Maar dan moet ik moeite doenquote:Op maandag 13 juni 2005 13:38 schreef Reintje het volgende:
De ANWB heeft zelfs een (voor leden) gratis waterkaart van nederland!
Andere kaarten hebben ze ook, maar die zijn een eurootje of 11. Je kunt natuurlijk ff bij de plaatselijke bieb proberen en dan wat kopiëren?
Nee, helaas nietquote:Op maandag 13 juni 2005 14:25 schreef Yildiz het volgende:
12 euro schmeuro! Die dingen moeten hier of daar toch wel digitaal te krijgen zijn?
gotdomme het zal toch niet, alles is tegenwoordig digitaal, blabla 21e eeuw, ICT dit en dat, en nergens een digitale waterkaart?quote:
Maar dit is geen Nieuw Zeelandquote:Op maandag 13 juni 2005 14:27 schreef Yildiz het volgende:
[..]
gotdomme het zal toch niet, alles is tegenwoordig digitaal, blabla 21e eeuw, ICT dit en dat, en nergens een digitale waterkaart?
Tering in wat voor zotte eeuw ben ik terecht gekomen
In nieuw zeeland had iedereen alle kaarten digitaal!
Nee, dit is nederland wat zogenaamd zo lekker service en dienst gericht is, maar puntje bij het paaltje moet je dokken voor een miep die de hele dag naar buiten kijktquote:
Heb je een waterkaart van de 3 gebieden die ik vroeg?quote:Op maandag 13 juni 2005 14:33 schreef Fisher het volgende:
[..]
ja weer hier.. eng hè, wen maar aan de gedachte
Doe ff niet zo moeilijk wil jequote:Op maandag 13 juni 2005 14:35 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Gast wat loop je nou te sloeberen ! koop die kaarten gewoon bij de VVV of de bruna of weet ik veel waar !
Opruimslotje magquote:Op maandag 13 juni 2005 14:39 schreef HeatWave het volgende:
genoeg nu weer...
Offtopic weg, help de TS of ga ergens anders klooien...
we proberen te helpen, maar als hij weer zo tegen ons gaat reageren dan houdt 't ver op hè?quote:Op maandag 13 juni 2005 14:39 schreef HeatWave het volgende:
genoeg nu weer...
Offtopic weg, help de TS of ga ergens anders klooien...
een scanner kan de oplossing zijn, ik geloof niet dat er op internet veel te vinden is.. en anders probeer je googlequote:Op maandag 13 juni 2005 14:44 schreef Yildiz het volgende:
Oja, ik heb em al op papier![]()
!!!111!!
Maar ik wil em digitaal, zodat ik dat op blackboard kan posten!
ZO, klaar weer, en ophoere met koop kaarten.
maar wat als je de weg terug niet weet?quote:Op maandag 13 juni 2005 14:45 schreef Teardrop-nl het volgende:
[afbeelding]
Ruimte genoeg om te varen toch ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |