abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_27910503
Hoi!

Ik heb sinds 1 week een Aygo en ben er zeer tevreden over, ze ziet er leuk uit, ik kan de meeste sjonnie's in gti-tjes de baas bij het stoplicht en parkeren is lekker makkelijk met zachte plastic bumpers rondom. Minpuntjes zjn het blijven plakken van de stoelbekleding aan je bilnaad (daarom zit ik altijd op een theedoek) en het feit dat mensen mijn aygo aanzien voor een brommobiel ("goh die brommobielen beginnen steeds meer op normale auto's te lijken")

Overige aygo-bezitters, post hier uw ervaringen!
Guess who's back in the motherfucking house, with a fat dick for your motherfucking mouth!
  dinsdag 14 juni 2005 @ 09:54:15 #2
54403 Mr-Z
Makkers staakt uw wild geraas
pi_27910528
Ik denk niet dat er veel mensen in zo'n autootje kunnen rijden... en als ze al het geld hadden zouden ze een leuke 2e hands kopen denk ik
pi_27910574
Ze is er al vanaf ¤9900 hoor, dat is echt een koopje vergeleken met een VW lupo of een smart!
Guess who's back in the motherfucking house, with a fat dick for your motherfucking mouth!
  dinsdag 14 juni 2005 @ 09:57:54 #4
54403 Mr-Z
pi_27910627
Hoe pittig zijn ze? Heb je daar wat gegevens over?
pi_27910679
Ik weet het zo niet uit m'n hoofd, maar ik ben altijd lekker snel van mijn plaats. Heb al 147 op de teller gehad, hij wilde nog wel harder denk ik, ik ben maar opgehouden toen er een wieldop vanaf vloog
pi_27910687
  • Benzine
  • 157 km/uur
  • 0 - 100 in 14.2 seconden
  • 50 kW (68 pk) bij 6000 tpm
  • max koppel 93 Nm bij 3600 tpm
  • 3 cilinders
  • 998 cc
  • 4 kleppen per cilinder
  • Wie het laatst lacht..... snapt hem niet!
    speciaal voor Pep:
    Het is TUFKA ZX9R. Niet tufkap! -O-
      dinsdag 14 juni 2005 @ 10:00:42 #7
    54403 Mr-Z
    pi_27910689
    quote:
    Op dinsdag 14 juni 2005 10:00 schreef Aarschbaard het volgende:
    Ik weet het zo niet uit m'n hoofd, maar ik ben altijd lekker snel van mijn plaats. Heb al 147 op de teller gehad, hij wilde nog wel harder denk ik, ik ben maar opgehouden toen er een wieldop vanaf vloog
    Top kwaliteit dus
    pi_27910797
    quote:
    Op dinsdag 14 juni 2005 10:00 schreef Mr-Z het volgende:
    Top kwaliteit dus
    Het waren custom wieldoppen van de Action, die had ik er net zelf opgezet. Heb ze nu vastgemaakt met een drupje bison-kit, dit gebeurt me geen 2e keer!
    pi_27910885
    quote:
    Op dinsdag 14 juni 2005 10:04 schreef Aarschbaard het volgende:
    Het waren custom wieldoppen van de Action, die had ik er net zelf opgezet. Heb ze nu vastgemaakt met een drupje bison-kit, dit gebeurt me geen 2e keer!
    Pimp my Car voor ¤ 12,95 met mooie spinners van de Action
    Wie het laatst lacht..... snapt hem niet!
    speciaal voor Pep:
    pi_27910938
    Die heb ik ja, je moet bij die dingen goed oppassen dat de wind er niet onder komt, dan vliegen ze zo weg
      dinsdag 14 juni 2005 @ 10:14:56 #11
    26458 Tjabbo
    2.5 TwinTurbo
    pi_27911031
    Heb je de 3deurs of 5 deurs?

zijn ze een beetje ruim of is het weer japannertjes formaat?
    pi_27911078
    quote:
    Op dinsdag 14 juni 2005 09:54 schreef Mr-Z het volgende:
    Ik denk niet dat er veel mensen in zo'n autootje kunnen rijden... en als ze al het geld hadden zouden ze een leuke 2e hands kopen denk ik
    De Aygo is er juist voor de mensen met een kleine beurs en voor mensen die in de stad wonen, studenten
      dinsdag 14 juni 2005 @ 10:24:20 #13
    27148 raimen
    SPEED IS SWEET
    pi_27911230
    quote:
    Op dinsdag 14 juni 2005 09:53 schreef Aarschbaard het volgende:
    Hoi!
    [afbeelding]
    Ik heb sinds 1 week een Aygo en ben er zeer tevreden over, ze ziet er leuk uit, ik kan de meeste sjonnie's in gti-tjes de baas bij het stoplicht
    0 - 100 in 14.2 seconden is niet echt bijster snel hoor.
    Dus met de (echte) gti mannen zul je het wel erg zwaar krijgen.
    Voor de rest geinige bak
    Bruno....Ik zal je missen vriend
    To Protect and to Serve
    U wilt werkruimte... prima...:Barry...Vast.
    Toezicht is gezond!
    pi_27911410
    quote:
    Op dinsdag 14 juni 2005 09:56 schreef Aarschbaard het volgende:
    Ze is er al vanaf ¤9900 hoor, dat is echt een koopje vergeleken met een VW lupo of een smart!
    Lupo is 'r niet meer. Das nu de Fox, en die heb je ook al vanaf een dikke 9K
    pi_27911461
    Ik ga vanmiddag proefrijden in de Aygo en in de VW Fox!

Een gele fox!
      dinsdag 14 juni 2005 @ 10:32:55 #16
    57098 NoT-YouR-MaN
    Drugs are bad mkay?
    pi_27911496
    Ik zag dat er meerdere uitvoerigen van de Toyota Aygo zijn:
    Namelijk dat van Peugeot en Citroen. Citroen heeft als naam C1 gekregen. Ze zijn allemaal gelijk aan elkaar. Alleen je logo en je prijskaartje van je auto varieert. Daarom vonden ze de C1 beter. Omdat het 'maar' 9300 euro kost
    .:: The difference between GENIUS and STUPIDITY is that genius has its limits! ::.
      dinsdag 14 juni 2005 @ 10:32:55 #17
    62885 MikeyMan
    Vici, Vidi, Veni
    pi_27911497
    Zit jij in je blote Aarsch in die auto ofzo?
    Don't put something in your mouth unless you're happy to swallow...
    ©DiscoveryChannel
      dinsdag 14 juni 2005 @ 10:39:27 #18
    57098 NoT-YouR-MaN
    Drugs are bad mkay?
    pi_27911690
    quote:
    Op dinsdag 14 juni 2005 10:31 schreef Roellio het volgende:
    Ik ga vanmiddag proefrijden in de Aygo en in de VW Fox!

Een gele fox!
    Mocht je een Fox nemen doe jezelf een plezier en neem de 1.4i uitvoering!
    1.2i is zooo slooooooooooooooooooooooooooooom. 18 sec naar de 100! (windmee).
    .:: The difference between GENIUS and STUPIDITY is that genius has its limits! ::.
    pi_27912721
    quote:
    Op dinsdag 14 juni 2005 10:32 schreef NoT-YouR-MaN het volgende:
    Ik zag dat er meerdere uitvoerigen van de Toyota Aygo zijn:

Klopt, maar de aygo ziet er het leukste uit
    De Citroen en de Peugeot hebben zo'n grote vreet
    pi_27912804
    quote:
    Op dinsdag 14 juni 2005 11:14 schreef Aarschbaard het volgende:
    [afbeelding]
    Klopt, maar de aygo ziet er het leukste uit
    De Citroen en de Peugeot hebben zo'n grote vreet
    Ik zie geen verschil?
    Wie het laatst lacht..... snapt hem niet!
    speciaal voor Pep:
      dinsdag 14 juni 2005 @ 11:22:55 #21
    62885 MikeyMan
    Vici, Vidi, Veni
    pi_27912947
    quote:
    Op dinsdag 14 juni 2005 11:17 schreef Zonder_ZX9R het volgende:

[..]

Ik zie geen verschil?
    Je bent kippig zeker?
    Hij doelt denk ik op de grote luchthapper in de bumper...
    Don't put something in your mouth unless you're happy to swallow...
    ©DiscoveryChannel
    pi_27920734
    quote:

ik kan de meeste sjonnie's in gti-tjes de baas bij het stoplicht
    quote:
    0-100 = 14.2 seconden
    pi_27921490
    Van wie ben je een kloon?
    pi_27945668
    quote:
    Op dinsdag 14 juni 2005 10:32 schreef MikeyMan het volgende:
    Half.. ik ben doedelzakspeler dus dan draag ik een traditionele kilt.
    pi_27945723
    quote:
    Op dinsdag 14 juni 2005 10:14 schreef Tjabbo het volgende:
    Heb je de 3deurs of 5 deurs?

zijn ze een beetje ruim of is het weer japannertjes formaat?
    3 deurs, en zit gewoon erg ruim voor een japanner. Het is immers ook een dubbel-franse auto
    pi_27947325
    Toyota Aygo = een goede Citroën\Peugeot (maar een matige Toyota)

pi_28175496
    Weet iemand trouwens waar ik Toyota F1 raamstickers kan kopen? Ik zag laatst nog een starlet met die dingen, maar ik durfde de eigenaar niet aan te spreken (een grote hiphoppende neger)
      donderdag 23 juni 2005 @ 22:00:41 #28
    17337 ook_gek
    doet ie anders nooit
    pi_28175874
    Paladijn
    Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
    Never underestimate the power of stupid people in a large group
    pi_28177519
    quote:
    Op donderdag 23 juni 2005 22:00 schreef ook_gek het volgende:
    Paladijn
    Markje!
    De aygo lijkt me zo'n vrouwenauto net als de Ford Ka en Fiat Panda :x
    De aflevering van TG dat ze met die aygo's gingen voetballen was wel cool though
    Sic nos rodunt omnes gentes et sic erimus egentes. Qui nos rodunt confundantur et cum iustis non scribantur.
    Leuke Android apps van Little Blue Frog. Blog Carbagerun verslagen team 9000 - Spijker
      donderdag 23 juni 2005 @ 22:50:44 #30
    17337 ook_gek
    doet ie anders nooit
    pi_28177560
    quote:
    Op donderdag 23 juni 2005 22:49 schreef Paladijn het volgende:

[..]

Markje!
    De aygo lijkt me zo'n vrouwenauto net als de Ford Ka en Fiat Panda :x
    De aflevering van TG dat ze met die aygo's gingen voetballen was wel cool though
    die gasten konden wel super goed rijden
    Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
    Never underestimate the power of stupid people in a large group
    pi_28178190
    quote:
    Op donderdag 23 juni 2005 22:50 schreef ook_gek het volgende:
    die gasten konden wel super goed rijden
    De hoeveelheid deuken naderhand ook _o-
    Maar wel goede promotie stunt van Toyota
    Sic nos rodunt omnes gentes et sic erimus egentes. Qui nos rodunt confundantur et cum iustis non scribantur.
    Leuke Android apps van Little Blue Frog. Blog Carbagerun verslagen team 9000 - Spijker
    pi_28183859
    Je ken er idd lekker mee voetballen
    Light thinks it travels faster than anything, but it is wrong. No matter how fast light travels it finds the darkness has always got there first and is waiting for it.
    pi_28511507
    Ik + vriendin gaan er binnenkort ook een testrit in maken. Zij zoekt een nieuwe auto en de aygo ziet er echt vet uit.
    Mark Meisner Motografie! MarkMeisner.com
    pi_28694308
    Gister hebben we een proefrit gemaakt en een paar dingen uit laten rekenen. De vrouw wilt perse de 3deurs sportversie in anteraciet en we laten hem gelijk verlagen. Als optie komt er ook nog de snowboard-dakdrager erbij . We gaan er mee op wintersport .

Nu nog even wat geld bij elkaar sprokkelen en dan hopen we hem binnen 2 maanden te kunnen gaan bestellen.
      maandag 11 juli 2005 @ 01:03:34 #35
    107125 dancemacabre
    is niet zo heel erg
    pi_28696981
    3 cyl., half porsche geluid, leuk.
    pi_28970126
    quote:
    Op donderdag 23 juni 2005 21:50 schreef Aarschbaard het volgende:
    Weet iemand trouwens waar ik Toyota F1 raamstickers kan kopen? Ik zag laatst nog een starlet met die dingen, maar ik durfde de eigenaar niet aan te spreken (een grote hiphoppende neger)
    http://toyota.formel-1-pa(...)/Accessoires_18.html
    pi_31255464
    Hoi!
    Om mijn mooie Aygo nog mooier te maken ben ik op zoek naar chromen plakstrips en metalen sportwieldoppen. Weet iemand waar ik die kan krijgen? Ik heb al contact opgenomen met de Toyota dealer, maar die kon me niet verder helpen

Ik heb er al een Toyota F1 sticker op (nog bedankt Supersatan!) en heb al een mooi sportpookje en pedaaltjes, maar mijn homies klagen dat ik hem nog sportiever moet maken Eigenlijk hebben ze daar wel gelijk in, dus begin ik maar aan de wielen en met wat classy chroom styling.
      vrijdag 7 oktober 2005 @ 15:27:30 #39
    54403 Mr-Z
    pi_31255603
    quote:
    Op vrijdag 7 oktober 2005 15:23 schreef Aarschbaard het volgende:
    Hoi!
    Om mijn mooie Aygo nog mooier te maken ben ik op zoek naar chromen plakstrips en metalen sportwieldoppen. Weet iemand waar ik die kan krijgen? Ik heb al contact opgenomen met de Toyota dealer, maar die kon me niet verder helpen

Ik heb er al een Toyota F1 sticker op (nog bedankt Supersatan!) en heb al een mooi sportpookje en pedaaltjes, maar mijn homies klagen dat ik hem nog sportiever moet maken Eigenlijk hebben ze daar wel gelijk in, dus begin ik maar aan de wielen en met wat classy chroom styling.
    www.tupperware.nl
    pi_31255823
    quote:
    Op vrijdag 7 oktober 2005 15:27 schreef Mr-Z het volgende:
    www.tupperware.nl
    Dat kan ook serieus, het is niet alsof ik mijn auto verneuk met plastic troep De Aygo is van zichzelf al een mooi gevormde auto waar je geen domme spoilers en bumpers op hoeft te plakken. Ik wil mijn juweeltje alleen wat subtiel stijlen met mooie chroomlijsten en fatsoenlijke velgen.
    pi_31255868
    Weet iemand trouwens ook of er een Aygo (tuning of gebruikers) club is?
      vrijdag 7 oktober 2005 @ 15:36:38 #42
    54403 Mr-Z
    pi_31255875
    quote:
    Op vrijdag 7 oktober 2005 15:34 schreef Aarschbaard het volgende:

[..]

Dat kan ook serieus, het is niet alsof ik mijn auto verneuk met plastic troep De Aygo is van zichzelf al een mooi gevormde auto waar je geen domme spoilers en bumpers op hoeft te plakken. Ik wil mijn juweeltje alleen wat subtiel stijlen met mooie chroomlijsten en fatsoenlijke velgen.
    Een plastic sportwieldop is geen fatsoenlijke velg..

En als jij al over homies begint kan ik je al niet serieus nemen
    pi_31256136
    quote:
    Op vrijdag 7 oktober 2005 15:36 schreef Mr-Z het volgende:
    Een plastic sportwieldop is geen fatsoenlijke velg..

En als jij al over homies begint kan ik je al niet serieus nemen
    Daarom zoek ik ook metalen sportwieldoppen, een van mijn homies heeft van die plastic spinner wieldoppen, maar die zien er dus echt niet uit. Ik wil mijn Aygo gewoon wat mooier stylen en dan niet op de manier dat mensen je uitlachen bij de McDonalds Drive.

En waarom is je maten homies noemen nou weer niet serieus? Zo noemen we elkaar hier al tijden...

Maar goed, om terug te komen op mijn vraag, weet iemand waar je die chroomstrips en/of wieldoppen zou kunnen halen? Ik heb genoeg auto's hiermee gezien op de snelweg, maar dan kun je niet aan mensen vragen waar ze ze vandaan hebben
    pi_31495333
    die chroomstrips kun je vast wel bij halfords en in ieder geval bij Conrad krijgen, maar die metalen wieldoppen - wat bedoel je daar precies mee? Dit soort dingen?

Er staan meer op http://www.v44.nl/modellen/p1800/techniek/wieldoppen.htm (Dat was eigenlijk ook de enige site die ik in google images vond) maar die zijn hopeloos antiek.
    pi_31511997
    Kun je niet beter gewoon voor 200 eur een setje LM velgen regelen via Marktplaats oid. Ik heb 4 jaar geleden een set gekocht voor 175eur en ik rijdt er nog met plezier mee.
    pi_31514482
    Heb je geen fotos van dat ding zoals die der nu uitziet
    pi_31514675
    quote:
    Op maandag 17 oktober 2005 17:46 schreef VjenneKloetn het volgende:
    'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
      maandag 17 oktober 2005 @ 21:43:42 #48
    82207 Chokeme
    DIY Viroloog
    pi_31518073
    quote:
    Hoi!
    [afbeelding]
    ik kan de meeste sjonnie's in gti-tjes de baas bij het stoplicht
    Ja vast Wat voor GTI is dat dan wel niet ? Dan weet ik dat ik die nooit ga kopen, mocht ik ooit nog eens een GTI willen.
    It's okay to be white
      maandag 17 oktober 2005 @ 22:21:31 #49
    113712 Freshthinking
    Het kan áltijd decadenter
    pi_31519234
    quote:
    Op vrijdag 7 oktober 2005 15:23 schreef Aarschbaard het volgende:
    Hoi!

Een Toyota F1 sticker op een Aygo
    Let's go fucking Mental.
      dinsdag 18 oktober 2005 @ 00:27:27 #50
    29319 ninja-mod
    Budo Taijutsu
    pi_31522642
    quote:
    De Aygo is er juist voor de mensen met een kleine beurs ...
    Yeah right...

De een betaald z'n auto het liefst in 1 keer ipv er een lening voor te moeten doen ...
    Als je nou, zeg 1300 ballen schoon per maand doet okay maar anders word het toch echt een 2e handsje hoor.
    Ook een toyota uiteraard ( starlet )
    > BTi <
    Only the light called darkness can show who i really am...
      dinsdag 18 oktober 2005 @ 10:04:36 #51
    34775 Metro2005
    Mind explorer
    pi_31528068
    in 14.2 sec. naar de 100 en dan GTI's de baas blijven
    Een trage GTI doet er 10 sec. over, een snelle GTI doet het in 7-8 sec.
    Bijna 2x zo snel dus

Waarschijnlijk kun je ze de baas omdat hun normaal wegrijden en jij als een mongool loopt te planken, zo van kijk kijk ik win ik win, jaaa met een neuslengte gewonnen

Overigens zou ik persoonlijk voor de Citroen C1 gaan ipv deze. Toch net wat eigenwijzer en wat comfortabeler afgeveerd. Verder zelfde techniek dus net zo betrouwbaar

@Tommy_Kuklinski , de motor ed zijn allemaal van toyota. Als ik een Citroën C1 koop, dan schaf ik dus feitelijk een citroen schilletje aan met een toyota erin.
    niet andersom
    Childhood is over the moment you know you're going to die.
    'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
      dinsdag 18 oktober 2005 @ 10:13:48 #52
    54403 Mr-Z
    pi_31528248
    quote:
    Op dinsdag 18 oktober 2005 10:04 schreef Metro2005 het volgende:
    in 14.2 sec. naar de 100 en dan GTI's de baas blijven
    Een trage GTI doet er 10 sec. over, een snelle GTI doet het in 7-8 sec.
    Bijna 2x zo snel dus

Waarschijnlijk kun je ze de baas omdat hun normaal wegrijden en jij als een mongool loopt te planken, zo van kijk kijk ik win ik win, jaaa met een neuslengte gewonnen

Overigens zou ik persoonlijk voor de Citroen C1 gaan ipv deze. Toch net wat eigenwijzer en wat comfortabeler afgeveerd. Verder zelfde techniek dus net zo betrouwbaar

@Tommy_Kuklinski , de motor ed zijn allemaal van toyota. Als ik een Citroën C1 koop, dan schaf ik dus feitelijk een citroen schilletje aan met een toyota erin.
    niet andersom
    Inderdaad.. en dan ook nog een topsnelheid van maar liefst 157 km/h! Wel een racemonster moet ik zeggen
    pi_31528884
    quote:
    Op dinsdag 18 oktober 2005 10:04 schreef Metro2005 het volgende:

niet andersom
    De benzeen motor is van Toyota, de diesel van PSA.
    Ik vind de afwerking minder dan bij andere Toyota's, zal ook wel met de prijs te maken hebben.

Maar ik heb toch ook niet verkondigd, dat het een PSA oto is?
    Alleen dat het een goede Citroen is (omdat die een Toyota motor heeft ) maar een mindere Toyota, omdat ik de afwerking minder vind dan de "normale" Toyota's, maar waarschijnlijk komt dat omdat ik abuis ben.
      dinsdag 18 oktober 2005 @ 10:56:52 #54
    34775 Metro2005
    Mind explorer
    pi_31529395
    quote:
    Op dinsdag 18 oktober 2005 10:38 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:

[..]

De benzeen motor is van Toyota, de diesel van PSA.
    Ik vind de afwerking minder dan bij andere Toyota's, zal ook wel met de prijs te maken hebben.

Maar ik heb toch ook niet verkondigd, dat het een PSA oto is?
    Alleen dat het een goede Citroen is (omdat die een Toyota motor heeft ) maar een mindere Toyota, omdat ik de afwerking minder vind dan de "normale" Toyota's, maar waarschijnlijk komt dat omdat ik abuis ben.
    Wat is er mis met PSA blokken?
    'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
    pi_31529490
    quote:
    Op dinsdag 18 oktober 2005 10:56 schreef Metro2005 het volgende:

[..]

Wat is er mis met PSA blokken?
    Diesels zijn oke, Toyota heeft destijds in de Corolla's, Peugeo diesels geleverd.
    Nu ook weer in de Aygo, maar de PSA benzine motoren komen niet eens in de buurt
      dinsdag 18 oktober 2005 @ 11:07:07 #56
    34775 Metro2005
    Mind explorer
    pi_31529672
    quote:
    Op dinsdag 18 oktober 2005 11:00 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:

[..]

Diesels zijn oke, Toyota heeft destijds in de Corolla's, Peugeo diesels geleverd.
    Nu ook weer in de Aygo, maar de PSA benzine motoren komen niet eens in de buurt
    Qua wat niet? levensduur? zuinigheid? Betrouwbaarheid?

Ik mag toch wel stellen dat benzinemotoren die zonder moeite 3 of 4 ton draaien kwalitatief toch niet zo heel slecht zijn.
    Ik mag toch wel stellen dat een verbruik van 1 op 12 / 1 op 13 met uitschieters naar 1 op 16,5 met een 2 liter benzinemotor op een 1300kg wegende auto toch niet zo heel onzuinig is.

Ik mag toch wel stellen dat benzinemotoren van 50 jaar oud toch wel tot betrouwbaar gerekend mogen worden (citroen DS? )

Ik kan toch wel stellen dat 6 ton op de klok toch wel een nette prestatie is voor een benzinemotor.
    Als ik de sleutel omdraai in het contactslot en ik weet 100% zeker dat de auto altijd aanslaat omdat ie dat nog nooit niet heeft gedaan, is dat dan onbetrouwbaar?

Waarin komen ze dan niet in de buurt van toyotamotoren?
    pi_31534166
    *reageer maar eens opnieuw wanneer je je gedragen kunt *

[ Bericht 82% gewijzigd door Tjabbo op 18-10-2005 16:10:13 ]
    pi_31536445
    Hoi!
    quote:
    Op zondag 16 oktober 2005 20:34 schreef Paladijn het volgende:
    die chroomstrips kun je vast wel bij halfords en in ieder geval bij Conrad krijgen, maar die metalen wieldoppen - wat bedoel je daar precies mee? Dit soort dingen?
    [afbeelding]
    Er staan meer op http://www.v44.nl/modellen/p1800/techniek/wieldoppen.htm (Dat was eigenlijk ook de enige site die ik in google images vond) maar die zijn hopeloos antiek.
    Bedankt voor de tip, Halfords had ze helaas niet, maar ik zal eens kijken bij Conrad. Ik dacht dat die alleen electronica verkochten trouwens
    En de wieldoppen, dat moeten dus eigenlijk gewoon metalen versies zijn van de paar mooie plastic wieldoppen die ik nu kan kiezen (de meeste vind ik lelijk). Bij voorkeur ook met chroomlook, zodat ze er extra aggressief uitzien!
    quote:
    Op maandag 17 oktober 2005 14:47 schreef GenesiZ het volgende:
    Kun je niet beter gewoon voor 200 eur een setje LM velgen regelen via Marktplaats oid. Ik heb 4 jaar geleden een set gekocht voor 175eur en ik rijdt er nog met plezier mee.
    Ik wil er op zich ook wel mooie velgen onder hebben voor dat bedrag, maar als ik rondkijk naar mooie velgen kom ik op 16" en 17" uit. Dat past toch nooit onder mijn Aygo? Mijn lokale Toyota dealer had ook wel wieldoppen, maar die waren van dat goedkope plastic. Toen ik om metalen wieldoppen vroeg deden ze al wat lacherig

Als die 16" velgen wel passen trouwens, worden mijn prestaties dan ook beter? Ik heb er nu al een nieuw luchtfilter in en dat werkt prima!
    pi_31536465
    quote:
    Op maandag 17 oktober 2005 17:46 schreef VjenneKloetn het volgende:
    Ik heb helaas geen digitale camera, maar ik zal mijn homies wel eens vragen of ze een fotoshoot willen maken.
    pi_31536583
    quote:
    Op dinsdag 18 oktober 2005 14:14 schreef Waterkipje het volgende:
    lol 14.2 aan de 100 en jij bent gti mannetjes de baas? wat een nerd ben jij

zelfs mijn toyota starlet 1.0 uit 88 doet 0-100 in 13.5

een beetje gti zit al rond de 9 seconden ofzo...

kneus, ga weg man
    Wat een aggressieve reactie, dat slaat toch nergens op?

Mijn homies zijn helemaal into auto tuning en we hebben dan ook mijn luchtfilter vervangen. Bovendien heb ik bij de aanschaf speciaal Michelin banden eronder laten zetten omdat die zo goed zijn (kijk maar naar Toyota in de formule 1, die rijden er ook op!) Bij de stoplichten rij ik de meeste GTI'tjes eruit, of je dat nou geloofd of niet!

Ik geloof er juist niets van dat jij in "13.5" seconden met zo'n antieke starlet bij de honderd komt, heb je het opgemeten ofzo?
      dinsdag 18 oktober 2005 @ 16:11:56 #61
    26458 Tjabbo
    2.5 TwinTurbo
    pi_31536801
    Houden we het even netjes hier?
    pi_31536862
    Uiteraard kun je gti'tjes eruit rijden bij het stoplicht. Maar dan geven ze echt geen vol gas. Ik heb een testrit gemaakt in de aygo en hij is echt niet snel. Tis gewoon een leuke boodschappenauto.

En je auto sneller maken met een vervangen luchtfilter en speciale Michelin banden haha, met die filter zal hij net wat sneller reageren op het gas en met de banden kun je iets sneller door de bocht zonder eruit te vliegen
      dinsdag 18 oktober 2005 @ 16:38:27 #63
    26458 Tjabbo
    2.5 TwinTurbo
    pi_31537296
    Idd Genesiz. Erg veel gaan er niet aan schelen denk ik.
    En een moderne GTi zit tussen de 8 en 9secs aan de 100.
      dinsdag 18 oktober 2005 @ 16:49:17 #64
    34775 Metro2005
    Mind explorer
    pi_31537479
    Het ligt er natuurlijk ook maar helemaal aan wat je gewend bent. Als jij uit een 1.4 liter atmosferische diesel komt dan zal dit best snel aanvoelen. Of nog erger, een atmosferische 1.9 dieselende automaat citroen BX, die doet bijna 20 sec. naar de 100 ofzo

Ja DAN zal zo'n toyota ding best snel aanvoelen. maar snel is en blijft die niet, ook niet met een openluchtfilter erop. (dan klinkt ie alleen snel)

Ik denk dat je een gti er alleen uitrijdt als de bestuurder van de gti z'n handrem vergeet
    en dan nog maar net
      dinsdag 18 oktober 2005 @ 16:58:49 #65
    36763 Automatic_Rock
    Onaangepast eerlijk..
    pi_31537658

Wil iedereen die TS gelooft z'n hand opsteken?? Dan komt het busje jullie zo weer ophalen...
    Have you ever picked your feet in Poughkeepsie?
      dinsdag 18 oktober 2005 @ 17:30:25 #66
    82207 Chokeme
    DIY Viroloog
    pi_31538365
    quote:
    Op dinsdag 18 oktober 2005 16:00 schreef Aarschbaard het volgende:

[..]

Wat een aggressieve reactie, dat slaat toch nergens op?

Mijn homies zijn helemaal into auto tuning en we hebben dan ook mijn luchtfilter vervangen. Bovendien heb ik bij de aanschaf speciaal Michelin banden eronder laten zetten omdat die zo goed zijn (kijk maar naar Toyota in de formule 1, die rijden er ook op!) Bij de stoplichten rij ik de meeste GTI'tjes eruit, of je dat nou geloofd of niet!

Ik geloof er juist niets van dat jij in "13.5" seconden met zo'n antieke starlet bij de honderd komt, heb je het opgemeten ofzo?
    Ja vet he heb ik ook bij mijn brommer gedaan, andere bandjes en luchtfilter, whoppa 120 pk erbij. 0.100 in 3 sec en topsnelheid zit tegen de geluidsbarriere aan.

It's okay to be white
      dinsdag 18 oktober 2005 @ 17:38:56 #67
    82207 Chokeme
    DIY Viroloog
    pi_31538554
    Even zonder gekheid, denk je nou echt dat jij met je Aygo een GTI eruit trekt ? Een luchtfilter doet niet barre veel hoor, en een setje banden al helemaal niet. Ook niet als Michelin ook banden onder F1 wagens heeft. (Alsof die van jou ook maar een beetje lijken op die onder een F1 auto zitten.) Sorry hoor maar zo vraag je ook wel om onsirieuze/offtopic reacties. Kom op zeg, een GTI hou jij echt niet bij
    It's okay to be white
      dinsdag 18 oktober 2005 @ 18:45:13 #68
    113712 Freshthinking
    pi_31540055
    Ik heb laatst een rij-impressie geschreven over de Aygo. In de stad komt het autootje aardig mee, maar een GTI trek je er echt niet mee uit hoor. Mocht iemand de impressie willen lezen, dan kan ik het hier wel posten

Overigens heb ik vanmiddag in de nieuwe Suzuki Swift gereden. Een 1.5 VVT met 100 pk. Dat is trouwens wel erg snel zeg!
    Let's go fucking Mental.
    pi_31556784
    quote:
    Op dinsdag 18 oktober 2005 18:45 schreef Freshthinking het volgende:
    Ik heb laatst een rij-impressie geschreven over de Aygo. In de stad komt het autootje aardig mee, maar een GTI trek je er echt niet mee uit hoor. Mocht iemand de impressie willen lezen, dan kan ik het hier wel posten
    ik ben benieuwd
    [b]Op dinsdag 10 februari 2004 14:36 schreef Malawi het volgende:[/b]
    Het in den oren stoppen van kiwi's is dus een probaat tijgeraanvalafweermiddel
    pi_31560835
    Hoi!
    quote:
    Op dinsdag 18 oktober 2005 16:14 schreef GenesiZ het volgende:
    Uiteraard kun je gti'tjes eruit rijden bij het stoplicht. Maar dan geven ze echt geen vol gas. Ik heb een testrit gemaakt in de aygo en hij is echt niet snel. Tis gewoon een leuke boodschappenauto.

En je auto sneller maken met een vervangen luchtfilter en speciale Michelin banden haha, met die filter zal hij net wat sneller reageren op het gas en met de banden kun je iets sneller door de bocht zonder eruit te vliegen
    Nou, ik had altijd problemen met die GTI-sjonnies hier in de stad met mijn oude Volvo 340 Winner, maar die tijd is nu definitief voorbij! Misschien was ik ook wel uitdagender omdat er 'Winner' op mijn auto stond en lijkt mijn Aygo minder sportief. Maar ik ben dus hard bezig mijn Aygo te tunen tot een auto die goed meekomt! Ik vind het in ieder geval een hele degelijke, mooie auto en ben er tot nu toe ook erg tevreden mee.

Zou iemand me trouwens kunnen vertellen of ik 16" of zelfs 17" LM-sportvelgen onder mijn Aygo kan plaatsen of moet ik hem dan ook nog verhogen? (Ik wil hem uiteraard liever verlagen, hoewel ik bang ben dat ik dan weer problemen krijg met drempels, net als een van mijn homies )

En wordt mijn auto ook sneller van grotere velgen? Dan is het echt met de Aygo!
      woensdag 19 oktober 2005 @ 16:20:11 #71
    82207 Chokeme
    DIY Viroloog
    pi_31561162
    quote:
    Op woensdag 19 oktober 2005 15:54 schreef Aarschbaard het volgende:
    En wordt mijn auto ook sneller van grotere velgen? Dan is het echt met de Aygo!
    Ok, vanaf nu neem ik geen enkele post meer van jou sirieus. Had dit topic niet beter in ONZ gekund?
    It's okay to be white
    pi_31561407
    quote:
    Op woensdag 19 oktober 2005 16:20 schreef Chokeme het volgende:

[..]

Ok, vanaf nu neem ik geen enkele post meer van jou sirieus. Had dit topic niet beter in ONZ gekund?
    Grotere wielen, meer oppervlak per omwenteling, zo gek is mijn gedachte toch niet?
    Als het antwoord dan zo duidelijk is, zou je dat dan willen geven? Niet iedereen is een auto expert! De laatste tijd verdiep ik mij steeds meer in mijn auto en ik leer dus ook veel bij.
      woensdag 19 oktober 2005 @ 16:42:23 #73
    113712 Freshthinking
    pi_31561471
    Bij deze dus mijn rij-impressie van de Aygo. Het artikel is geschreven voor een tijdschrift, dat TAPE heet, met als doelgroep 20 tot 30-jarige mannen en vrouwen. Verder mocht het artikel maximaal 900 woorden bevatten, waardoor ik dus niet echt veel ruimte had om een uitgebreide impressie te schrijven..

Aygo opvallend cool door Deventer binnenstad

Toyota wil afrekenen met het suffe imago. De nieuwe Aygo is volgens Toyota cool, easy en je maakt er makkelijk vrienden mee. TAPE ging naar garage Morrenhof in Deventer en kreeg de jongste telg mee voor een proefrit…

Aygo staat voor I go, dat Ik Ga betekent. Toyota richt zich met het nieuwe model op een jonge doelgroep. Trendy en jonge stadsbewoners die zich snel door de stad verplaatsen en gaan en staan waar zij willen. Behalve in het design is dat ook terug te vinden in de mogelijkheden. Zo kun je dankzij het Prepaid model vanaf 50 euro per maand een Aygo rijden. Het is duidelijk dat Toyota de Aygo als een hippe auto presenteert. Je iPod sluit je op de autoradio aan via een speciale aansluiting en een TomTom navigatiesysteem kan af-fabriek worden ingebouwd. Samsonite heeft een speciale tassenset ontworpen die precies in de achterbak van de Aygo past. De standaard brochure is vervangen door een heus urban lifestyle magazine.

Klaar voor de start…

De Aygo mag voor iets minder dan 10 mille de showroom verlaten. Standaard krijg je dan onder meer elektrische stuurbekrachtiging, ABS, twee airbags en een radio/cd-speler. Voor 1.000 euro meer heb je de ‘+’ uitvoering, waarop zaken als spiegels en deurgrepen in carrosseriekleur, elektrische ramen, centrale vergrendeling met afstandsbediening en vier extra speakers standaard zijn. TAPE kreeg van Toyota Morrenhof een Aygo Sport mee. Deze is 1.600 euro duurder dan de ‘+’. De Sport beschikt standaard over 14 inch lichtmetalen velgen, airco, een toerenteller en mistlampen vóór. Bovendien heeft de Aygo Sport van Morrenhof Pearl Blue metallic lak, een optie die je 400 euro extra gaat kosten.

And Aygo!

Tijd om de Aygo te testen. De stoel zit comfortabel, maar is wel vlak waardoor je er tijdens een sportieve rit snel uit schuift. Het dashboard ziet er overzichtelijk en leuk uit. Een opvallend en bovenal funny detail is de toerenteller, die ‘zweeft’ boven de kilometerteller. Na het starten van de 1.0 liter driecilinder motor valt op dat het motortje pit heeft. Toyota weet uit de driecilinder 68 pk te persen, waarmee de Aygo prima vooruit kan in het stadsverkeer. Daarnaast produceert het motortje een sportief en fel geluidje. De Aygo is opvallend zuinig in zijn benzineverbruik. Volgens Toyota moet je er met gemak 1 op 20 mee kunnen rijden. De versnellingsbak schakelt licht en soepel. Eens kijken of voorbijgangers de Aygo kunnen waarderen…

Een allemansvriend

Onderweg trekt Toyota’s kleinste behoorlijk wat aandacht. Dat heeft natuurlijk te maken met de zijkanten die opvallend zijn bedrukt, maar ook de voor- en achterkant trekken het nodige bekijks. Fietsende jongeren, met name meiden en vrouwen, maar ook automobilisten op de andere weghelft werpen een blik op de Aygo. Sommigen kijken zelfs om na het passeren. Mogen we hieruit opmaken dat de Aygo toch meer een vrouwenauto is? De rit gaat verder naar de oude binnenstad van Deventer. Bij het station staan twee oudere taxichauffeurs te wachten op nieuwe klanten. Als de Aygo rustig voorbij rijdt en stopt kijken zij een moment en hebben zij het erover. Volgens de chauffeurs heeft het autootje een pittig smoeltje. Zij zijn niet de doelgroep waar Toyota op mikt, maar de Aygo krijgt wél weer de nodige positieve respons. Inmiddels komt een aantal reizigers het station uit en gelukkig voor Toyota: de Aygo krijgt nu aandacht van een paar jongens die langslopen. Dat is even later ook het geval als de Aygo stralend langs de terrassen rolt. Menig man én vrouw werpt een blik naar het karretje. Je rijdt dus met de Aygo zeker niet opvallend door de stad.

Probleemloos

In de Deventer binnenstad voelt de Aygo zich prima op zijn gemak. De klinkertjes vormen geen probleem voor de wegligging en door het kleine formaat is het inparkeren, geholpen door de elektrische stuurbekrachtiging, een fluitje van een cent. Doordat het wagentje een draaicirkel van slechts 9,4 meter heeft, is het bovendien heel wendbaar. Snel manoeuvreren en keren vormt daardoor geen enkel probleem voor de Aygo. Ter vergelijking: een BMW X5 heeft bijvoorbeeld een draaicirkel van 12,1 meter.

Krap achterin

Volgens Toyota maak je makkelijk vrienden, omdat de Aygo ruimte voor vier heeft. Als de bestuurder niet al te groot is en de passagier voor bereid is om met de stoel naar voren te gaan, dan klopt dit inderdaad. Moet jij de stoel helemaal naar achteren zetten, dan is het achterin erg krap en kan jouw derde vriend of vriendin amper de benen kwijt. De achterklep is vervangen door een scharnierende achterruit. Dit maakt de kofferruimte, waarin je 139 liter kwijt kan, vanwege de hoge laaddrempel moeilijk toegankelijk. Als je naar de supermarkt gaat en je wilt de krat met boodschappen in de auto laden, dan moet je de achterbank naar voren klappen vanwege de krappe bagageruimte. Met drie vrienden op vakantie in de Aygo zal daarom moeilijk gaan. Het is dus voornamelijk een stadsautootje.

Conclusie

Met de Aygo heeft Toyota een coole auto in de familie gekregen. Het hippe uiterlijk, vooral het guitige smoeltje en het leuke interieur maken de Aygo erg geschikt als auto voor jonge mensen. Bovendien spreekt de auto voorbijgangers aan. Je wilt natuurlijk wel opvallen met je nieuwste aanwinst! Achterin valt de ruimte tegen, maar wat wil je voor 10 mille? Je hebt tenslotte wél een betrouwbare Toyota, die je niet snel in de steek zal laten. En je rijdt in een coole auto die de looks heeft!
    Let's go fucking Mental.
      woensdag 19 oktober 2005 @ 20:00:38 #74
    114285 Ronneman18
    Ik doe m`n best
    pi_31564955
    HAHAHAAH de TS hahahahaha jij bent echt grappig. Ooit gehoord van 14 inch lichtmetalen velgen? 15 inch?? En chroomstrips voor je Aygo? Misschien eens van een oude Mercedes trekken. Enne je `homies` weten die niet waar je zulke vette wieldoppen en chromen strips kunt halen? Ik had je ook niet gezien op 100% tuning? Wist je niet dat dat was ofzo? Zag ik ook spinnerwieldoppen liggen. Had je ff moeten zeggen kon ik ze meenemen.

Ps. je kunt ook aluminiumfolie nemen en met een beetje Bisonlijm (die had je nog van je wieldop) aan je auto plakken. Ideeen genoeg alleen beetje creatief zijn. Succes en ik wacht op foto`s
    pi_31565553
    Ok Ronneman laat maar eens een plaatje zien van jou pimbak?
    Gezeur altijd
      woensdag 19 oktober 2005 @ 20:37:14 #76
    114285 Ronneman18
    Ik doe m`n best
    pi_31565656
    Mijn peugeot 206 1.4 XS is niet echt pimpbak, hoewel ik wel lichtmetalen velgen heb, vette pioneer installatie, chromen tankdop en chromen dorpellijsten.
    pi_31567122
    van wie is deze (Aarschbaard) kloon nou weer?
    pi_31575355
    quote:
    Op woensdag 19 oktober 2005 20:37 schreef Ronneman18 het volgende:
    Mijn peugeot 206 1.4 XS is niet echt pimpbak, hoewel ik wel lichtmetalen velgen heb, vette pioneer installatie, chromen tankdop en chromen dorpellijsten.
    haha en dan wel afgeven op een ander
    pi_31578648
    quote:
    Op woensdag 19 oktober 2005 16:37 schreef Aarschbaard het volgende:

[..]

Grotere wielen, meer oppervlak per omwenteling, zo gek is mijn gedachte toch niet?
    Als het antwoord dan zo duidelijk is, zou je dat dan willen geven? Niet iedereen is een auto expert! De laatste tijd verdiep ik mij steeds meer in mijn auto en ik leer dus ook veel bij.
    Hoe groter je wielen, hoe trager de acceleratie.
    Tevens hoe breder de banden hoe meer weerstand, hoe trager en onzuiniger je auto wordt.

Je topsnelheid kan wel iets hoger komen te liggen (iets van 5km hoger ofzo)

dus je auto wordt eerder trager dan sneller met grote wielen.
      vrijdag 21 oktober 2005 @ 10:14:44 #80
    114285 Ronneman18
    Ik doe m`n best
    pi_31599378
    quote:
    haha en dan wel afgeven op een ander
    Ik begin er ook geen topic over
      vrijdag 21 oktober 2005 @ 12:30:13 #81
    81846 minkuukel
    Lekker hoorrrr
    pi_31602168
    Ik heb een Citroën C1 en bevalt me prima.
    T's een fijn wagentje.
    Mij mag je er voor wakker maken.
      vrijdag 21 oktober 2005 @ 15:17:27 #82
    26458 Tjabbo
    2.5 TwinTurbo
    pi_31605376
    slowchat is een ander topic mensen.
    pi_31605726
    Ik denk dat het een pauper was die gewoon een GTI-plaatje op zijn golfje heeft geplakt.
      vrijdag 24 maart 2006 @ 21:01:39 #84
    107521 Furia
    snoopy weer
    pi_36339810
    tvp

zondag 2 april 2006 @ 19:21:59 #85
    107521 Furia
    snoopy weer
    pi_36585775
    Rijdt heerlijk, in je eentje erin of met zn tweeen lijkt hij superruim en groot, net of je de hele weg bedekt, terwijl hij nog geen anderhalve meter breed is Geweldig parkeren.. ik verkeer nog in de lyrische staat O+O+O+
      zondag 2 april 2006 @ 21:33:19 #86
    106959 Nerdmans
    krekwakwauw
    pi_36590268
    Ik ben wel in voor de colt 1.5 t

aygo
    ooit kom ik aan die 1000 pk :)
      zondag 2 april 2006 @ 22:34:50 #87
    107521 Furia
    snoopy weer
    pi_36592890
    quote:
    Op zondag 2 april 2006 21:33 schreef Nerdmans het volgende:

aygo
    tief dan even op uit dit topic wil je
      maandag 3 april 2006 @ 09:14:02 #88
    106959 Nerdmans
    krekwakwauw
    pi_36599739
    Het heet grote ervaringen topic, geen adoreer topic.
    Mijn ervaring is duidelijk iets minder dan die van jou.

aydontgo!
    ooit kom ik aan die 1000 pk :)
    pi_36599899
    Ik ga er 1 krijgen van me werk, en weet nou niet of ik blij moet zijn of moet huilen
    pi_36599903
    quote:
    Op zondag 10 juli 2005 23:16 schreef GenesiZ het volgende:
    Gister hebben we een proefrit gemaakt en een paar dingen uit laten rekenen. De vrouw wilt perse de 3deurs sportversie in anteraciet en we laten hem gelijk verlagen. Als optie komt er ook nog de snowboard-dakdrager erbij . We gaan er mee op wintersport .

Nu nog even wat geld bij elkaar sprokkelen en dan hopen we hem binnen 2 maanden te kunnen gaan bestellen.
    ahahahahaha.. winterbanden eronder en je rijdt zo tegen de matterhorn op. Ik vrees alleen dat je dakkoffer langer is dan je auto, dus oppassen dat de wind er niet onder slaat
    Vaduz: Je snapt toch wel waarom sbientje het Franse woord bien in d'r naam heeft?
    pi_36602270
    quote:
    Op woensdag 19 oktober 2005 16:42 schreef Freshthinking het volgende:
    Bij deze dus mijn rij-impressie van de Aygo. Het artikel is geschreven voor een tijdschrift, dat TAPE heet, met als doelgroep 20 tot 30-jarige mannen en vrouwen. Verder mocht het artikel maximaal 900 woorden bevatten, waardoor ik dus niet echt veel ruimte had om een uitgebreide impressie te schrijven..

Aygo opvallend cool door Deventer binnenstad

Toyota wil afrekenen met het suffe imago. De nieuwe Aygo is volgens Toyota cool, easy en je maakt er makkelijk vrienden mee. TAPE ging naar garage Morrenhof in Deventer en kreeg de jongste telg mee voor een proefrit�

Aygo staat voor I go, dat Ik Ga betekent....
    Dat wisten we nog niet
    De status 'bagger-user' voorbij
      maandag 3 april 2006 @ 11:27:53 #92
    140141 ivosnivo
    ada fare stop stalking me
    pi_36602461
    quote:
    Op vrijdag 7 oktober 2005 15:34 schreef Aarschbaard het volgende:

[..]

Je had het net nog over wieldoppen.
    pi_36602612
    Heeft TS trouwens een baard onder zijn aarsch?
    De status 'bagger-user' voorbij
      maandag 3 april 2006 @ 12:48:06 #94
    107521 Furia
    snoopy weer
    pi_36604567
    quote:
    Op maandag 3 april 2006 09:14 schreef Nerdmans het volgende:
    Het heet grote ervaringen topic, geen adoreer topic.
    Mijn ervaring is duidelijk iets minder dan die van jou.

aydontgo!
    Jouw ervaring is ook wat minder duidelijk Uit die post valt echt niet op te maken dat je er ervaring mee hebt, enkel dat de Aygo je niet zo aanstaat. Er zijn ook een hoop auto's die mij niet aanstaan, maar dat wil niet zeggen dat ik er ervaring mee heb
    pi_36605503
    quote:
    Op zondag 2 april 2006 21:33 schreef Nerdmans het volgende:

aygo
    Goed onderbouwd man
    pi_36607094
    quote:
    Op dinsdag 14 juni 2005 10:32 schreef MikeyMan het volgende:
    idd, en bots je altijd lekker tegen alle auto's om je heen aan met je plastic bumper?
    Verhalen van films worden telkens oppervlakkiger, maar de uitwerking gedetailleerder. Mja, sorry, wist even niets beters neer te gooien in m'n signature :+
    pi_36608930
    quote:
    Op maandag 3 april 2006 09:24 schreef sbientje het volgende:

[..]

ahahahahaha.. winterbanden eronder en je rijdt zo tegen de matterhorn op. Ik vrees alleen dat je dakkoffer langer is dan je auto, dus oppassen dat de wind er niet onder slaat
    Bedankt voor de tip
      maandag 3 april 2006 @ 20:14:35 #98
    107521 Furia
    snoopy weer
    pi_36618878
    Hoe lang moet je volgens jullie eigenlijk zo'n wagen inrijden? Ik hoor namelijk van alles tussen de 1000 en 3000 km..... en ik hoorde ook dat rode lak eerst 6 weken moet harden voor je hem (met de hand) gaat wassen.. is dat zo of wordt ik hier weer genept?
      maandag 3 april 2006 @ 22:48:44 #99
    82207 Chokeme
    DIY Viroloog
    pi_36625412
    Worden auto's niet al voor ze de 'winkels' ingaan ingereden? Sommige wel iig. Van die lak, sja het lijkt me onzin maar, ik durf je geen zekerheid te geven
    It's okay to be white
      maandag 3 april 2006 @ 22:49:21 #100
    140141 ivosnivo
    pi_36625455
    dat van die lak lijkt me gelul, omdat die auto echt niet 1 dag oud is als je hem krijgt. Dat inrijden lijkt me wel verstandig.
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')