Was jouw feest 5 euro entree, en eindigde het met een grote vechtpartij? Het was wel een blauwe tent ja, maar wij kwamen pas laat aan dus ik heb niet veel van de vroegere uurtjes meegemaakt van dat feesiequote:Op maandag 13 juni 2005 14:40 schreef leolinedance het volgende:
[..]
was jij op mijn feest?![]()
Beach & beats. Met van die chill kussens op het strand en een blauwe tent?!
Zal trouwens wel niet, want was niet echt hardcore. Nou ja, aan het eind kom het er best mee door. En hard dat het gingruim 30 klachten gehad dus toch maar vergunning aanvragen als we het dit jaar weer doen
![]()
hij is boter van jequote:Op maandag 13 juni 2005 14:41 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Hij zit stiekem af te trekken denk ik
Graag, ik heb namelijk ontzettende koppijnquote:
Zou leuk zijn als jullie in dezelfde straat woondenquote:Op maandag 13 juni 2005 14:41 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Dit is best eng....ik woon ook op (bijna) loopafstand van aquabest![]()
AB de gekste?quote:Op maandag 13 juni 2005 14:41 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Dit is best eng....ik woon ook op (bijna) loopafstand van aquabest![]()
of dat het eigk je broertje isquote:Op maandag 13 juni 2005 14:44 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Zou leuk zijn als jullie in dezelfde straat woonden![]()
kan geregeld wordenquote:Op maandag 13 juni 2005 14:44 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Graag, ik heb namelijk ontzettende koppijn![]()
quote:
jep klopt. 2 gasten van de security (tsja, we hadden minder mensen verwacht) bij de ingang. We hadden te weinig bandjes dus aan het eind extrema bandjes gebruikt. ook nog zo'n kerel arm uit de kom. Was best een heftig feestje! Beukte er goed op!quote:Op maandag 13 juni 2005 14:43 schreef Mr-Z het volgende:
[..]
Was jouw feest 5 euro entree, en eindigde het met een grote vechtpartij? Het was wel een blauwe tent ja, maar wij kwamen pas laat aan dus ik heb niet veel van de vroegere uurtjes meegemaakt van dat feesie![]()
quote:Op maandag 13 juni 2005 14:46 schreef Teardrop-nl het volgende:
Ik heb een hele mooie waterkaart gevonden
[afbeelding]
quote:Op maandag 13 juni 2005 14:46 schreef HeatWave het volgende:
maar idd, Yildiz, beetje normaal reageren helpt ook wel.. ophoeren enzo komt niet echt vriendelijk over, ook al reageer je op users die lopen te klieren.
sjonge, je neemt er wel de tijd voor zegquote:Op maandag 13 juni 2005 14:46 schreef snellejelle het volgende:
[..]
ik denk dat we dat nog een cappucino-date of zes uit stellen
oef gelukkig staat bussum er nog net opquote:Op maandag 13 juni 2005 14:46 schreef Teardrop-nl het volgende:
Ik heb een hele mooie waterkaart gevonden
[afbeelding]
mooi tochquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |