Klinkt spannendquote:Op maandag 13 juni 2005 13:49 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
ik heb vandaag mn beige linnenbroek aan met daarop een wit truitje met een bambi die roooaaaar zegt
burka?quote:Op maandag 13 juni 2005 13:49 schreef leolinedance het volgende:
[..]
blijf jij dan maar lekker in je burka rondlopen![]()
burka'squote:Op maandag 13 juni 2005 13:49 schreef leolinedance het volgende:
[..]
blijf jij dan maar lekker in je burka rondlopen![]()
omdat ik daar zin in hadquote:
tja, je hebt polo's, bloesjes en burka's in z'n belevingquote:
* leolinedance ookquote:Op maandag 13 juni 2005 13:48 schreef Mr-Z het volgende:
* Mr-Z loopt er verder ook bekakt bij vandaag trouwens![]()
maar om als vent nou in een mooi truitje te gaan lopenquote:Op maandag 13 juni 2005 13:48 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
ook niet
geef mij maar mooie truitjes
Neuh, niet echt. Ben gewoon onwijs moe, voel me niet lekker enzoquote:Op maandag 13 juni 2005 13:50 schreef IJlien het volgende:
[..]
gmta'tje met fisher?
complex waar blijft het volgende woord?
ziek melden en naar huis toe gaan is de oplossingquote:Op maandag 13 juni 2005 13:52 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Neuh, niet echt. Ben gewoon onwijs moe, voel me niet lekker enzo
Mn begeleider is net weggegaan voor de rest van de dag, dus maar even kijken wat ik doequote:Op maandag 13 juni 2005 13:52 schreef Fisher het volgende:
[..]
ziek melden en naar huis toe gaan is de oplossing
heb je liefdes verdriet?quote:Op maandag 13 juni 2005 13:52 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Neuh, niet echt. Ben gewoon onwijs moe, voel me niet lekker enzo
sorry, heb t ook zo druk hierquote:Op maandag 13 juni 2005 13:50 schreef IJlien het volgende:
[..]
gmta'tje met fisher?
complex waar blijft het volgende woord?
even kijkenquote:Op maandag 13 juni 2005 13:53 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Mn begeleider is net weggegaan voor de rest van de dag, dus maar even kijken wat ik doe
pimpen met merkkleding is uitquote:Op maandag 13 juni 2005 13:51 schreef leolinedance het volgende:
[..]
* leolinedance ook![]()
Oranje RL met blauwe strepen. GSUS spijkerbroek en tommy sneakers
![]()
quote:Op maandag 13 juni 2005 13:53 schreef Fisher het volgende:
[..]
even kijkenals je 'm kan peeren gewoon gaan met die banaan
Dat heet te weinig slapen, teveel doen. Hooijkoorts, hoofdpijn, last van mn lenzen. Misselijk zijn enzoquote:Op maandag 13 juni 2005 13:53 schreef Mr-Z het volgende:
[..]
heb je liefdes verdriet?
Of ben je juist verliefd? dat kan ook![]()
is dat ooit in geweest danquote:Op maandag 13 juni 2005 13:54 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
pimpen met merkkleding is uit![]()
tis de kift
was alles maar zo makkelijkquote:Op maandag 13 juni 2005 13:53 schreef Fisher het volgende:
[..]
even kijkenals je 'm kan peeren gewoon gaan met die banaan
prima dan toch?quote:Op maandag 13 juni 2005 13:54 schreef IJlien het volgende:
[..]
Die heb ik ook![]()
Jitz ga lekker naar huis toe? Lekker slapen..![]()
Ik zal eerst naar mn ouders toe moeten, ben een beetje door mn schone kleren heenquote:Op maandag 13 juni 2005 13:54 schreef IJlien het volgende:
[..]
Die heb ik ook![]()
Jitz ga lekker naar huis toe? Lekker slapen..![]()
*eens is...quote:Op maandag 13 juni 2005 13:54 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
tis de kift
Geen letters?quote:Op maandag 13 juni 2005 13:53 schreef c0mpleX het volgende:
[..]
sorry, heb t ook zo druk hier
. . . . . . . .
roze is uberhipquote:Op maandag 13 juni 2005 13:55 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Die probeerde mijn vriendin mij ook aan te smeren![]()
burka's zijn inquote:Op maandag 13 juni 2005 13:54 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
tis de kift
quote:Op maandag 13 juni 2005 13:54 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Dat heet te weinig slapen, teveel doen. Hooijkoorts, hoofdpijn, last van mn lenzen. Misselijk zijn enzo
ja, je kreeg toch al die truien met grote merken enzo, zoals Evisu. Maar dat mag nu niet meer. Zelfs een klein merkje op je kleding is uit.quote:
ohwja diequote:Op maandag 13 juni 2005 13:55 schreef goddess-in-heaven het volgende:
we're just ordinary people, we don't know which way to go, cause we're ordinary people, baby we schould take it slow
zoooo'n mooi nummer
maar dat ziet/zag er echt niet uitquote:Op maandag 13 juni 2005 13:56 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
ja, je kreeg toch al die truien met grote merken enzo, zoals Evisu. Maar dat mag nu niet meer. Zelfs een klein merkje op je kleding is uit.
Echt een zuur nummer..quote:Op maandag 13 juni 2005 13:55 schreef goddess-in-heaven het volgende:
we're just ordinary people, we don't know which way to go, cause we're ordinary people, baby we schould take it slow
zoooo'n mooi nummer
dat was in tunesiequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |