mietjequote:Op maandag 13 juni 2005 10:55 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Waarom zijn dit nou weer van die zaken die ik liever niet wil weten?
je kan toch je oogkleppen opzetten?quote:Op maandag 13 juni 2005 10:57 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ik vraag er ook niet naar, het wordt gewoon verteld![]()
Ik peins er niet overquote:Op maandag 13 juni 2005 10:57 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
mietje![]()
later zal ook jij ooit eens onderbroekjes van je vrouw moeten uitwassen en luiers halen
ik wil je ook vertellen hoe het er net uitzag op het toiletquote:Op maandag 13 juni 2005 10:57 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ik vraag er ook niet naar, het wordt gewoon verteld![]()
Dan kunnen we elkaar een hand geven, ik zou ook nog best in mijn bedje willen liggen....quote:Op maandag 13 juni 2005 10:54 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
dat hebben we hier ook niet
ik keek net ook in de spiegel en toen dacht ik echt: ooooh lag ik nog maar in bed
daarom neem ik geen kinderen en de vrouw die ik neem doet dat zelf maarquote:Op maandag 13 juni 2005 10:57 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
mietje![]()
later zal ook jij ooit eens onderbroekjes van je vrouw moeten uitwassen en luiers halen
fotoquote:Op maandag 13 juni 2005 10:58 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
ik wil je ook vertellen hoe het er net uitzag op het toilet
Neuh, hoeft niet, dankjequote:Op maandag 13 juni 2005 10:58 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
ik wil je ook vertellen hoe het er net uitzag op het toilet
of je wordt wakker draait je om, zo in dat kleine plasje bloed dat mevrouw jitze heeft achtergelaten in haar slaap.quote:
Ik wil niet in jouw bed liggen neequote:Op maandag 13 juni 2005 10:58 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Dan kunnen we elkaar een hand geven, ik zou ook nog best in mijn bedje willen liggen....
Maar goed wie niet ?
ik zal jullie niet nog meer lastig vallenquote:Op maandag 13 juni 2005 10:58 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Heb je niks te klagen dan?
Nu zijn we toch bezig, dus gooi het eruit![]()
Jaja, dat gaat dus mooi niet gebeurenquote:Op maandag 13 juni 2005 10:59 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
of je wordt wakker draait je om, zo in dat kleine plasje bloed dat mevrouw jitze heeft achtergelaten in haar slaap.
mevrouw jitzequote:Op maandag 13 juni 2005 10:59 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
of je wordt wakker draait je om, zo in dat kleine plasje bloed dat mevrouw jitze heeft achtergelaten in haar slaap.
Zijn vrouw later heeft daar geen last van en ze poept denk ik ook nietquote:Op maandag 13 juni 2005 10:59 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
denk je nou echt dat er een mevrouw jitz komt?quote:Op maandag 13 juni 2005 10:59 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
ze krijgt gewoon een luier omquote:Op maandag 13 juni 2005 10:59 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Jaja, dat gaat dus mooi niet gebeuren
jouw liefje ligt beroerd op dr bed, te creperen van de buikpijn en er is geen maandverband meer en ze is ook nog eens doorgelekt. staan en lopen lukt niet. en ze vraagt jou lief maandverband te halen en dr onderbroek in de week te zetten.quote:
k hoop dat ze jou zooi dan ook niet uitwastquote:Op maandag 13 juni 2005 10:58 schreef Mr-Z het volgende:
[..]
daarom neem ik geen kinderen en de vrouw die ik neem doet dat zelf maar![]()
je neemt een opblaaspop?quote:Op maandag 13 juni 2005 10:59 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Jaja, dat gaat dus mooi niet gebeuren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |