wat een lelijke kutsitequote:Op donderdag 6 juli 2006 14:50 schreef JusMe het volgende:
Voor meer info wat betreft styling enzo, www.aygo-club.nl
Als je je reactie wilt geven, stuur dat dan via mail naar de webmaster, en vervuil hier het forum niet...quote:
Je hebt je vandaag net geregistreerd en je wilt mij iets vertellen over het forum?quote:Op donderdag 6 juli 2006 16:02 schreef JusMe het volgende:
[..]
Als je je reactie wilt geven, stuur dat dan via mail naar de webmaster, en vervuil hier het forum niet...![]()
alsjeblieft heey...hoe oud ben je???grow up!!!
quote:Op donderdag 6 juli 2006 15:36 schreef sanger het volgende:
Ik kon kiezen tussen een nieuwe Aygo of een 4 jaar oude Clio (full ops).
Heb de Clio genomen, weggedrag en opties waren in mijn ogen beter.
DANKJE! Het is ook niet bedoeld voor internetnakko's als jij! Dat van die leden lijkt me logisch aangezien het type pas sinds 2005 bestaat en niet iedereen zin heeft om een nieuwe auto te verbouwen.quote:
Wil je je wel even bij de feiten houden?: Ik heb nooit gezegd dat je site saai is. Enkel dat ik het een lelijke kutsite vind.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 20:14 schreef TommygunAygo het volgende:
[..]
DANKJE! Het is ook niet bedoeld voor internetnakko's als jij! Dat van die leden lijkt me logisch aangezien het type pas sinds 2005 bestaat en niet iedereen zin heeft om een nieuwe auto te verbouwen.
Daarbij komt ook nog dat ik geen zin en tijd heb om een cursus sitebuilden te doen, dat laat ik aan studentjes als jou overMaarja dat begrijp jij vast niet, misschien maar beter weer verder gaan met je hobbies: Zeilen, Volvo's...
En dat vindt mijn site saai en lelijk...
Ohja... Ik ben dus de webmaster daar![]()
![]()
![]()
offtopic:quote:Op zaterdag 8 juli 2006 10:39 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
[..]
Wil je je wel even bij de feiten houden?: Ik heb nooit gezegd dat je site saai is. Enkel dat ik het een lelijke kutsite vind.Ik blijk wat dat betreft overigens niet de enige te zijn
Ik zie niet in waarom je er zo moeilijk over doet. Je geeft zelf toe dat je geen zin en tijd hebt om een cursus sitebuilden te doen. Aangezien de kwaliteit van je site hier dan ook naar is, verkeer je naar mijn bescheiden mening niet bepaald in de positie om je persoonlijk aangevallen te voelen.
Maar troost je, ik voel mij zeer vereerd dat je je kennelijk speciaal op Fok! geregistreerd hebt om mij hierover van repliek te dienen en je verbale onmacht ten toon te spreiden.![]()
Luister eens jochie, dat mijn persoonlijke mening haaks staat op de door jou zo gekoesterde opinie over je aygo-clubje behoort niet te resulteren in flagrant en ostentatief oppervlakkig gedrag zoals dat in jouw reacties.quote:Op zaterdag 8 juli 2006 21:55 schreef TommygunAygo het volgende:
[..]
offtopic:Zoals ik al zei: deze site is er niet om prijzen mee te winnen maar om veel info over de aygo samen te laten komen op 1 nederlandse site.
Ik begrijp dat je nu denkt dat je me verbaal op mn flikker geeft en dat het hele FOK!forum nu lacht maar dat intereseerd me echt geen reet want er zijn andere dingen in het leven dan "de man" uithangen op een forum. Ik kan er ook niks aan doen dat je dagelijks misbruikt wordt door medescholieren en hier wat mannelijkheid wil terugwinnen
Wat doe je hier eigenlijk?
![]()
Maarja ik zal je niet langer storen met je "mans doen" en de groeten aan je vriend
ontopic: nog mensen met andere links voor aygo's
Voor het geval je dit nog niet opgemerkt had: Fok! is een discussieforum, maar men zijn / haar mening kan geven. Mijn mening is bijvoorbeeld dat het een lelijke kutsite is. Of je je iets van die kritiek aantrekt is aan jou.quote:Op zondag 9 juli 2006 18:32 schreef TommygunAygo het volgende:
[..]
Luister broekie, wat probeer je dan te bereiken met een kreet als "Wat een lelijke kutsite"?
Kennelijk interesseert het je wel degelijk, getuige je heftige reacties en persoonlijke aanvallen op mij.quote:Het interesseert me simpelweg niet wat jij er van vindt...![]()
Algemeen Beschaafd Nederlands noemt men dat. Vrij courant hoor.quote:Die woorden die je gebruikt zijn ook wel erg overdreven binnen deze discussie. Ben je bang dat ik je niet voor vol aanzie als je zonder deze "Balkenende-taal" me voorziet van een weerwoord?![]()
Op maandag zekerquote:En nu reageer ik niet meer op je, want je wordt vervelend. Ga maar keten in de studentensoos ofzo...
Natuurlijk. Het interesseert je niet, je geeft dan ook aan niet meer op me te reageren en de discussie te beëindigen, desalniettemin post je toch steeds opnieuw.quote:Op maandag 10 juli 2006 18:47 schreef TommygunAygo het volgende:
[..]
vroeg ik niet...![]()
[..]
intereseert me echt niet... sorry...![]()
[..]
echt waar? wow, effe opschrijven...![]()
[..]
op maandag ja...![]()
*einde discussie*![]()
quote:
En opnieuw, en opnieuw.quote:Op maandag 10 juli 2006 19:39 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
[..]
Natuurlijk. Het interesseert je niet, je geeft dan ook aan niet meer op me te reageren en de discussie te beëindigen, desalniettemin post je toch steeds opnieuw.
Ik zou eigenlijk liever zien dat je je tijd nuttig besteed door die cursus sitebuilden te doen, waar je het eerder in dit topic over had.quote:Op woensdag 12 juli 2006 18:43 schreef TommygunAygo het volgende:
als iedereen zich hier nuttig zou moeten maken dan was het erg stil hier...
maar wat jij wil: mijn nut hier voor jou is dat jij steeds weer kan antwoorden en kan strooien met onnodige zinnen die je had kunnen verpakken in 1 woord.![]()
Het is toch een bloedmooie sitequote:Op woensdag 12 juli 2006 19:19 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
[..]
Ik zou eigenlijk liever zien dat je je tijd nuttig besteed door die cursus sitebuilden te doen, waar je het eerder in dit topic over had.![]()
Wat interessant, je tracht mijn psyche te doorgronden door een causaal verband te leggen tussen mijn mening over jouw site - voortkomende uit jouw gebrek aan talent voor grafische vormgeving - en een verondersteld verstoord zelfbeeld.quote:Op woensdag 12 juli 2006 22:06 schreef TommygunAygo het volgende:
[..]
Als we het gaan hebben over "wat ik liever zou willen" dan denk ik toch aan zelfbewustzijnscursus voor jou i.p.v. dat ellelange geblaat over niks, hetgeen wordt veroorzaakt door een verstoord zelfbeeld![]()
verbaasd me niets met zo'n site dat niemand zich aanmeldquote:Op vrijdag 7 juli 2006 20:14 schreef TommygunAygo het volgende:
[..]
Dat van die leden lijkt me logisch aangezien het type pas sinds 2005 bestaat en niet iedereen zin heeft om een nieuwe auto te verbouwen.
zoveel kut bij elkaar kan alleen maar goed zijnquote:
misschien moet ie een paar naakte dames op z'n site gooienquote:Op woensdag 12 juli 2006 23:05 schreef lipje het volgende:
[..]
zoveel kut bij elkaar kan alleen maar goed zijn
als jij een andere auto koopt, neem je dan ook een andere nickname op fok?quote:Op zaterdag 22 juli 2006 20:24 schreef Aygorulez het volgende:
Het is een beetje op hier nietwaar?
Aygo still rulez!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Is tenmiste zuinig met ons vloeibare goedjequote:Op maandag 24 juli 2006 18:21 schreef HPoi het volgende:
Dat ze nog uberhaupt een 3cilinder willen verkopen!!
Hoe lang moet je erop wachten?quote:Op maandag 14 augustus 2006 22:58 schreef lvds het volgende:
Ik heb net een zwarte Aygo sport gekocht.
Ik vraag je af of het geadviseerd is om de stootlijsten aan de zijkant te nemen.
maakt het namelijk wel minder sportief, maar ik heb Ka's en een nieuwe swift van 2 maanden gezien zonder stootlijsten en daar zaten allemaal beschadigingen van op de deuren.
Gaarne reactie van Aygo rijders
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |