Wat mij het meeste irriteert is dat je je mannetje "manual" kan veranderen.quote:Op donderdag 16 juni 2005 18:13 schreef MMaRsu het volgende:
Wat doet Pes4 niet goed dan op XBL?
-Lag, klopt. Alhoewel ik persoonlijk nooit lag heb, alleen ik host met veel lag.quote:Op donderdag 16 juni 2005 18:31 schreef twi het volgende:
Dingen die mis zijn op Live, behalve dat "Manual" gebeuren:
- Regelmatig last van dikke lag, bij een 1vs1 game is dat eigenlijk te schandalig voor woorden wanneer je ziet dat Halo 2 4vs4 in vrijwel alle gevallen lagloos verloopt
- Geen 2vs2 mode met 4 Live accounts (op 4 aparte locaties). Had heel erg leuk geweest
- Geen manier om je formatie-savegames te manipuleren/laden tijdens het online spelen
- Geen goed rankingsysteem (hoe meer je speelt, hoe meer punten je krijgt is geen goede graadmeter voor hoe goed iemand is)
- Alle acties (buitenspel, schot van 20 meter naast) worden herhaald, doelpunten tot 2 keer toe waarbij je als je de goal hebt geincasseert geen van de 3 fragmentjes niet door kunt drukken.
- Online matchmaking is veel te beperkt
- Geen Master League team online, maar alleen standaard teams met de standaard option file.
- Rare manier van integreren van het pauze-menu: je kunt dit alleen tijdens het spel aanvragen, niet wanneer het spel stil ligt (vrije trap, goal etc).
Ja, die beperking kan je wel maken.quote:Op donderdag 16 juni 2005 18:45 schreef HomerJ het volgende:
[..]
-Master Leauge team kan niet want dan kan je al je spelers toch op 99 zetten/
bij pes4 op de ps2 kan je wel gewoon in het spel zelf door drukken! zal bij de online versie voor pes5 op ps2 ook wel gewoon zo zijn!!quote:Op donderdag 16 juni 2005 18:31 schreef twi het volgende:
Dingen die mis zijn op Live, behalve dat "Manual" gebeuren:
- weet ik niet -
- Alle acties (buitenspel, schot van 20 meter naast) worden herhaald, doelpunten tot 2 keer toe waarbij je als je de goal hebt geincasseert geen van de 3 fragmentjes niet door kunt drukken.
- weet ik niet -
Ja, op de XBOX ook. In de singleplayer.quote:Op donderdag 16 juni 2005 18:57 schreef space-kees het volgende:
[..]
bij de ps2 kan je wel gewoon in het spel zelf door drukken! zal bij de online versie voor pes5 ook wel gewoon zo zijn
Kan de tegenstander dat wel? Als die dus gescoord heeft? Of is dat helemaal geblokt? Als je met z'n tweeen op 1 pc speelt dan kon je wel doorklikken.quote:Op donderdag 16 juni 2005 18:58 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ja, op de XBOX ook. In de singleplayer.
Online dus niet..
dat is altijd zo...quote:Op donderdag 16 juni 2005 19:02 schreef Dr.Daggla het volgende:
Ja, degene die scoort kan um wegdrukken.
Vind ik ook terecht. Stel dat jij de moosite goal maakt ooit in je PES 4-carriere en je tegestander maakt dat met 2x start ongedaanquote:Op donderdag 16 juni 2005 19:02 schreef Dr.Daggla het volgende:
Ja, degene die scoort kan um wegdrukken.
Ja, dat is inderdaad zo, daarom zeg ik dat je 1 replay helemaal uit moet kunnen zien (verplicht, en die andere twee (juichen en 2e herhaling) wegklikbaar moet maken. Waarom? Vrij simpel, omdat je soms van die gasten hebt die de meest lelijke / lucky goals maken (soms zelfs penalties) en dan van alle hoeken die flutgoal gaan bekijken. Zeer frustrerend, zeker als je al 3-0 achter staat of wanneer je 5-0 voor staat.quote:Op donderdag 16 juni 2005 22:06 schreef HomerJ het volgende:
[..]
Vind ik ook terecht. Stel dat jij de moosite goal maakt ooit in je PES 4-carriere en je tegestander maakt dat met 2x start ongedaan
Nog een verbetering:
Online moeten je goals ook te saven zijn![]()
tot nu toe is ieder deel gewoon een stuk beter dan z'n voorganger en dat zal bij dit deel ook wel zo zijn.quote:Op maandag 20 juni 2005 19:17 schreef speknek het volgende:
Ik zou niet het FIFA evangelie willen prediken, maar die hebben tenminste nog bumpmapping op het gras en polygonale karakters op de tribune. En als Pro Evo nu net zo gaat zitten melken als FIFA, kan dat ook geen argument meer genoemd worden.
Ik ben benieuwd...quote:"The Pro Evolution Soccer series goes from strength to strength and the new version represents yet another huge step forward," commented Kunio Neo, President of Konami of Europe. "The team have again worked hard to implement a wealth of new moves and to ensure that the realism beloved by its fans remains intact. We will release new details of Pro Evolution Soccer 5's many innovations in the coming months, and anticipate that both newcomers and die-hard fans alike will be extremely pleased with what we have to say."
En dit vind ik dus onzin. Als het puur om de gameplay gaat ga ik wel Sensible Soccer doen ofzo. Het oog wil ook wat en eigenlijk is 't grafische aspect van PES vrij lachwekkend te noemen.quote:
quote:Op donderdag 23 juni 2005 10:59 schreef twi het volgende:
[..]
En dit vind ik dus onzin. Als het puur om de gameplay gaat ga ik wel Sensible Soccer doen ofzo. Het oog wil ook wat en eigenlijk is 't grafische aspect van PES vrij lachwekkend te noemen.
Ik ook. Vond pes 4 eerder een stap achterwaarts dan voorwaartsquote:
quote:Op vrijdag 24 juni 2005 13:14 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Ik ook. Vond pes 4 eerder een stap achterwaarts dan voorwaarts
Met plezierquote:Op vrijdag 24 juni 2005 13:15 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
![]()
ga nu pes 3 maar weer eens spelen.
als jij alleen dat storende punten vind vraag ik me af of je echt wel zon liefhebber bent, er is zoveel meer wat verbeterd zou kunnen wordenquote:Op vrijdag 24 juni 2005 17:20 schreef twi het volgende:
Ach kom op zeg, in deze tijd mag het oog ook wel op iets getrakteerd worden. Bewegingen zijn redelijk goed (niet veel meer dan dat, aangezien de gameplay dit regelmatig verneukt / niet precies doet wat je wilt). Daarnaast vergelijk ik ook niet met FIFA, aangezien ik die niet veel heb gedaan.
Wanneer je niet door je PES bril kijkt zie je gewoon dat het grafisch onder de maats is gezien de "standaard" van graphics. Sensible Soccer was natuurlijk overdreven, maar het gaat natuurlijk op de opmerking dat je niet zou mogen graphicshoeren als de gameplay in orde is. En dat is dus onzin, aangezien je games juist moet gaan verbeteren op punten waar het aan schort, Bij PES zijn dat:
- Graphics
- Licenties en transferdetails (Trabelsi bij ArsenalIbrahimovic bij Ajax
)
- Online ondersteuning
Maar zodra je zoiets zegt gaan de PES-fans over hun nek. Waarom? Ik heb er waarschijnlijk zo'n 1000 of meer wedstrijden op zitten, waarom zou ik als PES liefhebber dan niet mogen zeggen dat het grafisch onder de maat is? Redenaties zoals die betekenen dus dat je a la FIFA sinds PES 1 op de PS2 dus al elk jaar een klein beetje opgemeukte versie krijgt, terwijl er zo veel meer zou kunnen worden verbeterd.
/edit: Zie nu dat ik een "" over 't hoofd zag
Hoe dan ook, m'n punt staat
Ik zal speciaal voor jou volgende keer m'n smileys op deze manier posten:quote:Op vrijdag 24 juni 2005 17:20 schreef twi het volgende:
Och ik kan een hele lijst maken hoor, alleen al over 't online gebeuren. Ik denk dat dat een hele lange post zou worden die heel veel tijd in zou gaan nemen. Dus die tijd stop ik liever in m'n Master League projectjequote:Op vrijdag 24 juni 2005 17:55 schreef s0d het volgende:
[..]
als jij alleen dat storende punten vind vraag ik me af of je echt wel zon liefhebber bent, er is zoveel meer wat verbeterd zou kunnen worden
dan zijn we het gewoon niet eens. er zijn veel dingen die verbeterd mogen worden van mij, maar allemaal op gameplay gebied. qua graphics ken ik geen mooier voetbalspel. alleen de shirtjes zijn wat minder.quote:Op vrijdag 24 juni 2005 17:20 schreef twi het volgende:
Ach kom op zeg, in deze tijd mag het oog ook wel op iets getrakteerd worden. Bewegingen zijn redelijk goed (niet veel meer dan dat, aangezien de gameplay dit regelmatig verneukt / niet precies doet wat je wilt). Daarnaast vergelijk ik ook niet met FIFA, aangezien ik die niet veel heb gedaan.
Wanneer je niet door je PES bril kijkt zie je gewoon dat het grafisch onder de maats is gezien de "standaard" van graphics. Sensible Soccer was natuurlijk overdreven, maar het gaat natuurlijk op de opmerking dat je niet zou mogen graphicshoeren als de gameplay in orde is. En dat is dus onzin, aangezien je games juist moet gaan verbeteren op punten waar het aan schort, Bij PES zijn dat:
- Graphics
- Licenties en transferdetails (Trabelsi bij ArsenalIbrahimovic bij Ajax
)
- Online ondersteuning
Maar zodra je zoiets zegt gaan de PES-fans over hun nek. Waarom? Ik heb er waarschijnlijk zo'n 1000 of meer wedstrijden op zitten, waarom zou ik als PES liefhebber dan niet mogen zeggen dat het grafisch onder de maat is? Redenaties zoals die betekenen dus dat je a la FIFA sinds PES 1 op de PS2 dus al elk jaar een klein beetje opgemeukte versie krijgt, terwijl er zo veel meer zou kunnen worden verbeterd.
jazeker, leek veel te willekeurig.quote:Op zaterdag 25 juni 2005 14:05 schreef Hellrazor het volgende:
tvp
vond nietmand dat vrijentrappensysteem in deel 4 kut dan![]()
ik iig wel
Ik vind de voetbalbewegingen in PES nog altijd veel realistischer overkomen dan in FIFA, dat vind ik een stuk belangrijker.quote:Op zaterdag 25 juni 2005 13:46 schreef VoreG het volgende:
Als ik voor de looks ga, ga ik veel liever voor Fifa. Alles ziet daar er realistischer uit en de gezichten kloppen.
Maar gameplay is belangrijker maar het oog wil ook wat.
Vind ik relatief, heb m'n team nu opgebouwd in 't begin met jonge talentjes als Barry en Coster, maar nu ben ik daar na 4 seizoenen ook wel klaar mee en heb ik wat legendes unlocked, ga ik daar straks mee verderquote:Op zaterdag 25 juni 2005 14:15 schreef HAL9000S het volgende:
Wat ze van mij trouwens ook weg mogen laten is dat de legendes (Cunaim, vanBauzen, Gulats, Maradone, Peli etc.) weer terugkomen als 17-jarigen in de Masterleague dat vind ik echt zo verschrikkelijk nep
eh...quote:Op vrijdag 1 juli 2005 13:29 schreef twi het volgende:
[..]
Vind ik relatief, heb m'n team nu opgebouwd in 't begin met jonge talentjes als Barry en Coster, maar nu ben ik daar na 4 seizoenen ook wel klaar mee en heb ik wat legendes unlocked, ga ik daar straks mee verder
[afbeelding]
Die is toch ook al een maandje en 7 dagen uit?quote:
is dat zo?quote:Op zondag 11 september 2005 18:42 schreef Chrishop het volgende:
[..]
Die is toch ook al een maandje en 7 dagen uit?.
Waarom lul je dan van "ik heb hem al"?quote:Op zondag 11 september 2005 18:50 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
is dat zo?
dan zal ik 'm maar niet meer spelen![]()
Mis ik wat ovso? Als ik jou was zou ik hem so wie so niet spelen want ik vind deel 4 beter dan WE9 maar dat is waarschijnlijk persoonlijk. Pes5 is zou wel ietsjes beter zijn neem ik aan.quote:Op zondag 11 september 2005 18:50 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
is dat zo?
dan zal ik 'm maar niet meer spelen![]()
kan je op me geilen.quote:Op zondag 11 september 2005 19:00 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Waarom lul je dan van "ik heb hem al"?
Wat kan ons dat rotten dan?
ben het denk ik wel met je eens. heb pas iets van 7 potjes gespeeld maar de aannames en passes gaan tot nu toe best kut allemaal, ook de scheidsrechter is veel te streng.quote:Op zondag 11 september 2005 20:30 schreef Chrishop het volgende:
[..]
Mis ik wat ovso? Als ik jou was zou ik hem so wie so niet spelen want ik vind deel 4 beter dan WE9 maar dat is waarschijnlijk persoonlijk. Pes5 is zou wel ietsjes beter zijn neem ik aan.
daar heb je patches voorquote:Op zondag 11 september 2005 21:05 schreef T1andonly het volgende:
WE9 heb ik al bijna 3 weken en na een beetje wennen speelt het zich heerlijk weg hooralleen alles in het japans is lastig
Die heb ik (nog) niet gespeeld, ik speel alleen tegen mijn broertje eigenlijk op het momentquote:Op vrijdag 16 september 2005 18:56 schreef HAL9000S het volgende:
Hoe is de Master League? Nog uitgebreider? Kun je van clubs wisselen mischien?
Fixedquote:Op vrijdag 16 september 2005 19:04 schreef BadKeukenTegel het volgende:
HomerJ al je plaatjes doen het niet.
Ik ben erg benieuwd, ben echt Master League fan!quote:Op vrijdag 16 september 2005 19:06 schreef T1andonly het volgende:
[..]
Die heb ik (nog) niet gespeeld, ik speel alleen tegen mijn broertje eigenlijk op het moment
Heb je 't nu over WE9?quote:Op vrijdag 16 september 2005 19:06 schreef T1andonly het volgende:
[..]
Die heb ik (nog) niet gespeeld, ik speel alleen tegen mijn broertje eigenlijk op het moment
Wat een leuke grap!quote:Op vrijdag 16 september 2005 19:14 schreef BGN het volgende:
De Master League is verkocht aan FIFA.
Pro Revolution Soccer 7??quote:Op vrijdag 16 september 2005 19:18 schreef twi het volgende:
Toch benieuwd hoe Winning Eleven na deel 10 zal gaan heten
Ik heb WE9, maar die 2 zijn toch zogoed als hetzelfde, afgezien van het verschil in taal.quote:Op vrijdag 16 september 2005 19:10 schreef HomerJ het volgende:
[..]
Heb je 't nu over WE9?
Of PES 5 demo of een gelekte versie van PES 5?
Dat niet. Gewoon net als AC Milan, de concurrentie zwakker maken.quote:Op vrijdag 16 september 2005 19:25 schreef HAL9000S het volgende:
[..]
Wat een leuke grap!Een fantasieleague overnemen als je alle officiele licenties hebt
Jap versie is er al een weekje. PES komt komende maand.quote:Op zaterdag 17 september 2005 09:10 schreef Max-Westerman het volgende:
Wanneer komt PES5 op de PSP uit
Is het nou al volgende maand of later?
http://s20.yousendit.com/d.aspx?id=2TL74XHSO95XQ2L3VJNODD9AMXquote:Op zaterdag 17 september 2005 01:41 schreef Morpheus2002 het volgende:
Waar heb je die trainer vandaan HomerJ?
Ik hoor van iedereen dat de scheids te streng is, maar ik vind 't meevallen.quote:Op maandag 19 september 2005 17:58 schreef jimjim1983 het volgende:
is de scheids in de demo net zo kut als in WE9?
en kan je daar wel snel rondspelen?
maar je kan bijv. ook geen snelle driehoekjes maken, of door snel te tikken iemand vrij krijgen.quote:Op maandag 19 september 2005 21:02 schreef HomerJ het volgende:
[..]
Ik hoor van iedereen dat de scheids te streng is, maar ik vind 't meevallen.
Rondspelen zo snel als PES 4 kan niet meer, het is veel realistischer. Dus je kan niet ineen keer een halve draai kaatsen of een hakje precies goed als dieptepass
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |