Top kwaliteit dusquote:Op dinsdag 14 juni 2005 10:00 schreef Aarschbaard het volgende:
Ik weet het zo niet uit m'n hoofd, maar ik ben altijd lekker snel van mijn plaats. Heb al 147 op de teller gehad, hij wilde nog wel harder denk ik, ik ben maar opgehouden toen er een wieldop vanaf vloog![]()
Het waren custom wieldoppen van de Action, die had ik er net zelf opgezet. Heb ze nu vastgemaakt met een drupje bison-kit, dit gebeurt me geen 2e keer!quote:
Pimp my Car voor ¤ 12,95 met mooie spinners van de Actionquote:Op dinsdag 14 juni 2005 10:04 schreef Aarschbaard het volgende:
Het waren custom wieldoppen van de Action, die had ik er net zelf opgezet. Heb ze nu vastgemaakt met een drupje bison-kit, dit gebeurt me geen 2e keer!
De Aygo is er juist voor de mensen met een kleine beurs en voor mensen die in de stad wonen, studentenquote:Op dinsdag 14 juni 2005 09:54 schreef Mr-Z het volgende:
Ik denk niet dat er veel mensen in zo'n autootje kunnen rijden... en als ze al het geld hadden zouden ze een leuke 2e hands kopen denk ik![]()
0 - 100 in 14.2 seconden is niet echt bijster snel hoor.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 09:53 schreef Aarschbaard het volgende:
Hoi!
[afbeelding]
Ik heb sinds 1 week een Aygo en ben er zeer tevreden over, ze ziet er leuk uit, ik kan de meeste sjonnie's in gti-tjes de baas bij het stoplicht
Lupo is 'r niet meer. Das nu de Fox, en die heb je ook al vanaf een dikke 9Kquote:Op dinsdag 14 juni 2005 09:56 schreef Aarschbaard het volgende:
Ze is er al vanaf ¤9900 hoor, dat is echt een koopje vergeleken met een VW lupo of een smart!
Mocht je een Fox nemen doe jezelf een plezier en neem de 1.4i uitvoering!quote:Op dinsdag 14 juni 2005 10:31 schreef Roellio het volgende:
Ik ga vanmiddag proefrijden in de Aygo en in de VW Fox!
Een gele fox!
quote:Op dinsdag 14 juni 2005 10:32 schreef NoT-YouR-MaN het volgende:
Ik zag dat er meerdere uitvoerigen van de Toyota Aygo zijn:
Ik zie geen verschil?quote:Op dinsdag 14 juni 2005 11:14 schreef Aarschbaard het volgende:
[afbeelding]
Klopt, maar de aygo ziet er het leukste uit![]()
De Citroen en de Peugeot hebben zo'n grote vreet![]()
Je bent kippig zeker?quote:
quote:Op dinsdag 14 juni 2005 09:53 schreef Aarschbaard het volgende:
ik kan de meeste sjonnie's in gti-tjes de baas bij het stoplicht
quote:0-100 = 14.2 seconden
Half.. ik ben doedelzakspeler dus dan draag ik een traditionele kilt.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 10:32 schreef MikeyMan het volgende:
Zit jij in je blote Aarsch in die auto ofzo?
3 deurs, en zit gewoon erg ruim voor een japanner. Het is immers ook een dubbel-franse autoquote:Op dinsdag 14 juni 2005 10:14 schreef Tjabbo het volgende:
Heb je de 3deurs of 5 deurs?
zijn ze een beetje ruim of is het weer japannertjes formaat?
Markje!quote:
die gasten konden wel super goed rijdenquote:Op donderdag 23 juni 2005 22:49 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Markje!
De aygo lijkt me zo'n vrouwenauto net als de Ford Ka en Fiat Panda :x
De aflevering van TG dat ze met die aygo's gingen voetballen was wel cool though
De hoeveelheid deuken naderhand ook _o-quote:Op donderdag 23 juni 2005 22:50 schreef ook_gek het volgende:
die gasten konden wel super goed rijden![]()
http://toyota.formel-1-pa(...)/Accessoires_18.htmlquote:Op donderdag 23 juni 2005 21:50 schreef Aarschbaard het volgende:
Weet iemand trouwens waar ik Toyota F1 raamstickers kan kopen? Ik zag laatst nog een starlet met die dingen, maar ik durfde de eigenaar niet aan te spreken (een grote hiphoppende neger)
www.tupperware.nlquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 15:23 schreef Aarschbaard het volgende:
Hoi!
Om mijn mooie Aygo nog mooier te maken ben ik op zoek naar chromen plakstrips en metalen sportwieldoppen. Weet iemand waar ik die kan krijgen? Ik heb al contact opgenomen met de Toyota dealer, maar die kon me niet verder helpen
Ik heb er al een Toyota F1 sticker op (nog bedankt Supersatan!) en heb al een mooi sportpookje en pedaaltjes, maar mijn homies klagen dat ik hem nog sportiever moet makenEigenlijk hebben ze daar wel gelijk in, dus begin ik maar aan de wielen en met wat classy chroom styling.
Dat kan ook serieus, het is niet alsof ik mijn auto verneuk met plastic troepquote:
Een plastic sportwieldop is geen fatsoenlijke velg..quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 15:34 schreef Aarschbaard het volgende:
[..]
Dat kan ook serieus, het is niet alsof ik mijn auto verneuk met plastic troepDe Aygo is van zichzelf al een mooi gevormde auto waar je geen domme spoilers en bumpers op hoeft te plakken. Ik wil mijn juweeltje alleen wat subtiel stijlen met mooie chroomlijsten en fatsoenlijke velgen.
Daarom zoek ik ook metalen sportwieldoppen, een van mijn homies heeft van die plastic spinner wieldoppen, maar die zien er dus echt niet uit. Ik wil mijn Aygo gewoon wat mooier stylen en dan niet op de manier dat mensen je uitlachen bij de McDonalds Drive.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 15:36 schreef Mr-Z het volgende:
Een plastic sportwieldop is geen fatsoenlijke velg..
En als jij al over homies begint kan ik je al niet serieus nemen![]()
quote:Op maandag 17 oktober 2005 17:46 schreef VjenneKloetn het volgende:
Heb je geen fotos van dat ding zoals die der nu uitziet![]()
![]()
![]()
Ja vastquote:Op dinsdag 14 juni 2005 09:53 schreef Aarschbaard het volgende:
Hoi!
[afbeelding]
ik kan de meeste sjonnie's in gti-tjes de baas bij het stoplicht
Een Toyota F1 sticker op een Aygoquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 15:23 schreef Aarschbaard het volgende:
Hoi!
Om mijn mooie Aygo nog mooier te maken ben ik op zoek naar chromen plakstrips en metalen sportwieldoppen. Weet iemand waar ik die kan krijgen? Ik heb al contact opgenomen met de Toyota dealer, maar die kon me niet verder helpen
Ik heb er al een Toyota F1 sticker op (nog bedankt Supersatan!) en heb al een mooi sportpookje en pedaaltjes, maar mijn homies klagen dat ik hem nog sportiever moet makenEigenlijk hebben ze daar wel gelijk in, dus begin ik maar aan de wielen en met wat classy chroom styling.
Yeah right...quote:De Aygo is er juist voor de mensen met een kleine beurs ...
Inderdaad.. en dan ook nog een topsnelheid van maar liefst 157 km/h! Wel een racemonster moet ik zeggenquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 10:04 schreef Metro2005 het volgende:
in 14.2 sec. naar de 100 en dan GTI's de baas blijven
Een trage GTI doet er 10 sec. over, een snelle GTI doet het in 7-8 sec.
Bijna 2x zo snel dus![]()
![]()
Waarschijnlijk kun je ze de baas omdat hun normaal wegrijden en jij als een mongool loopt te planken, zo van kijk kijk ik win ik win, jaaa met een neuslengte gewonnen![]()
![]()
![]()
![]()
Overigens zou ik persoonlijk voor de Citroen C1 gaan ipv deze. Toch net wat eigenwijzer en wat comfortabeler afgeveerd. Verder zelfde techniek dus net zo betrouwbaar
@Tommy_Kuklinski , de motor ed zijn allemaal van toyota. Als ik een Citroën C1 koop, dan schaf ik dus feitelijk een citroen schilletje aan met een toyota erin.
niet andersom
De benzeen motor is van Toyota, de diesel van PSA.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 10:04 schreef Metro2005 het volgende:
@Tommy_Kuklinski , de motor ed zijn allemaal van toyota. Als ik een Citroën C1 koop, dan schaf ik dus feitelijk een citroen schilletje aan met een toyota erin.
niet andersom
Wat is er mis met PSA blokken?quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 10:38 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
De benzeen motor is van Toyota, de diesel van PSA.
Ik vind de afwerking minder dan bij andere Toyota's, zal ook wel met de prijs te maken hebben.
Maar ik heb toch ook niet verkondigd, dat het een PSA oto is?
Alleen dat het een goede Citroen is (omdat die een Toyota motor heeft) maar een mindere Toyota, omdat ik de afwerking minder vind dan de "normale" Toyota's, maar waarschijnlijk komt dat omdat ik abuis ben.
Diesels zijn oke, Toyota heeft destijds in de Corolla's, Peugeo diesels geleverd.quote:
Qua wat niet? levensduur? zuinigheid? Betrouwbaarheid?quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 11:00 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
Diesels zijn oke, Toyota heeft destijds in de Corolla's, Peugeo diesels geleverd.
Nu ook weer in de Aygo, maar de PSA benzine motoren komen niet eens in de buurt
Bedankt voor de tip, Halfords had ze helaas niet, maar ik zal eens kijken bij Conrad. Ik dacht dat die alleen electronica verkochten trouwensquote:Op zondag 16 oktober 2005 20:34 schreef Paladijn het volgende:
die chroomstrips kun je vast wel bij halfords en in ieder geval bij Conrad krijgen, maar die metalen wieldoppen - wat bedoel je daar precies mee? Dit soort dingen?
[afbeelding]
Er staan meer op http://www.v44.nl/modellen/p1800/techniek/wieldoppen.htm (Dat was eigenlijk ook de enige site die ik in google images vond) maar die zijn hopeloos antiek.
Ik wil er op zich ook wel mooie velgen onder hebben voor dat bedrag, maar als ik rondkijk naar mooie velgen kom ik op 16" en 17" uit. Dat past toch nooit onder mijn Aygo? Mijn lokale Toyota dealer had ook wel wieldoppen, maar die waren van dat goedkope plastic. Toen ik om metalen wieldoppen vroeg deden ze al wat lacherigquote:Op maandag 17 oktober 2005 14:47 schreef GenesiZ het volgende:
Kun je niet beter gewoon voor 200 eur een setje LM velgen regelen via Marktplaats oid. Ik heb 4 jaar geleden een set gekocht voor 175eur en ik rijdt er nog met plezier mee.
Ik heb helaas geen digitale camera, maar ik zal mijn homies wel eens vragen of ze een fotoshoot willen maken.quote:Op maandag 17 oktober 2005 17:46 schreef VjenneKloetn het volgende:
Heb je geen fotos van dat ding zoals die der nu uitziet![]()
![]()
![]()
Wat een aggressieve reactie, dat slaat toch nergens op?quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 14:14 schreef Waterkipje het volgende:
lol 14.2 aan de 100 en jij bent gti mannetjes de baas? wat een nerd ben jij
zelfs mijn toyota starlet 1.0 uit 88 doet 0-100 in 13.5
een beetje gti zit al rond de 9 seconden ofzo...
kneus, ga weg man
Ja vet he heb ik ook bij mijn brommer gedaan, andere bandjes en luchtfilter, whoppa 120 pk erbij. 0.100 in 3 sec en topsnelheid zit tegen de geluidsbarriere aan.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 16:00 schreef Aarschbaard het volgende:
[..]
Wat een aggressieve reactie, dat slaat toch nergens op?![]()
Mijn homies zijn helemaal into auto tuning en we hebben dan ook mijn luchtfilter vervangen. Bovendien heb ik bij de aanschaf speciaal Michelin banden eronder laten zetten omdat die zo goed zijn (kijk maar naar Toyota in de formule 1, die rijden er ook op!) Bij de stoplichten rij ik de meeste GTI'tjes eruit, of je dat nou geloofd of niet!![]()
Ik geloof er juist niets van dat jij in "13.5" seconden met zo'n antieke starlet bij de honderd komt, heb je het opgemeten ofzo?![]()
ik ben benieuwdquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 18:45 schreef Freshthinking het volgende:
Ik heb laatst een rij-impressie geschreven over de Aygo. In de stad komt het autootje aardig mee, maar een GTI trek je er echt niet mee uit hoor. Mocht iemand de impressie willen lezen, dan kan ik het hier wel posten
Nou, ik had altijd problemen met die GTI-sjonnies hier in de stad met mijn oude Volvo 340 Winner, maar die tijd is nu definitief voorbij! Misschien was ik ook wel uitdagender omdat er 'Winner' op mijn auto stond en lijkt mijn Aygo minder sportief. Maar ik ben dus hard bezig mijn Aygo te tunen tot een auto die goed meekomt!quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 16:14 schreef GenesiZ het volgende:
Uiteraard kun je gti'tjes eruit rijden bij het stoplicht. Maar dan geven ze echt geen vol gas. Ik heb een testrit gemaakt in de aygo en hij is echt niet snel. Tis gewoon een leuke boodschappenauto.
En je auto sneller maken met een vervangen luchtfilter en speciale Michelin bandenhaha, met die filter zal hij net wat sneller reageren op het gas en met de banden kun je iets sneller door de bocht zonder eruit te vliegen
![]()
Ok, vanaf nu neem ik geen enkele post meer van jou sirieus. Had dit topic niet beter in ONZ gekund?quote:Op woensdag 19 oktober 2005 15:54 schreef Aarschbaard het volgende:
En wordt mijn auto ook sneller van grotere velgen? Dan is het echtmet de Aygo!
Grotere wielen, meer oppervlak per omwenteling, zo gek is mijn gedachte toch niet?quote:Op woensdag 19 oktober 2005 16:20 schreef Chokeme het volgende:
[..]
Ok, vanaf nu neem ik geen enkele post meer van jou sirieus. Had dit topic niet beter in ONZ gekund?
hahaquote:Op woensdag 19 oktober 2005 20:37 schreef Ronneman18 het volgende:
Mijn peugeot 206 1.4 XS is niet echt pimpbak, hoewel ik wel lichtmetalen velgen heb, vette pioneer installatie, chromen tankdop en chromen dorpellijsten.![]()
![]()
Hoe groter je wielen, hoe trager de acceleratie.quote:Op woensdag 19 oktober 2005 16:37 schreef Aarschbaard het volgende:
[..]
Grotere wielen, meer oppervlak per omwenteling, zo gek is mijn gedachte toch niet?![]()
Als het antwoord dan zo duidelijk is, zou je dat dan willen geven? Niet iedereen is een auto expert!De laatste tijd verdiep ik mij steeds meer in mijn auto en ik leer dus ook veel bij.
ahahahahaha.. winterbanden eronder en je rijdt zo tegen de matterhorn op. Ik vrees alleen dat je dakkoffer langer is dan je auto, dus oppassen dat de wind er niet onder slaatquote:Op zondag 10 juli 2005 23:16 schreef GenesiZ het volgende:
Gister hebben we een proefrit gemaakt en een paar dingen uit laten rekenen. De vrouw wilt perse de 3deurs sportversie in anteraciet en we laten hem gelijk verlagen. Als optie komt er ook nog de snowboard-dakdrager erbij. We gaan er mee op wintersport
.
Nu nog even wat geld bij elkaar sprokkelen en dan hopen we hem binnen 2 maanden te kunnen gaan bestellen.
Dat wisten we nog nietquote:Op woensdag 19 oktober 2005 16:42 schreef Freshthinking het volgende:
Bij deze dus mijn rij-impressie van de Aygo. Het artikel is geschreven voor een tijdschrift, dat TAPE heet, met als doelgroep 20 tot 30-jarige mannen en vrouwen. Verder mocht het artikel maximaal 900 woorden bevatten, waardoor ik dus niet echt veel ruimte had om een uitgebreide impressie te schrijven..
Aygo opvallend cool door Deventer binnenstad
Toyota wil afrekenen met het suffe imago. De nieuwe Aygo is volgens Toyota cool, easy en je maakt er makkelijk vrienden mee. TAPE ging naar garage Morrenhof in Deventer en kreeg de jongste telg mee voor een proefrit�
Aygo staat voor I go, dat Ik Ga betekent....
Je had het net nog over wieldoppen.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 15:34 schreef Aarschbaard het volgende:
[..]
Dat kan ook serieus, het is niet alsof ik mijn auto verneuk met plastic troepDe Aygo is van zichzelf al een mooi gevormde auto waar je geen domme spoilers en bumpers op hoeft te plakken. Ik wil mijn juweeltje alleen wat subtiel stijlen met mooie chroomlijsten en fatsoenlijke velgen.
Jouw ervaring is ook wat minder duidelijkquote:Op maandag 3 april 2006 09:14 schreef Nerdmans het volgende:
Het heet grote ervaringen topic, geen adoreer topic.
Mijn ervaring is duidelijk iets minder dan die van jou.
aydontgo!
idd, en bots je altijd lekker tegen alle auto's om je heen aan met je plastic bumper?quote:Op dinsdag 14 juni 2005 10:32 schreef MikeyMan het volgende:
Zit jij in je blote Aarsch in die auto ofzo?
Bedankt voor de tipquote:Op maandag 3 april 2006 09:24 schreef sbientje het volgende:
[..]
ahahahahaha.. winterbanden eronder en je rijdt zo tegen de matterhorn op. Ik vrees alleen dat je dakkoffer langer is dan je auto, dus oppassen dat de wind er niet onder slaat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |