Nope, exact hetzelfdequote:Op vrijdag 14 oktober 2005 17:09 schreef HAL9000S het volgende:
Hoe is de master-league?? Uitgebreider?
Is PES5 (legaal of niet) al uit op de PC?quote:
Jammer.... erg jammer....quote:
Passen suckt, aannemen suckt. Best essentieel.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 17:45 schreef HAL9000S het volgende:
Zoals? Het nieuwe passingsysteem suckt wel/niet? Is de scheidsrechter echt te streng??
quote:Hij's toch nog wel beter dan de laatste FIFA mag ik hopen....
je eigen team kon je in pes4 ook al maken, compleet met vlag, logo etc.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 17:37 schreef HomerJ het volgende:
Valt mee, nieuwste optie(voor mij ook een hele leuke) is dat je je eigen club en dreamteam kan maken. Dus zeg maar Fok! United met eigen shirt, logo etc. en dan kan je zelf bepalen wie je erin zet, Nesta en Terry in de verdediging? Adriano en Henry voorin? Kan allemaalJe kan met je dreamteam ook nog online
je kan nog steeds wel goed aannemen met R2 alleen soms (volgens mij willekeurigquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 17:55 schreef HAL9000S het volgende:
I was just beeing cynical...
Aannemen suckt...?? Mijn R2 aanname was idd essentieel voor mijn spel, met een goed uitgevoerde aanname kon je in een strakke beweging door de verdediging heenbreken.... dit heb ik dan ook tot in den treure lopen perfectioneren....
...je gaat me niet vertellen dat ze dat ook al van me afgepakt hebben...Het nieuwe passingsysteem is niet een kwestie van wennen?
yepquote:Op zondag 16 oktober 2005 11:34 schreef -Mo- het volgende:
Hoe werkt dat Memorial Match nou? Moet er per se iemand een memory stick meenemen waar een Option File op staat?![]()
alle uitslagen worden dan bijgehouden tussen jou en een vriend.quote:Op zondag 16 oktober 2005 12:34 schreef HAL9000S het volgende:
Wat is een memorial match??
Pen + papier en bijhouden die shit!quote:Op zondag 16 oktober 2005 12:28 schreef -Mo- het volgende:
Zwaar matig. Niemand van ons PES clubje heeft een Memorystick.![]()
zeker een leuke optie maar als je met z'n 3en bent dan moet je de hele tijd terug naar het hoofdmenu en memorycards omdraaienquote:Op zondag 16 oktober 2005 12:38 schreef HAL9000S het volgende:
Ah, kee duidelijk... op zich best een leuke feature.
Ja, dat is echt een erg leuke speelmode, zeker omdat ik eigenlijk nooit in mijn eentje game.quote:Op zondag 16 oktober 2005 12:50 schreef -Mo- het volgende:
Dan is de Fifa Football Party beter geregeld.
Dat lijkt me erg sterk...quote:Op zondag 16 oktober 2005 14:19 schreef XxxPimxxX het volgende:
[..]
Zelfs bij de Xbox moet je met een memory stick gaan werken om die mode aan de gang te krijgen?
Ik krijg het nu absoluut niet werkend en heb geen memory stick voor de xbox (wie wel?)quote:
don't get your hopes upquote:Op zondag 16 oktober 2005 16:46 schreef yvette1982 het volgende:
ik krijg deze week pes 5
ik heb er zo veel zin in.
Ondanks alles zijn m'n verwachtingen hooggespannenquote:
Geloof me, wees vooral niet te verwachtend.quote:Op zondag 16 oktober 2005 18:12 schreef HAL9000S het volgende:
[..]
Ondanks alles zijn m'n verwachtingen hooggespannenKen dr niks an doen ....
26-10-2005 volgens mijn releaselijst. Illegale (werkende) versie is er nog niet overigens.quote:Op maandag 17 oktober 2005 10:27 schreef Nippletwister het volgende:
Wanneer komt ie in godsnaam voor de Xbox uit?![]()
Volgens Freerecordshop.nl zou hij nu al in de schappen moeten liggen (release 13-10-2005)
Iemand die hem al (legaal) in zijn bezit heeft?
wellesquote:Op maandag 17 oktober 2005 10:36 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Illegale (werkende) versie is er nog niet overigens.
waar heb je dat vandaan?quote:Op maandag 17 oktober 2005 18:07 schreef endr0me het volgende:
releasedata zijn allang bekend hoor..
xbox en ps2 21 oktober
pc 28 oktober
ja hoor, waar ik ze bestel zijn ze al ruim een week tot 2 weken te koop.quote:Op maandag 17 oktober 2005 10:36 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
26-10-2005 volgens mijn releaselijst. Illegale (werkende) versie is er nog niet overigens.
Hoe kom je daarbij ??quote:Op maandag 17 oktober 2005 12:50 schreef xboxps2 het volgende:
morgen als het goed is bij futere zone
OK, post eens wat bevindingen en voor welke console heb je hem gehaald?quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 12:41 schreef jan1 het volgende:
ik heb hem!
net gehaald bij de gameshop in den haag.
Ik ben sinds vorig jaar overgegaan van PS2 naar Xbox vanwege de online optie, aan het begin was ik een beetje teleurgesteld vanwege de lag via Xbox Live maar ik denk dat deze issues nu wel een beetje verholpen zijn.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 13:18 schreef vanBoeschoten het volgende:
Ik ga hem straks na het werk ook halen...
Bij E-Plaza in Woensel, Eindhoven. Ze krijgen hem vanmiddag binnen![]()
Alleen twijfel ik nog tussen Xbox en PS2 versie... PS2 controller vind ik 100x zo fijn, weet alleen niet of ie (online) net zo fijn, mooi en goed is als op de Xbox...
Iemand hier ervaring mee ??
Denk zelf dat PS2 versie net zo goed is als Xbox versie, is bij PES4 ook vind ik...
deze bedoel je?quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 13:54 schreef jimjim1983 het volgende:
Ps2 versie vind ik beterder, speelt lekkerder met de ps2 controller
Ja klopt ja...quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 13:54 schreef jimjim1983 het volgende:
Ps2 versie vind ik beterder, speelt lekkerder met de ps2 controller en bij pes4 zag het er zelfs beter uit.
ff afwachten hoe het online wordt zou ik.
quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 13:49 schreef Nippletwister het volgende:
[..]
Ik ben sinds vorig jaar overgegaan van PS2 naar Xbox vanwege de online optie, aan het begin was ik een beetje teleurgesteld vanwege de lag via Xbox Live maar ik denk dat deze issues nu wel een beetje verholpen zijn.
Het ligt er ook aan welke versie controller je hebt, die koelkast-controller vond ik ookquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 14:07 schreef vanBoeschoten het volgende:
[..]
Datzelfde geld voor mij...
Ik vind die Xbox controller alleen zo klote... Behalve die witte en zwarte knop die gewoon sucken heb ik het gevoel dat ik zowel met de stick als met de knoppen niet fatsoenlijk schuin kan lopen... Terwijl dit met de PS2 controller wel goed gaat...
Ik weet niet wat het is, maar het voelt klote...
Denk ook dat ik hem gewoon op de PS2 koop... En dan maar hoop dat ze bij Konami genoeg geleerd hebben van de Live problemen bij de Xbox dat ze dit bij de PS2 voorkomen...
Oh okay, welke controller is beter dan ?quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 14:54 schreef Nippletwister het volgende:
[..]
Het ligt er ook aan welke versie controller je hebt, die koelkast-controller vond ik ook![]()
Mocht iemand hier PES 5 bemachtigd hebben dan zou ik graag vernemen waar je deze aangeschaft hebt.
BVD![]()
De S controllerquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 14:58 schreef vanBoeschoten het volgende:
[..]
Oh okay, welke controller is beter dan ?
En ik ga hem straks aanschaffen bij E-Plaza in Woensel, Eindhoven...
Maar GOH, wat lijkt ie erop of niet...quote:
voordat je bijdehand gaat lopen doen kan je beter eerst ff goed lezen.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 17:55 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Maar GOH, wat lijkt ie erop of niet...
Dus speelt helemaal niet lekkerder, want ik heb die Logitech ook, speelt precies hetzelfde.
Hmmoke, ik ga in het vervolg wat meer reacties lezen denk ikquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 17:58 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
voordat je bijdehand gaat lopen doen kan je beter eerst ff goed lezen.
hij vraag namelijk naar welke versie beter is, de ps2 of xbox versie. NIET de pc versie.
Boeie, alles doet het.quote:Op maandag 17 oktober 2005 14:18 schreef Morpheus2002 het volgende:
Als je de RIOT versie bedoelt niet, die is nuked. Geen retail versie
On-Topic:
PES5 PC voor maar ¤23,99!!
Ik denk dat hij donderdag of vrijdag in de winkel kan liggen, alhoewel er op een heleboel sites een release-date van 28 oktober wordt opgegevenquote:Op woensdag 19 oktober 2005 09:22 schreef pmponer het volgende:
iemand die weet waar hij al te koop is voor de xbox?
Dat Pro gewoon op PS2 hoort is onzin. Ik geef toe dat de PS2 controller wel iets beter is voor deze game maar met een beetje oefening kun je PES zeer goed spelen op de Xbox.quote:Op woensdag 19 oktober 2005 10:42 schreef Yeroen21 het volgende:
Ik snap echt neit dat mensen kunnen zeggen dat Pes net zo goed is op de Xbox als op de Ps2. Dat haalt ie qua gameplay bij lange lange lange na niet!! Ik heb zelf vorig jaar een Xbox gekocht zodat ik helemaal gek kon gaan op Pes online. Nou de controls zijn niet te harden doordat de R2 knop onmogelijk te gebruiken is (deze knop is van belang om te winnen). Ik heb zelfs toen een tussenstukje gekocht uit een Aziatisch land, en een Ps2 controller gekocht zodat ik daar me kon spelen. Ook het spelverloop vind ik op de Box tergend langzaam.
Ik kan niks anders zeggen dat Pro gewoon op de Ps2 hoort.
quote:Op woensdag 19 oktober 2005 10:42 schreef Yeroen21 het volgende:
Nou de controls zijn niet te harden doordat de R2 knop onmogelijk te gebruiken is (deze knop is van belang om te winnen).
En wat lees je daar precies??? ik heb daar geen accountquote:Op woensdag 19 oktober 2005 10:34 schreef Nippletwister het volgende:
Ik las dit net op PESinsight:
http://forum.pesinsight.com/showthread.php?t=29014&page=2
Hij is dus sporadisch al verkrijgbaar in Nederland
Valt me wel op dat het altijd een gepruts is met die releasedates voor Pro Evo
Ben blij toe dat ik hem niet via Bol.com besteld heb
Haha, wat een reden om de game op een andere console te gaan spelen met kut gameplay, puur omdat de intro film anders is die altijd skipped. Goed, de R2 knop is DE knop om iemand voor bij te komen, je kan op deze maneir echt op een tiende van een seconden de bal voor ieamnd voeten wegkapen, je kan veeeeeeeeel sneller draaien, kappen en voor de versnelling en de bal voor je uit spelen. Probeer deze dingen maar eens op de Xbox en je snapt me.quote:Op woensdag 19 oktober 2005 10:58 schreef Nippletwister het volgende:
[..]
Dat Pro gewoon op PS2 hoort is onzin. Ik geef toe dat de PS2 controller wel iets beter is voor deze game maar met een beetje oefening kun je PES zeer goed spelen op de Xbox.
Als mijn PS2 niet kaduuk was zou ik ook voor de PS2 versie gaan ondanks dat deze vooral in de intro scene een stuk trager is.
Als je even je leesbril op zet kan je lezen dat mijn PS2 KADUUK is! En om nou 180 eurie uit te geven aan een nieuwe PS2 terwijl de next-gen consoles binnenkort op de markt komen vind ik nou ook een beetje te gek voor woordenquote:Op woensdag 19 oktober 2005 15:24 schreef Yeroen21 het volgende:
[..]
Haha, wat een reden om de game op een andere console te gaan spelen met kut gameplay, puur omdat de intro film anders is die altijd skipped. Goed, de R2 knop is DE knop om iemand voor bij te komen, je kan op deze maneir echt op een tiende van een seconden de bal voor ieamnd voeten wegkapen, je kan veeeeeeeeel sneller draaien, kappen en voor de versnelling en de bal voor je uit spelen. Probeer deze dingen maar eens op de Xbox en je snapt me.
Welke versie heb je aangeschaft? Xbox of PS2?quote:Op donderdag 20 oktober 2005 11:42 schreef RedGuy het volgende:
Gisteren gekocht en nu al helemaal verslaafd, het tempo is omlaag gegaan waardoor wedstrijden leuker worden, en de computer lijkt ook beter geworden.
Snel aan me masterleauge beginnen.
Volgens mij moet je zowat alles met R2 doen is het niet ??quote:Op donderdag 20 oktober 2005 11:59 schreef jimjim1983 het volgende:
op de xbox lijkt me ook niet te doen, je moet veel aannemen met R2 en dat is op de X-box echt kut. kappen ging nog wel.
Hehehehquote:Op donderdag 20 oktober 2005 15:04 schreef jimjim1983 het volgende:
hehehe
maar je vind hem nog niet kut?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |