Hij denkt aan vakantiequote:Op maandag 13 juni 2005 14:12 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Fisher volgens mij moet jij je even laten onderzoeken
Eindelijk een e-mail adres geregeld van de persoon die mijn aanvraag moet gaan afhandelen, werkt dat adres nietquote:
Er staat een fout in de naamquote:Op maandag 13 juni 2005 14:13 schreef c0mpleX het volgende:
[..]
vraag wel ff patent aan op deze naam dan![]()
quote:Op maandag 13 juni 2005 14:13 schreef c0mpleX het volgende:
[..]
vraag wel ff patent aan op deze naam dan![]()
Gaat ie door de kabel heen danquote:Op maandag 13 juni 2005 14:13 schreef Kleffe_Dop het volgende:
En weer terug...
Moest ff een computertje in laten pakken, die gaat vandaag naar Madrid voor de Spaanse afdeling.
Met UPC leoline!D
![]()
:
![]()
![]()
quote:Op maandag 13 juni 2005 14:15 schreef goddess-in-heaven het volgende:
dr is net een nieuwe stagiair hier op kantoor geweest. het is wel duidelijk hoe ze hier over stagiairs denken. gaat communicatie doen, want dat is goedkoper dan een communicatiebureau in te huren
Dat is overal zo, stagiairs inhuren voor de kut klusjes ........quote:Op maandag 13 juni 2005 14:15 schreef goddess-in-heaven het volgende:
dr is net een nieuwe stagiair hier op kantoor geweest. het is wel duidelijk hoe ze hier over stagiairs denken. gaat communicatie doen, want dat is goedkoper dan een communicatiebureau in te huren
ik helaas niet live.. maar wel veel live-setjesquote:Op maandag 13 juni 2005 14:13 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Ik heb ze nu al 3x live mogen aanschouwen. In voorprogramma van Tiesto Solo (hoe vet in Cruise Terminal in Rotterdam). Op Innercity dit jaar en nog ergens (weet zo niet meer waar). En volgens mij trouwens ook op Dance Valley vorig jaar.
WHOOOHOOO![]()
![]()
![]()
![]()
aanrader hoorquote:Op maandag 13 juni 2005 14:16 schreef c0mpleX het volgende:
[..]
ik helaas niet live.. maar wel veel live-setjes
de kater komt laterquote:Op maandag 13 juni 2005 14:17 schreef Teardrop-nl het volgende:
Sinds vanmiddag heb ik echt een ongelooflijke koppijn
Sinds vanmiddag pas..quote:Op maandag 13 juni 2005 14:17 schreef Teardrop-nl het volgende:
de nummers/remixen die ze maken zijn ookquote:Op maandag 13 juni 2005 14:17 schreef leolinedance het volgende:
[..]
aanrader hoor![]()
Net als Dance Valley![]()
Ik heb maar 3 biertjes op dit weekendquote:
durf achter je pc weg te gaanquote:Op maandag 13 juni 2005 14:17 schreef Teardrop-nl het volgende:
quote:Op maandag 13 juni 2005 14:18 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
ooh ik miste vandaag al iemand
Daarom is het hier zo goed uit tehouden vandaag![]()
quote:Op maandag 13 juni 2005 14:18 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
ooh ik miste vandaag al iemand
Daarom is het hier zo goed uit tehouden vandaag![]()
Dat je dat bij houdtquote:Op maandag 13 juni 2005 14:18 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Sinds vanmiddag pas..
Ik al 11 dagen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |