He, wat raarquote:Op maandag 13 juni 2005 09:59 schreef Teardrop-nl het volgende:
School belde mij net op mijn mobiel ; waarom ik me niet had opgegeven voor een stage terugkom middag... bowlen en bbq-en gezellig met leraren![]()
![]()
![]()
![]()
Hij vond het gek dat bijna niemand zich had opgegeven
de leraren van tegenwoordigquote:Op maandag 13 juni 2005 09:59 schreef Teardrop-nl het volgende:
School belde mij net op mijn mobiel ; waarom ik me niet had opgegeven voor een stage terugkom middag... bowlen en bbq-en gezellig met leraren![]()
![]()
![]()
![]()
Dat moest hij wel omdat hij anders zelf ook niet kon fokkenquote:Op maandag 13 juni 2005 10:01 schreef snellejelle het volgende:
Die rare systeembeheerder bij ons heeft fok nu weer gedeblokkeerd
wat een fokkerquote:Op maandag 13 juni 2005 10:01 schreef snellejelle het volgende:
ha snelle, hij verveelde zich ook?quote:Op maandag 13 juni 2005 10:01 schreef snellejelle het volgende:
mijn klasgenoten wilden dat iedere maand doenquote:Op maandag 13 juni 2005 09:59 schreef Teardrop-nl het volgende:
![]()
![]()
![]()
Ik ben trots op jequote:Op maandag 13 juni 2005 10:01 schreef IJlien het volgende:
[..]
Dank je dank je
eindelijk een keertje..![]()
wrs wel jahquote:Op maandag 13 juni 2005 10:01 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Dat moest hij wel omdat hij anders zelf ook niet kon fokken
ligt eraan of je een leuke klas hebtquote:Op maandag 13 juni 2005 10:02 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
mijn klasgenoten wilden dat iedere maand doenlaatste keer is het niet doorgegaan. raar he?
Met sommige klasgenoten; oke dat vind ik dan nog wel gaan zou wel leuk zijn , maar met leraren erbijquote:Op maandag 13 juni 2005 10:02 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
mijn klasgenoten wilden dat iedere maand doenlaatste keer is het niet doorgegaan. raar he?
wij ahdden afgelopen vrijdag 'etentje' met de klas... gelukkig geen leraren erbijquote:Op maandag 13 juni 2005 10:02 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
Gefeliciteerdquote:Op maandag 13 juni 2005 10:03 schreef goddess-in-heaven het volgende:
ik krijg mijn arbeidscontract doorgestuurdik wist niet eens dat het zeker was
profiquote:Op maandag 13 juni 2005 10:03 schreef goddess-in-heaven het volgende:
quote:Op maandag 13 juni 2005 10:03 schreef goddess-in-heaven het volgende:
Zeg, ik heb net mn afstudeerstage georganiseerd. Mijn verslag voor deze stage vorige week al ingeleverd. Verder ben ik tussendoor wat privézaken aan het organiseren.quote:
zeg had ik 't tegen jou?quote:Op maandag 13 juni 2005 10:04 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Zeg, ik heb net mn afstudeerstage georganiseerd. Mijn verslag voor deze stage vorige week al ingeleverd. Verder ben ik tussendoor wat privézaken aan het organiseren.![]()
Ik kreeg net te horen dat mijn verslagen uiterlijk vorige week vrijdag ingeleverd moesten zijnquote:Op maandag 13 juni 2005 10:04 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Zeg, ik heb net mn afstudeerstage georganiseerd. Mijn verslag voor deze stage vorige week al ingeleverd. Verder ben ik tussendoor wat privézaken aan het organiseren.![]()
volgende keer beterquote:Op maandag 13 juni 2005 10:05 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Ik kreeg net te horen dat mijn verslagen uiterlijk vorige week vrijdag ingeleverd moesten zijn![]()
Gaat een beetje moeilijk stagebegeleider is op vakantie 2 weken lang dus kan hij niet tekenen
22 Juni is er raport vergadering en alles wat dan niet is ingeleverd kan niet worden beoordeeld en krijg ik mijn diploma dus niet
je bent niet zo popi jopie dat iedereen 't altijd tegen jou heeft hoorquote:
Niet?quote:Op maandag 13 juni 2005 10:07 schreef Fisher het volgende:
[..]
je bent niet zo popi jopie dat iedereen 't altijd tegen jou heeft hoor
Ik moet na de zomer vakantie toch nog dingen herkansen dus ik had mijn diploma toch niet voor de vakantie gekregenquote:
en dan zeggen ze iets over mijquote:Op maandag 13 juni 2005 10:07 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Ik moet na de zomer vakantie toch nog dingen herkansen dus ik had mijn diploma toch niet voor de vakantie gekregen
gewoon verlegen, voelt zichzelf mss niet op d'r gemak.. gewoon wat geduld mee hebben, komt waarschijnlijk vanzelf welquote:Op maandag 13 juni 2005 10:08 schreef snellejelle het volgende:
trowuens, ik heb ff hulp nodig van jullie. is dit normaal: wij hebben hier op het werk dus een nieuwe stagiaire, sinds twee weken. Hartstikke leuke meid, daar niet van maar ze zegt niks! niks uit zichzelf. iik ben ene ker met haar met pauze gweest, ff wandelen enzo. dan praattten we wel maar t was meer een interview/ondervraging. ik vroeg, zij antwoordde. meer niet.... beetje raar vond ik. wel denke jullie? vindt ze ons stom? of gewoon heeeeel verlegen?
Ze wil gewoon niet met jou in contact komen.quote:Op maandag 13 juni 2005 10:08 schreef snellejelle het volgende:
trowuens, ik heb ff hulp nodig van jullie. is dit normaal: wij hebben hier op het werk dus een nieuwe stagiaire, sinds twee weken. Hartstikke leuke meid, daar niet van maar ze zegt niks! niks uit zichzelf. iik ben ene ker met haar met pauze gweest, ff wandelen enzo. dan praattten we wel maar t was meer een interview/ondervraging. ik vroeg, zij antwoordde. meer niet.... beetje raar vond ik. wel denke jullie? vindt ze ons stom? of gewoon heeeeel verlegen?
Ze is verliefd op jequote:Op maandag 13 juni 2005 10:08 schreef snellejelle het volgende:
ik denk verlegen.. gewoon zorgen dat ze zich op haar gemak voelt en ze gaat vanzelf meer pratenquote:Op maandag 13 juni 2005 10:08 schreef snellejelle het volgende:
Je hebt gewoon 2 mogelijkheden ;quote:Op maandag 13 juni 2005 10:08 schreef snellejelle het volgende:
ja dat dacht ik dus ook maarrrr zo doet ze tegen iedereeen... ik ben nu ruim ene uur op kantoor en ze heeft nog niets gezegd vandaag, niet tegen mij en niet tegen collega'squote:Op maandag 13 juni 2005 10:08 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ze wil gewoon niet met jou in contact komen.![]()
ik heb vandaag ook alleen maar morge gezegd hoorquote:Op maandag 13 juni 2005 10:10 schreef snellejelle het volgende:
[..]
ja dat dacht ik dus ook maarrrr zo doet ze tegen iedereeen... ik ben nu ruim ene uur op kantoor en ze heeft nog niets gezegd vandaag, niet tegen mij en niet tegen collega's
Wijs haar op dit topic, misschien zegt ze dan wel wat er aan de hand isquote:Op maandag 13 juni 2005 10:10 schreef snellejelle het volgende:
[..]
ja dat dacht ik dus ook maarrrr zo doet ze tegen iedereeen... ik ben nu ruim ene uur op kantoor en ze heeft nog niets gezegd vandaag, niet tegen mij en niet tegen collega's
k denk dat ze gewoon verlegen is en weet niet hoe ze een gesprek kan aanknopenquote:Op maandag 13 juni 2005 10:08 schreef snellejelle het volgende:
trowuens, ik heb ff hulp nodig van jullie. is dit normaal: wij hebben hier op het werk dus een nieuwe stagiaire, sinds twee weken. Hartstikke leuke meid, daar niet van maar ze zegt niks! niks uit zichzelf. ik ben een keer met haar met pauze gweest, ff wandelen enzo. dan praattten we wel maar t was meer een interview/ondervraging. ik vroeg, zij antwoordde. meer niet.... beetje raar vond ik. wel denke jullie? vindt ze ons stom? of gewoon heeeeel verlegen?
als ik hier neerzet wanneer k gaap dan blijf ik bezigquote:
Ik ookquote:Op maandag 13 juni 2005 10:10 schreef Fisher het volgende:
[..]
ik heb vandaag ook alleen maar morge gezegd hoor
Dat vraag jij of ze nog iets in het weekend gedaan heeft ofzo.. gewoon wat doorvragen enzo. Ik kan wel begrijpen dat ze niet uit d'r eigen hele verhalen gaat vertellen terwijl ze daar niemand kentquote:Op maandag 13 juni 2005 10:10 schreef snellejelle het volgende:
[..]
En vervolgens ik ookquote:Op maandag 13 juni 2005 10:11 schreef Fisher het volgende:
[..]
als ik hier neerzet wanneer k gaap dan blijf ik bezig
tja dat zal het wel zijn, jammer.... ik doe echt mijn best haar op d'r gemak te stellen enzo maar na twee weken zonder resultaat heb ik het wel een beetje gehad eigenlijk...quote:Op maandag 13 juni 2005 10:11 schreef Geitje82 het volgende:
[..]
k denk dat ze gewoon verlegen is en weet niet hoe ze een gesprek kan aanknopen
aaah, snelle is op d'r afgeknaptquote:Op maandag 13 juni 2005 10:12 schreef snellejelle het volgende:
[..]
tja dat zal het wel zijn, jammer.... ik doe echt mijn best haar op d'r gemak te stellen enzo maar na twee weken zonder resultaat heb ik het wel een beetje gehad eigenlijk...
Mijn advies : Stuur haar een mail met de URL van dit topicquote:Op maandag 13 juni 2005 10:12 schreef snellejelle het volgende:
[..]
tja dat zal het wel zijn, jammer.... ik doe echt mijn best haar op d'r gemak te stellen enzo maar na twee weken zonder resultaat heb ik het wel een beetje gehad eigenlijk...
Wie helpt deze kerel uit zn lijden ?quote:Op maandag 13 juni 2005 10:12 schreef c0mpleX het volgende:
[..]
ik nog niets.. want er is verder niemand thuis
tja, onwennige situatie hèquote:Op maandag 13 juni 2005 10:12 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Eindelijk een klein kansje...
En dan geeft ie zo snel op![]()
fijn dat je 't zo snel herkentquote:Op maandag 13 juni 2005 10:13 schreef Vigile het volgende:
*begint enthousiast te vertellen over vakantie enzo, en beseft zich ineens dat dat gevaarljk in het gezelschap van een aantal gefrustreerde, overwerkte stagiairs *
quote:Op maandag 13 juni 2005 10:13 schreef Vigile het volgende:
*begint enthousiast te vertellen over vakantie enzo, en beseft zich ineens dat dat gevaarljk in het gezelschap van een aantal gefrustreerde, overwerkte stagiairs *
als ik vraag of ze wat leuks heeft gedaan in t weekend is t antwoord steevats neequote:Op maandag 13 juni 2005 10:11 schreef Mr-Z het volgende:
[..]
Dat vraag jij of ze nog iets in het weekend gedaan heeft ofzo.. gewoon wat doorvragen enzo. Ik kan wel begrijpen dat ze niet uit d'r eigen hele verhalen gaat vertellen terwijl ze daar niemand kent![]()
quote:Op maandag 13 juni 2005 10:12 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Mijn advies : Stuur haar een mail met de URL van dit topic
beetje grapjes makenquote:Op maandag 13 juni 2005 10:12 schreef snellejelle het volgende:
[..]
quote:Op maandag 13 juni 2005 10:13 schreef Vigile het volgende:
ik denk dat ze dan helemaal verpest isquote:Op maandag 13 juni 2005 10:12 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Mijn advies : Stuur haar een mail met de URL van dit topic
Valt best mee eigenlijk.....quote:Op maandag 13 juni 2005 10:13 schreef goddess-in-heaven het volgende:
is 1360 euro bruto voor een 40-urige werkweek een ok salaris?
quote:Op maandag 13 juni 2005 10:13 schreef goddess-in-heaven het volgende:
quote:Op maandag 13 juni 2005 10:13 schreef goddess-in-heaven het volgende:
Maar de grapjes van snellejelle zijn als volgt:quote:Op maandag 13 juni 2005 10:13 schreef c0mpleX het volgende:
[..]
beetje grapjes makenen hopen dat zij ze leuk vind
Echt niet.... wij gaan haar tips geven en dan komt het helemaal goed met drquote:Op maandag 13 juni 2005 10:14 schreef snellejelle het volgende:
[..]
ik denk dat ze dan helemaal verpest is
mijn weekend was prima. heb wel spierpijnquote:
quote:Op maandag 13 juni 2005 10:14 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Maar de grapjes van snellejelle zijn als volgt:
SJ: zeg, heb jij de nieuwe intel-processor al gezien, hahaha
Zij: Hmmm
gek, ik doet geen ictquote:Op maandag 13 juni 2005 10:14 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Maar de grapjes van snellejelle zijn als volgt:
SJ: zeg, heb jij de nieuwe intel-processor al gezien, hahaha
Zij: Hmmm
http://www.salarischeck.nl/quote:Op maandag 13 juni 2005 10:13 schreef goddess-in-heaven het volgende:
ja, als ik dat zeg dan hou ik ook nog hoop voor mijzelf enzoquote:
ze haat jou, je collega's en stagequote:Op maandag 13 juni 2005 10:13 schreef snellejelle het volgende:
[..]
als ik vraag of ze wat leuks heeft gedaan in t weekend is t antwoord steevats nee
of ze wat gaat doen kan ik ook wel vragen maar dan is het antwoord ook altijd nee.
en verder geeft ze wel antwoord, maar vraagt nooit wat of verteld nooit iets uit zichzelf/meer dan 'nodig' is...
uuh ik denk dat mijn functie sales medewerker genoemd kan worden. Mijn taken zijn dezelfde als ik nu heb.quote:Op maandag 13 juni 2005 10:14 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Valt best mee eigenlijk.....
ligt maar net aan je functie natuurlijk
Een ander voorbeeld:quote:
quote:Op maandag 13 juni 2005 10:16 schreef Fisher het volgende:
[..]
ja, als ik dat zeg dan hou ik ook nog hoop voor mijzelf enzo
quote:Op maandag 13 juni 2005 10:17 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Een ander voorbeeld:
SJ: Er was echt iets onwijs grappigs op het forum, niet normaal gewoon hahaha
Zij: hmmm
SJ: Jaaa, en toen gingen we allemaal bananengrappen maken over jitzzzze, want die heeft namelijk een bananenicoontje, bla bla bla
gewoon vragen of ze wat met je wilt gaan doen en dan laat je haar kiezen waar, dan is't meteen vertrouwd voor d'r en is ze mss wat openerquote:Op maandag 13 juni 2005 10:16 schreef snellejelle het volgende:
tis dat ze zo mooi is anders had ik 'r al lang opgegeven
Ik ben vant weekend ook verhuistquote:Op maandag 13 juni 2005 10:15 schreef snellejelle het volgende:
[..]
mijn weekend was prima. heb wel spierpijngister mijn zus helpen verhuizen, wasmachine, droger, koelkast etc. naar derde verdieping getilt
quote:Op maandag 13 juni 2005 10:17 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Een ander voorbeeld:
SJ: Er was echt iets onwijs grappigs op het forum, niet normaal gewoon hahaha
SJ: Jaaa, en toen gingen we allemaal bananengrappen maken over jitzzzze, want die heeft namelijk een bananenicoontje, bla bla bla
mja wie weet... maar als het dan net gezellig is al tijdens onze gezamenlijke pauze's wordt het een lange avondquote:Op maandag 13 juni 2005 10:17 schreef Fisher het volgende:
[..]
gewoon vragen of ze wat met je wilt gaan doen en dan laat je haar kiezen waar, dan is't meteen vertrouwd voor d'r en is ze mss wat opener
Dat kan wel hoor, dat regel ik evenquote:Op maandag 13 juni 2005 10:18 schreef Fisher het volgende:
[..]fijn dat je mij er neit in betrekt...
we hebben ong wel een fantopic
en wanneer ga jij 't nou eens leren?quote:Op maandag 13 juni 2005 10:18 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Je gaat niet zeggen dat je al vakantie hebt toch
Nee ik hoef steeds pas 10 uur te beginnen met stage, al voelt het wel erg vroeg aan na gisteravondquote:Op maandag 13 juni 2005 10:18 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Je gaat niet zeggen dat je al vakantie hebt toch
tja, that's the riskquote:Op maandag 13 juni 2005 10:18 schreef snellejelle het volgende:
[..]
mja wie weet... maar als het dan net gezellig is al tijdens onze gezamenlijke pauze's wordt het een lange avond
je moet haar ook geen meerkeuze vragen geven.. maar gewoon open vragenquote:Op maandag 13 juni 2005 10:16 schreef snellejelle het volgende:
tis dat ze zo mooi is anders had ik 'r al lang opgegeven
oei dat is lekker handig... mijn zus heeft gelukkig wel een net ruim genoeg trap gat... wat heb ik nu een hekel aa wasmachines btw... ik stond dus aan de onderkantquote:Op maandag 13 juni 2005 10:18 schreef Geitje82 het volgende:
[..]
Ik ben vant weekend ook verhuistalleen alles staat nu beneden want de grote spullen passen niet door het smalle trapgat
![]()
Ongemakkelijke stiltesquote:Op maandag 13 juni 2005 10:18 schreef snellejelle het volgende:
[..]
mja wie weet... maar als het dan net gezellig is al tijdens onze gezamenlijke pauze's wordt het een lange avond
quote:Op maandag 13 juni 2005 10:19 schreef jitzzzze het volgende:
Ha, een poll in ons eigen topic Fisher!!
quote:Op maandag 13 juni 2005 10:19 schreef c0mpleX het volgende:
[..]
je moet haar ook geen meerkeuze vragen geven.. maar gewoon open vragen
ik heb het voor me laten sjouwenquote:Op maandag 13 juni 2005 10:19 schreef snellejelle het volgende:
[..]
oei dat is lekker handig... mijn zus heeft gelukkig wel een net ruim genoeg trap gat... wat heb ik nu een hekel aa wasmachines btw... ik stond dus aan de onderkant
kijk dat doe je beter... dan ben jij zeg maar mijn zus en ik jouw sjouwhulpquote:Op maandag 13 juni 2005 10:21 schreef Geitje82 het volgende:
[..]
ik heb het voor me laten sjouwenen vanaaf komt er een hijskraan ff alles boven zetten
rustig toch, dan kan je d'r neuken zonder commentaar van d'rquote:
ach ja maar je bent pas jong nauurlijk. en er is een redelijk gespannen arbeidsmarkt dus met 1400 mag je best tevreden zijn hoorquote:Op maandag 13 juni 2005 10:22 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
volgens die 'test' zou ik veel meer moeten verdienen
quote:Op maandag 13 juni 2005 10:21 schreef Geitje82 het volgende:
[..]
ik heb het voor me laten sjouwenen vanaaf komt er een hijskraan ff alles boven zetten
dan wil ik weel threesome met d'r tweelingzus erbijquote:Op maandag 13 juni 2005 10:23 schreef Fisher het volgende:
[..]
rustig toch, dan kan je d'r neuken zonder commentaar van d'r
* checkt fotoboek.quote:Op maandag 13 juni 2005 10:24 schreef snellejelle het volgende:
[..]
dan wil ik weel threesome met d'r tweelingzus erbij![]()
ik ben dat ook wel, denk ik. het is meer dan ik ooit heb verdiendquote:Op maandag 13 juni 2005 10:23 schreef snellejelle het volgende:
[..]
ach ja maar je bent pas jong nauurlijk. en er is een redelijk gespannen arbeidsmarkt dus met 1400 mag je best tevreden zijn hoor
als die zus net zo is als haar dan zou 't geen probleem moeten zijnquote:Op maandag 13 juni 2005 10:24 schreef snellejelle het volgende:
[..]
dan wil ik weel threesome met d'r tweelingzus erbij![]()
je verdient iig meer dan het minimumloon dus dan mag je niet klagenquote:Op maandag 13 juni 2005 10:25 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
ik ben dat ook wel, denk ik. het is meer dan ik ooit heb verdiend
Waar heb je afstudeerstage dan??quote:Op maandag 13 juni 2005 10:23 schreef jitzzzze het volgende:
G*dver, drommels, deksels, ellende, karige bedoeling..
Diegene aan wij ik net gemaild heb voor een afstudeerstage is op vakantie. Belachelijk, wie gaar er nou met vakantie. Die vent moet nu terugkomen en mij vertellen dat ik ben aangenomen
truequote:Op maandag 13 juni 2005 10:26 schreef Geitje82 het volgende:
[..]
je verdient iig meer dan het minimumloon dus dan mag je niet klagen![]()
Nog nergens, dat probeer ik te organiseren bij het bedrijf waar ik vorig jaar stage heb gelopenquote:
Oww oke, ik dacht bij waar je nu zit! Gaat t nog een beetje daar trouwens?quote:Op maandag 13 juni 2005 10:27 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Nog nergens, dat probeer ik te organiseren bij het bedrijf waar ik vorig jaar stage heb gelopen
Dus volgend jaar ga je hier weer zitten spammen ?quote:Op maandag 13 juni 2005 10:27 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Nog nergens, dat probeer ik te organiseren bij het bedrijf waar ik vorig jaar stage heb gelopen
leuke mannen is een pré tijdens het verhuizenquote:Op maandag 13 juni 2005 10:28 schreef Geitje82 het volgende:
[..]
1 van de kraanmachinsten is een maatje van me
quote:Op maandag 13 juni 2005 10:31 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
leuke mannen is een pré tijdens het verhuizen
zaterdag feest van een vriend van mij gehadquote:
idd 1 van de bijkomende voordelenquote:Op maandag 13 juni 2005 10:31 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
ik ga binnekort ook verhuizenquote:Op maandag 13 juni 2005 10:31 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
Nee, niet waar ik nu zit.. Ik zou niet willen.quote:Op maandag 13 juni 2005 10:27 schreef IJlien het volgende:
[..]
Oww oke, ik dacht bij waar je nu zit! Gaat t nog een beetje daar trouwens?
dan is het goedquote:Op maandag 13 juni 2005 10:35 schreef c0mpleX het volgende:
[..]
nee want ik ga juist helpen met verhuizen.. dus dan ben ik 1 van de leuke mannen![]()
quote:Op maandag 13 juni 2005 10:32 schreef Houniet het volgende:
[..]
zaterdag feest van een vriend van mij gehaddrink drink
gister dik feest met familie en vrienden omdat me zusje 18 word
daarom moest ik mijn zus gisteren ook helpenquote:Op maandag 13 juni 2005 10:31 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
valt je zus op je?quote:Op maandag 13 juni 2005 10:37 schreef snellejelle het volgende:
[..]
daarom moest ik mijn zus gisteren ook helpen
dat hoort er nog bij he... nog 3 wekenquote:
www.ikzoekeenhandleiding.nlquote:Op maandag 13 juni 2005 10:39 schreef snellejelle het volgende:
weet iemand een site waar je de handleiding/bouwinstructie van ikea spullen kunt vinden?
joooquote:
www.watbenjedan.nlquote:Op maandag 13 juni 2005 10:39 schreef snellejelle het volgende:
weet iemand een site waar je de handleiding/bouwinstructie van ikea spullen kunt vinden?
nergens, je kan de klantenservice van ikea bellenquote:Op maandag 13 juni 2005 10:39 schreef snellejelle het volgende:
ik heb ze al een mail gestuurd.... ik heb een bank van mijn zus gekregen aar nu krijg ik 'm niet meer in elkaarquote:Op maandag 13 juni 2005 10:40 schreef Geitje82 het volgende:
[..]
nergens, je kan de klantenservice van ikea bellen
kom op man, ikea zooi zet je zo in elkaarquote:Op maandag 13 juni 2005 10:39 schreef snellejelle het volgende:
ikea.nl?quote:Op maandag 13 juni 2005 10:39 schreef snellejelle het volgende:
amateurquote:Op maandag 13 juni 2005 10:41 schreef snellejelle het volgende:
[..]
ik heb ze al een mail gestuurd.... ik heb een bank van mijn zus gekregen aar nu krijg ik 'm niet meer in elkaar
is het bank björn?quote:Op maandag 13 juni 2005 10:41 schreef snellejelle het volgende:
[..]
ik heb ze al een mail gestuurd.... ik heb een bank van mijn zus gekregen aar nu krijg ik 'm niet meer in elkaar
Youp van 't Hek - Ikea Stapelbedquote:Op maandag 13 juni 2005 10:41 schreef Fisher het volgende:
[..]
kom op man, ikea zooi zet je zo in elkaar
nee, denk ff van mn vrijheid genietenquote:Op maandag 13 juni 2005 10:41 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Heb je al besloten wat je vanmiddag gaat doen?
dat is net zo makkelijk als hamertje tikquote:Op maandag 13 juni 2005 10:41 schreef snellejelle het volgende:
[..]
als dat zo zou zijn zou ik niet om de handleiding vragen hequote:Op maandag 13 juni 2005 10:43 schreef Geitje82 het volgende:
[..]
dat is net zo makkelijk als hamertje tik
hamertje tik... vroegâhquote:Op maandag 13 juni 2005 10:43 schreef Geitje82 het volgende:
[..]
dat is net zo makkelijk als hamertje tik
pfff, SnelleJelle, jij bent echt een prutser-eerste-klas.quote:Op maandag 13 juni 2005 10:44 schreef snellejelle het volgende:
[..]
als dat zo zou zijn zou ik niet om de handleiding vragen he
Wat denk je?quote:Op maandag 13 juni 2005 10:45 schreef Mr-Z het volgende:
zou het opvallen als ik GTA installeer hier op stage?
tss, ik heb toch wel iets beters te doen dan jou helpenquote:
als je geluid uit hebt nietquote:Op maandag 13 juni 2005 10:45 schreef Mr-Z het volgende:
zou het opvallen als ik GTA installeer hier op stage?
ik ben dan ook geen helmjosti hequote:Op maandag 13 juni 2005 10:45 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
pfff, SnelleJelle, jij bent echt een prutser-eerste-klas.
Iedere helmjosti kan iets van de ikea in elkaar zetten![]()
gefeliciteerdquote:Op maandag 13 juni 2005 10:46 schreef Teardrop-nl het volgende:
Zo dat was ff hard werken.... Moest een monitor vervangen;
NAMELIJK DIE VAN MEZELF !!!
Lekker aan het fokken, ineens paar hele mooie strepen door mn beeld heen
Rest van de dag doe ik niets meer, heb alweer meer dan genoeg gedaan
CRT of TFT?quote:Op maandag 13 juni 2005 10:46 schreef Teardrop-nl het volgende:
jij bent was goed bezigquote:Op maandag 13 juni 2005 10:46 schreef Teardrop-nl het volgende:
het is echt heel moielijkquote:Op maandag 13 juni 2005 10:47 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Echt, hoe moeilijk kan het zijn?
Wat kan je wel?![]()
Laat ik dan alleen zeggen dat ik hier precies kan zien wat er op welke computer geinstalleerd staat/stond en wie er op dat moment ingelogd was.quote:
oftewel, jij kan het ook nietquote:Op maandag 13 juni 2005 10:45 schreef Fisher het volgende:
[..]
tss, ik heb toch wel iets beters te doen dan jou helpen
Heb nu ineens wel een stukke scherper beeldquote:
Schuif klik en val systeem, nou dat klinkt ingewikkeld zegquote:Op maandag 13 juni 2005 10:48 schreef snellejelle het volgende:
[..]
het is echt heel moielijktis met een schuif klik en val systeem....
mjah, wat kan ik wel..... stagiaires interviewen
Het is hier 24/7 klaaguurtjequote:Op maandag 13 juni 2005 10:49 schreef goddess-in-heaven het volgende:
wanneer komt het klaaguurtje nou eens?
ow jaquote:Op maandag 13 juni 2005 10:48 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Schuif klik en val systeem, nou dat klinkt ingewikkeld zeg![]()
En stagiaires interviewen?? Ze zegt niets terug loop je net te verkondigen
11:00quote:Op maandag 13 juni 2005 10:49 schreef goddess-in-heaven het volgende:
want dan komen ze m vervangen??quote:Op maandag 13 juni 2005 10:49 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Nou moet je 'm wel als storing aanmelden bij de fabrikant he....
Ja dat is wel een proleem.. maar onze systeem beheerder zit aan de andere kant van nederlandquote:Op maandag 13 juni 2005 10:48 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Laat ik dan alleen zeggen dat ik hier precies kan zien wat er op welke computer geinstalleerd staat/stond en wie er op dat moment ingelogd was.![]()
begin maar zou ik zeggenquote:Op maandag 13 juni 2005 10:49 schreef goddess-in-heaven het volgende:
Dit is pas de 2e die kapot is gegaan sinds een jaar ongeveer, ze sparen ze hier op zodat ze een grote zending kapotte dingen kunnen laten makenquote:Op maandag 13 juni 2005 10:49 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Nou moet je 'm wel als storing aanmelden bij de fabrikant he....
een echte sterquote:Op maandag 13 juni 2005 10:49 schreef snellejelle het volgende:
[..]
ow jamaar dat ligt echt aan haar... ze zegt niet meer terug dan nodig is, net ene echte ster
die is over 10 minuten afgelopenquote:Op maandag 13 juni 2005 10:49 schreef goddess-in-heaven het volgende:
ik heb niets te klagen..zit lekker thuisquote:Op maandag 13 juni 2005 10:49 schreef goddess-in-heaven het volgende:
bek dichtquote:Op maandag 13 juni 2005 10:50 schreef c0mpleX het volgende:
[..]
ik heb niets te klagen..zit lekker thuis
Kunnen we geen Banaanvraagquote:Op maandag 13 juni 2005 10:50 schreef c0mpleX het volgende:
[..]
ik heb niets te klagen..zit lekker thuis
De hele dag fok betekend de hele dag dezelfde kleur.. daar ken zo'n monitor niet goed tegen hequote:Op maandag 13 juni 2005 10:50 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Dit is pas de 2e die kapot is gegaan sinds een jaar ongeveer, ze sparen ze hier op zodat ze een grote zending kapotte dingen kunnen laten maken
graagquote:Op maandag 13 juni 2005 10:51 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Kunnen we geen Banaanvraagdoen voor deze kerel ?
wel chiquita vragen he?quote:Op maandag 13 juni 2005 10:51 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Boeiend pak gewoon een nieuwe en kan er weer ff tegenaanquote:Op maandag 13 juni 2005 10:51 schreef Mr-Z het volgende:
[..]
De hele dag fok betekend de hele dag dezelfde kleur.. daar ken zo'n monitor niet goed tegen he![]()
quote:Op maandag 13 juni 2005 10:52 schreef goddess-in-heaven het volgende:
ik ben moe, heb wallen, keelpijn en een loopneus.daarnaast ben ik volgens mij ongesteld aan het worden en ben ik chagerijnig.ik wou dat er iemand kwam met een lekker warm kopje thee en een stroopwafel die me dan ook ff een aai over mn bol gaf
Banaanvraag!quote:Op maandag 13 juni 2005 10:51 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Vrouwen hebben altijd wat te klagenquote:Op maandag 13 juni 2005 10:52 schreef goddess-in-heaven het volgende:
ik ben moe, heb wallen, keelpijn en een loopneus.daarnaast ben ik volgens mij ongesteld aan het worden en ben ik chagerijnig.ik wou dat er iemand kwam met een lekker warm kopje thee en een stroopwafel die me dan ook ff een aai over mn bol gaf
hmmmm stroopwafelquote:Op maandag 13 juni 2005 10:52 schreef goddess-in-heaven het volgende:
tear, rennen jijquote:Op maandag 13 juni 2005 10:52 schreef goddess-in-heaven het volgende:
Tear, ik zie een uitdaging voor jequote:Op maandag 13 juni 2005 10:52 schreef goddess-in-heaven het volgende:
Dan stop je er maar wat watten inquote:Op maandag 13 juni 2005 10:53 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
en oja, ik heb geen maandverband bij me dus ik heb misschien een probleem
quote:Op maandag 13 juni 2005 10:53 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
dankje
en oja, ik heb geen maandverband bij me dus ik heb misschien een probleem
Ik heb mijn leven gebeterdquote:
dat hebben we hier ook nietquote:Op maandag 13 juni 2005 10:54 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Dan stop je er maar wat watten in
watten met een touwtje eraanquote:Op maandag 13 juni 2005 10:54 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Dan stop je er maar wat watten in
liever doorlekken want dan mag ik naar huisquote:Op maandag 13 juni 2005 10:54 schreef snellejelle het volgende:
[..]hahaha
gewoon snel gaan kopen dus
Ben je homo?quote:Op maandag 13 juni 2005 10:54 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Ik heb mijn leven gebeterd![]()
Vroegah zou ik de eerste zijn geweest die erop had gereageert zoiets als : Aaaah schatje ik kom er meteen aan....
Maar nu niet meer, ik heb mijn leven gebeterd![]()
quote:Op maandag 13 juni 2005 10:54 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Ik heb mijn leven gebeterd![]()
Vroegah zou ik de eerste zijn geweest die erop had gereageert zoiets als : Aaaah schatje ik kom er meteen aan....
Maar nu niet meer, ik heb mijn leven gebeterd![]()
meld jezelf ziek en ga naar huisquote:Op maandag 13 juni 2005 10:54 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
dat hebben we hier ook niet
ik keek net ook in de spiegel en toen dacht ik echt: ooooh lag ik nog maar in bed
dat is ook een idee maar geeft zown kliederzooiquote:Op maandag 13 juni 2005 10:55 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
liever doorlekken want dan mag ik naar huis
Waarom zijn dit nou weer van die zaken die ik liever niet wil weten?quote:Op maandag 13 juni 2005 10:55 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
liever doorlekken want dan mag ik naar huis
vraag er dan ook niet naarquote:Op maandag 13 juni 2005 10:55 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Waarom zijn dit nou weer van die zaken die ik liever niet wil weten?
dat kan je altijd nog doen, je ziet er vast belabberd genoeg uit nofi btwquote:Op maandag 13 juni 2005 10:56 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
dat wilde ik vanochtend eigenlijk doenverkeerde keuze gemaakt
hoe kom je erbij?quote:Op maandag 13 juni 2005 10:56 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Ik bespeur enige vorm van frustratie bij je vissertje
mietjequote:Op maandag 13 juni 2005 10:55 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Waarom zijn dit nou weer van die zaken die ik liever niet wil weten?
je kan toch je oogkleppen opzetten?quote:Op maandag 13 juni 2005 10:57 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ik vraag er ook niet naar, het wordt gewoon verteld![]()
Ik peins er niet overquote:Op maandag 13 juni 2005 10:57 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
mietje![]()
later zal ook jij ooit eens onderbroekjes van je vrouw moeten uitwassen en luiers halen
ik wil je ook vertellen hoe het er net uitzag op het toiletquote:Op maandag 13 juni 2005 10:57 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ik vraag er ook niet naar, het wordt gewoon verteld![]()
Dan kunnen we elkaar een hand geven, ik zou ook nog best in mijn bedje willen liggen....quote:Op maandag 13 juni 2005 10:54 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
dat hebben we hier ook niet
ik keek net ook in de spiegel en toen dacht ik echt: ooooh lag ik nog maar in bed
daarom neem ik geen kinderen en de vrouw die ik neem doet dat zelf maarquote:Op maandag 13 juni 2005 10:57 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
mietje![]()
later zal ook jij ooit eens onderbroekjes van je vrouw moeten uitwassen en luiers halen
fotoquote:Op maandag 13 juni 2005 10:58 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
ik wil je ook vertellen hoe het er net uitzag op het toilet
Neuh, hoeft niet, dankjequote:Op maandag 13 juni 2005 10:58 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
ik wil je ook vertellen hoe het er net uitzag op het toilet
of je wordt wakker draait je om, zo in dat kleine plasje bloed dat mevrouw jitze heeft achtergelaten in haar slaap.quote:
Ik wil niet in jouw bed liggen neequote:Op maandag 13 juni 2005 10:58 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Dan kunnen we elkaar een hand geven, ik zou ook nog best in mijn bedje willen liggen....
Maar goed wie niet ?
ik zal jullie niet nog meer lastig vallenquote:Op maandag 13 juni 2005 10:58 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Heb je niks te klagen dan?
Nu zijn we toch bezig, dus gooi het eruit![]()
Jaja, dat gaat dus mooi niet gebeurenquote:Op maandag 13 juni 2005 10:59 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
of je wordt wakker draait je om, zo in dat kleine plasje bloed dat mevrouw jitze heeft achtergelaten in haar slaap.
mevrouw jitzequote:Op maandag 13 juni 2005 10:59 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
of je wordt wakker draait je om, zo in dat kleine plasje bloed dat mevrouw jitze heeft achtergelaten in haar slaap.
Zijn vrouw later heeft daar geen last van en ze poept denk ik ook nietquote:Op maandag 13 juni 2005 10:59 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
denk je nou echt dat er een mevrouw jitz komt?quote:Op maandag 13 juni 2005 10:59 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
ze krijgt gewoon een luier omquote:Op maandag 13 juni 2005 10:59 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Jaja, dat gaat dus mooi niet gebeuren
jouw liefje ligt beroerd op dr bed, te creperen van de buikpijn en er is geen maandverband meer en ze is ook nog eens doorgelekt. staan en lopen lukt niet. en ze vraagt jou lief maandverband te halen en dr onderbroek in de week te zetten.quote:
k hoop dat ze jou zooi dan ook niet uitwastquote:Op maandag 13 juni 2005 10:58 schreef Mr-Z het volgende:
[..]
daarom neem ik geen kinderen en de vrouw die ik neem doet dat zelf maar![]()
je neemt een opblaaspop?quote:Op maandag 13 juni 2005 10:59 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Jaja, dat gaat dus mooi niet gebeuren
misschien dat ik dan wel een loopje naar de appie happie wil makenquote:Op maandag 13 juni 2005 11:00 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
jouw liefje ligt beroerd op dr bed, te creperen van de buikpijn en er is geen maandverband meer en ze is ook nog eens doorgelekt. staan en lopen lukt niet. en ze vraagt jou lief maandverband te halen en dr onderbroek in de week te zetten.
dan zeg jij nee?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |