Top kwaliteit dusquote:Op dinsdag 14 juni 2005 10:00 schreef Aarschbaard het volgende:
Ik weet het zo niet uit m'n hoofd, maar ik ben altijd lekker snel van mijn plaats. Heb al 147 op de teller gehad, hij wilde nog wel harder denk ik, ik ben maar opgehouden toen er een wieldop vanaf vloog![]()
Het waren custom wieldoppen van de Action, die had ik er net zelf opgezet. Heb ze nu vastgemaakt met een drupje bison-kit, dit gebeurt me geen 2e keer!quote:
Pimp my Car voor ¤ 12,95 met mooie spinners van de Actionquote:Op dinsdag 14 juni 2005 10:04 schreef Aarschbaard het volgende:
Het waren custom wieldoppen van de Action, die had ik er net zelf opgezet. Heb ze nu vastgemaakt met een drupje bison-kit, dit gebeurt me geen 2e keer!
De Aygo is er juist voor de mensen met een kleine beurs en voor mensen die in de stad wonen, studentenquote:Op dinsdag 14 juni 2005 09:54 schreef Mr-Z het volgende:
Ik denk niet dat er veel mensen in zo'n autootje kunnen rijden... en als ze al het geld hadden zouden ze een leuke 2e hands kopen denk ik![]()
0 - 100 in 14.2 seconden is niet echt bijster snel hoor.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 09:53 schreef Aarschbaard het volgende:
Hoi!
[afbeelding]
Ik heb sinds 1 week een Aygo en ben er zeer tevreden over, ze ziet er leuk uit, ik kan de meeste sjonnie's in gti-tjes de baas bij het stoplicht
Lupo is 'r niet meer. Das nu de Fox, en die heb je ook al vanaf een dikke 9Kquote:Op dinsdag 14 juni 2005 09:56 schreef Aarschbaard het volgende:
Ze is er al vanaf ¤9900 hoor, dat is echt een koopje vergeleken met een VW lupo of een smart!
Mocht je een Fox nemen doe jezelf een plezier en neem de 1.4i uitvoering!quote:Op dinsdag 14 juni 2005 10:31 schreef Roellio het volgende:
Ik ga vanmiddag proefrijden in de Aygo en in de VW Fox!
Een gele fox!
quote:Op dinsdag 14 juni 2005 10:32 schreef NoT-YouR-MaN het volgende:
Ik zag dat er meerdere uitvoerigen van de Toyota Aygo zijn:
Ik zie geen verschil?quote:Op dinsdag 14 juni 2005 11:14 schreef Aarschbaard het volgende:
[afbeelding]
Klopt, maar de aygo ziet er het leukste uit![]()
De Citroen en de Peugeot hebben zo'n grote vreet![]()
Je bent kippig zeker?quote:
quote:Op dinsdag 14 juni 2005 09:53 schreef Aarschbaard het volgende:
ik kan de meeste sjonnie's in gti-tjes de baas bij het stoplicht
quote:0-100 = 14.2 seconden
Half.. ik ben doedelzakspeler dus dan draag ik een traditionele kilt.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 10:32 schreef MikeyMan het volgende:
Zit jij in je blote Aarsch in die auto ofzo?
3 deurs, en zit gewoon erg ruim voor een japanner. Het is immers ook een dubbel-franse autoquote:Op dinsdag 14 juni 2005 10:14 schreef Tjabbo het volgende:
Heb je de 3deurs of 5 deurs?
zijn ze een beetje ruim of is het weer japannertjes formaat?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |