Ja alleen het idee al dat je zoiets kan verzinnen..quote:
Omdat jij de enige bent die hem aandacht geeft?quote:Op maandag 13 juni 2005 14:29 schreef jitzzzze het volgende:
Waarom moet die lelijke yildiz mij steeds hebben??
Nog een voorbeeld: Waterkaarten
quote:Op maandag 13 juni 2005 14:29 schreef Mr-Z het volgende:
de herkansing in ONZ: Clitoris verbrand ... :(
quote:Op maandag 13 juni 2005 14:28 schreef this_is_Gigolo het volgende:
In het bad gooien -> in stukken snijen -> in douchgordijn wikkelen -> in vuilniszak stoppen -> dichtknopen met stenen en zonder lucht -> dumpen in kanaal.
Als je deze stappen volgt moet het lukken![]()
wel erg zielig als het echt waar zou zijnquote:Op maandag 13 juni 2005 14:30 schreef IJlien het volgende:
[..]
Ja alleen het idee al dat je zoiets kan verzinnen..
ik gaf haar twee xbox spellenhihi t zal je maar gebeuren zeg dat je zo je maagdelijkheid wil verliezen
Ik geef hem geen aandachtquote:Op maandag 13 juni 2005 14:30 schreef Mr-Z het volgende:
[..]
Omdat jij de enige bent die hem aandacht geeft?![]()
tja, je hebt van die wanhopigenquote:Op maandag 13 juni 2005 14:30 schreef IJlien het volgende:
[..]
Ja alleen het idee al dat je zoiets kan verzinnen..
ik gaf haar twee xbox spellenhihi t zal je maar gebeuren zeg dat je zo je maagdelijkheid wil verliezen
okquote:Op maandag 13 juni 2005 14:32 schreef jitzzzze het volgende:
Fisher, zullen we het waterkaarten topic ook om zeep helpen?
Ik doe ook meequote:Op maandag 13 juni 2005 14:32 schreef jitzzzze het volgende:
Fisher, zullen we het waterkaarten topic ook om zeep helpen?
Oeh ik was vorig jaar op z'n feestje op aquabest.. Nou ja.. hardcore party.. ook 600 man.. was 1 gigantische vechtpartij op het eindequote:Op maandag 13 juni 2005 14:33 schreef leolinedance het volgende:
Meer trance (en verwante dancestijlen) liefhebbers hier?
Hebben jullie nog leuke feestjes op het programma?
Ik tot nu toe 2 grote feesten op het programma:
Dance Valley![]()
Extrema Outdoor![]()
En misschien zelf nog een feest organiseren op Aquabest. Vorig jaar ook gedaan en was een groot succes. Hadden gehoopt op 300 mensen. We hadden er ruim 600 binnenLekkere hard/jumpstyle
![]()
geen trancequote:Op maandag 13 juni 2005 14:33 schreef leolinedance het volgende:
Meer trance (en verwante dancestijlen) liefhebbers hier?
Hebben jullie nog leuke feestjes op het programma?
Ik tot nu toe 2 grote feesten op het programma:
Dance Valley![]()
Extrema Outdoor![]()
En misschien zelf nog een feest organiseren op Aquabest. Vorig jaar ook gedaan en was een groot succes. Hadden gehoopt op 300 mensen. We hadden er ruim 600 binnenLekkere hard/jumpstyle
![]()
ik zat vorig jaar tussen ado en ajacieden in op dance valley. vette vechtpartij en ik stond er tussenquote:Op maandag 13 juni 2005 14:34 schreef Mr-Z het volgende:
[..]
Oeh ik was vorig jaar op z'n feestje op aquabest.. Nou ja.. hardcore party.. ook 600 man.. was 1 gigantische vechtpartij op het einde
* Mr-Z woont trouwens op loop afstand van aquabest![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |