lachstuipen, spontane huilbuien..... gaat het wel helemaal goed daar? of werken er gewoon erg veel vrouwen?quote:Op woensdag 15 juni 2005 15:33 schreef appelsientje het volgende:
Er gebeurde hier net wat grappigs.. we zaten te praten over huilen bij een film... zegt een college (vrouwlijk) dat ze moest huilen aan het begin van Finding Nemo... .. en prompt begint ze te huilen
Daar zit standaard een firewall op.... en met SP2 staat 'ie standaard aan dacht ik.quote:
quote:Op woensdag 15 juni 2005 15:36 schreef Againzender het volgende:
[..]
lachstuipen, spontane huilbuien..... gaat het wel helemaal goed daar? of werken er gewoon erg veel vrouwen?
misschien zwanger en last van moodswingsquote:Op woensdag 15 juni 2005 15:36 schreef Againzender het volgende:
[..]
lachstuipen, spontane huilbuien..... gaat het wel helemaal goed daar? of werken er gewoon erg veel vrouwen?
Ik ga nu eerst praten bij de TU over een re-integratie plan en puzzel daarna wel weer verderquote:Op woensdag 15 juni 2005 15:36 schreef Againzender het volgende:
[..]
Daar zit standaard een firewall op.... en met SP2 staat 'ie standaard aan dacht ik.
als in de overgang ofzo ?quote:Op woensdag 15 juni 2005 15:37 schreef rubbereend het volgende:
[..]
misschien zwanger en last van moodswings
Tja, dat is altijd achteraf gepraat.quote:Op woensdag 15 juni 2005 15:31 schreef VoreG het volgende:
[..]
Hoe kan je vluchten als je weet dat het een gek is, dan stuur je toch meer man mee als begeleiding.
waat mottie weete den?quote:Op woensdag 15 juni 2005 15:34 schreef Bjoro het volgende:
anders ff Bluezz en Eilanden vragen voor bijles !!
Michiganquote:
mooi dat de vitale systemen inderdaad in de lucht blijvenquote:Op woensdag 15 juni 2005 15:45 schreef MaxPower het volgende:
systeem op het werk ligt plat
internet niet
Er werken hier veel vrouwenquote:Op woensdag 15 juni 2005 15:36 schreef Againzender het volgende:
[..]
klikkerdeklikklikquote:
Ze heeft al een vriendquote:Op woensdag 15 juni 2005 15:40 schreef Bjoro het volgende:
[..]
als in de overgang ofzo ?
misschien wil ze wel gewoon getroost worden door een lekker Appelsientje ?
7 dagen toch?quote:Op woensdag 15 juni 2005 15:48 schreef Da_Sandman het volgende:
Snel vraagje, hoelang had de jury overlegd tot dat ze tot een uitspraak kwamen?
in de MJ zaak he...
Yup, in totaal 32 uur verdeeld over 7 dagen ....quote:
Daar mag ik niet in lieverd.quote:Op woensdag 15 juni 2005 15:41 schreef popolon het volgende:
TBS'er Schippers gepakt
Daar verder graag.
nu je het zegt ......quote:Op woensdag 15 juni 2005 15:51 schreef methodmich het volgende:
Gaan jullie allemaal de ASWH-elftalposter ophangen?
wellicht wel iets voor de kinderkamer !quote:Op woensdag 15 juni 2005 15:51 schreef methodmich het volgende:
en? Alles kan kapotquote:
SCH hoe lang duurde die ban ?? 1 weekje toch maar??quote:Op woensdag 15 juni 2005 15:50 schreef SCH het volgende:
[..]
Daar mag ik niet in lieverd.
Die moord is nog maar een gerucht trouwens. Hij was eerder gepakt voor een zedendelict, erg logisch lijkt het niet.
op de wcquote:Op woensdag 15 juni 2005 15:51 schreef methodmich het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |