Als de kooi maar stevig is, dat is het belangrijkst in dat soort testen.quote:Op maandag 30 oktober 2006 15:49 schreef j22flyingdownwind het volgende:
Ik moet eerlijk zeggen dat ik het wel knap vind dat ze zo'n Aygo relatief veilig hebben kunnen maken. Die deurtjes en plaatwerk zijn net van karton! Desondanks blijkt hij toch veilig te zijn? Well done![]()
Een Aygo is een Toyota, dus veel betrouwbaarder dan de rest.quote:Op donderdag 14 juni 2007 11:09 schreef L-style het volgende:
Heb niet het gehele topic doorgelezen maar:
Mijn vriendin wil ook een Aygo kopen maar ik meende dat dit min of meer dezelfde is als de 107 en de C1, klopt dat? Waar zit er nog verschil in en welke is de betere (indien er effectief een verschil is)? Hoe valt de ruimte mee? Ik ben namelijk 1m91 en zou er ook wel mee willen rijden.
Hoe valt het verbruik mee?
Wat zijn eventueel alternatieven voor de Aygo/C1/107?
Dank je. Geeft de wagen eigenijk een beetje een velig gevoel tijdens het rijden? IS soms wel een probleem bij die kleinere wagentjes.quote:Op donderdag 14 juni 2007 11:52 schreef Furia het volgende:
[..]
Een Aygo is een Toyota, dus veel betrouwbaarder dan de rest.
Mijn vriend is ook 1.91 of 1.92 en die past er heerlijk ruim in, de stoel kan ver zat naar achter. Het verbruik is netjes: als je normaal rijdt (dus niet extreem zuinig) 650 km op een tank van 35 liter (nou ja, je rijdt hem niet helemaal leeg, dus een liter of 32).
Alternatieven? Nee
Ik vind van wel, heb niet echt het idee dat ik elk moment weg kan waaien oid, maar goed, met lichtere auto's is dat natuurlijk altijd meer dan met zware auto's. Daar doe je niets aan. Ik voel me qua niet-weer-gerelateerde dingen helemaal veilig, airbags voor enzoquote:Op donderdag 14 juni 2007 11:57 schreef L-style het volgende:
[..]
Dank je. Geeft de wagen eigenijk een beetje een velig gevoel tijdens het rijden? IS soms wel een probleem bij die kleinere wagentjes.
Mij persoonlijk dus niet...quote:Op donderdag 14 juni 2007 11:57 schreef L-style het volgende:
[..]
Dank je. Geeft de wagen eigenijk een beetje een velig gevoel tijdens het rijden? IS soms wel een probleem bij die kleinere wagentjes.
Plastic snelheidsklokje?quote:Op donderdag 14 juni 2007 14:25 schreef HPoi het volgende:
Nou nou wat geeft dat een veilig gevoel..Als je dat plastic snelheidsklokje aantikt met je schouder breekt het al af!
Wel met gevoel van veiligheid.quote:Op donderdag 14 juni 2007 14:28 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
Plastic snelheidsklokje?
Je doelt op de toerenteller? Die breekt niet zomaar af...
Bovendien heeft dat niets met veliligheid te maken.
De Aygo betrouwbaarder dan de 107 en de C1, hoe kom je daar nu weer bij?quote:Op donderdag 14 juni 2007 11:52 schreef Furia het volgende:
[..]
Een Aygo is een Toyota, dus veel betrouwbaarder dan de rest.
Mijn vriend is ook 1.91 of 1.92 en die past er heerlijk ruim in, de stoel kan ver zat naar achter. Het verbruik is netjes: als je normaal rijdt (dus niet extreem zuinig) 650 km op een tank van 35 liter (nou ja, je rijdt hem niet helemaal leeg, dus een liter of 32).
Alternatieven? Nee
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |