voordat je bijdehand gaat lopen doen kan je beter eerst ff goed lezen.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 17:55 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Maar GOH, wat lijkt ie erop of niet...
Dus speelt helemaal niet lekkerder, want ik heb die Logitech ook, speelt precies hetzelfde.
Hmmoke, ik ga in het vervolg wat meer reacties lezen denk ikquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 17:58 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
voordat je bijdehand gaat lopen doen kan je beter eerst ff goed lezen.
hij vraag namelijk naar welke versie beter is, de ps2 of xbox versie. NIET de pc versie.
Boeie, alles doet het.quote:Op maandag 17 oktober 2005 14:18 schreef Morpheus2002 het volgende:
Als je de RIOT versie bedoelt niet, die is nuked. Geen retail versie
On-Topic:
PES5 PC voor maar ¤23,99!!
Ik denk dat hij donderdag of vrijdag in de winkel kan liggen, alhoewel er op een heleboel sites een release-date van 28 oktober wordt opgegevenquote:Op woensdag 19 oktober 2005 09:22 schreef pmponer het volgende:
iemand die weet waar hij al te koop is voor de xbox?
Dat Pro gewoon op PS2 hoort is onzin. Ik geef toe dat de PS2 controller wel iets beter is voor deze game maar met een beetje oefening kun je PES zeer goed spelen op de Xbox.quote:Op woensdag 19 oktober 2005 10:42 schreef Yeroen21 het volgende:
Ik snap echt neit dat mensen kunnen zeggen dat Pes net zo goed is op de Xbox als op de Ps2. Dat haalt ie qua gameplay bij lange lange lange na niet!! Ik heb zelf vorig jaar een Xbox gekocht zodat ik helemaal gek kon gaan op Pes online. Nou de controls zijn niet te harden doordat de R2 knop onmogelijk te gebruiken is (deze knop is van belang om te winnen). Ik heb zelfs toen een tussenstukje gekocht uit een Aziatisch land, en een Ps2 controller gekocht zodat ik daar me kon spelen. Ook het spelverloop vind ik op de Box tergend langzaam.
Ik kan niks anders zeggen dat Pro gewoon op de Ps2 hoort.
quote:Op woensdag 19 oktober 2005 10:42 schreef Yeroen21 het volgende:
Nou de controls zijn niet te harden doordat de R2 knop onmogelijk te gebruiken is (deze knop is van belang om te winnen).
En wat lees je daar precies??? ik heb daar geen accountquote:Op woensdag 19 oktober 2005 10:34 schreef Nippletwister het volgende:
Ik las dit net op PESinsight:
http://forum.pesinsight.com/showthread.php?t=29014&page=2
Hij is dus sporadisch al verkrijgbaar in Nederland
Valt me wel op dat het altijd een gepruts is met die releasedates voor Pro Evo
Ben blij toe dat ik hem niet via Bol.com besteld heb
Haha, wat een reden om de game op een andere console te gaan spelen met kut gameplay, puur omdat de intro film anders is die altijd skipped. Goed, de R2 knop is DE knop om iemand voor bij te komen, je kan op deze maneir echt op een tiende van een seconden de bal voor ieamnd voeten wegkapen, je kan veeeeeeeeel sneller draaien, kappen en voor de versnelling en de bal voor je uit spelen. Probeer deze dingen maar eens op de Xbox en je snapt me.quote:Op woensdag 19 oktober 2005 10:58 schreef Nippletwister het volgende:
[..]
Dat Pro gewoon op PS2 hoort is onzin. Ik geef toe dat de PS2 controller wel iets beter is voor deze game maar met een beetje oefening kun je PES zeer goed spelen op de Xbox.
Als mijn PS2 niet kaduuk was zou ik ook voor de PS2 versie gaan ondanks dat deze vooral in de intro scene een stuk trager is.
Als je even je leesbril op zet kan je lezen dat mijn PS2 KADUUK is! En om nou 180 eurie uit te geven aan een nieuwe PS2 terwijl de next-gen consoles binnenkort op de markt komen vind ik nou ook een beetje te gek voor woordenquote:Op woensdag 19 oktober 2005 15:24 schreef Yeroen21 het volgende:
[..]
Haha, wat een reden om de game op een andere console te gaan spelen met kut gameplay, puur omdat de intro film anders is die altijd skipped. Goed, de R2 knop is DE knop om iemand voor bij te komen, je kan op deze maneir echt op een tiende van een seconden de bal voor ieamnd voeten wegkapen, je kan veeeeeeeeel sneller draaien, kappen en voor de versnelling en de bal voor je uit spelen. Probeer deze dingen maar eens op de Xbox en je snapt me.
Welke versie heb je aangeschaft? Xbox of PS2?quote:Op donderdag 20 oktober 2005 11:42 schreef RedGuy het volgende:
Gisteren gekocht en nu al helemaal verslaafd, het tempo is omlaag gegaan waardoor wedstrijden leuker worden, en de computer lijkt ook beter geworden.
Snel aan me masterleauge beginnen.
Volgens mij moet je zowat alles met R2 doen is het niet ??quote:Op donderdag 20 oktober 2005 11:59 schreef jimjim1983 het volgende:
op de xbox lijkt me ook niet te doen, je moet veel aannemen met R2 en dat is op de X-box echt kut. kappen ging nog wel.
Hehehehquote:Op donderdag 20 oktober 2005 15:04 schreef jimjim1983 het volgende:
hehehe
maar je vind hem nog niet kut?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |