Klinkt spannendquote:Op maandag 13 juni 2005 13:49 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
ik heb vandaag mn beige linnenbroek aan met daarop een wit truitje met een bambi die roooaaaar zegt
burka?quote:Op maandag 13 juni 2005 13:49 schreef leolinedance het volgende:
[..]
blijf jij dan maar lekker in je burka rondlopen![]()
burka'squote:Op maandag 13 juni 2005 13:49 schreef leolinedance het volgende:
[..]
blijf jij dan maar lekker in je burka rondlopen![]()
omdat ik daar zin in hadquote:
tja, je hebt polo's, bloesjes en burka's in z'n belevingquote:
* leolinedance ookquote:Op maandag 13 juni 2005 13:48 schreef Mr-Z het volgende:
* Mr-Z loopt er verder ook bekakt bij vandaag trouwens![]()
maar om als vent nou in een mooi truitje te gaan lopenquote:Op maandag 13 juni 2005 13:48 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
ook niet
geef mij maar mooie truitjes
Neuh, niet echt. Ben gewoon onwijs moe, voel me niet lekker enzoquote:Op maandag 13 juni 2005 13:50 schreef IJlien het volgende:
[..]
gmta'tje met fisher?
complex waar blijft het volgende woord?
ziek melden en naar huis toe gaan is de oplossingquote:Op maandag 13 juni 2005 13:52 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Neuh, niet echt. Ben gewoon onwijs moe, voel me niet lekker enzo
Mn begeleider is net weggegaan voor de rest van de dag, dus maar even kijken wat ik doequote:Op maandag 13 juni 2005 13:52 schreef Fisher het volgende:
[..]
ziek melden en naar huis toe gaan is de oplossing
heb je liefdes verdriet?quote:Op maandag 13 juni 2005 13:52 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Neuh, niet echt. Ben gewoon onwijs moe, voel me niet lekker enzo
sorry, heb t ook zo druk hierquote:Op maandag 13 juni 2005 13:50 schreef IJlien het volgende:
[..]
gmta'tje met fisher?
complex waar blijft het volgende woord?
even kijkenquote:Op maandag 13 juni 2005 13:53 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Mn begeleider is net weggegaan voor de rest van de dag, dus maar even kijken wat ik doe
pimpen met merkkleding is uitquote:Op maandag 13 juni 2005 13:51 schreef leolinedance het volgende:
[..]
* leolinedance ook![]()
Oranje RL met blauwe strepen. GSUS spijkerbroek en tommy sneakers
![]()
quote:Op maandag 13 juni 2005 13:53 schreef Fisher het volgende:
[..]
even kijkenals je 'm kan peeren gewoon gaan met die banaan
Dat heet te weinig slapen, teveel doen. Hooijkoorts, hoofdpijn, last van mn lenzen. Misselijk zijn enzoquote:Op maandag 13 juni 2005 13:53 schreef Mr-Z het volgende:
[..]
heb je liefdes verdriet?
Of ben je juist verliefd? dat kan ook![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |