Hoe heb je hem ingereden?quote:Op maandag 19 januari 2009 11:13 schreef Bdijk het volgende:
Leuke bak voor het geld, heb de 175km/pu mee gehaald op de Autobahn (wijzer over het witte vlak).. heb hem dan ook zeer goed ingereden vanaf de 1e kilometer.
erg prettig karretje, beetje gehorig alleen, maar altijd met veel plezier in gereden..
Waarom doe je het dan?quote:Op maandag 19 januari 2009 00:27 schreef kiwiholland het volgende:
Ik wil mijn Seat Ibiza gaan inruilen voor een Aygo het gaat wel aan mijn hart want hij rijdt zo lekker en goed
Daar ben ik ook benieuwd naarquote:
met mooi weer, weinig wind en de zuinige rijstijl van het nieuwe rijden kom je al een end...quote:Op woensdag 21 januari 2009 08:51 schreef rival het volgende:
ik heb mijn aygo niet meer.
iemand interesse in een setje velgen?
[ afbeelding ]
het rode glimt beter tegenwoordig. op de foto zat de lak er nog niet op.
en hoe haal je in godsnaam 1 op 20 met dat ding? in 2 jaar nooit gehaald. stelletje opa's![]()
Bekijk anders het volgende forum eensquote:Op zaterdag 20 juni 2009 23:11 schreef Ceased2Be het volgende:
*kick*
Sinds half april Aygo rijder; Charcoal Grey Comfort+
Meteen een vraag; ik hoor nu bij het licht gas geven in de hoogste versnelling een hoog piepgeluid wat er eerst niet was... maar even mee langs de garage maar wat kan dat zijn?
Het klinkt mij totaal niet bekend. 500 kilometer op 25 liter ook niet trouwens, ik moet er na 400km meestal wel een liter of 33 ingooienquote:Op maandag 25 januari 2010 14:33 schreef Jackiegoal het volgende:
Wij hebben twee problemen met onze nieuwe Aygo:
- Hij maakt een schurend geluid bij het remmen (zachtjes, maar zogauw je bijna stil staat hoor je het).
- Bij het tanken slaat hij te vroeg af. Soms al na 10 liter terwijl wij bij ongeveer 500 kilometer tanken (ongeveer 25 liter). Daarna wil hij ook niet meer verder en rijd je dus met een halfvolle tank.
Zijn dit voor iemand problemen die bekend klinken? Ik ga morgen naar de dealer voor winterbandjes en ga dit natuurlijk ook bespreken, maar ik wil graag weten waar ik aan toe ben.
Hoe?quote:Op maandag 25 januari 2010 16:17 schreef Ceased2Be het volgende:
400Km op een tank? ik rij 600 / 640 op 1 tankbeurt :S
Tanken te vroeg afslaan heb ik ook wel eens, dan knijp ik net zo lang door tot ie het wel weer doet
Ik schakel op tijd, trek niet achterlijk door en rijdt nooit harder dan 140 en tank altijd de goedkoopste euro 95 die ik kan vindenquote:
Je moet echt alleen het uiterste uiteinde van het tankpistool in je auto stoppen, anders slaat ie snel af inderdaad.. maar ook wel weer ver genoeg, anders krijg je alles over je schoenen.. gewoon even mee oefenen en dan lukt het echt wel om hem in een keer vol te tankenquote:
Ik rijd weinig in de stad en vooral veel langere afstanden (>100km). Dat scheelt.quote:Op maandag 25 januari 2010 15:39 schreef Borkydude het volgende:
[..]
Het klinkt mij totaal niet bekend. 500 kilometer op 25 liter ook niet trouwens, ik moet er na 400km meestal wel een liter of 33 ingooien
Das niet echt pittig zoals TS beweert.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 10:00 schreef Zonder_ZX9R het volgende:Benzine 157 km/uur 0 - 100 in 14.2 seconden 50 kW (68 pk) bij 6000 tpm max koppel 93 Nm bij 3600 tpm 3 cilinders 998 cc 4 kleppen per cilinder
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |