abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_27910503
Hoi!

Ik heb sinds 1 week een Aygo en ben er zeer tevreden over, ze ziet er leuk uit, ik kan de meeste sjonnie's in gti-tjes de baas bij het stoplicht en parkeren is lekker makkelijk met zachte plastic bumpers rondom. Minpuntjes zjn het blijven plakken van de stoelbekleding aan je bilnaad (daarom zit ik altijd op een theedoek) en het feit dat mensen mijn aygo aanzien voor een brommobiel ("goh die brommobielen beginnen steeds meer op normale auto's te lijken")

Overige aygo-bezitters, post hier uw ervaringen!
Guess who's back in the motherfucking house, with a fat dick for your motherfucking mouth!
  dinsdag 14 juni 2005 @ 09:54:15 #2
54403 Mr-Z
Makkers staakt uw wild geraas
pi_27910528
Ik denk niet dat er veel mensen in zo'n autootje kunnen rijden... en als ze al het geld hadden zouden ze een leuke 2e hands kopen denk ik
pi_27910574
Ze is er al vanaf ¤9900 hoor, dat is echt een koopje vergeleken met een VW lupo of een smart!
Guess who's back in the motherfucking house, with a fat dick for your motherfucking mouth!
  dinsdag 14 juni 2005 @ 09:57:54 #4
54403 Mr-Z
pi_27910627
Hoe pittig zijn ze? Heb je daar wat gegevens over?
pi_27910679
Ik weet het zo niet uit m'n hoofd, maar ik ben altijd lekker snel van mijn plaats. Heb al 147 op de teller gehad, hij wilde nog wel harder denk ik, ik ben maar opgehouden toen er een wieldop vanaf vloog
pi_27910687
  • Benzine
  • 157 km/uur
  • 0 - 100 in 14.2 seconden
  • 50 kW (68 pk) bij 6000 tpm
  • max koppel 93 Nm bij 3600 tpm
  • 3 cilinders
  • 998 cc
  • 4 kleppen per cilinder
  • Wie het laatst lacht..... snapt hem niet!
    speciaal voor Pep:
    Het is TUFKA ZX9R. Niet tufkap! -O-
      dinsdag 14 juni 2005 @ 10:00:42 #7
    54403 Mr-Z
    pi_27910689
    quote:
    Op dinsdag 14 juni 2005 10:00 schreef Aarschbaard het volgende:
    Ik weet het zo niet uit m'n hoofd, maar ik ben altijd lekker snel van mijn plaats. Heb al 147 op de teller gehad, hij wilde nog wel harder denk ik, ik ben maar opgehouden toen er een wieldop vanaf vloog
    Top kwaliteit dus
    pi_27910797
    quote:
    Op dinsdag 14 juni 2005 10:00 schreef Mr-Z het volgende:
    Top kwaliteit dus
    Het waren custom wieldoppen van de Action, die had ik er net zelf opgezet. Heb ze nu vastgemaakt met een drupje bison-kit, dit gebeurt me geen 2e keer!
    pi_27910885
    quote:
    Op dinsdag 14 juni 2005 10:04 schreef Aarschbaard het volgende:
    Het waren custom wieldoppen van de Action, die had ik er net zelf opgezet. Heb ze nu vastgemaakt met een drupje bison-kit, dit gebeurt me geen 2e keer!
    Pimp my Car voor ¤ 12,95 met mooie spinners van de Action
    Wie het laatst lacht..... snapt hem niet!
    speciaal voor Pep:
    pi_27910938
    Die heb ik ja, je moet bij die dingen goed oppassen dat de wind er niet onder komt, dan vliegen ze zo weg
      dinsdag 14 juni 2005 @ 10:14:56 #11
    26458 Tjabbo
    2.5 TwinTurbo
    pi_27911031
    Heb je de 3deurs of 5 deurs?

zijn ze een beetje ruim of is het weer japannertjes formaat?
    pi_27911078
    quote:
    Op dinsdag 14 juni 2005 09:54 schreef Mr-Z het volgende:
    Ik denk niet dat er veel mensen in zo'n autootje kunnen rijden... en als ze al het geld hadden zouden ze een leuke 2e hands kopen denk ik
    De Aygo is er juist voor de mensen met een kleine beurs en voor mensen die in de stad wonen, studenten
      dinsdag 14 juni 2005 @ 10:24:20 #13
    27148 raimen
    SPEED IS SWEET
    pi_27911230
    quote:
    Op dinsdag 14 juni 2005 09:53 schreef Aarschbaard het volgende:
    Hoi!
    [afbeelding]
    Ik heb sinds 1 week een Aygo en ben er zeer tevreden over, ze ziet er leuk uit, ik kan de meeste sjonnie's in gti-tjes de baas bij het stoplicht
    0 - 100 in 14.2 seconden is niet echt bijster snel hoor.
    Dus met de (echte) gti mannen zul je het wel erg zwaar krijgen.
    Voor de rest geinige bak
    Bruno....Ik zal je missen vriend
    To Protect and to Serve
    U wilt werkruimte... prima...:Barry...Vast.
    Toezicht is gezond!
    pi_27911410
    quote:
    Op dinsdag 14 juni 2005 09:56 schreef Aarschbaard het volgende:
    Ze is er al vanaf ¤9900 hoor, dat is echt een koopje vergeleken met een VW lupo of een smart!
    Lupo is 'r niet meer. Das nu de Fox, en die heb je ook al vanaf een dikke 9K
    pi_27911461
    Ik ga vanmiddag proefrijden in de Aygo en in de VW Fox!

Een gele fox!
      dinsdag 14 juni 2005 @ 10:32:55 #16
    57098 NoT-YouR-MaN
    Drugs are bad mkay?
    pi_27911496
    Ik zag dat er meerdere uitvoerigen van de Toyota Aygo zijn:
    Namelijk dat van Peugeot en Citroen. Citroen heeft als naam C1 gekregen. Ze zijn allemaal gelijk aan elkaar. Alleen je logo en je prijskaartje van je auto varieert. Daarom vonden ze de C1 beter. Omdat het 'maar' 9300 euro kost
    .:: The difference between GENIUS and STUPIDITY is that genius has its limits! ::.
      dinsdag 14 juni 2005 @ 10:32:55 #17
    62885 MikeyMan
    Vici, Vidi, Veni
    pi_27911497
    Zit jij in je blote Aarsch in die auto ofzo?
    Don't put something in your mouth unless you're happy to swallow...
    ©DiscoveryChannel
      dinsdag 14 juni 2005 @ 10:39:27 #18
    57098 NoT-YouR-MaN
    Drugs are bad mkay?
    pi_27911690
    quote:
    Op dinsdag 14 juni 2005 10:31 schreef Roellio het volgende:
    Ik ga vanmiddag proefrijden in de Aygo en in de VW Fox!

Een gele fox!
    Mocht je een Fox nemen doe jezelf een plezier en neem de 1.4i uitvoering!
    1.2i is zooo slooooooooooooooooooooooooooooom. 18 sec naar de 100! (windmee).
    .:: The difference between GENIUS and STUPIDITY is that genius has its limits! ::.
    pi_27912721
    quote:
    Op dinsdag 14 juni 2005 10:32 schreef NoT-YouR-MaN het volgende:
    Ik zag dat er meerdere uitvoerigen van de Toyota Aygo zijn:

Klopt, maar de aygo ziet er het leukste uit
    De Citroen en de Peugeot hebben zo'n grote vreet
    pi_27912804
    quote:
    Op dinsdag 14 juni 2005 11:14 schreef Aarschbaard het volgende:
    [afbeelding]
    Klopt, maar de aygo ziet er het leukste uit
    De Citroen en de Peugeot hebben zo'n grote vreet
    Ik zie geen verschil?
    Wie het laatst lacht..... snapt hem niet!
    speciaal voor Pep:
      dinsdag 14 juni 2005 @ 11:22:55 #21
    62885 MikeyMan
    Vici, Vidi, Veni
    pi_27912947
    quote:
    Op dinsdag 14 juni 2005 11:17 schreef Zonder_ZX9R het volgende:

[..]

Ik zie geen verschil?
    Je bent kippig zeker?
    Hij doelt denk ik op de grote luchthapper in de bumper...
    ©DiscoveryChannel
    pi_27920734
    quote:

ik kan de meeste sjonnie's in gti-tjes de baas bij het stoplicht
    quote:
    0-100 = 14.2 seconden
    pi_27921490
    Van wie ben je een kloon?
    pi_27945668
    quote:
    Op dinsdag 14 juni 2005 10:32 schreef MikeyMan het volgende:
    Half.. ik ben doedelzakspeler dus dan draag ik een traditionele kilt.
    pi_27945723
    quote:
    Op dinsdag 14 juni 2005 10:14 schreef Tjabbo het volgende:
    Heb je de 3deurs of 5 deurs?

zijn ze een beetje ruim of is het weer japannertjes formaat?
    3 deurs, en zit gewoon erg ruim voor een japanner. Het is immers ook een dubbel-franse auto
    pi_27947325
    Toyota Aygo = een goede Citroën\Peugeot (maar een matige Toyota)

pi_28175496
    Weet iemand trouwens waar ik Toyota F1 raamstickers kan kopen? Ik zag laatst nog een starlet met die dingen, maar ik durfde de eigenaar niet aan te spreken (een grote hiphoppende neger)
      donderdag 23 juni 2005 @ 22:00:41 #28
    17337 ook_gek
    doet ie anders nooit
    pi_28175874
    Paladijn
    Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
    Never underestimate the power of stupid people in a large group
    pi_28177519
    quote:
    Op donderdag 23 juni 2005 22:00 schreef ook_gek het volgende:
    Paladijn
    Markje!
    De aygo lijkt me zo'n vrouwenauto net als de Ford Ka en Fiat Panda :x
    De aflevering van TG dat ze met die aygo's gingen voetballen was wel cool though
    Sic nos rodunt omnes gentes et sic erimus egentes. Qui nos rodunt confundantur et cum iustis non scribantur.
    Leuke Android apps van Little Blue Frog. Blog Carbagerun verslagen team 9000 - Spijker
      donderdag 23 juni 2005 @ 22:50:44 #30
    17337 ook_gek
    doet ie anders nooit
    pi_28177560
    quote:
    Op donderdag 23 juni 2005 22:49 schreef Paladijn het volgende:

[..]

Markje!
    De aygo lijkt me zo'n vrouwenauto net als de Ford Ka en Fiat Panda :x
    De aflevering van TG dat ze met die aygo's gingen voetballen was wel cool though
    die gasten konden wel super goed rijden
    Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
    Never underestimate the power of stupid people in a large group
    pi_28178190
    quote:
    Op donderdag 23 juni 2005 22:50 schreef ook_gek het volgende:
    die gasten konden wel super goed rijden
    De hoeveelheid deuken naderhand ook _o-
    Maar wel goede promotie stunt van Toyota
    Sic nos rodunt omnes gentes et sic erimus egentes. Qui nos rodunt confundantur et cum iustis non scribantur.
    Leuke Android apps van Little Blue Frog. Blog Carbagerun verslagen team 9000 - Spijker
    pi_28183859
    Je ken er idd lekker mee voetballen
    Light thinks it travels faster than anything, but it is wrong. No matter how fast light travels it finds the darkness has always got there first and is waiting for it.
    pi_28511507
    Ik + vriendin gaan er binnenkort ook een testrit in maken. Zij zoekt een nieuwe auto en de aygo ziet er echt vet uit.
    Mark Meisner Motografie! MarkMeisner.com
    pi_28694308
    Gister hebben we een proefrit gemaakt en een paar dingen uit laten rekenen. De vrouw wilt perse de 3deurs sportversie in anteraciet en we laten hem gelijk verlagen. Als optie komt er ook nog de snowboard-dakdrager erbij . We gaan er mee op wintersport .

Nu nog even wat geld bij elkaar sprokkelen en dan hopen we hem binnen 2 maanden te kunnen gaan bestellen.
      maandag 11 juli 2005 @ 01:03:34 #35
    107125 dancemacabre
    is niet zo heel erg
    pi_28696981
    3 cyl., half porsche geluid, leuk.
    pi_28970126
    quote:
    Op donderdag 23 juni 2005 21:50 schreef Aarschbaard het volgende:
    Weet iemand trouwens waar ik Toyota F1 raamstickers kan kopen? Ik zag laatst nog een starlet met die dingen, maar ik durfde de eigenaar niet aan te spreken (een grote hiphoppende neger)
    http://toyota.formel-1-pa(...)/Accessoires_18.html
    pi_31255464
    Hoi!
    Om mijn mooie Aygo nog mooier te maken ben ik op zoek naar chromen plakstrips en metalen sportwieldoppen. Weet iemand waar ik die kan krijgen? Ik heb al contact opgenomen met de Toyota dealer, maar die kon me niet verder helpen

Ik heb er al een Toyota F1 sticker op (nog bedankt Supersatan!) en heb al een mooi sportpookje en pedaaltjes, maar mijn homies klagen dat ik hem nog sportiever moet maken Eigenlijk hebben ze daar wel gelijk in, dus begin ik maar aan de wielen en met wat classy chroom styling.
      vrijdag 7 oktober 2005 @ 15:27:30 #39
    54403 Mr-Z
    pi_31255603
    quote:
    Op vrijdag 7 oktober 2005 15:23 schreef Aarschbaard het volgende:
    Hoi!
    Om mijn mooie Aygo nog mooier te maken ben ik op zoek naar chromen plakstrips en metalen sportwieldoppen. Weet iemand waar ik die kan krijgen? Ik heb al contact opgenomen met de Toyota dealer, maar die kon me niet verder helpen

Ik heb er al een Toyota F1 sticker op (nog bedankt Supersatan!) en heb al een mooi sportpookje en pedaaltjes, maar mijn homies klagen dat ik hem nog sportiever moet maken Eigenlijk hebben ze daar wel gelijk in, dus begin ik maar aan de wielen en met wat classy chroom styling.
    www.tupperware.nl
    pi_31255823
    quote:
    Op vrijdag 7 oktober 2005 15:27 schreef Mr-Z het volgende:
    www.tupperware.nl
    Dat kan ook serieus, het is niet alsof ik mijn auto verneuk met plastic troep De Aygo is van zichzelf al een mooi gevormde auto waar je geen domme spoilers en bumpers op hoeft te plakken. Ik wil mijn juweeltje alleen wat subtiel stijlen met mooie chroomlijsten en fatsoenlijke velgen.
    pi_31255868
    Weet iemand trouwens ook of er een Aygo (tuning of gebruikers) club is?
      vrijdag 7 oktober 2005 @ 15:36:38 #42
    54403 Mr-Z
    pi_31255875
    quote:
    Op vrijdag 7 oktober 2005 15:34 schreef Aarschbaard het volgende:

[..]

Dat kan ook serieus, het is niet alsof ik mijn auto verneuk met plastic troep De Aygo is van zichzelf al een mooi gevormde auto waar je geen domme spoilers en bumpers op hoeft te plakken. Ik wil mijn juweeltje alleen wat subtiel stijlen met mooie chroomlijsten en fatsoenlijke velgen.
    Een plastic sportwieldop is geen fatsoenlijke velg..

En als jij al over homies begint kan ik je al niet serieus nemen
    pi_31256136
    quote:
    Op vrijdag 7 oktober 2005 15:36 schreef Mr-Z het volgende:
    Een plastic sportwieldop is geen fatsoenlijke velg..

En als jij al over homies begint kan ik je al niet serieus nemen
    Daarom zoek ik ook metalen sportwieldoppen, een van mijn homies heeft van die plastic spinner wieldoppen, maar die zien er dus echt niet uit. Ik wil mijn Aygo gewoon wat mooier stylen en dan niet op de manier dat mensen je uitlachen bij de McDonalds Drive.

En waarom is je maten homies noemen nou weer niet serieus? Zo noemen we elkaar hier al tijden...

Maar goed, om terug te komen op mijn vraag, weet iemand waar je die chroomstrips en/of wieldoppen zou kunnen halen? Ik heb genoeg auto's hiermee gezien op de snelweg, maar dan kun je niet aan mensen vragen waar ze ze vandaan hebben
    pi_31495333
    die chroomstrips kun je vast wel bij halfords en in ieder geval bij Conrad krijgen, maar die metalen wieldoppen - wat bedoel je daar precies mee? Dit soort dingen?

Er staan meer op http://www.v44.nl/modellen/p1800/techniek/wieldoppen.htm (Dat was eigenlijk ook de enige site die ik in google images vond) maar die zijn hopeloos antiek.
    pi_31511997
    Kun je niet beter gewoon voor 200 eur een setje LM velgen regelen via Marktplaats oid. Ik heb 4 jaar geleden een set gekocht voor 175eur en ik rijdt er nog met plezier mee.
    pi_31514482
    Heb je geen fotos van dat ding zoals die der nu uitziet
    pi_31514675
    quote:
    Op maandag 17 oktober 2005 17:46 schreef VjenneKloetn het volgende:
    'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
      maandag 17 oktober 2005 @ 21:43:42 #48
    82207 Chokeme
    DIY Viroloog
    pi_31518073
    quote:
    Hoi!
    [afbeelding]
    ik kan de meeste sjonnie's in gti-tjes de baas bij het stoplicht
    Ja vast Wat voor GTI is dat dan wel niet ? Dan weet ik dat ik die nooit ga kopen, mocht ik ooit nog eens een GTI willen.
    It's okay to be white
      maandag 17 oktober 2005 @ 22:21:31 #49
    113712 Freshthinking
    Het kan áltijd decadenter
    pi_31519234
    quote:
    Op vrijdag 7 oktober 2005 15:23 schreef Aarschbaard het volgende:
    Hoi!

Een Toyota F1 sticker op een Aygo
    Let's go fucking Mental.
      dinsdag 18 oktober 2005 @ 00:27:27 #50
    29319 ninja-mod
    Budo Taijutsu
    pi_31522642
    quote:
    De Aygo is er juist voor de mensen met een kleine beurs ...
    Yeah right...

De een betaald z'n auto het liefst in 1 keer ipv er een lening voor te moeten doen ...
    Als je nou, zeg 1300 ballen schoon per maand doet okay maar anders word het toch echt een 2e handsje hoor.
    Ook een toyota uiteraard ( starlet )
    > BTi <
    Only the light called darkness can show who i really am...
      dinsdag 18 oktober 2005 @ 10:04:36 #51
    34775 Metro2005
    Mind explorer
    pi_31528068
    in 14.2 sec. naar de 100 en dan GTI's de baas blijven
    Een trage GTI doet er 10 sec. over, een snelle GTI doet het in 7-8 sec.
    Bijna 2x zo snel dus

Waarschijnlijk kun je ze de baas omdat hun normaal wegrijden en jij als een mongool loopt te planken, zo van kijk kijk ik win ik win, jaaa met een neuslengte gewonnen

Overigens zou ik persoonlijk voor de Citroen C1 gaan ipv deze. Toch net wat eigenwijzer en wat comfortabeler afgeveerd. Verder zelfde techniek dus net zo betrouwbaar

@Tommy_Kuklinski , de motor ed zijn allemaal van toyota. Als ik een Citroën C1 koop, dan schaf ik dus feitelijk een citroen schilletje aan met een toyota erin.
    niet andersom
    Childhood is over the moment you know you're going to die.
    'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
      dinsdag 18 oktober 2005 @ 10:13:48 #52
    54403 Mr-Z
    pi_31528248
    quote:
    Op dinsdag 18 oktober 2005 10:04 schreef Metro2005 het volgende:
    in 14.2 sec. naar de 100 en dan GTI's de baas blijven
    Een trage GTI doet er 10 sec. over, een snelle GTI doet het in 7-8 sec.
    Bijna 2x zo snel dus

Waarschijnlijk kun je ze de baas omdat hun normaal wegrijden en jij als een mongool loopt te planken, zo van kijk kijk ik win ik win, jaaa met een neuslengte gewonnen

Overigens zou ik persoonlijk voor de Citroen C1 gaan ipv deze. Toch net wat eigenwijzer en wat comfortabeler afgeveerd. Verder zelfde techniek dus net zo betrouwbaar

@Tommy_Kuklinski , de motor ed zijn allemaal van toyota. Als ik een Citroën C1 koop, dan schaf ik dus feitelijk een citroen schilletje aan met een toyota erin.
    niet andersom
    Inderdaad.. en dan ook nog een topsnelheid van maar liefst 157 km/h! Wel een racemonster moet ik zeggen
    pi_31528884
    quote:
    Op dinsdag 18 oktober 2005 10:04 schreef Metro2005 het volgende:

niet andersom
    De benzeen motor is van Toyota, de diesel van PSA.
    Ik vind de afwerking minder dan bij andere Toyota's, zal ook wel met de prijs te maken hebben.

Maar ik heb toch ook niet verkondigd, dat het een PSA oto is?
    Alleen dat het een goede Citroen is (omdat die een Toyota motor heeft ) maar een mindere Toyota, omdat ik de afwerking minder vind dan de "normale" Toyota's, maar waarschijnlijk komt dat omdat ik abuis ben.
      dinsdag 18 oktober 2005 @ 10:56:52 #54
    34775 Metro2005
    Mind explorer
    pi_31529395
    quote:
    Op dinsdag 18 oktober 2005 10:38 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:

[..]

De benzeen motor is van Toyota, de diesel van PSA.
    Ik vind de afwerking minder dan bij andere Toyota's, zal ook wel met de prijs te maken hebben.

Maar ik heb toch ook niet verkondigd, dat het een PSA oto is?
    Alleen dat het een goede Citroen is (omdat die een Toyota motor heeft ) maar een mindere Toyota, omdat ik de afwerking minder vind dan de "normale" Toyota's, maar waarschijnlijk komt dat omdat ik abuis ben.
    Wat is er mis met PSA blokken?
    'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
    pi_31529490
    quote:
    Op dinsdag 18 oktober 2005 10:56 schreef Metro2005 het volgende:

[..]

Wat is er mis met PSA blokken?
    Diesels zijn oke, Toyota heeft destijds in de Corolla's, Peugeo diesels geleverd.
    Nu ook weer in de Aygo, maar de PSA benzine motoren komen niet eens in de buurt
      dinsdag 18 oktober 2005 @ 11:07:07 #56
    34775 Metro2005
    Mind explorer
    pi_31529672
    quote:
    Op dinsdag 18 oktober 2005 11:00 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:

[..]

Diesels zijn oke, Toyota heeft destijds in de Corolla's, Peugeo diesels geleverd.
    Nu ook weer in de Aygo, maar de PSA benzine motoren komen niet eens in de buurt
    Qua wat niet? levensduur? zuinigheid? Betrouwbaarheid?

Ik mag toch wel stellen dat benzinemotoren die zonder moeite 3 of 4 ton draaien kwalitatief toch niet zo heel slecht zijn.
    Ik mag toch wel stellen dat een verbruik van 1 op 12 / 1 op 13 met uitschieters naar 1 op 16,5 met een 2 liter benzinemotor op een 1300kg wegende auto toch niet zo heel onzuinig is.

Ik mag toch wel stellen dat benzinemotoren van 50 jaar oud toch wel tot betrouwbaar gerekend mogen worden (citroen DS? )

Ik kan toch wel stellen dat 6 ton op de klok toch wel een nette prestatie is voor een benzinemotor.
    Als ik de sleutel omdraai in het contactslot en ik weet 100% zeker dat de auto altijd aanslaat omdat ie dat nog nooit niet heeft gedaan, is dat dan onbetrouwbaar?

Waarin komen ze dan niet in de buurt van toyotamotoren?
    pi_31534166
    *reageer maar eens opnieuw wanneer je je gedragen kunt *

[ Bericht 82% gewijzigd door Tjabbo op 18-10-2005 16:10:13 ]
    pi_31536445
    Hoi!
    quote:
    Op zondag 16 oktober 2005 20:34 schreef Paladijn het volgende:
    die chroomstrips kun je vast wel bij halfords en in ieder geval bij Conrad krijgen, maar die metalen wieldoppen - wat bedoel je daar precies mee? Dit soort dingen?
    [afbeelding]
    Er staan meer op http://www.v44.nl/modellen/p1800/techniek/wieldoppen.htm (Dat was eigenlijk ook de enige site die ik in google images vond) maar die zijn hopeloos antiek.
    Bedankt voor de tip, Halfords had ze helaas niet, maar ik zal eens kijken bij Conrad. Ik dacht dat die alleen electronica verkochten trouwens
    En de wieldoppen, dat moeten dus eigenlijk gewoon metalen versies zijn van de paar mooie plastic wieldoppen die ik nu kan kiezen (de meeste vind ik lelijk). Bij voorkeur ook met chroomlook, zodat ze er extra aggressief uitzien!
    quote:
    Op maandag 17 oktober 2005 14:47 schreef GenesiZ het volgende:
    Kun je niet beter gewoon voor 200 eur een setje LM velgen regelen via Marktplaats oid. Ik heb 4 jaar geleden een set gekocht voor 175eur en ik rijdt er nog met plezier mee.
    Ik wil er op zich ook wel mooie velgen onder hebben voor dat bedrag, maar als ik rondkijk naar mooie velgen kom ik op 16" en 17" uit. Dat past toch nooit onder mijn Aygo? Mijn lokale Toyota dealer had ook wel wieldoppen, maar die waren van dat goedkope plastic. Toen ik om metalen wieldoppen vroeg deden ze al wat lacherig

Als die 16" velgen wel passen trouwens, worden mijn prestaties dan ook beter? Ik heb er nu al een nieuw luchtfilter in en dat werkt prima!
    pi_31536465
    quote:
    Op maandag 17 oktober 2005 17:46 schreef VjenneKloetn het volgende:
    Ik heb helaas geen digitale camera, maar ik zal mijn homies wel eens vragen of ze een fotoshoot willen maken.
    pi_31536583
    quote:
    Op dinsdag 18 oktober 2005 14:14 schreef Waterkipje het volgende:
    lol 14.2 aan de 100 en jij bent gti mannetjes de baas? wat een nerd ben jij

zelfs mijn toyota starlet 1.0 uit 88 doet 0-100 in 13.5

een beetje gti zit al rond de 9 seconden ofzo...

kneus, ga weg man
    Wat een aggressieve reactie, dat slaat toch nergens op?

Mijn homies zijn helemaal into auto tuning en we hebben dan ook mijn luchtfilter vervangen. Bovendien heb ik bij de aanschaf speciaal Michelin banden eronder laten zetten omdat die zo goed zijn (kijk maar naar Toyota in de formule 1, die rijden er ook op!) Bij de stoplichten rij ik de meeste GTI'tjes eruit, of je dat nou geloofd of niet!

Ik geloof er juist niets van dat jij in "13.5" seconden met zo'n antieke starlet bij de honderd komt, heb je het opgemeten ofzo?
      dinsdag 18 oktober 2005 @ 16:11:56 #61
    26458 Tjabbo
    2.5 TwinTurbo
    pi_31536801
    Houden we het even netjes hier?
    pi_31536862
    Uiteraard kun je gti'tjes eruit rijden bij het stoplicht. Maar dan geven ze echt geen vol gas. Ik heb een testrit gemaakt in de aygo en hij is echt niet snel. Tis gewoon een leuke boodschappenauto.

En je auto sneller maken met een vervangen luchtfilter en speciale Michelin banden haha, met die filter zal hij net wat sneller reageren op het gas en met de banden kun je iets sneller door de bocht zonder eruit te vliegen
      dinsdag 18 oktober 2005 @ 16:38:27 #63
    26458 Tjabbo
    2.5 TwinTurbo
    pi_31537296
    Idd Genesiz. Erg veel gaan er niet aan schelen denk ik.
    En een moderne GTi zit tussen de 8 en 9secs aan de 100.
      dinsdag 18 oktober 2005 @ 16:49:17 #64
    34775 Metro2005
    Mind explorer
    pi_31537479
    Het ligt er natuurlijk ook maar helemaal aan wat je gewend bent. Als jij uit een 1.4 liter atmosferische diesel komt dan zal dit best snel aanvoelen. Of nog erger, een atmosferische 1.9 dieselende automaat citroen BX, die doet bijna 20 sec. naar de 100 ofzo

Ja DAN zal zo'n toyota ding best snel aanvoelen. maar snel is en blijft die niet, ook niet met een openluchtfilter erop. (dan klinkt ie alleen snel)

Ik denk dat je een gti er alleen uitrijdt als de bestuurder van de gti z'n handrem vergeet
    en dan nog maar net
      dinsdag 18 oktober 2005 @ 16:58:49 #65
    36763 Automatic_Rock
    Onaangepast eerlijk..
    pi_31537658

Wil iedereen die TS gelooft z'n hand opsteken?? Dan komt het busje jullie zo weer ophalen...
    Have you ever picked your feet in Poughkeepsie?
      dinsdag 18 oktober 2005 @ 17:30:25 #66
    82207 Chokeme
    DIY Viroloog
    pi_31538365
    quote:
    Op dinsdag 18 oktober 2005 16:00 schreef Aarschbaard het volgende:

[..]

Wat een aggressieve reactie, dat slaat toch nergens op?

Mijn homies zijn helemaal into auto tuning en we hebben dan ook mijn luchtfilter vervangen. Bovendien heb ik bij de aanschaf speciaal Michelin banden eronder laten zetten omdat die zo goed zijn (kijk maar naar Toyota in de formule 1, die rijden er ook op!) Bij de stoplichten rij ik de meeste GTI'tjes eruit, of je dat nou geloofd of niet!

Ik geloof er juist niets van dat jij in "13.5" seconden met zo'n antieke starlet bij de honderd komt, heb je het opgemeten ofzo?
    Ja vet he heb ik ook bij mijn brommer gedaan, andere bandjes en luchtfilter, whoppa 120 pk erbij. 0.100 in 3 sec en topsnelheid zit tegen de geluidsbarriere aan.

It's okay to be white
      dinsdag 18 oktober 2005 @ 17:38:56 #67
    82207 Chokeme
    DIY Viroloog
    pi_31538554
    Even zonder gekheid, denk je nou echt dat jij met je Aygo een GTI eruit trekt ? Een luchtfilter doet niet barre veel hoor, en een setje banden al helemaal niet. Ook niet als Michelin ook banden onder F1 wagens heeft. (Alsof die van jou ook maar een beetje lijken op die onder een F1 auto zitten.) Sorry hoor maar zo vraag je ook wel om onsirieuze/offtopic reacties. Kom op zeg, een GTI hou jij echt niet bij
    It's okay to be white
      dinsdag 18 oktober 2005 @ 18:45:13 #68
    113712 Freshthinking
    pi_31540055
    Ik heb laatst een rij-impressie geschreven over de Aygo. In de stad komt het autootje aardig mee, maar een GTI trek je er echt niet mee uit hoor. Mocht iemand de impressie willen lezen, dan kan ik het hier wel posten

Overigens heb ik vanmiddag in de nieuwe Suzuki Swift gereden. Een 1.5 VVT met 100 pk. Dat is trouwens wel erg snel zeg!
    Let's go fucking Mental.
    pi_31556784
    quote:
    Op dinsdag 18 oktober 2005 18:45 schreef Freshthinking het volgende:
    Ik heb laatst een rij-impressie geschreven over de Aygo. In de stad komt het autootje aardig mee, maar een GTI trek je er echt niet mee uit hoor. Mocht iemand de impressie willen lezen, dan kan ik het hier wel posten
    ik ben benieuwd
    [b]Op dinsdag 10 februari 2004 14:36 schreef Malawi het volgende:[/b]
    Het in den oren stoppen van kiwi's is dus een probaat tijgeraanvalafweermiddel
    pi_31560835
    Hoi!
    quote:
    Op dinsdag 18 oktober 2005 16:14 schreef GenesiZ het volgende:
    Uiteraard kun je gti'tjes eruit rijden bij het stoplicht. Maar dan geven ze echt geen vol gas. Ik heb een testrit gemaakt in de aygo en hij is echt niet snel. Tis gewoon een leuke boodschappenauto.

En je auto sneller maken met een vervangen luchtfilter en speciale Michelin banden haha, met die filter zal hij net wat sneller reageren op het gas en met de banden kun je iets sneller door de bocht zonder eruit te vliegen
    Nou, ik had altijd problemen met die GTI-sjonnies hier in de stad met mijn oude Volvo 340 Winner, maar die tijd is nu definitief voorbij! Misschien was ik ook wel uitdagender omdat er 'Winner' op mijn auto stond en lijkt mijn Aygo minder sportief. Maar ik ben dus hard bezig mijn Aygo te tunen tot een auto die goed meekomt! Ik vind het in ieder geval een hele degelijke, mooie auto en ben er tot nu toe ook erg tevreden mee.

Zou iemand me trouwens kunnen vertellen of ik 16" of zelfs 17" LM-sportvelgen onder mijn Aygo kan plaatsen of moet ik hem dan ook nog verhogen? (Ik wil hem uiteraard liever verlagen, hoewel ik bang ben dat ik dan weer problemen krijg met drempels, net als een van mijn homies )

En wordt mijn auto ook sneller van grotere velgen? Dan is het echt met de Aygo!
      woensdag 19 oktober 2005 @ 16:20:11 #71
    82207 Chokeme
    DIY Viroloog
    pi_31561162
    quote:
    Op woensdag 19 oktober 2005 15:54 schreef Aarschbaard het volgende:
    En wordt mijn auto ook sneller van grotere velgen? Dan is het echt met de Aygo!
    Ok, vanaf nu neem ik geen enkele post meer van jou sirieus. Had dit topic niet beter in ONZ gekund?
    It's okay to be white
    pi_31561407
    quote:
    Op woensdag 19 oktober 2005 16:20 schreef Chokeme het volgende:

[..]

Ok, vanaf nu neem ik geen enkele post meer van jou sirieus. Had dit topic niet beter in ONZ gekund?
    Grotere wielen, meer oppervlak per omwenteling, zo gek is mijn gedachte toch niet?
    Als het antwoord dan zo duidelijk is, zou je dat dan willen geven? Niet iedereen is een auto expert! De laatste tijd verdiep ik mij steeds meer in mijn auto en ik leer dus ook veel bij.
      woensdag 19 oktober 2005 @ 16:42:23 #73
    113712 Freshthinking
    pi_31561471
    Bij deze dus mijn rij-impressie van de Aygo. Het artikel is geschreven voor een tijdschrift, dat TAPE heet, met als doelgroep 20 tot 30-jarige mannen en vrouwen. Verder mocht het artikel maximaal 900 woorden bevatten, waardoor ik dus niet echt veel ruimte had om een uitgebreide impressie te schrijven..

Aygo opvallend cool door Deventer binnenstad

Toyota wil afrekenen met het suffe imago. De nieuwe Aygo is volgens Toyota cool, easy en je maakt er makkelijk vrienden mee. TAPE ging naar garage Morrenhof in Deventer en kreeg de jongste telg mee voor een proefrit…

Aygo staat voor I go, dat Ik Ga betekent. Toyota richt zich met het nieuwe model op een jonge doelgroep. Trendy en jonge stadsbewoners die zich snel door de stad verplaatsen en gaan en staan waar zij willen. Behalve in het design is dat ook terug te vinden in de mogelijkheden. Zo kun je dankzij het Prepaid model vanaf 50 euro per maand een Aygo rijden. Het is duidelijk dat Toyota de Aygo als een hippe auto presenteert. Je iPod sluit je op de autoradio aan via een speciale aansluiting en een TomTom navigatiesysteem kan af-fabriek worden ingebouwd. Samsonite heeft een speciale tassenset ontworpen die precies in de achterbak van de Aygo past. De standaard brochure is vervangen door een heus urban lifestyle magazine.

Klaar voor de start…

De Aygo mag voor iets minder dan 10 mille de showroom verlaten. Standaard krijg je dan onder meer elektrische stuurbekrachtiging, ABS, twee airbags en een radio/cd-speler. Voor 1.000 euro meer heb je de ‘+’ uitvoering, waarop zaken als spiegels en deurgrepen in carrosseriekleur, elektrische ramen, centrale vergrendeling met afstandsbediening en vier extra speakers standaard zijn. TAPE kreeg van Toyota Morrenhof een Aygo Sport mee. Deze is 1.600 euro duurder dan de ‘+’. De Sport beschikt standaard over 14 inch lichtmetalen velgen, airco, een toerenteller en mistlampen vóór. Bovendien heeft de Aygo Sport van Morrenhof Pearl Blue metallic lak, een optie die je 400 euro extra gaat kosten.

And Aygo!

Tijd om de Aygo te testen. De stoel zit comfortabel, maar is wel vlak waardoor je er tijdens een sportieve rit snel uit schuift. Het dashboard ziet er overzichtelijk en leuk uit. Een opvallend en bovenal funny detail is de toerenteller, die ‘zweeft’ boven de kilometerteller. Na het starten van de 1.0 liter driecilinder motor valt op dat het motortje pit heeft. Toyota weet uit de driecilinder 68 pk te persen, waarmee de Aygo prima vooruit kan in het stadsverkeer. Daarnaast produceert het motortje een sportief en fel geluidje. De Aygo is opvallend zuinig in zijn benzineverbruik. Volgens Toyota moet je er met gemak 1 op 20 mee kunnen rijden. De versnellingsbak schakelt licht en soepel. Eens kijken of voorbijgangers de Aygo kunnen waarderen…

Een allemansvriend

Onderweg trekt Toyota’s kleinste behoorlijk wat aandacht. Dat heeft natuurlijk te maken met de zijkanten die opvallend zijn bedrukt, maar ook de voor- en achterkant trekken het nodige bekijks. Fietsende jongeren, met name meiden en vrouwen, maar ook automobilisten op de andere weghelft werpen een blik op de Aygo. Sommigen kijken zelfs om na het passeren. Mogen we hieruit opmaken dat de Aygo toch meer een vrouwenauto is? De rit gaat verder naar de oude binnenstad van Deventer. Bij het station staan twee oudere taxichauffeurs te wachten op nieuwe klanten. Als de Aygo rustig voorbij rijdt en stopt kijken zij een moment en hebben zij het erover. Volgens de chauffeurs heeft het autootje een pittig smoeltje. Zij zijn niet de doelgroep waar Toyota op mikt, maar de Aygo krijgt wél weer de nodige positieve respons. Inmiddels komt een aantal reizigers het station uit en gelukkig voor Toyota: de Aygo krijgt nu aandacht van een paar jongens die langslopen. Dat is even later ook het geval als de Aygo stralend langs de terrassen rolt. Menig man én vrouw werpt een blik naar het karretje. Je rijdt dus met de Aygo zeker niet opvallend door de stad.

Probleemloos

In de Deventer binnenstad voelt de Aygo zich prima op zijn gemak. De klinkertjes vormen geen probleem voor de wegligging en door het kleine formaat is het inparkeren, geholpen door de elektrische stuurbekrachtiging, een fluitje van een cent. Doordat het wagentje een draaicirkel van slechts 9,4 meter heeft, is het bovendien heel wendbaar. Snel manoeuvreren en keren vormt daardoor geen enkel probleem voor de Aygo. Ter vergelijking: een BMW X5 heeft bijvoorbeeld een draaicirkel van 12,1 meter.

Krap achterin

Volgens Toyota maak je makkelijk vrienden, omdat de Aygo ruimte voor vier heeft. Als de bestuurder niet al te groot is en de passagier voor bereid is om met de stoel naar voren te gaan, dan klopt dit inderdaad. Moet jij de stoel helemaal naar achteren zetten, dan is het achterin erg krap en kan jouw derde vriend of vriendin amper de benen kwijt. De achterklep is vervangen door een scharnierende achterruit. Dit maakt de kofferruimte, waarin je 139 liter kwijt kan, vanwege de hoge laaddrempel moeilijk toegankelijk. Als je naar de supermarkt gaat en je wilt de krat met boodschappen in de auto laden, dan moet je de achterbank naar voren klappen vanwege de krappe bagageruimte. Met drie vrienden op vakantie in de Aygo zal daarom moeilijk gaan. Het is dus voornamelijk een stadsautootje.

Conclusie

Met de Aygo heeft Toyota een coole auto in de familie gekregen. Het hippe uiterlijk, vooral het guitige smoeltje en het leuke interieur maken de Aygo erg geschikt als auto voor jonge mensen. Bovendien spreekt de auto voorbijgangers aan. Je wilt natuurlijk wel opvallen met je nieuwste aanwinst! Achterin valt de ruimte tegen, maar wat wil je voor 10 mille? Je hebt tenslotte wél een betrouwbare Toyota, die je niet snel in de steek zal laten. En je rijdt in een coole auto die de looks heeft!
    Let's go fucking Mental.
      woensdag 19 oktober 2005 @ 20:00:38 #74
    114285 Ronneman18
    Ik doe m`n best
    pi_31564955
    HAHAHAAH de TS hahahahaha jij bent echt grappig. Ooit gehoord van 14 inch lichtmetalen velgen? 15 inch?? En chroomstrips voor je Aygo? Misschien eens van een oude Mercedes trekken. Enne je `homies` weten die niet waar je zulke vette wieldoppen en chromen strips kunt halen? Ik had je ook niet gezien op 100% tuning? Wist je niet dat dat was ofzo? Zag ik ook spinnerwieldoppen liggen. Had je ff moeten zeggen kon ik ze meenemen.

Ps. je kunt ook aluminiumfolie nemen en met een beetje Bisonlijm (die had je nog van je wieldop) aan je auto plakken. Ideeen genoeg alleen beetje creatief zijn. Succes en ik wacht op foto`s
    pi_31565553
    Ok Ronneman laat maar eens een plaatje zien van jou pimbak?
    Gezeur altijd
      woensdag 19 oktober 2005 @ 20:37:14 #76
    114285 Ronneman18
    Ik doe m`n best
    pi_31565656
    Mijn peugeot 206 1.4 XS is niet echt pimpbak, hoewel ik wel lichtmetalen velgen heb, vette pioneer installatie, chromen tankdop en chromen dorpellijsten.
    pi_31567122
    van wie is deze (Aarschbaard) kloon nou weer?
    pi_31575355
    quote:
    Op woensdag 19 oktober 2005 20:37 schreef Ronneman18 het volgende:
    Mijn peugeot 206 1.4 XS is niet echt pimpbak, hoewel ik wel lichtmetalen velgen heb, vette pioneer installatie, chromen tankdop en chromen dorpellijsten.
    haha en dan wel afgeven op een ander
    pi_31578648
    quote:
    Op woensdag 19 oktober 2005 16:37 schreef Aarschbaard het volgende:

[..]

Grotere wielen, meer oppervlak per omwenteling, zo gek is mijn gedachte toch niet?
    Als het antwoord dan zo duidelijk is, zou je dat dan willen geven? Niet iedereen is een auto expert! De laatste tijd verdiep ik mij steeds meer in mijn auto en ik leer dus ook veel bij.
    Hoe groter je wielen, hoe trager de acceleratie.
    Tevens hoe breder de banden hoe meer weerstand, hoe trager en onzuiniger je auto wordt.

Je topsnelheid kan wel iets hoger komen te liggen (iets van 5km hoger ofzo)

dus je auto wordt eerder trager dan sneller met grote wielen.
      vrijdag 21 oktober 2005 @ 10:14:44 #80
    114285 Ronneman18
    Ik doe m`n best
    pi_31599378
    quote:
    haha en dan wel afgeven op een ander
    Ik begin er ook geen topic over
      vrijdag 21 oktober 2005 @ 12:30:13 #81
    81846 minkuukel
    Lekker hoorrrr
    pi_31602168
    Ik heb een Citroën C1 en bevalt me prima.
    T's een fijn wagentje.
    Mij mag je er voor wakker maken.
      vrijdag 21 oktober 2005 @ 15:17:27 #82
    26458 Tjabbo
    2.5 TwinTurbo
    pi_31605376
    slowchat is een ander topic mensen.
    pi_31605726
    Ik denk dat het een pauper was die gewoon een GTI-plaatje op zijn golfje heeft geplakt.
      vrijdag 24 maart 2006 @ 21:01:39 #84
    107521 Furia
    snoopy weer
    pi_36339810
    tvp

zondag 2 april 2006 @ 19:21:59 #85
    107521 Furia
    snoopy weer
    pi_36585775
    Rijdt heerlijk, in je eentje erin of met zn tweeen lijkt hij superruim en groot, net of je de hele weg bedekt, terwijl hij nog geen anderhalve meter breed is Geweldig parkeren.. ik verkeer nog in de lyrische staat O+O+O+
      zondag 2 april 2006 @ 21:33:19 #86
    106959 Nerdmans
    krekwakwauw
    pi_36590268
    Ik ben wel in voor de colt 1.5 t

aygo
    ooit kom ik aan die 1000 pk :)
      zondag 2 april 2006 @ 22:34:50 #87
    107521 Furia
    snoopy weer
    pi_36592890
    quote:
    Op zondag 2 april 2006 21:33 schreef Nerdmans het volgende:

aygo
    tief dan even op uit dit topic wil je
      maandag 3 april 2006 @ 09:14:02 #88
    106959 Nerdmans
    krekwakwauw
    pi_36599739
    Het heet grote ervaringen topic, geen adoreer topic.
    Mijn ervaring is duidelijk iets minder dan die van jou.

aydontgo!
    pi_36599899
    Ik ga er 1 krijgen van me werk, en weet nou niet of ik blij moet zijn of moet huilen
    pi_36599903
    quote:
    Op zondag 10 juli 2005 23:16 schreef GenesiZ het volgende:
    Gister hebben we een proefrit gemaakt en een paar dingen uit laten rekenen. De vrouw wilt perse de 3deurs sportversie in anteraciet en we laten hem gelijk verlagen. Als optie komt er ook nog de snowboard-dakdrager erbij . We gaan er mee op wintersport .

Nu nog even wat geld bij elkaar sprokkelen en dan hopen we hem binnen 2 maanden te kunnen gaan bestellen.
    ahahahahaha.. winterbanden eronder en je rijdt zo tegen de matterhorn op. Ik vrees alleen dat je dakkoffer langer is dan je auto, dus oppassen dat de wind er niet onder slaat
    Vaduz: Je snapt toch wel waarom sbientje het Franse woord bien in d'r naam heeft?
    pi_36602270
    quote:
    Op woensdag 19 oktober 2005 16:42 schreef Freshthinking het volgende:
    Bij deze dus mijn rij-impressie van de Aygo. Het artikel is geschreven voor een tijdschrift, dat TAPE heet, met als doelgroep 20 tot 30-jarige mannen en vrouwen. Verder mocht het artikel maximaal 900 woorden bevatten, waardoor ik dus niet echt veel ruimte had om een uitgebreide impressie te schrijven..

Aygo opvallend cool door Deventer binnenstad

Toyota wil afrekenen met het suffe imago. De nieuwe Aygo is volgens Toyota cool, easy en je maakt er makkelijk vrienden mee. TAPE ging naar garage Morrenhof in Deventer en kreeg de jongste telg mee voor een proefrit�

Aygo staat voor I go, dat Ik Ga betekent....
    Dat wisten we nog niet
    De status 'bagger-user' voorbij
      maandag 3 april 2006 @ 11:27:53 #92
    140141 ivosnivo
    ada fare stop stalking me
    pi_36602461
    quote:
    Op vrijdag 7 oktober 2005 15:34 schreef Aarschbaard het volgende:

[..]

Je had het net nog over wieldoppen.
    pi_36602612
    Heeft TS trouwens een baard onder zijn aarsch?
      maandag 3 april 2006 @ 12:48:06 #94
    107521 Furia
    snoopy weer
    pi_36604567
    quote:
    Op maandag 3 april 2006 09:14 schreef Nerdmans het volgende:
    Het heet grote ervaringen topic, geen adoreer topic.
    Mijn ervaring is duidelijk iets minder dan die van jou.

aydontgo!
    Jouw ervaring is ook wat minder duidelijk Uit die post valt echt niet op te maken dat je er ervaring mee hebt, enkel dat de Aygo je niet zo aanstaat. Er zijn ook een hoop auto's die mij niet aanstaan, maar dat wil niet zeggen dat ik er ervaring mee heb
    pi_36605503
    quote:
    Op zondag 2 april 2006 21:33 schreef Nerdmans het volgende:

aygo
    Goed onderbouwd man
    pi_36607094
    quote:
    Op dinsdag 14 juni 2005 10:32 schreef MikeyMan het volgende:
    idd, en bots je altijd lekker tegen alle auto's om je heen aan met je plastic bumper?
    Verhalen van films worden telkens oppervlakkiger, maar de uitwerking gedetailleerder. Mja, sorry, wist even niets beters neer te gooien in m'n signature :+
    pi_36608930
    quote:
    Op maandag 3 april 2006 09:24 schreef sbientje het volgende:

[..]

ahahahahaha.. winterbanden eronder en je rijdt zo tegen de matterhorn op. Ik vrees alleen dat je dakkoffer langer is dan je auto, dus oppassen dat de wind er niet onder slaat
    Bedankt voor de tip
      maandag 3 april 2006 @ 20:14:35 #98
    107521 Furia
    snoopy weer
    pi_36618878
    Hoe lang moet je volgens jullie eigenlijk zo'n wagen inrijden? Ik hoor namelijk van alles tussen de 1000 en 3000 km..... en ik hoorde ook dat rode lak eerst 6 weken moet harden voor je hem (met de hand) gaat wassen.. is dat zo of wordt ik hier weer genept?
      maandag 3 april 2006 @ 22:48:44 #99
    82207 Chokeme
    DIY Viroloog
    pi_36625412
    Worden auto's niet al voor ze de 'winkels' ingaan ingereden? Sommige wel iig. Van die lak, sja het lijkt me onzin maar, ik durf je geen zekerheid te geven
    It's okay to be white
      maandag 3 april 2006 @ 22:49:21 #100
    140141 ivosnivo
    pi_36625455
    dat van die lak lijkt me gelul, omdat die auto echt niet 1 dag oud is als je hem krijgt. Dat inrijden lijkt me wel verstandig.
    pi_36626539
    quote:
    Op maandag 3 april 2006 20:14 schreef Furia het volgende:
    Hoe lang moet je volgens jullie eigenlijk zo'n wagen inrijden? Ik hoor namelijk van alles tussen de 1000 en 3000 km..... en ik hoorde ook dat rode lak eerst 6 weken moet harden voor je hem (met de hand) gaat wassen.. is dat zo of wordt ik hier weer genept?
    Dat heeft iemand je afgelopen zaterdag verteld?
    Verhalen van films worden telkens oppervlakkiger, maar de uitwerking gedetailleerder. Mja, sorry, wist even niets beters neer te gooien in m'n signature :+
      dinsdag 4 april 2006 @ 08:51:57 #102
    107521 Furia
    snoopy weer
    pi_36631694
    quote:
    Op maandag 3 april 2006 23:14 schreef Sorcerer8472 het volgende:

[..]

Dat heeft iemand je afgelopen zaterdag verteld?
    Vrijdag hoorde ik 1000, zaterdag 1500 en gister lag het al op 3000 :| Van die lak leek me ook vrij sterk, maar diegene die het zei had het speciaal over rode lak, dat dat altijd zo was. Nu weet ik wel dat "oudere" rode auto's wat valer worden, maar ik kan me niet voorstellen dat ze vandaag de dag niet iets hebben gemaakt dat dat tegengaat.

Over het inrijden van de auto staat het volgende in het boekje:
    quote:
    Het is niet nodig uw nieuwe Toyota volgesn een speciaal schema in te rijden. Enkele eenvoudige rijtips voor de eerste 1.000 km kunnen echter veel bijdragen aan de toekomstige zuinigheid en lange levensduur van uw auto:
    • Accelereer niet met volgas
    • Voorkom dat de motor met een te hoog toerental draait
    • Probeer de eerste 3000km krachtig remmen te voorkomen
    • Rijdt niet langzaam met een handgeschakelde transmissie in een hoge versnelling
    • Rijd niet langdurig met een constante snelheid, of deze nu hoog of laag ligt
    Hoewel inrijden dus volgens dit boekje niet nodig is en dit een paar 'tips' zijn, zijn het wel juist die dingen waar anderen op hameren..... Daarvan raak ik echt wel een beetje de weg kwijt
      dinsdag 4 april 2006 @ 09:39:03 #103
    34775 Metro2005
    Mind explorer
    pi_36632451
    Gewoon de 1e 1000km niet direct met de voet tot de vloer, normaal inrijden, laat alle onderdelen een klein beetje op elkaar inslijten.
    Beetje doorrijden en je kan binnen 2 weken voluit
      dinsdag 4 april 2006 @ 10:32:10 #104
    107521 Furia
    snoopy weer
    pi_36633483
    quote:
    Op dinsdag 4 april 2006 09:39 schreef Metro2005 het volgende:
    Gewoon de 1e 1000km niet direct met de voet tot de vloer, normaal inrijden, laat alle onderdelen een klein beetje op elkaar inslijten.
    Beetje doorrijden en je kan binnen 2 weken voluit
    Hoewel ik mijn best doe zoveel mogelijk ritjes te maken, duurt het vast nog wel een maand of 2 eer ik aan de 1000 ben! Maar in ieder geval bedankt Als ik gewoon een beetje rustig aan doe, geen gekke dingen, moet het wel goedkomen dus
      dinsdag 4 april 2006 @ 10:34:26 #105
    62885 MikeyMan
    Vici, Vidi, Veni
    pi_36633537
    quote:
    Op dinsdag 4 april 2006 10:32 schreef Furia het volgende:

[..]

Hoewel ik mijn best doe zoveel mogelijk ritjes te maken, duurt het vast nog wel een maand of 2 eer ik aan de 1000 ben! Maar in ieder geval bedankt Als ik gewoon een beetje rustig aan doe, geen gekke dingen, moet het wel goedkomen dus
    Wel allemaal langer dan een half uur hoop ik...? Anders is het sowieso niet lekker voor je motor...
    ©DiscoveryChannel
      dinsdag 4 april 2006 @ 10:40:10 #106
    140141 ivosnivo
    pi_36633642
    Ja idd, hoe kun je nou 2 maanden doen over 1000 km, dat moeten wel allemaal kleine stukjes zijn. Iets meer als 100 km per week
      dinsdag 4 april 2006 @ 16:07:29 #107
    107521 Furia
    snoopy weer
    pi_36643368
    quote:
    Op dinsdag 4 april 2006 10:34 schreef MikeyMan het volgende:

[..]

Wel allemaal langer dan een half uur hoop ik...? Anders is het sowieso niet lekker voor je motor...
    Ik heb wel 1 of 2 kleinere stukjes gedaan, van zeg maar een kwartier ofzo, maar het meeste is 3 kwartier en dat is "maar" 65 kilometer. En dat gebeurt misschien hooguit eens in de week
      dinsdag 4 april 2006 @ 16:08:13 #108
    107521 Furia
    snoopy weer
    pi_36643395
    quote:
    Op dinsdag 4 april 2006 10:40 schreef ivosnivo het volgende:
    Ja idd, hoe kun je nou 2 maanden doen over 1000 km, dat moeten wel allemaal kleine stukjes zijn. Iets meer als 100 km per week
    Zie hierboven
      dinsdag 4 april 2006 @ 19:32:17 #109
    140612 Metz
    SuperMotard 4 life.
    pi_36649947
    Toyota I-GO = een hardstikke leuke auto

Dat van GTi-tjes eruit trekken is idd "licht" overdreven, maar dat neemt niet weg dat het een super leuk wagentje is, en gewoonweg de beste in zijn klasse.

En 67 pk uit een 1000 3cil, dat doet geen ander merk hem na met dezelfde betrouwbaarheid

Mensen die geen Toyota rijden weeten niet waar het over gaat
    Fear is not an option.
    pi_36650158
    quote:
    Op dinsdag 4 april 2006 19:32 schreef Metz het volgende:
    En 67 pk uit een 1000 3cil, dat doet geen ander merk hem na met dezelfde betrouwbaarheid

Er ligt trouwens een Daihatsu motor in (geleverd door Toyota).
      dinsdag 4 april 2006 @ 19:42:30 #111
    140612 Metz
    SuperMotard 4 life.
    pi_36650254
    Daaaai HATSCHU

Fear is not an option.
    pi_36650570
    quote:
    Op dinsdag 4 april 2006 19:42 schreef Metz het volgende:
    Dat wist ik niet
    Geeft niks.
      dinsdag 4 april 2006 @ 20:01:33 #113
    140612 Metz
    SuperMotard 4 life.
    pi_36650940
    quote:
    Op dinsdag 4 april 2006 19:51 schreef dark_humanity774 het volgende:

[..]

Geeft niks.
    Hahahaha
    Fear is not an option.
    pi_36651229
    quote:
    Op dinsdag 4 april 2006 20:01 schreef Metz het volgende:

[..]

Hahahaha
    pi_36655564
    Hoe is het eigenlijk met de geluidskwaliteit in de Aygo. Is dat nog wat of is het gewoon brak? Welke maar speakers zitten er voor en achter in?
      dinsdag 4 april 2006 @ 22:16:08 #116
    51063 Son-Of-A-Gun
    Legendary Queens gangster
    pi_36656243
    quote:
    Op dinsdag 4 april 2006 21:58 schreef GenesiZ het volgende:
    Hoe is het eigenlijk met de geluidskwaliteit in de Aygo. Is dat nog wat of is het gewoon brak? Welke maar speakers zitten er voor en achter in?
    Clarion?
    Jimmy "The Gent" Conway: "You have four minutes to live, whattaya wanna do? You don't do what you're supposed to do, I'm gonna lock your kid in a fucking refrigerator."
      woensdag 5 april 2006 @ 09:20:39 #117
    107521 Furia
    snoopy weer
    pi_36664634
    quote:
    Op dinsdag 4 april 2006 21:58 schreef GenesiZ het volgende:
    In de basisversie zitten speakers alleen voorin en qua kwaliteit vind ik ze erg goed: kraken niet, mooi "vol" geluid (het moge duidelijk zijn dat ik geen technisch expert ben ) en het vult op gegeven moment de hele auto. Ben er zelf wel tevreden over!
      zondag 9 april 2006 @ 11:00:19 #118
    107521 Furia
    snoopy weer
    pi_36786371
    Heeft er iemand hier al problemen gehad met de bekleding van de bijrijdersstoel? Daar komt een beschadiging in door een scherp dingetje als je de bank naar voren doet (en de stoel naar achter hebt staan). Valt gelukkig wel onder fabricagefout, maar wel vervelend!
    pi_36791291
    quote:
    Op woensdag 5 april 2006 09:20 schreef Furia het volgende:

[..]

In de basisversie zitten speakers alleen voorin en qua kwaliteit vind ik ze erg goed: kraken niet, mooi "vol" geluid (het moge duidelijk zijn dat ik geen technisch expert ben ) en het vult op gegeven moment de hele auto. Ben er zelf wel tevreden over!
    Ik heb de sport en voorin zitten wel 13 W speakers (10 cm) en achterin jawel 12 W (10 cm)

Heb deze gelijk vervangen door Magnat Classics 132 (13 cm, gat groter gezaagd)en JBL GT-4 Sub + Magnat Xcite 561 versterker.
    Helaas klapt de versterker er steeds uit, waarschijnlijk trekt die klein flutaccu het niet

[ Bericht 15% gewijzigd door moviemaster op 09-04-2006 16:06:10 ]
    pi_39229474

Gister is het dan eindelijk ook gelukt en hebben we voor mijn vriendin ook een Aygo besteld. Het is de 3-deurs plus-versie geworden in MIdnight Black (metallic zwart) incl airco en het nieuwe sportpakket. Het losse sportpakket heeft namelijk mooiere 14" 8-spaaks velgen welke ze mooier vond dan die van de Aygo Sport.

Nu is het nog 8 maanden weken wachten op dit monsterje . De zwarte kleur is nog niet uit en alleen te zien in de folder, dus ik heb hem even ingescand.

Het sportpakket bevat een ledere pook, alu deurlijsten en (waar het alleen maar om ging) de 14" velgen.

Om het allemaal maar te vieren heeft ze ook vandaag haar tel-abo laten verlengen en deze mooie 'matchende' LG telefoon meegekregen

[ Bericht 8% gewijzigd door GenesiZ op 26-06-2006 10:05:36 ]
    pi_39230128
    Zojuist gevonden, een bodykit voor de Aygo Alsof het nog niet gek genoeg is. Nu nog verlagen, 16" velgen eronder en een turbo-kitje.

http://www.jm-carstyling.com/?site=projekte&projekt=1

en hier zijn een zwik handleidingen te vinden over de aygo. Even ctrl-F doen en aygo intypen, dat zoekt wat makkelijker

Ubermakkelijk om te weten hoe je pookknop kan vervangen of stoelverwarming kan plaatsen

http://techdoc.toyota-europe.com/aim_SchresultsBycate.asp?mscssid=&d=1&admin=

[ Bericht 16% gewijzigd door GenesiZ op 26-06-2006 00:14:16 ]
      maandag 26 juni 2006 @ 06:54:40 #122
    107521 Furia
    snoopy weer
    pi_39238832
    quote:
    Op zondag 25 juni 2006 23:35 schreef GenesiZ het volgende:
    Zojuist gevonden, een bodykit voor de Aygo Alsof het nog niet gek genoeg is. Nu nog verlagen, 16" velgen eronder en een turbo-kitje.

http://www.jm-carstyling.com/?site=projekte&projekt=1

en hier zijn een zwik handleidingen te vinden over de aygo. Even ctrl-F doen en aygo intypen, dat zoekt wat makkelijker

Ubermakkelijk om te weten hoe je pookknop kan vervangen of stoelverwarming kan plaatsen

http://techdoc.toyota-europe.com/aim_SchresultsBycate.asp?mscssid=&d=1&admin=
    Stoer, die nieuwe!!!! Maar ik zou geen 8 maanden kunnen wachten hoor! Ik vond die ene week al zo lang! Dat van die stoelverwarming klinkt heerlijk, maar een Aygo pimpen.... Koop dan lekker een pauperbak!
    pi_39240765
    quote:
    Op maandag 26 juni 2006 06:54 schreef Furia het volgende:

[..]

Stoer, die nieuwe!!!! Maar ik zou geen 8 maanden kunnen wachten hoor! Ik vond die ene week al zo lang! Dat van die stoelverwarming klinkt heerlijk, maar een Aygo pimpen.... Koop dan lekker een pauperbak!
    Sorry, maanden moet weken zijn 8 maanden is wel erg lang, a is 8 weken ook wel lang.

Heb jij ook een aygo? Wat zijn tot nu toe je bevindingen ermee?
      maandag 26 juni 2006 @ 12:35:51 #124
    107521 Furia
    snoopy weer
    pi_39245135
    quote:
    Op maandag 26 juni 2006 10:06 schreef GenesiZ het volgende:

[..]

Sorry, maanden moet weken zijn 8 maanden is wel erg lang, a is 8 weken ook wel lang.

Heb jij ook een aygo? Wat zijn tot nu toe je bevindingen ermee?
    Ik heb de rooie En ik ben er ontzettend wijs mee Hij is lekker compact, maar van binnen lijkt hij juist weer ontzettend ruim. Ik heb er op internet een review over geschreven, kun je wel lezen!
    pi_39267753
    Mooie lap tekst, ik kan niet wachten tot we hem op mogen halen.
    pi_39268045
    quote:
    ...ik kan de meeste sjonnie's in gti-tjes de baas bij het stoplicht...
    ik ben benieuwd hoe je dat dan doet aangezien autoweek aangeeft dat 0-100km/u iets minder dan 15 seconden duurt...
    pi_39269847
    quote:
    Op maandag 26 juni 2006 22:48 schreef CittaR het volgende:

[..]

ik ben benieuwd hoe je dat dan doet aangezien autoweek aangeeft dat 0-100km/u iets minder dan 15 seconden duurt...
    Ligt eraan wie er achter het stuur zit van die "gti"
    pi_39353188
    Heeft er iemand interesse in 4 originele 14" 5 spaaks velgen (Aygo) + Continental banden 155 65 14?
    Deze zijn net 3 maanden oud en er is 3000 km mee gereden.

Los kosten ze nieuw in ieder geval ¤ 165 per stuk + ¤ 60 voor de band.

Voor een mooi prijsje doe ik ze weg.

Als je interesse hebt mail maar naar movie.master@gmx.net

Groeten Moviemaster
    pi_39353747
    Wat voor velgen heb je eronder gezet?
    pi_39354794
    quote:
    Op donderdag 29 juni 2006 13:38 schreef moviemaster het volgende:

Heeft er iemand interesse in 4 originele 14" 5 spaaks velgen (Aygo) + Continental banden 155 65 14?
    Deze zijn net 3 maanden oud en er is 3000 km mee gereden.

Los kosten ze nieuw in ieder geval ¤ 165 per stuk + ¤ 60 voor de band.

Voor een mooi prijsje doe ik ze weg.

Als je interesse hebt mail maar naar movie.master@gmx.net

Groeten Moviemaster
    Verkoop je ze ook los ?
    Ik moet gewoon reageren :')
    pi_39359567
    quote:
    Op donderdag 29 juni 2006 13:56 schreef GenesiZ het volgende:
    Wat voor velgen heb je eronder gezet?
    Deze:

pi_39359610
    quote:
    Op donderdag 29 juni 2006 14:24 schreef Playdoh het volgende:

[..]

Verkoop je ze ook los ?
    Bedoel je zonder band of 1 velg?
    Liever niet, want 3 velgen krijg je moeilijker verkocht dan 4
    pi_39361380
    Mooie velgen

Meer info please Prijzen, maten velg en band e.d.
      donderdag 29 juni 2006 @ 17:31:12 #134
    81846 minkuukel
    Lekker hoorrrr
    pi_39361527
    CITROËN C1
      donderdag 29 juni 2006 @ 17:32:49 #135
    81846 minkuukel
    Lekker hoorrrr
    pi_39361570
    quote:
    Op zondag 9 april 2006 11:00 schreef Furia het volgende:
    Heeft er iemand hier al problemen gehad met de bekleding van de bijrijdersstoel? Daar komt een beschadiging in door een scherp dingetje als je de bank naar voren doet (en de stoel naar achter hebt staan). Valt gelukkig wel onder fabricagefout, maar wel vervelend!
    Wel problemen met de 8terbankbekleding. Die liet los.
    pi_39362451
    quote:
    Op donderdag 29 juni 2006 17:27 schreef GenesiZ het volgende:
    Mooie velgen

Meer info please Prijzen, maten velg en band e.d.
    Velg 15" Merk BSA type 282
    Banden GT Radial HPZ 195 45 15 (bij autobandenmarkt.nl)
    Prijs laat ik me nog niet over uit, ik moet die oude eerst verkopen
    pi_39362762
    quote:
    Op donderdag 29 juni 2006 16:45 schreef moviemaster het volgende:

[..]

Bedoel je zonder band of 1 velg?
    Liever niet, want 3 velgen krijg je moeilijker verkocht dan 4
    ik bedoelde 1 velg die van mij is iets hards tegen gekomen
    pi_39364502
    Ben je in slaap gevallen???
    pi_39366875
    Nope, wel slaperig en gedachten er niet bij, maar het bochtje was te krap en vlaamse stoeprandje hard genoeg voor een hele mooie diepe kras
    pi_39367080
    Errug zonde!
    Als je in die andere 3 nou ook nog ff een deukje rijd, dan heb ik nog een mooi setje voor je liggen
    pi_39367680
    Zijn dit nou die auto'tjes die je altijd op de fietspaden ziet rijden?
    pi_39367920
    quote:
    Op donderdag 29 juni 2006 20:44 schreef Sterke_Yerke het volgende:
    Zijn dit nou die auto'tjes die je altijd op de fietspaden ziet rijden?

Nee dat zijn Opel Astra's
    pi_39431945
    quote:
    Op donderdag 29 juni 2006 18:02 schreef moviemaster het volgende:

[..]

Velg 15" Merk BSA type 282
    Banden GT Radial HPZ 195 45 15 (bij autobandenmarkt.nl)
    Prijs laat ik me nog niet over uit, ik moet die oude eerst verkopen
    Ik heb de oude verkocht (¤400,=)

De prijs van de nieuwe is ¤ 545 inclusief 4 nieuwe banden en slotbouten.
      zondag 2 juli 2006 @ 04:02:18 #144
    46960 StefanP
    polemicist
    pi_39442029
    quote:
    Hoi!
    [afbeelding]
    Ik heb sinds 1 week een Aygo en ben er zeer tevreden over, ze ziet er leuk uit, ik kan de meeste sjonnie's in gti-tjes de baas bij het stoplicht

Volgens autoweek.nl is de "snelste" Aygo als volgt:

acceleratie 0-100 km/h 14,2 s

quote:
    parkeren is lekker makkelijk met zachte plastic bumpers rondom.
    Dus je rijdt gewoon tegen anderen aan omdat je nu toch plastic bumpers hebt? Asociaal. Als ik je betrap bij mijn auto's dan zwaait er wat.
    "Welfare culture is bad not just because, as in Europe, it's bankrupting the state, but because it enfeebles the citizenry, it erodes self-reliance and resourcefulness."
    -Mark Steyn
    pi_39443377
    quote:
    Op zaterdag 1 juli 2006 20:58 schreef moviemaster het volgende:

[..]

Ik heb de oude verkocht (¤400,=)

De prijs van de nieuwe is ¤ 545 inclusief 4 nieuwe banden en slotbouten.
    Damn, dat is niet duur. Bij welk bedrijf ben je geweest?

Ik ben op zoek naar dit soort velgen, maar dan 16"
    pi_39443655
    quote:
    Op dinsdag 4 april 2006 19:39 schreef dark_humanity774 het volgende:

[..]

Er ligt trouwens een Daihatsu motor in (geleverd door Toyota).
    Daihatsu is al jaren voor 51 % eigendom van Toyota Motor Corporation.
    pi_39444226
    quote:
    Op zondag 25 juni 2006 23:28 schreef GenesiZ het volgende:

Gister is het dan eindelijk ook gelukt en hebben we voor mijn vriendin ook een Aygo besteld. Het is de 3-deurs plus-versie geworden in MIdnight Black (metallic zwart) incl airco en het nieuwe sportpakket. Het losse sportpakket heeft namelijk mooiere 14" 8-spaaks velgen welke ze mooier vond dan die van de Aygo Sport.

Nu is het nog 8 maanden weken wachten op dit monsterje . De zwarte kleur is nog niet uit en alleen te zien in de folder, dus ik heb hem even ingescand.

[afbeelding]

Het sportpakket bevat een ledere pook, alu deurlijsten en (waar het alleen maar om ging) de 14" velgen.
    [afbeelding]

Om het allemaal maar te vieren heeft ze ook vandaag haar tel-abo laten verlengen en deze mooie 'matchende' LG telefoon meegekregen

[afbeelding]
    Mooie kleur man! staat de wagen erg goed!
    pi_39444606
    quote:
    Op dinsdag 4 april 2006 19:32 schreef Metz het volgende:
    Toyota I-GO = een hardstikke leuke auto

Dat van GTi-tjes eruit trekken is idd "licht" overdreven, maar dat neemt niet weg dat het een super leuk wagentje is, en gewoonweg de beste in zijn klasse.

Trouwens Vroeghaaauuueeer

Had Daihatsu de voorloper van die 1000 ccc motor ook leverbaar met Turbo Intercooler

Zat in de Charade GTTi

aantal cilinders 3, in lijn
    kleppen per cilinder 4
    cilinderinhoud 993 cm3
    boring x slag 76,0 x 73,0 mm
    compressieverh. 7,8:1
    max. vermogen 74 kW (101 pk)
    6500tpm
    max. koppel 130 Nm
    5000tpm
    brandstofsysteem multipoint injectie
    klepbediening ohc
    turbo ja
    katalysator geregeld

*Spec's verschillen per bouwjaar ivm Turbo druk wel of geen intercooler etc.

Is er ook een met 129 pk lepel die eens in de AYGO
    pi_39446645
    quote:
    Op zondag 2 juli 2006 10:12 schreef GenesiZ het volgende:

[..]

Damn, dat is niet duur. Bij welk bedrijf ben je geweest?

Ik ben op zoek naar dit soort velgen, maar dan 16"
    [afbeelding]
    Ik heb de velgen bij Velba.nl gekocht (¤345 inclusief nieuwe banden opleggen en slotbouten) en de banden GT Radial HPZ 45 heb ik via autobandenmarkt.nl gekocht voor ¤200,=

Mooie velg, maar ik zou hem zelf in het chroom nemen
    Ze raden 16" of grotere velgen wel af bij de Aygo.
    pi_39450991
    Bedankt voor de tip. ik ga er eens kijken. 16" is wel te doen, maar dan met maximaal 195/40 banden eronder en een ET van 37. Verlagen van 35mm max is dan ook nog te doen.

Wij krijgen een zwarte Aygo en dan staat zo'n zwart/chrome velg wel gaaf denk ik.
    quote:
    Op zondag 2 juli 2006 11:05 schreef Fiets-toeter het volgende:

[..]

Mooie kleur man! staat de wagen erg goed!
    Bedankt , jammer dat het nog zo lang duurt
    pi_39574143
    Ik krijg over 3 weken eindelijk me nieuwe aygo. Ook ik heb hem in zwart besteld, en had nog geen foto ervan gezien hoe 'ie in het zwart zou zijn, dus GenesiZ, thanx voor de pic

Ook het sportpakket was eerst mijn optie, de velgen vind ik best leuk, maar aangezien de breedte van de band (155) de standaard maat bleef, in combinatie met die velgen, ben ik eraf gestapt. Ik wil 195 brede banden, en geen standaard smalle bandjes.

Voor meer info wat betreft styling enzo, www.aygo-club.nl
    Helaas is er nog niet veel te verkrijgen voor de aygo, maar dat zal uiteraard wel komen
    De bodykit van Jm-carstyling.com is wel wat, mar nu eerst wachten totdat ik me auto'tje heb.
      donderdag 6 juli 2006 @ 15:23:57 #152
    39632 ikbeneenkiwi
    De fruitigste
    pi_39574990
    quote:
    Op donderdag 6 juli 2006 14:50 schreef JusMe het volgende:

Voor meer info wat betreft styling enzo, www.aygo-club.nl
    wat een lelijke kutsite
      donderdag 6 juli 2006 @ 15:36:49 #153
    65960 sanger
    |-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
    pi_39575290
    Ik kon kiezen tussen een nieuwe Aygo of een 4 jaar oude Clio (full ops).

Heb de Clio genomen, weggedrag en opties waren in mijn ogen beter.
    Everything you want is on the other side of fear.
    Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
    pi_39575953
    quote:
    Op donderdag 6 juli 2006 15:23 schreef ikbeneenkiwi het volgende:

[..]

wat een lelijke kutsite
    Als je je reactie wilt geven, stuur dat dan via mail naar de webmaster, en vervuil hier het forum niet... alsjeblieft heey...hoe oud ben je???grow up!!!
    pi_39576017
    Ik wilde eerst ook een andere auto, maar ben toch voor een nieuwe auto gegaan, aangezien ik redelijk veel kilometers maak. Alles beter dan wat ik nu heb...een smart. Koop nooit zo'n auto, ehh auto????
      donderdag 6 juli 2006 @ 16:16:59 #156
    39632 ikbeneenkiwi
    De fruitigste
    pi_39576371
    quote:
    Op donderdag 6 juli 2006 16:02 schreef JusMe het volgende:

[..]

Als je je reactie wilt geven, stuur dat dan via mail naar de webmaster, en vervuil hier het forum niet... alsjeblieft heey...hoe oud ben je???grow up!!!
    Je hebt je vandaag net geregistreerd en je wilt mij iets vertellen over het forum? Jij bent het forum aan het vervuilen met je amateuristische spam, niet ik. Kom op zeg, die "club" heeft 8 members ofzo
    pi_39576706
    op de site van die Aygo club (prachtig webdesing!) staat een plaatje van K&N
    hup, open luchtfilter d'rop en driften met de Aygo.

ontopic: Nee, geen ervaring mee. volgens Top gear is het een pracht karretje.
    je krijgt nog steeds 1.000 euro korting dus eigenlijk istie er vanaf 8.990 euro
    Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
    pi_39584678
    quote:
    Op donderdag 6 juli 2006 15:36 schreef sanger het volgende:
    Ik kon kiezen tussen een nieuwe Aygo of een 4 jaar oude Clio (full ops).

Heb de Clio genomen, weggedrag en opties waren in mijn ogen beter.
    'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
      vrijdag 7 juli 2006 @ 20:14:24 #159
    153069 TommygunAygo
    www.aygo-club.nl
    pi_39616279
    quote:
    Op donderdag 6 juli 2006 15:23 schreef ikbeneenkiwi het volgende:

[..]

wat een lelijke kutsite
    DANKJE! Het is ook niet bedoeld voor internetnakko's als jij! Dat van die leden lijkt me logisch aangezien het type pas sinds 2005 bestaat en niet iedereen zin heeft om een nieuwe auto te verbouwen.
    Daarbij komt ook nog dat ik geen zin en tijd heb om een cursus sitebuilden te doen, dat laat ik aan studentjes als jou over Maarja dat begrijp jij vast niet, misschien maar beter weer verder gaan met je hobbies: Zeilen, Volvo's... En dat vindt mijn site saai en lelijk...
    Ohja... Ik ben dus de webmaster daar
    -=FoK ThE iGnOrAnT=-
      zaterdag 8 juli 2006 @ 10:39:55 #160
    39632 ikbeneenkiwi
    De fruitigste
    pi_39627803
    quote:
    Op vrijdag 7 juli 2006 20:14 schreef TommygunAygo het volgende:

[..]

DANKJE! Het is ook niet bedoeld voor internetnakko's als jij! Dat van die leden lijkt me logisch aangezien het type pas sinds 2005 bestaat en niet iedereen zin heeft om een nieuwe auto te verbouwen.
    Daarbij komt ook nog dat ik geen zin en tijd heb om een cursus sitebuilden te doen, dat laat ik aan studentjes als jou over Maarja dat begrijp jij vast niet, misschien maar beter weer verder gaan met je hobbies: Zeilen, Volvo's... En dat vindt mijn site saai en lelijk...
    Ohja... Ik ben dus de webmaster daar
    Wil je je wel even bij de feiten houden?: Ik heb nooit gezegd dat je site saai is. Enkel dat ik het een lelijke kutsite vind. Ik blijk wat dat betreft overigens niet de enige te zijn

Ik zie niet in waarom je er zo moeilijk over doet. Je geeft zelf toe dat je geen zin en tijd hebt om een cursus sitebuilden te doen. Aangezien de kwaliteit van je site hier dan ook naar is, verkeer je naar mijn bescheiden mening niet bepaald in de positie om je persoonlijk aangevallen te voelen.

Maar troost je, ik voel mij zeer vereerd dat je je kennelijk speciaal op Fok! geregistreerd hebt om mij hierover van repliek te dienen en je verbale onmacht ten toon te spreiden.
      zaterdag 8 juli 2006 @ 21:55:34 #161
    153069 TommygunAygo
    www.aygo-club.nl
    pi_39642562
    quote:
    Op zaterdag 8 juli 2006 10:39 schreef ikbeneenkiwi het volgende:

[..]

Wil je je wel even bij de feiten houden?: Ik heb nooit gezegd dat je site saai is. Enkel dat ik het een lelijke kutsite vind. Ik blijk wat dat betreft overigens niet de enige te zijn

Ik zie niet in waarom je er zo moeilijk over doet. Je geeft zelf toe dat je geen zin en tijd hebt om een cursus sitebuilden te doen. Aangezien de kwaliteit van je site hier dan ook naar is, verkeer je naar mijn bescheiden mening niet bepaald in de positie om je persoonlijk aangevallen te voelen.

Maar troost je, ik voel mij zeer vereerd dat je je kennelijk speciaal op Fok! geregistreerd hebt om mij hierover van repliek te dienen en je verbale onmacht ten toon te spreiden.
    offtopic: Zoals ik al zei: deze site is er niet om prijzen mee te winnen maar om veel info over de aygo samen te laten komen op 1 nederlandse site.
    Ik begrijp dat je nu denkt dat je me verbaal op mn flikker geeft en dat het hele FOK!forum nu lacht maar dat intereseerd me echt geen reet want er zijn andere dingen in het leven dan "de man " uithangen op een forum. Ik kan er ook niks aan doen dat je dagelijks misbruikt wordt door medescholieren en hier wat mannelijkheid wil terugwinnen Wat doe je hier eigenlijk?
    Maarja ik zal je niet langer storen met je "mans doen" en de groeten aan je vriend
    ontopic: nog mensen met andere links voor aygo's
    -=FoK ThE iGnOrAnT=-
      zondag 9 juli 2006 @ 12:47:09 #162
    39632 ikbeneenkiwi
    De fruitigste
    pi_39655877
    quote:
    Op zaterdag 8 juli 2006 21:55 schreef TommygunAygo het volgende:

[..]

offtopic: Zoals ik al zei: deze site is er niet om prijzen mee te winnen maar om veel info over de aygo samen te laten komen op 1 nederlandse site.
    Ik begrijp dat je nu denkt dat je me verbaal op mn flikker geeft en dat het hele FOK!forum nu lacht maar dat intereseerd me echt geen reet want er zijn andere dingen in het leven dan "de man " uithangen op een forum. Ik kan er ook niks aan doen dat je dagelijks misbruikt wordt door medescholieren en hier wat mannelijkheid wil terugwinnen Wat doe je hier eigenlijk?
    Maarja ik zal je niet langer storen met je "mans doen" en de groeten aan je vriend
    ontopic: nog mensen met andere links voor aygo's
    Luister eens jochie, dat mijn persoonlijke mening haaks staat op de door jou zo gekoesterde opinie over je aygo-clubje behoort niet te resulteren in flagrant en ostentatief oppervlakkig gedrag zoals dat in jouw reacties.

Nogmaals, ik zie niet in waarom je er zo moeilijk over doet. Je hebt een website gemaakt zonder hier kennis of een opleiding voor te hebben, het lijkt me vrij logisch dat er dan mensen kunnen zijn die deze niet mooi vinden. Het idee achter je site is leuk, maar je moet toch toegeven dat deze vanuit esthetisch oogpunt van abominabel niveau is.

Tip: leer eens omgaan met eenvoudige kritiek.
      zondag 9 juli 2006 @ 18:32:54 #163
    153069 TommygunAygo
    www.aygo-club.nl
    pi_39664904

[ Bericht 100% gewijzigd door TommygunAygo op 10-07-2006 23:30:46 ]
    -=FoK ThE iGnOrAnT=-
      maandag 10 juli 2006 @ 17:07:57 #164
    39632 ikbeneenkiwi
    De fruitigste
    pi_39695016
    quote:
    Op zondag 9 juli 2006 18:32 schreef TommygunAygo het volgende:

[..]

Luister broekie, wat probeer je dan te bereiken met een kreet als "Wat een lelijke kutsite"?
    Voor het geval je dit nog niet opgemerkt had: Fok! is een discussieforum, maar men zijn / haar mening kan geven. Mijn mening is bijvoorbeeld dat het een lelijke kutsite is. Of je je iets van die kritiek aantrekt is aan jou.
    quote:
    Het interesseert me simpelweg niet wat jij er van vindt...
    Kennelijk interesseert het je wel degelijk, getuige je heftige reacties en persoonlijke aanvallen op mij.
    quote:
    Die woorden die je gebruikt zijn ook wel erg overdreven binnen deze discussie. Ben je bang dat ik je niet voor vol aanzie als je zonder deze "Balkenende-taal" me voorziet van een weerwoord?
    Algemeen Beschaafd Nederlands noemt men dat. Vrij courant hoor.
    quote:
    En nu reageer ik niet meer op je, want je wordt vervelend. Ga maar keten in de studentensoos ofzo...
    Op maandag zeker
      maandag 10 juli 2006 @ 18:47:26 #165
    153069 TommygunAygo
    www.aygo-club.nl
    pi_39697685

[ Bericht 63% gewijzigd door TommygunAygo op 10-07-2006 23:30:16 ]
    -=FoK ThE iGnOrAnT=-
      maandag 10 juli 2006 @ 19:39:33 #166
    39632 ikbeneenkiwi
    De fruitigste
    pi_39699268
    quote:
    Op maandag 10 juli 2006 18:47 schreef TommygunAygo het volgende:

[..]

vroeg ik niet...
    [..]

intereseert me echt niet... sorry...
    [..]

echt waar? wow, effe opschrijven...
    [..]

op maandag ja...

*einde discussie*
    Natuurlijk. Het interesseert je niet, je geeft dan ook aan niet meer op me te reageren en de discussie te beëindigen, desalniettemin post je toch steeds opnieuw.
      woensdag 12 juli 2006 @ 08:53:50 #167
    153069 TommygunAygo
    www.aygo-club.nl
    pi_39744348

[ Bericht 71% gewijzigd door TommygunAygo op 12-07-2006 23:39:07 ]
    -=FoK ThE iGnOrAnT=-
      woensdag 12 juli 2006 @ 09:28:53 #168
    39632 ikbeneenkiwi
    De fruitigste
    pi_39744891
    quote:
    Op woensdag 12 juli 2006 08:53 schreef TommygunAygo het volgende:
    [afbeelding]
    quote:
    Op maandag 10 juli 2006 19:39 schreef ikbeneenkiwi het volgende:

[..]

Natuurlijk. Het interesseert je niet, je geeft dan ook aan niet meer op me te reageren en de discussie te beëindigen, desalniettemin post je toch steeds opnieuw.
    En opnieuw, en opnieuw.

Tot dusver heb je echter geen enkele inhoudelijk beargumenteerde reactie gegeven. Het is daarom wellicht een goed idee voor je om eens te reflecteren op het nut van jouw aanwezigheid op een discussieforum als fok.
      woensdag 12 juli 2006 @ 18:43:46 #169
    153069 TommygunAygo
    www.aygo-club.nl
    pi_39761848

[ Bericht 34% gewijzigd door TommygunAygo op 12-07-2006 23:38:40 ]
    -=FoK ThE iGnOrAnT=-
      woensdag 12 juli 2006 @ 19:19:34 #170
    39632 ikbeneenkiwi
    De fruitigste
    pi_39762886
    quote:
    Op woensdag 12 juli 2006 18:43 schreef TommygunAygo het volgende:
    als iedereen zich hier nuttig zou moeten maken dan was het erg stil hier...

maar wat jij wil: mijn nut hier voor jou is dat jij steeds weer kan antwoorden en kan strooien met onnodige zinnen die je had kunnen verpakken in 1 woord.
    Ik zou eigenlijk liever zien dat je je tijd nuttig besteed door die cursus sitebuilden te doen, waar je het eerder in dit topic over had.
      woensdag 12 juli 2006 @ 22:06:38 #171
    153069 TommygunAygo
    www.aygo-club.nl
    pi_39768690

[ Bericht 37% gewijzigd door TommygunAygo op 12-07-2006 23:38:21 ]
    -=FoK ThE iGnOrAnT=-
    pi_39768826
    quote:
    Op woensdag 12 juli 2006 19:19 schreef ikbeneenkiwi het volgende:

[..]

Ik zou eigenlijk liever zien dat je je tijd nuttig besteed door die cursus sitebuilden te doen, waar je het eerder in dit topic over had.
    Het is toch een bloedmooie site
      woensdag 12 juli 2006 @ 22:26:04 #173
    39632 ikbeneenkiwi
    De fruitigste
    pi_39769547
    quote:
    Op woensdag 12 juli 2006 22:06 schreef TommygunAygo het volgende:

[..]

Als we het gaan hebben over "wat ik liever zou willen" dan denk ik toch aan zelfbewustzijnscursus voor jou i.p.v. dat ellelange geblaat over niks, hetgeen wordt veroorzaakt door een verstoord zelfbeeld
    Wat interessant, je tracht mijn psyche te doorgronden door een causaal verband te leggen tussen mijn mening over jouw site - voortkomende uit jouw gebrek aan talent voor grafische vormgeving - en een verondersteld verstoord zelfbeeld.

Accepteer toch gewoon dat ik een andere mening toegedaan ben over je aygo website dan jijzelf. Je voortdurende opmerkingen tegen mij persoonlijk in plaats van het posten van inhoudelijke reacties zegt zoveel meer over jouw zelfbeeld dan het mijne.
    pi_39769689
    quote:
    Op vrijdag 7 juli 2006 20:14 schreef TommygunAygo het volgende:

[..]

Dat van die leden lijkt me logisch aangezien het type pas sinds 2005 bestaat en niet iedereen zin heeft om een nieuwe auto te verbouwen.
    verbaasd me niets met zo'n site dat niemand zich aanmeld
    Uit de gouden korenaren schiep God de Twentenaren,
    en uit het kaf en de resten de mensen uit het Westen
    pi_39769760
    Ik ga een Aygo kopen. Ik vind het lelijke grafbakken, maar ik wil gewoon graag lid worden van de Aygo club
    pi_39771242
    wat een kut bak, kut site en kut topic.
      woensdag 12 juli 2006 @ 23:05:11 #177
    132767 lipje
    zeg maar nee, krijg je er twee
    pi_39771334
    quote:
    Op woensdag 12 juli 2006 23:02 schreef BoJo het volgende:
    zoveel kut bij elkaar kan alleen maar goed zijn
    Return of the Unox-muts
    Bezitter van een burgerbak Voorheen Alfist
    verrekte koekwaus :')
    Pappa van Aafke en Onno
    pi_39771368
    quote:
    Op woensdag 12 juli 2006 23:05 schreef lipje het volgende:

[..]

zoveel kut bij elkaar kan alleen maar goed zijn
    misschien moet ie een paar naakte dames op z'n site gooien
      woensdag 12 juli 2006 @ 23:13:53 #179
    132767 lipje
    zeg maar nee, krijg je er twee
    pi_39771691
    ipv die gejatte getunede Aygo foto's
    Return of the Unox-muts
    Bezitter van een burgerbak Voorheen Alfist
    verrekte koekwaus :')
    Pappa van Aafke en Onno
      woensdag 12 juli 2006 @ 23:32:34 #180
    153069 TommygunAygo
    www.aygo-club.nl
    pi_39772368

[ Bericht 51% gewijzigd door TommygunAygo op 12-07-2006 23:37:53 ]
    -=FoK ThE iGnOrAnT=-
      woensdag 12 juli 2006 @ 23:39:21 #181
    153069 TommygunAygo
    www.aygo-club.nl
    pi_39772560
    -=FoK ThE iGnOrAnT=-
    pi_39772575
    quote:
    Op woensdag 12 juli 2006 23:32 schreef TommygunAygo het volgende:
    erg nuttig ja
      woensdag 12 juli 2006 @ 23:43:01 #183
    56176 Catch22-
    Ben je Blind?!
    pi_39772672
    ik vind Aygo's toffe karretjes

maar niet zo voor mannen
    Heel veel groetjes, Catch22
    En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
    Met GHB nooit meer nee
    Storneren een optie?
      woensdag 12 juli 2006 @ 23:43:49 #184
    153069 TommygunAygo
    www.aygo-club.nl
    pi_39772706
    -=FoK ThE iGnOrAnT=-
    pi_39772731
    quote:
    Op woensdag 12 juli 2006 23:43 schreef TommygunAygo het volgende:
    Ga je lekker, Tommy Toyota?
      woensdag 12 juli 2006 @ 23:45:29 #186
    153069 TommygunAygo
    www.aygo-club.nl
    pi_39772765
    -=FoK ThE iGnOrAnT=-
      woensdag 12 juli 2006 @ 23:46:03 #187
    153069 TommygunAygo
    www.aygo-club.nl
    pi_39772780
    ja
    -=FoK ThE iGnOrAnT=-
      woensdag 12 juli 2006 @ 23:47:19 #188
    153069 TommygunAygo
    www.aygo-club.nl
    pi_39772826
    vaag, hij post steeds opnieuw, kun jij al die onzin berichten van mij weghalen?
    -=FoK ThE iGnOrAnT=-
      woensdag 12 juli 2006 @ 23:53:08 #189
    20074 Paladijn
    Jinba Ittai
    pi_39773047
    Om dan toch maar wat on-topic te gaan:
    Wat is er zo cool/hip/etc. aan de Aygo? Waarom zou je ervoor kiezen tussen al die andere auto's in die prijsklasse (inclusief tweedehands auto's zonder de hoge afschrijving!)?
      donderdag 13 juli 2006 @ 00:14:06 #190
    26552 Party_P
    WTF, jezus!!1
    pi_39773744
    Ik heb wel in het tweelingbroertje -de C1- van de Aygo gereden. Viel me heel erg mee. Best vlot nog, ook op de snelweg. En stiller dan de Toyota Yaris (die staat overigens wel bekend als niet al te stille auto). En ook nog eens ruim

Wel vrij blikkerig, vooral de 4de/5de deur klinken erg blikkerig en bij snel optrekken hoor je het 3 pittertje goed. Maar zeker volwassener dan bijvoorbeeld de Alto (verouderd), de Cuore en de Picanto.

Waarom ik voor de Aygo zou kiezen en niet voor deze:
    *C1 - lastig, is goedkoper, maar neus is mij te lomp, van de aygo mooier
    107 - weinig gezien, maar zelfde soort neus als de C1, te lomp dus
    Fox - kom op het is een VW Ik zou nooit een VW kopen. En design is niet spannend, schijnt wel heel volwassen aan te voelen.
    Alto - Verouderd
    *Picanto - Viel me redelijk mee, maar is het toch net niet
    *Panda - Erg volwassen, leuk design, maar ruimte achterin valt toch beetje tegen
    *Cuore - Behoorlijk vlot voor zo'n wagentje, voelt wel iel aan. Veel ruimte acherin.
    Atoz - Verouderd en ging niet harder dan 125km/h met zacht windje tegen (zat op passagiers stoel)
    Matiz - Verouderd, wel grappig design, niet bepaald ruim

* = Proefrit in gemaakt

[ Bericht 51% gewijzigd door Party_P op 13-07-2006 00:23:31 ]
    Drugs are good mkay?
      donderdag 13 juli 2006 @ 13:07:30 #191
    81846 minkuukel
    Lekker hoorrrr
    pi_39785853
    quote:
    Op woensdag 12 juli 2006 23:02 schreef BoJo het volgende:
    Kutuser.
    pi_39792455
    quote:
    Op donderdag 13 juli 2006 13:07 schreef minkuukel het volgende:

[..]

Kutuser.
    ohja bedankt ik vind het ook een kutuser
    pi_40085096
    Het is een beetje op hier nietwaar?
    Aygo still rulez!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
      zaterdag 22 juli 2006 @ 20:30:17 #194
    44101 kirpeknots
    Ignorance is bliss
    pi_40085261
    Een Aygo ...... Dat is toch zo'n smart achtig ding? Heb je daar een rijbewijs voor nodig?
    Het leven is als een neus. Je haalt eruit wat erin zit. (en niet meer dan dat)
      maandag 24 juli 2006 @ 18:16:09 #195
    39632 ikbeneenkiwi
    De fruitigste
    pi_40139645
    quote:
    Op zaterdag 22 juli 2006 20:24 schreef Aygorulez het volgende:
    Het is een beetje op hier nietwaar?
    Aygo still rulez!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    als jij een andere auto koopt, neem je dan ook een andere nickname op fok?
    pi_40139785
    Dat ze nog uberhaupt een 3cilinder willen verkopen!!
      maandag 24 juli 2006 @ 23:13:26 #197
    27148 raimen
    SPEED IS SWEET
    pi_40149101
    quote:
    Op maandag 24 juli 2006 18:21 schreef HPoi het volgende:
    Dat ze nog uberhaupt een 3cilinder willen verkopen!!
    Is tenmiste zuinig met ons vloeibare goedje
    Bruno....Ik zal je missen vriend
    To Protect and to Serve
    U wilt werkruimte... prima...:Barry...Vast.
    Toezicht is gezond!
    pi_40594172
    Nog anderhalve maand voordat hij afgeleverd wordt. Damn, wat zijn die Tjechen langzaam
    pi_40812263
    Ik heb net een zwarte Aygo sport gekocht.
    Ik vraag je af of het geadviseerd is om de stootlijsten aan de zijkant te nemen.
    maakt het namelijk wel minder sportief, maar ik heb Ka's en een nieuwe swift van 2 maanden gezien zonder stootlijsten en daar zaten allemaal beschadigingen van op de deuren.

Gaarne reactie van Aygo rijders

Groetjes,
    Léon
    pi_40813821
    quote:
    Op maandag 14 augustus 2006 22:58 schreef lvds het volgende:
    Ik heb net een zwarte Aygo sport gekocht.
    Ik vraag je af of het geadviseerd is om de stootlijsten aan de zijkant te nemen.
    maakt het namelijk wel minder sportief, maar ik heb Ka's en een nieuwe swift van 2 maanden gezien zonder stootlijsten en daar zaten allemaal beschadigingen van op de deuren.

Gaarne reactie van Aygo rijders

Hoe lang moet je erop wachten?
      maandag 14 augustus 2006 @ 23:34:36 #201
    107521 Furia
    snoopy weer
    pi_40814215
    *** Tragische Mededeling ***

Gisteren is er een onverlaat ingereden op mijn mooie Aygo

Hoewel hij dapper meeveerde zal hij toch naar de garage moeten en dan ben ik m even kwijt
    pi_40849974
    de stootlijsten vind ik zeker minder aantrekkelijk, maakt het er idd niet sportiever op, maar het is wel ter bescherming van je auto. Ondanks dat doe ik het zeker niet. Vind het zelf geen gezicht.
    pi_40850371
    Furia: geen kleurenfoto ?
      woensdag 16 augustus 2006 @ 10:45:28 #204
    107521 Furia
    snoopy weer
    pi_40859989
    quote:
    Op woensdag 16 augustus 2006 00:01 schreef spectrumanalyser het volgende:
    Furia: geen kleurenfoto ?
    Je kan het slecht zien, hij veerde zoals gezegd dapper mee, maar ik zal even wat fatsoenlijks aantrekken en er eentje maken
    pi_40860431
    quote:
    Op woensdag 12 juli 2006 23:44 schreef Alexxxxx het volgende:

[..]

Ga je lekker, Tommy Toyota?
    je denkt toch niet dat ik er wat mee te maken heb hè?
    pi_42903274
    Het heeft een hele lange tijd geduurt, 4 maanden, door een foutieve bestelling, maar gisteren mochten wij dan eindelijk de bestelde zwarte Aygo+ Black Metallic ophalen. Inclusief airco en sportpakket.

Vandaag maar een aantal foto's geschoten. Het zijn er niet veel, maar het begon te regenen

Yep, it's a Toyota.

met de 14" velgen.

Issie nie mooi.

Watch out!!

Drive by.

Drive by 2.

Je ziet de remmen mooi door de velgen heen.
    pi_42914943
    Ik heb hem voor 6 maanden gehad zo aygo, het ziet er wel leuk uit van binnen is het best ruim maar verder vond ik het helemaal niks.

Van binnen is alles van plastic het is gewoon een middel-grote tupperware doos, vond hem veel lawaai maken op de snelweg, langzaam dat die was gti er uit trekken dat zat er duidelijk niet in.

Ik hoef hem niet meer te hebben om naar me werk te gaan alleen voor boodschappen zou het wel handig zijn neemt niet veel parkeer ruimte in. Tip als je boodschappen gaat doen: wel in je 1tje weggaan anders heb je geen ruimte voor je boodschappen.

Ben blij dat ik hem niet meer heb, doe mij maar een audi met echte pk's en lekkere kuipstoelen of gewoon een andere echte auto geen dinky toy meer voor mij
    Life is great when you drive a V8
    pi_42917673
    Ik geef je groot gelijk met de snelheid, plastic en boodschappenruimte. Maar heb je dat niet gezien bij het proefrijden? Iedereen wilt wel een audi met kuipstoelen en veel pk's, maar dan moet je wel een 3 of 4 voor de 9000 zetten die je hiervoor betaald.

Snelheid is er niet te maken uit een 1000cc blokje met 3 cilinders, maar zuinig is hij wel.
    pi_42920063
    waarom niet?
      woensdag 25 oktober 2006 @ 13:32:44 #210
    62885 MikeyMan
    Vici, Vidi, Veni
    pi_42920182
    quote:
    Op woensdag 25 oktober 2006 12:19 schreef GenesiZ het volgende:
    Ik geef je groot gelijk met de snelheid, plastic en boodschappenruimte. Maar heb je dat niet gezien bij het proefrijden? Iedereen wilt wel een audi met kuipstoelen en veel pk's, maar dan moet je wel een 3 of 4 voor de 9000 zetten die je hiervoor betaald.

Snelheid is er niet te maken uit een 1000cc blokje met 3 cilinders, maar zuinig is hij wel.
    Nog nooit met een charade GTTi gereden dus?
    ©DiscoveryChannel
      woensdag 25 oktober 2006 @ 14:30:33 #211
    34775 Metro2005
    Mind explorer
    pi_42921631
    quote:
    Op woensdag 25 oktober 2006 13:32 schreef MikeyMan het volgende:

[..]

Nog nooit met een charade GTTi gereden dus?
    dat was toch een 1.6 4 pitter? toch hele andere koek dan zo'n grasmaaier motor.

Maar wel onzuiniger. Tis maar waar je de auto voor koopt natuurlijk

Aygo , C1 en 1007, ik vind het allemaal walstallige plastic hokken. Kan er niks aan doen. Het zat niet lekker, het voelt goedkoop, het ziet er goedkoop uit. Dan liever een mooie 2e hands kar van 3-4 jaar oud voor dat geld. dan heb je véél meer auto.
    pi_42922211
    De Charade gtti is niet vergelijkbaar met een normale 1000cc blokje, daar ligt namelijk een turbo in Ik heb nog niet in de Gtti gereden, maar heb wel een normale Charade gehad. Die zijn ook niet echt vooruit te branden. De 1.6 4 pitter was de nieuwe charade, maar zover ik weet nooit in gtti met turbo uitgevoerd.

Mark, die 3 auto's zijn niet helemaal van plastic hoor :d, de buitenkant is van staal
      woensdag 25 oktober 2006 @ 15:03:27 #213
    34775 Metro2005
    Mind explorer
    pi_42922746
    quote:
    Op woensdag 25 oktober 2006 14:47 schreef GenesiZ het volgende:
    De Charade gtti is niet vergelijkbaar met een normale 1000cc blokje, daar ligt namelijk een turbo in Ik heb nog niet in de Gtti gereden, maar heb wel een normale Charade gehad. Die zijn ook niet echt vooruit te branden. De 1.6 4 pitter was de nieuwe charade, maar zover ik weet nooit in gtti met turbo uitgevoerd.

Mark, die 3 auto's zijn niet helemaal van plastic hoor :d, de buitenkant is van staal
    Dat is dan ook het enige
    pi_42922830
    quote:
    Op woensdag 25 oktober 2006 15:03 schreef Metro2005 het volgende:

[..]

Dat is dan ook het enige
    Nee, niet liegen. Het motorblok is grotendeels ook van metaal
      woensdag 25 oktober 2006 @ 18:15:24 #215
    107521 Furia
    snoopy weer
    pi_42928679
    quote:
    Op zondag 22 oktober 2006 23:01 schreef GenesiZ het volgende:
    Het heeft een hele lange tijd geduurt, 4 maanden, door een foutieve bestelling, maar gisteren mochten wij dan eindelijk de bestelde zwarte Aygo+ Black Metallic ophalen. Inclusief airco en sportpakket.

Vandaag maar een aantal foto's geschoten. Het zijn er niet veel, maar het begon te regenen

Yep, it's a Toyota.
    [afbeelding]

met de 14" velgen.
    [afbeelding]

Issie nie mooi.
    [afbeelding]

Watch out!!
    [afbeelding]

Drive by.
    [afbeelding]

Drive by 2.
    [afbeelding]

Je ziet de remmen mooi door de velgen heen.
    [afbeelding]
    Hij is schit-te-rend! Veel plezier ermee!!!
    pi_42930787
    Thanx, dat gaat wel lukken
    pi_42943958
    Ik had hem voor me werk gekregen en ik moest er iedere dag 200km ermee rijden. Maar in de stad is het verder een leuke auto, ik doe nu wel een beetje negatief maar dat komt omdat ik nu verwend ben denk ik.
    Life is great when you drive a V8
    pi_42946126
    Ik heb zicht op een auto van de zaak, warbij ik waarschijnlijk een van de volgende auto's krijg: Toyota Aygo nieuw, renault clio 2003 of peugeot 206 2003. Peugeot 307 is ook mogelijkhed als die overblijft.

Heeft iemand van jullie ervaring met én een aygo én een 206 of clio? Mocht ik de keuze hebben wat raden jullie aan. Ik rijd met name snelweg en niet heel veel in de stad. Ik ga zo'n 30000km per jaar rijden.
    pi_42946231
    Clio rijdt lekkerder dan een Aygo.

Heb zelf een Aygo van de zaak en een proefrit in een Seat Ibiza en Clio gemaakt omdat ik over een maand mijn eigen auto moet betalen. De Clio is niet mijn soort auto; maar hij rijdt a) veel stiller b) veel relaxter en is veel comfortabler qua zitting.

Kortom: Clio dus. Of de 206.
    pi_42979202
    quote:
    Op donderdag 26 oktober 2006 10:41 schreef Scorpie het volgende:
    Clio rijdt lekkerder dan een Aygo.

Heb zelf een Aygo van de zaak en een proefrit in een Seat Ibiza en Clio gemaakt omdat ik over een maand mijn eigen auto moet betalen. De Clio is niet mijn soort auto; maar hij rijdt a) veel stiller b) veel relaxter en is veel comfortabler qua zitting.

Kortom: Clio dus. Of de 206.
    Dat is toch ook geen vergelijking.
    Een Clio staat dik boven een Aygo.

Clio hoor je te vergelijken met een Corolla.
      vrijdag 27 oktober 2006 @ 12:28:37 #221
    35843 j22flyingdownwind
    Jay Twentie Fowh!
    pi_42980904
    quote:
    Op vrijdag 27 oktober 2006 11:24 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:

[..]

Clio / Yaris lijkt me beter

Corolla is golf, dus Megane formaat
    '99 MB E320 CDI T-model
    pi_42981227
    Dus al ik een clio of 206 te pakken kan krijgen is dit zeker aan te raden? Zelf dacht dat ik een 206 of clio misschien al verouderd is en daarom af te raden (verouderd, wat is verouderd ik rijd nu in golf '88 en rijd erg lekker door de 1.8 liter motor)
    Aygo is wel goedkoper ivm bijtelling.
    pi_42982070
    quote:
    Op vrijdag 27 oktober 2006 11:24 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:

[..]

Tja, dan moet diegene boven mij niet naar ervaringen hierover vragen he
    pi_42986041
    quote:
    Op vrijdag 27 oktober 2006 13:09 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Tja, dan moet diegene boven mij niet naar ervaringen hierover vragen he
    dat is inderdaad correct.
    quote:
    Op vrijdag 27 oktober 2006 12:28 schreef j22flyingdownwind het volgende:

[..]

Clio / Yaris lijkt me beter

Corolla is golf, dus Megane formaat
    Ja dat is inderdaad correct.
    Je begrijpt het punt iig.
    quote:
    Op vrijdag 27 oktober 2006 12:40 schreef TSPO het volgende:
    Dus al ik een clio of 206 te pakken kan krijgen is dit zeker aan te raden? Zelf dacht dat ik een 206 of clio misschien al verouderd is en daarom af te raden (verouderd, wat is verouderd ik rijd nu in golf '88 en rijd erg lekker door de 1.8 liter motor)
    Aygo is wel goedkoper ivm bijtelling.
    Dat hangt af van wat je wilt.
    Een Aygo is een piep-klein-stads-autotje. Als je dat wilt zou ik voor een Aygo gaan.
    Als je meer comfort en luxe wilt zou ik voor een clio/206/yaris gaan.
    pi_42999354
    als je de aygo koopt omdat ie zo goedkoop is, waarom dan al die overbodige optie's

kleine zuinige blokjes kunnen gerust rappe auto's betekenen, zolang het niets weegt.

als je comfort en luxe wilt,... er is een groot gat wat dat betreft, yaris is ook niets dan.
    aygo scheelt 16000 euro met een 1 serie.

voor de prijs van een 1 serie heb je bijna 3 aygo's.
      zaterdag 28 oktober 2006 @ 00:06:34 #226
    19775 Slam
    The True AoD
    pi_42999768
    rijden jullie ook met een bivakmuts op in zo'n smurfenhok, wil je toch niet in gezien worden... koop een iets oudere clio, dan heb je veel meer auto en ook geen 3 cylinder
    Es ist geil ein Arschloch zu sein!!!!
    pi_43041503
    een iets oudere clio ... dan verplaats je het probleem van de motor naar de rest van auto.

neem dan een starlet of suzuki swift.
      maandag 30 oktober 2006 @ 15:49:56 #228
    35843 j22flyingdownwind
    Jay Twentie Fowh!
    pi_43068823
    Ik moet eerlijk zeggen dat ik het wel knap vind dat ze zo'n Aygo relatief veilig hebben kunnen maken. Die deurtjes en plaatwerk zijn net van karton! Desondanks blijkt hij toch veilig te zijn? Well done
    '99 MB E320 CDI T-model
    pi_43070611
    quote:
    Op maandag 30 oktober 2006 15:49 schreef j22flyingdownwind het volgende:
    Ik moet eerlijk zeggen dat ik het wel knap vind dat ze zo'n Aygo relatief veilig hebben kunnen maken. Die deurtjes en plaatwerk zijn net van karton! Desondanks blijkt hij toch veilig te zijn? Well done
    Als de kooi maar stevig is, dat is het belangrijkst in dat soort testen.
      zondag 19 november 2006 @ 14:24:21 #230
    107521 Furia
    snoopy weer
    pi_43683895
    Natuurlijk raken we allemaal niet uitgepraat over onze geweldige Aygo, dus nu kan er hier ook gestemd worden op de Aygo als meest buzzable produkt!

Gewoon "ja" aanvinken en op het groene dingetje ernaast klikken!
      dinsdag 9 januari 2007 @ 13:27:36 #231
    62885 MikeyMan
    Vici, Vidi, Veni
    pi_45175278
    Goed, afgelopen dagen ook een leenauto gehad... Aygootje dus...

Wat een gigantische kutauto zeg...
    Veelste klein (kan niet fatsoenlijk zitten, en een paar kisten bier kun je ook vergeten...), de windgevoeligheid is ronduit gevaarlijk en het ding maakt een bak teringherrie waar je eng van wordt...

Ook kun je her en der nogal merken dat het afwerkingsniveau niet helemaal toyota-waardig is...
    Kofferbak-ingang is ook veelste klein...

Pluspunten zijn het motortje en de audioinstallatie, maar al met al ben ik blij als ik m'n eigen auto weer terugheb...
    ©DiscoveryChannel
    pi_45223415
    hijs leuk..

ik ga er ook eens 1 of 2 leasen denk ik.
    195 euro per maand ex btw en verz en brandstof.

whehehe dat is echt geen geld!
    pi_50442538
    Heb niet het gehele topic doorgelezen maar:

Mijn vriendin wil ook een Aygo kopen maar ik meende dat dit min of meer dezelfde is als de 107 en de C1, klopt dat? Waar zit er nog verschil in en welke is de betere (indien er effectief een verschil is)? Hoe valt de ruimte mee? Ik ben namelijk 1m91 en zou er ook wel mee willen rijden.
    Hoe valt het verbruik mee?
    Wat zijn eventueel alternatieven voor de Aygo/C1/107?
      donderdag 14 juni 2007 @ 11:13:31 #234
    62885 MikeyMan
    Vici, Vidi, Veni
    pi_50442659
    Ze zijn hetzelfde, en het zou fijn zijn als je wél zo'n topic doorleest voordat je zo'n vraag stelt...

Ik ben 1m97 en heb er ook in gereden...
    ©DiscoveryChannel
    pi_50443457
    Alternatief: Nieuwe Fiat Panda.
      donderdag 14 juni 2007 @ 11:52:47 #236
    107521 Furia
    snoopy weer
    pi_50444054
    quote:
    Op donderdag 14 juni 2007 11:09 schreef L-style het volgende:
    Heb niet het gehele topic doorgelezen maar:

Mijn vriendin wil ook een Aygo kopen maar ik meende dat dit min of meer dezelfde is als de 107 en de C1, klopt dat? Waar zit er nog verschil in en welke is de betere (indien er effectief een verschil is)? Hoe valt de ruimte mee? Ik ben namelijk 1m91 en zou er ook wel mee willen rijden.
    Hoe valt het verbruik mee?
    Wat zijn eventueel alternatieven voor de Aygo/C1/107?
    Een Aygo is een Toyota, dus veel betrouwbaarder dan de rest.
    Mijn vriend is ook 1.91 of 1.92 en die past er heerlijk ruim in, de stoel kan ver zat naar achter. Het verbruik is netjes: als je normaal rijdt (dus niet extreem zuinig) 650 km op een tank van 35 liter (nou ja, je rijdt hem niet helemaal leeg, dus een liter of 32).

Alternatieven? Nee
    pi_50444221
    quote:
    Op donderdag 14 juni 2007 11:52 schreef Furia het volgende:

[..]

Mijn vriend is ook 1.91 of 1.92 en die past er heerlijk ruim in, de stoel kan ver zat naar achter. Het verbruik is netjes: als je normaal rijdt (dus niet extreem zuinig) 650 km op een tank van 35 liter (nou ja, je rijdt hem niet helemaal leeg, dus een liter of 32).

Alternatieven? Nee
    Dank je. Geeft de wagen eigenijk een beetje een velig gevoel tijdens het rijden? IS soms wel een probleem bij die kleinere wagentjes.
      donderdag 14 juni 2007 @ 14:03:47 #238
    107521 Furia
    snoopy weer
    pi_50448818
    quote:
    Op donderdag 14 juni 2007 11:57 schreef L-style het volgende:

[..]

Dank je. Geeft de wagen eigenijk een beetje een velig gevoel tijdens het rijden? IS soms wel een probleem bij die kleinere wagentjes.
    Ik vind van wel, heb niet echt het idee dat ik elk moment weg kan waaien oid, maar goed, met lichtere auto's is dat natuurlijk altijd meer dan met zware auto's. Daar doe je niets aan. Ik voel me qua niet-weer-gerelateerde dingen helemaal veilig, airbags voor enzo
      donderdag 14 juni 2007 @ 14:15:14 #239
    62885 MikeyMan
    Vici, Vidi, Veni
    pi_50449253
    quote:
    Op donderdag 14 juni 2007 11:57 schreef L-style het volgende:

[..]

Mij persoonlijk dus niet...
    Ten eerste heb je nogal weinig blik om je heen -wat natuurlijk inherent is aan het formaat-, maar het klinkt ook allemaal nogal blikkerig... Rechtuitstabiliteit bij zijwind is ook bagger...

Maar eerlijkheidshalve moet ik daarbij wel opmerken dat ik erg weinig in nieuwe 'mini's' rij...
    ©DiscoveryChannel
    pi_50449636
    Nou nou wat geeft dat een veilig gevoel.. Als je dat plastic snelheidsklokje aantikt met je schouder breekt het al af!
    pi_50449759
    quote:
    Op donderdag 14 juni 2007 14:25 schreef HPoi het volgende:
    Nou nou wat geeft dat een veilig gevoel.. Als je dat plastic snelheidsklokje aantikt met je schouder breekt het al af!
    Plastic snelheidsklokje?
    Je doelt op de toerenteller? Die breekt niet zomaar af...
    Bovendien heeft dat niets met veliligheid te maken.
    pi_50456875
    quote:
    Op donderdag 14 juni 2007 14:28 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:

[..]

Plastic snelheidsklokje?
    Je doelt op de toerenteller? Die breekt niet zomaar af...
    Bovendien heeft dat niets met veliligheid te maken.
    Wel met gevoel van veiligheid.
    pi_50457162
    quote:
    Op donderdag 14 juni 2007 17:24 schreef HPoi het volgende:

[..]

Wel met gevoel van veiligheid.
    Dan zou ik als ik jou was de goedkopere versie zonder toerenteller bestellen
      donderdag 14 juni 2007 @ 23:41:20 #244
    62885 MikeyMan
    Vici, Vidi, Veni
    pi_50470837
    Juistem... Inderdaad... Rare argumentatie...
    Heeft helemaal niks met veiligheid te maken...
    Als de wielen er nou snel afbraken...
    ©DiscoveryChannel
      dinsdag 13 januari 2009 @ 19:19:55 #245
    231389 Raspoetin.
    Russisch monnik en intrigant.
    pi_65001161
    Ik krijg er waarschijnlijk één van m'n ouders, maar stiekem wil ik ook wel zo'n nieuwe Grande Punto

Wat een onzin trouwens allemaal in dit topic, GTI'tjes eruit trekken De Aygo betrouwbaarder dan C1 of 107 Weet waar je over praat.
    De man die niet gedood kon worden.
    pi_65001800
    ons moeder rijd zo'n ding.
    ander groot pluspunt, je schrijft bijna niets af. het dashboard is veel gelikter dan van een VW Fox (en ja ik werk zelf bij VW) en die krengen zijn gewoon gruwelijk zuinig.
      woensdag 14 januari 2009 @ 10:33:22 #247
    82895 ikbenik
    jij bent jij
    pi_65020982
    De Aygo is inderdaad niet betrouwbaarder dan de C1 of 107. Alleen, je hebt bij de Aygo wel standaard 3 jaar garantie, waar die andere twee het bij 2 jaar houden.

Voor mij was de algemene betrouwbaarheid een van de redenen om voor deze auto te gaan. Vooral op het gebied van de motor, aangezien een distributieketting veel betrouwbaarder is dan een distributieriem. En waar vind je die betrouwbaarheid bij de kleinere auto's? Dat je geen BPM hoeft te betalen, maakt het wel interessanter, net als dat de wegenbelasting vanaf april iets van 50 euro per jaar is. Afschrijving was ook een argument, ook de reden dat ik nieuw koop (een tweedehands kost niet veel minder dan een nieuw exemplaar, plus dat je met tweedehands niet weet wat de historie is). Ik hoef ook geen grote auto, het is een auto puur voor het plezier en niet om het halve huis mee op vakantie te nemen ofzoiets. Ook voor het werk is die niet nodig. Het is ook een auto die er voor z'n grootte tenminste nog leuk uitziet, het enige alternatief was dan zo'n blokkendoosje van een Cuore (al is dat ook geen verkeerde auto, maar niets voor mij).
    Wachten duurt alleen lang, het is nog misschien twee maanden voordat die er is.

En natuurlijk zal een Audi beter rijden, maar probeer eens met dezelfde argumenten een nieuwe Audi te kopen. Dat gaat niet lukken, niet voor die prijs. En de vergelijking met een tweedehands gaat helemaal niet op, ten eerste heb je dan een auto van zeker 4 a 5 jaar oud, ten tweede mag de aanschafprjis hetzelfde zijn, maar alle andere kosten liggen veel hoger (wegenbelasting bijvoorbeeld is al ruim 11 keer zoveel!). En dan heb ik het nog niet over het duurdere onderhoud.
    MisterTao.com - recommender: DutchJohan
    pi_65194413
    Ik wil mijn Seat Ibiza gaan inruilen voor een Aygo het gaat wel aan mijn hart want hij rijdt zo lekker en goed ,ik ga vandaag kijken wat ze kunnen doen bij de Toyota.
    pi_65197934
    quote:
    Op donderdag 14 juni 2007 11:52 schreef Furia het volgende:

[..]

Alternatieven? Nee
    De Aygo betrouwbaarder dan de 107 en de C1, hoe kom je daar nu weer bij?

In alle 3 de autootjes hangt dezelfde Daihatsu 1.0 driecillinder, en alle 3 de autootjes worden in dezelfde fabriek in Tsjechië gemaakt. In deze fabriek komt er alleen een ander neusje en wat andere koplampen en achterlichten op, en een ander stuurtje natuurlijk.

Het enige voordeel van de Toyota is dat de Toyota importeur in Nederland 3 jaar garantie durft te geven ipv 2 jaar garantie die Peugeot en Citroën geven.

Verder zijn deze doosjes het woord auto bijna niet waard als je het mij vraagt. Het is voor mij absoluut geen alternatief voor een occasion van dezelfde prijs. Geef mij maar een fatsoenlijk ruime auto dat enigzins stabiel op de weg ligt, en die nog enigzins praktisch is ipv zo'n rijdend telefoonhokje.
    pi_65201077
    Leuke bak voor het geld, heb de 175km/pu mee gehaald op de Autobahn (wijzer over het witte vlak).. heb hem dan ook zeer goed ingereden vanaf de 1e kilometer.

erg prettig karretje, beetje gehorig alleen, maar altijd met veel plezier in gereden..
    Rookworst zonder "R" is ookworst!
      maandag 19 januari 2009 @ 11:30:01 #251
    3288 MikeyMo
    jou are een essol!
    pi_65201699
    Ik heb er ook alweer bijna 3 jaar eentje. De 1e in juli 2006 gekocht en toen net binnen een jaar helemaal naar de klote gereden met 7km per uur (ok, ik reed weg van een parkeervak en zij reed dik over de 50)... toen een nieuwe besteld en daar rij ik nu nog steeds in

Qua verbruik schommel ik altijd tussen de 1:17-1:20
    [b]Op vrijdag 7 november 2008 08:54 schreef santax het volgende:[/b]
    [..]
    Blij dat er nog mensen hier zijn waar ik me wel in herken.
    U, meneer MikeyMo, bent mijn nieuwe FOK!-held _O_
      maandag 19 januari 2009 @ 11:33:43 #252
    231389 Raspoetin.
    Russisch monnik en intrigant.
    pi_65201840
    quote:
    Op maandag 19 januari 2009 11:13 schreef Bdijk het volgende:
    Leuke bak voor het geld, heb de 175km/pu mee gehaald op de Autobahn (wijzer over het witte vlak).. heb hem dan ook zeer goed ingereden vanaf de 1e kilometer.

erg prettig karretje, beetje gehorig alleen, maar altijd met veel plezier in gereden..
    Hoe heb je hem ingereden?
    De man die niet gedood kon worden.
    pi_65220301
    quote:
    Op maandag 19 januari 2009 00:27 schreef kiwiholland het volgende:
    Ik wil mijn Seat Ibiza gaan inruilen voor een Aygo het gaat wel aan mijn hart want hij rijdt zo lekker en goed
    Waarom doe je het dan?
    Why women still aren't funny.
    Q.E.D: Religion replaces ignorance with stupidity.
      dinsdag 20 januari 2009 @ 08:28:52 #254
    82895 ikbenik
    jij bent jij
    pi_65234561
    quote:
    Op maandag 19 januari 2009 11:33 schreef Raspoetin. het volgende:

[..]

Hoe heb je hem ingereden?
    Daar ben ik ook benieuwd naar Maar ik denk dat ik 'm op dezelfde manier in zal rijden als mijn vorige auto. Daardoor had ik een auto die best redelijk mee kon komen (tsja, 65pk diesel, maar trok best wel goed en was vaak als eerste weg bij de verkeerslichten) en die wagen reed ook nog eens behoorlijk zuinig (4,5l/100km was makkelijk haalbaar, zelden slechter gereden, meestal veel beter).
    Het inrijden deed ik dus door in het begin te zorgen dat de motor niet teveel toeren zou maken (ook niet te weinig natuurlijk, niet teveel belasten in het begin) en ook dat je op veel verschillende snelheden (=toeren) rijdt. Niet in een keer het gas diep intrappen, maar eerst met beleid. Inrijden is voor zo'n 1000 km, misschien iets meer. Ook aan te raden, is met dat inrijden geen korte stukken te rijden. Dus als ik mijn auto binnenkrijg, ga ik misschien wel even het land in de rondte doen, dan is die de eerste dag al ingereden

Wachten duurt alleen lang, ik zou nu als het goed is halverwege moeten zijn...
    MisterTao.com - recommender: DutchJohan
    pi_65272081
    ik heb mijn aygo niet meer.
    iemand interesse in een setje velgen?

het rode glimt beter tegenwoordig. op de foto zat de lak er nog niet op.

en hoe haal je in godsnaam 1 op 20 met dat ding? in 2 jaar nooit gehaald. stelletje opa's
      woensdag 21 januari 2009 @ 08:57:20 #256
    3288 MikeyMo
    jou are een essol!
    pi_65272182
    quote:
    Op woensdag 21 januari 2009 08:51 schreef rival het volgende:
    ik heb mijn aygo niet meer.
    iemand interesse in een setje velgen?
    [ afbeelding ]
    het rode glimt beter tegenwoordig. op de foto zat de lak er nog niet op.

en hoe haal je in godsnaam 1 op 20 met dat ding? in 2 jaar nooit gehaald. stelletje opa's
    met mooi weer, weinig wind en de zuinige rijstijl van het nieuwe rijden kom je al een end...
    [b]Op vrijdag 7 november 2008 08:54 schreef santax het volgende:[/b]
    [..]
    Blij dat er nog mensen hier zijn waar ik me wel in herken.
    U, meneer MikeyMo, bent mijn nieuwe FOK!-held _O_
    pi_65983778
    Ik heb zelf ook een aygo en rijd ook heel fijn en parkeerd ook lekker.
    maar jij scheurd een gti er uit ??? wat voor aygo heb je dan wel niet?:P,

Greetzzzzzzzzz
    pi_67873761
    Rijdt 1 van jullie een aygo met MMT automaat en hoe bevalt deze?
    Op woensdag 31 januari 2007 19:20 schreef Lord_Vetinari het volgende:
    Ik heb veel stomme posts gezien op fora, maar deze zit toch wel in de top 10 (voorzichtig geschat; het kan ook de top 5 zijn). Nou ik sta iig in zijn top 10
      dinsdag 14 april 2009 @ 12:40:18 #259
    46672 DarkShine
    Mijnstreek Oost
    pi_68002367
    Ben sinds afgelopen vrijdag ook een Aygo rijder. Heb een zwarte Comfort+.

Mis wel een toerenteller. Even kijken of ik er op de sloop een op de kop kan tikken voordat ik hem bij Toyota (181 euri's) aanschaf...
    Vreuger, wie de beerkratte nog va hoots woare en se moëts blieve durchdrinke um d\'r kachel a te hotte
    Planning:
    -
      woensdag 15 april 2009 @ 15:47:08 #260
    46672 DarkShine
    Mijnstreek Oost
    pi_68041898
    Ik denk wel dat ik het volgende ga bestellen voor mijn Aygo:

Kan er aan de rechtkant van het dashboard tenminste van een dashboardkastje gesproken worden
    Vreuger, wie de beerkratte nog va hoots woare en se moëts blieve durchdrinke um d\'r kachel a te hotte
    Planning:
    -
    pi_70209120
    *kick*
    Sinds half april Aygo rijder; Charcoal Grey Comfort+
    Meteen een vraag; ik hoor nu bij het licht gas geven in de hoogste versnelling een hoog piepgeluid wat er eerst niet was... maar even mee langs de garage maar wat kan dat zijn?
    "Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
    "My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
      maandag 22 juni 2009 @ 18:47:11 #262
    46672 DarkShine
    Mijnstreek Oost
    pi_70261950
    quote:
    Op zaterdag 20 juni 2009 23:11 schreef Ceased2Be het volgende:
    *kick*
    Sinds half april Aygo rijder; Charcoal Grey Comfort+
    Meteen een vraag; ik hoor nu bij het licht gas geven in de hoogste versnelling een hoog piepgeluid wat er eerst niet was... maar even mee langs de garage maar wat kan dat zijn?
    Bekijk anders het volgende forum eens

http://citybugclub.nl/
    Planning:
    -
      maandag 22 juni 2009 @ 19:39:49 #263
    11736 Ceased2Be
    Misantroop
    pi_70264373
    "Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
    "My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
    pi_77248349
    Wij hebben twee problemen met onze nieuwe Aygo:

- Hij maakt een schurend geluid bij het remmen (zachtjes, maar zogauw je bijna stil staat hoor je het).
    - Bij het tanken slaat hij te vroeg af. Soms al na 10 liter terwijl wij bij ongeveer 500 kilometer tanken (ongeveer 25 liter). Daarna wil hij ook niet meer verder en rijd je dus met een halfvolle tank.

Zijn dit voor iemand problemen die bekend klinken? Ik ga morgen naar de dealer voor winterbandjes en ga dit natuurlijk ook bespreken, maar ik wil graag weten waar ik aan toe ben.
    pi_77251312
    quote:
    Op maandag 25 januari 2010 14:33 schreef Jackiegoal het volgende:
    Wij hebben twee problemen met onze nieuwe Aygo:

- Hij maakt een schurend geluid bij het remmen (zachtjes, maar zogauw je bijna stil staat hoor je het).
    - Bij het tanken slaat hij te vroeg af. Soms al na 10 liter terwijl wij bij ongeveer 500 kilometer tanken (ongeveer 25 liter). Daarna wil hij ook niet meer verder en rijd je dus met een halfvolle tank.

Zijn dit voor iemand problemen die bekend klinken? Ik ga morgen naar de dealer voor winterbandjes en ga dit natuurlijk ook bespreken, maar ik wil graag weten waar ik aan toe ben.
    Het klinkt mij totaal niet bekend. 500 kilometer op 25 liter ook niet trouwens, ik moet er na 400km meestal wel een liter of 33 ingooien
    pi_77252941
    400Km op een tank? ik rij 600 / 640 op 1 tankbeurt :S

Tanken te vroeg afslaan heb ik ook wel eens, dan knijp ik net zo lang door tot ie het wel weer doet
    pi_77256998
    quote:
    Op maandag 25 januari 2010 16:17 schreef Ceased2Be het volgende:
    400Km op een tank? ik rij 600 / 640 op 1 tankbeurt :S

Tanken te vroeg afslaan heb ik ook wel eens, dan knijp ik net zo lang door tot ie het wel weer doet
    Hoe? Leg me dat eens uit.
    pi_77257315
    quote:
    Op maandag 25 januari 2010 17:52 schreef Borkydude het volgende:

[..]

Ik schakel op tijd, trek niet achterlijk door en rijdt nooit harder dan 140 en tank altijd de goedkoopste euro 95 die ik kan vinden . meer tips kan ik je niet geven en heb er inmiddels 25K opzitten sinds afgelopen april. Heb de tankbeurten zelfs bijgehouden in een excel-sheet voor het geval je de data na wil lezen

laatste stand was 25K op 1236 liter wat neerkomt op 1:20,nogwat
    pi_77258642
    quote:
    Op maandag 25 januari 2010 17:52 schreef Borkydude het volgende:

[..]

Je moet echt alleen het uiterste uiteinde van het tankpistool in je auto stoppen, anders slaat ie snel af inderdaad.. maar ook wel weer ver genoeg, anders krijg je alles over je schoenen.. gewoon even mee oefenen en dan lukt het echt wel om hem in een keer vol te tanken

Dit probleem komt omdat de vulhals echt heel smal is geloof ik, en de benzine dus niet snel genoeg weg kan lopen en de pomp dus afslaat, omdat dit hetzelfde is als een volle tank!

400 km vind ik echt ontzettend knap! Bij mijn moeder der C1 zijn er dan meestal nog 4 blokjes over. Nou gaan de laatste blokjes wel wat sneller dan de eerste natuurlijk
    pi_77260502
    Ik ga eens proberen om heel zuinig te rijden. Benieuwd hoe ver ik kom!
    pi_77473843
    quote:
    Op maandag 25 januari 2010 15:39 schreef Borkydude het volgende:

[..]

Het klinkt mij totaal niet bekend. 500 kilometer op 25 liter ook niet trouwens, ik moet er na 400km meestal wel een liter of 33 ingooien
    Ik rijd weinig in de stad en vooral veel langere afstanden (>100km). Dat scheelt.

Tanken gaat nu beter door 'm niet helemaal in te knijpen, maar hij blijft soms afslaan. De dealer heeft de remschijven schoongemaakt en toen was hij 3 dagen stil, nu gorgelt hij weer bij het remmen. En de ruitenwissers zijn ronduit klote. Bij lichte regen zie je slechter zonder ruitenwisser dan met.

Verder wel blij met ons Aygootje hoor
    pi_77475354
    quote:
    Op dinsdag 14 juni 2005 10:00 schreef Zonder_ZX9R het volgende:
  • Benzine
  • 157 km/uur
  • 0 - 100 in 14.2 seconden
  • 50 kW (68 pk) bij 6000 tpm
  • max koppel 93 Nm bij 3600 tpm
  • 3 cilinders
  • 998 cc
  • 4 kleppen per cilinder

• Das niet echt pittig zoals TS beweert.
    pi_77475913
    De specs zijn wel wat veranderd sinds 2005;
    http://www.toyota-europe.com/cars/new_cars/aygo/fullspecs.aspx

Nee, het is nog steeds geen racemonster, maar daar is het karretje ook niet op ontworpen natuurlijk
    pi_77475979
    Ik zie nu pas dat het een post is van 4 jaar oud.
      donderdag 4 maart 2010 @ 09:08:22 #275
    139407 jorienvdherik
    Feyenoord KNVB Beker 07-08
    pi_78718639
    Ik heb sinds juni 2009 een aygo. Voor mijn werk rij ik 120 km per dag.

Heb nu bijna 18.000 km er op staan.

Vanochtend vertrokken en kwam de benzine streep meteen op 2 strepen te staan. Na 55 km staat die nu nog op 2 strepen.

Ik tank altijd bij 3 strepen, omdat ik bang ben dat ik het anders niet ga redden.

Kan ik nu nog vanmiddag 60 km rijden zonder te tanken?
    pi_78723513
    De kans bestaat dat dat wel of niet gaat lukken...
    Die benzine-indicator van de Aygo vind ik wel het enige manco eigenlijk aan het karretje.
    Vandeweek stond ie na 480km nog steeds op 4 strepen waarna hij binnen 70km deze keer begon te piepen dat de tank leeg was...
    pi_78742264
    quote:
    Op donderdag 4 maart 2010 09:08 schreef jorienvdherik het volgende:
    Ik heb sinds juni 2009 een aygo. Voor mijn werk rij ik 120 km per dag.

Heb nu bijna 18.000 km er op staan.

Vanochtend vertrokken en kwam de benzine streep meteen op 2 strepen te staan. Na 55 km staat die nu nog op 2 strepen.

Ik tank altijd bij 3 strepen, omdat ik bang ben dat ik het anders niet ga redden.

Kan ik nu nog vanmiddag 60 km rijden zonder te tanken?
    Zodra er 1 streepje over is en hij dus gaat piepen, moet je wel over niet al te lang gaan tanken... in eerste instantie gaat hij langzaam knipperen en heb je geloof ik nog een liter of 3. Als hij snel gaat knipperen dacht ik nog 1 liter, maar het kan ook 5 resp. 3 liter geweest zijn... gewoon gaan tanken zodra ie gaat piepen is het advies mn moeder gaat meestal met 2 blokjes over al tanken, maar ik heb nog een keer vanaf eindhoven naar Breda gereden terwijl ie vlak voorbij eindhoven al ging piepen. In Breda ging er 34.99 liter in, dus had voor hetzelfde geld langs de weg gestaan

Kijk anders in de handleiding, er staat zeker weten iets in over de afstand of het aantal liter dat je nog over hebt zodra ie gaat piepen
    pi_78821944
    Wat een natte tosti's hier. Ik tank meestal pas als ie al op dubbele snelheid knippert.
    pi_78831337
    quote:
    Op zaterdag 6 maart 2010 18:40 schreef Borkydude het volgende:
    Wat een natte tosti's hier. Ik tank meestal pas als ie al op dubbele snelheid knippert.
    Inderdaad, ik heb laatst eens 35, nogwat liter moeten tanken
      maandag 8 maart 2010 @ 18:22:42 #280
    139407 jorienvdherik
    Feyenoord KNVB Beker 07-08
    pi_78899343
    quote:
    Op donderdag 4 maart 2010 19:18 schreef Hugo__Boss het volgende:

[..]

Zodra er 1 streepje over is en hij dus gaat piepen, moet je wel over niet al te lang gaan tanken... in eerste instantie gaat hij langzaam knipperen en heb je geloof ik nog een liter of 3. Als hij snel gaat knipperen dacht ik nog 1 liter, maar het kan ook 5 resp. 3 liter geweest zijn... gewoon gaan tanken zodra ie gaat piepen is het advies mn moeder gaat meestal met 2 blokjes over al tanken, maar ik heb nog een keer vanaf eindhoven naar Breda gereden terwijl ie vlak voorbij eindhoven al ging piepen. In Breda ging er 34.99 liter in, dus had voor hetzelfde geld langs de weg gestaan

Kijk anders in de handleiding, er staat zeker weten iets in over de afstand of het aantal liter dat je nog over hebt zodra ie gaat piepen
    k haalde het nog 60 km terug.

1 km voor de pomp ging die piepen, relaxt hoor

Maar als er maar wat wind staat op de snelweg ga je al slingeren, das wel matig aan de auto.
    Volgende gaat wel een Yaris worden denk ik.
    pi_84537053
    even Opa en Oma omhoog schoppen omdat ik ook in overweging ben een Aygo aan te schaffen omdat die zo goed is..

maar de aygo is goed te tunen bij bv ziptuning.nl gaat die van 68 naar 85 pk en het koppel stijgt met 30% van 90 naar 120 Nm.
    is de auto net wat vlotter door voor 500 euro.
    pi_84540752
    Een Aygo chippen. :')

Daar wordt het echt geen snelle auto van hoor. Een Aygo koop je niet om snel te zijn maar om goedkoop van A naar B te komen zonder je meteen in een suffe telefooncel op wielen te hoeven verplaatsen. :P

Ik rij tegenwoordig zelf een Aygo. Bevalt me prima, al reed mijn Opel Astra vele malen stabieler op de snelweg, maar over de wegligging heb ik verder weinig te klagen. Rij gemiddeld 1 op 19,5 en de auto voelt voorin een stuk groter. De bagageruimte is waardeloos, maar met de achterbank neer krijg ik ook alles mee, zoals mijn racefiets.

Volgende week ga ik zelfs met de Aygo op vakantie naar Engeland. ^O^
      dinsdag 27 juli 2010 @ 11:14:37 #283
    11736 Ceased2Be
    Misantroop
    pi_84540824
    Chippen zie ik ook niets in, ik gebruik die 500 euro liever om te tanken da's toch meer dan 3000km die je ermee kunt rijden daar heb ik meer plezier van :)
    pi_84540890
    quote:
    Op dinsdag 27 juli 2010 11:14 schreef Ceased2Be het volgende:
    Chippen zie ik ook niets in, ik gebruik die 500 euro liever om te tanken da's toch meer dan 3000km die je ermee kunt rijden daar heb ik meer plezier van :)
    Voor 500 euro kan ik meer dan 6000 km rijden. Rij jij zo onzuinig ofzo? :P
      dinsdag 27 juli 2010 @ 11:18:33 #285
    11736 Ceased2Be
    Misantroop
    pi_84540967
    quote:
    Op dinsdag 27 juli 2010 11:16 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Voor 500 euro kan ik meer dan 6000 km rijden. Rij jij zo onzuinig ofzo? :P
    eh dat bedoel ik :')
    en ik was ooit zo goed in hoofdrekenen :'(
    pi_87795811
    quote:
    Op dinsdag 18 oktober 2005 16:00 schreef Aarschbaard het volgende:

Mijn homies zijn helemaal into auto tuning en we hebben dan ook mijn luchtfilter vervangen. Bovendien heb ik bij de aanschaf speciaal Michelin banden eronder laten zetten omdat die zo goed zijn (kijk maar naar Toyota in de formule 1, die rijden er ook op!) Bij de stoplichten rij ik de meeste GTI'tjes eruit, of je dat nou geloofd of niet! (8>

Ik geloof er juist niets van dat jij in "13.5" seconden met zo'n antieke starlet bij de honderd komt, heb je het opgemeten ofzo? :z
    Hahahaha, hahahhahahahahaahahahhahashaha, hahahahahahahahahahahahahahahaha. x 754757868

Dus speciale banden en een sticker geeft dus toch 100 pk meer hé? hahahhahahahhahahahhahahhahahahahhahahahahhahahahhahahahhahahahahhahahha
    pi_87801194
    quote:
    Op dinsdag 27 juli 2010 11:12 schreef Tomatenboer het volgende:
    Een Aygo chippen. :')

Daar wordt het echt geen snelle auto van hoor. Een Aygo koop je niet om snel te zijn maar om goedkoop van A naar B te komen zonder je meteen in een suffe telefooncel op wielen te hoeven verplaatsen. :P

Ik rij tegenwoordig zelf een Aygo. Bevalt me prima, al reed mijn Opel Astra vele malen stabieler op de snelweg, maar over de wegligging heb ik verder weinig te klagen. Rij gemiddeld 1 op 19,5 en de auto voelt voorin een stuk groter. De bagageruimte is waardeloos, maar met de achterbank neer krijg ik ook alles mee, zoals mijn racefiets.

Volgende week ga ik zelfs met de Aygo op vakantie naar Engeland. ^O^
    Op vakantie met een aygo is goud!!!

Met vier man plus bagage een weekend naar Engeland, wintersport met de achterbank eruit vol met boardspullen naar de bergen van Les Arcs Frankrijk, ik zou er zo weer een kopen!!!
    pi_87830841
    quote:
    Op donderdag 21 oktober 2010 17:58 schreef GenesiZ het volgende:

[..]

Op vakantie met een aygo is goud!!!

Met vier man plus bagage een weekend naar Engeland, wintersport met de achterbank eruit vol met boardspullen naar de bergen van Les Arcs Frankrijk, ik zou er zo weer een kopen!!!
    Voorin zitten is wel te doen, maar meer dan 200km achterin zitten is toch niet erg comfortabel.

Maar wel gaaf ja, voldoende ruimte achterin voor al een de waard tent en een berg aan campeerspullen. ^O^

Ik heb nou bilstein dempers en eibach veren onder m'n gele peugeot'je 107 liggen, rijdt echt fantastisch, sturen is veel directer en minder overhellen in bochten.
      vrijdag 22 oktober 2010 @ 20:59:47 #289
    82207 Chokeme
    DIY Viroloog
    pi_87845788
    Wanneer is dit kut topic vol
    Staat nu al 5 jaar in mijn AT :')
    It's okay to be white
    pi_87864807
    quote:
    Op zaterdag 6 maart 2010 18:40 schreef Borkydude het volgende:
    Treurig ik heb al een keer gehad dat het tankstation naar mij moest komen. :) De indicatie vind ik persoonlijk een minpunt
    Op woensdag 31 januari 2007 19:20 schreef Lord_Vetinari het volgende:
    Ik heb veel stomme posts gezien op fora, maar deze zit toch wel in de top 10 (voorzichtig geschat; het kan ook de top 5 zijn). Nou ik sta iig in zijn top 10
      zondag 24 oktober 2010 @ 17:05:37 #291
    98135 TeleluvR
    Maar een Gretsch is ook goed!
    pi_87902678
    quote:
    Op vrijdag 22 oktober 2010 20:59 schreef Chokeme het volgende:
    Wanneer is dit kut topic vol
    Staat nu al 5 jaar in mijn AT :')
    _O-
    pi_87919369
    quote:
    Hoi!
    [ afbeelding ]
    :')kwadraat.
    pi_87925977
    *zucht* dadelijk naar de garage om m'n band te controleren, reed afgelopen weekend ineens met een platte achterband rond :(
      maandag 25 oktober 2010 @ 10:10:40 #294
    48288 Mikkie
    Mastermind.
    pi_87927989
    - Prive gegevens op verzoek van de poster weggehaald. -

[ Bericht 96% gewijzigd door Sander op 17-05-2011 13:17:35 ]
    Zerg schreef:
    1/1 is 1. 2/2 is 2. Basisschool breuken.
      maandag 25 oktober 2010 @ 11:30:57 #295
    34775 Metro2005
    Mind explorer
    pi_87930250
    Toevallig 2 weken geleden in een peug 107 gereden en verdomd, het viel zowaar niet eens tegen :o nog best behoorlijk vlot , redelijk comfortabel en alles ging lekker licht (koppeling, sturen etc). Alleen de ruimte ... als ik achter me keek dan zag ik de kofferklep al :') niet echt een auto om dingen in te vervoeren ofzo.
    maar ik zou het geen straf vinden om er eentje te bezitten.
    pi_87931528
    quote:
    Op maandag 25 oktober 2010 10:10 schreef Mikkie het volgende:

[..]

Een éénliter Aygo chiptunen. :'). Gast, ga je inlezen.
    [..]

Mja, als je niet anders gewend bent. Koop maar eens een grote, luxe auto. Dan heb je een heel ander referentiekader en krijg je ineens veel meer respect voor jezelf omdat je vroegâh met zo'n kutauto op vakantie bent geweest. Dat doe je daarna nooit meer...
    Rectificatie, een Aygo is GEEN kutauto en zou het zo weer doen!! :D Ook al ben ik luxer gewend, met zo'n kleine auto blijft. het lachen.

quote:
    Op maandag 25 oktober 2010 11:30 schreef Metro2005 het volgende:
    Toevallig 2 weken geleden in een peug 107 gereden en verdomd, het viel zowaar niet eens tegen :o nog best behoorlijk vlot , redelijk comfortabel en alles ging lekker licht (koppeling, sturen etc). Alleen de ruimte ... als ik achter me keek dan zag ik de kofferklep al :') niet echt een auto om dingen in te vervoeren ofzo.
    maar ik zou het geen straf vinden om er eentje te bezitten.
    He Mark, jij ook hier :)

25zakken potgrond pas best in een aygo met twee personen. OK, hij ligt een beetje laag maar das een kwestie van rustig rjjden. shitload aan snowboards, grote tassen en snowboardschoenen is ook geen probleem. Je moet alleen wel de achterbank eruit halen :D
      maandag 1 november 2010 @ 18:03:46 #297
    36796 Morpheus2002
    Radio 49 | DJ.Morph
    pi_88216913
    Ik ben van plan een Aygo te kopen uit 2006. Ik vraag me alleen hoe het zit met de geluidskwaliteit van de speakers? Ik zie ze op de plaatjes nergens? Is het wat of dramatisch?
    Niets Is Sterker Dan Dat Ene Woord; Feyenoord! Mijn Feyenoord!
    pi_88217989
    quote:
    1s.gif Op maandag 1 november 2010 18:03 schreef Morpheus2002 het volgende:
    Ik ben van plan een Aygo te kopen uit 2006. Ik vraag me alleen hoe het zit met de geluidskwaliteit van de speakers? Ik zie ze op de plaatjes nergens? Is het wat of dramatisch?
    Standaard speakers hebben een dramatisch geluid ja. Je kunt ze wel vervangen door fatsoenlijke 3 weg speakers (10cm diameter) maar dan heb je alsnog geen bass. De standaard radio levert ook niet al te goede geluidskwaliteit.
    pi_88223091
    Tsja, het geluid is niet echt denderend, maar ook niet slecht te noemen. Je moet ze alleen niet te hard zetten, dan gaan ze kraken. Als je een beetje enthousiast bent plaatsje je 10cm composetjes met losse tweaters met crossovers en een simpele versterker, dan kom je best een eind. Diepe bas mis je dan nog wel, daarvoor zou je een sub in de kofferbak moeten leggen. Een kleine voldoet wel.
      maandag 1 november 2010 @ 20:30:31 #300
    36796 Morpheus2002
    Radio 49 | DJ.Morph
    pi_88223152
    Thanks voor de info. De Aygo Plus heeft meer speakers toch? Iemand ervaring met de kwaliteit daarvan?
    Niets Is Sterker Dan Dat Ene Woord; Feyenoord! Mijn Feyenoord!
    pi_88223359
    ik heb geen ervaring daarmee, maar een zo een Aygo had mijn auto bijna aangereden :(
    Voor de rest is de auto wel ok :)
    Brinky, de nieuwe BMW
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')