Je kan het slecht zien, hij veerde zoals gezegd dapper mee, maar ik zal even wat fatsoenlijks aantrekken en er eentje makenquote:Op woensdag 16 augustus 2006 00:01 schreef spectrumanalyser het volgende:
Furia: geen kleurenfoto ?
Nog nooit met een charade GTTi gereden dus?quote:Op woensdag 25 oktober 2006 12:19 schreef GenesiZ het volgende:
Ik geef je groot gelijk met de snelheid, plastic en boodschappenruimte. Maar heb je dat niet gezien bij het proefrijden? Iedereen wilt wel een audi met kuipstoelen en veel pk's, maar dan moet je wel een 3 of 4 voor de 9000 zetten die je hiervoor betaald.
Snelheid is er niet te maken uit een 1000cc blokje met 3 cilinders, maar zuinig is hij wel.
dat was toch een 1.6 4 pitter? toch hele andere koek dan zo'n grasmaaier motor.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 13:32 schreef MikeyMan het volgende:
[..]
Nog nooit met een charade GTTi gereden dus?
Dat is dan ook het enigequote:Op woensdag 25 oktober 2006 14:47 schreef GenesiZ het volgende:
De Charade gtti is niet vergelijkbaar met een normale 1000cc blokje, daar ligt namelijk een turbo inIk heb nog niet in de Gtti gereden, maar heb wel een normale Charade gehad. Die zijn ook niet echt vooruit te branden. De 1.6 4 pitter was de nieuwe charade, maar zover ik weet nooit in gtti met turbo uitgevoerd.
Mark, die 3 auto's zijn niet helemaal van plastic hoor :d, de buitenkant is van staal
Nee, niet liegen. Het motorblok is grotendeels ook van metaalquote:
Hij is schit-te-rend! Veel plezier ermee!!!quote:Op zondag 22 oktober 2006 23:01 schreef GenesiZ het volgende:
Het heeft een hele lange tijd geduurt, 4 maanden, door een foutieve bestelling, maar gisteren mochten wij dan eindelijk de bestelde zwarte Aygo+ Black Metallic ophalen. Inclusief airco en sportpakket.
Vandaag maar een aantal foto's geschoten. Het zijn er niet veel, maar het begon te regenen
Yep, it's a Toyota.
[afbeelding]
met de 14" velgen.
[afbeelding]
Issie nie mooi.
[afbeelding]
Watch out!!
[afbeelding]
Drive by.
[afbeelding]
Drive by 2.
[afbeelding]
Je ziet de remmen mooi door de velgen heen.
[afbeelding]
Dat is toch ook geen vergelijking.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 10:41 schreef Scorpie het volgende:
Clio rijdt lekkerder dan een Aygo.
Heb zelf een Aygo van de zaak en een proefrit in een Seat Ibiza en Clio gemaakt omdat ik over een maand mijn eigen auto moet betalen. De Clio is niet mijn soort auto; maar hij rijdt a) veel stiller b) veel relaxter en is veel comfortabler qua zitting.
Kortom: Clio dus. Of de 206.
Clio / Yaris lijkt me beterquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 11:24 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
Dat is toch ook geen vergelijking.
Een Clio staat dik boven een Aygo.
Clio hoor je te vergelijken met een Corolla.
Tja, dan moet diegene boven mij niet naar ervaringen hierover vragen hequote:Op vrijdag 27 oktober 2006 11:24 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
Dat is toch ook geen vergelijking.
Een Clio staat dik boven een Aygo.
Clio hoor je te vergelijken met een Corolla.
dat is inderdaad correct.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 13:09 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Tja, dan moet diegene boven mij niet naar ervaringen hierover vragen he![]()
Ja dat is inderdaad correct.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 12:28 schreef j22flyingdownwind het volgende:
[..]
Clio / Yaris lijkt me beter![]()
Corolla is golf, dus Megane formaat![]()
Dat hangt af van wat je wilt.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 12:40 schreef TSPO het volgende:
Dus al ik een clio of 206 te pakken kan krijgen is dit zeker aan te raden? Zelf dacht dat ik een 206 of clio misschien al verouderd is en daarom af te raden (verouderd, wat is verouderd ik rijd nu in golf '88 en rijd erg lekker door de 1.8 liter motor)
Aygo is wel goedkoper ivm bijtelling.
Als de kooi maar stevig is, dat is het belangrijkst in dat soort testen.quote:Op maandag 30 oktober 2006 15:49 schreef j22flyingdownwind het volgende:
Ik moet eerlijk zeggen dat ik het wel knap vind dat ze zo'n Aygo relatief veilig hebben kunnen maken. Die deurtjes en plaatwerk zijn net van karton! Desondanks blijkt hij toch veilig te zijn? Well done![]()
Een Aygo is een Toyota, dus veel betrouwbaarder dan de rest.quote:Op donderdag 14 juni 2007 11:09 schreef L-style het volgende:
Heb niet het gehele topic doorgelezen maar:
Mijn vriendin wil ook een Aygo kopen maar ik meende dat dit min of meer dezelfde is als de 107 en de C1, klopt dat? Waar zit er nog verschil in en welke is de betere (indien er effectief een verschil is)? Hoe valt de ruimte mee? Ik ben namelijk 1m91 en zou er ook wel mee willen rijden.
Hoe valt het verbruik mee?
Wat zijn eventueel alternatieven voor de Aygo/C1/107?
Dank je. Geeft de wagen eigenijk een beetje een velig gevoel tijdens het rijden? IS soms wel een probleem bij die kleinere wagentjes.quote:Op donderdag 14 juni 2007 11:52 schreef Furia het volgende:
[..]
Een Aygo is een Toyota, dus veel betrouwbaarder dan de rest.
Mijn vriend is ook 1.91 of 1.92 en die past er heerlijk ruim in, de stoel kan ver zat naar achter. Het verbruik is netjes: als je normaal rijdt (dus niet extreem zuinig) 650 km op een tank van 35 liter (nou ja, je rijdt hem niet helemaal leeg, dus een liter of 32).
Alternatieven? Nee
Ik vind van wel, heb niet echt het idee dat ik elk moment weg kan waaien oid, maar goed, met lichtere auto's is dat natuurlijk altijd meer dan met zware auto's. Daar doe je niets aan. Ik voel me qua niet-weer-gerelateerde dingen helemaal veilig, airbags voor enzoquote:Op donderdag 14 juni 2007 11:57 schreef L-style het volgende:
[..]
Dank je. Geeft de wagen eigenijk een beetje een velig gevoel tijdens het rijden? IS soms wel een probleem bij die kleinere wagentjes.
Mij persoonlijk dus niet...quote:Op donderdag 14 juni 2007 11:57 schreef L-style het volgende:
[..]
Dank je. Geeft de wagen eigenijk een beetje een velig gevoel tijdens het rijden? IS soms wel een probleem bij die kleinere wagentjes.
Plastic snelheidsklokje?quote:Op donderdag 14 juni 2007 14:25 schreef HPoi het volgende:
Nou nou wat geeft dat een veilig gevoel..Als je dat plastic snelheidsklokje aantikt met je schouder breekt het al af!
Wel met gevoel van veiligheid.quote:Op donderdag 14 juni 2007 14:28 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
Plastic snelheidsklokje?
Je doelt op de toerenteller? Die breekt niet zomaar af...
Bovendien heeft dat niets met veliligheid te maken.
De Aygo betrouwbaarder dan de 107 en de C1, hoe kom je daar nu weer bij?quote:Op donderdag 14 juni 2007 11:52 schreef Furia het volgende:
[..]
Een Aygo is een Toyota, dus veel betrouwbaarder dan de rest.
Mijn vriend is ook 1.91 of 1.92 en die past er heerlijk ruim in, de stoel kan ver zat naar achter. Het verbruik is netjes: als je normaal rijdt (dus niet extreem zuinig) 650 km op een tank van 35 liter (nou ja, je rijdt hem niet helemaal leeg, dus een liter of 32).
Alternatieven? Nee
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |