een lekkere dikke warme bolus? dat harde visje in je neus?quote:Op maandag 13 juni 2005 14:19 schreef Mr-Z het volgende:
Ik ben van iets af wat me de hele dag al dwars zat
mtp?quote:Op maandag 13 juni 2005 14:19 schreef Mr-Z het volgende:
Ik ben van iets af wat me de hele dag al dwars zat
Die eerste jaquote:Op maandag 13 juni 2005 14:20 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
een lekkere dikke warme bolus? dat harde visje in je neus?
quote:Op maandag 13 juni 2005 14:22 schreef Mr-Z het volgende:
[..]
Die eerste jamaar wij hebben niet zo'n stinks wc's.. Het zijn plons wc's dus de drollen gaan meteen onder water zodat ze geen lucht kunnen verspreiden.. En als de deur open en dicht gaat spuit er automatisch wat luchtverfrisser in het rond.. dus ik ben er niemand mee tot last
![]()
Bierquote:Op maandag 13 juni 2005 14:24 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
en omdat jullie het zo graag willen weten: ik ben inderdaad ongesteld geworden
Wat fijn dat je dat met ons wilde delenquote:Op maandag 13 juni 2005 14:24 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
quote:Op maandag 13 juni 2005 14:24 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
weleens uitgeprobeerd?quote:Op maandag 13 juni 2005 14:27 schreef IJlien het volgende:
[..]
Nee gek, dit is echt neit waar.. dat kan toch niet![]()
Nee, het is inderdaad niet waarquote:Op maandag 13 juni 2005 14:27 schreef IJlien het volgende:
[..]
Nee gek, dit is echt neit waar.. dat kan toch niet![]()
Ongelooflijkquote:
denkend aan zo geil als boterquote:Op maandag 13 juni 2005 14:28 schreef IJlien het volgende:
[..]
Nee, maar.. boter..hoe verknipt ben je dan!
Ja alleen het idee al dat je zoiets kan verzinnen..quote:
Omdat jij de enige bent die hem aandacht geeft?quote:Op maandag 13 juni 2005 14:29 schreef jitzzzze het volgende:
Waarom moet die lelijke yildiz mij steeds hebben??
Nog een voorbeeld: Waterkaarten
quote:Op maandag 13 juni 2005 14:29 schreef Mr-Z het volgende:
de herkansing in ONZ: Clitoris verbrand ... :(
quote:Op maandag 13 juni 2005 14:28 schreef this_is_Gigolo het volgende:
In het bad gooien -> in stukken snijen -> in douchgordijn wikkelen -> in vuilniszak stoppen -> dichtknopen met stenen en zonder lucht -> dumpen in kanaal.
Als je deze stappen volgt moet het lukken![]()
wel erg zielig als het echt waar zou zijnquote:Op maandag 13 juni 2005 14:30 schreef IJlien het volgende:
[..]
Ja alleen het idee al dat je zoiets kan verzinnen..
ik gaf haar twee xbox spellenhihi t zal je maar gebeuren zeg dat je zo je maagdelijkheid wil verliezen
Ik geef hem geen aandachtquote:Op maandag 13 juni 2005 14:30 schreef Mr-Z het volgende:
[..]
Omdat jij de enige bent die hem aandacht geeft?![]()
tja, je hebt van die wanhopigenquote:Op maandag 13 juni 2005 14:30 schreef IJlien het volgende:
[..]
Ja alleen het idee al dat je zoiets kan verzinnen..
ik gaf haar twee xbox spellenhihi t zal je maar gebeuren zeg dat je zo je maagdelijkheid wil verliezen
okquote:Op maandag 13 juni 2005 14:32 schreef jitzzzze het volgende:
Fisher, zullen we het waterkaarten topic ook om zeep helpen?
Ik doe ook meequote:Op maandag 13 juni 2005 14:32 schreef jitzzzze het volgende:
Fisher, zullen we het waterkaarten topic ook om zeep helpen?
Oeh ik was vorig jaar op z'n feestje op aquabest.. Nou ja.. hardcore party.. ook 600 man.. was 1 gigantische vechtpartij op het eindequote:Op maandag 13 juni 2005 14:33 schreef leolinedance het volgende:
Meer trance (en verwante dancestijlen) liefhebbers hier?
Hebben jullie nog leuke feestjes op het programma?
Ik tot nu toe 2 grote feesten op het programma:
Dance Valley![]()
Extrema Outdoor![]()
En misschien zelf nog een feest organiseren op Aquabest. Vorig jaar ook gedaan en was een groot succes. Hadden gehoopt op 300 mensen. We hadden er ruim 600 binnenLekkere hard/jumpstyle
![]()
geen trancequote:Op maandag 13 juni 2005 14:33 schreef leolinedance het volgende:
Meer trance (en verwante dancestijlen) liefhebbers hier?
Hebben jullie nog leuke feestjes op het programma?
Ik tot nu toe 2 grote feesten op het programma:
Dance Valley![]()
Extrema Outdoor![]()
En misschien zelf nog een feest organiseren op Aquabest. Vorig jaar ook gedaan en was een groot succes. Hadden gehoopt op 300 mensen. We hadden er ruim 600 binnenLekkere hard/jumpstyle
![]()
ik zat vorig jaar tussen ado en ajacieden in op dance valley. vette vechtpartij en ik stond er tussenquote:Op maandag 13 juni 2005 14:34 schreef Mr-Z het volgende:
[..]
Oeh ik was vorig jaar op z'n feestje op aquabest.. Nou ja.. hardcore party.. ook 600 man.. was 1 gigantische vechtpartij op het einde
* Mr-Z woont trouwens op loop afstand van aquabest![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |