Om deze matige grap moet je zeker zelf ook heel hard lachen...quote:Op woensdag 15 juni 2005 15:36 schreef Rnej het volgende:
man, je woont in lewedorp.. zegt genoeg
Daar ben ik het helemaal mee eensquote:Op woensdag 15 juni 2005 15:39 schreef dark_humanity774 het volgende:
Als mensen eerst ff wachten tot de ander de grap begrijpt en lacht dan vindt ik het wel leuk als de verteller hard meelacht...maar er is een grens..![]()
quote:Op woensdag 15 juni 2005 15:40 schreef Wokkel1982 het volgende:
Er zit eens een man op de bus te wachten, zegt de buschauffeur "heey kerel, kom eens van m'n dak"
Te droog...quote:Op woensdag 15 juni 2005 15:40 schreef Wokkel1982 het volgende:
Er zit eens een man op de bus te wachten, zegt de buschauffeur "heey kerel, kom eens van m'n dak"
whehehequote:Op woensdag 15 juni 2005 15:42 schreef DoctorB het volgende:
als je zelf niet om je grap kunt lachen is het niet de moeite waard hem te vertellen en moet je gewoon je bakkes houden!
ja, Big Brother is watchin' ya!quote:Op woensdag 15 juni 2005 15:44 schreef _Denker het volgende:
Zit je bij mij in de klas ofzo?
Ik moet altijd al lachen voordat ik aan m'n slechte grap begin
ja...denk ik :squote:Op woensdag 15 juni 2005 15:44 schreef _Denker het volgende:
Zit je bij mij in de klas ofzo?
Ik moet altijd al lachen voordat ik aan m'n slechte grap begin
op zich ist geen matige grap.. ik weet hoe lewedorp eruit zietquote:Op woensdag 15 juni 2005 15:38 schreef R-uden het volgende:
[..]
Om deze matige grap moet je zeker zelf ook heel hard lachen...
goed, Lwd is zelfs al aan het uitbreiden...quote:Op woensdag 15 juni 2005 15:47 schreef Rnej het volgende:
[..]
op zich ist geen matige grap.. ik weet hoe lewedorp eruit ziet
enne, ja hij is best grappig
dus vertel me, hoe is het wonen in die metropool van wereldformaat?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |