oei dat is lekker handig... mijn zus heeft gelukkig wel een net ruim genoeg trap gat... wat heb ik nu een hekel aa wasmachines btw... ik stond dus aan de onderkantquote:Op maandag 13 juni 2005 10:18 schreef Geitje82 het volgende:
[..]
Ik ben vant weekend ook verhuistalleen alles staat nu beneden want de grote spullen passen niet door het smalle trapgat
![]()
Ongemakkelijke stiltesquote:Op maandag 13 juni 2005 10:18 schreef snellejelle het volgende:
[..]
mja wie weet... maar als het dan net gezellig is al tijdens onze gezamenlijke pauze's wordt het een lange avond
quote:Op maandag 13 juni 2005 10:19 schreef jitzzzze het volgende:
Ha, een poll in ons eigen topic Fisher!!
quote:Op maandag 13 juni 2005 10:19 schreef c0mpleX het volgende:
[..]
je moet haar ook geen meerkeuze vragen geven.. maar gewoon open vragen
ik heb het voor me laten sjouwenquote:Op maandag 13 juni 2005 10:19 schreef snellejelle het volgende:
[..]
oei dat is lekker handig... mijn zus heeft gelukkig wel een net ruim genoeg trap gat... wat heb ik nu een hekel aa wasmachines btw... ik stond dus aan de onderkant
kijk dat doe je beter... dan ben jij zeg maar mijn zus en ik jouw sjouwhulpquote:Op maandag 13 juni 2005 10:21 schreef Geitje82 het volgende:
[..]
ik heb het voor me laten sjouwenen vanaaf komt er een hijskraan ff alles boven zetten
rustig toch, dan kan je d'r neuken zonder commentaar van d'rquote:
ach ja maar je bent pas jong nauurlijk. en er is een redelijk gespannen arbeidsmarkt dus met 1400 mag je best tevreden zijn hoorquote:Op maandag 13 juni 2005 10:22 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
volgens die 'test' zou ik veel meer moeten verdienen
quote:Op maandag 13 juni 2005 10:21 schreef Geitje82 het volgende:
[..]
ik heb het voor me laten sjouwenen vanaaf komt er een hijskraan ff alles boven zetten
dan wil ik weel threesome met d'r tweelingzus erbijquote:Op maandag 13 juni 2005 10:23 schreef Fisher het volgende:
[..]
rustig toch, dan kan je d'r neuken zonder commentaar van d'r
* checkt fotoboek.quote:Op maandag 13 juni 2005 10:24 schreef snellejelle het volgende:
[..]
dan wil ik weel threesome met d'r tweelingzus erbij![]()
ik ben dat ook wel, denk ik. het is meer dan ik ooit heb verdiendquote:Op maandag 13 juni 2005 10:23 schreef snellejelle het volgende:
[..]
ach ja maar je bent pas jong nauurlijk. en er is een redelijk gespannen arbeidsmarkt dus met 1400 mag je best tevreden zijn hoor
als die zus net zo is als haar dan zou 't geen probleem moeten zijnquote:Op maandag 13 juni 2005 10:24 schreef snellejelle het volgende:
[..]
dan wil ik weel threesome met d'r tweelingzus erbij![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |