3x snel voorzet knop indrukken geeft een strakke harde voorzetquote:Op maandag 19 september 2005 21:12 schreef VoreG het volgende:
ik vind het ontzettend wennen. Voorzetten en passen vind ik nog erg lastig. Al kan ik wel mooier mensen vrijspelen voor het afstandsschot (die gaan er wel vaak in trouwens0
Kan wel, maar is wel moeilijkerquote:Op maandag 19 september 2005 21:10 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
maar je kan bijv. ook geen snelle driehoekjes maken, of door snel te tikken iemand vrij krijgen.
dat vind ik erg jammer
Zoals 2x drukken eerst was?quote:Op maandag 19 september 2005 21:20 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
3x snel voorzet knop indrukken geeft een strakke harde voorzet
Dat was toch 2x schietknop en dan snel L1?quote:Op maandag 19 september 2005 21:57 schreef VoreG het volgende:
ik krijg een lob maar niet voor mekaar, bij pes4 moest het heel kort en hij ging erin, nu krijg ik em amper omhoog
L1+ vierkantje of eerst schieten en dan snel R1 drukken.quote:Op maandag 19 september 2005 22:15 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Dat was toch 2x schietknop en dan snel L1?
Yup alles werkt behalve het on-line gedeelte (niet zelf getest overigens).quote:Op dinsdag 27 september 2005 12:19 schreef jimjim1983 het volgende:
de beta versie voor de ps2 is gelekt
http://www.dimensionplus.nl/link.asp?pid=441810quote:Op donderdag 29 september 2005 11:26 schreef Morpheus2002 het volgende:
PES5 is nu al te pre-orderen bij DimensionPlus voor maar ¤29,99!!
Dan zal ie waarschijnlijk bij GCShop nog wel wat goedkoper zijn
Hij bedoelde de PC (DVD) versie. Klik.quote:Op donderdag 29 september 2005 19:59 schreef HomerJ het volgende:
http://www.dimensionplus.nl/link.asp?pid=441810
Que?
Das nagenoeg hetzelfde, trekeendquote:Op donderdag 29 september 2005 23:27 schreef Sparco het volgende:
pro evolution soccer?
WINNING ELEVEN 9!!!!!!
alleen de trainingen maken alle andere voetbal spellen kansloos![]()
![]()
![]()
Nou, dan koop ik 'm dit keer maar weer eens legaal. PES is toch het enige spel dat ik speel.quote:Op vrijdag 30 september 2005 09:37 schreef Tackleberry het volgende:
[..]
Hij bedoelde de PC (DVD) versie. Klik.
¤ 30 is een zéér scherpe prijs.
Ik heb GCShop vanochtend een mailtje gestuurd om te vragen wanneer we PES5 kunnen pre-orderen.quote:Op donderdag 29 september 2005 11:26 schreef Morpheus2002 het volgende:
PES5 is nu al te pre-orderen bij DimensionPlus voor maar ¤29,99!!
Dan zal ie waarschijnlijk bij GCShop nog wel wat goedkoper zijn
gedownloadquote:Op zondag 2 oktober 2005 18:03 schreef Scarface_ het volgende:
Hoe kom je dr aan?
ik vond snel de bal rondspelen altijd leuk, en het dribbelen. beide dingen zijn veel kutter geworden.quote:Op zondag 2 oktober 2005 18:09 schreef HAL9000S het volgende:
Het klinkt nu echt alsof hij er alleen maar op achteruit gegaan isJuist mooie solo's en een tegen een acties vind ik altijd zo leuk bij PES.
nee, 2 x drukken was een halfhoge voorzet, 3x een strakke over de grond.quote:
de schaar zit er nog in ja.quote:Op maandag 3 oktober 2005 10:57 schreef lammegiraf het volgende:
[..]
nee, 2 x drukken was een halfhoge voorzet, 3x een strakke over de grond.
Zit de schaar er nog in? laden met de schietknop en dan herstellen met een andere knop?
die ja...geniaal in onderlinge partijtjes. echt de mooiste beweging.quote:Op maandag 3 oktober 2005 11:01 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
de schaar zit er nog in ja.
laden met de schietknop en dan herstellen met een andere knop?bedoel je die kap als je eerst op schieten drukt en dan op passen?
die is leuk ja, je kan nu ook een akka doen met bepaalde spelers (of elastico, die move die ronaldinho vaak doet, eerst met de bal naar buiten en dan snel naar binnen), als dat goed lukt is het nog veel leukerquote:Op maandag 3 oktober 2005 11:14 schreef lammegiraf het volgende:
[..]
die ja...geniaal in onderlinge partijtjes. echt de mooiste beweging.
Hmmmz okay, probleem is dat ik de controller van de Xbox ontzettend vind zuigen voor PES...quote:Op maandag 3 oktober 2005 10:50 schreef HomerJ het volgende:
Ja, dat kan. Maar ik zou toch voor de PC of Xbox versie gaan. De PS2 beta vind ik best wel zuigen door wat technische beperkingen. De PC-versie is veel beter. Bovendien is alles beter geregeld online en zal je op Live! minder lag hebben.
Xbox versie is trouwens ook gelekt
De verbeteringen zullen in de details zitten.quote:Op maandag 3 oktober 2005 21:49 schreef jimjim1983 het volgende:
Ik heb het nu uitgebreider gespeeld en ik vind het tot nu toe nog zeker geen verbetering ten opzichte van PES4
Ik vond de controls toch net een tikkeltje realistischer aanvoelen,quote:Op maandag 3 oktober 2005 21:49 schreef jimjim1983 het volgende:
Ik heb het nu uitgebreider gespeeld en ik vind het tot nu toe nog zeker geen verbetering ten opzichte van PES4
het voelt idd wat realistischer aan, het gaat ook iets langzamer en dat is alleen maar goed.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 08:47 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ik vond de controls toch net een tikkeltje realistischer aanvoelen,.
Maar wat ik belangrijk vind is het LIVE gedeelte. Hopen dat dat beter is, want anders is het gewoon een FIFA-uitmelk-vervolgdeel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |