gewoon voor de leuk, maar JustSlotje heeft er een stokje voor gestoken !quote:
Dat dacht ik vorig jaar ookquote:Op woensdag 15 juni 2005 11:54 schreef Vom het volgende:
[..]
Ach krijg de tyfus met die artikelen.
4.8 moet lukken
Dan gaan er weer een heleboel mensen struikelen dit jaarquote:Op woensdag 15 juni 2005 11:55 schreef Mindlight het volgende:
[..]
Dat dacht ik vorig jaar ook![]()
Dit jaar maar wél de artikelen bekijken, daar struikelde ik vorig jaar over.....
Ach we zien het morgen wel, ik ben vol goeie hoop.quote:Op woensdag 15 juni 2005 11:57 schreef Vom het volgende:
[..]
Dan gaan er weer een heleboel mensen struikelen dit jaar
Wij hebben hem 1,5 week geleden in moeten leveren. Maar als ik geen herren had gehad zou mijn jaar er nu dan ook al een week opzitten.quote:Op woensdag 15 juni 2005 12:04 schreef tukkeronline het volgende:
Wat vroeg in het jaar Mind, ik ben er nog volop mee bezig en heb nog 2 weken om het in te leveren.
Feli !!quote:Op woensdag 15 juni 2005 12:00 schreef Mindlight het volgende:
En iets anders!
Net mijn cijfer voor Bachelor Thesis terug gehad. (een 7) Morgen dus marketing halen en ik mag naar de master volgend jaar!! Tijd voor bier.![]()
relaxed, ik ben nog wel 4 weken bezig denk ikquote:Op woensdag 15 juni 2005 12:05 schreef Mindlight het volgende:
[..]
Wij hebben hem 1,5 week geleden in moeten leveren. Maar als ik geen herren had gehad zou mijn jaar er nu dan ook al een week opzitten.
Ik nog 5quote:Op woensdag 15 juni 2005 12:06 schreef tukkeronline het volgende:
[..]
relaxed, ik ben nog wel 4 weken bezig denk ik
en de mascotte natuurlijk....quote:Op woensdag 15 juni 2005 11:57 schreef Dylan Dog het volgende:
Nog 1 nachtje slapen en dan is Suijk jarig!
ACHTER JE !!!!!!!!!!quote:Op woensdag 15 juni 2005 12:02 schreef SCH het volgende:
Is de poema hier nog geweest?
Vanmorgen was er iemand op veronica die zei dat die poema hhogstwaarschijnlijk helemaal niet gevaarlijk is voor mensen. Hij gaat mensen eerder uit de weg.quote:Op woensdag 15 juni 2005 12:03 schreef SCH het volgende:
Massale belangstelling voor poemajacht
EDE (ANP) -
[...]
,,We hebben ontzettend veel last van belangstellenden om twee redenen. Op de eerste plaats is het gewoon gevaarlijk om nu in dit gebied te komen. Als de poema mensen tegenkomt, valt hij volgens deskundigen aan. Op de tweede plaats zitten overal jagers verstopt, die in een fractie van een seconde moeten beslissen of ze zullen schieten als het beest in hun schootsveld komt. En dat kunnen ze niet als in diezelfde lijn publiek staat'', zo legt de politiewoordvoerder uit.
[...]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |