roermond is net iets te ver van hier... ik binnenkort wel weer es naar lelystadquote:Op maandag 13 juni 2005 13:36 schreef leolinedance het volgende:
[..]
polo's bij outlet in roermond. En scapa longsleeve via via (vraag me niet hoe ie er aan komt)
he bah:quote:Op maandag 13 juni 2005 13:39 schreef Houniet het volgende:
OMFG!!!11 CHECK DIE REACTIE VAN IJSMEIS IN Die Croky chips..
quote:Op zondag 12 juni 2005 17:17 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
* ijsmeis haalt haar piemel tevoorschijn.
quote:Op maandag 13 juni 2005 13:39 schreef Houniet het volgende:
quote:Op maandag 13 juni 2005 13:39 schreef Houniet het volgende:
jaquote:Op maandag 13 juni 2005 13:40 schreef babba_ het volgende:
Goedemiddag iedereen!
Ben weer terug van vakantie!! Dus weer druk aan het werk...
Hier alles nog goed?
Doppie your turnquote:Op maandag 13 juni 2005 13:40 schreef goddess-in-heaven het volgende:
kleffe dop had mijn lingo woord in ieder geval goed (de eerste)
shemalequote:Op maandag 13 juni 2005 13:39 schreef Houniet het volgende:
ijsmeis' piemelquote:Op maandag 13 juni 2005 13:41 schreef Kleffe_Dop het volgende:
_ I _ _ _ _ _ _ _ E
mooi zo!quote:
NEEEEEEEEE niet weer dat vieze woord zeg..quote:Op maandag 13 juni 2005 13:41 schreef Kleffe_Dop het volgende:
_ I _ _ _ _ _ _ _ E
piemelbrie?quote:Op maandag 13 juni 2005 13:43 schreef IJlien het volgende:
[..]
NEEEEEEEEE niet weer dat vieze woord zeg..
prutlip?quote:Op maandag 13 juni 2005 13:43 schreef IJlien het volgende:
[..]
NEEEEEEEEE niet weer dat vieze woord zeg..
TH vind ik zooi, maar RL is wel mooiquote:Op maandag 13 juni 2005 13:44 schreef leolinedance het volgende:
Maar daar in Roermond is best chill. Veel mooie winkels en vaak best goedkoop. Vond de Gaastra winkel ook heel relax, alleen jammer genoeg was het geld op![]()
Daarna naar Maas-mechelen in Belgie gereden. Dat was beetje hetzelfde idee als in Roermond, maar vond het zelf nog iets mooier. Hele grote Tommy Hilfiger winkel, maar daar ben ik niet binnen geweest. Ga er zeker binnenkort nog een keer terug, want het is zeker de moeite.
![]()
alleen wel een keer zonder vriendin denk ik, want dat duurt en dat duurt.......![]()
Mijn vriendin had helemaal mazzel. 2 polo's voor 90 euro. Dacht ik ook te hebben, maar bij mannen polo's was dat nietquote:Op maandag 13 juni 2005 13:39 schreef snellejelle het volgende:
[..]
roermond is net iets te ver van hier... ik binnenkort wel weer es naar lelystad
zag laatst ook ergens een mooie paarse polo, 60 eurotjes
polo'squote:Op maandag 13 juni 2005 13:46 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Mijn vriendin had helemaal mazzel. 2 polo's voor 90 euro. Dacht ik ook te hebben, maar bij mannen polo's was dat niet![]()
Roermond ben ik trouwens vorige week zaterdag nog geweest.. maar om eerlijk te zijn kan ik nooit echt goed slagen in dat outlet center zelf.. het is wel goedkoop allemaal, maar niet echt mijn smaak...quote:Op maandag 13 juni 2005 13:44 schreef leolinedance het volgende:
Maar daar in Roermond is best chill. Veel mooie winkels en vaak best goedkoop. Vond de Gaastra winkel ook heel relax, alleen jammer genoeg was het geld op![]()
Daarna naar Maas-mechelen in Belgie gereden. Dat was beetje hetzelfde idee als in Roermond, maar vond het zelf nog iets mooier. Hele grote Tommy Hilfiger winkel, maar daar ben ik niet binnen geweest. Ga er zeker binnenkort nog een keer terug, want het is zeker de moeite.
![]()
alleen wel een keer zonder vriendin denk ik, want dat duurt en dat duurt.......![]()
quote:Op maandag 13 juni 2005 13:46 schreef c0mpleX het volgende:
[..]
die had ik toen ooit ns als woord gebruikt![]()
Er is meer als polo's en blousjesquote:Op maandag 13 juni 2005 13:47 schreef snellejelle het volgende:
[..]
polo's![]()
ik houd juist niet van bloesjes
ook nietquote:Op maandag 13 juni 2005 13:47 schreef snellejelle het volgende:
[..]
polo's![]()
ik houd juist niet van bloesjes
ik heb vandaag mn beige linnenbroek aan met daarop een wit truitje met een bambi die roooaaaar zegtquote:Op maandag 13 juni 2005 13:48 schreef Mr-Z het volgende:
* Mr-Z loopt er verder ook bekakt bij vandaag trouwens![]()
Klinkt spannendquote:Op maandag 13 juni 2005 13:49 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
ik heb vandaag mn beige linnenbroek aan met daarop een wit truitje met een bambi die roooaaaar zegt
burka?quote:Op maandag 13 juni 2005 13:49 schreef leolinedance het volgende:
[..]
blijf jij dan maar lekker in je burka rondlopen![]()
burka'squote:Op maandag 13 juni 2005 13:49 schreef leolinedance het volgende:
[..]
blijf jij dan maar lekker in je burka rondlopen![]()
omdat ik daar zin in hadquote:
tja, je hebt polo's, bloesjes en burka's in z'n belevingquote:
* leolinedance ookquote:Op maandag 13 juni 2005 13:48 schreef Mr-Z het volgende:
* Mr-Z loopt er verder ook bekakt bij vandaag trouwens![]()
maar om als vent nou in een mooi truitje te gaan lopenquote:Op maandag 13 juni 2005 13:48 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
ook niet
geef mij maar mooie truitjes
Neuh, niet echt. Ben gewoon onwijs moe, voel me niet lekker enzoquote:Op maandag 13 juni 2005 13:50 schreef IJlien het volgende:
[..]
gmta'tje met fisher?
complex waar blijft het volgende woord?
ziek melden en naar huis toe gaan is de oplossingquote:Op maandag 13 juni 2005 13:52 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Neuh, niet echt. Ben gewoon onwijs moe, voel me niet lekker enzo
Mn begeleider is net weggegaan voor de rest van de dag, dus maar even kijken wat ik doequote:Op maandag 13 juni 2005 13:52 schreef Fisher het volgende:
[..]
ziek melden en naar huis toe gaan is de oplossing
heb je liefdes verdriet?quote:Op maandag 13 juni 2005 13:52 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Neuh, niet echt. Ben gewoon onwijs moe, voel me niet lekker enzo
sorry, heb t ook zo druk hierquote:Op maandag 13 juni 2005 13:50 schreef IJlien het volgende:
[..]
gmta'tje met fisher?
complex waar blijft het volgende woord?
even kijkenquote:Op maandag 13 juni 2005 13:53 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Mn begeleider is net weggegaan voor de rest van de dag, dus maar even kijken wat ik doe
pimpen met merkkleding is uitquote:Op maandag 13 juni 2005 13:51 schreef leolinedance het volgende:
[..]
* leolinedance ook![]()
Oranje RL met blauwe strepen. GSUS spijkerbroek en tommy sneakers
![]()
quote:Op maandag 13 juni 2005 13:53 schreef Fisher het volgende:
[..]
even kijkenals je 'm kan peeren gewoon gaan met die banaan
Dat heet te weinig slapen, teveel doen. Hooijkoorts, hoofdpijn, last van mn lenzen. Misselijk zijn enzoquote:Op maandag 13 juni 2005 13:53 schreef Mr-Z het volgende:
[..]
heb je liefdes verdriet?
Of ben je juist verliefd? dat kan ook![]()
is dat ooit in geweest danquote:Op maandag 13 juni 2005 13:54 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
pimpen met merkkleding is uit![]()
tis de kift
was alles maar zo makkelijkquote:Op maandag 13 juni 2005 13:53 schreef Fisher het volgende:
[..]
even kijkenals je 'm kan peeren gewoon gaan met die banaan
prima dan toch?quote:Op maandag 13 juni 2005 13:54 schreef IJlien het volgende:
[..]
Die heb ik ook![]()
Jitz ga lekker naar huis toe? Lekker slapen..![]()
Ik zal eerst naar mn ouders toe moeten, ben een beetje door mn schone kleren heenquote:Op maandag 13 juni 2005 13:54 schreef IJlien het volgende:
[..]
Die heb ik ook![]()
Jitz ga lekker naar huis toe? Lekker slapen..![]()
*eens is...quote:Op maandag 13 juni 2005 13:54 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
tis de kift
Geen letters?quote:Op maandag 13 juni 2005 13:53 schreef c0mpleX het volgende:
[..]
sorry, heb t ook zo druk hier
. . . . . . . .
roze is uberhipquote:Op maandag 13 juni 2005 13:55 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Die probeerde mijn vriendin mij ook aan te smeren![]()
burka's zijn inquote:Op maandag 13 juni 2005 13:54 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
tis de kift
quote:Op maandag 13 juni 2005 13:54 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Dat heet te weinig slapen, teveel doen. Hooijkoorts, hoofdpijn, last van mn lenzen. Misselijk zijn enzo
ja, je kreeg toch al die truien met grote merken enzo, zoals Evisu. Maar dat mag nu niet meer. Zelfs een klein merkje op je kleding is uit.quote:
ohwja diequote:Op maandag 13 juni 2005 13:55 schreef goddess-in-heaven het volgende:
we're just ordinary people, we don't know which way to go, cause we're ordinary people, baby we schould take it slow
zoooo'n mooi nummer
maar dat ziet/zag er echt niet uitquote:Op maandag 13 juni 2005 13:56 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
ja, je kreeg toch al die truien met grote merken enzo, zoals Evisu. Maar dat mag nu niet meer. Zelfs een klein merkje op je kleding is uit.
Echt een zuur nummer..quote:Op maandag 13 juni 2005 13:55 schreef goddess-in-heaven het volgende:
we're just ordinary people, we don't know which way to go, cause we're ordinary people, baby we schould take it slow
zoooo'n mooi nummer
dat was in tunesiequote:
ik koop het liefst designer kleding (way beyond merkkledingquote:Op maandag 13 juni 2005 13:55 schreef Mr-Z het volgende:
[..]
*eens is...
Mijn kleding doet echt niet onder aan al die merkkleding, maar voor dezelfde kwaliteit betaal ik wel de helft minder.. en ik hoor nooit iemand zeggen dat ik niet in merkkleding loop![]()
lekkahquote:Op maandag 13 juni 2005 13:58 schreef Mr-Z het volgende:
* Mr-Z gaat weer eens gek doen..
Warme cocolade melk![]()
Wat een enthousiasme, blijkbaar hebben jullie me gemistquote:
hij is gewoon een legendequote:Op maandag 13 juni 2005 13:59 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
de hele cd van john legend is
van wie is dat?quote:Op maandag 13 juni 2005 13:55 schreef goddess-in-heaven het volgende:
zoooo'n mooi nummer
mijn huiswinkels:quote:Op maandag 13 juni 2005 13:58 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
ik koop het liefst designer kleding (way beyond merkkleding) maar de laatste tijd is dat een beetje te duur. dus ik koop lekker bij vero moda en only
Vind ik dus ook.. Zolang de kleding maar goed staat en je goed combineerd is het altijd goed. Ik houd juist niet van al die standaard zooi waar iedereen al in loopt..quote:Op maandag 13 juni 2005 13:58 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
ik koop het liefst designer kleding (way beyond merkkleding) maar de laatste tijd is dat een beetje te duur. dus ik koop lekker bij vero moda en only
h&m is zo fout nog niet.quote:Op maandag 13 juni 2005 14:00 schreef snellejelle het volgende:
[..]
mijn huiswinkels:
C&A, Wibra en zeeman natuurlijk
ik hoop dat ik later H&M kan betalen
As do the rest van de nederlandse meisjesquote:Op maandag 13 juni 2005 13:58 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
een broek van de only met een designer truitjequote:Op maandag 13 juni 2005 14:00 schreef Mr-Z het volgende:
[..]
Vind ik dus ook.. Zolang de kleding maar goed staat en je goed combineerd is het altijd goed. Ik houd juist niet van al die standaard zooi waar iedereen al in loopt..
C&A heeft wel leuke pakken voor niet al te veel geld...quote:Op maandag 13 juni 2005 14:00 schreef snellejelle het volgende:
[..]
mijn huiswinkels:
C&A, Wibra en zeeman natuurlijk
ik hoop dat ik later H&M kan betalen
Zullen we samen gaan winkelen?quote:Op maandag 13 juni 2005 14:01 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
een broek van de only met een designer truitje
* goddess-in-heaven verheugt zich weer op de uitverkoop
i know. maar dat staat me dus echt tegen.quote:Op maandag 13 juni 2005 14:01 schreef IJlien het volgende:
[..]
As do the rest van de nederlandse meisjesyours truly ook
ideaal hoor
First Manquote:Op maandag 13 juni 2005 14:02 schreef Mr-Z het volgende:
[..]
C&A heeft wel leuke pakken voor niet al te veel geld...
neem je laptop mee dan kan je ook communiceren met d'rquote:
keee....quote:Op maandag 13 juni 2005 14:04 schreef c0mpleX het volgende:
[..]
ho wachtjij moet nieuw woord verzinnen
succes!quote:
goed planquote:Op maandag 13 juni 2005 14:04 schreef Fisher het volgende:
[..]
neem je laptop mee dan kan je ook communiceren met d'r
hf
Hm, mij niet, maar ik koop ook in die winkels niet mijn uitgaanstruitjes zeg maar.quote:Op maandag 13 juni 2005 14:02 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
i know. maar dat staat me dus echt tegen.
dat schiet ook echt op als we 't antwoord niet weten en jij er niet bent om te controlerenquote:
je moet der niet gelijk MTP leren hequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik heb t antwoord al gepostquote:Op maandag 13 juni 2005 14:05 schreef Fisher het volgende:
[..]
dat schiet ook echt op als we 't antwoord niet weten en jij er niet bent om te controleren
Dit soort uitspraken zijn verboden in dit topicquote:Op maandag 13 juni 2005 14:04 schreef leolinedance het volgende:
nog 4 dagen en 3 uurjes minus wat ik er nog vanaf smokkel![]()
Vakantie! En het wordt mooi weer zie ik![]()
![]()
dat zag ik, maar pas nadat ik m'n post had gemaaktquote:
hallo?quote:Op maandag 13 juni 2005 14:07 schreef Fisher het volgende:
baaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
vet nrquote:Op maandag 13 juni 2005 14:10 schreef Fisher het volgende:
how long, how long will I slide? seperate my sides?
en hoe wilde je dat doen?quote:Op maandag 13 juni 2005 14:09 schreef leolinedance het volgende:
Nieuwe stagiaires moeten natuurlijk wel op de hoogte gebracht worden van deze topic. We moeten waardige opvolgers krijgen die deze topic in leven gaan houden![]()
quote:Op maandag 13 juni 2005 14:10 schreef leolinedance het volgende:
Oh men wat is het nu chill op stage. Lekker verslag afmaken en ondertussen beetje Gabriel & Dresden luisteren op mp3bitch![]()
sollicitatiesquote:Op maandag 13 juni 2005 14:10 schreef Mr-Z het volgende:
[..]
en hoe wilde je dat doen?
En komt er ook een nieuwe OP?
En voor de rest gaat alles goed met je ?quote:
habbadaddaquote:Op maandag 13 juni 2005 14:11 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
En voor de rest gaat alles goed met je ?
rwsquote:Op maandag 13 juni 2005 14:11 schreef jitzzzze het volgende:
En nu moet het maar gewoon werken, karig rijkswaterstaat
Ze moeten zelf maar zo slim zijn om zo'n topic te verzinnen hoorquote:Op maandag 13 juni 2005 14:09 schreef leolinedance het volgende:
Nieuwe stagiaires moeten natuurlijk wel op de hoogte gebracht worden van deze topic. We moeten waardige opvolgers krijgen die deze topic in leven gaan houden![]()
Frustri?quote:Op maandag 13 juni 2005 14:11 schreef jitzzzze het volgende:
En nu moet het maar gewoon werken, karig rijkswaterstaat
Fisher volgens mij moet jij je even laten onderzoekenquote:
postopkrikkerquote:Op maandag 13 juni 2005 14:08 schreef Fisher het volgende:
whaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
Ik heb ze nu al 3x live mogen aanschouwen. In voorprogramma van Tiesto Solo (hoe vet in Cruise Terminal in Rotterdam). Op Innercity dit jaar en nog ergens (weet zo niet meer waar). En volgens mij trouwens ook op Dance Valley vorig jaar.quote:
vraag wel ff patent aan op deze naam danquote:Op maandag 13 juni 2005 14:12 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Ze moeten zelf maar zo slim zijn om zo'n topic te verzinnen hoor
mja, krijg doccie niet te pakkenquote:Op maandag 13 juni 2005 14:12 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Fisher volgens mij moet jij je even laten onderzoeken
Hij denkt aan vakantiequote:Op maandag 13 juni 2005 14:12 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Fisher volgens mij moet jij je even laten onderzoeken
Eindelijk een e-mail adres geregeld van de persoon die mijn aanvraag moet gaan afhandelen, werkt dat adres nietquote:
Er staat een fout in de naamquote:Op maandag 13 juni 2005 14:13 schreef c0mpleX het volgende:
[..]
vraag wel ff patent aan op deze naam dan![]()
quote:Op maandag 13 juni 2005 14:13 schreef c0mpleX het volgende:
[..]
vraag wel ff patent aan op deze naam dan![]()
Gaat ie door de kabel heen danquote:Op maandag 13 juni 2005 14:13 schreef Kleffe_Dop het volgende:
En weer terug...
Moest ff een computertje in laten pakken, die gaat vandaag naar Madrid voor de Spaanse afdeling.
Met UPC leoline!D
![]()
:
![]()
![]()
quote:Op maandag 13 juni 2005 14:15 schreef goddess-in-heaven het volgende:
dr is net een nieuwe stagiair hier op kantoor geweest. het is wel duidelijk hoe ze hier over stagiairs denken. gaat communicatie doen, want dat is goedkoper dan een communicatiebureau in te huren
Dat is overal zo, stagiairs inhuren voor de kut klusjes ........quote:Op maandag 13 juni 2005 14:15 schreef goddess-in-heaven het volgende:
dr is net een nieuwe stagiair hier op kantoor geweest. het is wel duidelijk hoe ze hier over stagiairs denken. gaat communicatie doen, want dat is goedkoper dan een communicatiebureau in te huren
ik helaas niet live.. maar wel veel live-setjesquote:Op maandag 13 juni 2005 14:13 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Ik heb ze nu al 3x live mogen aanschouwen. In voorprogramma van Tiesto Solo (hoe vet in Cruise Terminal in Rotterdam). Op Innercity dit jaar en nog ergens (weet zo niet meer waar). En volgens mij trouwens ook op Dance Valley vorig jaar.
WHOOOHOOO![]()
![]()
![]()
![]()
aanrader hoorquote:Op maandag 13 juni 2005 14:16 schreef c0mpleX het volgende:
[..]
ik helaas niet live.. maar wel veel live-setjes
de kater komt laterquote:Op maandag 13 juni 2005 14:17 schreef Teardrop-nl het volgende:
Sinds vanmiddag heb ik echt een ongelooflijke koppijn
Sinds vanmiddag pas..quote:Op maandag 13 juni 2005 14:17 schreef Teardrop-nl het volgende:
de nummers/remixen die ze maken zijn ookquote:Op maandag 13 juni 2005 14:17 schreef leolinedance het volgende:
[..]
aanrader hoor![]()
Net als Dance Valley![]()
Ik heb maar 3 biertjes op dit weekendquote:
durf achter je pc weg te gaanquote:Op maandag 13 juni 2005 14:17 schreef Teardrop-nl het volgende:
quote:Op maandag 13 juni 2005 14:18 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
ooh ik miste vandaag al iemand
Daarom is het hier zo goed uit tehouden vandaag![]()
quote:Op maandag 13 juni 2005 14:18 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
ooh ik miste vandaag al iemand
Daarom is het hier zo goed uit tehouden vandaag![]()
Dat je dat bij houdtquote:Op maandag 13 juni 2005 14:18 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Sinds vanmiddag pas..
Ik al 11 dagen
een lekkere dikke warme bolus? dat harde visje in je neus?quote:Op maandag 13 juni 2005 14:19 schreef Mr-Z het volgende:
Ik ben van iets af wat me de hele dag al dwars zat
mtp?quote:Op maandag 13 juni 2005 14:19 schreef Mr-Z het volgende:
Ik ben van iets af wat me de hele dag al dwars zat
Die eerste jaquote:Op maandag 13 juni 2005 14:20 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
een lekkere dikke warme bolus? dat harde visje in je neus?
quote:Op maandag 13 juni 2005 14:22 schreef Mr-Z het volgende:
[..]
Die eerste jamaar wij hebben niet zo'n stinks wc's.. Het zijn plons wc's dus de drollen gaan meteen onder water zodat ze geen lucht kunnen verspreiden.. En als de deur open en dicht gaat spuit er automatisch wat luchtverfrisser in het rond.. dus ik ben er niemand mee tot last
![]()
Bierquote:Op maandag 13 juni 2005 14:24 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
en omdat jullie het zo graag willen weten: ik ben inderdaad ongesteld geworden
Wat fijn dat je dat met ons wilde delenquote:Op maandag 13 juni 2005 14:24 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
quote:Op maandag 13 juni 2005 14:24 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
weleens uitgeprobeerd?quote:Op maandag 13 juni 2005 14:27 schreef IJlien het volgende:
[..]
Nee gek, dit is echt neit waar.. dat kan toch niet![]()
Nee, het is inderdaad niet waarquote:Op maandag 13 juni 2005 14:27 schreef IJlien het volgende:
[..]
Nee gek, dit is echt neit waar.. dat kan toch niet![]()
Ongelooflijkquote:
denkend aan zo geil als boterquote:Op maandag 13 juni 2005 14:28 schreef IJlien het volgende:
[..]
Nee, maar.. boter..hoe verknipt ben je dan!
Ja alleen het idee al dat je zoiets kan verzinnen..quote:
Omdat jij de enige bent die hem aandacht geeft?quote:Op maandag 13 juni 2005 14:29 schreef jitzzzze het volgende:
Waarom moet die lelijke yildiz mij steeds hebben??
Nog een voorbeeld: Waterkaarten
quote:Op maandag 13 juni 2005 14:29 schreef Mr-Z het volgende:
de herkansing in ONZ: Clitoris verbrand ... :(
quote:Op maandag 13 juni 2005 14:28 schreef this_is_Gigolo het volgende:
In het bad gooien -> in stukken snijen -> in douchgordijn wikkelen -> in vuilniszak stoppen -> dichtknopen met stenen en zonder lucht -> dumpen in kanaal.
Als je deze stappen volgt moet het lukken![]()
wel erg zielig als het echt waar zou zijnquote:Op maandag 13 juni 2005 14:30 schreef IJlien het volgende:
[..]
Ja alleen het idee al dat je zoiets kan verzinnen..
ik gaf haar twee xbox spellenhihi t zal je maar gebeuren zeg dat je zo je maagdelijkheid wil verliezen
Ik geef hem geen aandachtquote:Op maandag 13 juni 2005 14:30 schreef Mr-Z het volgende:
[..]
Omdat jij de enige bent die hem aandacht geeft?![]()
tja, je hebt van die wanhopigenquote:Op maandag 13 juni 2005 14:30 schreef IJlien het volgende:
[..]
Ja alleen het idee al dat je zoiets kan verzinnen..
ik gaf haar twee xbox spellenhihi t zal je maar gebeuren zeg dat je zo je maagdelijkheid wil verliezen
okquote:Op maandag 13 juni 2005 14:32 schreef jitzzzze het volgende:
Fisher, zullen we het waterkaarten topic ook om zeep helpen?
Ik doe ook meequote:Op maandag 13 juni 2005 14:32 schreef jitzzzze het volgende:
Fisher, zullen we het waterkaarten topic ook om zeep helpen?
Oeh ik was vorig jaar op z'n feestje op aquabest.. Nou ja.. hardcore party.. ook 600 man.. was 1 gigantische vechtpartij op het eindequote:Op maandag 13 juni 2005 14:33 schreef leolinedance het volgende:
Meer trance (en verwante dancestijlen) liefhebbers hier?
Hebben jullie nog leuke feestjes op het programma?
Ik tot nu toe 2 grote feesten op het programma:
Dance Valley![]()
Extrema Outdoor![]()
En misschien zelf nog een feest organiseren op Aquabest. Vorig jaar ook gedaan en was een groot succes. Hadden gehoopt op 300 mensen. We hadden er ruim 600 binnenLekkere hard/jumpstyle
![]()
geen trancequote:Op maandag 13 juni 2005 14:33 schreef leolinedance het volgende:
Meer trance (en verwante dancestijlen) liefhebbers hier?
Hebben jullie nog leuke feestjes op het programma?
Ik tot nu toe 2 grote feesten op het programma:
Dance Valley![]()
Extrema Outdoor![]()
En misschien zelf nog een feest organiseren op Aquabest. Vorig jaar ook gedaan en was een groot succes. Hadden gehoopt op 300 mensen. We hadden er ruim 600 binnenLekkere hard/jumpstyle
![]()
ik zat vorig jaar tussen ado en ajacieden in op dance valley. vette vechtpartij en ik stond er tussenquote:Op maandag 13 juni 2005 14:34 schreef Mr-Z het volgende:
[..]
Oeh ik was vorig jaar op z'n feestje op aquabest.. Nou ja.. hardcore party.. ook 600 man.. was 1 gigantische vechtpartij op het einde
* Mr-Z woont trouwens op loop afstand van aquabest![]()
Ja ik stond ook ongeveer in het midden.. Al die gabbertjes trekken inneens hun shirts uit en beginnen op elkaar in te rennen en te schoppen en te slaan.. wij waren met z'n 4en en als enige die niet aan het vechten waren.. toen zijn we maar naar de beachclub gegaan aan de andere kant van het waterquote:Op maandag 13 juni 2005 14:36 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
ik zat vorig jaar tussen ado en ajacieden in op dance valley. vette vechtpartij en ik stond er tussenben eruit gesleurd door mn vriend
Ik ook, zit hier echt mn best te doen om niet keihard te gaan lachenquote:Op maandag 13 juni 2005 14:39 schreef IJlien het volgende:
Whoehahahaha ik lach me dood!
goddess hahaha ik zoek waterkaarten
ik ga dit weekend varenquote:Op maandag 13 juni 2005 14:39 schreef IJlien het volgende:
Whoehahahaha ik lach me dood!
goddess hahaha ik zoek waterkaarten
was jij op mijn feest?quote:Op maandag 13 juni 2005 14:34 schreef Mr-Z het volgende:
[..]
Oeh ik was vorig jaar op z'n feestje op aquabest.. Nou ja.. hardcore party.. ook 600 man.. was 1 gigantische vechtpartij op het einde
adoooo de haaagggquote:Op maandag 13 juni 2005 14:36 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
ik zat vorig jaar tussen ado en ajacieden in op dance valley. vette vechtpartij en ik stond er tussenben eruit gesleurd door mn vriend
Zijn vast stagiairs die niets beters te doen hebbenquote:Op maandag 13 juni 2005 14:40 schreef Geitje82 het volgende:
die moderators van tegenwoordig zijn er ook snel bij
Hij zit stiekem af te trekken denk ikquote:Op maandag 13 juni 2005 14:40 schreef Fisher het volgende:
ik vermoord die tweakerd... hij ademt te luid
Dit is best eng....ik woon ook op (bijna) loopafstand van aquabestquote:Op maandag 13 juni 2005 14:34 schreef Mr-Z het volgende:
[..]
bij dancevalley was het ook een heftig gezicht. een hele stofwolk die ineens op me afkwam. Naja die zag ik niet, ik was beetje aan het dansen enzo. En iedereen dook weg, dus ik stond daar alleen (tralaalalala) totdat ik ineens een hakenkruis voorbij zag komen. toen dacht ik: uuuuh ik ben weg hier. toen werd ik gered. ben buiten de hekken gaan staan. Kwamen allemaal mensen met bebloede lichaamsdelen bij ons staan (die waren ookt e laat) en op een gegeven moment overal bewaking vandaan, zie je die stofwolk met armpjes en beentjes de andere kant op gaan. Ik scheet bagger, echt coolquote:Op maandag 13 juni 2005 14:39 schreef Mr-Z het volgende:
[..]
Ja ik stond ook ongeveer in het midden.. Al die gabbertjes trekken inneens hun shirts uit en beginnen op elkaar in te rennen en te schoppen en te slaan.. wij waren met z'n 4en en als enige die niet aan het vechten waren.. toen zijn we maar naar de beachclub gegaan aan de andere kant van het water(waar we piere van hooijdonk tegen kwamen)
dat hoef ik niet te wetenquote:Op maandag 13 juni 2005 14:41 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Hij zit stiekem af te trekken denk ik
Denkend aan Fisher de schoonmaaksterquote:
fisher de schoonmaakster?quote:Op maandag 13 juni 2005 14:42 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Denkend aan Fisher de schoonmaakster![]()
doodswens?quote:Op maandag 13 juni 2005 14:42 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Denkend aan Fisher de schoonmaakster![]()
Was jouw feest 5 euro entree, en eindigde het met een grote vechtpartij? Het was wel een blauwe tent ja, maar wij kwamen pas laat aan dus ik heb niet veel van de vroegere uurtjes meegemaakt van dat feesiequote:Op maandag 13 juni 2005 14:40 schreef leolinedance het volgende:
[..]
was jij op mijn feest?![]()
Beach & beats. Met van die chill kussens op het strand en een blauwe tent?!
Zal trouwens wel niet, want was niet echt hardcore. Nou ja, aan het eind kom het er best mee door. En hard dat het gingruim 30 klachten gehad dus toch maar vergunning aanvragen als we het dit jaar weer doen
![]()
hij is boter van jequote:Op maandag 13 juni 2005 14:41 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Hij zit stiekem af te trekken denk ik
Graag, ik heb namelijk ontzettende koppijnquote:
Zou leuk zijn als jullie in dezelfde straat woondenquote:Op maandag 13 juni 2005 14:41 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Dit is best eng....ik woon ook op (bijna) loopafstand van aquabest![]()
AB de gekste?quote:Op maandag 13 juni 2005 14:41 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Dit is best eng....ik woon ook op (bijna) loopafstand van aquabest![]()
of dat het eigk je broertje isquote:Op maandag 13 juni 2005 14:44 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Zou leuk zijn als jullie in dezelfde straat woonden![]()
kan geregeld wordenquote:Op maandag 13 juni 2005 14:44 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Graag, ik heb namelijk ontzettende koppijn![]()
quote:
jep klopt. 2 gasten van de security (tsja, we hadden minder mensen verwacht) bij de ingang. We hadden te weinig bandjes dus aan het eind extrema bandjes gebruikt. ook nog zo'n kerel arm uit de kom. Was best een heftig feestje! Beukte er goed op!quote:Op maandag 13 juni 2005 14:43 schreef Mr-Z het volgende:
[..]
Was jouw feest 5 euro entree, en eindigde het met een grote vechtpartij? Het was wel een blauwe tent ja, maar wij kwamen pas laat aan dus ik heb niet veel van de vroegere uurtjes meegemaakt van dat feesie![]()
quote:Op maandag 13 juni 2005 14:46 schreef Teardrop-nl het volgende:
Ik heb een hele mooie waterkaart gevonden
[afbeelding]
quote:Op maandag 13 juni 2005 14:46 schreef HeatWave het volgende:
maar idd, Yildiz, beetje normaal reageren helpt ook wel.. ophoeren enzo komt niet echt vriendelijk over, ook al reageer je op users die lopen te klieren.
sjonge, je neemt er wel de tijd voor zegquote:Op maandag 13 juni 2005 14:46 schreef snellejelle het volgende:
[..]
ik denk dat we dat nog een cappucino-date of zes uit stellen
oef gelukkig staat bussum er nog net opquote:Op maandag 13 juni 2005 14:46 schreef Teardrop-nl het volgende:
Ik heb een hele mooie waterkaart gevonden
[afbeelding]
mooi tochquote:
Ja ik was daar ook.. met extrema bandjes jaquote:Op maandag 13 juni 2005 14:46 schreef leolinedance het volgende:
[..]
jep klopt. 2 gasten van de security (tsja, we hadden minder mensen verwacht) bij de ingang. We hadden te weinig bandjes dus aan het eind extrema bandjes gebruikt. ook nog zo'n kerel arm uit de kom. Was best een heftig feestje! Beukte er goed op!
![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |