Vind ik relatief, heb m'n team nu opgebouwd in 't begin met jonge talentjes als Barry en Coster, maar nu ben ik daar na 4 seizoenen ook wel klaar mee en heb ik wat legendes unlocked, ga ik daar straks mee verderquote:Op zaterdag 25 juni 2005 14:15 schreef HAL9000S het volgende:
Wat ze van mij trouwens ook weg mogen laten is dat de legendes (Cunaim, vanBauzen, Gulats, Maradone, Peli etc.) weer terugkomen als 17-jarigen in de Masterleague dat vind ik echt zo verschrikkelijk nep
eh...quote:Op vrijdag 1 juli 2005 13:29 schreef twi het volgende:
[..]
Vind ik relatief, heb m'n team nu opgebouwd in 't begin met jonge talentjes als Barry en Coster, maar nu ben ik daar na 4 seizoenen ook wel klaar mee en heb ik wat legendes unlocked, ga ik daar straks mee verder
[afbeelding]
Die is toch ook al een maandje en 7 dagen uit?quote:
is dat zo?quote:Op zondag 11 september 2005 18:42 schreef Chrishop het volgende:
[..]
Die is toch ook al een maandje en 7 dagen uit?.
Waarom lul je dan van "ik heb hem al"?quote:Op zondag 11 september 2005 18:50 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
is dat zo?
dan zal ik 'm maar niet meer spelen![]()
Mis ik wat ovso? Als ik jou was zou ik hem so wie so niet spelen want ik vind deel 4 beter dan WE9 maar dat is waarschijnlijk persoonlijk. Pes5 is zou wel ietsjes beter zijn neem ik aan.quote:Op zondag 11 september 2005 18:50 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
is dat zo?
dan zal ik 'm maar niet meer spelen![]()
kan je op me geilen.quote:Op zondag 11 september 2005 19:00 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Waarom lul je dan van "ik heb hem al"?
Wat kan ons dat rotten dan?
ben het denk ik wel met je eens. heb pas iets van 7 potjes gespeeld maar de aannames en passes gaan tot nu toe best kut allemaal, ook de scheidsrechter is veel te streng.quote:Op zondag 11 september 2005 20:30 schreef Chrishop het volgende:
[..]
Mis ik wat ovso? Als ik jou was zou ik hem so wie so niet spelen want ik vind deel 4 beter dan WE9 maar dat is waarschijnlijk persoonlijk. Pes5 is zou wel ietsjes beter zijn neem ik aan.
daar heb je patches voorquote:Op zondag 11 september 2005 21:05 schreef T1andonly het volgende:
WE9 heb ik al bijna 3 weken en na een beetje wennen speelt het zich heerlijk weg hooralleen alles in het japans is lastig
Die heb ik (nog) niet gespeeld, ik speel alleen tegen mijn broertje eigenlijk op het momentquote:Op vrijdag 16 september 2005 18:56 schreef HAL9000S het volgende:
Hoe is de Master League? Nog uitgebreider? Kun je van clubs wisselen mischien?
Fixedquote:Op vrijdag 16 september 2005 19:04 schreef BadKeukenTegel het volgende:
HomerJ al je plaatjes doen het niet.
Ik ben erg benieuwd, ben echt Master League fan!quote:Op vrijdag 16 september 2005 19:06 schreef T1andonly het volgende:
[..]
Die heb ik (nog) niet gespeeld, ik speel alleen tegen mijn broertje eigenlijk op het moment
Heb je 't nu over WE9?quote:Op vrijdag 16 september 2005 19:06 schreef T1andonly het volgende:
[..]
Die heb ik (nog) niet gespeeld, ik speel alleen tegen mijn broertje eigenlijk op het moment
Wat een leuke grap!quote:Op vrijdag 16 september 2005 19:14 schreef BGN het volgende:
De Master League is verkocht aan FIFA.
Pro Revolution Soccer 7??quote:Op vrijdag 16 september 2005 19:18 schreef twi het volgende:
Toch benieuwd hoe Winning Eleven na deel 10 zal gaan heten
Ik heb WE9, maar die 2 zijn toch zogoed als hetzelfde, afgezien van het verschil in taal.quote:Op vrijdag 16 september 2005 19:10 schreef HomerJ het volgende:
[..]
Heb je 't nu over WE9?
Of PES 5 demo of een gelekte versie van PES 5?
Dat niet. Gewoon net als AC Milan, de concurrentie zwakker maken.quote:Op vrijdag 16 september 2005 19:25 schreef HAL9000S het volgende:
[..]
Wat een leuke grap!Een fantasieleague overnemen als je alle officiele licenties hebt
Jap versie is er al een weekje. PES komt komende maand.quote:Op zaterdag 17 september 2005 09:10 schreef Max-Westerman het volgende:
Wanneer komt PES5 op de PSP uit
Is het nou al volgende maand of later?
http://s20.yousendit.com/d.aspx?id=2TL74XHSO95XQ2L3VJNODD9AMXquote:Op zaterdag 17 september 2005 01:41 schreef Morpheus2002 het volgende:
Waar heb je die trainer vandaan HomerJ?
Ik hoor van iedereen dat de scheids te streng is, maar ik vind 't meevallen.quote:Op maandag 19 september 2005 17:58 schreef jimjim1983 het volgende:
is de scheids in de demo net zo kut als in WE9?
en kan je daar wel snel rondspelen?
maar je kan bijv. ook geen snelle driehoekjes maken, of door snel te tikken iemand vrij krijgen.quote:Op maandag 19 september 2005 21:02 schreef HomerJ het volgende:
[..]
Ik hoor van iedereen dat de scheids te streng is, maar ik vind 't meevallen.
Rondspelen zo snel als PES 4 kan niet meer, het is veel realistischer. Dus je kan niet ineen keer een halve draai kaatsen of een hakje precies goed als dieptepass
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |