net een tikkeltje realistischer aanvoelen,quote:Op maandag 3 oktober 2005 21:49 schreef jimjim1983 het volgende:
Ik heb het nu uitgebreider gespeeld en ik vind het tot nu toe nog zeker geen verbetering ten opzichte van PES4
het voelt idd wat realistischer aan, het gaat ook iets langzamer en dat is alleen maar goed.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 08:47 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ik vond de controls toch net een tikkeltje realistischer aanvoelen,.
Maar wat ik belangrijk vind is het LIVE gedeelte. Hopen dat dat beter is, want anders is het gewoon een FIFA-uitmelk-vervolgdeel.
hehe dat is toch wel een van de belangrijkste dingen in PES.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 12:12 schreef -Wolf- het volgende:
Even semi-offtopic: maar ik ben er nog steeds niet achter hoe je een 1-2tje doet in PES4
Iemand die het me kan vertellen?
Hoe kom je aan die Xbox versie ?quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 13:33 schreef HomerJ het volgende:
Ik vind het echt zo verbeterd in deze Xbox versie, mischien word dat in andere versies ook nog veranderd
Heb jij deze gehaald/ooit geprobeerd ?quote:Op maandag 3 oktober 2005 12:21 schreef HAL9000S het volgende:
Ja ik heb zo'n converter gehaald maar het werkt echt voor geen meter IMHO, er zit een vertraging in en het belangrijkste: de schouderbuttons kloppen niet meer.
Voor de..?quote:Op woensdag 5 oktober 2005 14:46 schreef xboxps2 het volgende:
morgen of vrijdag al te koop bij eplaza en futerezone !
goed opgeletquote:Op woensdag 5 oktober 2005 14:51 schreef speknek het volgende:
Warez requesten mogen niet, zijn verwijderd.
idd voor de wat?quote:Op woensdag 5 oktober 2005 14:46 schreef xboxps2 het volgende:
morgen of vrijdag al te koop bij eplaza en futerezone !
Dankjequote:Op woensdag 5 oktober 2005 16:53 schreef Darkzell het volgende:
Je kan een nieuwe save halen van pspupdates.com en dan zijn iig de spelersnamen alvast in het engels. Als je trouwens een seizoen wil spelen moet je gewoon naar league gaan, dan de eerste optie is een nieuwe starten. Dan kan je bij het volgende scherm bij de eerste keuzemogelijkheid kiezen welke league je wil (NL, Spaanse, etc). Dan wijst het zichzelf wel ong.
Graag gedaan hoor.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 17:02 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Dankjedaar kan ik wat mee.
helaas is het dus niet mogelijk om de menu's verder in het engels te krijgen?![]()
Gelukkig zit dat wel goed in de Xbox. Alle transfers tot 31 Augustus, helaas dus niet die van PSV(koné, ball, culina etc.) Maar voor de rest is het beter dan vorig jaarquote:Op woensdag 5 oktober 2005 18:39 schreef endr0me het volgende:
wat trouwens wel weer slordig is zijn de transfers.. in de pc demo zit owen nog bij Real en zit Robinho nog niet bij Real.. is dat in de xbox versie ook zo ?
(niet dat dat een ramp is want er komen toch snel genoeg patches uit)
het zijn toch weer wat extra dagen van je leven die je op offertquote:Op maandag 10 oktober 2005 21:11 schreef twi het volgende:
Hoezo is dat aarghhhhhh?
Sorry.. het is wat laat, ik zit nog op mijn werkquote:Op maandag 10 oktober 2005 21:11 schreef twi het volgende:
Hoezo is dat aarghhhhhh?
same herequote:Op maandag 10 oktober 2005 21:23 schreef Dr.Daggla het volgende:
Ik vond PES4 eigenlijk beter,.
Misschien moet ik nog ff wennen.
ja dat heb ik ook, al kom ik wel door de verdediging heenquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 19:00 schreef Dr_Evil het volgende:
Ik ben niet niet echt enthousiaist.. Heb 't nu een paar dagen op de xbox gespeeld, maar het voelt gewoon (nog?) niet lekker aan.. Soms wordt het gewoon frustrerend.. Spelers die de bal gewoon niet aannemen, verdedigingen waar je gewoon niet doorheen komt.. Mis het plezier momenteel ff.
Ik speel op 5 sterren en win nog steeds bijna alles, zij het meestal maar met 1 of 2-0.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 19:41 schreef twi het volgende:
Het is inderdaad echt een flinke klap moeilijker. Maar ik moet zeggen dat ik daar juist wel blij mee ben. Ik bedoel, ik merk dat ik er langzaam aan beter in wordt en (op 3 sterren) het spel bepaal, maar het is gewoon heel moeilijk om te scoren. Ik vind hem niet beter dan PES4 omdat ik er voorlopig nog niet zo goed in ben, maar nadat iets me frustreert denk ik erover na en zie ik:"He, dat is best wel realistisch eigenlijk".
quote:Denken dat FIFA 2005 misschien wel beter is?dat spel zuigt van alle kanten.
tot nu toe vind ik winning eleven 9 op mijn psp heerlijk spelen. pes4 heb ik op mijn pc, maar merk zelfs op een mindere machine de nieuwe versie beter is.quote:
nope, alleen een r1 en r2quote:Op donderdag 13 oktober 2005 17:56 schreef jimjim1983 het volgende:
volgens mij hebben ze dat dribbelen met R2 er ook uitgehaald omdat ie dan hetzelfde is als op de psp, op de psp heb je toch geen R2 en L2 knoppen?
Gameplay is gewoon een stuk leuker tijdens offline MP.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 22:13 schreef HomerJ het volgende:
@Twi, er 1 hele grote verandering: Je kan nu een dreamteam maken. Dus 32 spelers van spelers die jij wilt(Ik heb Adriano & Henry in de spits).
@Daggla, hoe kan je PES 4 nou beter vinden? PES 4 was eigenlijk 1 van de nepste PES sinds het begin van de serie. Je kon uit elke hoek passen, ook al zag je je teamgenooit niet kon het nog met een hakje, dribblen was veel te makkelijk, net als kappen en afleggen.
Nope, exact hetzelfdequote:Op vrijdag 14 oktober 2005 17:09 schreef HAL9000S het volgende:
Hoe is de master-league?? Uitgebreider?
Is PES5 (legaal of niet) al uit op de PC?quote:
Jammer.... erg jammer....quote:
Passen suckt, aannemen suckt. Best essentieel.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 17:45 schreef HAL9000S het volgende:
Zoals? Het nieuwe passingsysteem suckt wel/niet? Is de scheidsrechter echt te streng??
quote:Hij's toch nog wel beter dan de laatste FIFA mag ik hopen....
je eigen team kon je in pes4 ook al maken, compleet met vlag, logo etc.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 17:37 schreef HomerJ het volgende:
Valt mee, nieuwste optie(voor mij ook een hele leuke) is dat je je eigen club en dreamteam kan maken. Dus zeg maar Fok! United met eigen shirt, logo etc. en dan kan je zelf bepalen wie je erin zet, Nesta en Terry in de verdediging? Adriano en Henry voorin? Kan allemaalJe kan met je dreamteam ook nog online
je kan nog steeds wel goed aannemen met R2 alleen soms (volgens mij willekeurigquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 17:55 schreef HAL9000S het volgende:
I was just beeing cynical...
Aannemen suckt...?? Mijn R2 aanname was idd essentieel voor mijn spel, met een goed uitgevoerde aanname kon je in een strakke beweging door de verdediging heenbreken.... dit heb ik dan ook tot in den treure lopen perfectioneren....
...je gaat me niet vertellen dat ze dat ook al van me afgepakt hebben...Het nieuwe passingsysteem is niet een kwestie van wennen?
yepquote:Op zondag 16 oktober 2005 11:34 schreef -Mo- het volgende:
Hoe werkt dat Memorial Match nou? Moet er per se iemand een memory stick meenemen waar een Option File op staat?![]()
alle uitslagen worden dan bijgehouden tussen jou en een vriend.quote:Op zondag 16 oktober 2005 12:34 schreef HAL9000S het volgende:
Wat is een memorial match??
Pen + papier en bijhouden die shit!quote:Op zondag 16 oktober 2005 12:28 schreef -Mo- het volgende:
Zwaar matig. Niemand van ons PES clubje heeft een Memorystick.![]()
zeker een leuke optie maar als je met z'n 3en bent dan moet je de hele tijd terug naar het hoofdmenu en memorycards omdraaienquote:Op zondag 16 oktober 2005 12:38 schreef HAL9000S het volgende:
Ah, kee duidelijk... op zich best een leuke feature.
Ja, dat is echt een erg leuke speelmode, zeker omdat ik eigenlijk nooit in mijn eentje game.quote:Op zondag 16 oktober 2005 12:50 schreef -Mo- het volgende:
Dan is de Fifa Football Party beter geregeld.
Dat lijkt me erg sterk...quote:Op zondag 16 oktober 2005 14:19 schreef XxxPimxxX het volgende:
[..]
Zelfs bij de Xbox moet je met een memory stick gaan werken om die mode aan de gang te krijgen?
Ik krijg het nu absoluut niet werkend en heb geen memory stick voor de xbox (wie wel?)quote:
don't get your hopes upquote:Op zondag 16 oktober 2005 16:46 schreef yvette1982 het volgende:
ik krijg deze week pes 5
ik heb er zo veel zin in.
Ondanks alles zijn m'n verwachtingen hooggespannenquote:
Geloof me, wees vooral niet te verwachtend.quote:Op zondag 16 oktober 2005 18:12 schreef HAL9000S het volgende:
[..]
Ondanks alles zijn m'n verwachtingen hooggespannenKen dr niks an doen ....
26-10-2005 volgens mijn releaselijst. Illegale (werkende) versie is er nog niet overigens.quote:Op maandag 17 oktober 2005 10:27 schreef Nippletwister het volgende:
Wanneer komt ie in godsnaam voor de Xbox uit?![]()
Volgens Freerecordshop.nl zou hij nu al in de schappen moeten liggen (release 13-10-2005)
Iemand die hem al (legaal) in zijn bezit heeft?
wellesquote:Op maandag 17 oktober 2005 10:36 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Illegale (werkende) versie is er nog niet overigens.
waar heb je dat vandaan?quote:Op maandag 17 oktober 2005 18:07 schreef endr0me het volgende:
releasedata zijn allang bekend hoor..
xbox en ps2 21 oktober
pc 28 oktober
ja hoor, waar ik ze bestel zijn ze al ruim een week tot 2 weken te koop.quote:Op maandag 17 oktober 2005 10:36 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
26-10-2005 volgens mijn releaselijst. Illegale (werkende) versie is er nog niet overigens.
Hoe kom je daarbij ??quote:Op maandag 17 oktober 2005 12:50 schreef xboxps2 het volgende:
morgen als het goed is bij futere zone
OK, post eens wat bevindingen en voor welke console heb je hem gehaald?quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 12:41 schreef jan1 het volgende:
ik heb hem!
net gehaald bij de gameshop in den haag.
Ik ben sinds vorig jaar overgegaan van PS2 naar Xbox vanwege de online optie, aan het begin was ik een beetje teleurgesteld vanwege de lag via Xbox Live maar ik denk dat deze issues nu wel een beetje verholpen zijn.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 13:18 schreef vanBoeschoten het volgende:
Ik ga hem straks na het werk ook halen...
Bij E-Plaza in Woensel, Eindhoven. Ze krijgen hem vanmiddag binnen![]()
Alleen twijfel ik nog tussen Xbox en PS2 versie... PS2 controller vind ik 100x zo fijn, weet alleen niet of ie (online) net zo fijn, mooi en goed is als op de Xbox...
Iemand hier ervaring mee ??
Denk zelf dat PS2 versie net zo goed is als Xbox versie, is bij PES4 ook vind ik...
deze bedoel je?quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 13:54 schreef jimjim1983 het volgende:
Ps2 versie vind ik beterder, speelt lekkerder met de ps2 controller
Ja klopt ja...quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 13:54 schreef jimjim1983 het volgende:
Ps2 versie vind ik beterder, speelt lekkerder met de ps2 controller en bij pes4 zag het er zelfs beter uit.
ff afwachten hoe het online wordt zou ik.
quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 13:49 schreef Nippletwister het volgende:
[..]
Ik ben sinds vorig jaar overgegaan van PS2 naar Xbox vanwege de online optie, aan het begin was ik een beetje teleurgesteld vanwege de lag via Xbox Live maar ik denk dat deze issues nu wel een beetje verholpen zijn.
Het ligt er ook aan welke versie controller je hebt, die koelkast-controller vond ik ookquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 14:07 schreef vanBoeschoten het volgende:
[..]
Datzelfde geld voor mij...
Ik vind die Xbox controller alleen zo klote... Behalve die witte en zwarte knop die gewoon sucken heb ik het gevoel dat ik zowel met de stick als met de knoppen niet fatsoenlijk schuin kan lopen... Terwijl dit met de PS2 controller wel goed gaat...
Ik weet niet wat het is, maar het voelt klote...
Denk ook dat ik hem gewoon op de PS2 koop... En dan maar hoop dat ze bij Konami genoeg geleerd hebben van de Live problemen bij de Xbox dat ze dit bij de PS2 voorkomen...
Oh okay, welke controller is beter dan ?quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 14:54 schreef Nippletwister het volgende:
[..]
Het ligt er ook aan welke versie controller je hebt, die koelkast-controller vond ik ook![]()
Mocht iemand hier PES 5 bemachtigd hebben dan zou ik graag vernemen waar je deze aangeschaft hebt.
BVD![]()
De S controllerquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 14:58 schreef vanBoeschoten het volgende:
[..]
Oh okay, welke controller is beter dan ?
En ik ga hem straks aanschaffen bij E-Plaza in Woensel, Eindhoven...
Maar GOH, wat lijkt ie erop of niet...quote:
voordat je bijdehand gaat lopen doen kan je beter eerst ff goed lezen.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 17:55 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Maar GOH, wat lijkt ie erop of niet...
Dus speelt helemaal niet lekkerder, want ik heb die Logitech ook, speelt precies hetzelfde.
Hmmoke, ik ga in het vervolg wat meer reacties lezen denk ikquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 17:58 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
voordat je bijdehand gaat lopen doen kan je beter eerst ff goed lezen.
hij vraag namelijk naar welke versie beter is, de ps2 of xbox versie. NIET de pc versie.
Boeie, alles doet het.quote:Op maandag 17 oktober 2005 14:18 schreef Morpheus2002 het volgende:
Als je de RIOT versie bedoelt niet, die is nuked. Geen retail versie
On-Topic:
PES5 PC voor maar ¤23,99!!
Ik denk dat hij donderdag of vrijdag in de winkel kan liggen, alhoewel er op een heleboel sites een release-date van 28 oktober wordt opgegevenquote:Op woensdag 19 oktober 2005 09:22 schreef pmponer het volgende:
iemand die weet waar hij al te koop is voor de xbox?
Dat Pro gewoon op PS2 hoort is onzin. Ik geef toe dat de PS2 controller wel iets beter is voor deze game maar met een beetje oefening kun je PES zeer goed spelen op de Xbox.quote:Op woensdag 19 oktober 2005 10:42 schreef Yeroen21 het volgende:
Ik snap echt neit dat mensen kunnen zeggen dat Pes net zo goed is op de Xbox als op de Ps2. Dat haalt ie qua gameplay bij lange lange lange na niet!! Ik heb zelf vorig jaar een Xbox gekocht zodat ik helemaal gek kon gaan op Pes online. Nou de controls zijn niet te harden doordat de R2 knop onmogelijk te gebruiken is (deze knop is van belang om te winnen). Ik heb zelfs toen een tussenstukje gekocht uit een Aziatisch land, en een Ps2 controller gekocht zodat ik daar me kon spelen. Ook het spelverloop vind ik op de Box tergend langzaam.
Ik kan niks anders zeggen dat Pro gewoon op de Ps2 hoort.
quote:Op woensdag 19 oktober 2005 10:42 schreef Yeroen21 het volgende:
Nou de controls zijn niet te harden doordat de R2 knop onmogelijk te gebruiken is (deze knop is van belang om te winnen).
En wat lees je daar precies??? ik heb daar geen accountquote:Op woensdag 19 oktober 2005 10:34 schreef Nippletwister het volgende:
Ik las dit net op PESinsight:
http://forum.pesinsight.com/showthread.php?t=29014&page=2
Hij is dus sporadisch al verkrijgbaar in Nederland
Valt me wel op dat het altijd een gepruts is met die releasedates voor Pro Evo
Ben blij toe dat ik hem niet via Bol.com besteld heb
Haha, wat een reden om de game op een andere console te gaan spelen met kut gameplay, puur omdat de intro film anders is die altijd skipped. Goed, de R2 knop is DE knop om iemand voor bij te komen, je kan op deze maneir echt op een tiende van een seconden de bal voor ieamnd voeten wegkapen, je kan veeeeeeeeel sneller draaien, kappen en voor de versnelling en de bal voor je uit spelen. Probeer deze dingen maar eens op de Xbox en je snapt me.quote:Op woensdag 19 oktober 2005 10:58 schreef Nippletwister het volgende:
[..]
Dat Pro gewoon op PS2 hoort is onzin. Ik geef toe dat de PS2 controller wel iets beter is voor deze game maar met een beetje oefening kun je PES zeer goed spelen op de Xbox.
Als mijn PS2 niet kaduuk was zou ik ook voor de PS2 versie gaan ondanks dat deze vooral in de intro scene een stuk trager is.
Als je even je leesbril op zet kan je lezen dat mijn PS2 KADUUK is! En om nou 180 eurie uit te geven aan een nieuwe PS2 terwijl de next-gen consoles binnenkort op de markt komen vind ik nou ook een beetje te gek voor woordenquote:Op woensdag 19 oktober 2005 15:24 schreef Yeroen21 het volgende:
[..]
Haha, wat een reden om de game op een andere console te gaan spelen met kut gameplay, puur omdat de intro film anders is die altijd skipped. Goed, de R2 knop is DE knop om iemand voor bij te komen, je kan op deze maneir echt op een tiende van een seconden de bal voor ieamnd voeten wegkapen, je kan veeeeeeeeel sneller draaien, kappen en voor de versnelling en de bal voor je uit spelen. Probeer deze dingen maar eens op de Xbox en je snapt me.
Welke versie heb je aangeschaft? Xbox of PS2?quote:Op donderdag 20 oktober 2005 11:42 schreef RedGuy het volgende:
Gisteren gekocht en nu al helemaal verslaafd, het tempo is omlaag gegaan waardoor wedstrijden leuker worden, en de computer lijkt ook beter geworden.
Snel aan me masterleauge beginnen.
Volgens mij moet je zowat alles met R2 doen is het niet ??quote:Op donderdag 20 oktober 2005 11:59 schreef jimjim1983 het volgende:
op de xbox lijkt me ook niet te doen, je moet veel aannemen met R2 en dat is op de X-box echt kut. kappen ging nog wel.
Hehehehquote:Op donderdag 20 oktober 2005 15:04 schreef jimjim1983 het volgende:
hehehe
maar je vind hem nog niet kut?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |