quote:Op woensdag 15 juni 2005 14:24 schreef Againzender het volgende:
[..]
best wel een genante vertikking net ja
Ik was er nietquote:Op woensdag 15 juni 2005 14:19 schreef -Vaduz- het volgende:
Dit was nog maar een warming-up ontgroening als het aan mij en nog velen ligt.
quote:Op woensdag 15 juni 2005 14:23 schreef appelsientje het volgende:
Is Golfer er vanavond ook niet ??![]()
Dan hebben we vrij spel
Rellenquote:
dan ben ik er nog wel denk kquote:
waarom moet ze lachenquote:Op woensdag 15 juni 2005 14:31 schreef appelsientje het volgende:
Geweldig een collega heeft een lach kick ... ziet al 10 min te lachen en de tranen lopen over haar wangen ... maar ze kan maar niet ophouden
Om een grapje dat ze zelf gemaakt heeft... (iedereen heeft overigens het grapjes gemist) ....quote:
oke,quote:Op woensdag 15 juni 2005 14:34 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Om een grapje dat ze zelf gemaakt heeft... (iedereen heeft overigens het grapjes gemist) ....
Maar nu komt ze langzaam weer bij......
Doei ik ga maar weer eens proberen verder te gaan met mijn werk.....quote:Op woensdag 15 juni 2005 14:35 schreef Bos81 het volgende:
[..]
oke,
Ik ben even lekker buiten in de zon zitten
Tot later op de dag, of morgen misschien zelfs
met hoeveel kids ben je op kamp geweest en waar?quote:Op woensdag 15 juni 2005 14:36 schreef methodmich het volgende:
Middag!
Rondje op kosten van Foppe de Haan.
Terug van kamp. Goed weer gehad, leuke spellen, weinig slaap en vieze toiletten. Ook erg veel muggen, maar die heb ik redelijk afgeweerd.
Ben je 2 1/2 dag weg, mis je wel veel. Van Persie in de bak, DG mod... Thuis geen vreemde dingen aangetroffen in ieder geval.
Morgen weer voor de klas, dat is even omschakelen. Maar goed, vrijdag heb ik mijn laatste ADV-dag van dit schooljaar, dus kan ik weer even bijtanken voor de laatste 2 weken.
Welkom terug dan maarquote:Op woensdag 15 juni 2005 14:36 schreef methodmich het volgende:
Middag!
Rondje op kosten van Foppe de Haan.
Terug van kamp. Goed weer gehad, leuke spellen, weinig slaap en vieze toiletten. Ook erg veel muggen, maar die heb ik redelijk afgeweerd.
Ben je 2 1/2 dag weg, mis je wel veel. Van Persie in de bak, DG mod... Thuis geen vreemde dingen aangetroffen in ieder geval.
Morgen weer voor de klas, dat is even omschakelen. Maar goed, vrijdag heb ik mijn laatste ADV-dag van dit schooljaar, dus kan ik weer even bijtanken voor de laatste 2 weken.
auw...quote:Op woensdag 15 juni 2005 14:41 schreef methodmich het volgende:
25 kinderen van groep 8, op het eiland van Dordrecht.
Eigenlijk gewoon in de stad, maar doordat je moet overvaren (met een heuse schipper) en in natuurgebied zit, lijkt het een soort bos.
Overigens was er één ziek en gingen er dus 24 mee (plus 5 leiding) en verloren we op dinsdagochtend een kind met een zware vingerblessure. Die was tussen de deur gekomen.
Ja, ook nog één meisje (van de 7, dus het was een stoere jongensgroep). Die werd 's avonds gehaald om thuis te slapen en 's ochtends weer gebracht.quote:Op woensdag 15 juni 2005 14:42 schreef appelsientje het volgende:
[..]
auw...das pijnlijk... voor de rest had er niemand heimwee ??
oke leuk lokatie klinkt t, als jullie nog eens wat nieuws zoeken, wij hebben vorig jaar in Naarden midden in het bos gezeten op een nette lokatie voor een redelijke prijs.quote:Op woensdag 15 juni 2005 14:41 schreef methodmich het volgende:
25 kinderen van groep 8, op het eiland van Dordrecht.
Eigenlijk gewoon in de stad, maar doordat je moet overvaren (met een heuse schipper) en in natuurgebied zit, lijkt het een soort bos.
Overigens was er één ziek en gingen er dus 24 mee (plus 5 leiding) en verloren we op dinsdagochtend een kind met een zware vingerblessure. Die was tussen de deur gekomen.
Bluezz en Eilanden geven je graag een spoedcursus denk kquote:Op woensdag 15 juni 2005 14:43 schreef VoreG het volgende:
Heuj ik ben Uteregs aan het leren!
Krant gekregen van de Universiteit met daarin utregs voor beginners
Overal de t weglaten
Een lange a overal
Utereg is de enige juiste uitspraak
Alle verkleinwoordjes zijn -chie
Ja dat kan ik wel begrijpen ja... vooral als er zoveel jongens zijn is het wel prettig om tenminste 1 meester erbij te hebben.quote:Op woensdag 15 juni 2005 14:45 schreef methodmich het volgende:
[..]
Ja, ook nog één meisje (van de 7, dus het was een stoere jongensgroep). Die werd 's avonds gehaald om thuis te slapen en 's ochtends weer gebracht.
Voor die jongens was het ook wel aardig dat er tenminste één meester mee was, met ook al vier juffen.
Kom goequote:Op woensdag 15 juni 2005 14:47 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Bluezz en Eilanden geven je graag een spoedcursus denk k
ik ben het na 12 jaar Amsterdam eindelijk een beetje afgeleerdquote:Op woensdag 15 juni 2005 14:43 schreef VoreG het volgende:
Heuj ik ben Uteregs aan het leren!
Krant gekregen van de Universiteit met daarin utregs voor beginners
Overal de t weglaten
Een lange a overal
Utereg is de enige juiste uitspraak
Alle verkleinwoordjes zijn -chie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |