Goed bezig...quote:Op woensdag 15 juni 2005 11:43 schreef -Vaduz- het volgende:
En ik ben weer thuis. Ik had een treinreisje Zwolle in de planning. Maar door een aanrijding ergens op het traject kom ik er nooit een keer. Dus rechtsomkeer gemaakt.
Lijkt me eerder andersomquote:
Moet nog een half uur...quote:Op woensdag 15 juni 2005 11:44 schreef DeTolk het volgende:
Het is bijna 12:00u, tijd voor lunch
[homer simpson]quote:Op woensdag 15 juni 2005 11:44 schreef DeTolk het volgende:
Het is bijna 12:00u, tijd voor lunch
Jullie moeten beiden leren!quote:Op woensdag 15 juni 2005 11:44 schreef Vom het volgende:
[..]
Lijkt me eerder andersom
Mindlight, jij moet achter de boeken zitten![]()
Het boekquote:Op woensdag 15 juni 2005 11:44 schreef Vom het volgende:
[..]
Lijkt me eerder andersom
Mindlight, jij moet achter de boeken zitten![]()
Wanneer heb jij de volgende?quote:
Artikelen?quote:Op woensdag 15 juni 2005 11:48 schreef Mindlight het volgende:
[..]
Het boek![]()
Slimstuderen is bijna uit. Nu die %&$%^-artikelen nog.
Vrijdag. Business Plan. Maar ik heb de Joho en een oud tentamen, waarvan 75% waarschijnlijk hetzelfde isquote:
quote:
moet lukken toch??quote:Op woensdag 15 juni 2005 11:51 schreef Bjoro het volgende:
ff die andere in 10 min. volposten ??
Waarom?quote:Op woensdag 15 juni 2005 11:51 schreef Bjoro het volgende:
ff die andere in 10 min. volposten ??
Ach krijg de tyfus met die artikelen.quote:Op woensdag 15 juni 2005 11:52 schreef Mindlight het volgende:
[..]Oei jij gaat een zware middag tegemoet.
![]()
Blackboard -> Marketing management -> Course documents
HC2,3,5,7,8,9,11 gingen vergezeld van 1 of meer artikelen![]()
gewoon voor de leuk, maar JustSlotje heeft er een stokje voor gestoken !quote:
Dat dacht ik vorig jaar ookquote:Op woensdag 15 juni 2005 11:54 schreef Vom het volgende:
[..]
Ach krijg de tyfus met die artikelen.
4.8 moet lukken
Dan gaan er weer een heleboel mensen struikelen dit jaarquote:Op woensdag 15 juni 2005 11:55 schreef Mindlight het volgende:
[..]
Dat dacht ik vorig jaar ook![]()
Dit jaar maar wél de artikelen bekijken, daar struikelde ik vorig jaar over.....
Ach we zien het morgen wel, ik ben vol goeie hoop.quote:Op woensdag 15 juni 2005 11:57 schreef Vom het volgende:
[..]
Dan gaan er weer een heleboel mensen struikelen dit jaar
Wij hebben hem 1,5 week geleden in moeten leveren. Maar als ik geen herren had gehad zou mijn jaar er nu dan ook al een week opzitten.quote:Op woensdag 15 juni 2005 12:04 schreef tukkeronline het volgende:
Wat vroeg in het jaar Mind, ik ben er nog volop mee bezig en heb nog 2 weken om het in te leveren.
Feli !!quote:Op woensdag 15 juni 2005 12:00 schreef Mindlight het volgende:
En iets anders!
Net mijn cijfer voor Bachelor Thesis terug gehad. (een 7) Morgen dus marketing halen en ik mag naar de master volgend jaar!! Tijd voor bier.![]()
relaxed, ik ben nog wel 4 weken bezig denk ikquote:Op woensdag 15 juni 2005 12:05 schreef Mindlight het volgende:
[..]
Wij hebben hem 1,5 week geleden in moeten leveren. Maar als ik geen herren had gehad zou mijn jaar er nu dan ook al een week opzitten.
Ik nog 5quote:Op woensdag 15 juni 2005 12:06 schreef tukkeronline het volgende:
[..]
relaxed, ik ben nog wel 4 weken bezig denk ik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |