volgens mij heb ik geen fire-wallquote:Op woensdag 15 juni 2005 15:20 schreef Againzender het volgende:
[..]
Misschien je firewall die het blokt?
Waarom laten ze zo iemand dan ook gaanquote:Op woensdag 15 juni 2005 15:24 schreef SCH het volgende:
Ontsnapte TBS'er opgepakt, verdacht van moord
Van onze verslaggever Frank van Zijl
De voortvluchtige TBS'er Wilhelm S. is in de nacht van dinsdag op woensdag gearresteerd. Hij wordt ervan verdacht vlak daarvoor een man te hebben vermoord in een bootje dat lag in het Noordhollands Kanaal bij Landsmeer....
Hij is ontvlucht, ze hebben hem niet laten gaan.quote:Op woensdag 15 juni 2005 15:27 schreef VoreG het volgende:
[..]
Waarom laten ze zo iemand dan ook gaan
Niet helemaal waar.quote:Op woensdag 15 juni 2005 15:23 schreef Againzender het volgende:
[..]
Ja, die Duitse stroomvoorziening is een stuk beter!
Hoe kan je vluchten als je weet dat het een gek is, dan stuur je toch meer man mee als begeleidingquote:Op woensdag 15 juni 2005 15:30 schreef SCH het volgende:
[..]
Hij is ontvlucht, ze hebben hem niet laten gaan.
Vraag is wel of het verlof onder begeleiding zo'n goed idee was.
Euh dat is een vreemd probleem...quote:Op woensdag 15 juni 2005 15:17 schreef just me het volgende:
appelsientje.. ik probeer mijn foto's naar mijn home-page te krijgen of met een programma dat limon heet en ik heb gisteren (advies van de planet site) FS-FTP-home gedownload maar steeds krijg ik melding dat ik niet kan connecten
Ik vind het zo vreemd dat ik mijn home-page af en toe niet zie en andere mensen wel en dat gisterenavond een 2e-lijns wel via mijn account kon ftp-en en ik niet. Ik heb anti-hacker programma uitstaan.
Hellup... wie o wie ???
met een simpel enkelbandje had hij zo gevonden geweestquote:Op woensdag 15 juni 2005 15:30 schreef SCH het volgende:
[..]
Vraag is wel of het verlof onder begeleiding zo'n goed idee was.
Dat is in Nederland toch hetzelfde?quote:Op woensdag 15 juni 2005 15:30 schreef SCH het volgende:
[..]
draai je XP?quote:
anders ff Bluezz en Eilanden vragen voor bijles !!quote:Op woensdag 15 juni 2005 14:43 schreef VoreG het volgende:
Heuj ik ben Uteregs aan het leren!
Krant gekregen van de Universiteit met daarin utregs voor beginners
Overal de t weglaten
Een lange a overal
Utereg is de enige juiste uitspraak
Alle verkleinwoordjes zijn -chie
lachstuipen, spontane huilbuien..... gaat het wel helemaal goed daar? of werken er gewoon erg veel vrouwen?quote:Op woensdag 15 juni 2005 15:33 schreef appelsientje het volgende:
Er gebeurde hier net wat grappigs.. we zaten te praten over huilen bij een film... zegt een college (vrouwlijk) dat ze moest huilen aan het begin van Finding Nemo... .. en prompt begint ze te huilen
Daar zit standaard een firewall op.... en met SP2 staat 'ie standaard aan dacht ik.quote:
quote:Op woensdag 15 juni 2005 15:36 schreef Againzender het volgende:
[..]
lachstuipen, spontane huilbuien..... gaat het wel helemaal goed daar? of werken er gewoon erg veel vrouwen?
misschien zwanger en last van moodswingsquote:Op woensdag 15 juni 2005 15:36 schreef Againzender het volgende:
[..]
lachstuipen, spontane huilbuien..... gaat het wel helemaal goed daar? of werken er gewoon erg veel vrouwen?
Ik ga nu eerst praten bij de TU over een re-integratie plan en puzzel daarna wel weer verderquote:Op woensdag 15 juni 2005 15:36 schreef Againzender het volgende:
[..]
Daar zit standaard een firewall op.... en met SP2 staat 'ie standaard aan dacht ik.
als in de overgang ofzo ?quote:Op woensdag 15 juni 2005 15:37 schreef rubbereend het volgende:
[..]
misschien zwanger en last van moodswings
Tja, dat is altijd achteraf gepraat.quote:Op woensdag 15 juni 2005 15:31 schreef VoreG het volgende:
[..]
Hoe kan je vluchten als je weet dat het een gek is, dan stuur je toch meer man mee als begeleiding.
waat mottie weete den?quote:Op woensdag 15 juni 2005 15:34 schreef Bjoro het volgende:
anders ff Bluezz en Eilanden vragen voor bijles !!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |