Goed bezig...quote:Op woensdag 15 juni 2005 11:43 schreef -Vaduz- het volgende:
En ik ben weer thuis. Ik had een treinreisje Zwolle in de planning. Maar door een aanrijding ergens op het traject kom ik er nooit een keer. Dus rechtsomkeer gemaakt.
Lijkt me eerder andersomquote:
Moet nog een half uur...quote:Op woensdag 15 juni 2005 11:44 schreef DeTolk het volgende:
Het is bijna 12:00u, tijd voor lunch
[homer simpson]quote:Op woensdag 15 juni 2005 11:44 schreef DeTolk het volgende:
Het is bijna 12:00u, tijd voor lunch
Jullie moeten beiden leren!quote:Op woensdag 15 juni 2005 11:44 schreef Vom het volgende:
[..]
Lijkt me eerder andersom
Mindlight, jij moet achter de boeken zitten![]()
Het boekquote:Op woensdag 15 juni 2005 11:44 schreef Vom het volgende:
[..]
Lijkt me eerder andersom
Mindlight, jij moet achter de boeken zitten![]()
Wanneer heb jij de volgende?quote:
Artikelen?quote:Op woensdag 15 juni 2005 11:48 schreef Mindlight het volgende:
[..]
Het boek![]()
Slimstuderen is bijna uit. Nu die %&$%^-artikelen nog.
Vrijdag. Business Plan. Maar ik heb de Joho en een oud tentamen, waarvan 75% waarschijnlijk hetzelfde isquote:
quote:
moet lukken toch??quote:Op woensdag 15 juni 2005 11:51 schreef Bjoro het volgende:
ff die andere in 10 min. volposten ??
Waarom?quote:Op woensdag 15 juni 2005 11:51 schreef Bjoro het volgende:
ff die andere in 10 min. volposten ??
Ach krijg de tyfus met die artikelen.quote:Op woensdag 15 juni 2005 11:52 schreef Mindlight het volgende:
[..]Oei jij gaat een zware middag tegemoet.
![]()
Blackboard -> Marketing management -> Course documents
HC2,3,5,7,8,9,11 gingen vergezeld van 1 of meer artikelen![]()
gewoon voor de leuk, maar JustSlotje heeft er een stokje voor gestoken !quote:
Dat dacht ik vorig jaar ookquote:Op woensdag 15 juni 2005 11:54 schreef Vom het volgende:
[..]
Ach krijg de tyfus met die artikelen.
4.8 moet lukken
Dan gaan er weer een heleboel mensen struikelen dit jaarquote:Op woensdag 15 juni 2005 11:55 schreef Mindlight het volgende:
[..]
Dat dacht ik vorig jaar ook![]()
Dit jaar maar wél de artikelen bekijken, daar struikelde ik vorig jaar over.....
Ach we zien het morgen wel, ik ben vol goeie hoop.quote:Op woensdag 15 juni 2005 11:57 schreef Vom het volgende:
[..]
Dan gaan er weer een heleboel mensen struikelen dit jaar
Wij hebben hem 1,5 week geleden in moeten leveren. Maar als ik geen herren had gehad zou mijn jaar er nu dan ook al een week opzitten.quote:Op woensdag 15 juni 2005 12:04 schreef tukkeronline het volgende:
Wat vroeg in het jaar Mind, ik ben er nog volop mee bezig en heb nog 2 weken om het in te leveren.
Feli !!quote:Op woensdag 15 juni 2005 12:00 schreef Mindlight het volgende:
En iets anders!
Net mijn cijfer voor Bachelor Thesis terug gehad. (een 7) Morgen dus marketing halen en ik mag naar de master volgend jaar!! Tijd voor bier.![]()
relaxed, ik ben nog wel 4 weken bezig denk ikquote:Op woensdag 15 juni 2005 12:05 schreef Mindlight het volgende:
[..]
Wij hebben hem 1,5 week geleden in moeten leveren. Maar als ik geen herren had gehad zou mijn jaar er nu dan ook al een week opzitten.
Ik nog 5quote:Op woensdag 15 juni 2005 12:06 schreef tukkeronline het volgende:
[..]
relaxed, ik ben nog wel 4 weken bezig denk ik
en de mascotte natuurlijk....quote:Op woensdag 15 juni 2005 11:57 schreef Dylan Dog het volgende:
Nog 1 nachtje slapen en dan is Suijk jarig!
ACHTER JE !!!!!!!!!!quote:Op woensdag 15 juni 2005 12:02 schreef SCH het volgende:
Is de poema hier nog geweest?
Vanmorgen was er iemand op veronica die zei dat die poema hhogstwaarschijnlijk helemaal niet gevaarlijk is voor mensen. Hij gaat mensen eerder uit de weg.quote:Op woensdag 15 juni 2005 12:03 schreef SCH het volgende:
Massale belangstelling voor poemajacht
EDE (ANP) -
[...]
,,We hebben ontzettend veel last van belangstellenden om twee redenen. Op de eerste plaats is het gewoon gevaarlijk om nu in dit gebied te komen. Als de poema mensen tegenkomt, valt hij volgens deskundigen aan. Op de tweede plaats zitten overal jagers verstopt, die in een fractie van een seconde moeten beslissen of ze zullen schieten als het beest in hun schootsveld komt. En dat kunnen ze niet als in diezelfde lijn publiek staat'', zo legt de politiewoordvoerder uit.
[...]
Vooral van eenden schijnt.quote:Op woensdag 15 juni 2005 12:22 schreef -Vaduz- het volgende:
Houden poema's van konijnen?
Ik vind het iig triest dat de kogel op die poema wacht, totaal onnodig in mijn ogen.quote:Op woensdag 15 juni 2005 12:13 schreef Lionheaad het volgende:
[..]
Vanmorgen was er iemand op veronica die zei dat die poema hhogstwaarschijnlijk helemaal niet gevaarlijk is voor mensen. Hij gaat mensen eerder uit de weg.
![]()
mogen we morgen weer een nieuwe mod aanstellenquote:
Jij snapt hetquote:Op woensdag 15 juni 2005 12:24 schreef Bjoro het volgende:
[..]
mogen we morgen weer een nieuwe mod aanstellen
verdoven en vervoeren naar 1 of andere dierentuin ofzo, is toch ook niet zo moeilijkquote:Op woensdag 15 juni 2005 12:24 schreef DIGGER het volgende:
Ik vind het iig triest dat de kogel op die poema wacht, totaal onnodig in mijn ogen.
pas bij gebrek aan eendenquote:Op woensdag 15 juni 2005 12:25 schreef -Vaduz- het volgende:
Oke, ik ben dus niet z'n prioriteit prooi.
Idd, als je dat niet zou kunnen, WTF doe je dan in Africa?quote:Op woensdag 15 juni 2005 12:25 schreef Bjoro het volgende:
[..]
verdoven en vervoeren naar 1 of andere dierentuin ofzo, is toch ook niet zo moeilijk
we missen Prins Berhard nu alquote:Op woensdag 15 juni 2005 12:30 schreef DIGGER het volgende:
Idd, als je dat niet zou kunnen, WTF doe je dan in Africa?
quote:Oranje weer hoger op wereldranglijst
GENEVE - Het Nederlands voetbalelftal is weer een plaats gestegen op de wereldranglijst. Oranje staat nu vierde, achter opeenvolgend Brazilië, Tsjechië en Argentinië.
Opvallend is ook de klassering van Duitsland, 21e.
of foutje in de software van je telefoonquote:Op woensdag 15 juni 2005 12:32 schreef Da_Sandman het volgende:
Hallo
Mijn telefoon doet vreemd, geeft aan dat SIM Ongeregistreerd is
Zo maar eens naar de winkel
Nou dat zou een dezer dagen kunnen...quote:Op woensdag 15 juni 2005 12:34 schreef Bjoro het volgende:
[..]
of foutje in de software van je telefoon
of ga je misschien vandaag over naar een ander netwerk
Dat is leuk nieuws. Duitsland 21equote:Op woensdag 15 juni 2005 12:33 schreef Bjoro het volgende:
trouwens rondje op kosten van Oranje:
[..]
Klopt. En wat te denken van Tuindwerg...quote:Op woensdag 15 juni 2005 12:36 schreef Bluezz het volgende:
Ehm ligt het aan mij of hebben we Erik lang niet gezien???
waar stond jij nou opquote:
Nu je het zegt...quote:Op woensdag 15 juni 2005 12:36 schreef Bluezz het volgende:
Ehm ligt het aan mij of hebben we Erik lang niet gezien???
zou zomaar kunnen hoor dat dat het is !!!!quote:Op woensdag 15 juni 2005 12:36 schreef Da_Sandman het volgende:
Nou dat zou een dezer dagen kunnen...
Maar het was gisteren al zo, en ik heb nog steeds geen nieuwe SIM...
Could not agree morequote:Op woensdag 15 juni 2005 12:43 schreef DIGGER het volgende:
Maar even serieus:
Als er om welke reden dan ook in Africa een wild dier gevangen moet worden, voor welke reden dan ook, dan vangen of verdoven ze het betreffende dier toch netjes?
Maar zodra er in NL een poema ontsnapt is, moet omdat de mensen er op af komen, die poema maar doodgeschoten worden omdat hij mogelijk gevaarlijk wordt als ie die mensen ziet.
Lekkere omgekeerde wereld zeg, laat die kijkers lekker optyfen en vang dat beest gewoon middels een verdovingsgeweer, tis toch diep triest dat zo’n dier moet wijken voor die nieuwsgierige idioten?
om dan nog een keertje van de andere kant te bekijken.....quote:Op woensdag 15 juni 2005 12:43 schreef DIGGER het volgende:
Maar even serieus:
Als er om welke reden dan ook in Africa een wild dier gevangen moet worden, voor welke reden dan ook, dan vangen of verdoven ze het betreffende dier toch netjes?
Maar zodra er in NL een poema ontsnapt is, moet omdat de mensen er op af komen, die poema maar doodgeschoten worden omdat hij mogelijk gevaarlijk wordt als ie die mensen ziet.
Lekkere omgekeerde wereld zeg, laat die kijkers lekker optyfen en vang dat beest gewoon middels een verdovingsgeweer, tis toch diep triest dat zo’n dier moet wijken voor die nieuwsgierige idioten?
Wie Erik?quote:Op woensdag 15 juni 2005 12:39 schreef Da_Sandman het volgende:
hmm.. ze zeiden drie maanden geleden toch echt dat ze m zouden opsturen
Eensch.quote:Op woensdag 15 juni 2005 12:43 schreef DIGGER het volgende:
Maar even serieus:
Verdoven schijnt niet te kunnen in dit gevalquote:Op woensdag 15 juni 2005 12:43 schreef DIGGER het volgende:
Maar even serieus:
Die is al heeeeeeel lang hier niet meer geweest.quote:Op woensdag 15 juni 2005 12:50 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Wie Erik?
Hij is er idd wel, en tuindwergie dan?
kan makkelijk...alleen willen ze het niet, getuige onderstaande passage van nu.nlquote:Op woensdag 15 juni 2005 12:51 schreef Bluezz het volgende:
Verdoven schijnt niet te kunnen in dit geval![]()
![]()
quote:........
De marechaussee kamt de gebieden waar het dier zich kan ophouden, voornamelijk millitaire gebieden, sinds dinsdagmiddag zorgvuldig uit. De politie en het KLPD voeren luchtpatrouilles uit. De politie benadrukt dat de poema zal worden neergeschoten zodra hij is getraceerd.
"Nee, we schieten hem niet neer met een verdovingsspeldje. We zijn bang dat hij wegschiet zodra we hem raken. We willen het zekere voor het onzekere nemen", aldus de politie.
Nee, om een domme reden, dat het niet meteen werkt, hij wegrent en iemand aanvalt. Want het duurt 10 seconden om te werken ofzoquote:Op woensdag 15 juni 2005 12:51 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Verdoven schijnt niet te kunnen in dit geval![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |