abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_40850371
Furia: geen kleurenfoto ?
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
  woensdag 16 augustus 2006 @ 10:45:28 #204
107521 Furia
snoopy weer
pi_40859989
quote:
Op woensdag 16 augustus 2006 00:01 schreef spectrumanalyser het volgende:
Furia: geen kleurenfoto ?
Je kan het slecht zien, hij veerde zoals gezegd dapper mee, maar ik zal even wat fatsoenlijks aantrekken en er eentje maken
pi_40860431
quote:
Op woensdag 12 juli 2006 23:44 schreef Alexxxxx het volgende:

[..]

Ga je lekker, Tommy Toyota?
je denkt toch niet dat ik er wat mee te maken heb hè?
pi_42903274
Het heeft een hele lange tijd geduurt, 4 maanden, door een foutieve bestelling, maar gisteren mochten wij dan eindelijk de bestelde zwarte Aygo+ Black Metallic ophalen. Inclusief airco en sportpakket.

Vandaag maar een aantal foto's geschoten. Het zijn er niet veel, maar het begon te regenen

Yep, it's a Toyota.

met de 14" velgen.

Issie nie mooi.

Watch out!!

Drive by.

Drive by 2.

Je ziet de remmen mooi door de velgen heen.
Mark Meisner Motografie! MarkMeisner.com
pi_42914943
Ik heb hem voor 6 maanden gehad zo aygo, het ziet er wel leuk uit van binnen is het best ruim maar verder vond ik het helemaal niks.

Van binnen is alles van plastic het is gewoon een middel-grote tupperware doos, vond hem veel lawaai maken op de snelweg, langzaam dat die was gti er uit trekken dat zat er duidelijk niet in.

Ik hoef hem niet meer te hebben om naar me werk te gaan alleen voor boodschappen zou het wel handig zijn neemt niet veel parkeer ruimte in. Tip als je boodschappen gaat doen: wel in je 1tje weggaan anders heb je geen ruimte voor je boodschappen.

Ben blij dat ik hem niet meer heb, doe mij maar een audi met echte pk's en lekkere kuipstoelen of gewoon een andere echte auto geen dinky toy meer voor mij
Life is great when you drive a V8
pi_42917673
Ik geef je groot gelijk met de snelheid, plastic en boodschappenruimte. Maar heb je dat niet gezien bij het proefrijden? Iedereen wilt wel een audi met kuipstoelen en veel pk's, maar dan moet je wel een 3 of 4 voor de 9000 zetten die je hiervoor betaald.

Snelheid is er niet te maken uit een 1000cc blokje met 3 cilinders, maar zuinig is hij wel.
pi_42920063
waarom niet?
  woensdag 25 oktober 2006 @ 13:32:44 #210
62885 MikeyMan
Vici, Vidi, Veni
pi_42920182
quote:
Op woensdag 25 oktober 2006 12:19 schreef GenesiZ het volgende:
Ik geef je groot gelijk met de snelheid, plastic en boodschappenruimte. Maar heb je dat niet gezien bij het proefrijden? Iedereen wilt wel een audi met kuipstoelen en veel pk's, maar dan moet je wel een 3 of 4 voor de 9000 zetten die je hiervoor betaald.

Snelheid is er niet te maken uit een 1000cc blokje met 3 cilinders, maar zuinig is hij wel.
Nog nooit met een charade GTTi gereden dus?
Don't put something in your mouth unless you're happy to swallow...
©DiscoveryChannel
  woensdag 25 oktober 2006 @ 14:30:33 #211
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_42921631
quote:
Op woensdag 25 oktober 2006 13:32 schreef MikeyMan het volgende:

[..]

Nog nooit met een charade GTTi gereden dus?
dat was toch een 1.6 4 pitter? toch hele andere koek dan zo'n grasmaaier motor.

Maar wel onzuiniger. Tis maar waar je de auto voor koopt natuurlijk

Aygo , C1 en 1007, ik vind het allemaal walstallige plastic hokken. Kan er niks aan doen. Het zat niet lekker, het voelt goedkoop, het ziet er goedkoop uit. Dan liever een mooie 2e hands kar van 3-4 jaar oud voor dat geld. dan heb je véél meer auto.
Childhood is over the moment you know you're going to die.
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
pi_42922211
De Charade gtti is niet vergelijkbaar met een normale 1000cc blokje, daar ligt namelijk een turbo in Ik heb nog niet in de Gtti gereden, maar heb wel een normale Charade gehad. Die zijn ook niet echt vooruit te branden. De 1.6 4 pitter was de nieuwe charade, maar zover ik weet nooit in gtti met turbo uitgevoerd.

Mark, die 3 auto's zijn niet helemaal van plastic hoor :d, de buitenkant is van staal
  woensdag 25 oktober 2006 @ 15:03:27 #213
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_42922746
quote:
Op woensdag 25 oktober 2006 14:47 schreef GenesiZ het volgende:
De Charade gtti is niet vergelijkbaar met een normale 1000cc blokje, daar ligt namelijk een turbo in Ik heb nog niet in de Gtti gereden, maar heb wel een normale Charade gehad. Die zijn ook niet echt vooruit te branden. De 1.6 4 pitter was de nieuwe charade, maar zover ik weet nooit in gtti met turbo uitgevoerd.

Mark, die 3 auto's zijn niet helemaal van plastic hoor :d, de buitenkant is van staal
Dat is dan ook het enige
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
pi_42922830
quote:
Op woensdag 25 oktober 2006 15:03 schreef Metro2005 het volgende:

[..]

Dat is dan ook het enige
Nee, niet liegen. Het motorblok is grotendeels ook van metaal
  woensdag 25 oktober 2006 @ 18:15:24 #215
107521 Furia
snoopy weer
pi_42928679
quote:
Op zondag 22 oktober 2006 23:01 schreef GenesiZ het volgende:
Het heeft een hele lange tijd geduurt, 4 maanden, door een foutieve bestelling, maar gisteren mochten wij dan eindelijk de bestelde zwarte Aygo+ Black Metallic ophalen. Inclusief airco en sportpakket.

Vandaag maar een aantal foto's geschoten. Het zijn er niet veel, maar het begon te regenen

Yep, it's a Toyota.
[afbeelding]

met de 14" velgen.
[afbeelding]

Issie nie mooi.
[afbeelding]

Watch out!!
[afbeelding]

Drive by.
[afbeelding]

Drive by 2.
[afbeelding]

Je ziet de remmen mooi door de velgen heen.
[afbeelding]
Hij is schit-te-rend! Veel plezier ermee!!!
pi_42930787
Thanx, dat gaat wel lukken
pi_42943958
Ik had hem voor me werk gekregen en ik moest er iedere dag 200km ermee rijden. Maar in de stad is het verder een leuke auto, ik doe nu wel een beetje negatief maar dat komt omdat ik nu verwend ben denk ik.
Life is great when you drive a V8
pi_42946126
Ik heb zicht op een auto van de zaak, warbij ik waarschijnlijk een van de volgende auto's krijg: Toyota Aygo nieuw, renault clio 2003 of peugeot 206 2003. Peugeot 307 is ook mogelijkhed als die overblijft.

Heeft iemand van jullie ervaring met én een aygo én een 206 of clio? Mocht ik de keuze hebben wat raden jullie aan. Ik rijd met name snelweg en niet heel veel in de stad. Ik ga zo'n 30000km per jaar rijden.
pi_42946231
Clio rijdt lekkerder dan een Aygo.

Heb zelf een Aygo van de zaak en een proefrit in een Seat Ibiza en Clio gemaakt omdat ik over een maand mijn eigen auto moet betalen. De Clio is niet mijn soort auto; maar hij rijdt a) veel stiller b) veel relaxter en is veel comfortabler qua zitting.

Kortom: Clio dus. Of de 206.
pi_42979202
quote:
Op donderdag 26 oktober 2006 10:41 schreef Scorpie het volgende:
Clio rijdt lekkerder dan een Aygo.

Heb zelf een Aygo van de zaak en een proefrit in een Seat Ibiza en Clio gemaakt omdat ik over een maand mijn eigen auto moet betalen. De Clio is niet mijn soort auto; maar hij rijdt a) veel stiller b) veel relaxter en is veel comfortabler qua zitting.

Kortom: Clio dus. Of de 206.
Dat is toch ook geen vergelijking.
Een Clio staat dik boven een Aygo.

Clio hoor je te vergelijken met een Corolla.
  vrijdag 27 oktober 2006 @ 12:28:37 #221
35843 j22flyingdownwind
Jay Twentie Fowh!
pi_42980904
quote:
Op vrijdag 27 oktober 2006 11:24 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:

[..]

Clio / Yaris lijkt me beter

Corolla is golf, dus Megane formaat
'99 MB E320 CDI T-model
pi_42981227
Dus al ik een clio of 206 te pakken kan krijgen is dit zeker aan te raden? Zelf dacht dat ik een 206 of clio misschien al verouderd is en daarom af te raden (verouderd, wat is verouderd ik rijd nu in golf '88 en rijd erg lekker door de 1.8 liter motor)
Aygo is wel goedkoper ivm bijtelling.
pi_42982070
quote:
Op vrijdag 27 oktober 2006 11:24 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:

[..]

Tja, dan moet diegene boven mij niet naar ervaringen hierover vragen he
pi_42986041
quote:
Op vrijdag 27 oktober 2006 13:09 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Tja, dan moet diegene boven mij niet naar ervaringen hierover vragen he
dat is inderdaad correct.
quote:
Op vrijdag 27 oktober 2006 12:28 schreef j22flyingdownwind het volgende:

[..]

Clio / Yaris lijkt me beter

Corolla is golf, dus Megane formaat
Ja dat is inderdaad correct.
Je begrijpt het punt iig.
quote:
Op vrijdag 27 oktober 2006 12:40 schreef TSPO het volgende:
Dus al ik een clio of 206 te pakken kan krijgen is dit zeker aan te raden? Zelf dacht dat ik een 206 of clio misschien al verouderd is en daarom af te raden (verouderd, wat is verouderd ik rijd nu in golf '88 en rijd erg lekker door de 1.8 liter motor)
Aygo is wel goedkoper ivm bijtelling.
Dat hangt af van wat je wilt.
Een Aygo is een piep-klein-stads-autotje. Als je dat wilt zou ik voor een Aygo gaan.
Als je meer comfort en luxe wilt zou ik voor een clio/206/yaris gaan.
pi_42999354
als je de aygo koopt omdat ie zo goedkoop is, waarom dan al die overbodige optie's

kleine zuinige blokjes kunnen gerust rappe auto's betekenen, zolang het niets weegt.

als je comfort en luxe wilt,... er is een groot gat wat dat betreft, yaris is ook niets dan.
aygo scheelt 16000 euro met een 1 serie.

voor de prijs van een 1 serie heb je bijna 3 aygo's.
  zaterdag 28 oktober 2006 @ 00:06:34 #226
19775 Slam
The True AoD
pi_42999768
rijden jullie ook met een bivakmuts op in zo'n smurfenhok, wil je toch niet in gezien worden... koop een iets oudere clio, dan heb je veel meer auto en ook geen 3 cylinder
Es ist geil ein Arschloch zu sein!!!!
pi_43041503
een iets oudere clio ... dan verplaats je het probleem van de motor naar de rest van auto.

neem dan een starlet of suzuki swift.
  maandag 30 oktober 2006 @ 15:49:56 #228
35843 j22flyingdownwind
Jay Twentie Fowh!
pi_43068823
Ik moet eerlijk zeggen dat ik het wel knap vind dat ze zo'n Aygo relatief veilig hebben kunnen maken. Die deurtjes en plaatwerk zijn net van karton! Desondanks blijkt hij toch veilig te zijn? Well done
'99 MB E320 CDI T-model
pi_43070611
quote:
Op maandag 30 oktober 2006 15:49 schreef j22flyingdownwind het volgende:
Ik moet eerlijk zeggen dat ik het wel knap vind dat ze zo'n Aygo relatief veilig hebben kunnen maken. Die deurtjes en plaatwerk zijn net van karton! Desondanks blijkt hij toch veilig te zijn? Well done
Als de kooi maar stevig is, dat is het belangrijkst in dat soort testen.
  zondag 19 november 2006 @ 14:24:21 #230
107521 Furia
snoopy weer
pi_43683895
Natuurlijk raken we allemaal niet uitgepraat over onze geweldige Aygo, dus nu kan er hier ook gestemd worden op de Aygo als meest buzzable produkt!

Gewoon "ja" aanvinken en op het groene dingetje ernaast klikken!
  dinsdag 9 januari 2007 @ 13:27:36 #231
62885 MikeyMan
Vici, Vidi, Veni
pi_45175278
Goed, afgelopen dagen ook een leenauto gehad... Aygootje dus...

Wat een gigantische kutauto zeg...
Veelste klein (kan niet fatsoenlijk zitten, en een paar kisten bier kun je ook vergeten...), de windgevoeligheid is ronduit gevaarlijk en het ding maakt een bak teringherrie waar je eng van wordt...

Ook kun je her en der nogal merken dat het afwerkingsniveau niet helemaal toyota-waardig is...
Kofferbak-ingang is ook veelste klein...

Pluspunten zijn het motortje en de audioinstallatie, maar al met al ben ik blij als ik m'n eigen auto weer terugheb...
©DiscoveryChannel
pi_45223415
hijs leuk..

ik ga er ook eens 1 of 2 leasen denk ik.
195 euro per maand ex btw en verz en brandstof.

whehehe dat is echt geen geld!
ooit kom ik aan die 1000 pk :)
pi_50442538
Heb niet het gehele topic doorgelezen maar:

Mijn vriendin wil ook een Aygo kopen maar ik meende dat dit min of meer dezelfde is als de 107 en de C1, klopt dat? Waar zit er nog verschil in en welke is de betere (indien er effectief een verschil is)? Hoe valt de ruimte mee? Ik ben namelijk 1m91 en zou er ook wel mee willen rijden.
Hoe valt het verbruik mee?
Wat zijn eventueel alternatieven voor de Aygo/C1/107?
  donderdag 14 juni 2007 @ 11:13:31 #234
62885 MikeyMan
Vici, Vidi, Veni
pi_50442659
Ze zijn hetzelfde, en het zou fijn zijn als je wél zo'n topic doorleest voordat je zo'n vraag stelt...

Ik ben 1m97 en heb er ook in gereden...
©DiscoveryChannel
pi_50443457
Alternatief: Nieuwe Fiat Panda.
  donderdag 14 juni 2007 @ 11:52:47 #236
107521 Furia
snoopy weer
pi_50444054
quote:
Op donderdag 14 juni 2007 11:09 schreef L-style het volgende:
Heb niet het gehele topic doorgelezen maar:

Mijn vriendin wil ook een Aygo kopen maar ik meende dat dit min of meer dezelfde is als de 107 en de C1, klopt dat? Waar zit er nog verschil in en welke is de betere (indien er effectief een verschil is)? Hoe valt de ruimte mee? Ik ben namelijk 1m91 en zou er ook wel mee willen rijden.
Hoe valt het verbruik mee?
Wat zijn eventueel alternatieven voor de Aygo/C1/107?
Een Aygo is een Toyota, dus veel betrouwbaarder dan de rest.
Mijn vriend is ook 1.91 of 1.92 en die past er heerlijk ruim in, de stoel kan ver zat naar achter. Het verbruik is netjes: als je normaal rijdt (dus niet extreem zuinig) 650 km op een tank van 35 liter (nou ja, je rijdt hem niet helemaal leeg, dus een liter of 32).

Alternatieven? Nee
pi_50444221
quote:
Op donderdag 14 juni 2007 11:52 schreef Furia het volgende:

[..]

Mijn vriend is ook 1.91 of 1.92 en die past er heerlijk ruim in, de stoel kan ver zat naar achter. Het verbruik is netjes: als je normaal rijdt (dus niet extreem zuinig) 650 km op een tank van 35 liter (nou ja, je rijdt hem niet helemaal leeg, dus een liter of 32).

Alternatieven? Nee
Dank je. Geeft de wagen eigenijk een beetje een velig gevoel tijdens het rijden? IS soms wel een probleem bij die kleinere wagentjes.
  donderdag 14 juni 2007 @ 14:03:47 #238
107521 Furia
snoopy weer
pi_50448818
quote:
Op donderdag 14 juni 2007 11:57 schreef L-style het volgende:

[..]

Dank je. Geeft de wagen eigenijk een beetje een velig gevoel tijdens het rijden? IS soms wel een probleem bij die kleinere wagentjes.
Ik vind van wel, heb niet echt het idee dat ik elk moment weg kan waaien oid, maar goed, met lichtere auto's is dat natuurlijk altijd meer dan met zware auto's. Daar doe je niets aan. Ik voel me qua niet-weer-gerelateerde dingen helemaal veilig, airbags voor enzo
  donderdag 14 juni 2007 @ 14:15:14 #239
62885 MikeyMan
Vici, Vidi, Veni
pi_50449253
quote:
Op donderdag 14 juni 2007 11:57 schreef L-style het volgende:

[..]

Mij persoonlijk dus niet...
Ten eerste heb je nogal weinig blik om je heen -wat natuurlijk inherent is aan het formaat-, maar het klinkt ook allemaal nogal blikkerig... Rechtuitstabiliteit bij zijwind is ook bagger...

Maar eerlijkheidshalve moet ik daarbij wel opmerken dat ik erg weinig in nieuwe 'mini's' rij...
©DiscoveryChannel
pi_50449636
Nou nou wat geeft dat een veilig gevoel.. Als je dat plastic snelheidsklokje aantikt met je schouder breekt het al af!
pi_50449759
quote:
Op donderdag 14 juni 2007 14:25 schreef HPoi het volgende:
Nou nou wat geeft dat een veilig gevoel.. Als je dat plastic snelheidsklokje aantikt met je schouder breekt het al af!
Plastic snelheidsklokje?
Je doelt op de toerenteller? Die breekt niet zomaar af...
Bovendien heeft dat niets met veliligheid te maken.
pi_50456875
quote:
Op donderdag 14 juni 2007 14:28 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:

[..]

Plastic snelheidsklokje?
Je doelt op de toerenteller? Die breekt niet zomaar af...
Bovendien heeft dat niets met veliligheid te maken.
Wel met gevoel van veiligheid.
pi_50457162
quote:
Op donderdag 14 juni 2007 17:24 schreef HPoi het volgende:

[..]

Wel met gevoel van veiligheid.
Dan zou ik als ik jou was de goedkopere versie zonder toerenteller bestellen
  donderdag 14 juni 2007 @ 23:41:20 #244
62885 MikeyMan
Vici, Vidi, Veni
pi_50470837
Juistem... Inderdaad... Rare argumentatie...
Heeft helemaal niks met veiligheid te maken...
Als de wielen er nou snel afbraken...
©DiscoveryChannel
  dinsdag 13 januari 2009 @ 19:19:55 #245
231389 Raspoetin.
Russisch monnik en intrigant.
pi_65001161
Ik krijg er waarschijnlijk één van m'n ouders, maar stiekem wil ik ook wel zo'n nieuwe Grande Punto

Wat een onzin trouwens allemaal in dit topic, GTI'tjes eruit trekken De Aygo betrouwbaarder dan C1 of 107 Weet waar je over praat.
De man die niet gedood kon worden.
pi_65001800
ons moeder rijd zo'n ding.
ander groot pluspunt, je schrijft bijna niets af. het dashboard is veel gelikter dan van een VW Fox (en ja ik werk zelf bij VW) en die krengen zijn gewoon gruwelijk zuinig.
  woensdag 14 januari 2009 @ 10:33:22 #247
82895 ikbenik
jij bent jij
pi_65020982
De Aygo is inderdaad niet betrouwbaarder dan de C1 of 107. Alleen, je hebt bij de Aygo wel standaard 3 jaar garantie, waar die andere twee het bij 2 jaar houden.

Voor mij was de algemene betrouwbaarheid een van de redenen om voor deze auto te gaan. Vooral op het gebied van de motor, aangezien een distributieketting veel betrouwbaarder is dan een distributieriem. En waar vind je die betrouwbaarheid bij de kleinere auto's? Dat je geen BPM hoeft te betalen, maakt het wel interessanter, net als dat de wegenbelasting vanaf april iets van 50 euro per jaar is. Afschrijving was ook een argument, ook de reden dat ik nieuw koop (een tweedehands kost niet veel minder dan een nieuw exemplaar, plus dat je met tweedehands niet weet wat de historie is). Ik hoef ook geen grote auto, het is een auto puur voor het plezier en niet om het halve huis mee op vakantie te nemen ofzoiets. Ook voor het werk is die niet nodig. Het is ook een auto die er voor z'n grootte tenminste nog leuk uitziet, het enige alternatief was dan zo'n blokkendoosje van een Cuore (al is dat ook geen verkeerde auto, maar niets voor mij).
Wachten duurt alleen lang, het is nog misschien twee maanden voordat die er is.

En natuurlijk zal een Audi beter rijden, maar probeer eens met dezelfde argumenten een nieuwe Audi te kopen. Dat gaat niet lukken, niet voor die prijs. En de vergelijking met een tweedehands gaat helemaal niet op, ten eerste heb je dan een auto van zeker 4 a 5 jaar oud, ten tweede mag de aanschafprjis hetzelfde zijn, maar alle andere kosten liggen veel hoger (wegenbelasting bijvoorbeeld is al ruim 11 keer zoveel!). En dan heb ik het nog niet over het duurdere onderhoud.
MisterTao.com - recommender: DutchJohan
pi_65194413
Ik wil mijn Seat Ibiza gaan inruilen voor een Aygo het gaat wel aan mijn hart want hij rijdt zo lekker en goed ,ik ga vandaag kijken wat ze kunnen doen bij de Toyota.
pi_65197934
quote:
Op donderdag 14 juni 2007 11:52 schreef Furia het volgende:

[..]

Alternatieven? Nee
De Aygo betrouwbaarder dan de 107 en de C1, hoe kom je daar nu weer bij?

In alle 3 de autootjes hangt dezelfde Daihatsu 1.0 driecillinder, en alle 3 de autootjes worden in dezelfde fabriek in Tsjechië gemaakt. In deze fabriek komt er alleen een ander neusje en wat andere koplampen en achterlichten op, en een ander stuurtje natuurlijk.

Het enige voordeel van de Toyota is dat de Toyota importeur in Nederland 3 jaar garantie durft te geven ipv 2 jaar garantie die Peugeot en Citroën geven.

Verder zijn deze doosjes het woord auto bijna niet waard als je het mij vraagt. Het is voor mij absoluut geen alternatief voor een occasion van dezelfde prijs. Geef mij maar een fatsoenlijk ruime auto dat enigzins stabiel op de weg ligt, en die nog enigzins praktisch is ipv zo'n rijdend telefoonhokje.
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
pi_65201077
Leuke bak voor het geld, heb de 175km/pu mee gehaald op de Autobahn (wijzer over het witte vlak).. heb hem dan ook zeer goed ingereden vanaf de 1e kilometer.

erg prettig karretje, beetje gehorig alleen, maar altijd met veel plezier in gereden..
Rookworst zonder "R" is ookworst!
  maandag 19 januari 2009 @ 11:30:01 #251
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_65201699
Ik heb er ook alweer bijna 3 jaar eentje. De 1e in juli 2006 gekocht en toen net binnen een jaar helemaal naar de klote gereden met 7km per uur (ok, ik reed weg van een parkeervak en zij reed dik over de 50)... toen een nieuwe besteld en daar rij ik nu nog steeds in

Qua verbruik schommel ik altijd tussen de 1:17-1:20
[b]Op vrijdag 7 november 2008 08:54 schreef santax het volgende:[/b]
[..]
Blij dat er nog mensen hier zijn waar ik me wel in herken.
U, meneer MikeyMo, bent mijn nieuwe FOK!-held _O_
  maandag 19 januari 2009 @ 11:33:43 #252
231389 Raspoetin.
Russisch monnik en intrigant.
pi_65201840
quote:
Op maandag 19 januari 2009 11:13 schreef Bdijk het volgende:
Leuke bak voor het geld, heb de 175km/pu mee gehaald op de Autobahn (wijzer over het witte vlak).. heb hem dan ook zeer goed ingereden vanaf de 1e kilometer.

erg prettig karretje, beetje gehorig alleen, maar altijd met veel plezier in gereden..
Hoe heb je hem ingereden?
De man die niet gedood kon worden.
pi_65220301
quote:
Op maandag 19 januari 2009 00:27 schreef kiwiholland het volgende:
Ik wil mijn Seat Ibiza gaan inruilen voor een Aygo het gaat wel aan mijn hart want hij rijdt zo lekker en goed
Waarom doe je het dan?
Why women still aren't funny.
Q.E.D: Religion replaces ignorance with stupidity.
  dinsdag 20 januari 2009 @ 08:28:52 #254
82895 ikbenik
jij bent jij
pi_65234561
quote:
Op maandag 19 januari 2009 11:33 schreef Raspoetin. het volgende:

[..]

Hoe heb je hem ingereden?
Daar ben ik ook benieuwd naar Maar ik denk dat ik 'm op dezelfde manier in zal rijden als mijn vorige auto. Daardoor had ik een auto die best redelijk mee kon komen (tsja, 65pk diesel, maar trok best wel goed en was vaak als eerste weg bij de verkeerslichten) en die wagen reed ook nog eens behoorlijk zuinig (4,5l/100km was makkelijk haalbaar, zelden slechter gereden, meestal veel beter).
Het inrijden deed ik dus door in het begin te zorgen dat de motor niet teveel toeren zou maken (ook niet te weinig natuurlijk, niet teveel belasten in het begin) en ook dat je op veel verschillende snelheden (=toeren) rijdt. Niet in een keer het gas diep intrappen, maar eerst met beleid. Inrijden is voor zo'n 1000 km, misschien iets meer. Ook aan te raden, is met dat inrijden geen korte stukken te rijden. Dus als ik mijn auto binnenkrijg, ga ik misschien wel even het land in de rondte doen, dan is die de eerste dag al ingereden

Wachten duurt alleen lang, ik zou nu als het goed is halverwege moeten zijn...
MisterTao.com - recommender: DutchJohan
pi_65272081
ik heb mijn aygo niet meer.
iemand interesse in een setje velgen?

het rode glimt beter tegenwoordig. op de foto zat de lak er nog niet op.

en hoe haal je in godsnaam 1 op 20 met dat ding? in 2 jaar nooit gehaald. stelletje opa's
  woensdag 21 januari 2009 @ 08:57:20 #256
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_65272182
quote:
Op woensdag 21 januari 2009 08:51 schreef rival het volgende:
ik heb mijn aygo niet meer.
iemand interesse in een setje velgen?
[ afbeelding ]
het rode glimt beter tegenwoordig. op de foto zat de lak er nog niet op.

en hoe haal je in godsnaam 1 op 20 met dat ding? in 2 jaar nooit gehaald. stelletje opa's
met mooi weer, weinig wind en de zuinige rijstijl van het nieuwe rijden kom je al een end...
[b]Op vrijdag 7 november 2008 08:54 schreef santax het volgende:[/b]
[..]
Blij dat er nog mensen hier zijn waar ik me wel in herken.
U, meneer MikeyMo, bent mijn nieuwe FOK!-held _O_
pi_65983778
Ik heb zelf ook een aygo en rijd ook heel fijn en parkeerd ook lekker.
maar jij scheurd een gti er uit ??? wat voor aygo heb je dan wel niet?:P,

Greetzzzzzzzzz
pi_67873761
Rijdt 1 van jullie een aygo met MMT automaat en hoe bevalt deze?
Op woensdag 31 januari 2007 19:20 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Ik heb veel stomme posts gezien op fora, maar deze zit toch wel in de top 10 (voorzichtig geschat; het kan ook de top 5 zijn). Nou ik sta iig in zijn top 10
  dinsdag 14 april 2009 @ 12:40:18 #259
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_68002367
Ben sinds afgelopen vrijdag ook een Aygo rijder. Heb een zwarte Comfort+.

Mis wel een toerenteller. Even kijken of ik er op de sloop een op de kop kan tikken voordat ik hem bij Toyota (181 euri's) aanschaf...
Vreuger, wie de beerkratte nog va hoots woare en se moëts blieve durchdrinke um d\'r kachel a te hotte
Planning:
-
  woensdag 15 april 2009 @ 15:47:08 #260
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_68041898
Ik denk wel dat ik het volgende ga bestellen voor mijn Aygo:

Kan er aan de rechtkant van het dashboard tenminste van een dashboardkastje gesproken worden
Vreuger, wie de beerkratte nog va hoots woare en se moëts blieve durchdrinke um d\'r kachel a te hotte
Planning:
-
pi_70209120
*kick*
Sinds half april Aygo rijder; Charcoal Grey Comfort+
Meteen een vraag; ik hoor nu bij het licht gas geven in de hoogste versnelling een hoog piepgeluid wat er eerst niet was... maar even mee langs de garage maar wat kan dat zijn?
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
  maandag 22 juni 2009 @ 18:47:11 #262
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_70261950
quote:
Op zaterdag 20 juni 2009 23:11 schreef Ceased2Be het volgende:
*kick*
Sinds half april Aygo rijder; Charcoal Grey Comfort+
Meteen een vraag; ik hoor nu bij het licht gas geven in de hoogste versnelling een hoog piepgeluid wat er eerst niet was... maar even mee langs de garage maar wat kan dat zijn?
Bekijk anders het volgende forum eens

http://citybugclub.nl/
Planning:
-
  maandag 22 juni 2009 @ 19:39:49 #263
11736 Ceased2Be
Misantroop
pi_70264373
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_77248349
Wij hebben twee problemen met onze nieuwe Aygo:

- Hij maakt een schurend geluid bij het remmen (zachtjes, maar zogauw je bijna stil staat hoor je het).
- Bij het tanken slaat hij te vroeg af. Soms al na 10 liter terwijl wij bij ongeveer 500 kilometer tanken (ongeveer 25 liter). Daarna wil hij ook niet meer verder en rijd je dus met een halfvolle tank.

Zijn dit voor iemand problemen die bekend klinken? Ik ga morgen naar de dealer voor winterbandjes en ga dit natuurlijk ook bespreken, maar ik wil graag weten waar ik aan toe ben.
pi_77251312
quote:
Op maandag 25 januari 2010 14:33 schreef Jackiegoal het volgende:
Wij hebben twee problemen met onze nieuwe Aygo:

- Hij maakt een schurend geluid bij het remmen (zachtjes, maar zogauw je bijna stil staat hoor je het).
- Bij het tanken slaat hij te vroeg af. Soms al na 10 liter terwijl wij bij ongeveer 500 kilometer tanken (ongeveer 25 liter). Daarna wil hij ook niet meer verder en rijd je dus met een halfvolle tank.

Zijn dit voor iemand problemen die bekend klinken? Ik ga morgen naar de dealer voor winterbandjes en ga dit natuurlijk ook bespreken, maar ik wil graag weten waar ik aan toe ben.
Het klinkt mij totaal niet bekend. 500 kilometer op 25 liter ook niet trouwens, ik moet er na 400km meestal wel een liter of 33 ingooien
pi_77252941
400Km op een tank? ik rij 600 / 640 op 1 tankbeurt :S

Tanken te vroeg afslaan heb ik ook wel eens, dan knijp ik net zo lang door tot ie het wel weer doet
pi_77256998
quote:
Op maandag 25 januari 2010 16:17 schreef Ceased2Be het volgende:
400Km op een tank? ik rij 600 / 640 op 1 tankbeurt :S

Tanken te vroeg afslaan heb ik ook wel eens, dan knijp ik net zo lang door tot ie het wel weer doet
Hoe? Leg me dat eens uit.
pi_77257315
quote:
Op maandag 25 januari 2010 17:52 schreef Borkydude het volgende:

[..]

Ik schakel op tijd, trek niet achterlijk door en rijdt nooit harder dan 140 en tank altijd de goedkoopste euro 95 die ik kan vinden . meer tips kan ik je niet geven en heb er inmiddels 25K opzitten sinds afgelopen april. Heb de tankbeurten zelfs bijgehouden in een excel-sheet voor het geval je de data na wil lezen

laatste stand was 25K op 1236 liter wat neerkomt op 1:20,nogwat
pi_77258642
quote:
Op maandag 25 januari 2010 17:52 schreef Borkydude het volgende:

[..]

Je moet echt alleen het uiterste uiteinde van het tankpistool in je auto stoppen, anders slaat ie snel af inderdaad.. maar ook wel weer ver genoeg, anders krijg je alles over je schoenen.. gewoon even mee oefenen en dan lukt het echt wel om hem in een keer vol te tanken

Dit probleem komt omdat de vulhals echt heel smal is geloof ik, en de benzine dus niet snel genoeg weg kan lopen en de pomp dus afslaat, omdat dit hetzelfde is als een volle tank!

400 km vind ik echt ontzettend knap! Bij mijn moeder der C1 zijn er dan meestal nog 4 blokjes over. Nou gaan de laatste blokjes wel wat sneller dan de eerste natuurlijk
pi_77260502
Ik ga eens proberen om heel zuinig te rijden. Benieuwd hoe ver ik kom!
pi_77473843
quote:
Op maandag 25 januari 2010 15:39 schreef Borkydude het volgende:

[..]

Het klinkt mij totaal niet bekend. 500 kilometer op 25 liter ook niet trouwens, ik moet er na 400km meestal wel een liter of 33 ingooien
Ik rijd weinig in de stad en vooral veel langere afstanden (>100km). Dat scheelt.

Tanken gaat nu beter door 'm niet helemaal in te knijpen, maar hij blijft soms afslaan. De dealer heeft de remschijven schoongemaakt en toen was hij 3 dagen stil, nu gorgelt hij weer bij het remmen. En de ruitenwissers zijn ronduit klote. Bij lichte regen zie je slechter zonder ruitenwisser dan met.

Verder wel blij met ons Aygootje hoor
pi_77475354
quote:
Op dinsdag 14 juni 2005 10:00 schreef Zonder_ZX9R het volgende:
  • Benzine
  • 157 km/uur
  • 0 - 100 in 14.2 seconden
  • 50 kW (68 pk) bij 6000 tpm
  • max koppel 93 Nm bij 3600 tpm
  • 3 cilinders
  • 998 cc
  • 4 kleppen per cilinder

• Das niet echt pittig zoals TS beweert.
    pi_77475913
    De specs zijn wel wat veranderd sinds 2005;
    http://www.toyota-europe.com/cars/new_cars/aygo/fullspecs.aspx

Nee, het is nog steeds geen racemonster, maar daar is het karretje ook niet op ontworpen natuurlijk
    pi_77475979
    Ik zie nu pas dat het een post is van 4 jaar oud.
      donderdag 4 maart 2010 @ 09:08:22 #275
    139407 jorienvdherik
    Feyenoord KNVB Beker 07-08
    pi_78718639
    Ik heb sinds juni 2009 een aygo. Voor mijn werk rij ik 120 km per dag.

Heb nu bijna 18.000 km er op staan.

Vanochtend vertrokken en kwam de benzine streep meteen op 2 strepen te staan. Na 55 km staat die nu nog op 2 strepen.

Ik tank altijd bij 3 strepen, omdat ik bang ben dat ik het anders niet ga redden.

Kan ik nu nog vanmiddag 60 km rijden zonder te tanken?
    pi_78723513
    De kans bestaat dat dat wel of niet gaat lukken...
    Die benzine-indicator van de Aygo vind ik wel het enige manco eigenlijk aan het karretje.
    Vandeweek stond ie na 480km nog steeds op 4 strepen waarna hij binnen 70km deze keer begon te piepen dat de tank leeg was...
    pi_78742264
    quote:
    Op donderdag 4 maart 2010 09:08 schreef jorienvdherik het volgende:
    Ik heb sinds juni 2009 een aygo. Voor mijn werk rij ik 120 km per dag.

Heb nu bijna 18.000 km er op staan.

Vanochtend vertrokken en kwam de benzine streep meteen op 2 strepen te staan. Na 55 km staat die nu nog op 2 strepen.

Ik tank altijd bij 3 strepen, omdat ik bang ben dat ik het anders niet ga redden.

Kan ik nu nog vanmiddag 60 km rijden zonder te tanken?
    Zodra er 1 streepje over is en hij dus gaat piepen, moet je wel over niet al te lang gaan tanken... in eerste instantie gaat hij langzaam knipperen en heb je geloof ik nog een liter of 3. Als hij snel gaat knipperen dacht ik nog 1 liter, maar het kan ook 5 resp. 3 liter geweest zijn... gewoon gaan tanken zodra ie gaat piepen is het advies mn moeder gaat meestal met 2 blokjes over al tanken, maar ik heb nog een keer vanaf eindhoven naar Breda gereden terwijl ie vlak voorbij eindhoven al ging piepen. In Breda ging er 34.99 liter in, dus had voor hetzelfde geld langs de weg gestaan

Kijk anders in de handleiding, er staat zeker weten iets in over de afstand of het aantal liter dat je nog over hebt zodra ie gaat piepen
    pi_78821944
    Wat een natte tosti's hier. Ik tank meestal pas als ie al op dubbele snelheid knippert.
    pi_78831337
    quote:
    Op zaterdag 6 maart 2010 18:40 schreef Borkydude het volgende:
    Wat een natte tosti's hier. Ik tank meestal pas als ie al op dubbele snelheid knippert.
    Inderdaad, ik heb laatst eens 35, nogwat liter moeten tanken
      maandag 8 maart 2010 @ 18:22:42 #280
    139407 jorienvdherik
    Feyenoord KNVB Beker 07-08
    pi_78899343
    quote:
    Op donderdag 4 maart 2010 19:18 schreef Hugo__Boss het volgende:

[..]

Zodra er 1 streepje over is en hij dus gaat piepen, moet je wel over niet al te lang gaan tanken... in eerste instantie gaat hij langzaam knipperen en heb je geloof ik nog een liter of 3. Als hij snel gaat knipperen dacht ik nog 1 liter, maar het kan ook 5 resp. 3 liter geweest zijn... gewoon gaan tanken zodra ie gaat piepen is het advies mn moeder gaat meestal met 2 blokjes over al tanken, maar ik heb nog een keer vanaf eindhoven naar Breda gereden terwijl ie vlak voorbij eindhoven al ging piepen. In Breda ging er 34.99 liter in, dus had voor hetzelfde geld langs de weg gestaan

Kijk anders in de handleiding, er staat zeker weten iets in over de afstand of het aantal liter dat je nog over hebt zodra ie gaat piepen
    k haalde het nog 60 km terug.

1 km voor de pomp ging die piepen, relaxt hoor

Maar als er maar wat wind staat op de snelweg ga je al slingeren, das wel matig aan de auto.
    Volgende gaat wel een Yaris worden denk ik.
    pi_84537053
    even Opa en Oma omhoog schoppen omdat ik ook in overweging ben een Aygo aan te schaffen omdat die zo goed is..

maar de aygo is goed te tunen bij bv ziptuning.nl gaat die van 68 naar 85 pk en het koppel stijgt met 30% van 90 naar 120 Nm.
    is de auto net wat vlotter door voor 500 euro.
    pi_84540752
    Een Aygo chippen. :')

Daar wordt het echt geen snelle auto van hoor. Een Aygo koop je niet om snel te zijn maar om goedkoop van A naar B te komen zonder je meteen in een suffe telefooncel op wielen te hoeven verplaatsen. :P

Ik rij tegenwoordig zelf een Aygo. Bevalt me prima, al reed mijn Opel Astra vele malen stabieler op de snelweg, maar over de wegligging heb ik verder weinig te klagen. Rij gemiddeld 1 op 19,5 en de auto voelt voorin een stuk groter. De bagageruimte is waardeloos, maar met de achterbank neer krijg ik ook alles mee, zoals mijn racefiets.

Volgende week ga ik zelfs met de Aygo op vakantie naar Engeland. ^O^
    'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
      dinsdag 27 juli 2010 @ 11:14:37 #283
    11736 Ceased2Be
    Misantroop
    pi_84540824
    Chippen zie ik ook niets in, ik gebruik die 500 euro liever om te tanken da's toch meer dan 3000km die je ermee kunt rijden daar heb ik meer plezier van :)
    pi_84540890
    quote:
    Op dinsdag 27 juli 2010 11:14 schreef Ceased2Be het volgende:
    Chippen zie ik ook niets in, ik gebruik die 500 euro liever om te tanken da's toch meer dan 3000km die je ermee kunt rijden daar heb ik meer plezier van :)
    Voor 500 euro kan ik meer dan 6000 km rijden. Rij jij zo onzuinig ofzo? :P
      dinsdag 27 juli 2010 @ 11:18:33 #285
    11736 Ceased2Be
    Misantroop
    pi_84540967
    quote:
    Op dinsdag 27 juli 2010 11:16 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Voor 500 euro kan ik meer dan 6000 km rijden. Rij jij zo onzuinig ofzo? :P
    eh dat bedoel ik :')
    en ik was ooit zo goed in hoofdrekenen :'(
    pi_87795811
    quote:
    Op dinsdag 18 oktober 2005 16:00 schreef Aarschbaard het volgende:

Mijn homies zijn helemaal into auto tuning en we hebben dan ook mijn luchtfilter vervangen. Bovendien heb ik bij de aanschaf speciaal Michelin banden eronder laten zetten omdat die zo goed zijn (kijk maar naar Toyota in de formule 1, die rijden er ook op!) Bij de stoplichten rij ik de meeste GTI'tjes eruit, of je dat nou geloofd of niet! (8>

Ik geloof er juist niets van dat jij in "13.5" seconden met zo'n antieke starlet bij de honderd komt, heb je het opgemeten ofzo? :z
    Hahahaha, hahahhahahahahaahahahhahashaha, hahahahahahahahahahahahahahahaha. x 754757868

Dus speciale banden en een sticker geeft dus toch 100 pk meer hé? hahahhahahahhahahahhahahhahahahahhahahahahhahahahhahahahhahahahahhahahha
    pi_87801194
    quote:
    Op dinsdag 27 juli 2010 11:12 schreef Tomatenboer het volgende:
    Een Aygo chippen. :')

Daar wordt het echt geen snelle auto van hoor. Een Aygo koop je niet om snel te zijn maar om goedkoop van A naar B te komen zonder je meteen in een suffe telefooncel op wielen te hoeven verplaatsen. :P

Ik rij tegenwoordig zelf een Aygo. Bevalt me prima, al reed mijn Opel Astra vele malen stabieler op de snelweg, maar over de wegligging heb ik verder weinig te klagen. Rij gemiddeld 1 op 19,5 en de auto voelt voorin een stuk groter. De bagageruimte is waardeloos, maar met de achterbank neer krijg ik ook alles mee, zoals mijn racefiets.

Volgende week ga ik zelfs met de Aygo op vakantie naar Engeland. ^O^
    Op vakantie met een aygo is goud!!!

Met vier man plus bagage een weekend naar Engeland, wintersport met de achterbank eruit vol met boardspullen naar de bergen van Les Arcs Frankrijk, ik zou er zo weer een kopen!!!
    pi_87830841
    quote:
    Op donderdag 21 oktober 2010 17:58 schreef GenesiZ het volgende:

[..]

Op vakantie met een aygo is goud!!!

Met vier man plus bagage een weekend naar Engeland, wintersport met de achterbank eruit vol met boardspullen naar de bergen van Les Arcs Frankrijk, ik zou er zo weer een kopen!!!
    Voorin zitten is wel te doen, maar meer dan 200km achterin zitten is toch niet erg comfortabel.

Maar wel gaaf ja, voldoende ruimte achterin voor al een de waard tent en een berg aan campeerspullen. ^O^

Ik heb nou bilstein dempers en eibach veren onder m'n gele peugeot'je 107 liggen, rijdt echt fantastisch, sturen is veel directer en minder overhellen in bochten.
      vrijdag 22 oktober 2010 @ 20:59:47 #289
    82207 Chokeme
    DIY Viroloog
    pi_87845788
    Wanneer is dit kut topic vol
    Staat nu al 5 jaar in mijn AT :')
    It's okay to be white
    pi_87864807
    quote:
    Op zaterdag 6 maart 2010 18:40 schreef Borkydude het volgende:
    Treurig ik heb al een keer gehad dat het tankstation naar mij moest komen. :) De indicatie vind ik persoonlijk een minpunt
    Op woensdag 31 januari 2007 19:20 schreef Lord_Vetinari het volgende:
    Ik heb veel stomme posts gezien op fora, maar deze zit toch wel in de top 10 (voorzichtig geschat; het kan ook de top 5 zijn). Nou ik sta iig in zijn top 10
      zondag 24 oktober 2010 @ 17:05:37 #291
    98135 TeleluvR
    Maar een Gretsch is ook goed!
    pi_87902678
    quote:
    Op vrijdag 22 oktober 2010 20:59 schreef Chokeme het volgende:
    Wanneer is dit kut topic vol
    Staat nu al 5 jaar in mijn AT :')
    _O-
    pi_87919369
    quote:
    Op dinsdag 14 juni 2005 09:53 schreef Aarschbaard het volgende:
    Hoi!
    [ afbeelding ]
    Ik heb sinds 1 week een Aygo en ben er zeer tevreden over, ze ziet er leuk uit, ik kan de meeste sjonnie's in gti-tjes de baas bij het stoplicht
    :')kwadraat.
    pi_87925977
    *zucht* dadelijk naar de garage om m'n band te controleren, reed afgelopen weekend ineens met een platte achterband rond :(
      maandag 25 oktober 2010 @ 10:10:40 #294
    48288 Mikkie
    Mastermind.
    pi_87927989
    - Prive gegevens op verzoek van de poster weggehaald. -

[ Bericht 96% gewijzigd door Sander op 17-05-2011 13:17:35 ]
    Zerg schreef:
    1/1 is 1. 2/2 is 2. Basisschool breuken.
      maandag 25 oktober 2010 @ 11:30:57 #295
    34775 Metro2005
    Mind explorer
    pi_87930250
    Toevallig 2 weken geleden in een peug 107 gereden en verdomd, het viel zowaar niet eens tegen :o nog best behoorlijk vlot , redelijk comfortabel en alles ging lekker licht (koppeling, sturen etc). Alleen de ruimte ... als ik achter me keek dan zag ik de kofferklep al :') niet echt een auto om dingen in te vervoeren ofzo.
    maar ik zou het geen straf vinden om er eentje te bezitten.
    pi_87931528
    quote:
    Op maandag 25 oktober 2010 10:10 schreef Mikkie het volgende:

[..]

Een éénliter Aygo chiptunen. :'). Gast, ga je inlezen.
    [..]

Mja, als je niet anders gewend bent. Koop maar eens een grote, luxe auto. Dan heb je een heel ander referentiekader en krijg je ineens veel meer respect voor jezelf omdat je vroegâh met zo'n kutauto op vakantie bent geweest. Dat doe je daarna nooit meer...
    Rectificatie, een Aygo is GEEN kutauto en zou het zo weer doen!! :D Ook al ben ik luxer gewend, met zo'n kleine auto blijft. het lachen.

quote:
    Op maandag 25 oktober 2010 11:30 schreef Metro2005 het volgende:
    Toevallig 2 weken geleden in een peug 107 gereden en verdomd, het viel zowaar niet eens tegen :o nog best behoorlijk vlot , redelijk comfortabel en alles ging lekker licht (koppeling, sturen etc). Alleen de ruimte ... als ik achter me keek dan zag ik de kofferklep al :') niet echt een auto om dingen in te vervoeren ofzo.
    maar ik zou het geen straf vinden om er eentje te bezitten.
    He Mark, jij ook hier :)

25zakken potgrond pas best in een aygo met twee personen. OK, hij ligt een beetje laag maar das een kwestie van rustig rjjden. shitload aan snowboards, grote tassen en snowboardschoenen is ook geen probleem. Je moet alleen wel de achterbank eruit halen :D
      maandag 1 november 2010 @ 18:03:46 #297
    36796 Morpheus2002
    Radio 49 | DJ.Morph
    pi_88216913
    Ik ben van plan een Aygo te kopen uit 2006. Ik vraag me alleen hoe het zit met de geluidskwaliteit van de speakers? Ik zie ze op de plaatjes nergens? Is het wat of dramatisch?
    Niets Is Sterker Dan Dat Ene Woord; Feyenoord! Mijn Feyenoord!
    pi_88217989
    quote:
    1s.gif Op maandag 1 november 2010 18:03 schreef Morpheus2002 het volgende:
    Ik ben van plan een Aygo te kopen uit 2006. Ik vraag me alleen hoe het zit met de geluidskwaliteit van de speakers? Ik zie ze op de plaatjes nergens? Is het wat of dramatisch?
    Standaard speakers hebben een dramatisch geluid ja. Je kunt ze wel vervangen door fatsoenlijke 3 weg speakers (10cm diameter) maar dan heb je alsnog geen bass. De standaard radio levert ook niet al te goede geluidskwaliteit.
    pi_88223091
    Tsja, het geluid is niet echt denderend, maar ook niet slecht te noemen. Je moet ze alleen niet te hard zetten, dan gaan ze kraken. Als je een beetje enthousiast bent plaatsje je 10cm composetjes met losse tweaters met crossovers en een simpele versterker, dan kom je best een eind. Diepe bas mis je dan nog wel, daarvoor zou je een sub in de kofferbak moeten leggen. Een kleine voldoet wel.
      maandag 1 november 2010 @ 20:30:31 #300
    36796 Morpheus2002
    Radio 49 | DJ.Morph
    pi_88223152
    Thanks voor de info. De Aygo Plus heeft meer speakers toch? Iemand ervaring met de kwaliteit daarvan?
    Niets Is Sterker Dan Dat Ene Woord; Feyenoord! Mijn Feyenoord!
    pi_88223359
    ik heb geen ervaring daarmee, maar een zo een Aygo had mijn auto bijna aangereden :(
    Voor de rest is de auto wel ok :)
    Brinky, de nieuwe BMW
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')