Dat heeft iemand je afgelopen zaterdag verteld?quote:Op maandag 3 april 2006 20:14 schreef Furia het volgende:
Hoe lang moet je volgens jullie eigenlijk zo'n wagen inrijden? Ik hoor namelijk van alles tussen de 1000 en 3000 km..... en ik hoorde ook dat rode lak eerst 6 weken moet harden voor je hem (met de hand) gaat wassen.. is dat zo of wordt ik hier weer genept?
Vrijdag hoorde ik 1000, zaterdag 1500 en gister lag het al op 3000 :| Van die lak leek me ook vrij sterk, maar diegene die het zei had het speciaal over rode lak, dat dat altijd zo was. Nu weet ik wel dat "oudere" rode auto's wat valer worden, maar ik kan me niet voorstellen dat ze vandaag de dag niet iets hebben gemaakt dat dat tegengaat.quote:Op maandag 3 april 2006 23:14 schreef Sorcerer8472 het volgende:
[..]
Dat heeft iemand je afgelopen zaterdag verteld?
Hoewel inrijden dus volgens dit boekje niet nodig is en dit een paar 'tips' zijn, zijn het wel juist die dingen waar anderen op hameren..... Daarvan raak ik echt wel een beetje de weg kwijtquote:Het is niet nodig uw nieuwe Toyota volgesn een speciaal schema in te rijden. Enkele eenvoudige rijtips voor de eerste 1.000 km kunnen echter veel bijdragen aan de toekomstige zuinigheid en lange levensduur van uw auto:
• Accelereer niet met volgas
• Voorkom dat de motor met een te hoog toerental draait
• Probeer de eerste 3000km krachtig remmen te voorkomen
• Rijdt niet langzaam met een handgeschakelde transmissie in een hoge versnelling
• Rijd niet langdurig met een constante snelheid, of deze nu hoog of laag ligt
Hoewel ik mijn best doe zoveel mogelijk ritjes te maken, duurt het vast nog wel een maand of 2 eer ik aan de 1000 ben! Maar in ieder geval bedanktquote:Op dinsdag 4 april 2006 09:39 schreef Metro2005 het volgende:
Gewoon de 1e 1000km niet direct met de voet tot de vloer, normaal inrijden, laat alle onderdelen een klein beetje op elkaar inslijten.
Beetje doorrijden en je kan binnen 2 weken voluit
Wel allemaal langer dan een half uur hoop ik...? Anders is het sowieso niet lekker voor je motor...quote:Op dinsdag 4 april 2006 10:32 schreef Furia het volgende:
[..]
Hoewel ik mijn best doe zoveel mogelijk ritjes te maken, duurt het vast nog wel een maand of 2 eer ik aan de 1000 ben! Maar in ieder geval bedanktAls ik gewoon een beetje rustig aan doe, geen gekke dingen, moet het wel goedkomen dus
![]()
Ik heb wel 1 of 2 kleinere stukjes gedaan, van zeg maar een kwartier ofzo, maar het meeste is 3 kwartier en dat is "maar" 65 kilometer. En dat gebeurt misschien hooguit eens in de weekquote:Op dinsdag 4 april 2006 10:34 schreef MikeyMan het volgende:
[..]
Wel allemaal langer dan een half uur hoop ik...? Anders is het sowieso niet lekker voor je motor...
Zie hierbovenquote:Op dinsdag 4 april 2006 10:40 schreef ivosnivo het volgende:
Ja idd, hoe kun je nou 2 maanden doen over 1000 km, dat moeten wel allemaal kleine stukjes zijn. Iets meer als 100 km per week
Er ligt trouwens een Daihatsu motor in (geleverd door Toyota).quote:Op dinsdag 4 april 2006 19:32 schreef Metz het volgende:
En 67 pk uit een 1000 3cil, dat doet geen ander merk hem na met dezelfde betrouwbaarheid![]()
![]()
![]()
Mensen die geen Toyota rijden weeten niet waar het over gaat![]()
Clarion?quote:Op dinsdag 4 april 2006 21:58 schreef GenesiZ het volgende:
Hoe is het eigenlijk met de geluidskwaliteit in de Aygo. Is dat nog wat of is het gewoon brak? Welke maar speakers zitten er voor en achter in?
In de basisversie zitten speakers alleen voorin en qua kwaliteit vind ik ze erg goed: kraken niet, mooi "vol" geluid (het moge duidelijk zijn dat ik geen technisch expert benquote:Op dinsdag 4 april 2006 21:58 schreef GenesiZ het volgende:
Hoe is het eigenlijk met de geluidskwaliteit in de Aygo. Is dat nog wat of is het gewoon brak? Welke maar speakers zitten er voor en achter in?
Ik heb de sport en voorin zitten wel 13 W speakers (10 cm) en achterin jawel 12 W (10 cm)quote:Op woensdag 5 april 2006 09:20 schreef Furia het volgende:
[..]
In de basisversie zitten speakers alleen voorin en qua kwaliteit vind ik ze erg goed: kraken niet, mooi "vol" geluid (het moge duidelijk zijn dat ik geen technisch expert ben) en het vult op gegeven moment de hele auto. Ben er zelf wel tevreden over!
Stoer, die nieuwe!!!! Maar ik zou geen 8 maanden kunnen wachten hoor! Ik vond die ene week al zo lang! Dat van die stoelverwarming klinkt heerlijk, maar een Aygo pimpen....quote:Op zondag 25 juni 2006 23:35 schreef GenesiZ het volgende:
Zojuist gevonden, een bodykit voor de AygoAlsof het nog niet gek genoeg is. Nu nog verlagen, 16" velgen eronder en een turbo-kitje.
![]()
http://www.jm-carstyling.com/?site=projekte&projekt=1
en hier zijn een zwik handleidingen te vinden over de aygo. Even ctrl-F doen en aygo intypen, dat zoekt wat makkelijker![]()
Ubermakkelijk om te weten hoe je pookknop kan vervangen of stoelverwarming kan plaatsen
http://techdoc.toyota-europe.com/aim_SchresultsBycate.asp?mscssid=&d=1&admin=
Sorry, maanden moet weken zijnquote:Op maandag 26 juni 2006 06:54 schreef Furia het volgende:
[..]
Stoer, die nieuwe!!!! Maar ik zou geen 8 maanden kunnen wachten hoor! Ik vond die ene week al zo lang! Dat van die stoelverwarming klinkt heerlijk, maar een Aygo pimpen....Koop dan lekker een pauperbak!
![]()
![]()
Ik heb de rooiequote:Op maandag 26 juni 2006 10:06 schreef GenesiZ het volgende:
[..]
Sorry, maanden moet weken zijn8 maanden is wel erg lang, a is 8 weken ook wel lang.
Heb jij ook een aygo? Wat zijn tot nu toe je bevindingen ermee?
ik ben benieuwd hoe je dat dan doet aangezien autoweek aangeeft dat 0-100km/u iets minder dan 15 seconden duurt...quote:Op dinsdag 14 juni 2005 09:53 schreef Aarschbaard het volgende:
...ik kan de meeste sjonnie's in gti-tjes de baas bij het stoplicht...
Ligt eraan wie er achter het stuur zit van die "gti"quote:Op maandag 26 juni 2006 22:48 schreef CittaR het volgende:
[..]
ik ben benieuwd hoe je dat dan doet aangezien autoweek aangeeft dat 0-100km/u iets minder dan 15 seconden duurt...
Verkoop je ze ook los ?quote:Op donderdag 29 juni 2006 13:38 schreef moviemaster het volgende:
Heeft er iemand interesse in 4 originele 14" 5 spaaks velgen (Aygo) + Continental banden 155 65 14?
Deze zijn net 3 maanden oud en er is 3000 km mee gereden.
Los kosten ze nieuw in ieder geval ¤ 165 per stuk + ¤ 60 voor de band.
Voor een mooi prijsje doe ik ze weg.
Als je interesse hebt mail maar naar movie.master@gmx.net
Groeten Moviemaster
Deze:quote:Op donderdag 29 juni 2006 13:56 schreef GenesiZ het volgende:
Wat voor velgen heb je eronder gezet?
Bedoel je zonder band of 1 velg?quote:
Wel problemen met de 8terbankbekleding. Die liet los.quote:Op zondag 9 april 2006 11:00 schreef Furia het volgende:
Heeft er iemand hier al problemen gehad met de bekleding van de bijrijdersstoel? Daar komt een beschadiging in door een scherp dingetje als je de bank naar voren doet (en de stoel naar achter hebt staan). Valt gelukkig wel onder fabricagefout, maar wel vervelend!
Velg 15" Merk BSA type 282quote:Op donderdag 29 juni 2006 17:27 schreef GenesiZ het volgende:
Mooie velgen![]()
Meer info pleasePrijzen, maten velg en band e.d.
ik bedoelde 1 velg die van mij is iets hards tegen gekomenquote:Op donderdag 29 juni 2006 16:45 schreef moviemaster het volgende:
[..]
Bedoel je zonder band of 1 velg?
Liever niet, want 3 velgen krijg je moeilijker verkocht dan 4![]()
quote:Op donderdag 29 juni 2006 20:44 schreef Sterke_Yerke het volgende:
Zijn dit nou die auto'tjes die je altijd op de fietspaden ziet rijden?
Ik heb de oude verkocht (¤400,=)quote:Op donderdag 29 juni 2006 18:02 schreef moviemaster het volgende:
[..]
Velg 15" Merk BSA type 282
Banden GT Radial HPZ 195 45 15 (bij autobandenmarkt.nl)
Prijs laat ik me nog niet over uit, ik moet die oude eerst verkopen![]()
quote:Op dinsdag 14 juni 2005 09:53 schreef Aarschbaard het volgende:
Hoi!
[afbeelding]
Ik heb sinds 1 week een Aygo en ben er zeer tevreden over, ze ziet er leuk uit, ik kan de meeste sjonnie's in gti-tjes de baas bij het stoplicht
Dus je rijdt gewoon tegen anderen aan omdat je nu toch plastic bumpers hebt? Asociaal. Als ik je betrap bij mijn auto's dan zwaait er wat.quote:parkeren is lekker makkelijk met zachte plastic bumpers rondom.
Damn, dat is niet duur. Bij welk bedrijf ben je geweest?quote:Op zaterdag 1 juli 2006 20:58 schreef moviemaster het volgende:
[..]
Ik heb de oude verkocht (¤400,=)
De prijs van de nieuwe is ¤ 545 inclusief 4 nieuwe banden en slotbouten.![]()
Daihatsu is al jaren voor 51 % eigendom van Toyota Motor Corporation.quote:Op dinsdag 4 april 2006 19:39 schreef dark_humanity774 het volgende:
[..]
Er ligt trouwens een Daihatsu motor in (geleverd door Toyota).
Mooie kleur man! staat de wagen erg goed!quote:Op zondag 25 juni 2006 23:28 schreef GenesiZ het volgende:
![]()
![]()
Gister is het dan eindelijk ook gelukt en hebben we voor mijn vriendin ook een Aygo besteld. Het is de 3-deurs plus-versie geworden in MIdnight Black (metallic zwart) incl airco en het nieuwe sportpakket. Het losse sportpakket heeft namelijk mooiere 14" 8-spaaks velgen welke ze mooier vond dan die van de Aygo Sport.
Nu is het nog 8 maanden weken wachten op dit monsterje. De zwarte kleur is nog niet uit en alleen te zien in de folder, dus ik heb hem even ingescand.
[afbeelding]
Het sportpakket bevat een ledere pook, alu deurlijsten en (waar het alleen maar om ging) de 14" velgen.
[afbeelding]
Om het allemaal maar te vieren heeft ze ook vandaag haar tel-abo laten verlengen en deze mooie 'matchende' LG telefoon meegekregen![]()
[afbeelding]
Trouwens Vroeghaaauuueeerquote:Op dinsdag 4 april 2006 19:32 schreef Metz het volgende:
Toyota I-GO = een hardstikke leuke auto![]()
![]()
![]()
![]()
Dat van GTi-tjes eruit trekken is idd "licht" overdreven, maar dat neemt niet weg dat het een super leuk wagentje is, en gewoonweg de beste in zijn klasse.![]()
En 67 pk uit een 1000 3cil, dat doet geen ander merk hem na met dezelfde betrouwbaarheid![]()
![]()
![]()
Mensen die geen Toyota rijden weeten niet waar het over gaat![]()
Ik heb de velgen bij Velba.nl gekocht (¤345 inclusief nieuwe banden opleggen en slotbouten) en de banden GT Radial HPZ 45 heb ik via autobandenmarkt.nl gekocht voor ¤200,=quote:Op zondag 2 juli 2006 10:12 schreef GenesiZ het volgende:
[..]
Damn, dat is niet duur. Bij welk bedrijf ben je geweest?
Ik ben op zoek naar dit soort velgen, maar dan 16"
[afbeelding]
Bedanktquote:Op zondag 2 juli 2006 11:05 schreef Fiets-toeter het volgende:
[..]
Mooie kleur man! staat de wagen erg goed!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |