hehe dat is toch wel een van de belangrijkste dingen in PES.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 12:12 schreef -Wolf- het volgende:
Even semi-offtopic: maar ik ben er nog steeds niet achter hoe je een 1-2tje doet in PES4
Iemand die het me kan vertellen?
Hoe kom je aan die Xbox versie ?quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 13:33 schreef HomerJ het volgende:
Ik vind het echt zo verbeterd in deze Xbox versie, mischien word dat in andere versies ook nog veranderd
Heb jij deze gehaald/ooit geprobeerd ?quote:Op maandag 3 oktober 2005 12:21 schreef HAL9000S het volgende:
Ja ik heb zo'n converter gehaald maar het werkt echt voor geen meter IMHO, er zit een vertraging in en het belangrijkste: de schouderbuttons kloppen niet meer.
Voor de..?quote:Op woensdag 5 oktober 2005 14:46 schreef xboxps2 het volgende:
morgen of vrijdag al te koop bij eplaza en futerezone !
goed opgeletquote:Op woensdag 5 oktober 2005 14:51 schreef speknek het volgende:
Warez requesten mogen niet, zijn verwijderd.
idd voor de wat?quote:Op woensdag 5 oktober 2005 14:46 schreef xboxps2 het volgende:
morgen of vrijdag al te koop bij eplaza en futerezone !
Dankjequote:Op woensdag 5 oktober 2005 16:53 schreef Darkzell het volgende:
Je kan een nieuwe save halen van pspupdates.com en dan zijn iig de spelersnamen alvast in het engels. Als je trouwens een seizoen wil spelen moet je gewoon naar league gaan, dan de eerste optie is een nieuwe starten. Dan kan je bij het volgende scherm bij de eerste keuzemogelijkheid kiezen welke league je wil (NL, Spaanse, etc). Dan wijst het zichzelf wel ong.
Graag gedaan hoor.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 17:02 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Dankjedaar kan ik wat mee.
helaas is het dus niet mogelijk om de menu's verder in het engels te krijgen?![]()
Gelukkig zit dat wel goed in de Xbox. Alle transfers tot 31 Augustus, helaas dus niet die van PSV(koné, ball, culina etc.) Maar voor de rest is het beter dan vorig jaarquote:Op woensdag 5 oktober 2005 18:39 schreef endr0me het volgende:
wat trouwens wel weer slordig is zijn de transfers.. in de pc demo zit owen nog bij Real en zit Robinho nog niet bij Real.. is dat in de xbox versie ook zo ?
(niet dat dat een ramp is want er komen toch snel genoeg patches uit)
het zijn toch weer wat extra dagen van je leven die je op offertquote:Op maandag 10 oktober 2005 21:11 schreef twi het volgende:
Hoezo is dat aarghhhhhh?
Sorry.. het is wat laat, ik zit nog op mijn werkquote:Op maandag 10 oktober 2005 21:11 schreef twi het volgende:
Hoezo is dat aarghhhhhh?
same herequote:Op maandag 10 oktober 2005 21:23 schreef Dr.Daggla het volgende:
Ik vond PES4 eigenlijk beter,.
Misschien moet ik nog ff wennen.
ja dat heb ik ook, al kom ik wel door de verdediging heenquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 19:00 schreef Dr_Evil het volgende:
Ik ben niet niet echt enthousiaist.. Heb 't nu een paar dagen op de xbox gespeeld, maar het voelt gewoon (nog?) niet lekker aan.. Soms wordt het gewoon frustrerend.. Spelers die de bal gewoon niet aannemen, verdedigingen waar je gewoon niet doorheen komt.. Mis het plezier momenteel ff.
Ik speel op 5 sterren en win nog steeds bijna alles, zij het meestal maar met 1 of 2-0.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 19:41 schreef twi het volgende:
Het is inderdaad echt een flinke klap moeilijker. Maar ik moet zeggen dat ik daar juist wel blij mee ben. Ik bedoel, ik merk dat ik er langzaam aan beter in wordt en (op 3 sterren) het spel bepaal, maar het is gewoon heel moeilijk om te scoren. Ik vind hem niet beter dan PES4 omdat ik er voorlopig nog niet zo goed in ben, maar nadat iets me frustreert denk ik erover na en zie ik:"He, dat is best wel realistisch eigenlijk".
quote:Denken dat FIFA 2005 misschien wel beter is?dat spel zuigt van alle kanten.
tot nu toe vind ik winning eleven 9 op mijn psp heerlijk spelen. pes4 heb ik op mijn pc, maar merk zelfs op een mindere machine de nieuwe versie beter is.quote:
nope, alleen een r1 en r2quote:Op donderdag 13 oktober 2005 17:56 schreef jimjim1983 het volgende:
volgens mij hebben ze dat dribbelen met R2 er ook uitgehaald omdat ie dan hetzelfde is als op de psp, op de psp heb je toch geen R2 en L2 knoppen?
Gameplay is gewoon een stuk leuker tijdens offline MP.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 22:13 schreef HomerJ het volgende:
@Twi, er 1 hele grote verandering: Je kan nu een dreamteam maken. Dus 32 spelers van spelers die jij wilt(Ik heb Adriano & Henry in de spits).
@Daggla, hoe kan je PES 4 nou beter vinden? PES 4 was eigenlijk 1 van de nepste PES sinds het begin van de serie. Je kon uit elke hoek passen, ook al zag je je teamgenooit niet kon het nog met een hakje, dribblen was veel te makkelijk, net als kappen en afleggen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |