Gefeliciteerdquote:Op maandag 13 juni 2005 10:03 schreef goddess-in-heaven het volgende:
ik krijg mijn arbeidscontract doorgestuurdik wist niet eens dat het zeker was
profiquote:Op maandag 13 juni 2005 10:03 schreef goddess-in-heaven het volgende:
quote:Op maandag 13 juni 2005 10:03 schreef goddess-in-heaven het volgende:
Zeg, ik heb net mn afstudeerstage georganiseerd. Mijn verslag voor deze stage vorige week al ingeleverd. Verder ben ik tussendoor wat privézaken aan het organiseren.quote:
zeg had ik 't tegen jou?quote:Op maandag 13 juni 2005 10:04 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Zeg, ik heb net mn afstudeerstage georganiseerd. Mijn verslag voor deze stage vorige week al ingeleverd. Verder ben ik tussendoor wat privézaken aan het organiseren.![]()
Ik kreeg net te horen dat mijn verslagen uiterlijk vorige week vrijdag ingeleverd moesten zijnquote:Op maandag 13 juni 2005 10:04 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Zeg, ik heb net mn afstudeerstage georganiseerd. Mijn verslag voor deze stage vorige week al ingeleverd. Verder ben ik tussendoor wat privézaken aan het organiseren.![]()
volgende keer beterquote:Op maandag 13 juni 2005 10:05 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Ik kreeg net te horen dat mijn verslagen uiterlijk vorige week vrijdag ingeleverd moesten zijn![]()
Gaat een beetje moeilijk stagebegeleider is op vakantie 2 weken lang dus kan hij niet tekenen
22 Juni is er raport vergadering en alles wat dan niet is ingeleverd kan niet worden beoordeeld en krijg ik mijn diploma dus niet
je bent niet zo popi jopie dat iedereen 't altijd tegen jou heeft hoorquote:
Niet?quote:Op maandag 13 juni 2005 10:07 schreef Fisher het volgende:
[..]
je bent niet zo popi jopie dat iedereen 't altijd tegen jou heeft hoor
Ik moet na de zomer vakantie toch nog dingen herkansen dus ik had mijn diploma toch niet voor de vakantie gekregenquote:
en dan zeggen ze iets over mijquote:Op maandag 13 juni 2005 10:07 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Ik moet na de zomer vakantie toch nog dingen herkansen dus ik had mijn diploma toch niet voor de vakantie gekregen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |