Top kwaliteit dusquote:Op dinsdag 14 juni 2005 10:00 schreef Aarschbaard het volgende:
Ik weet het zo niet uit m'n hoofd, maar ik ben altijd lekker snel van mijn plaats. Heb al 147 op de teller gehad, hij wilde nog wel harder denk ik, ik ben maar opgehouden toen er een wieldop vanaf vloog![]()
Het waren custom wieldoppen van de Action, die had ik er net zelf opgezet. Heb ze nu vastgemaakt met een drupje bison-kit, dit gebeurt me geen 2e keer!quote:
Pimp my Car voor ¤ 12,95 met mooie spinners van de Actionquote:Op dinsdag 14 juni 2005 10:04 schreef Aarschbaard het volgende:
Het waren custom wieldoppen van de Action, die had ik er net zelf opgezet. Heb ze nu vastgemaakt met een drupje bison-kit, dit gebeurt me geen 2e keer!
De Aygo is er juist voor de mensen met een kleine beurs en voor mensen die in de stad wonen, studentenquote:Op dinsdag 14 juni 2005 09:54 schreef Mr-Z het volgende:
Ik denk niet dat er veel mensen in zo'n autootje kunnen rijden... en als ze al het geld hadden zouden ze een leuke 2e hands kopen denk ik![]()
0 - 100 in 14.2 seconden is niet echt bijster snel hoor.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 09:53 schreef Aarschbaard het volgende:
Hoi!
[afbeelding]
Ik heb sinds 1 week een Aygo en ben er zeer tevreden over, ze ziet er leuk uit, ik kan de meeste sjonnie's in gti-tjes de baas bij het stoplicht
Lupo is 'r niet meer. Das nu de Fox, en die heb je ook al vanaf een dikke 9Kquote:Op dinsdag 14 juni 2005 09:56 schreef Aarschbaard het volgende:
Ze is er al vanaf ¤9900 hoor, dat is echt een koopje vergeleken met een VW lupo of een smart!
Mocht je een Fox nemen doe jezelf een plezier en neem de 1.4i uitvoering!quote:Op dinsdag 14 juni 2005 10:31 schreef Roellio het volgende:
Ik ga vanmiddag proefrijden in de Aygo en in de VW Fox!
Een gele fox!
quote:Op dinsdag 14 juni 2005 10:32 schreef NoT-YouR-MaN het volgende:
Ik zag dat er meerdere uitvoerigen van de Toyota Aygo zijn:
Ik zie geen verschil?quote:Op dinsdag 14 juni 2005 11:14 schreef Aarschbaard het volgende:
[afbeelding]
Klopt, maar de aygo ziet er het leukste uit![]()
De Citroen en de Peugeot hebben zo'n grote vreet![]()
Je bent kippig zeker?quote:
quote:Op dinsdag 14 juni 2005 09:53 schreef Aarschbaard het volgende:
ik kan de meeste sjonnie's in gti-tjes de baas bij het stoplicht
quote:0-100 = 14.2 seconden
Half.. ik ben doedelzakspeler dus dan draag ik een traditionele kilt.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 10:32 schreef MikeyMan het volgende:
Zit jij in je blote Aarsch in die auto ofzo?
3 deurs, en zit gewoon erg ruim voor een japanner. Het is immers ook een dubbel-franse autoquote:Op dinsdag 14 juni 2005 10:14 schreef Tjabbo het volgende:
Heb je de 3deurs of 5 deurs?
zijn ze een beetje ruim of is het weer japannertjes formaat?
Markje!quote:
die gasten konden wel super goed rijdenquote:Op donderdag 23 juni 2005 22:49 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Markje!
De aygo lijkt me zo'n vrouwenauto net als de Ford Ka en Fiat Panda :x
De aflevering van TG dat ze met die aygo's gingen voetballen was wel cool though
De hoeveelheid deuken naderhand ook _o-quote:Op donderdag 23 juni 2005 22:50 schreef ook_gek het volgende:
die gasten konden wel super goed rijden![]()
http://toyota.formel-1-pa(...)/Accessoires_18.htmlquote:Op donderdag 23 juni 2005 21:50 schreef Aarschbaard het volgende:
Weet iemand trouwens waar ik Toyota F1 raamstickers kan kopen? Ik zag laatst nog een starlet met die dingen, maar ik durfde de eigenaar niet aan te spreken (een grote hiphoppende neger)
www.tupperware.nlquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 15:23 schreef Aarschbaard het volgende:
Hoi!
Om mijn mooie Aygo nog mooier te maken ben ik op zoek naar chromen plakstrips en metalen sportwieldoppen. Weet iemand waar ik die kan krijgen? Ik heb al contact opgenomen met de Toyota dealer, maar die kon me niet verder helpen
Ik heb er al een Toyota F1 sticker op (nog bedankt Supersatan!) en heb al een mooi sportpookje en pedaaltjes, maar mijn homies klagen dat ik hem nog sportiever moet makenEigenlijk hebben ze daar wel gelijk in, dus begin ik maar aan de wielen en met wat classy chroom styling.
Dat kan ook serieus, het is niet alsof ik mijn auto verneuk met plastic troepquote:
Een plastic sportwieldop is geen fatsoenlijke velg..quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 15:34 schreef Aarschbaard het volgende:
[..]
Dat kan ook serieus, het is niet alsof ik mijn auto verneuk met plastic troepDe Aygo is van zichzelf al een mooi gevormde auto waar je geen domme spoilers en bumpers op hoeft te plakken. Ik wil mijn juweeltje alleen wat subtiel stijlen met mooie chroomlijsten en fatsoenlijke velgen.
Daarom zoek ik ook metalen sportwieldoppen, een van mijn homies heeft van die plastic spinner wieldoppen, maar die zien er dus echt niet uit. Ik wil mijn Aygo gewoon wat mooier stylen en dan niet op de manier dat mensen je uitlachen bij de McDonalds Drive.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 15:36 schreef Mr-Z het volgende:
Een plastic sportwieldop is geen fatsoenlijke velg..
En als jij al over homies begint kan ik je al niet serieus nemen![]()
quote:Op maandag 17 oktober 2005 17:46 schreef VjenneKloetn het volgende:
Heb je geen fotos van dat ding zoals die der nu uitziet![]()
![]()
![]()
Ja vastquote:Op dinsdag 14 juni 2005 09:53 schreef Aarschbaard het volgende:
Hoi!
[afbeelding]
ik kan de meeste sjonnie's in gti-tjes de baas bij het stoplicht
Een Toyota F1 sticker op een Aygoquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 15:23 schreef Aarschbaard het volgende:
Hoi!
Om mijn mooie Aygo nog mooier te maken ben ik op zoek naar chromen plakstrips en metalen sportwieldoppen. Weet iemand waar ik die kan krijgen? Ik heb al contact opgenomen met de Toyota dealer, maar die kon me niet verder helpen
Ik heb er al een Toyota F1 sticker op (nog bedankt Supersatan!) en heb al een mooi sportpookje en pedaaltjes, maar mijn homies klagen dat ik hem nog sportiever moet makenEigenlijk hebben ze daar wel gelijk in, dus begin ik maar aan de wielen en met wat classy chroom styling.
Yeah right...quote:De Aygo is er juist voor de mensen met een kleine beurs ...
Inderdaad.. en dan ook nog een topsnelheid van maar liefst 157 km/h! Wel een racemonster moet ik zeggenquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 10:04 schreef Metro2005 het volgende:
in 14.2 sec. naar de 100 en dan GTI's de baas blijven
Een trage GTI doet er 10 sec. over, een snelle GTI doet het in 7-8 sec.
Bijna 2x zo snel dus![]()
![]()
Waarschijnlijk kun je ze de baas omdat hun normaal wegrijden en jij als een mongool loopt te planken, zo van kijk kijk ik win ik win, jaaa met een neuslengte gewonnen![]()
![]()
![]()
![]()
Overigens zou ik persoonlijk voor de Citroen C1 gaan ipv deze. Toch net wat eigenwijzer en wat comfortabeler afgeveerd. Verder zelfde techniek dus net zo betrouwbaar
@Tommy_Kuklinski , de motor ed zijn allemaal van toyota. Als ik een Citroën C1 koop, dan schaf ik dus feitelijk een citroen schilletje aan met een toyota erin.
niet andersom
De benzeen motor is van Toyota, de diesel van PSA.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 10:04 schreef Metro2005 het volgende:
@Tommy_Kuklinski , de motor ed zijn allemaal van toyota. Als ik een Citroën C1 koop, dan schaf ik dus feitelijk een citroen schilletje aan met een toyota erin.
niet andersom
Wat is er mis met PSA blokken?quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 10:38 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
De benzeen motor is van Toyota, de diesel van PSA.
Ik vind de afwerking minder dan bij andere Toyota's, zal ook wel met de prijs te maken hebben.
Maar ik heb toch ook niet verkondigd, dat het een PSA oto is?
Alleen dat het een goede Citroen is (omdat die een Toyota motor heeft) maar een mindere Toyota, omdat ik de afwerking minder vind dan de "normale" Toyota's, maar waarschijnlijk komt dat omdat ik abuis ben.
Diesels zijn oke, Toyota heeft destijds in de Corolla's, Peugeo diesels geleverd.quote:
Qua wat niet? levensduur? zuinigheid? Betrouwbaarheid?quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 11:00 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
Diesels zijn oke, Toyota heeft destijds in de Corolla's, Peugeo diesels geleverd.
Nu ook weer in de Aygo, maar de PSA benzine motoren komen niet eens in de buurt
Bedankt voor de tip, Halfords had ze helaas niet, maar ik zal eens kijken bij Conrad. Ik dacht dat die alleen electronica verkochten trouwensquote:Op zondag 16 oktober 2005 20:34 schreef Paladijn het volgende:
die chroomstrips kun je vast wel bij halfords en in ieder geval bij Conrad krijgen, maar die metalen wieldoppen - wat bedoel je daar precies mee? Dit soort dingen?
[afbeelding]
Er staan meer op http://www.v44.nl/modellen/p1800/techniek/wieldoppen.htm (Dat was eigenlijk ook de enige site die ik in google images vond) maar die zijn hopeloos antiek.
Ik wil er op zich ook wel mooie velgen onder hebben voor dat bedrag, maar als ik rondkijk naar mooie velgen kom ik op 16" en 17" uit. Dat past toch nooit onder mijn Aygo? Mijn lokale Toyota dealer had ook wel wieldoppen, maar die waren van dat goedkope plastic. Toen ik om metalen wieldoppen vroeg deden ze al wat lacherigquote:Op maandag 17 oktober 2005 14:47 schreef GenesiZ het volgende:
Kun je niet beter gewoon voor 200 eur een setje LM velgen regelen via Marktplaats oid. Ik heb 4 jaar geleden een set gekocht voor 175eur en ik rijdt er nog met plezier mee.
Ik heb helaas geen digitale camera, maar ik zal mijn homies wel eens vragen of ze een fotoshoot willen maken.quote:Op maandag 17 oktober 2005 17:46 schreef VjenneKloetn het volgende:
Heb je geen fotos van dat ding zoals die der nu uitziet![]()
![]()
![]()
Wat een aggressieve reactie, dat slaat toch nergens op?quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 14:14 schreef Waterkipje het volgende:
lol 14.2 aan de 100 en jij bent gti mannetjes de baas? wat een nerd ben jij
zelfs mijn toyota starlet 1.0 uit 88 doet 0-100 in 13.5
een beetje gti zit al rond de 9 seconden ofzo...
kneus, ga weg man
Ja vet he heb ik ook bij mijn brommer gedaan, andere bandjes en luchtfilter, whoppa 120 pk erbij. 0.100 in 3 sec en topsnelheid zit tegen de geluidsbarriere aan.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 16:00 schreef Aarschbaard het volgende:
[..]
Wat een aggressieve reactie, dat slaat toch nergens op?![]()
Mijn homies zijn helemaal into auto tuning en we hebben dan ook mijn luchtfilter vervangen. Bovendien heb ik bij de aanschaf speciaal Michelin banden eronder laten zetten omdat die zo goed zijn (kijk maar naar Toyota in de formule 1, die rijden er ook op!) Bij de stoplichten rij ik de meeste GTI'tjes eruit, of je dat nou geloofd of niet!![]()
Ik geloof er juist niets van dat jij in "13.5" seconden met zo'n antieke starlet bij de honderd komt, heb je het opgemeten ofzo?![]()
ik ben benieuwdquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 18:45 schreef Freshthinking het volgende:
Ik heb laatst een rij-impressie geschreven over de Aygo. In de stad komt het autootje aardig mee, maar een GTI trek je er echt niet mee uit hoor. Mocht iemand de impressie willen lezen, dan kan ik het hier wel posten
Nou, ik had altijd problemen met die GTI-sjonnies hier in de stad met mijn oude Volvo 340 Winner, maar die tijd is nu definitief voorbij! Misschien was ik ook wel uitdagender omdat er 'Winner' op mijn auto stond en lijkt mijn Aygo minder sportief. Maar ik ben dus hard bezig mijn Aygo te tunen tot een auto die goed meekomt!quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 16:14 schreef GenesiZ het volgende:
Uiteraard kun je gti'tjes eruit rijden bij het stoplicht. Maar dan geven ze echt geen vol gas. Ik heb een testrit gemaakt in de aygo en hij is echt niet snel. Tis gewoon een leuke boodschappenauto.
En je auto sneller maken met een vervangen luchtfilter en speciale Michelin bandenhaha, met die filter zal hij net wat sneller reageren op het gas en met de banden kun je iets sneller door de bocht zonder eruit te vliegen
![]()
Ok, vanaf nu neem ik geen enkele post meer van jou sirieus. Had dit topic niet beter in ONZ gekund?quote:Op woensdag 19 oktober 2005 15:54 schreef Aarschbaard het volgende:
En wordt mijn auto ook sneller van grotere velgen? Dan is het echtmet de Aygo!
Grotere wielen, meer oppervlak per omwenteling, zo gek is mijn gedachte toch niet?quote:Op woensdag 19 oktober 2005 16:20 schreef Chokeme het volgende:
[..]
Ok, vanaf nu neem ik geen enkele post meer van jou sirieus. Had dit topic niet beter in ONZ gekund?
hahaquote:Op woensdag 19 oktober 2005 20:37 schreef Ronneman18 het volgende:
Mijn peugeot 206 1.4 XS is niet echt pimpbak, hoewel ik wel lichtmetalen velgen heb, vette pioneer installatie, chromen tankdop en chromen dorpellijsten.![]()
![]()
Hoe groter je wielen, hoe trager de acceleratie.quote:Op woensdag 19 oktober 2005 16:37 schreef Aarschbaard het volgende:
[..]
Grotere wielen, meer oppervlak per omwenteling, zo gek is mijn gedachte toch niet?![]()
Als het antwoord dan zo duidelijk is, zou je dat dan willen geven? Niet iedereen is een auto expert!De laatste tijd verdiep ik mij steeds meer in mijn auto en ik leer dus ook veel bij.
ahahahahaha.. winterbanden eronder en je rijdt zo tegen de matterhorn op. Ik vrees alleen dat je dakkoffer langer is dan je auto, dus oppassen dat de wind er niet onder slaatquote:Op zondag 10 juli 2005 23:16 schreef GenesiZ het volgende:
Gister hebben we een proefrit gemaakt en een paar dingen uit laten rekenen. De vrouw wilt perse de 3deurs sportversie in anteraciet en we laten hem gelijk verlagen. Als optie komt er ook nog de snowboard-dakdrager erbij. We gaan er mee op wintersport
.
Nu nog even wat geld bij elkaar sprokkelen en dan hopen we hem binnen 2 maanden te kunnen gaan bestellen.
Dat wisten we nog nietquote:Op woensdag 19 oktober 2005 16:42 schreef Freshthinking het volgende:
Bij deze dus mijn rij-impressie van de Aygo. Het artikel is geschreven voor een tijdschrift, dat TAPE heet, met als doelgroep 20 tot 30-jarige mannen en vrouwen. Verder mocht het artikel maximaal 900 woorden bevatten, waardoor ik dus niet echt veel ruimte had om een uitgebreide impressie te schrijven..
Aygo opvallend cool door Deventer binnenstad
Toyota wil afrekenen met het suffe imago. De nieuwe Aygo is volgens Toyota cool, easy en je maakt er makkelijk vrienden mee. TAPE ging naar garage Morrenhof in Deventer en kreeg de jongste telg mee voor een proefrit�
Aygo staat voor I go, dat Ik Ga betekent....
Je had het net nog over wieldoppen.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 15:34 schreef Aarschbaard het volgende:
[..]
Dat kan ook serieus, het is niet alsof ik mijn auto verneuk met plastic troepDe Aygo is van zichzelf al een mooi gevormde auto waar je geen domme spoilers en bumpers op hoeft te plakken. Ik wil mijn juweeltje alleen wat subtiel stijlen met mooie chroomlijsten en fatsoenlijke velgen.
Jouw ervaring is ook wat minder duidelijkquote:Op maandag 3 april 2006 09:14 schreef Nerdmans het volgende:
Het heet grote ervaringen topic, geen adoreer topic.
Mijn ervaring is duidelijk iets minder dan die van jou.
aydontgo!
idd, en bots je altijd lekker tegen alle auto's om je heen aan met je plastic bumper?quote:Op dinsdag 14 juni 2005 10:32 schreef MikeyMan het volgende:
Zit jij in je blote Aarsch in die auto ofzo?
Bedankt voor de tipquote:Op maandag 3 april 2006 09:24 schreef sbientje het volgende:
[..]
ahahahahaha.. winterbanden eronder en je rijdt zo tegen de matterhorn op. Ik vrees alleen dat je dakkoffer langer is dan je auto, dus oppassen dat de wind er niet onder slaat
Dat heeft iemand je afgelopen zaterdag verteld?quote:Op maandag 3 april 2006 20:14 schreef Furia het volgende:
Hoe lang moet je volgens jullie eigenlijk zo'n wagen inrijden? Ik hoor namelijk van alles tussen de 1000 en 3000 km..... en ik hoorde ook dat rode lak eerst 6 weken moet harden voor je hem (met de hand) gaat wassen.. is dat zo of wordt ik hier weer genept?
Vrijdag hoorde ik 1000, zaterdag 1500 en gister lag het al op 3000 :| Van die lak leek me ook vrij sterk, maar diegene die het zei had het speciaal over rode lak, dat dat altijd zo was. Nu weet ik wel dat "oudere" rode auto's wat valer worden, maar ik kan me niet voorstellen dat ze vandaag de dag niet iets hebben gemaakt dat dat tegengaat.quote:Op maandag 3 april 2006 23:14 schreef Sorcerer8472 het volgende:
[..]
Dat heeft iemand je afgelopen zaterdag verteld?
Hoewel inrijden dus volgens dit boekje niet nodig is en dit een paar 'tips' zijn, zijn het wel juist die dingen waar anderen op hameren..... Daarvan raak ik echt wel een beetje de weg kwijtquote:Het is niet nodig uw nieuwe Toyota volgesn een speciaal schema in te rijden. Enkele eenvoudige rijtips voor de eerste 1.000 km kunnen echter veel bijdragen aan de toekomstige zuinigheid en lange levensduur van uw auto:
• Accelereer niet met volgas
• Voorkom dat de motor met een te hoog toerental draait
• Probeer de eerste 3000km krachtig remmen te voorkomen
• Rijdt niet langzaam met een handgeschakelde transmissie in een hoge versnelling
• Rijd niet langdurig met een constante snelheid, of deze nu hoog of laag ligt
Hoewel ik mijn best doe zoveel mogelijk ritjes te maken, duurt het vast nog wel een maand of 2 eer ik aan de 1000 ben! Maar in ieder geval bedanktquote:Op dinsdag 4 april 2006 09:39 schreef Metro2005 het volgende:
Gewoon de 1e 1000km niet direct met de voet tot de vloer, normaal inrijden, laat alle onderdelen een klein beetje op elkaar inslijten.
Beetje doorrijden en je kan binnen 2 weken voluit
Wel allemaal langer dan een half uur hoop ik...? Anders is het sowieso niet lekker voor je motor...quote:Op dinsdag 4 april 2006 10:32 schreef Furia het volgende:
[..]
Hoewel ik mijn best doe zoveel mogelijk ritjes te maken, duurt het vast nog wel een maand of 2 eer ik aan de 1000 ben! Maar in ieder geval bedanktAls ik gewoon een beetje rustig aan doe, geen gekke dingen, moet het wel goedkomen dus
![]()
Ik heb wel 1 of 2 kleinere stukjes gedaan, van zeg maar een kwartier ofzo, maar het meeste is 3 kwartier en dat is "maar" 65 kilometer. En dat gebeurt misschien hooguit eens in de weekquote:Op dinsdag 4 april 2006 10:34 schreef MikeyMan het volgende:
[..]
Wel allemaal langer dan een half uur hoop ik...? Anders is het sowieso niet lekker voor je motor...
Zie hierbovenquote:Op dinsdag 4 april 2006 10:40 schreef ivosnivo het volgende:
Ja idd, hoe kun je nou 2 maanden doen over 1000 km, dat moeten wel allemaal kleine stukjes zijn. Iets meer als 100 km per week
Er ligt trouwens een Daihatsu motor in (geleverd door Toyota).quote:Op dinsdag 4 april 2006 19:32 schreef Metz het volgende:
En 67 pk uit een 1000 3cil, dat doet geen ander merk hem na met dezelfde betrouwbaarheid![]()
![]()
![]()
Mensen die geen Toyota rijden weeten niet waar het over gaat![]()
Clarion?quote:Op dinsdag 4 april 2006 21:58 schreef GenesiZ het volgende:
Hoe is het eigenlijk met de geluidskwaliteit in de Aygo. Is dat nog wat of is het gewoon brak? Welke maar speakers zitten er voor en achter in?
In de basisversie zitten speakers alleen voorin en qua kwaliteit vind ik ze erg goed: kraken niet, mooi "vol" geluid (het moge duidelijk zijn dat ik geen technisch expert benquote:Op dinsdag 4 april 2006 21:58 schreef GenesiZ het volgende:
Hoe is het eigenlijk met de geluidskwaliteit in de Aygo. Is dat nog wat of is het gewoon brak? Welke maar speakers zitten er voor en achter in?
Ik heb de sport en voorin zitten wel 13 W speakers (10 cm) en achterin jawel 12 W (10 cm)quote:Op woensdag 5 april 2006 09:20 schreef Furia het volgende:
[..]
In de basisversie zitten speakers alleen voorin en qua kwaliteit vind ik ze erg goed: kraken niet, mooi "vol" geluid (het moge duidelijk zijn dat ik geen technisch expert ben) en het vult op gegeven moment de hele auto. Ben er zelf wel tevreden over!
Stoer, die nieuwe!!!! Maar ik zou geen 8 maanden kunnen wachten hoor! Ik vond die ene week al zo lang! Dat van die stoelverwarming klinkt heerlijk, maar een Aygo pimpen....quote:Op zondag 25 juni 2006 23:35 schreef GenesiZ het volgende:
Zojuist gevonden, een bodykit voor de AygoAlsof het nog niet gek genoeg is. Nu nog verlagen, 16" velgen eronder en een turbo-kitje.
![]()
http://www.jm-carstyling.com/?site=projekte&projekt=1
en hier zijn een zwik handleidingen te vinden over de aygo. Even ctrl-F doen en aygo intypen, dat zoekt wat makkelijker![]()
Ubermakkelijk om te weten hoe je pookknop kan vervangen of stoelverwarming kan plaatsen
http://techdoc.toyota-europe.com/aim_SchresultsBycate.asp?mscssid=&d=1&admin=
Sorry, maanden moet weken zijnquote:Op maandag 26 juni 2006 06:54 schreef Furia het volgende:
[..]
Stoer, die nieuwe!!!! Maar ik zou geen 8 maanden kunnen wachten hoor! Ik vond die ene week al zo lang! Dat van die stoelverwarming klinkt heerlijk, maar een Aygo pimpen....Koop dan lekker een pauperbak!
![]()
![]()
Ik heb de rooiequote:Op maandag 26 juni 2006 10:06 schreef GenesiZ het volgende:
[..]
Sorry, maanden moet weken zijn8 maanden is wel erg lang, a is 8 weken ook wel lang.
Heb jij ook een aygo? Wat zijn tot nu toe je bevindingen ermee?
ik ben benieuwd hoe je dat dan doet aangezien autoweek aangeeft dat 0-100km/u iets minder dan 15 seconden duurt...quote:Op dinsdag 14 juni 2005 09:53 schreef Aarschbaard het volgende:
...ik kan de meeste sjonnie's in gti-tjes de baas bij het stoplicht...
Ligt eraan wie er achter het stuur zit van die "gti"quote:Op maandag 26 juni 2006 22:48 schreef CittaR het volgende:
[..]
ik ben benieuwd hoe je dat dan doet aangezien autoweek aangeeft dat 0-100km/u iets minder dan 15 seconden duurt...
Verkoop je ze ook los ?quote:Op donderdag 29 juni 2006 13:38 schreef moviemaster het volgende:
Heeft er iemand interesse in 4 originele 14" 5 spaaks velgen (Aygo) + Continental banden 155 65 14?
Deze zijn net 3 maanden oud en er is 3000 km mee gereden.
Los kosten ze nieuw in ieder geval ¤ 165 per stuk + ¤ 60 voor de band.
Voor een mooi prijsje doe ik ze weg.
Als je interesse hebt mail maar naar movie.master@gmx.net
Groeten Moviemaster
Deze:quote:Op donderdag 29 juni 2006 13:56 schreef GenesiZ het volgende:
Wat voor velgen heb je eronder gezet?
Bedoel je zonder band of 1 velg?quote:
Wel problemen met de 8terbankbekleding. Die liet los.quote:Op zondag 9 april 2006 11:00 schreef Furia het volgende:
Heeft er iemand hier al problemen gehad met de bekleding van de bijrijdersstoel? Daar komt een beschadiging in door een scherp dingetje als je de bank naar voren doet (en de stoel naar achter hebt staan). Valt gelukkig wel onder fabricagefout, maar wel vervelend!
Velg 15" Merk BSA type 282quote:Op donderdag 29 juni 2006 17:27 schreef GenesiZ het volgende:
Mooie velgen![]()
Meer info pleasePrijzen, maten velg en band e.d.
ik bedoelde 1 velg die van mij is iets hards tegen gekomenquote:Op donderdag 29 juni 2006 16:45 schreef moviemaster het volgende:
[..]
Bedoel je zonder band of 1 velg?
Liever niet, want 3 velgen krijg je moeilijker verkocht dan 4![]()
quote:Op donderdag 29 juni 2006 20:44 schreef Sterke_Yerke het volgende:
Zijn dit nou die auto'tjes die je altijd op de fietspaden ziet rijden?
Ik heb de oude verkocht (¤400,=)quote:Op donderdag 29 juni 2006 18:02 schreef moviemaster het volgende:
[..]
Velg 15" Merk BSA type 282
Banden GT Radial HPZ 195 45 15 (bij autobandenmarkt.nl)
Prijs laat ik me nog niet over uit, ik moet die oude eerst verkopen![]()
Hoi!
[afbeelding]
Ik heb sinds 1 week een Aygo en ben er zeer tevreden over, ze ziet er leuk uit, ik kan de meeste sjonnie's in gti-tjes de baas bij het stoplicht
Dus je rijdt gewoon tegen anderen aan omdat je nu toch plastic bumpers hebt? Asociaal. Als ik je betrap bij mijn auto's dan zwaait er wat.quote:parkeren is lekker makkelijk met zachte plastic bumpers rondom.
Damn, dat is niet duur. Bij welk bedrijf ben je geweest?quote:Op zaterdag 1 juli 2006 20:58 schreef moviemaster het volgende:
[..]
Ik heb de oude verkocht (¤400,=)
De prijs van de nieuwe is ¤ 545 inclusief 4 nieuwe banden en slotbouten.![]()
Daihatsu is al jaren voor 51 % eigendom van Toyota Motor Corporation.quote:Op dinsdag 4 april 2006 19:39 schreef dark_humanity774 het volgende:
[..]
Er ligt trouwens een Daihatsu motor in (geleverd door Toyota).
Mooie kleur man! staat de wagen erg goed!quote:Op zondag 25 juni 2006 23:28 schreef GenesiZ het volgende:
![]()
![]()
Gister is het dan eindelijk ook gelukt en hebben we voor mijn vriendin ook een Aygo besteld. Het is de 3-deurs plus-versie geworden in MIdnight Black (metallic zwart) incl airco en het nieuwe sportpakket. Het losse sportpakket heeft namelijk mooiere 14" 8-spaaks velgen welke ze mooier vond dan die van de Aygo Sport.
Nu is het nog 8 maanden weken wachten op dit monsterje. De zwarte kleur is nog niet uit en alleen te zien in de folder, dus ik heb hem even ingescand.
[afbeelding]
Het sportpakket bevat een ledere pook, alu deurlijsten en (waar het alleen maar om ging) de 14" velgen.
[afbeelding]
Om het allemaal maar te vieren heeft ze ook vandaag haar tel-abo laten verlengen en deze mooie 'matchende' LG telefoon meegekregen![]()
[afbeelding]
Trouwens Vroeghaaauuueeerquote:Op dinsdag 4 april 2006 19:32 schreef Metz het volgende:
Toyota I-GO = een hardstikke leuke auto![]()
![]()
![]()
![]()
Dat van GTi-tjes eruit trekken is idd "licht" overdreven, maar dat neemt niet weg dat het een super leuk wagentje is, en gewoonweg de beste in zijn klasse.![]()
En 67 pk uit een 1000 3cil, dat doet geen ander merk hem na met dezelfde betrouwbaarheid![]()
![]()
![]()
Mensen die geen Toyota rijden weeten niet waar het over gaat![]()
Ik heb de velgen bij Velba.nl gekocht (¤345 inclusief nieuwe banden opleggen en slotbouten) en de banden GT Radial HPZ 45 heb ik via autobandenmarkt.nl gekocht voor ¤200,=quote:Op zondag 2 juli 2006 10:12 schreef GenesiZ het volgende:
[..]
Damn, dat is niet duur. Bij welk bedrijf ben je geweest?
Ik ben op zoek naar dit soort velgen, maar dan 16"
[afbeelding]
Bedanktquote:Op zondag 2 juli 2006 11:05 schreef Fiets-toeter het volgende:
[..]
Mooie kleur man! staat de wagen erg goed!
wat een lelijke kutsitequote:Op donderdag 6 juli 2006 14:50 schreef JusMe het volgende:
Voor meer info wat betreft styling enzo, www.aygo-club.nl
Als je je reactie wilt geven, stuur dat dan via mail naar de webmaster, en vervuil hier het forum niet...quote:
Je hebt je vandaag net geregistreerd en je wilt mij iets vertellen over het forum?quote:Op donderdag 6 juli 2006 16:02 schreef JusMe het volgende:
[..]
Als je je reactie wilt geven, stuur dat dan via mail naar de webmaster, en vervuil hier het forum niet...![]()
alsjeblieft heey...hoe oud ben je???grow up!!!
quote:Op donderdag 6 juli 2006 15:36 schreef sanger het volgende:
Ik kon kiezen tussen een nieuwe Aygo of een 4 jaar oude Clio (full ops).
Heb de Clio genomen, weggedrag en opties waren in mijn ogen beter.
DANKJE! Het is ook niet bedoeld voor internetnakko's als jij! Dat van die leden lijkt me logisch aangezien het type pas sinds 2005 bestaat en niet iedereen zin heeft om een nieuwe auto te verbouwen.quote:
Wil je je wel even bij de feiten houden?: Ik heb nooit gezegd dat je site saai is. Enkel dat ik het een lelijke kutsite vind.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 20:14 schreef TommygunAygo het volgende:
[..]
DANKJE! Het is ook niet bedoeld voor internetnakko's als jij! Dat van die leden lijkt me logisch aangezien het type pas sinds 2005 bestaat en niet iedereen zin heeft om een nieuwe auto te verbouwen.
Daarbij komt ook nog dat ik geen zin en tijd heb om een cursus sitebuilden te doen, dat laat ik aan studentjes als jou overMaarja dat begrijp jij vast niet, misschien maar beter weer verder gaan met je hobbies: Zeilen, Volvo's...
En dat vindt mijn site saai en lelijk...
Ohja... Ik ben dus de webmaster daar![]()
![]()
![]()
offtopic:quote:Op zaterdag 8 juli 2006 10:39 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
[..]
Wil je je wel even bij de feiten houden?: Ik heb nooit gezegd dat je site saai is. Enkel dat ik het een lelijke kutsite vind.Ik blijk wat dat betreft overigens niet de enige te zijn
Ik zie niet in waarom je er zo moeilijk over doet. Je geeft zelf toe dat je geen zin en tijd hebt om een cursus sitebuilden te doen. Aangezien de kwaliteit van je site hier dan ook naar is, verkeer je naar mijn bescheiden mening niet bepaald in de positie om je persoonlijk aangevallen te voelen.
Maar troost je, ik voel mij zeer vereerd dat je je kennelijk speciaal op Fok! geregistreerd hebt om mij hierover van repliek te dienen en je verbale onmacht ten toon te spreiden.![]()
Luister eens jochie, dat mijn persoonlijke mening haaks staat op de door jou zo gekoesterde opinie over je aygo-clubje behoort niet te resulteren in flagrant en ostentatief oppervlakkig gedrag zoals dat in jouw reacties.quote:Op zaterdag 8 juli 2006 21:55 schreef TommygunAygo het volgende:
[..]
offtopic:Zoals ik al zei: deze site is er niet om prijzen mee te winnen maar om veel info over de aygo samen te laten komen op 1 nederlandse site.
Ik begrijp dat je nu denkt dat je me verbaal op mn flikker geeft en dat het hele FOK!forum nu lacht maar dat intereseerd me echt geen reet want er zijn andere dingen in het leven dan "de man" uithangen op een forum. Ik kan er ook niks aan doen dat je dagelijks misbruikt wordt door medescholieren en hier wat mannelijkheid wil terugwinnen
Wat doe je hier eigenlijk?
![]()
Maarja ik zal je niet langer storen met je "mans doen" en de groeten aan je vriend
ontopic: nog mensen met andere links voor aygo's
Voor het geval je dit nog niet opgemerkt had: Fok! is een discussieforum, maar men zijn / haar mening kan geven. Mijn mening is bijvoorbeeld dat het een lelijke kutsite is. Of je je iets van die kritiek aantrekt is aan jou.quote:Op zondag 9 juli 2006 18:32 schreef TommygunAygo het volgende:
[..]
Luister broekie, wat probeer je dan te bereiken met een kreet als "Wat een lelijke kutsite"?
Kennelijk interesseert het je wel degelijk, getuige je heftige reacties en persoonlijke aanvallen op mij.quote:Het interesseert me simpelweg niet wat jij er van vindt...![]()
Algemeen Beschaafd Nederlands noemt men dat. Vrij courant hoor.quote:Die woorden die je gebruikt zijn ook wel erg overdreven binnen deze discussie. Ben je bang dat ik je niet voor vol aanzie als je zonder deze "Balkenende-taal" me voorziet van een weerwoord?![]()
Op maandag zekerquote:En nu reageer ik niet meer op je, want je wordt vervelend. Ga maar keten in de studentensoos ofzo...
Natuurlijk. Het interesseert je niet, je geeft dan ook aan niet meer op me te reageren en de discussie te beëindigen, desalniettemin post je toch steeds opnieuw.quote:Op maandag 10 juli 2006 18:47 schreef TommygunAygo het volgende:
[..]
vroeg ik niet...![]()
[..]
intereseert me echt niet... sorry...![]()
[..]
echt waar? wow, effe opschrijven...![]()
[..]
op maandag ja...![]()
*einde discussie*![]()
quote:
En opnieuw, en opnieuw.quote:Op maandag 10 juli 2006 19:39 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
[..]
Natuurlijk. Het interesseert je niet, je geeft dan ook aan niet meer op me te reageren en de discussie te beëindigen, desalniettemin post je toch steeds opnieuw.
Ik zou eigenlijk liever zien dat je je tijd nuttig besteed door die cursus sitebuilden te doen, waar je het eerder in dit topic over had.quote:Op woensdag 12 juli 2006 18:43 schreef TommygunAygo het volgende:
als iedereen zich hier nuttig zou moeten maken dan was het erg stil hier...
maar wat jij wil: mijn nut hier voor jou is dat jij steeds weer kan antwoorden en kan strooien met onnodige zinnen die je had kunnen verpakken in 1 woord.![]()
Het is toch een bloedmooie sitequote:Op woensdag 12 juli 2006 19:19 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
[..]
Ik zou eigenlijk liever zien dat je je tijd nuttig besteed door die cursus sitebuilden te doen, waar je het eerder in dit topic over had.![]()
Wat interessant, je tracht mijn psyche te doorgronden door een causaal verband te leggen tussen mijn mening over jouw site - voortkomende uit jouw gebrek aan talent voor grafische vormgeving - en een verondersteld verstoord zelfbeeld.quote:Op woensdag 12 juli 2006 22:06 schreef TommygunAygo het volgende:
[..]
Als we het gaan hebben over "wat ik liever zou willen" dan denk ik toch aan zelfbewustzijnscursus voor jou i.p.v. dat ellelange geblaat over niks, hetgeen wordt veroorzaakt door een verstoord zelfbeeld![]()
verbaasd me niets met zo'n site dat niemand zich aanmeldquote:Op vrijdag 7 juli 2006 20:14 schreef TommygunAygo het volgende:
[..]
Dat van die leden lijkt me logisch aangezien het type pas sinds 2005 bestaat en niet iedereen zin heeft om een nieuwe auto te verbouwen.
zoveel kut bij elkaar kan alleen maar goed zijnquote:
misschien moet ie een paar naakte dames op z'n site gooienquote:Op woensdag 12 juli 2006 23:05 schreef lipje het volgende:
[..]
zoveel kut bij elkaar kan alleen maar goed zijn
als jij een andere auto koopt, neem je dan ook een andere nickname op fok?quote:Op zaterdag 22 juli 2006 20:24 schreef Aygorulez het volgende:
Het is een beetje op hier nietwaar?
Aygo still rulez!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Is tenmiste zuinig met ons vloeibare goedjequote:Op maandag 24 juli 2006 18:21 schreef HPoi het volgende:
Dat ze nog uberhaupt een 3cilinder willen verkopen!!
Hoe lang moet je erop wachten?quote:Op maandag 14 augustus 2006 22:58 schreef lvds het volgende:
Ik heb net een zwarte Aygo sport gekocht.
Ik vraag je af of het geadviseerd is om de stootlijsten aan de zijkant te nemen.
maakt het namelijk wel minder sportief, maar ik heb Ka's en een nieuwe swift van 2 maanden gezien zonder stootlijsten en daar zaten allemaal beschadigingen van op de deuren.
Gaarne reactie van Aygo rijders
Je kan het slecht zien, hij veerde zoals gezegd dapper mee, maar ik zal even wat fatsoenlijks aantrekken en er eentje makenquote:Op woensdag 16 augustus 2006 00:01 schreef spectrumanalyser het volgende:
Furia: geen kleurenfoto ?
Nog nooit met een charade GTTi gereden dus?quote:Op woensdag 25 oktober 2006 12:19 schreef GenesiZ het volgende:
Ik geef je groot gelijk met de snelheid, plastic en boodschappenruimte. Maar heb je dat niet gezien bij het proefrijden? Iedereen wilt wel een audi met kuipstoelen en veel pk's, maar dan moet je wel een 3 of 4 voor de 9000 zetten die je hiervoor betaald.
Snelheid is er niet te maken uit een 1000cc blokje met 3 cilinders, maar zuinig is hij wel.
dat was toch een 1.6 4 pitter? toch hele andere koek dan zo'n grasmaaier motor.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 13:32 schreef MikeyMan het volgende:
[..]
Nog nooit met een charade GTTi gereden dus?
Dat is dan ook het enigequote:Op woensdag 25 oktober 2006 14:47 schreef GenesiZ het volgende:
De Charade gtti is niet vergelijkbaar met een normale 1000cc blokje, daar ligt namelijk een turbo inIk heb nog niet in de Gtti gereden, maar heb wel een normale Charade gehad. Die zijn ook niet echt vooruit te branden. De 1.6 4 pitter was de nieuwe charade, maar zover ik weet nooit in gtti met turbo uitgevoerd.
Mark, die 3 auto's zijn niet helemaal van plastic hoor :d, de buitenkant is van staal
Nee, niet liegen. Het motorblok is grotendeels ook van metaalquote:
Hij is schit-te-rend! Veel plezier ermee!!!quote:Op zondag 22 oktober 2006 23:01 schreef GenesiZ het volgende:
Het heeft een hele lange tijd geduurt, 4 maanden, door een foutieve bestelling, maar gisteren mochten wij dan eindelijk de bestelde zwarte Aygo+ Black Metallic ophalen. Inclusief airco en sportpakket.
Vandaag maar een aantal foto's geschoten. Het zijn er niet veel, maar het begon te regenen
Yep, it's a Toyota.
[afbeelding]
met de 14" velgen.
[afbeelding]
Issie nie mooi.
[afbeelding]
Watch out!!
[afbeelding]
Drive by.
[afbeelding]
Drive by 2.
[afbeelding]
Je ziet de remmen mooi door de velgen heen.
[afbeelding]
Dat is toch ook geen vergelijking.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 10:41 schreef Scorpie het volgende:
Clio rijdt lekkerder dan een Aygo.
Heb zelf een Aygo van de zaak en een proefrit in een Seat Ibiza en Clio gemaakt omdat ik over een maand mijn eigen auto moet betalen. De Clio is niet mijn soort auto; maar hij rijdt a) veel stiller b) veel relaxter en is veel comfortabler qua zitting.
Kortom: Clio dus. Of de 206.
Clio / Yaris lijkt me beterquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 11:24 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
Dat is toch ook geen vergelijking.
Een Clio staat dik boven een Aygo.
Clio hoor je te vergelijken met een Corolla.
Tja, dan moet diegene boven mij niet naar ervaringen hierover vragen hequote:Op vrijdag 27 oktober 2006 11:24 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
Dat is toch ook geen vergelijking.
Een Clio staat dik boven een Aygo.
Clio hoor je te vergelijken met een Corolla.
dat is inderdaad correct.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 13:09 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Tja, dan moet diegene boven mij niet naar ervaringen hierover vragen he![]()
Ja dat is inderdaad correct.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 12:28 schreef j22flyingdownwind het volgende:
[..]
Clio / Yaris lijkt me beter![]()
Corolla is golf, dus Megane formaat![]()
Dat hangt af van wat je wilt.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 12:40 schreef TSPO het volgende:
Dus al ik een clio of 206 te pakken kan krijgen is dit zeker aan te raden? Zelf dacht dat ik een 206 of clio misschien al verouderd is en daarom af te raden (verouderd, wat is verouderd ik rijd nu in golf '88 en rijd erg lekker door de 1.8 liter motor)
Aygo is wel goedkoper ivm bijtelling.
Als de kooi maar stevig is, dat is het belangrijkst in dat soort testen.quote:Op maandag 30 oktober 2006 15:49 schreef j22flyingdownwind het volgende:
Ik moet eerlijk zeggen dat ik het wel knap vind dat ze zo'n Aygo relatief veilig hebben kunnen maken. Die deurtjes en plaatwerk zijn net van karton! Desondanks blijkt hij toch veilig te zijn? Well done![]()
Een Aygo is een Toyota, dus veel betrouwbaarder dan de rest.quote:Op donderdag 14 juni 2007 11:09 schreef L-style het volgende:
Heb niet het gehele topic doorgelezen maar:
Mijn vriendin wil ook een Aygo kopen maar ik meende dat dit min of meer dezelfde is als de 107 en de C1, klopt dat? Waar zit er nog verschil in en welke is de betere (indien er effectief een verschil is)? Hoe valt de ruimte mee? Ik ben namelijk 1m91 en zou er ook wel mee willen rijden.
Hoe valt het verbruik mee?
Wat zijn eventueel alternatieven voor de Aygo/C1/107?
Dank je. Geeft de wagen eigenijk een beetje een velig gevoel tijdens het rijden? IS soms wel een probleem bij die kleinere wagentjes.quote:Op donderdag 14 juni 2007 11:52 schreef Furia het volgende:
[..]
Een Aygo is een Toyota, dus veel betrouwbaarder dan de rest.
Mijn vriend is ook 1.91 of 1.92 en die past er heerlijk ruim in, de stoel kan ver zat naar achter. Het verbruik is netjes: als je normaal rijdt (dus niet extreem zuinig) 650 km op een tank van 35 liter (nou ja, je rijdt hem niet helemaal leeg, dus een liter of 32).
Alternatieven? Nee
Ik vind van wel, heb niet echt het idee dat ik elk moment weg kan waaien oid, maar goed, met lichtere auto's is dat natuurlijk altijd meer dan met zware auto's. Daar doe je niets aan. Ik voel me qua niet-weer-gerelateerde dingen helemaal veilig, airbags voor enzoquote:Op donderdag 14 juni 2007 11:57 schreef L-style het volgende:
[..]
Dank je. Geeft de wagen eigenijk een beetje een velig gevoel tijdens het rijden? IS soms wel een probleem bij die kleinere wagentjes.
Mij persoonlijk dus niet...quote:Op donderdag 14 juni 2007 11:57 schreef L-style het volgende:
[..]
Dank je. Geeft de wagen eigenijk een beetje een velig gevoel tijdens het rijden? IS soms wel een probleem bij die kleinere wagentjes.
Plastic snelheidsklokje?quote:Op donderdag 14 juni 2007 14:25 schreef HPoi het volgende:
Nou nou wat geeft dat een veilig gevoel..Als je dat plastic snelheidsklokje aantikt met je schouder breekt het al af!
Wel met gevoel van veiligheid.quote:Op donderdag 14 juni 2007 14:28 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
Plastic snelheidsklokje?
Je doelt op de toerenteller? Die breekt niet zomaar af...
Bovendien heeft dat niets met veliligheid te maken.
De Aygo betrouwbaarder dan de 107 en de C1, hoe kom je daar nu weer bij?quote:Op donderdag 14 juni 2007 11:52 schreef Furia het volgende:
[..]
Een Aygo is een Toyota, dus veel betrouwbaarder dan de rest.
Mijn vriend is ook 1.91 of 1.92 en die past er heerlijk ruim in, de stoel kan ver zat naar achter. Het verbruik is netjes: als je normaal rijdt (dus niet extreem zuinig) 650 km op een tank van 35 liter (nou ja, je rijdt hem niet helemaal leeg, dus een liter of 32).
Alternatieven? Nee
Hoe heb je hem ingereden?quote:Op maandag 19 januari 2009 11:13 schreef Bdijk het volgende:
Leuke bak voor het geld, heb de 175km/pu mee gehaald op de Autobahn (wijzer over het witte vlak).. heb hem dan ook zeer goed ingereden vanaf de 1e kilometer.
erg prettig karretje, beetje gehorig alleen, maar altijd met veel plezier in gereden..
Waarom doe je het dan?quote:Op maandag 19 januari 2009 00:27 schreef kiwiholland het volgende:
Ik wil mijn Seat Ibiza gaan inruilen voor een Aygo het gaat wel aan mijn hart want hij rijdt zo lekker en goed
Daar ben ik ook benieuwd naarquote:
met mooi weer, weinig wind en de zuinige rijstijl van het nieuwe rijden kom je al een end...quote:Op woensdag 21 januari 2009 08:51 schreef rival het volgende:
ik heb mijn aygo niet meer.
iemand interesse in een setje velgen?
[ afbeelding ]
het rode glimt beter tegenwoordig. op de foto zat de lak er nog niet op.
en hoe haal je in godsnaam 1 op 20 met dat ding? in 2 jaar nooit gehaald. stelletje opa's![]()
Bekijk anders het volgende forum eensquote:Op zaterdag 20 juni 2009 23:11 schreef Ceased2Be het volgende:
*kick*
Sinds half april Aygo rijder; Charcoal Grey Comfort+
Meteen een vraag; ik hoor nu bij het licht gas geven in de hoogste versnelling een hoog piepgeluid wat er eerst niet was... maar even mee langs de garage maar wat kan dat zijn?
Het klinkt mij totaal niet bekend. 500 kilometer op 25 liter ook niet trouwens, ik moet er na 400km meestal wel een liter of 33 ingooienquote:Op maandag 25 januari 2010 14:33 schreef Jackiegoal het volgende:
Wij hebben twee problemen met onze nieuwe Aygo:
- Hij maakt een schurend geluid bij het remmen (zachtjes, maar zogauw je bijna stil staat hoor je het).
- Bij het tanken slaat hij te vroeg af. Soms al na 10 liter terwijl wij bij ongeveer 500 kilometer tanken (ongeveer 25 liter). Daarna wil hij ook niet meer verder en rijd je dus met een halfvolle tank.
Zijn dit voor iemand problemen die bekend klinken? Ik ga morgen naar de dealer voor winterbandjes en ga dit natuurlijk ook bespreken, maar ik wil graag weten waar ik aan toe ben.
Hoe?quote:Op maandag 25 januari 2010 16:17 schreef Ceased2Be het volgende:
400Km op een tank? ik rij 600 / 640 op 1 tankbeurt :S
Tanken te vroeg afslaan heb ik ook wel eens, dan knijp ik net zo lang door tot ie het wel weer doet
Ik schakel op tijd, trek niet achterlijk door en rijdt nooit harder dan 140 en tank altijd de goedkoopste euro 95 die ik kan vindenquote:
Je moet echt alleen het uiterste uiteinde van het tankpistool in je auto stoppen, anders slaat ie snel af inderdaad.. maar ook wel weer ver genoeg, anders krijg je alles over je schoenen.. gewoon even mee oefenen en dan lukt het echt wel om hem in een keer vol te tankenquote:
Ik rijd weinig in de stad en vooral veel langere afstanden (>100km). Dat scheelt.quote:Op maandag 25 januari 2010 15:39 schreef Borkydude het volgende:
[..]
Het klinkt mij totaal niet bekend. 500 kilometer op 25 liter ook niet trouwens, ik moet er na 400km meestal wel een liter of 33 ingooien
Das niet echt pittig zoals TS beweert.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 10:00 schreef Zonder_ZX9R het volgende:Benzine 157 km/uur 0 - 100 in 14.2 seconden 50 kW (68 pk) bij 6000 tpm max koppel 93 Nm bij 3600 tpm 3 cilinders 998 cc 4 kleppen per cilinder
Zodra er 1 streepje over is en hij dus gaat piepen, moet je wel over niet al te lang gaan tanken... in eerste instantie gaat hij langzaam knipperen en heb je geloof ik nog een liter of 3. Als hij snel gaat knipperen dacht ik nog 1 liter, maar het kan ook 5 resp. 3 liter geweest zijn... gewoon gaan tanken zodra ie gaat piepen is het adviesquote:Op donderdag 4 maart 2010 09:08 schreef jorienvdherik het volgende:
Ik heb sinds juni 2009 een aygo. Voor mijn werk rij ik 120 km per dag.
Heb nu bijna 18.000 km er op staan.
Vanochtend vertrokken en kwam de benzine streep meteen op 2 strepen te staan. Na 55 km staat die nu nog op 2 strepen.
Ik tank altijd bij 3 strepen, omdat ik bang ben dat ik het anders niet ga redden.
Kan ik nu nog vanmiddag 60 km rijden zonder te tanken?
Inderdaad, ik heb laatst eens 35, nogwat liter moeten tankenquote:Op zaterdag 6 maart 2010 18:40 schreef Borkydude het volgende:
Wat een natte tosti's hier. Ik tank meestal pas als ie al op dubbele snelheid knippert.
k haalde het nog 60 km terug.quote:Op donderdag 4 maart 2010 19:18 schreef Hugo__Boss het volgende:
[..]
Zodra er 1 streepje over is en hij dus gaat piepen, moet je wel over niet al te lang gaan tanken... in eerste instantie gaat hij langzaam knipperen en heb je geloof ik nog een liter of 3. Als hij snel gaat knipperen dacht ik nog 1 liter, maar het kan ook 5 resp. 3 liter geweest zijn... gewoon gaan tanken zodra ie gaat piepen is het adviesmn moeder gaat meestal met 2 blokjes over al tanken, maar ik heb nog een keer vanaf eindhoven naar Breda gereden terwijl ie vlak voorbij eindhoven al ging piepen. In Breda ging er 34.99 liter in, dus had voor hetzelfde geld langs de weg gestaan
Kijk anders in de handleiding, er staat zeker weten iets in over de afstand of het aantal liter dat je nog over hebt zodra ie gaat piepen
Voor 500 euro kan ik meer dan 6000 km rijden. Rij jij zo onzuinig ofzo?quote:Op dinsdag 27 juli 2010 11:14 schreef Ceased2Be het volgende:
Chippen zie ik ook niets in, ik gebruik die 500 euro liever om te tanken da's toch meer dan 3000km die je ermee kunt rijden daar heb ik meer plezier van
eh dat bedoel ikquote:Op dinsdag 27 juli 2010 11:16 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Voor 500 euro kan ik meer dan 6000 km rijden. Rij jij zo onzuinig ofzo?
quote:Hahahaha, hahahhahahahahaahahahhahashaha, hahahahahahahahahahahahahahahaha. x 754757868Op dinsdag 18 oktober 2005 16:00 schreef Aarschbaard het volgende:
Mijn homies zijn helemaal into auto tuning en we hebben dan ook mijn luchtfilter vervangen. Bovendien heb ik bij de aanschaf speciaal Michelin banden eronder laten zetten omdat die zo goed zijn (kijk maar naar Toyota in de formule 1, die rijden er ook op!) Bij de stoplichten rij ik de meeste GTI'tjes eruit, of je dat nou geloofd of niet!![]()
Ik geloof er juist niets van dat jij in "13.5" seconden met zo'n antieke starlet bij de honderd komt, heb je het opgemeten ofzo?![]()
quote:Op vakantie met een aygo is goud!!!Op dinsdag 27 juli 2010 11:12 schreef Tomatenboer het volgende:
Een Aygo chippen.![]()
Daar wordt het echt geen snelle auto van hoor. Een Aygo koop je niet om snel te zijn maar om goedkoop van A naar B te komen zonder je meteen in een suffe telefooncel op wielen te hoeven verplaatsen.![]()
Ik rij tegenwoordig zelf een Aygo. Bevalt me prima, al reed mijn Opel Astra vele malen stabieler op de snelweg, maar over de wegligging heb ik verder weinig te klagen. Rij gemiddeld 1 op 19,5 en de auto voelt voorin een stuk groter. De bagageruimte is waardeloos, maar met de achterbank neer krijg ik ook alles mee, zoals mijn racefiets.
Volgende week ga ik zelfs met de Aygo op vakantie naar Engeland.![]()
quote:Voorin zitten is wel te doen, maar meer dan 200km achterin zitten is toch niet erg comfortabel.Op donderdag 21 oktober 2010 17:58 schreef GenesiZ het volgende:
[..]
Op vakantie met een aygo is goud!!!
Met vier man plus bagage een weekend naar Engeland, wintersport met de achterbank eruit vol met boardspullen naar de bergen van Les Arcs Frankrijk, ik zou er zo weer een kopen!!!
quote:Treurig ik heb al een keer gehad dat het tankstation naar mij moest komen.Op zaterdag 6 maart 2010 18:40 schreef Borkydude het volgende:
Wat een natte tosti's hier. Ik tank meestal pas als ie al op dubbele snelheid knippert.
quote:Op vrijdag 22 oktober 2010 20:59 schreef Chokeme het volgende:
Wanneer is dit kut topic vol
Staat nu al 5 jaar in mijn AT
Hoi!
[ afbeelding ]
quote:Rectificatie, een Aygo is GEEN kutauto en zou het zo weer doen!!Op maandag 25 oktober 2010 10:10 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Een éénliter Aygo chiptunen.. Gast, ga je inlezen.
[..]
Mja, als je niet anders gewend bent. Koop maar eens een grote, luxe auto. Dan heb je een heel ander referentiekader en krijg je ineens veel meer respect voor jezelf omdat je vroegâh met zo'n kutauto op vakantie bent geweest. Dat doe je daarna nooit meer...
quote:He Mark, jij ook hierOp maandag 25 oktober 2010 11:30 schreef Metro2005 het volgende:
Toevallig 2 weken geleden in een peug 107 gereden en verdomd, het viel zowaar niet eens tegennog best behoorlijk vlot , redelijk comfortabel en alles ging lekker licht (koppeling, sturen etc). Alleen de ruimte ... als ik achter me keek dan zag ik de kofferklep al
niet echt een auto om dingen in te vervoeren ofzo.
maar ik zou het geen straf vinden om er eentje te bezitten.
Standaard speakers hebben een dramatisch geluid ja. Je kunt ze wel vervangen door fatsoenlijke 3 weg speakers (10cm diameter) maar dan heb je alsnog geen bass. De standaard radio levert ook niet al te goede geluidskwaliteit.quote:Op maandag 1 november 2010 18:03 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ik ben van plan een Aygo te kopen uit 2006. Ik vraag me alleen hoe het zit met de geluidskwaliteit van de speakers? Ik zie ze op de plaatjes nergens? Is het wat of dramatisch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |