Okay dit is het probleem,
Mijn ouders zijn weg met familie en vrienden, ze kunnen elk moment terug komen, dus ik heb jullie hulp nodig!
Ik heb me aangemeld als vrijwilliger bij het korfbal-team van mijn zusje (ik ben 22, de meisjes allemaal 15/16).
En jah, ik ging dus met zo'n meisje om, we gingen uit en zo. Het klikt wel, we hebben veel overeenkomsten, en soms help ik haar met huiswerk maken. Ik help haar met Nederlands maar ze staat nog steeds een 5, maar dat komt door de leraar..
![]()
. mjah boeie
![]()
.
Zij kwam dus ongeveer een uur geleden hier aan de deur, en ik wilde echt graag mijn maagdelijkheid verliezen vandaag, dus ik vroeg haar of ze sex met me wilde hebben.
"Nee, dat kan niet. Het klopt niet" maar ik zei "doe maar rustig, ik weet wat ik doe, het is klaar in 10 minuutjes. Ik geef je ook nog twee xbox spellen als je ja zegt."
Dus ik gaf haar die twee spellen, en ze ging naar mijn kamer
![]()
Ze was een beetje verward en bang natuurlijk.
Toen dacht ik bij mezelf, ik moet natuurlijk glijmiddel hebben, of niet dan? Ik had ooit eens gehoord dat je glijmiddel op haar klitje moet doen, anders past je pik er niet in.
Nou ik had dus geen glijmiddel, maar ik wilde wel graag geen maagd meer zijn.
Dus ik pak een pakje boter uit de koelkast, maar deze wilde maar niet smelten. Ik stop het ff in de magnetron (8 minuten), en schenk het in een glas. Ging naar boven en smeerde het op haar clitoris, nu zegt ze dat ik haar verbrand heb
![]()
.
Ik weet echt niet wat ik nu moet doen, me ouders kunnen elk moment thuiskomen, en mijn meisje ligt in de badkamer te huilen. Jullie moeten mij helpen!! Jullie zijn zo slim!!
Hoe zorg ik ervoor dat ze niets doorverteld.. ? Moet ik haar nog een spel geven?
![]()
.