NEEEEEEEEE niet weer dat vieze woord zeg..quote:Op maandag 13 juni 2005 13:41 schreef Kleffe_Dop het volgende:
_ I _ _ _ _ _ _ _ E
piemelbrie?quote:Op maandag 13 juni 2005 13:43 schreef IJlien het volgende:
[..]
NEEEEEEEEE niet weer dat vieze woord zeg..
prutlip?quote:Op maandag 13 juni 2005 13:43 schreef IJlien het volgende:
[..]
NEEEEEEEEE niet weer dat vieze woord zeg..
TH vind ik zooi, maar RL is wel mooiquote:Op maandag 13 juni 2005 13:44 schreef leolinedance het volgende:
Maar daar in Roermond is best chill. Veel mooie winkels en vaak best goedkoop. Vond de Gaastra winkel ook heel relax, alleen jammer genoeg was het geld op![]()
Daarna naar Maas-mechelen in Belgie gereden. Dat was beetje hetzelfde idee als in Roermond, maar vond het zelf nog iets mooier. Hele grote Tommy Hilfiger winkel, maar daar ben ik niet binnen geweest. Ga er zeker binnenkort nog een keer terug, want het is zeker de moeite.
![]()
alleen wel een keer zonder vriendin denk ik, want dat duurt en dat duurt.......![]()
Mijn vriendin had helemaal mazzel. 2 polo's voor 90 euro. Dacht ik ook te hebben, maar bij mannen polo's was dat nietquote:Op maandag 13 juni 2005 13:39 schreef snellejelle het volgende:
[..]
roermond is net iets te ver van hier... ik binnenkort wel weer es naar lelystad
zag laatst ook ergens een mooie paarse polo, 60 eurotjes
polo'squote:Op maandag 13 juni 2005 13:46 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Mijn vriendin had helemaal mazzel. 2 polo's voor 90 euro. Dacht ik ook te hebben, maar bij mannen polo's was dat niet![]()
Roermond ben ik trouwens vorige week zaterdag nog geweest.. maar om eerlijk te zijn kan ik nooit echt goed slagen in dat outlet center zelf.. het is wel goedkoop allemaal, maar niet echt mijn smaak...quote:Op maandag 13 juni 2005 13:44 schreef leolinedance het volgende:
Maar daar in Roermond is best chill. Veel mooie winkels en vaak best goedkoop. Vond de Gaastra winkel ook heel relax, alleen jammer genoeg was het geld op![]()
Daarna naar Maas-mechelen in Belgie gereden. Dat was beetje hetzelfde idee als in Roermond, maar vond het zelf nog iets mooier. Hele grote Tommy Hilfiger winkel, maar daar ben ik niet binnen geweest. Ga er zeker binnenkort nog een keer terug, want het is zeker de moeite.
![]()
alleen wel een keer zonder vriendin denk ik, want dat duurt en dat duurt.......![]()
quote:Op maandag 13 juni 2005 13:46 schreef c0mpleX het volgende:
[..]
die had ik toen ooit ns als woord gebruikt![]()
Er is meer als polo's en blousjesquote:Op maandag 13 juni 2005 13:47 schreef snellejelle het volgende:
[..]
polo's![]()
ik houd juist niet van bloesjes
ook nietquote:Op maandag 13 juni 2005 13:47 schreef snellejelle het volgende:
[..]
polo's![]()
ik houd juist niet van bloesjes
ik heb vandaag mn beige linnenbroek aan met daarop een wit truitje met een bambi die roooaaaar zegtquote:Op maandag 13 juni 2005 13:48 schreef Mr-Z het volgende:
* Mr-Z loopt er verder ook bekakt bij vandaag trouwens![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |