abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 19 januari 2009 @ 11:30:01 #251
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_65201699
Ik heb er ook alweer bijna 3 jaar eentje. De 1e in juli 2006 gekocht en toen net binnen een jaar helemaal naar de klote gereden met 7km per uur (ok, ik reed weg van een parkeervak en zij reed dik over de 50)... toen een nieuwe besteld en daar rij ik nu nog steeds in

Qua verbruik schommel ik altijd tussen de 1:17-1:20
[b]Op vrijdag 7 november 2008 08:54 schreef santax het volgende:[/b]
[..]
Blij dat er nog mensen hier zijn waar ik me wel in herken.
U, meneer MikeyMo, bent mijn nieuwe FOK!-held _O_
  maandag 19 januari 2009 @ 11:33:43 #252
231389 Raspoetin.
Russisch monnik en intrigant.
pi_65201840
quote:
Op maandag 19 januari 2009 11:13 schreef Bdijk het volgende:
Leuke bak voor het geld, heb de 175km/pu mee gehaald op de Autobahn (wijzer over het witte vlak).. heb hem dan ook zeer goed ingereden vanaf de 1e kilometer.

erg prettig karretje, beetje gehorig alleen, maar altijd met veel plezier in gereden..
Hoe heb je hem ingereden?
De man die niet gedood kon worden.
pi_65220301
quote:
Op maandag 19 januari 2009 00:27 schreef kiwiholland het volgende:
Ik wil mijn Seat Ibiza gaan inruilen voor een Aygo het gaat wel aan mijn hart want hij rijdt zo lekker en goed
Waarom doe je het dan?
Why women still aren't funny.
Q.E.D: Religion replaces ignorance with stupidity.
  dinsdag 20 januari 2009 @ 08:28:52 #254
82895 ikbenik
jij bent jij
pi_65234561
quote:
Op maandag 19 januari 2009 11:33 schreef Raspoetin. het volgende:

[..]

Hoe heb je hem ingereden?
Daar ben ik ook benieuwd naar Maar ik denk dat ik 'm op dezelfde manier in zal rijden als mijn vorige auto. Daardoor had ik een auto die best redelijk mee kon komen (tsja, 65pk diesel, maar trok best wel goed en was vaak als eerste weg bij de verkeerslichten) en die wagen reed ook nog eens behoorlijk zuinig (4,5l/100km was makkelijk haalbaar, zelden slechter gereden, meestal veel beter).
Het inrijden deed ik dus door in het begin te zorgen dat de motor niet teveel toeren zou maken (ook niet te weinig natuurlijk, niet teveel belasten in het begin) en ook dat je op veel verschillende snelheden (=toeren) rijdt. Niet in een keer het gas diep intrappen, maar eerst met beleid. Inrijden is voor zo'n 1000 km, misschien iets meer. Ook aan te raden, is met dat inrijden geen korte stukken te rijden. Dus als ik mijn auto binnenkrijg, ga ik misschien wel even het land in de rondte doen, dan is die de eerste dag al ingereden

Wachten duurt alleen lang, ik zou nu als het goed is halverwege moeten zijn...
MisterTao.com - recommender: DutchJohan
pi_65272081
ik heb mijn aygo niet meer.
iemand interesse in een setje velgen?

het rode glimt beter tegenwoordig. op de foto zat de lak er nog niet op.

en hoe haal je in godsnaam 1 op 20 met dat ding? in 2 jaar nooit gehaald. stelletje opa's
  woensdag 21 januari 2009 @ 08:57:20 #256
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_65272182
quote:
Op woensdag 21 januari 2009 08:51 schreef rival het volgende:
ik heb mijn aygo niet meer.
iemand interesse in een setje velgen?
[ afbeelding ]
het rode glimt beter tegenwoordig. op de foto zat de lak er nog niet op.

en hoe haal je in godsnaam 1 op 20 met dat ding? in 2 jaar nooit gehaald. stelletje opa's
met mooi weer, weinig wind en de zuinige rijstijl van het nieuwe rijden kom je al een end...
[b]Op vrijdag 7 november 2008 08:54 schreef santax het volgende:[/b]
[..]
Blij dat er nog mensen hier zijn waar ik me wel in herken.
U, meneer MikeyMo, bent mijn nieuwe FOK!-held _O_
pi_65983778
Ik heb zelf ook een aygo en rijd ook heel fijn en parkeerd ook lekker.
maar jij scheurd een gti er uit ??? wat voor aygo heb je dan wel niet?:P,

Greetzzzzzzzzz
pi_67873761
Rijdt 1 van jullie een aygo met MMT automaat en hoe bevalt deze?
Op woensdag 31 januari 2007 19:20 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Ik heb veel stomme posts gezien op fora, maar deze zit toch wel in de top 10 (voorzichtig geschat; het kan ook de top 5 zijn). Nou ik sta iig in zijn top 10
  dinsdag 14 april 2009 @ 12:40:18 #259
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_68002367
Ben sinds afgelopen vrijdag ook een Aygo rijder. Heb een zwarte Comfort+.

Mis wel een toerenteller. Even kijken of ik er op de sloop een op de kop kan tikken voordat ik hem bij Toyota (181 euri's) aanschaf...
Vreuger, wie de beerkratte nog va hoots woare en se moëts blieve durchdrinke um d\'r kachel a te hotte
Planning:
-
  woensdag 15 april 2009 @ 15:47:08 #260
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_68041898
Ik denk wel dat ik het volgende ga bestellen voor mijn Aygo:

Kan er aan de rechtkant van het dashboard tenminste van een dashboardkastje gesproken worden
Vreuger, wie de beerkratte nog va hoots woare en se moëts blieve durchdrinke um d\'r kachel a te hotte
Planning:
-
pi_70209120
*kick*
Sinds half april Aygo rijder; Charcoal Grey Comfort+
Meteen een vraag; ik hoor nu bij het licht gas geven in de hoogste versnelling een hoog piepgeluid wat er eerst niet was... maar even mee langs de garage maar wat kan dat zijn?
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
  maandag 22 juni 2009 @ 18:47:11 #262
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_70261950
quote:
Op zaterdag 20 juni 2009 23:11 schreef Ceased2Be het volgende:
*kick*
Sinds half april Aygo rijder; Charcoal Grey Comfort+
Meteen een vraag; ik hoor nu bij het licht gas geven in de hoogste versnelling een hoog piepgeluid wat er eerst niet was... maar even mee langs de garage maar wat kan dat zijn?
Bekijk anders het volgende forum eens

http://citybugclub.nl/
Planning:
-
  maandag 22 juni 2009 @ 19:39:49 #263
11736 Ceased2Be
Misantroop
pi_70264373
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_77248349
Wij hebben twee problemen met onze nieuwe Aygo:

- Hij maakt een schurend geluid bij het remmen (zachtjes, maar zogauw je bijna stil staat hoor je het).
- Bij het tanken slaat hij te vroeg af. Soms al na 10 liter terwijl wij bij ongeveer 500 kilometer tanken (ongeveer 25 liter). Daarna wil hij ook niet meer verder en rijd je dus met een halfvolle tank.

Zijn dit voor iemand problemen die bekend klinken? Ik ga morgen naar de dealer voor winterbandjes en ga dit natuurlijk ook bespreken, maar ik wil graag weten waar ik aan toe ben.
pi_77251312
quote:
Op maandag 25 januari 2010 14:33 schreef Jackiegoal het volgende:
Wij hebben twee problemen met onze nieuwe Aygo:

- Hij maakt een schurend geluid bij het remmen (zachtjes, maar zogauw je bijna stil staat hoor je het).
- Bij het tanken slaat hij te vroeg af. Soms al na 10 liter terwijl wij bij ongeveer 500 kilometer tanken (ongeveer 25 liter). Daarna wil hij ook niet meer verder en rijd je dus met een halfvolle tank.

Zijn dit voor iemand problemen die bekend klinken? Ik ga morgen naar de dealer voor winterbandjes en ga dit natuurlijk ook bespreken, maar ik wil graag weten waar ik aan toe ben.
Het klinkt mij totaal niet bekend. 500 kilometer op 25 liter ook niet trouwens, ik moet er na 400km meestal wel een liter of 33 ingooien
pi_77252941
400Km op een tank? ik rij 600 / 640 op 1 tankbeurt :S

Tanken te vroeg afslaan heb ik ook wel eens, dan knijp ik net zo lang door tot ie het wel weer doet
pi_77256998
quote:
Op maandag 25 januari 2010 16:17 schreef Ceased2Be het volgende:
400Km op een tank? ik rij 600 / 640 op 1 tankbeurt :S

Tanken te vroeg afslaan heb ik ook wel eens, dan knijp ik net zo lang door tot ie het wel weer doet
Hoe? Leg me dat eens uit.
pi_77257315
quote:
Op maandag 25 januari 2010 17:52 schreef Borkydude het volgende:

[..]

Ik schakel op tijd, trek niet achterlijk door en rijdt nooit harder dan 140 en tank altijd de goedkoopste euro 95 die ik kan vinden . meer tips kan ik je niet geven en heb er inmiddels 25K opzitten sinds afgelopen april. Heb de tankbeurten zelfs bijgehouden in een excel-sheet voor het geval je de data na wil lezen

laatste stand was 25K op 1236 liter wat neerkomt op 1:20,nogwat
pi_77258642
quote:
Op maandag 25 januari 2010 17:52 schreef Borkydude het volgende:

[..]

Je moet echt alleen het uiterste uiteinde van het tankpistool in je auto stoppen, anders slaat ie snel af inderdaad.. maar ook wel weer ver genoeg, anders krijg je alles over je schoenen.. gewoon even mee oefenen en dan lukt het echt wel om hem in een keer vol te tanken

Dit probleem komt omdat de vulhals echt heel smal is geloof ik, en de benzine dus niet snel genoeg weg kan lopen en de pomp dus afslaat, omdat dit hetzelfde is als een volle tank!

400 km vind ik echt ontzettend knap! Bij mijn moeder der C1 zijn er dan meestal nog 4 blokjes over. Nou gaan de laatste blokjes wel wat sneller dan de eerste natuurlijk
pi_77260502
Ik ga eens proberen om heel zuinig te rijden. Benieuwd hoe ver ik kom!
pi_77473843
quote:
Op maandag 25 januari 2010 15:39 schreef Borkydude het volgende:

[..]

Het klinkt mij totaal niet bekend. 500 kilometer op 25 liter ook niet trouwens, ik moet er na 400km meestal wel een liter of 33 ingooien
Ik rijd weinig in de stad en vooral veel langere afstanden (>100km). Dat scheelt.

Tanken gaat nu beter door 'm niet helemaal in te knijpen, maar hij blijft soms afslaan. De dealer heeft de remschijven schoongemaakt en toen was hij 3 dagen stil, nu gorgelt hij weer bij het remmen. En de ruitenwissers zijn ronduit klote. Bij lichte regen zie je slechter zonder ruitenwisser dan met.

Verder wel blij met ons Aygootje hoor
pi_77475354
quote:
Op dinsdag 14 juni 2005 10:00 schreef Zonder_ZX9R het volgende:
  • Benzine
  • 157 km/uur
  • 0 - 100 in 14.2 seconden
  • 50 kW (68 pk) bij 6000 tpm
  • max koppel 93 Nm bij 3600 tpm
  • 3 cilinders
  • 998 cc
  • 4 kleppen per cilinder

• Das niet echt pittig zoals TS beweert.
    pi_77475913
    De specs zijn wel wat veranderd sinds 2005;
    http://www.toyota-europe.com/cars/new_cars/aygo/fullspecs.aspx

Nee, het is nog steeds geen racemonster, maar daar is het karretje ook niet op ontworpen natuurlijk
    pi_77475979
    Ik zie nu pas dat het een post is van 4 jaar oud.
      donderdag 4 maart 2010 @ 09:08:22 #275
    139407 jorienvdherik
    Feyenoord KNVB Beker 07-08
    pi_78718639
    Ik heb sinds juni 2009 een aygo. Voor mijn werk rij ik 120 km per dag.

Heb nu bijna 18.000 km er op staan.

Vanochtend vertrokken en kwam de benzine streep meteen op 2 strepen te staan. Na 55 km staat die nu nog op 2 strepen.

Ik tank altijd bij 3 strepen, omdat ik bang ben dat ik het anders niet ga redden.

Kan ik nu nog vanmiddag 60 km rijden zonder te tanken?
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')