Goed bezig...quote:Op woensdag 15 juni 2005 11:43 schreef -Vaduz- het volgende:
En ik ben weer thuis. Ik had een treinreisje Zwolle in de planning. Maar door een aanrijding ergens op het traject kom ik er nooit een keer. Dus rechtsomkeer gemaakt.
Lijkt me eerder andersomquote:
Moet nog een half uur...quote:Op woensdag 15 juni 2005 11:44 schreef DeTolk het volgende:
Het is bijna 12:00u, tijd voor lunch
[homer simpson]quote:Op woensdag 15 juni 2005 11:44 schreef DeTolk het volgende:
Het is bijna 12:00u, tijd voor lunch
Jullie moeten beiden leren!quote:Op woensdag 15 juni 2005 11:44 schreef Vom het volgende:
[..]
Lijkt me eerder andersom
Mindlight, jij moet achter de boeken zitten![]()
Het boekquote:Op woensdag 15 juni 2005 11:44 schreef Vom het volgende:
[..]
Lijkt me eerder andersom
Mindlight, jij moet achter de boeken zitten![]()
Wanneer heb jij de volgende?quote:
Artikelen?quote:Op woensdag 15 juni 2005 11:48 schreef Mindlight het volgende:
[..]
Het boek![]()
Slimstuderen is bijna uit. Nu die %&$%^-artikelen nog.
Vrijdag. Business Plan. Maar ik heb de Joho en een oud tentamen, waarvan 75% waarschijnlijk hetzelfde isquote:
quote:
moet lukken toch??quote:Op woensdag 15 juni 2005 11:51 schreef Bjoro het volgende:
ff die andere in 10 min. volposten ??
Waarom?quote:Op woensdag 15 juni 2005 11:51 schreef Bjoro het volgende:
ff die andere in 10 min. volposten ??
Ach krijg de tyfus met die artikelen.quote:Op woensdag 15 juni 2005 11:52 schreef Mindlight het volgende:
[..]Oei jij gaat een zware middag tegemoet.
![]()
Blackboard -> Marketing management -> Course documents
HC2,3,5,7,8,9,11 gingen vergezeld van 1 of meer artikelen![]()
gewoon voor de leuk, maar JustSlotje heeft er een stokje voor gestoken !quote:
Dat dacht ik vorig jaar ookquote:Op woensdag 15 juni 2005 11:54 schreef Vom het volgende:
[..]
Ach krijg de tyfus met die artikelen.
4.8 moet lukken
Dan gaan er weer een heleboel mensen struikelen dit jaarquote:Op woensdag 15 juni 2005 11:55 schreef Mindlight het volgende:
[..]
Dat dacht ik vorig jaar ook![]()
Dit jaar maar wél de artikelen bekijken, daar struikelde ik vorig jaar over.....
Ach we zien het morgen wel, ik ben vol goeie hoop.quote:Op woensdag 15 juni 2005 11:57 schreef Vom het volgende:
[..]
Dan gaan er weer een heleboel mensen struikelen dit jaar
Wij hebben hem 1,5 week geleden in moeten leveren. Maar als ik geen herren had gehad zou mijn jaar er nu dan ook al een week opzitten.quote:Op woensdag 15 juni 2005 12:04 schreef tukkeronline het volgende:
Wat vroeg in het jaar Mind, ik ben er nog volop mee bezig en heb nog 2 weken om het in te leveren.
Feli !!quote:Op woensdag 15 juni 2005 12:00 schreef Mindlight het volgende:
En iets anders!
Net mijn cijfer voor Bachelor Thesis terug gehad. (een 7) Morgen dus marketing halen en ik mag naar de master volgend jaar!! Tijd voor bier.![]()
relaxed, ik ben nog wel 4 weken bezig denk ikquote:Op woensdag 15 juni 2005 12:05 schreef Mindlight het volgende:
[..]
Wij hebben hem 1,5 week geleden in moeten leveren. Maar als ik geen herren had gehad zou mijn jaar er nu dan ook al een week opzitten.
Ik nog 5quote:Op woensdag 15 juni 2005 12:06 schreef tukkeronline het volgende:
[..]
relaxed, ik ben nog wel 4 weken bezig denk ik
en de mascotte natuurlijk....quote:Op woensdag 15 juni 2005 11:57 schreef Dylan Dog het volgende:
Nog 1 nachtje slapen en dan is Suijk jarig!
ACHTER JE !!!!!!!!!!quote:Op woensdag 15 juni 2005 12:02 schreef SCH het volgende:
Is de poema hier nog geweest?
Vanmorgen was er iemand op veronica die zei dat die poema hhogstwaarschijnlijk helemaal niet gevaarlijk is voor mensen. Hij gaat mensen eerder uit de weg.quote:Op woensdag 15 juni 2005 12:03 schreef SCH het volgende:
Massale belangstelling voor poemajacht
EDE (ANP) -
[...]
,,We hebben ontzettend veel last van belangstellenden om twee redenen. Op de eerste plaats is het gewoon gevaarlijk om nu in dit gebied te komen. Als de poema mensen tegenkomt, valt hij volgens deskundigen aan. Op de tweede plaats zitten overal jagers verstopt, die in een fractie van een seconde moeten beslissen of ze zullen schieten als het beest in hun schootsveld komt. En dat kunnen ze niet als in diezelfde lijn publiek staat'', zo legt de politiewoordvoerder uit.
[...]
Vooral van eenden schijnt.quote:Op woensdag 15 juni 2005 12:22 schreef -Vaduz- het volgende:
Houden poema's van konijnen?
Ik vind het iig triest dat de kogel op die poema wacht, totaal onnodig in mijn ogen.quote:Op woensdag 15 juni 2005 12:13 schreef Lionheaad het volgende:
[..]
Vanmorgen was er iemand op veronica die zei dat die poema hhogstwaarschijnlijk helemaal niet gevaarlijk is voor mensen. Hij gaat mensen eerder uit de weg.
![]()
mogen we morgen weer een nieuwe mod aanstellenquote:
Jij snapt hetquote:Op woensdag 15 juni 2005 12:24 schreef Bjoro het volgende:
[..]
mogen we morgen weer een nieuwe mod aanstellen
verdoven en vervoeren naar 1 of andere dierentuin ofzo, is toch ook niet zo moeilijkquote:Op woensdag 15 juni 2005 12:24 schreef DIGGER het volgende:
Ik vind het iig triest dat de kogel op die poema wacht, totaal onnodig in mijn ogen.
pas bij gebrek aan eendenquote:Op woensdag 15 juni 2005 12:25 schreef -Vaduz- het volgende:
Oke, ik ben dus niet z'n prioriteit prooi.
Idd, als je dat niet zou kunnen, WTF doe je dan in Africa?quote:Op woensdag 15 juni 2005 12:25 schreef Bjoro het volgende:
[..]
verdoven en vervoeren naar 1 of andere dierentuin ofzo, is toch ook niet zo moeilijk
we missen Prins Berhard nu alquote:Op woensdag 15 juni 2005 12:30 schreef DIGGER het volgende:
Idd, als je dat niet zou kunnen, WTF doe je dan in Africa?
quote:Oranje weer hoger op wereldranglijst
GENEVE - Het Nederlands voetbalelftal is weer een plaats gestegen op de wereldranglijst. Oranje staat nu vierde, achter opeenvolgend Brazilië, Tsjechië en Argentinië.
Opvallend is ook de klassering van Duitsland, 21e.
of foutje in de software van je telefoonquote:Op woensdag 15 juni 2005 12:32 schreef Da_Sandman het volgende:
Hallo
Mijn telefoon doet vreemd, geeft aan dat SIM Ongeregistreerd is
Zo maar eens naar de winkel
Nou dat zou een dezer dagen kunnen...quote:Op woensdag 15 juni 2005 12:34 schreef Bjoro het volgende:
[..]
of foutje in de software van je telefoon
of ga je misschien vandaag over naar een ander netwerk
Dat is leuk nieuws. Duitsland 21equote:Op woensdag 15 juni 2005 12:33 schreef Bjoro het volgende:
trouwens rondje op kosten van Oranje:
[..]
Klopt. En wat te denken van Tuindwerg...quote:Op woensdag 15 juni 2005 12:36 schreef Bluezz het volgende:
Ehm ligt het aan mij of hebben we Erik lang niet gezien???
waar stond jij nou opquote:
Nu je het zegt...quote:Op woensdag 15 juni 2005 12:36 schreef Bluezz het volgende:
Ehm ligt het aan mij of hebben we Erik lang niet gezien???
zou zomaar kunnen hoor dat dat het is !!!!quote:Op woensdag 15 juni 2005 12:36 schreef Da_Sandman het volgende:
Nou dat zou een dezer dagen kunnen...
Maar het was gisteren al zo, en ik heb nog steeds geen nieuwe SIM...
Could not agree morequote:Op woensdag 15 juni 2005 12:43 schreef DIGGER het volgende:
Maar even serieus:
Als er om welke reden dan ook in Africa een wild dier gevangen moet worden, voor welke reden dan ook, dan vangen of verdoven ze het betreffende dier toch netjes?
Maar zodra er in NL een poema ontsnapt is, moet omdat de mensen er op af komen, die poema maar doodgeschoten worden omdat hij mogelijk gevaarlijk wordt als ie die mensen ziet.
Lekkere omgekeerde wereld zeg, laat die kijkers lekker optyfen en vang dat beest gewoon middels een verdovingsgeweer, tis toch diep triest dat zo’n dier moet wijken voor die nieuwsgierige idioten?
om dan nog een keertje van de andere kant te bekijken.....quote:Op woensdag 15 juni 2005 12:43 schreef DIGGER het volgende:
Maar even serieus:
Als er om welke reden dan ook in Africa een wild dier gevangen moet worden, voor welke reden dan ook, dan vangen of verdoven ze het betreffende dier toch netjes?
Maar zodra er in NL een poema ontsnapt is, moet omdat de mensen er op af komen, die poema maar doodgeschoten worden omdat hij mogelijk gevaarlijk wordt als ie die mensen ziet.
Lekkere omgekeerde wereld zeg, laat die kijkers lekker optyfen en vang dat beest gewoon middels een verdovingsgeweer, tis toch diep triest dat zo’n dier moet wijken voor die nieuwsgierige idioten?
Wie Erik?quote:Op woensdag 15 juni 2005 12:39 schreef Da_Sandman het volgende:
hmm.. ze zeiden drie maanden geleden toch echt dat ze m zouden opsturen
Eensch.quote:Op woensdag 15 juni 2005 12:43 schreef DIGGER het volgende:
Maar even serieus:
Verdoven schijnt niet te kunnen in dit gevalquote:Op woensdag 15 juni 2005 12:43 schreef DIGGER het volgende:
Maar even serieus:
Die is al heeeeeeel lang hier niet meer geweest.quote:Op woensdag 15 juni 2005 12:50 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Wie Erik?
Hij is er idd wel, en tuindwergie dan?
kan makkelijk...alleen willen ze het niet, getuige onderstaande passage van nu.nlquote:Op woensdag 15 juni 2005 12:51 schreef Bluezz het volgende:
Verdoven schijnt niet te kunnen in dit geval![]()
![]()
quote:........
De marechaussee kamt de gebieden waar het dier zich kan ophouden, voornamelijk millitaire gebieden, sinds dinsdagmiddag zorgvuldig uit. De politie en het KLPD voeren luchtpatrouilles uit. De politie benadrukt dat de poema zal worden neergeschoten zodra hij is getraceerd.
"Nee, we schieten hem niet neer met een verdovingsspeldje. We zijn bang dat hij wegschiet zodra we hem raken. We willen het zekere voor het onzekere nemen", aldus de politie.
Nee, om een domme reden, dat het niet meteen werkt, hij wegrent en iemand aanvalt. Want het duurt 10 seconden om te werken ofzoquote:Op woensdag 15 juni 2005 12:51 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Verdoven schijnt niet te kunnen in dit geval![]()
![]()
Puma's zijn lief.quote:Op woensdag 15 juni 2005 13:00 schreef Lionheaad het volgende:
Als die puma mensen ziet, vlugt hij hoogstwaarschijnlijk weg.
Dus een gevaar vormt hij eigenlijk niet.
* lionheaad schoteltje melk pakt en roept: "pooooes poes poes poes..."quote:
Dat is allemaal zo vorige weekquote:Op woensdag 15 juni 2005 13:10 schreef Bjoro het volgende:
Banmeldtopic. Hoe doen onze schatjes het vandaag?
de eerste 3 zijn VBL
Die heli's hebben infraroodcamera's, zou dan zelfs makkelijker moeten gaan dan bij daglicht.quote:Op woensdag 15 juni 2005 12:58 schreef Bjoro het volgende:
trouwens ook echt mooi....
De politie en het KLPD voeren luchtpatrouilles uit
het beest komt pas "tot leven" tijdens de schemering om dan te jagen......
[..]
en dan kun je toch niets meer zien met je luchtpatrouille![]()
Hmm denk dat dat het is ja...quote:Op woensdag 15 juni 2005 13:09 schreef Vom het volgende:
Misschien is photobucket neer ofzo?
quote:Op woensdag 15 juni 2005 13:11 schreef Lionheaad het volgende:
[..]
* lionheaad schoteltje melk pakt en roept: "pooooes poes poes poes..."
* kopje geeftquote:
wat modjequote:
Nee, meer van Rotterdammers.quote:Op woensdag 15 juni 2005 13:34 schreef Againzender het volgende:
Houden poema's van Bosschenaren?
gaat lekker zo met de postaantallen van VBL. Ooit halen we ONZ inquote:Op woensdag 15 juni 2005 13:53 schreef appelsientje het volgende:
hehe het is wel gezellig op het forum nu
lijkt wel of DG het druk heeft
Voor of na de eeuwwisseling?quote:Op woensdag 15 juni 2005 13:54 schreef Againzender het volgende:
[..]
gaat lekker zo met de postaantallen van VBL. Ooit halen we ONZ in
quote:Op woensdag 15 juni 2005 13:54 schreef Againzender het volgende:
[..]
gaat lekker zo met de postaantallen van VBL. Ooit halen we ONZ in
Ja, altijd leuk die ontgroeningenquote:Op woensdag 15 juni 2005 14:00 schreef appelsientje het volgende:
[..]we moeten vaker een nieuwe mod krijgen
quote:
tuurlijk nietquote:Op woensdag 15 juni 2005 14:02 schreef appelsientje het volgende:
[..]en is goed voor mijn post aantal
![]()
Maar daar doe ik het natuurlijk niet voor....![]()
Dat lijkt me ook wel een leuk idee, maar goed dan heb je het risico dat Cart_man nog mod gaat worden....quote:Op woensdag 15 juni 2005 14:02 schreef VoreG het volgende:
Elke week een nieuwe? Gewoon doorwisselen
Tongetje in de dopquote:Op woensdag 15 juni 2005 14:02 schreef appelsientje het volgende:
[..]en is goed voor mijn post aantal
![]()
Maar daar doe ik het natuurlijk niet voor....![]()
Ik post altijd vanwege de inhoud van mijn postsquote:
Merk er niks vanquote:Op woensdag 15 juni 2005 14:04 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Ik post altijd vanwege de inhoud van mijn posts
Altijd 100% zinnig
komt er nog een vervolg op het ontgroenen danquote:Op woensdag 15 juni 2005 14:03 schreef -Vaduz- het volgende:
De warming up qua ontgroenen is zo'n beetje afgelopen zie ik.
Nou ja binnenkort kan ik 8 maanden niet echt op Fok! Dus dat wordt hem nietquote:
8 maanden geen Fok!???? Gevalletje nazorg zometeenquote:Op woensdag 15 juni 2005 14:05 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Nou ja binnenkort kan ik 8 maanden niet echt op Fok! Dus dat wordt hem niet
Ik vind dat hij er zo wel genadig vanaf komt.quote:Op woensdag 15 juni 2005 14:05 schreef Bos81 het volgende:
[..]
komt er nog een vervolg op het ontgroenen dan
lijkt me sterk
Afkick verschijnselenquote:Op woensdag 15 juni 2005 14:05 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Nou ja binnenkort kan ik 8 maanden niet echt op Fok! Dus dat wordt hem niet
Dat is wel weer waar, het was maar een kleintjequote:Op woensdag 15 juni 2005 14:07 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ik vind dat hij er zo wel genadig vanaf komt.
Klik op mijn urlquote:Op woensdag 15 juni 2005 14:06 schreef DeTolk het volgende:
[..]
8 maanden geen Fok!???? Gevalletje nazorg zometeen
We kunnen vanavond nog wel ff een rondje doenquote:Op woensdag 15 juni 2005 14:08 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dat is wel weer waar, het was maar een kleintje
Ik zit straks 5 weken zuid-afrika .... ik weet nu al dat ik NIKS ga missenquote:Op woensdag 15 juni 2005 14:08 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Klik op mijn url
Maar goed 8 maanden is wel erg veel ja...
quote:Op woensdag 15 juni 2005 14:09 schreef appelsientje het volgende:
[..]
We kunnen vanavond nog wel ff een rondje doen
dan is iedereen er
Alleen DG nietquote:Op woensdag 15 juni 2005 14:09 schreef appelsientje het volgende:
[..]
dan is iedereen er
Lijkt me een uitstekend idee!quote:Op woensdag 15 juni 2005 14:09 schreef appelsientje het volgende:
[..]
dan is iedereen er
wie is NIKS? op welke fora zit die altijd?quote:Op woensdag 15 juni 2005 14:09 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Ik zit straks 5 weken zuid-afrika .... ik weet nu al dat ik NIKS ga missen
Ik mis denk ik iets van 1000 Hoolsquote:Op woensdag 15 juni 2005 14:09 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Ik zit straks 5 weken zuid-afrika .... ik weet nu al dat ik NIKS ga missen
quote:Op woensdag 15 juni 2005 14:18 schreef rubbereend het volgende:is de ontgroening al geweest
en dat zonder Tong, binnenkort dan maar opnieuw
Uitprinten en lezen voor het slapen gaanquote:Op woensdag 15 juni 2005 14:12 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Ik mis denk ik iets van 1000 Hoolsdus dat wordt flink wat inlezen als ik terug kom
De spannende verhalen van Hoolsquote:Op woensdag 15 juni 2005 14:19 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Uitprinten en lezen voor het slapen gaan
Hmm... Misschien uitbrengen in stripvorm.quote:Op woensdag 15 juni 2005 14:21 schreef appelsientje het volgende:
[..]
De spannende verhalen van Hools
ben er na 00.15 ongeveer weerquote:Op woensdag 15 juni 2005 14:18 schreef rubbereend het volgende:is de ontgroening al geweest
en dat zonder Tong, binnenkort dan maar opnieuw
Is Golfer er vanavond ook niet ??quote:
Wolken troef hierquote:Op woensdag 15 juni 2005 14:11 schreef clauwheee het volgende:
Haaaaaatsjoe!
Het is echt heerlijk weer buiten!
RELLEN!!!!!!!!!!!!quote:Op woensdag 15 juni 2005 14:23 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Is Golfer er vanavond ook niet ??![]()
Dan hebben we vrij spel
best wel een genante vertikking net jaquote:Op woensdag 15 juni 2005 14:24 schreef Da_Sandman het volgende:
Zeg... Beetje dimmen tegen Clauw he AZ
quote:Op woensdag 15 juni 2005 14:24 schreef Againzender het volgende:
[..]
best wel een genante vertikking net ja
Ik was er nietquote:Op woensdag 15 juni 2005 14:19 schreef -Vaduz- het volgende:
Dit was nog maar een warming-up ontgroening als het aan mij en nog velen ligt.
quote:Op woensdag 15 juni 2005 14:23 schreef appelsientje het volgende:
Is Golfer er vanavond ook niet ??![]()
Dan hebben we vrij spel
Rellenquote:
dan ben ik er nog wel denk kquote:
waarom moet ze lachenquote:Op woensdag 15 juni 2005 14:31 schreef appelsientje het volgende:
Geweldig een collega heeft een lach kick ... ziet al 10 min te lachen en de tranen lopen over haar wangen ... maar ze kan maar niet ophouden
Om een grapje dat ze zelf gemaakt heeft... (iedereen heeft overigens het grapjes gemist) ....quote:
oke,quote:Op woensdag 15 juni 2005 14:34 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Om een grapje dat ze zelf gemaakt heeft... (iedereen heeft overigens het grapjes gemist) ....
Maar nu komt ze langzaam weer bij......
Doei ik ga maar weer eens proberen verder te gaan met mijn werk.....quote:Op woensdag 15 juni 2005 14:35 schreef Bos81 het volgende:
[..]
oke,
Ik ben even lekker buiten in de zon zitten
Tot later op de dag, of morgen misschien zelfs
met hoeveel kids ben je op kamp geweest en waar?quote:Op woensdag 15 juni 2005 14:36 schreef methodmich het volgende:
Middag!
Rondje op kosten van Foppe de Haan.
Terug van kamp. Goed weer gehad, leuke spellen, weinig slaap en vieze toiletten. Ook erg veel muggen, maar die heb ik redelijk afgeweerd.
Ben je 2 1/2 dag weg, mis je wel veel. Van Persie in de bak, DG mod... Thuis geen vreemde dingen aangetroffen in ieder geval.
Morgen weer voor de klas, dat is even omschakelen. Maar goed, vrijdag heb ik mijn laatste ADV-dag van dit schooljaar, dus kan ik weer even bijtanken voor de laatste 2 weken.
Welkom terug dan maarquote:Op woensdag 15 juni 2005 14:36 schreef methodmich het volgende:
Middag!
Rondje op kosten van Foppe de Haan.
Terug van kamp. Goed weer gehad, leuke spellen, weinig slaap en vieze toiletten. Ook erg veel muggen, maar die heb ik redelijk afgeweerd.
Ben je 2 1/2 dag weg, mis je wel veel. Van Persie in de bak, DG mod... Thuis geen vreemde dingen aangetroffen in ieder geval.
Morgen weer voor de klas, dat is even omschakelen. Maar goed, vrijdag heb ik mijn laatste ADV-dag van dit schooljaar, dus kan ik weer even bijtanken voor de laatste 2 weken.
auw...quote:Op woensdag 15 juni 2005 14:41 schreef methodmich het volgende:
25 kinderen van groep 8, op het eiland van Dordrecht.
Eigenlijk gewoon in de stad, maar doordat je moet overvaren (met een heuse schipper) en in natuurgebied zit, lijkt het een soort bos.
Overigens was er één ziek en gingen er dus 24 mee (plus 5 leiding) en verloren we op dinsdagochtend een kind met een zware vingerblessure. Die was tussen de deur gekomen.
Ja, ook nog één meisje (van de 7, dus het was een stoere jongensgroep). Die werd 's avonds gehaald om thuis te slapen en 's ochtends weer gebracht.quote:Op woensdag 15 juni 2005 14:42 schreef appelsientje het volgende:
[..]
auw...das pijnlijk... voor de rest had er niemand heimwee ??
oke leuk lokatie klinkt t, als jullie nog eens wat nieuws zoeken, wij hebben vorig jaar in Naarden midden in het bos gezeten op een nette lokatie voor een redelijke prijs.quote:Op woensdag 15 juni 2005 14:41 schreef methodmich het volgende:
25 kinderen van groep 8, op het eiland van Dordrecht.
Eigenlijk gewoon in de stad, maar doordat je moet overvaren (met een heuse schipper) en in natuurgebied zit, lijkt het een soort bos.
Overigens was er één ziek en gingen er dus 24 mee (plus 5 leiding) en verloren we op dinsdagochtend een kind met een zware vingerblessure. Die was tussen de deur gekomen.
Bluezz en Eilanden geven je graag een spoedcursus denk kquote:Op woensdag 15 juni 2005 14:43 schreef VoreG het volgende:
Heuj ik ben Uteregs aan het leren!
Krant gekregen van de Universiteit met daarin utregs voor beginners
Overal de t weglaten
Een lange a overal
Utereg is de enige juiste uitspraak
Alle verkleinwoordjes zijn -chie
Ja dat kan ik wel begrijpen ja... vooral als er zoveel jongens zijn is het wel prettig om tenminste 1 meester erbij te hebben.quote:Op woensdag 15 juni 2005 14:45 schreef methodmich het volgende:
[..]
Ja, ook nog één meisje (van de 7, dus het was een stoere jongensgroep). Die werd 's avonds gehaald om thuis te slapen en 's ochtends weer gebracht.
Voor die jongens was het ook wel aardig dat er tenminste één meester mee was, met ook al vier juffen.
Kom goequote:Op woensdag 15 juni 2005 14:47 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Bluezz en Eilanden geven je graag een spoedcursus denk k
ik ben het na 12 jaar Amsterdam eindelijk een beetje afgeleerdquote:Op woensdag 15 juni 2005 14:43 schreef VoreG het volgende:
Overal de t weglaten
Een lange a overal
Ik ben altijd accentloos gebleven, begin nu af en toe wel erg rotterdams te klinken..quote:Op woensdag 15 juni 2005 14:58 schreef Againzender het volgende:
[..]
ik ben het na 12 jaar Amsterdam eindelijk een beetje afgeleerd
ik sprak best wel plat uteregs eigenlijkquote:Op woensdag 15 juni 2005 14:59 schreef VoreG het volgende:
[..]
Ik ben altijd accentloos gebleven, begin nu af en toe wel erg rotterdams te klinken..
Goois?quote:Op woensdag 15 juni 2005 15:08 schreef Bananenman het volgende:
Drie keer raden wat ik voor accent heb![]()
anderhalve storing? weird....quote:Op woensdag 15 juni 2005 15:18 schreef Bjoro het volgende:
zo net bijna 1,5 stroomstoring gehad !
Misschien je firewall die het blokt?quote:Op woensdag 15 juni 2005 15:17 schreef just me het volgende:
appelsientje.. ik probeer mijn foto's naar mijn home-page te krijgen of met een programma dat limon heet en ik heb gisteren (advies van de planet site) FS-FTP-home gedownload maar steeds krijg ik melding dat ik niet kan connecten
Ik vind het zo vreemd dat ik mijn home-page af en toe niet zie en andere mensen wel en dat gisterenavond een 2e-lijns wel via mijn account kon ftp-en en ik niet. Ik heb anti-hacker programma uitstaan.
Hellup... wie o wie ???
daar hebben we hier in de achterhoek nou nooit last van, altijd raak daar in het westenquote:Op woensdag 15 juni 2005 15:18 schreef Bjoro het volgende:
zo net bijna 1,5 uur stroomstoring gehad !
Ja, die Duitse stroomvoorziening is een stuk beter!quote:Op woensdag 15 juni 2005 15:22 schreef pascalheister het volgende:
[..]
daar hebben we hier in de achterhoek nou nooit last van, altijd raak daar in het westen
volgens mij heb ik geen fire-wallquote:Op woensdag 15 juni 2005 15:20 schreef Againzender het volgende:
[..]
Misschien je firewall die het blokt?
Waarom laten ze zo iemand dan ook gaanquote:Op woensdag 15 juni 2005 15:24 schreef SCH het volgende:
Ontsnapte TBS'er opgepakt, verdacht van moord
Van onze verslaggever Frank van Zijl
De voortvluchtige TBS'er Wilhelm S. is in de nacht van dinsdag op woensdag gearresteerd. Hij wordt ervan verdacht vlak daarvoor een man te hebben vermoord in een bootje dat lag in het Noordhollands Kanaal bij Landsmeer....
Hij is ontvlucht, ze hebben hem niet laten gaan.quote:Op woensdag 15 juni 2005 15:27 schreef VoreG het volgende:
[..]
Waarom laten ze zo iemand dan ook gaan
Niet helemaal waar.quote:Op woensdag 15 juni 2005 15:23 schreef Againzender het volgende:
[..]
Ja, die Duitse stroomvoorziening is een stuk beter!
Hoe kan je vluchten als je weet dat het een gek is, dan stuur je toch meer man mee als begeleidingquote:Op woensdag 15 juni 2005 15:30 schreef SCH het volgende:
[..]
Hij is ontvlucht, ze hebben hem niet laten gaan.
Vraag is wel of het verlof onder begeleiding zo'n goed idee was.
Euh dat is een vreemd probleem...quote:Op woensdag 15 juni 2005 15:17 schreef just me het volgende:
appelsientje.. ik probeer mijn foto's naar mijn home-page te krijgen of met een programma dat limon heet en ik heb gisteren (advies van de planet site) FS-FTP-home gedownload maar steeds krijg ik melding dat ik niet kan connecten
Ik vind het zo vreemd dat ik mijn home-page af en toe niet zie en andere mensen wel en dat gisterenavond een 2e-lijns wel via mijn account kon ftp-en en ik niet. Ik heb anti-hacker programma uitstaan.
Hellup... wie o wie ???
met een simpel enkelbandje had hij zo gevonden geweestquote:Op woensdag 15 juni 2005 15:30 schreef SCH het volgende:
[..]
Vraag is wel of het verlof onder begeleiding zo'n goed idee was.
Dat is in Nederland toch hetzelfde?quote:Op woensdag 15 juni 2005 15:30 schreef SCH het volgende:
[..]
draai je XP?quote:
anders ff Bluezz en Eilanden vragen voor bijles !!quote:Op woensdag 15 juni 2005 14:43 schreef VoreG het volgende:
Overal de t weglaten
Een lange a overal
lachstuipen, spontane huilbuien..... gaat het wel helemaal goed daar? of werken er gewoon erg veel vrouwen?quote:Op woensdag 15 juni 2005 15:33 schreef appelsientje het volgende:
Er gebeurde hier net wat grappigs.. we zaten te praten over huilen bij een film... zegt een college (vrouwlijk) dat ze moest huilen aan het begin van Finding Nemo... .. en prompt begint ze te huilen
Daar zit standaard een firewall op.... en met SP2 staat 'ie standaard aan dacht ik.quote:
quote:Op woensdag 15 juni 2005 15:36 schreef Againzender het volgende:
[..]
lachstuipen, spontane huilbuien..... gaat het wel helemaal goed daar? of werken er gewoon erg veel vrouwen?
misschien zwanger en last van moodswingsquote:Op woensdag 15 juni 2005 15:36 schreef Againzender het volgende:
[..]
lachstuipen, spontane huilbuien..... gaat het wel helemaal goed daar? of werken er gewoon erg veel vrouwen?
Ik ga nu eerst praten bij de TU over een re-integratie plan en puzzel daarna wel weer verderquote:Op woensdag 15 juni 2005 15:36 schreef Againzender het volgende:
[..]
Daar zit standaard een firewall op.... en met SP2 staat 'ie standaard aan dacht ik.
als in de overgang ofzo ?quote:Op woensdag 15 juni 2005 15:37 schreef rubbereend het volgende:
[..]
misschien zwanger en last van moodswings
Tja, dat is altijd achteraf gepraat.quote:Op woensdag 15 juni 2005 15:31 schreef VoreG het volgende:
[..]
Hoe kan je vluchten als je weet dat het een gek is, dan stuur je toch meer man mee als begeleiding.
waat mottie weete den?quote:Op woensdag 15 juni 2005 15:34 schreef Bjoro het volgende:
anders ff Bluezz en Eilanden vragen voor bijles !!
Michiganquote:
mooi dat de vitale systemen inderdaad in de lucht blijvenquote:Op woensdag 15 juni 2005 15:45 schreef MaxPower het volgende:
systeem op het werk ligt plat
internet niet
Er werken hier veel vrouwenquote:Op woensdag 15 juni 2005 15:36 schreef Againzender het volgende:
[..]
klikkerdeklikklikquote:
Ze heeft al een vriendquote:Op woensdag 15 juni 2005 15:40 schreef Bjoro het volgende:
[..]
als in de overgang ofzo ?
misschien wil ze wel gewoon getroost worden door een lekker Appelsientje ?
7 dagen toch?quote:Op woensdag 15 juni 2005 15:48 schreef Da_Sandman het volgende:
Snel vraagje, hoelang had de jury overlegd tot dat ze tot een uitspraak kwamen?
in de MJ zaak he...
Yup, in totaal 32 uur verdeeld over 7 dagen ....quote:
Daar mag ik niet in lieverd.quote:Op woensdag 15 juni 2005 15:41 schreef popolon het volgende:
TBS'er Schippers gepakt
Daar verder graag.
nu je het zegt ......quote:Op woensdag 15 juni 2005 15:51 schreef methodmich het volgende:
Gaan jullie allemaal de ASWH-elftalposter ophangen?
wellicht wel iets voor de kinderkamer !quote:Op woensdag 15 juni 2005 15:51 schreef methodmich het volgende:
en? Alles kan kapotquote:
SCH hoe lang duurde die ban ?? 1 weekje toch maar??quote:Op woensdag 15 juni 2005 15:50 schreef SCH het volgende:
[..]
Daar mag ik niet in lieverd.
Die moord is nog maar een gerucht trouwens. Hij was eerder gepakt voor een zedendelict, erg logisch lijkt het niet.
op de wcquote:Op woensdag 15 juni 2005 15:51 schreef methodmich het volgende:
weet alleen nog niet welke kant ik naar voren hangquote:Op woensdag 15 juni 2005 15:56 schreef methodmich het volgende:
Kinderkamer en WC, prima, als ie maar hangt!
in de wc kan ook.....quote:
maandquote:Op woensdag 15 juni 2005 15:54 schreef appelsientje het volgende:
[..]
SCH hoe lang duurde die ban ?? 1 weekje toch maar??
Goed zo Vaduz!quote:Op woensdag 15 juni 2005 15:58 schreef -Vaduz- het volgende:
Op de slaapkamerdeur is nog een plekje vrij, komt goed!
Hij hangt alquote:Op woensdag 15 juni 2005 15:51 schreef methodmich het volgende:
mokkels.nl welquote:Op woensdag 15 juni 2005 16:01 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Tankstation had em vanmorgen nog niet![]()
in de VIquote:
Valerie Zwikkerquote:Op woensdag 15 juni 2005 16:04 schreef methodmich het volgende:
Valerie wie?
Morgen komt Tour Special 2005 uit. Zaterdag maar even halen.
ex van Bart de Graaf....in de PBquote:
zegt mij nog steeds nietsquote:
Doe maar niet, valt behoorlijk tegen.quote:Op woensdag 15 juni 2005 16:07 schreef methodmich het volgende:
En dat kan je ergens bekijken?
hier een wortel mond dicht jijquote:Op woensdag 15 juni 2005 16:08 schreef -Vaduz- het volgende:
Hou toch eens op over die Zwikker zeg, dat mens krijgt veel te veel aandacht van jou.
quote:Op woensdag 15 juni 2005 16:09 schreef pascalheister het volgende:
[..]
hier een wortel mond dicht jij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |